Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 15:38:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480410 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2008.08.20 szerda, 23:08:34 »

de a szívómotor is annyi levegőt szív mint amennyi kell neki nem?

Nem. A szívómotornál a levegőszűrőnek nagyobb az ellenállása, és a 3,0-ás csak 2,9 liter levegőt tud beszívni (hasraütés). Ha növelni akarod, raksz direktszűrőt, és megugrik 2,95-re.
A turbó "akármennyi" levegőt be tud tolni, ha kell, 20-30%-kal is többet.
Az egyik turbójavító weboldalán van egy kép, amin mutatnak egy ilyen turbót. Teljesen lekoptak a lapátok.
De ennyit biztosan megér a hang...  falbav wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2008.08.20 szerda, 23:13:27 »

A turbómotorra direktszűrőt rakni nem egy okos dolog. Hatása nincs, mert a turbó annyit szív, amennyit akar, viszont a szűrés hatékonysága gyengébb, a porszemek szépen meghomokozzák a turbó lapátjait, ami szép lassan el is kopik. Mert ugyi pörög az majd 200e-et.

Nem igazán értek egyet, mert nem mndegy mennyire erőlködve szivja be a cuccot. Az hogy mennyire szűr meg az meg minőségi terméknél, vagy ugyanolyan vagy még jobb.

Egyszer láttam egy tesztet ilyen szürőkről, pont ilyen volt és egy gyári. Tök egyszerű kis szemléltető gép volt, egy doboz, állt ki belőle egy cső (egész üvegből volt) és benne egy pingpong labda, egy ventilátor elkezdte szivni a levegőt a gyári szürőn keresztül és lebegett úgy 1-2 cm-re az aljától. Betétszürő csere sportra és a pingpong labda sutty felmegy a tetejére ahol sziv, vagyis sokkal több levegőt tudott beszivni. ez spec nem nagy erővel szivott, ugye nem kell mondanom a pingpong labdának annyi lett volna...
De a lényeg átjött mindenkinek  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2008.08.20 szerda, 23:25:50 »

Nem igazán értek egyet, mert nem mndegy mennyire erőlködve szivja be a cuccot. Az hogy mennyire szűr meg az meg minőségi terméknél, vagy ugyanolyan vagy még jobb.

Egyszer láttam egy tesztet ilyen szürőkről, pont ilyen volt és egy gyári. Tök egyszerű kis szemléltető gép volt, egy doboz, állt ki belőle egy cső (egész üvegből volt) és benne egy pingpong labda, egy ventilátor elkezdte szivni a levegőt a gyári szürőn keresztül és lebegett úgy 1-2 cm-re az aljától. Betétszürő csere sportra és a pingpong labda sutty felmegy a tetejére ahol sziv, vagyis sokkal több levegőt tudott beszivni. ez spec nem nagy erővel szivott, ugye nem kell mondanom a pingpong labdának annyi lett volna...
De a lényeg átjött mindenkinek  vigyor3

Azt nem vonom kétségbe, hogy a direktszűrőn könnyebben átmegy a levegő. Ez így van. De a turbómotor nem annyit szív, amennyit csak bír, mint a szívó, hanem pontosan adott nyomást csinál. Ha a szűrő nem fogja meg a levegőt annyira, akkor könnyebben eléri a kívánt nyomást. Ennyi, és nem több. Mondjuk egy nagyon kicsivel jobb lesz a gázreakció, de észrevenni nem fogod. Lóerőben semmivel sem tud többet, de a karakteriszikája sem fog nagyon változni.
A direktszűrőnél több por jön át (majdnem törvényszerűen). A por a motornak nem jó, a turbónak meg a halála.
Olvass utána, ez nem vélekedés kérdése, hanem tény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2008.08.20 szerda, 23:41:33 »

A vizipipa jut eszembe hirtelen, ami ugye azért van hogy könnyebb legyen a füst és megszürje, mert ugye a folyadék felfogja a szennyeződést.
Na most ezek a betétszürőkön egy olajfilmréteg van és ezen keresztül sziv az autó, mint az előbb utaltam a vizipipára itt is fennakadnak a szennyeződések,szerintem jobban is mint a papirszürőn keresztül (ami ugye ki is szakadhat).
Józan paraszti ésszel erre jutottam  eplus2 eplus2
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 08:11:23 »

Ezt a melyik motor, mennyit szív dolgot nem tudtam, de most már igen köszi..
Szerintem a K&N egy elég minőségi termék, és ha megfelelően van kezelve semmi baja nem lehet a motornak.
A versenysportban is (mondjuk ott nem megy 200-300 ezer km-t egyautó), de még komolyabb tuningverdákra is ilyen szűrőt tesznek.
Ha annyira tolná be a port meg koszt, akkor nem hiszem, hogy ennyire elterjedt lenne..
A gázreakció jobb, és az sokat számít, ha hamar felépül a turbónyomás.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 11:26:16 »

A direktszűrőnél több por jön át (majdnem törvényszerűen). A por a motornak nem jó, a turbónak meg a halála.
Olvass utána, ez nem vélekedés kérdése, hanem tény.


Olyan sokkal több por biztos, hogy nem jut át rajta azért. Az olajréteg eléggé hatékony megoldás. Nemhiába törvényszerű a direktszűrő megléte szinte minden komolyabban megépített gépnél.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

clint
Vendég
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 11:32:32 »

Most neked nem direkt szűrőd van?  (K&N 57i)
Mer abban az autóban nem az van....

Most csak sport betét szűrő van bent.
Az 57i ST220-nál van kipróbáláson  vigyor3 nyes
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 11:34:24 »

plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.

Szívómotornál ugye a dirketszűrő által beszívott levegő azonnal a motorba megy, így ha meleget szív a motortérből akkor az nem a legjobb, de mint már  valaki említette szokás a szűrőhöz friss levegőt vezetni...
Dieselnél nem így van, mert amit szív akár meleg levegőt a motortérből, az átmegy még a cooleren, ami valszeg visszahűti a levegőt.
Ezért nincs a diesel K&N KIT-tekhez, flexibilics gégecsövek, amik levegőt terelnek a szűrőhöz
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 11:43:44 »

Alapvetően azért vettem K&N kittet mert elterjedt márka és kiváló minőség.
Lehet venni 3e Ftért is kinai szűrőt, meg arra is lehet kenni olajat, de szerintem nem véletlenül volt 30e Ft az 57i.

