Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 16:27:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480447 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2008.08.09 szombat, 12:30:14 »

Hali Sz, v6 chiptuning ügyben tucc seggt? tnx  :worship:đ

Hát, nem tudom, mit vársz tőle, de lényeges különbség nem lesz. A 170 ló helyett mondjuk 180, ezt akár meg sem fogod érezni. Cserébe lehet, hogy jól megugrik a fogyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2008.08.09 szombat, 12:54:25 »

Dobj rá egy nagy turbót. Különben semmi értelme a tuningnak.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2008.08.09 szombat, 12:55:14 »

Dobj rá egy nagy turbót. Különben semmi értelme a tuningnak.
Vagy egy kompresszort...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2008.08.09 szombat, 13:44:37 »

Vagy egy kompresszort...
Vagy egyiket sem, mert a benzinesnél a benzin-levegő arány miatt nem lehet csak úgy telefújni a motort mint a dízelnél, ez attól sokkal bonyolultabb.
Szívó motornál a chiptuning keveset hoz az asztalra.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2008.08.09 szombat, 13:59:46 »

Vagy egyiket sem, mert a benzinesnél a benzin-levegő arány miatt nem lehet csak úgy telefújni a motort mint a dízelnél, ez attól sokkal bonyolultabb.
Szívó motornál a chiptuning keveset hoz az asztalra.

De ha a több levegő megvan, a több benzint már be lehet tolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2008.08.09 szombat, 14:18:36 »

De ha a több levegő megvan, a több benzint már be lehet tolni.
Nem azt írtam, hogy nem lehet, hanem hogy "bonyolultabb"
Most tele tudnán írni ezt az oldalt azzal, amit még meg kéne csinálni azon a motoron ahhoz hogy egy normális motor legyen belőle, csak azután miután rábiggyesztettek egy(kettőt...V6) turbót.
Persze valakinek ez a "rábiggyesztés sem biztos hogy olyan egyszerű.(pedig talán ez a legegyszerűbb)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2008.08.09 szombat, 14:24:29 »

a rábiggyesztéshez elég kemélny dolgokat kell véghez vinni. szal a benzines turbosítása nem egyszerű feladat, még akkor sem ha van a polcon 1 turbo, és a hozzávaló kipuff csonk. először le kell vinni a sűrítést 11:1-ről 8:1 környékére ... na ez ami igazán húzós a történetben, mert az erősebb dugó, hajtókar, főtengely már csak apróság.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2008.08.09 szombat, 14:25:03 »

Nem azt írtam, hogy nem lehet, hanem hogy "bonyolultabb"
Most tele tudnán írni ezt az oldalt azzal, amit még meg kéne csinálni azon a motoron ahhoz hogy egy normális motor legyen belőle, csak azután miután rábiggyesztettek egy(kettőt...V6) turbót.
Persze valakinek ez a "rábiggyesztés sem biztos hogy olyan egyszerű.(pedig talán ez a legegyszerűbb)
inkább kompresszort szoktak rakni a V6 benzinesekre. De tényleg extrém dolog ha valaki jól is akarja csinálni. A legolcsóbb 2,5V6 tuning venni egy 3,0V6-ot  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2008.08.09 szombat, 14:25:39 »


küldtem PÜ-t
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2008.08.09 szombat, 17:45:45 »

inkább kompresszort szoktak rakni a V6 benzinesekre. De tényleg extrém dolog ha valaki jól is akarja csinálni. A legolcsóbb 2,5V6 tuning venni egy 3,0V6-ot  Undecided
eljen
vagy  egy 2.2 tdci-t eplus2
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2008.08.09 szombat, 18:02:37 »

eljen
vagy  egy 2.2 tdci-t eplus2
Az nem tuning Cheesy 6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2008.08.09 szombat, 18:16:22 »

