Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 20:22:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480581 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2008.08.20 szerda, 09:52:05 »

Zsiri, neked mennyit hoztak ki ATC-nél...
ha tudod linkeld már be a te mérésedet...
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2008.08.20 szerda, 09:54:34 »

Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.

Neked vákumos vagy elektronikus van?
A vákumos TDCi-nek sokkal később jön meg a nyomatéka...
Lehet jobban kell pörgetni, de Clint-é akkor is úgy megy mint az ökör...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 09:57:31 írta ST220 » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2008.08.20 szerda, 10:03:01 »

Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.

Az hogy a katalógus mit mond, 1800-nál 330Nm... Akkor tudod meg, ha leméreted...
Pl az én tuningolt 2.2-esem, se tud 1800-nál 330 Nm-t!  falbaveplus2
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:02:54 »

Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.

Írott chip. Magictuningnál csináltak, hallottam jót is rosszat is. Az enyém jól sikerült, ezért ajánlom őket bátran.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:03:52 »

Gratula!  wave Ez már rendesen megtekeri a féltengelyeket! (375Nm)  wow1
Neked hol írták meg és mennyiért? Az enyém ATC-s.

MagicTuning és csoportos kedvezménnyel 75e volt. A mérést Budakalászon csinálták a BOSCH-nál.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:04:39 »

A nyomaték görbe különösen jól sikerül eljen

Köszönöm szépen!
A mérést végző szakember szerint is nagyon szép lett mindkét görbe íve.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:06:48 »

Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.

Érzésre 1800nál vagy mérés szerint?

Érzésre nekem is húz már 2000 alatt de hivatalosan csak később jön meg az ereje, mint ahogy a mellékelt ábrán is látszik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:44:39 »

Érzésre 1800nál vagy mérés szerint?

Érzésre nekem is húz már 2000 alatt de hivatalosan csak később jön meg az ereje, mint ahogy a mellékelt ábrán is látszik.

Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:47:50 »

Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.

Itt mindenki milyen szakértőőő!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:50:04 »

Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.

Nem biturbó, hanem twin turbó. Két egyforma, ugyanolyan karakterisztikájú turbó van benne, az egyik az első 3, a másik a hátsó 3 hengert tölti. Pontosan ugyanolyan a hatása, mintha 1 turbó lenne benne.
A biturbó az 2 különböző turbó. Az egyik kis tehetetlenségű, kis fordulatra, a másik egy nagyobb.
Ilyen van az 535d-ben, és a pug 2.2hdi-ben.
V motornál a "biturbót" úgy lehetne megoldani, ha 4 turbót használnánk. De legalábbis 3-at.
A merci próbálkozott ilyesmivel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:50:41 »

Egyébként én bizti nem csináltattam volna a Babosékkal(MAGICTUNING). Nem egy ismerősömnek volt velük problémájuk. De ha cl!ntnek jó lett a tuningja akkor minden OK.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:51:44 »

Egyébként én bizti nem csináltattam volna a Babosékkal(MAGICTUNING). Nem egy ismerősömnek volt velük problémájuk. De ha cl!ntnek jó lett a tuningja akkor minden OK.

Ha ez jó, akkor nem túl sok reklamációt kapnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:52:27 »

Nem biturbó, hanem twin turbó. Két egyforma, ugyanolyan karakterisztikájú turbó van benne, az egyik az első 3, a másik a hátsó 3 hengert tölti. Pontosan ugyanolyan a hatása, mintha 1 turbó lenne benne.
A biturbó az 2 különböző turbó. Az egyik kis tehetetlenségű, kis fordulatra, a másik egy nagyobb.
Ilyen van az 535d-ben, és a pug 2.2hdi-ben.
V motornál a "biturbót" úgy lehetne megoldani, ha 4 turbót használnánk. De legalábbis 3-at.
A merci próbálkozott ilyesmivel.
Aham. Akkor én kérek elnézést falbav Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:55:22 »

Aham. Akkor én kérek elnézést falbav Wink

Egy "szakértő"-től nem is rossz?  eplus2 wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:57:45 »

Még ha virtuál is  akkor is jól néz ki.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 12:17:50 írta Scratch » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2008.08.20 szerda, 11:58:25 »

Na akkor még 1 szer.
http://hvtm.totalcar.hu/image.php3?imgURL=car/l/ford/662983.jpg&title=Ford%20Mondeo-Serene%20Tuning
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:03:27 »

Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.