Cirka 15-20e Km ment le már a direkt szűrővel. Mikor lebontottuk, hogy átszereljük megnéztem a szűrő utáni csöveket,hogy mennyi kosz rakódott le.
Enyhe túlzással teljesen tiszta volt a csövek bellső fala, ezért sem gondolnám, hogy egy jól karbantartott szűrő bármi komolyabb meghibásodást tudna okozni akár rövid távon is.

A másik a meleg levegő amit ST220 pont jól írt le. A motorba érkező levegőt már a cooler hűti le.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 13:15:48 »

Alapvetően azért vettem K&N kittet mert elterjedt márka és kiváló minőség.
Lehet venni 3e Ftért is kinai szűrőt, meg arra is lehet kenni olajat, de szerintem nem véletlenül volt 30e Ft az 57i.

Cirka 15-20e Km ment le már a direkt szűrővel. Mikor lebontottuk, hogy átszereljük megnéztem a szűrő utáni csöveket,hogy mennyi kosz rakódott le.
Enyhe túlzással teljesen tiszta volt a csövek bellső fala, ezért sem gondolnám, hogy egy jól karbantartott szűrő bármi komolyabb meghibásodást tudna okozni akár rövid távon is.

A másik a meleg levegő amit ST220 pont jól írt le. A motorba érkező levegőt már a cooler hűti le.
Két direktszűrő között nyilván van különbség, pl ég és föld. Ha a KN jó, hát jó.
Viszont azt, hogy a csövek tiszták, semmit sem jelent. Ha megnézed a porszívó csöveit belül, azok is tiszták, pedig az aztán port szív.
A cooler le tudja hűteni, ez igaz, de nem mindegy, hogy a turbó előtt 32 fokosról indulunk, vagy 50-ről, mert lehet, hogy nem tud elbánni az 50 fokossal. A rendszer úgy van kitalálva, hogy hideg levegőt szívjon, ne meleget.
Én mindenképpen összehoznám vhogy, hogy kintről jöjjön a levegő. Erre több lehetőség van.
Az, hogy a szűrő elég jó-e, vagy nem, az sajnos túl későn derül ki. Ha szétverte a turbót, vagy a motort vágta tönkre, akkor már későn jön rá az ember.
Hogy ennek mekkora az esélye? 1% és 99% között - valahol. Hány kilométer alatt következik be? Mondjuk 50e és 1 millió között valahol.
Tehát, kb a fene se tudja, mi a helyzet. De ha így végiggondolod, kb semmit nem nyersz vele, viszont kockáztatsz - a fene se tudja, mekkorát - hát én nem sok értelmét látom.
Hang... dízelnél? Ez szerintem nem arról szól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 13:42:42 »

Két direktszűrő között nyilván van különbség, pl ég és föld. Ha a KN jó, hát jó.
Viszont azt, hogy a csövek tiszták, semmit sem jelent. Ha megnézed a porszívó csöveit belül, azok is tiszták, pedig az aztán port szív.
A cooler le tudja hűteni, ez igaz, de nem mindegy, hogy a turbó előtt 32 fokosról indulunk, vagy 50-ről, mert lehet, hogy nem tud elbánni az 50 fokossal. A rendszer úgy van kitalálva, hogy hideg levegőt szívjon, ne meleget.
Én mindenképpen összehoznám vhogy, hogy kintről jöjjön a levegő. Erre több lehetőség van.
Az, hogy a szűrő elég jó-e, vagy nem, az sajnos túl későn derül ki. Ha szétverte a turbót, vagy a motort vágta tönkre, akkor már későn jön rá az ember.
Hogy ennek mekkora az esélye? 1% és 99% között - valahol. Hány kilométer alatt következik be? Mondjuk 50e és 1 millió között valahol.
Tehát, kb a fene se tudja, mi a helyzet. De ha így végiggondolod, kb semmit nem nyersz vele, viszont kockáztatsz - a fene se tudja, mekkorát - hát én nem sok értelmét látom.
Hang... dízelnél? Ez szerintem nem arról szól.

Azért nem kap 20 fokkal melegebb levegőt, mert direktszűrős. Ugyanúgy áramlik be friss levegő, de ha kicsit barkácsolsz, akkor egy hővédő pajzsot teszel a szűrő köré, és akkor csak a friss levegőt kapja.. De a coolernek le kell tudnia  hűteni.. Nos nekem 120 fokos levegő jut a motorba, de így is megy 18-as kerékkel 220 km/h+, óra szerint 230 felett...

Hang dieselnél??? -miért ne lehetne, ha gyönyörű morgós hangot ki lehet belőle hozni. Angel! Te megnézted már egyáltalán a Clint vagy az én autóm hangját, youtube-on, hogy írod nem arról szól...
Akkor írhatnánk azt is 2.5T mondinál a nyomatékra, hogy van 1800-4800-ig 320 Nm, de a benzines nem a nyomatékról szól és pörgessük mert benzines...
Pontosan, hogy van olyan kemény hangja mint egy benzinesnek, de ha hajtod a diesel max eszik 3 literrel többet, a benzines meg a dupláját....
Akkor miért ne élvezzük azt a hangot, ha már ott van minden TDCi-ben, csak le van fojtva..
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.21 csütörtök, 13:45:49 írta ST220 » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 14:34:46 »

Azért nem kap 20 fokkal melegebb levegőt, mert direktszűrős.

Nem, hanem több. Magában a motorházban akár 90 fok is lehet, nyilván állóhelyzetben, de ha 200-zal mész, még akkor sem olyan hideg, mint a környezeti levegő. Mondok rá egy példát, ezen szépen meg lehet mutatni a dolgokat. A v6-os motor, keresztben van a mondeóban. A problémák javarészt a belső hengersornál lesznek, mert ott nem olyan jó a szellőzés.

Válasz
...de ha kicsit barkácsolsz, akkor egy hővédő pajzsot teszel a szűrő köré, és akkor csak a friss levegőt kapja...
Ha kintről jön a hideg levegő, nem kell hővédő pajzs, mert az a rövid idő alatt (míg ezen átfut) nem tud felmelegedni.

Válasz
De a coolernek le kell tudnia  hűteni...

Vagy nem. Ha 30-zal mész, akkor a motortér is meleg, meg a cooler hatásfoka sem jó.