Az nem tuning Cheesy 6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben eljen
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval... taps
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2008.08.09 szombat, 18:41:38 »

a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben eljen
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval... taps
lehet hogy felét eszi, de aki st, vagy v6-ot vesz az amúgysem megy sokat, ezek tipikus "második" autók. A nyomatékot meg akkor érezni ha épp aktív a turbó! Cheesy Az én autóm nyomatéka éppen elég, cirka 200 Nm. Nem vagyok "dízelhívő", gondolom ez látszik, és kinek a pap kinek a paplan! A kocsid használd sokáig egészséggel, több jót nem tudok mondani kérem kapcsojja ki!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2008.08.09 szombat, 18:50:22 »

lehet hogy felét eszi, de aki st, vagy v6-ot vesz az amúgysem megy sokat, ezek tipikus "második" autók. A nyomatékot meg akkor érezni ha épp aktív a turbó! Cheesy Az én autóm nyomatéka éppen elég, cirka 200 Nm. Nem vagyok "dízelhívő", gondolom ez látszik, és kinek a pap kinek a paplan! A kocsid használd sokáig egészséggel, több jót nem tudok mondani kérem kapcsojja ki!
nálunk napi használatba van a v6..máskülönben nem tartanám falbav
disznek ott a cbr 1100xx
 a turbo mindig aktiv ha tudsz vezetni..
cirka 200 az majd fele a 400 nak
 
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2008.08.09 szombat, 18:52:01 »

a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben eljen
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval... taps
Mennyit dobott krézi mester beavatkozása?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:00:51 »

Ne kezdjünk dízel-benzin vitát...
A dízel kis fogyija és nyomatéka az egyik oldalon, és a pörgősség, a sima járás, a szép hang a másik oldalon.
Két külön világ, nem lehet összehasonlítani.
És mindenképpen tartsuk tiszteletben a másik döntését. Ha neki az kell... ám legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:05:03 »

Na ja! Felesleges vitatkozni.
A nagyok az mondják az autó benzines,német és hátsókerekes taps
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:08:56 »

Mennyit dobott krézi mester beavatkozása?
mi csak a lucas kopott *** adagolo helyére kértünk töle  egy bosch adagolo épitést
..ő megépitette a haverom szerelte az autot.. tehát nem krézi épitett és mást a kocsin nem is tuningoltunk...
de ugy ment mint állat!!!igaz korom is volt..az uj adagoloval fütyült a turbo rendessen
nagyon szerettem miután életre kelt nyes
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:11:54 »

Azt gondolom! Nagyon vágja az emberke a disel tuningolást. Az egyik ismerősömnek épített egy golfot. Na az nagyon kemény lett.
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:18:04 »

Azt gondolom! Nagyon vágja az emberke a disel tuningolást. Az egyik ismerősömnek épített egy golfot. Na az nagyon kemény lett.

a miénk nem ilyen lett
 de jo lett,amikor megvolt még kiprobáltam egy tddi mondeot..és a hondánk jobban ment..
pedig 1.8 td volt ..90 le gyárilag. krézi elött ugy ment mint a 1.6 d szivo kadett *** volt az adagolo..
utána fürgébb lett mint a gyári tddi mondeo
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:23:41 »

Na ja! Felesleges vitatkozni.
A nagyok az mondják az autó benzines,német és hátsókerekes taps

én nem vitatkozom..
v6-om van, meg egy transitom 2.5 d.. de nem szeretem jobban a v6 ot a hangja miatt!! egy dizel mondeot is ugyanugy becsülnék de lehet ,h még jobban is...csak mivel hsználtan vásároltam 7 évesen..kevesebbnek tünt a kockázat a benzinessel..
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:23:46 »