Az tény, hogy elég gyenge kis fordulaton, de felül meg akkorát megy....
A vákumos amúgy se a gyors reagálásról volt híres.
Lehet nincs nagy nyomatéka 2000-2100-ig, és nem képes úgy rugalmasságra mint a tiétek, de ha előzni akar, úgy is visszavált.
Clint fiatal srác, szeret váltani, szereti a fordulatot, és nagyon brutálisan megy a gépe, ha meg tudnák csinálni az enyémet, én is ilyet szeretnék. Feláldoznám 1900-3100-ig meglévő 400 Nm-emet, hogy pörögjön, és hasítson úgy mint Clint-é!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igaz nem a legdiesel-esebb motorjellemző, de jóval nyomatékosabb mint egy 160 lovas benzines, és megy úgy az is biztos. Nekem ez kellemesebb egyveleg, és ne felejtsétek el, ott van a nyitott rendszere, a hangja meg benzineseket szégyenít meg...
Szóval egy profi munka az egész autó!!!!!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:14:14 »

Zsiri, neked mennyit hoztak ki ATC-nél...
ha tudod linkeld már be a te mérésedet...
Kívánságodra:  wave
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fixgeometriásból ennyit lehet kihozni. Amúgy nem a max tuningot kértem!  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:26:45 »

Kívánságodra:  wave
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fixgeometriásból ennyit lehet kihozni. Amúgy nem a max tuningot kértem!  eplus2

Na ebben nagy igazság van. A fix geometriásnál ez ok.

Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:28:28 »


Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Az biztos, de mennyire megvezeti mondjuk a buszsáv:)
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:34:10 »

Na ebben nagy igazság van. A fix geometriásnál ez ok.

Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Ez volt akcijóban. Conti sport, 20e/db. Igaz 3 éves túltárolt abroncsok.
Sikerült már ezzel is úgy belemennem kanyarba, hogy ellen kellett kormányoznom, meg akart előzni a hátulja.  eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:39:15 »

Az biztos, de mennyire megvezeti mondjuk a buszsáv:)
A buszsáv smafu!
A 7-es út Nagykanizsáig, ott már vannak rendesen nyomvájatok! Különösen felhőszakadásban élvezetes, amikor csurig telik!  wow1 Itt már kapkodja rendesen a kormányt, megvezeti rendesen az autót! Itt nem 50-70-nel mész, hanem 90-120-al min.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 12:57:45 írta Zsiri » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:44:12 »

Ez volt akcijóban. Conti sport, 20e/db. Igaz 3 éves túltárolt abroncsok.
Sikerült már ezzel is úgy belemennem kanyarba, hogy ellen kellett kormányoznom, meg akart előzni a hátulja.  eplus2

Nincs ESP-d?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2008.08.20 szerda, 12:53:03 »

Nincs ESP-d?
Nincs, sőt kipörgésgátlóm sincs szerintem. Se kontroll lámpa, se kapcsoló.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2008.08.20 szerda, 13:02:16 »

Nyomvályúról annyit, hogy mentem gödöllőre Vác felől, és nem egyszer ért le a kocsim alja, mert olyan mély volt a nyomvályú....
Persze amikor nem jött szembe kocsi, középen mentem, de ha jöttek, akkor kénytelen voltam visszahúzódni.. Az út széle meg szét volt töredezve.. Rendesen kellett fogni a kormányt, hogy ne csavarja ki a 225/40 R18-as gumikat...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2008.08.20 szerda, 14:16:29 »

Nincs, sőt kipörgésgátlóm sincs szerintem. Se kontroll lámpa, se kapcsoló.

Az esp és a kipörgésgátló együtt van. És nagyon jó dolog. Az egyik leghasznosabb extra, ami az autómban van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2008.08.20 szerda, 14:47:30 »

Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok

http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8

Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit

http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2008.08.20 szerda, 15:00:26 »

Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok

http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8

Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit

http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4


Apám ez nagyon veri kúúl ! ! ha fent leszek feltétlen találkozunk ! !  hehe hehe
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2008.08.20 szerda, 15:33:55 »

Az esp és a kipörgésgátló együtt van. És nagyon jó dolog. Az egyik leghasznosabb extra, ami az autómban van.
Gyorsuláson a kipörgésgátló előny, vagy hátrány? Aszfalton lehet, hogy visszafogja a géped? Esetleg kikapcsolod?
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2008.08.20 szerda, 16:08:29 »

kikapcsolható a kipörgésgátló, amúgy meg szerintem hátrány gyorsulásnál, ha be van kapcsolva, mert ha elforognak a kerekek, leblokkol a kocsi, de ha kikapcsolod akkor meg el tudnak pörögni, de nem blokkolja le
De az se jó, ha túlpörögnek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:09:57 »

Gyorsuláson a kipörgésgátló előny, vagy hátrány? Aszfalton lehet, hogy visszafogja a géped? Esetleg kikapcsolod?

Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...  wow1 eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:12:21 »

Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok

http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8

Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit

http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4


Most neked nem direkt szűrőd van?  (K&N 57i)
Mer abban az autóban nem az van....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:37:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=xteVNHvMMK0&feature=related

Ez nagyon fain!!!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:44:01 »

Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...  wow1 eplus2
Folyamatosan dobálod a kesztyűd az arcomba  eplus2 Ok!
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:48:25 »

Hamár ennyire benne vagyunk a teljesítménymérésben akkor itt egy kis nyalánkság:

Bár nem ford de zsír, azt akarom, hogy az én kis kocsikám is ilyen legyen

http://www.youtube.com/watch?v=Q8kCsDDUZpA&feature=related
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:55:41 »

Azért ez is elég komoly video! http://www.youtube.com/watch?v=M7pPO6Lw0eQ&feature=related  police
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:55:58 »

Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...  wow1 eplus2

Angel!
Te jobban gyorsulsz bekapcsolt kipörgésgátlóval mint kikapcsolttal?
Nekem a 3.0 V6-ot úgy lefogta a kipörgésgátló, ott ki kellett kapcsolni, ha jól akartam indulni...
Érdekes, hogy neked fordítva van, de még az ST TDCi-met is hátráltatja a kipörgésgátló...
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2008.08.20 szerda, 18:59:04 »

Most neked nem direkt szűrőd van?  (K&N 57i)
Mer abban az autóban nem az van....

De az van neki, csak Clint volt olyan kedves, hogy ellophattam tőle egy időre, mert tesztelem az én verdámban....
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2008.08.20 szerda, 19:03:54 »

Ilyen hangok törnek elő, amikor jól meg van csinálva egy TDCi kipufogórendszere, mint pl Clint-é, meg az enyém... nyes

(ez pl. az enyém)
http://www.youtube.com/watch?v=iJXMvexl03s

A turbo ugyan végigfütyül a rendszeren, de menet közben, váltáskor csak egy 0,5-1 másodpercnyi ideje van, és akkor sokak szerint olyan mint egy lefújószelep, olyan is, csak éppen nem a levegőt hallod amit kifúj, hanem a turbo hangját..
Most hogy Clint dirketszűrője nálam van, a turbo fúj, visít, a szűrő meg visszaprüszköl gázelvételkor..
aranyos... taps
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2008.08.20 szerda, 20:19:57 »

Angel!
Te jobban gyorsulsz bekapcsolt kipörgésgátlóval mint kikapcsolttal?
Nekem a 3.0 V6-ot úgy lefogta a kipörgésgátló, ott ki kellett kapcsolni, ha jól akartam indulni...
Érdekes, hogy neked fordítva van, de még az ST TDCi-met is hátráltatja a kipörgésgátló...
Ha figyelmesen elolvasod akkor láthatod hogy Angel is kikapcsolja ha gyorsul. Úgy mint te.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2008.08.20 szerda, 21:12:03 »

De az van neki, csak Clint volt olyan kedves, hogy ellophattam tőle egy időre, mert tesztelem az én verdámban....

És mik a tapasztalataid, mert énis kinéztem és nem tudok dönteni hoyg ez vagy mértespecifikus K&N legyen.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2008.08.20 szerda, 21:13:37 »

Bocsi Angel...
Csak a " kikapcsolom"-on átugrottam, és csak a hátrány maradt meg bennem...
Szóval még1x bocsi...
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2008.08.20 szerda, 21:18:58 »

És mik a tapasztalataid, mert énis kinéztem és nem tudok dönteni hoyg ez vagy mértespecifikus K&N legyen.

Mik a tapasztalataim...?
Szerintem majd kérdezzük meg Clint bácsit, elvégre az övé, és neki van bent vagy fél éve...
De ha érdekel az én véleményem is, akkor talán pár gondolat...
Mintha élénkebben reagálna gázadásra az autó, azaz szerintem csökken egy kicsit a gázreakció
Alapjáraton, meg amúgy is hangos vele az autó motorja...
Viszont az én esetemben, hogy meg van csinálva a kipufogórendszer, meg ki van véve a katalizátor izgalmas hangok jönnek ki...
Nekem nagyon hallatszik mikor szív a szűrő, meg vissza is prüszköl mikor elengedem a gázt.
Kicsit ilyen tuningos, de szerintem az én autóm összképébe beleillik...
Nos nekem van betétszűrőm is, az szerintem semmi plust nem ad, biztos, hogy ad valamit, de azt mi nem érzékeljük, olyan minimálisat...
Inkább ültesd meg a kocsit, azt lehet érezni, vagy szed ki a katalizátort...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2008.08.20 szerda, 21:34:58 »

Mik a tapasztalataim...?
Szerintem majd kérdezzük meg Clint bácsit, elvégre az övé, és neki van bent vagy fél éve...
De ha érdekel az én véleményem is, akkor talán pár gondolat...
Mintha élénkebben reagálna gázadásra az autó, azaz szerintem csökken egy kicsit a gázreakció
Alapjáraton, meg amúgy is hangos vele az autó motorja...
Viszont az én esetemben, hogy meg van csinálva a kipufogórendszer, meg ki van véve a katalizátor izgalmas hangok jönnek ki...
Nekem nagyon hallatszik mikor szív a szűrő, meg vissza is prüszköl mikor elengedem a gázt.
Kicsit ilyen tuningos, de szerintem az én autóm összképébe beleillik...
Nos nekem van betétszűrőm is, az szerintem semmi plust nem ad, biztos, hogy ad valamit, de azt mi nem érzékeljük, olyan minimálisat...
Inkább ültesd meg a kocsit, azt lehet érezni, vagy szed ki a katalizátort...