Válasz
Hang dieselnél??? -miért ne lehetne, ha gyönyörű morgós hangot ki lehet belőle hozni. Angel! Te megnézted már egyáltalán a Clint vagy az én autóm hangját, youtube-on, hogy írod nem arról szól...
Akkor írhatnánk azt is 2.5T mondinál a nyomatékra, hogy van 1800-4800-ig 320 Nm, de a benzines nem a nyomatékról szól és pörgessük mert benzines...
Pontosan, hogy van olyan kemény hangja mint egy benzinesnek, de ha hajtod a diesel max eszik 3 literrel többet, a benzines meg a dupláját....
Akkor miért ne élvezzük azt a hangot, ha már ott van minden TDCi-ben, csak le van fojtva..

Én nem hiszem, hogy ne lennék benne a legalvakultabb 3 dízeles között a fórumon. Amúgy nekem az első dízel autóm 96-ban volt, szóval van némi tapasztalatom. A tdci-m is megvan már 4,5 éve, és jó sokáig én voltam az egyedüli tdci-s (nem nekem volt először, de azok lemorzsolódtak). ÉN harcoltam a benzinesekkel, ÉN mondogattam a fogyikat (egy csomószor megvádoltak azzal, hogy hazudok), ÉN kezdem dícsérgetni az emelkedős dolgokat. Sok olyan beszólás volt: mi az az izzítás? Olyanoktól, akik már azóta dizilben ülnek. Hosszú vitákat folytattunk le olyanokkal, akik benzin-pártiak voltak, hogy megéri-e egyáltalán dízelt venni, és hogy mikor térül meg az árkülönbség. Amikor mondtam, hogy 160e volt a difi, és ezért a 6 sebességest adták, és hogy ha árulom, legalább ennyivel többet kapok érte, volt olyan, aki nem hitte el, merthogy legalább 1 millió a difi.

Hallottam az autóitok hangját. Bocsi, de csak annyi, hogy más. Hogy tetszik-e?  Huh? Az a lényeg, ha neked tetszik.
Mondjuk úgy, szebb lett a hangja. Ennyi. De ez akkor is dízelhang. Ha összeveted egy benzines v6-tal, akkor ez sehol sincs. Aminek szép hangja van, az a 6 hengeres dizil, azt aláírom, szép. De nekem akkor lenne a legszebb hang, ha minél halkabb lenne. Tehát ha le lenne folytva mondjuk a felére, még jobb lenne.
De mi lenne, ha erre is a Papné elvet használnánk? Kinek ez, kinek az tetszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 14:57:57 »

Nem, hanem több. Magában a motorházban akár 90 fok is lehet, nyilván állóhelyzetben, de ha 200-zal mész, még akkor sem olyan hideg, mint a környezeti levegő. Mondok rá egy példát, ezen szépen meg lehet mutatni a dolgokat. A v6-os motor, keresztben van a mondeóban. A problémák javarészt a belső hengersornál lesznek, mert ott nem olyan jó a szellőzés.

A K&N-nél a szett része egy cső, amivel oda lehet vezeti a kinti levegőt... bár ezt már írtam... szóval kicsit sok szerintem az a 90 fok

Másrész volt aki mondta már nekem, hogy nem jó nyáron a direktszűrő, mert meleg levegőt szív... és télen meg cseréljem vissza a hagyományosra, mert a direkttel nehezebben melegszik be a motor... most akkor meleget szív vagy nem?  Huh? (szerintem annyira nem  nyes)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 15:38:13 »

A K&N-nél a szett része egy cső, amivel oda lehet vezeti a kinti levegőt... bár ezt már írtam... szóval kicsit sok szerintem az a 90 fok

Másrész volt aki mondta már nekem, hogy nem jó nyáron a direktszűrő, mert meleg levegőt szív... és télen meg cseréljem vissza a hagyományosra, mert a direkttel nehezebben melegszik be a motor... most akkor meleget szív vagy nem?  Huh? (szerintem annyira nem  nyes)

Ha áll az autó, a meleg nagyon meg tud szorulni, simán elérheti a 90 fokot. Menet közben persze nincs ennyi.
Az ST írja: Ezért nincs a diesel K&N KIT-tekhez, flexibilics gégecsövek, amik levegőt terelnek a szűrőhöz

Mindegy nekem nem kell direktszűrő, de attól még, akinek tetszik, használja bátran.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 15:52:32 »

Nem, hanem több. Magában a motorházban akár 90 fok is lehet, nyilván állóhelyzetben, de ha 200-zal mész, még akkor sem olyan hideg, mint a környezeti levegő. Mondok rá egy példát, ezen szépen meg lehet mutatni a dolgokat. A v6-os motor, keresztben van a mondeóban. A problémák javarészt a belső hengersornál lesznek, mert ott nem olyan jó a szellőzés.
Ha kintről jön a hideg levegő, nem kell hővédő pajzs, mert az a rövid idő alatt (míg ezen átfut) nem tud felmelegedni.

Vagy nem. Ha 30-zal mész, akkor a motortér is meleg, meg a cooler hatásfoka sem jó.

Én nem hiszem, hogy ne lennék benne a legalvakultabb 3 dízeles között a fórumon. Amúgy nekem az első dízel autóm 96-ban volt, szóval van némi tapasztalatom. A tdci-m is megvan már 4,5 éve, és jó sokáig én voltam az egyedüli tdci-s (nem nekem volt először, de azok lemorzsolódtak). ÉN harcoltam a benzinesekkel, ÉN mondogattam a fogyikat (egy csomószor megvádoltak azzal, hogy hazudok), ÉN kezdem dícsérgetni az emelkedős dolgokat. Sok olyan beszólás volt: mi az az izzítás? Olyanoktól, akik már azóta dizilben ülnek. Hosszú vitákat folytattunk le olyanokkal, akik benzin-pártiak voltak, hogy megéri-e egyáltalán dízelt venni, és hogy mikor térül meg az árkülönbség. Amikor mondtam, hogy 160e volt a difi, és ezért a 6 sebességest adták, és hogy ha árulom, legalább ennyivel többet kapok érte, volt olyan, aki nem hitte el, merthogy legalább 1 millió a difi.

Hallottam az autóitok hangját. Bocsi, de csak annyi, hogy más. Hogy tetszik-e?  Huh? Az a lényeg, ha neked tetszik.
Mondjuk úgy, szebb lett a hangja. Ennyi. De ez akkor is dízelhang. Ha összeveted egy benzines v6-tal, akkor ez sehol sincs. Aminek szép hangja van, az a 6 hengeres dizil, azt aláírom, szép. De nekem akkor lenne a legszebb hang, ha minél halkabb lenne. Tehát ha le lenne folytva mondjuk a felére, még jobb lenne.
De mi lenne, ha erre is a Papné elvet használnánk? Kinek ez, kinek az tetszik.