Az nem tuning Cheesy 6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
Mit ér lóerő nyomaték nélkül? Sajnos tudomásul kell venni, hogy a mai turbo dizelek brutális nyomatéka miatt kb 1,3-1,4-el kell megszorozni a dizelek lóerejét akkor kapod meg hogy mekkora benzines szívómotor a megfelelője vezetés dinamikában. Előzéskor rugalmasság számít  ez pl. a 2,2TDCi-nek 7,2 s 50-100-ra ezt sajna az ST220 sem tudja csak 8,4 alatt hiába jobb a végsebessége a nagyobb lóerő miatt. Nem véletlen hogy az MKIII-asok 2 motorral jöttek ST kivitelben : az erősebb 226 lovas 3,0V6 de csak 285Nm és a 2,2TDCi ami csak 155 ló de 400Nm
ez van ennél a két gépnél. pl a 2,5V6 a 170 lovával és 220Nm-el már nem rúg labdába Igazság szerint napi használatban pl a 2,5V6nál már a 2,0TDCi is dinamikusabb 9,4- 8,9 a 2,0TDCi javára. Nem akarok dizel benzines vitát én napi használatról és praktikusságról kényelemről beszélek (és nem kulturált járásról, mert az a TDCi-knek nincs Undecided. Ez azára a nyomatéknak. itt jön be kinek a pap kinek a papné. Én egyszerre szeretek sort előzni de ezzel feláldoztam azt hogy egy szép V6 hang helyett egy traktor kerreg alattam induláskor Undecided J
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:28:55 »

Mit ér lóerő nyomaték nélkül? Sajnos tudomásul kell venni, hogy a mai turbo dizelek brutális nyomatéka miatt kb 1,3-1,4-el kell megszorozni a dizelek lóerejét akkor kapod meg hogy mekkora benzines szívómotor a megfelelője vezetés dinamikában. Előzéskor rugalmasság számít  ez pl. a 2,2TDCi-nek 7,2 s 50-100-ra ezt sajna az ST220 sem tudja csak 8,4 alatt hiába jobb a végsebessége a nagyobb lóerő miatt. Nem véletlen hogy az MKIII-asok 2 motorral jöttek ST kivitelben : az erősebb 226 lovas 3,0V6 de csak 285Nm és a 2,2TDCi ami csak 155 ló de 400Nm
ez van ennél a két gépnél. pl a 2,5V6 a 170 lovával és 220Nm-el már nem rúg labdába Igazság szerint napi használatban pl a 2,5V6nál már a 2,0TDCi is dinamikusabb 9,4- 8,9 a 2,0TDCi javára. Nem akarok dizel benzines vitát én napi használatról és praktikusságról kényelemről beszélek (és nem kulturált járásról, mert az a TDCi-knek nincs Undecided. Ez azára a nyomatéknak. itt jön be kinek a pap kinek a papné. Én egyszerre szeretek sort előzni de ezzel feláldoztam azt hogy egy szép V6 hang helyett egy traktor kerreg alattam induláskor Undecided J
én 8.7 röl tudok de mindegy......én nem akartam a dizelek pénznyelö hibáiba esni mivel 2001 es autot vettem..180 e km körül...ez full felszerelt , dizelbe ez + 5 kilo lett volna....megha még bejön ez az sosem térül meg NEKEM..ép most van egy uj tag a forumban aki rögtön 70 e  rel  kezd 2. nap után..ugy hogy szerencséje a márciusi kuplungcsere nemrég lett megcsinálva ja és még ez csak az egyik hibája...2004 es autorol beszélünk..
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.09 szombat, 19:34:27 írta BiTi » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:36:26 »

Ez lehetne a cabriolett tdci őse! Ha már úgy is tuning topicot offolunk!  eplus2

  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:43:06 »

Ez lehetne a cabriolett tdci őse! Ha már úgy is tuning topicot offolunk!  eplus2
 eljen

Praktikus darab, csak a színe... Na, az sajnos nem tetszik. Úgyhogy nem veszek ilyet. nyes
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2008.08.09 szombat, 19:47:41 »

Praktikus darab, csak a színe... Na, az sajnos nem tetszik. Úgyhogy nem veszek ilyet. nyes
Pedig többünknek is kék autónk van! Gondolom a híres Henry Ford mondat miatt választanál feketét, "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek". Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2008.08.10 vasárnap, 01:07:36 »