K&N a betétszűrőd is?
Hangosan gondolkodom!: A direktszűrő és a betétszűrő anyaga ugyanaz, még a tisztitó szettje is, akkor mi az amitől többet ad?Huh??  plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.
Szerintem csak hanja van tuningosabb és annyi.
De győzzél meg hogy nincs igazam, mert nagyon akarok venni énis amugy  valamit...vigyor3 vigyor3
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2008.08.20 szerda, 21:44:18 »

K&N a betétszűrőd is?
Hangosan gondolkodom!: A direktszűrő és a betétszűrő anyaga ugyanaz, még a tisztitó szettje is, akkor mi az amitől többet ad?Huh??  plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.
Szerintem csak hanja van tuningosabb és annyi.
De győzzél meg hogy nincs igazam, mert nagyon akarok venni énis amugy  valamit...vigyor3 vigyor3

A betétszűrőm az nem K&N, de nagyon hasonló, meg az anyaga is kb...
Abban igazad van, hogy a K&N betétszűrőnek, meg direktszűrőnek ugyanaz az anyaga...
Azért a dirketszűrő is kap rendesen hideg levegőt, onnan ahonnan a gyári szűrőházat lecsatlakoztatod...
De ez a szívóhang inkább benzineseknél jön elő, dieselnél annyira nem érvényesül szerintem.. Nekem volt az ST220-asomban dirketszűrő, de én kivettem abból, mert elrontotta a motor gyönyörű muzsikáját, helyette pár helyen megfurkáltam a gyári rendszert, és hozta a gyári hangot, csak 1,5-szer erősebben...
De a dieselemet nem furkálnám meg...
Szóval nekem így jó poén, meg tetszik a szuszogása, de nem tudom, hogy a te kocsidon milyen lenne...
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2008.08.20 szerda, 22:21:11 »

plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.

A direktszűrőnél szokás odavezetni egy kis friss levegőt... a K&N szettben van ehhez cső és szívó torok...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2008.08.20 szerda, 22:47:50 »

Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Én soha nem gyorsulgatok lámpától lámpáig nekem teljesen felesleges a lenti fordulatszámon. Ezért pl. azt tartom fontosnak hogy autopályán legyen az autó jól kiautózható akár 3000-4000 rpm között 6.-ban Ez pedig ara igencsak alkalmasnak tűnik mert szép egyenes a nyomatékgörbéja nem zuhan vissza.
De mindenkinek más a fontos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2008.08.20 szerda, 22:49:09 »

A turbómotorra direktszűrőt rakni nem egy okos dolog. Hatása nincs, mert a turbó annyit szív, amennyit akar, viszont a szűrés hatékonysága gyengébb, a porszemek szépen meghomokozzák a turbó lapátjait, ami szép lassan el is kopik. Mert ugyi pörög az majd 200e-et.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2008.08.20 szerda, 22:59:27 »

mi esetünkben 225.000-et...
de ebben lehet valami amit írsz,
de akkor is jó hangja van...
de a szívómotor is annyi levegőt szív mint amennyi kell neki nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2008.08.20 szerda, 23:04:00 »

Hát én nem is csak tuning miatt akarok direkt/sportbetétszűrőt hanem mert egyszer megveszem és annyi...többet nem kell mást csinálni vele csak tisztitani, akkor meg már olcsobb is több 10.000km-nél  vigyor3
A minőségi betét/direkt szürők pedig tudnak legalább annyit vagy többet mint a gyári, főleg ha rendesen van tisztitva és karban tartva....
Most mit mondjak, eddig gyári volt mindig nálam is, de megmondom őszintén ugy néz ki mint valami kinai sz*r anyagból lenne....hát nem nagyon győzőtt meg...eddig. Gázolajszürőből viszont csak gyári az már meggyőzőtt !!!
Szerintem picit fickósabb lehet tőle az autó, és ennyi szerintem is,aki többet akar, az tovább megy....mint énis majd  eplus2 eplus2
Énis álltalában gyári párti vagyok mindenben, de van amiben van sokkal jobb is, csak megkell találni.....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.