Akkora különbség nem lehet közte, 60 fok...
Amúgy meg annyira azért nem érzékeny, mert mint mondtam 120 fokos levegővel és 18-as kerékkel megy 220+ km/h-t  a kocsim, ha ennyire érzékeny lenne nem menne 200-at se...
 A hővédő pajzsnak pont az a szerepe, hogy a motor melegétől óvja meg a szűrőt...
Szerintem a K&N egy elég elterjedt márka, és eléggé pozitív a visszajelzés...
Az oké hogy mióta van dieseled, meg neked volt először tdci vagy mit tudom én, meg az is ok, hogy van tapasztalatod, de direktszűrőhöz kevesebb mint annak akinek van... tehát ebben a témában kevesebb mint nekünk akinek van...
Azt aláírom, hogy amiket mondtál, meg a hatalmas harcaidat, de akkor nevezzünk el  worship YODÁ-nak! worship eplus2
Hang, abban igazad van, hogy más... de a mértéke a lényeg... kipufogóhangra terhelésen van olyan mint egy benzines kipufogóhangja, a motor hangja meg az dieseles.. azzal nem tudunk mit kezdeni... de nem is a motorhangomat dicsőítem, hanem a kipufogóét...
(ja még a hangról, nem ide tartozik teljesen, egyik talin volt hirdetve legszebb motorhang kategória, és erre megnyerte egy 2.0 benzines a 2.5 V6, és 3.0 V6 ST220 előtt.... az oké, hogy nagyon szép volt a kipufogóhangja, az "gyönyörű volt", de nem az volt a kategória, hanem a motorhang)
abban igazad van, kinek a pap, kinek a papné,
csak arra próbáltam rávilágítani, hogy miért ne lehetne egy diesel erényeit, egy benzinesével keverni...?
Mint pl. Clint motorjellemzőjét is a nagyrészt leszólták... pedig az is diesel, nem eszik 8 liternél többet, haladós tempóban, és megy mint a barom...
miért kell a dieselnek, forgatókönyv szerint ragaszkodni a dieselhez...Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.21 csütörtök, 15:56:56 írta ST220 » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 16:23:29 »

Teljesen igazat adok ST220-nak és Clint-nek, és mindenkinek aki csinositja, tuningolja a kocsiját hogy kicsit más legyen,kicsit különc,kicsit egyedi, olyan amilyet ő akart....
A sablonos dolgok tök unalmasak és ne már arrol szóljon hogy kinek az alapjárata van közelebb a gyári értékhez pl.....ez kit érdekel...persze ezt csak a tuning rovatra értem!!!
Személy szerint nekem Clint kocsija nagyon tetszik (meg pár emberé) és azis szimpi hogy nem gagyi cuccokat vesz bele és ad a kocsijára (gondolom megteheti, nem ugy mint én sajna rinya), de az ilyen egyedi dolgok teszik széppé a MONDEO-t és gondolkodok el, hogy milyen kiba jó kis kocsi ez!!!!!!!

Álltalában az ilyen ellenségeskedés ,az irigységből fakad szerintem......de fölösleges erőltetni dolgokat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 17:37:59 »

Teljesen igazat adok ST220-nak és Clint-nek, és mindenkinek aki csinositja, tuningolja a kocsiját hogy kicsit más legyen,kicsit különc,kicsit egyedi, olyan amilyet ő akart....
A sablonos dolgok tök unalmasak és ne már arrol szóljon hogy kinek az alapjárata van közelebb a gyári értékhez pl.....ez kit érdekel...persze ezt csak a tuning rovatra értem!!!
Személy szerint nekem Clint kocsija nagyon tetszik (meg pár emberé) és azis szimpi hogy nem gagyi cuccokat vesz bele és ad a kocsijára (gondolom megteheti, nem ugy mint én sajna rinya), de az ilyen egyedi dolgok teszik széppé a MONDEO-t és gondolkodok el, hogy milyen kiba jó kis kocsi ez!!!!!!!

Álltalában az ilyen ellenségeskedés ,az irigységből fakad szerintem......de fölösleges erőltetni dolgokat.

Ha ez nekem szól, akkor elmondom: nem vagyok irigy. Se Clintre, se másra. De még csak ellenséges sem. Csak felvetettem pár gondolatot.
Legyen kicsit különc, egyedi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 17:48:51 »

Akkora különbség nem lehet közte, 60 fok...
Csak rávágtam. De már 30 fok sem kevés.
Válasz
Amúgy meg annyira azért nem érzékeny, mert mint mondtam 120 fokos levegővel és 18-as kerékkel megy 220+ km/h-t  a kocsim, ha ennyire érzékeny lenne nem menne 200-at se...
A levegő hőfoka SOKKAL többet számít, mint amennyivel több levegőt adhatna (feltételes módban) a direktszűrő.
Válasz
Hang, abban igazad van, hogy más... de a mértéke a lényeg... kipufogóhangra terhelésen van olyan mint egy benzines kipufogóhangja, a motor hangja meg az dieseles.. azzal nem tudunk mit kezdeni... de nem is a motorhangomat dicsőítem, hanem a kipufogóét...
(ja még a hangról, nem ide tartozik teljesen, egyik talin volt hirdetve legszebb motorhang kategória, és erre megnyerte egy 2.0 benzines a 2.5 V6, és 3.0 V6 ST220 előtt.... az oké, hogy nagyon szép volt a kipufogóhangja, az "gyönyörű volt", de nem az volt a kategória, hanem a motorhang)
abban igazad van, kinek a pap, kinek a papné,
csak arra próbáltam rávilágítani, hogy miért ne lehetne egy diesel erényeit, egy benzinesével keverni...?
Most bocsi, nekem a másik motorhang tetszik... gondolom, nem baj.
Válasz
Mint pl. Clint motorjellemzőjét is a nagyrészt leszólták... pedig az is diesel, nem eszik 8 liternél többet, haladós tempóban, és megy mint a barom...
Hát, ez nekem egy kicsit olyan, mint az a srác, aki a 2,5V6-os, automata mondiból csinált egy EVO-t. V6-os, nem túl pörgős, ráadásul automata váltóval... és miért nem vesz egy evót, ha az tetszik neki.