Hali Sz, v6 chiptuning ügyben tucc seggt? tnx  :worship:đ

Nem lehet megoldani, hogy a fórumon a frissen regelt tagoknál is már alapbeállítás legyen, hogy a legutolsó hozászólásokat tegye első oldalra...? Mert ha valaki nem nézi a dátumot és nem elég jártas a fórumok terén, akkor simán aztis gondolhatja, hogy eza fórum halott, senki nem ír.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2008.08.10 vasárnap, 10:02:25 »

Pedig többünknek is kék autónk van! Gondolom a híres Henry Ford mondat miatt választanál feketét, "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek". Cheesy

Mondjuk pl nekem: 2 drb sötétkék metál, sok extrás ghia, mo-on vásárolt fordom van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
krestof
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 22:40:58 »

köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 22:44:48 »

köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.
Ha vetted volna fáradtságot hogy viszább olvasol akkor láthattad volna hogy a V6 tuning lerágott csont a reménytelen kategoriában. Csak extrém ráfordírás adna érezhető javulást. Így is megérné? Undecided
Naplózva
krestof
Vendég
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 22:51:25 »

10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 23:30:13 »

10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé

"jelenl... sportégsz...ecce"   ....lehetne esetleg, hogy magyarul írj?  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.11 hétfő, 23:35:05 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 23:37:08 »

köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.



Gratula neked is... öt hozzászólásból három ugyanaz a kérdés, a másik kettő beszólás... kicsit el kellene gondolkodnod...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2008.08.12 kedd, 00:36:09 »

látom mafla jóban leszünk taps
Azért mert nem kaptad meg rögtön az általad elképzelt választ, azért nem kéne beszólogatni, számonkérni!  szomoru1
Ez errefelé nem szokás. Próbálj meg kultúráltan Fórumozni, téged se húzott le itt senki a WC-n!  fejvakaras

Kicsit olvass figyelmesebben, mert pl amikor a kérdésedet feltetted, akkor is egy "2002.08.03 szombati" hozzászólásra reagáltál. Ennek ellenére nem oktatott ki senki, hanem az általad feltett kérdést kezdték fejtegetni, véleményezni, ezzel neked segíteni! Azokat nem is olvastad?  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.12 kedd, 00:42:37 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2008.08.12 kedd, 07:33:40 »

látom mafla jóban leszünk taps
Ez itt nem szokás! Angry
Ha mindenáron konfrontálódni szeretnél akkor ez a Forum nem olyan forum, itt a többség arcról ismeri a másikat, akit tisztel. Mint ahogy én is tisztelem Maffyt és te is tisztelnéd ha ismernéd.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2008.08.12 kedd, 08:18:46 »

10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé
Szerintem vegyél sport gyertyát+sport szűrőt+sport kipufogót+sport kormány+sport pedált+sport szőnyeget attól biztos jobb lesz az autó, Ja meg vegyél 1 számmal kisebb kereket attól jobb lesz a gyorsulásod falbav duhos2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2008.08.12 kedd, 09:34:25 »

Azért ne döngöljük a földbe. Krestof! Segíteni fogunk, csak légy türelmes. Amúgy nem sok ember vágott bele a V6 ismosításába.
A kérdésed csak egy helyre írd be, és várj, jönni fog a válasz. Próbálj beilleszkedni, ha lehet. Mi rendes társaság vagyunk, de azért ne rúgd be az ajtót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2008.08.12 kedd, 09:45:49 »

Egyébként a tavalyi, vagy az az előtti Ford majálison volt egy ezüst MKII V6.
A srácnak csipp volt a kocsiba, meg egy direktszűrő, meg talán vmi nagyobb kipuff a hátulján. a 170-171 lóból talán 180 vmennyi lovat mondott, hogy lett belőle.
Viszont az ST220-at odaverte vele durván oda-vissza. Meg egy új Mustangot is.
Mások biztosan ismerik, vele kellene összehozni magadat.
De egyébként én is ahogy nézegettem neten a csippes cégeknél 180-190 ló közötti növekedést ígérnek. talán 60 pénzzért általában.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2008.08.12 kedd, 10:10:58 »