A karakterisztika nekem nem tetszik, de én nem szóltam le. Így már majdnem olyan, mint egy benzines - akkor meg miért dízel? Pont a lényeg - ami nekem lényeg - tűnik el, hogy alacsony fordulaton húzzon jól, ne kelljen pörgetni. Amúgy meg a görbe alatti terület a fontos, nem a csúcs. A hétköznapi használatban szerintem inkább hátrány, mint előny. De itt két alapvető különbség van: van, aki tuningolgatja, felszerel-ragaszt ezt-azt, jobb-szebb lesz tőle, nekem meg arra kell az autó, hogy eljussak egyik helyről a másikra. De attól én szeretem annyira, mint ők.

Viszont a hozzáállásom alapján felmerülhet, mit keresek én a tuning topicban Huh? vigyor3 Na húztam is elfele... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.21 csütörtök, 18:39:55 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 18:58:21 »

Akkora különbség nem lehet közte, 60 fok...
Amúgy meg annyira azért nem érzékeny, mert mint mondtam 120 fokos levegővel és 18-as kerékkel megy 220+ km/h-t  a kocsim, ha ennyire érzékeny lenne nem menne 200-at se...
 A hővédő pajzsnak pont az a szerepe, hogy a motor melegétől óvja meg a szűrőt...
Szerintem a K&N egy elég elterjedt márka, és eléggé pozitív a visszajelzés...
Az oké hogy mióta van dieseled, meg neked volt először tdci vagy mit tudom én, meg az is ok, hogy van tapasztalatod, de direktszűrőhöz kevesebb mint annak akinek van... tehát ebben a témában kevesebb mint nekünk akinek van...
Azt aláírom, hogy amiket mondtál, meg a hatalmas harcaidat, de akkor nevezzünk el  worship YODÁ-nak! worship eplus2
Hang, abban igazad van, hogy más... de a mértéke a lényeg... kipufogóhangra terhelésen van olyan mint egy benzines kipufogóhangja, a motor hangja meg az dieseles.. azzal nem tudunk mit kezdeni... de nem is a motorhangomat dicsőítem, hanem a kipufogóét...
(ja még a hangról, nem ide tartozik teljesen, egyik talin volt hirdetve legszebb motorhang kategória, és erre megnyerte egy 2.0 benzines a 2.5 V6, és 3.0 V6 ST220 előtt.... az oké, hogy nagyon szép volt a kipufogóhangja, az "gyönyörű volt", de nem az volt a kategória, hanem a motorhang)
abban igazad van, kinek a pap, kinek a papné,
csak arra próbáltam rávilágítani, hogy miért ne lehetne egy diesel erényeit, egy benzinesével keverni...?
Mint pl. Clint motorjellemzőjét is a nagyrészt leszólták... pedig az is diesel, nem eszik 8 liternél többet, haladós tempóban, és megy mint a barom...
miért kell a dieselnek, forgatókönyv szerint ragaszkodni a dieselhez...Huh?

Egy jóminőségű papírszűrő a turbódízelhez a legjobb választás, mégpedig a motor és turbó élettartama miatt.
Teljesítmény miatt, meg oly mindegy milyen van benn(persze ne eldugult)ha kiveszed a papírszűrőt és úgy mérsz teljesítményt, meglepően könyveled el, hogy tized lóerőre ugyanaz mint ha benne van a szűrő. Úgyhogy kidobott pénz.....
Persze amit írtam csak turbós autóra vonatkozik. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:16:08 »

Most bocsi, nekem a másik motorhang tetszik... gondolom, nem baj.

A karakterisztika nekem nem tetszik, de én nem szóltam le. Így már majdnem olyan, mint egy benzines - akkor meg miért dízel? Pont a lényeg - ami nekem lényeg - tűnik el, hogy alacsony fordulaton húzzon jól, ne kelljen pörgetni. Amúgy meg a görbe alatti terület a fontos, nem a csúcs. A hétköznapi használatban szerintem inkább hátrány, mint előny. De itt két alapvető különbség van: van, aki tuningolgatja, felszerel-ragaszt ezt-azt, jobb-szebb lesz tőle, nekem meg arra kell az autó, hogy eljussak egyik helyről a másikra. De attól én szeretem annyira, mint ők.

Viszont a hozzáállásom alapján felmerülhet, mit keresek én a tuning topicban Huh? vigyor3 Na húztam is elfele... vigyor3

Dehogy baj, hogy a másik motorhang tetszik jobban, de akkor maradjunk a másik kipufogóhangnál, mert a motorhangom az szinte ugyanolyan csúnya mint a tiéd... rinya
 Te már idősebb vagy egy kicsit, nem vagy annyira buzgó mint mi, te már a halk, kellemes rugózású autókért vagy oda... ezt elfogadom mentségedül!!!
Tudom, hogy nem te szóltad le a karakterisztikát, azért nem mindent neked címzek... Ennyire nem vagyok gonosz! duhos2
Hétköznapi használatban jobb a több nyomaték, alacsony fordulaton, de ha sportosan nézzük, akkor jól teljesít Clinté, pont az hasonlítottuk össze vele, mikor fent voltam nála, hogy a tuningolt 2.0 TDCi-je 3800-as fordulattól szinte ugyanazt a nyomatékot tudja, meg ugyanazt a teljesítményt, mint az én tuningolt 2.2-esem, azaz nem hal el jobban a tuningolt 2.0 TDCi-je mint az enyém. Így nem meglepő, (ha jó lenne a coolerem,) hogy szinte egyenlő menetteljesítményeket tudnánk gyorsulásban, annak ellenére, hogy nekem 40 Nm-rel, meg 15 lóerővel több van.. Mivel a többletem az alsó, illetve középső fordulatszámon jelentkezik... Az más kérdés, hogy 3-ban, 1300-ról rugalmasságban enyém mást teljesítene, de kipörgetve szinte ugyanazt mint az övé... A rugalmasságra is megvan a magyarázat, enyém 2.2 nagyobb lökettérfogat, meg az enyém elektronikusan vezérelt...a rugalmasság ezzel magyarázható... igazából néztem én is, hogy valahogy kevés az a nyomaték neki, de mentem is a kocsival, és elég jól húz még alul is...
Ha előkaparom majd belinkelem az én görbémet is..
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:21:40 »

Ez a vita, hogy kinek milyen a görbéje kezd nekem olyannak látszani mint , hogy hány wattos a hangfala. Kit érdekel hogy milyen, ha jól megy vagy jól szól.
Az érzés a lényeg nem a leírt szám.

Különben meg szerintem egy Dodge Chargernek van jó hangja vagy egy Subaru STI-nek . duhos2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:25:37 »

Dehogy baj, hogy a másik motorhang tetszik jobban, de akkor maradjunk a másik kipufogóhangnál, mert a motorhangom az szinte ugyanolyan csúnya mint a tiéd... rinya
Te már idősebb vagy egy kicsit, nem vagy annyira buzgó mint mi, te már a halk, kellemes rugózású autókért vagy oda... ezt elfogadom mentségedül!!!

Hétköznapi használatban...

Így van, én már nem az ifjú titánok táborát erősítem, már közelebb vagyok a 40-hez, mint a 35-höz. Ez van.
És valóban, az enyém hétköznapi használatra van, na ez nem a tuning világa.
De nem is akarnám elvenni a tuningolók kedvét. Ha eljöttök a talira, én mindegyik tuningot megnézem,
minden motort meghallgatok.
De üsse kavics, esetleg gyorsulok veletek egyet  Wink max megvertek, na bumm  wow1
Nem az első eset lesz...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.21 csütörtök, 19:29:07 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:44:44 »


De üsse kavics, esetleg gyorsulok veletek egyet  Wink max megvertek, na bumm  wow1
Nem az első eset lesz...

Én tudom, meg már tapasztaltam is, hogy nagy gyorsuló hírében állsz, különösen a jó reakcióidődtől....
Enyém még mindig nem jó, remélem meg tudom javíttatni, de clinté nagyon jó... szinte már  gun túl jó is   police

Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:47:35 »

Ez a vita, hogy kinek milyen a görbéje kezd nekem olyannak látszani mint , hogy hány wattos a hangfala. Kit érdekel hogy milyen, ha jól megy vagy jól szól.
Az érzés a lényeg nem a leírt szám.

Különben meg szerintem egy Dodge Chargernek van jó hangja vagy egy Subaru STI-nek . duhos2

Didge Charger-rel még talán egyet értek...
Subi se rossz, de akkor te nem hallottál még igazi boxerhangot... utolsó léghűtéses 911 Turbo (993) 408 lóerő....
Na annak van igazi boxerhangja, ott a hengerek zenélnek nem a kipufogó...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 19:56:35 »

Didge Charger-rel még talán egyet értek...
Subi se rossz, de akkor te nem hallottál még igazi boxerhangot... utolsó léghűtéses 911 Turbo (993) 408 lóerő....
Na annak van igazi boxerhangja, ott a hengerek zenélnek nem a kipufogó...
Én ne hallottam volna?  Még vezetni is vezettem. Ezer éve autókkal foglalkozom. Volt már a kezem alatt a Bentley-től a Ferrárig minden féle.
A héten volt egy H2 Supercharger valami egyedi kiröffenővel. na az pirított rendesen:)
 
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 20:23:34 »

Én ne hallottam volna?  Még vezetni is vezettem. Ezer éve autókkal foglalkozom. Volt már a kezem alatt a Bentley-től a Ferrárig minden féle.
A héten volt egy H2 Supercharger valami egyedi kiröffenővel. na az pirított rendesen:)
 
Akkor meg főleg!
Ha vezettél is, akkor meg hogy írhatod a subarut... az igazi boxer az léghűtéses porsche! Az a motorhang...
Egyszer úgy is lesz olyanom, csak az a baj, hogy arról már lekéstem, mert hiába öregszenek a 993 turbók, már egyre drágábbak...
érdekes, hogy az újabb vízhűtéses turbo-t ami erősebb, meg elméletileg jobb, olcsóbbé megkapod, mint egy jó állapotú 993 turbot-!!!!
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 20:58:57 »

Teljesen igazat adok ST220-nak és Clint-nek, és mindenkinek aki csinositja, tuningolja a kocsiját hogy kicsit más legyen,kicsit különc,kicsit egyedi, olyan amilyet ő akart....
A sablonos dolgok tök unalmasak és ne már arrol szóljon hogy kinek az alapjárata van közelebb a gyári értékhez pl.....ez kit érdekel...persze ezt csak a tuning rovatra értem!!!
Személy szerint nekem Clint kocsija nagyon tetszik (meg pár emberé) és azis szimpi hogy nem gagyi cuccokat vesz bele és ad a kocsijára (gondolom megteheti, nem ugy mint én sajna rinya), de az ilyen egyedi dolgok teszik széppé a MONDEO-t és gondolkodok el, hogy milyen kiba jó kis kocsi ez!!!!!!!

Álltalában az ilyen ellenségeskedés ,az irigységből fakad szerintem......de fölösleges erőltetni dolgokat.
Szeritem egyáltalán nem irigység, ezek vélemények. Ezért hivják fórumnak hogy közzétegyük amit gondolunk. Sokunknak ugyan ilyen "tuningolt" Wink az autója pl nekem is.
Sokan segítünk egymásnak forumon kivül is, pl: a katalizátor nélküliség, szerintem az elsők között voltam(clintnek is én montam) az ültetést a chippelést, fekete elsőlámpa és "NO CHROM"stb, ezek közül már sokat megcsináltunk! Igazad van mindenki magának csinálja a tuningot, ki így ki úgy! Ezt tiszteletben kell tartani. Én pl már kivetettem a chippet(csúcsaim bánták), inkább rámentem a futóműre: komplett gátló+rugó és erősített szilentes lengőkarok + majd a fékek. Egyébként a Clint grafikonja nekem se tetszik! BOCSI Clint!!!!! worship Pont ott nincs nyomaték, ahol a legjobban kellene az autót megmozdítani, 2000 környékén. Szerintem is a direht légszűrönek ebben formában semmi értelme főleg nem a motor mögött. Általában, persze a pálya autóknál, kiteszik a hűtő mellé vagy a lámpa helyire. A lényeg az benne hogy hideg menetszelet kapjon. A mondeonál ez kizárt a gyári csőnél, mert egy lap elzárja a menetszelet. Csak annyi levegő jut be amennyit a turbó beszív, persze így is hűvösebb mint a motortérből kapná ugyan ezt. Ja, a sok Bla-Bla-Bla a tuning helye nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.21 csütörtök, 21:02:08 írta silver » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 21:20:26 »

Az irigységre kitérve, én bizony irigylem a clint,st220,és többiek autóját akiknek szépen megvan csinálva, EZ SZÉGYEN Huh?Huh? Akkor van mit szégyelnem,ez van... szomoru1
Nekem nem biztos hogy lessz rá lehetőségem hogy megcsináljam olyanra amilyenre én szeretném, ezért csodálom a másokét, amig nem lessz megcsinálva!!!!!!!
De ez az egész már kezd olyan lenni mint egy brazil szappanopera.. eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 21:34:39 »