Egyébként a tavalyi, vagy az az előtti Ford majálison volt egy ezüst MKII V6.
A srácnak csipp volt a kocsiba, meg egy direktszűrő, meg talán vmi nagyobb kipuff a hátulján. a 170-171 lóból talán 180 vmennyi lovat mondott, hogy lett belőle.
Viszont az ST220-at odaverte vele durván oda-vissza. Meg egy új Mustangot is.
Mások biztosan ismerik, vele kellene összehozni magadat.
De egyébként én is ahogy nézegettem neten a csippes cégeknél 180-190 ló közötti növekedést ígérnek. talán 60 pénzzért általában.


Ez nem feltétlenül jelent bármit is. Lehet, hogy az ST220-szal volt valami gond, vagy a sofőr nem volt a helyzet magaslatán
A 180+ még mindig kevesebb mint az ST 226 lova, de még a ST200-énál is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2008.08.12 kedd, 10:29:36 »

Ez nem feltétlenül jelent bármit is. Lehet, hogy az ST220-szal volt valami gond, vagy a sofőr nem volt a helyzet magaslatán
A 180+ még mindig kevesebb mint az ST 226 lova, de még a ST200-énál is.

Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:04:33 »

Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.

azert a tomeg sem elhanyagolando. A zsiganal ez kb 900 kg lehet, mig a Mondi kb 600 kg-mal nehezebb.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:30:03 »

látom mafla jóban leszünk taps
Ki az a "mafla" wow1 fejvakaras miaz wilting guluszem1 pardon1 shakehead


 falbav eplus2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:53:14 »

Ki az a "mafla" wow1 fejvakaras miaz wilting guluszem1 pardon1 shakehead


 falbav eplus2

Maffy
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:55:30 »

Maffy

hmm....  integet2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:59:42 »

Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.


Hááát... attól hogy autópályarendőrök, még nem feltétlenül kell tudniuk gyprsulni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2008.08.12 kedd, 12:03:37 »

Hááát... attól hogy autópályarendőrök, még nem feltétlenül kell tudniuk gyprsulni.

Az lehet, de a lóerő az lóerő.

Zsigánál is, lehet, hogy az csak 1000 kg, de csak 1500 ccm, meg 4 henger.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2008.08.12 kedd, 12:14:35 »

Az lehet, de a lóerő az lóerő.

Zsigánál is, lehet, hogy az csak 1000 kg, de csak 1500 ccm, meg 4 henger.


Sok múlik a sofőrön. Én már egy csomó olyan autót lehagytam, ami erősebb volt. 4 hengerrel.
Ha meg kiszámolod a zsigánál kb 1000 kg, 120 ló, a mondeo meg 1450* kg, 170 ló. (*kb)
Aztán meg a zsiga másképpen van hangolva. Tudsz azzal 220-at menni? Szerintem nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2008.08.12 kedd, 12:19:10 »

Sok múlik a sofőrön. Én már egy csomó olyan autót lehagytam, ami erősebb volt. 4 hengerrel.
Ha meg kiszámolod a zsigánál kb 1000 kg, 120 ló, a mondeo meg 1450* kg, 170 ló. (*kb)
Aztán meg a zsiga másképpen van hangolva. Tudsz azzal 220-at menni? Szerintem nem.

Abba a fehér dögbe a 160at hagyja el a mutató, és a kis pöcöknél áll meg a mutató, amin alapesetben pihen.
(Bár a gyorsulgatáshoz hülye vagyok.  Roll Eyes )
Naplózva
Nolfi
Vendég
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2008.08.12 kedd, 13:49:40 »

Ki az a "mafla" wow1 fejvakaras miaz wilting guluszem1 pardon1 shakehead


 falbav eplus2
Mond, hogy ez csak elütés volt! rinya
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2008.08.12 kedd, 15:07:34 »

Mond, hogy ez csak elütés volt! rinya
olvass a sorok között... wow1
lefikázni valakit és a becenevével gúnyolódni... mint az oviban... beka3 (az én papám akkor is erősebb) integet2 hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.