Én ne hallottam volna?  Még vezetni is vezettem. Ezer éve autókkal foglalkozom. Volt már a kezem alatt a Bentley-től a Ferrárig minden féle.
A héten volt egy H2 Supercharger valami egyedi kiröffenővel. na az pirított rendesen:)

Hát, én még Bentleyt és H2 Superch-t még messziről sem láttam... rossz helyen lakom?
Az egyik említésre méltó egy Lambo volt, hiányzott az eleje  Huh? szögvasból építették fel.
Azt mondta a muki, a gyári sárvődő valami többszázezer. Ja, olyan széles kereke volt hátul... asszem 300-as.
Szinte szélesebb volt, mint amennyi a magassága.
Meg egy Aston Martin db9-est láttam még. Meg egypár mondeót  nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 21:42:17 »

Az irigységre kitérve, én bizony irigylem a clint,st220,és többiek autóját akiknek szépen megvan csinálva, EZ SZÉGYEN Huh?Huh? Akkor van mit szégyelnem,ez van... szomoru1
Nekem nem biztos hogy lessz rá lehetőségem hogy megcsináljam olyanra amilyenre én szeretném, ezért csodálom a másokét, amig nem lessz megcsinálva!!!!!!!
De ez az egész már kezd olyan lenni mint egy brazil szappanopera.. eplus2

Nem kell senkinek semmiért szégyenkeznie...
Minden apró változást értékelni kell, és az a lényeg, hogy neked jó legyen, és örülj neki.
Ne úgy indulj neki, hogy olyat akarsz mint pl Clintnek van, mert akkor akármi újat is teszel rá, az lesz előtted, hogy de az övé még mindig jobb, szebb..
Úgy indulj neki, hogy milyen volt a sajátod, és milyen lett, mert akkor értékelni fogod a változást...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 21:44:45 »

Az biztos hogy az enyém a legszebb ,mert ezért én dolgoztam meg  taps
Naplózva
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2008.08.22 péntek, 07:02:06 »

Tegnap autókánk új hátsó lámpákat kapott. Nagyon vagány lett vele!  eljen

Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2008.08.22 péntek, 07:45:07 »

Tegnap autókánk új hátsó lámpákat kapott. Nagyon vagány lett vele!  eljen


Ennek Cromos v fekete a belseje?
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2008.08.22 péntek, 08:50:47 »

Én kórmosnak nézem, de az is?
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2008.08.22 péntek, 09:01:48 »

Én kórmosnak nézem, de az is?

Igen, krómos
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2008.08.22 péntek, 09:09:22 »

É jól is világít?
Melyik a tolatólámpa?
Hogy van elosztva?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2008.08.22 péntek, 09:28:23 »

St220!
Meggyógyult már a géped?
Sajna egy kicsit el vagyok maradva, mert komoly derékpamaszokkal az ágyat kell nyomni, még forumozni se volt kedvem.

A tuningról annyit, hogy a görbék komoly támpontot adnak a hozzáértőknek, de a tulajnak kell szeretni azt a kis pluszt, amit a chip ad.
És össze kell hasonlítani a másokéval.
Könnyen hozzászokik az ember a saját autója teljesítményéhez, és akkor érzi, hogy valójában jó kocsija van, ha más autóba ülve azt tapasztalja, hogy az bizony gyengébb.

2 év után szeretném kipróbélni Angel autóját, de mindig elmegy az idő a talikon.
De majd most ősszel!  Wink
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:19:27 »

Az irigységre kitérve, én bizony irigylem a clint,st220,és többiek autóját akiknek szépen megvan csinálva, EZ SZÉGYEN Huh?Huh? Akkor van mit szégyelnem,ez van... szomoru1
Nekem nem biztos hogy lessz rá lehetőségem hogy megcsináljam olyanra amilyenre én szeretném, ezért csodálom a másokét, amig nem lessz megcsinálva!!!!!!!
De ez az egész már kezd olyan lenni mint egy brazil szappanopera.. eplus2

Elmondom én hogy kezdtem  Wink

"lecserélem az oldalindex fehérre"  vigyor3, aztán egy fólia és jött minden magától. Az ST-sítés lavinát indított el és nagyon sok pénzbe került nem tagadom, de ST szett nélkül is tud szép lenni egy kocsi. Nekem spec az etalon Ricsi barátom fehér MK3 kombija. A karosszérián szinte alig látni változást, mégis minden klappol és összhatásában nagyon STÍLUSOS.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:26:25 »

2 év után szeretném kipróbélni Angel autóját, de mindig elmegy az idő a talikon.
De majd most ősszel!  Wink

Az enyémet?  Huh? Hát az csak egy 2.0, chip nélkül... ki akarsz röhögni?  wow1
Vagy még mindig nem hiszed, hogy nincs chipem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:39:42 »

St220!
Meggyógyult már a géped?
Sajna egy kicsit el vagyok maradva, mert komoly derékpamaszokkal az ágyat kell nyomni, még forumozni se volt kedvem.


Nagyon sajnálom, remélem jobban leszel!!!!
Még mindig nem jó a kocsim, de senki sem tudja mi baja van, most az intercoolertől várom a megváltást, mert 100-120 fokos levegőt enged a motorba...
De most már elértem, hogy 180 lóerővel megy úgy mint egy 130 lovas TDCi... rinya rinya rinya rinya
Minden reményem a coolerben van.. 180-195 lóerővel a youtube-os ST TDCi-k, 7,4-7,9 körül gyorsulnak, úgy hogy kihagyják a második fokozatot....
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 10:41:40 írta ST220 » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:43:06 »

Az enyémet?  Huh? Hát az csak egy 2.0, chip nélkül... ki akarsz röhögni?  wow1
Vagy még mindig nem hiszed, hogy nincs chipem...

Én majd megmondom, hogy chippes vagy nem!!!!
Lemérjük 0-160-ig a gyorsulást, megnézzük a gyári értéket, (vannak oldalak, ahol meg  vannak ezek mérve, még 200-ig is)
És a 0-160-nál kiderül, hogy chippes vagy nem!!! eplus2
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:46:25 »

Elmondom én hogy kezdtem  Wink

"lecserélem az oldalindex fehérre"  vigyor3, aztán egy fólia és jött minden magától. Az ST-sítés lavinát indított el és nagyon sok pénzbe került nem tagadom, de ST szett nélkül is tud szép lenni egy kocsi. Nekem spec az etalon Ricsi barátom fehér MK3 kombija. A karosszérián szinte alig látni változást, mégis minden klappol és összhatásában nagyon STÍLUSOS.


Ha Rick gépe olyan szép, meg stílusos, akkor miért olyan képet raktál be, amin a tiéd van előtérben, berakhattad volna azt, amikor a Rick-ét fényképeztem, és a  gun tiéd van a háttéreben! eplus2 beka3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2008.08.22 péntek, 11:54:44 »

Nagyon sajnálom, remélem jobban leszel!!!!
Még mindig nem jó a kocsim, de senki sem tudja mi baja van, most az intercoolertől várom a megváltást, mert 100-120 fokos levegőt enged a motorba...
De most már elértem, hogy 180 lóerővel megy úgy mint egy 130 lovas TDCi... rinya rinya rinya rinya
Minden reményem a coolerben van.. 180-195 lóerővel a youtube-os ST TDCi-k, 7,4-7,9 körül gyorsulnak, úgy hogy kihagyják a második fokozatot....


Nem kekeckedés, de a 180 lovat nem kéne idézőjelbe tenni?
De most már elértem, hogy "180" lóerővel megy úgy mint egy 130 lovas TDCi...

Mert ha valóban 180-as lenne, gondolom, nem sok esélye lenne a 130-asnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2008.08.22 péntek, 11:56:24 »

Nekem spec az etalon Ricsi barátom fehér MK3 kombija.

Hát, az a bőrszerkó az elején... az nem nagyon illik rá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2008.08.22 péntek, 12:20:20 »

Nem kekeckedés, de a 180 lovat nem kéne idézőjelbe tenni?
De most már elértem, hogy "180" lóerővel megy úgy mint egy 130 lovas TDCi...

Mert ha valóban 180-as lenne, gondolom, nem sok esélye lenne a 130-asnak.


Igen, idézőjelbe kellene tennem, mert elméletileg 170 lovat méretek neki, de a gép kiszámolta, hogy ha normális levegő jut be, akkor 180 lóerő a teljesítménye, úgy is rajzolta  a grafikont.  de ha minél gyorsabban szeretnék gyorsulni akkor ki kell pörgetni azért, 3500 felett érezhetően elfogy az ereje, reményeim szerint a meleg levegő miatt! iszonyat lustán pörög le 4500-4800-ig, stealt 2.2-ese, fele annyi idő alatt teszi meg a 4000-4800-as tartományt mint az enyém, meg Clinté is... Ha meg elváltok 3500-nál, akkor meg nincs még annyi erő, hogy a pl a 3. fokozatot kihuzassa, így nekem a 100-ra gyorsulásnál 4-be kell már kapcsolni.... rinya rinya rinya rinya
De ha a cooler se jó, akkor nem tudom, hogy még mit lehet csinálni vele.. rinya rinya rinya rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2008.08.22 péntek, 12:22:16 »

Igen, idézőjelbe kellene tennem, mert elméletileg 170 lovat méretek neki, de a gép kiszámolta, hogy ha normális levegő jut be, akkor 180 lóerő a teljesítménye, úgy is rajzolta  a grafikont.  de ha minél gyorsabban szeretnék gyorsulni akkor ki kell pörgetni azért, 3500 felett érezhetően elfogy az ereje, reményeim szerint a meleg levegő miatt! iszonyat lustán pörög le 4500-4800-ig, stealt 2.2-ese, fele annyi idő alatt teszi meg a 4000-4800-as tartományt mint az enyém, meg Clinté is... Ha meg elváltok 3500-nál, akkor meg nincs még annyi erő, hogy a pl a 3. fokozatot kihuzassa, így nekem a 100-ra gyorsulásnál 4-be kell már kapcsolni.... rinya rinya rinya rinya
De ha a cooler se jó, akkor nem tudom, hogy még mit lehet csinálni vele.. rinya rinya rinya rinya

De miért nem pucolod ki a coolert? Az nem olyan nagy mutatvány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2008.08.22 péntek, 12:40:39 »

De miért nem pucolod ki a coolert? Az nem olyan nagy mutatvány.

Mert még nem tudtam letenni a kocsit... Mert ha leszedem a coolert, akkor gyártatok az EGR-hez lemezlapocskát, engem nem érdekel, ha világít a controllámpa, de én se eszem meg a saját *** (már elnézést a kifejezésért, de ez az igazság), akkor a kocsim se egye meg...

A másik dolog, meg félek...
...félek attól, ha kipucolom, és még mindig *** lesz, akkor mi lesz? eddig stealt tudott segíteni valamennyit, de ő is a coolert mondta, mert más hibát nem dob a gép....
igazából nem tudom, hogy még mit lehetne vele csinálni... Légtömegmérő, igazából majd lehet kölcsönkérek egyet egy 2.2-estől egy 5 km erejéig, mert azért  nem veszek egy újat, hogy hátha...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 16:11:33 írta Scratch » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2008.08.22 péntek, 12:51:43 »

Mert még nem tudtam letenni a kocsit... Mert ha leszedem a coolert, akkor gyártatok az EGR-hez lemezlapocskát, engem nem érdekel, ha világít a controllámpa, de én se eszem meg a saját szaromat (már elnézést a kifejezésért, de ez az igazság), akkor a kocsim se egye meg...

A másik dolog, meg félek...
...félek attól, ha kipucolom, és még mindig *** lesz, akkor mi lesz? eddig stealt tudott segíteni valamennyit, de ő is a coolert mondta, mert más hibát nem dob a gép....
igazából nem tudom, hogy még mit lehetne vele csinálni... Légtömegmérő, igazából majd lehet kölcsönkérek egyet egy 2.2-estől egy 5 km erejéig, mert azért  nem veszek egy újat, hogy hátha...

Nekem van egr lapocskám, monjuk kölcsönbe (majd be akarnám rakni).
A légtömegmérő nem valószínű, hogy ilyesmit csinálna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2008.08.22 péntek, 12:59:13 »

Nekem van egr lapocskám, monjuk kölcsönbe (majd be akarnám rakni).
A légtömegmérő nem valószínű, hogy ilyesmit csinálna.



Ha bárkinek kellene egr lemez"dugó", nagyon szívesen készítek, 1db kb 10 perc!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2008.08.22 péntek, 13:20:25 »



Ha bárkinek kellene egr lemez"dugó", nagyon szívesen készítek, 1db kb 10 perc!
És mibe kerül, ill. milyen anyagból készíted?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.