Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 17:02:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480459 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:13:33 »

ST220.

Majd a nagytalin /ha jössz/ nézzük már meg, hogy a kocsid hogy megy az enyémhez képest.
Mert olvasom itt, hogy van akinek alul nyom nagyobbat, van akinek felül.  Grin
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:14:15 »

Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.

tényleg kék a véred!  eplus2
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:16:49 »

Elég jól megcsinálták a chippet, de a tiéd már elektronikus turbos, ez látszik.
A SILVER tunignolt 2.0 TDCi-d hasonlítva az én tuningolt 2.2 TDCi-mhez....

Lóerő:(Silver)   
1700:   85 Le nekem  58 Le !!!!!!!!!!!!
1800:   92 Le nekem  80 Le
1900:   95 Le nekem 108 Le
2000: 100 Le nekem 120 Le
2400: 118 Le nekem 140 Le
3000: 137 Le nekem 172 Le

Nyomaték:
1700: 361 Nm nekem 240 Nm
1800: 360 Nm nekem 320 Nm
1900: 359 Nm nekem 400 Nm
2000: 355 Nm nekem 420 Nm
2400: 340 Nm nekem 410 Nm
3000: 320 Nm nekem 410 Nm

Ezzel nem versenyszerűen hasonlítom össze, hanem, hogy Silveré mennyire durván nyomatékos alul,meg erősebb is 1700as fordulatnál több mint 120 Nm-rel több van neki, annak ellenére, hogy nekem nagyobb a hengerűrtartalom...!
Clint benzines jellegő dieselével összehasonlítva Silverét, ég és föld a kettő. Persze kinek, melyik jön be, meg egyik vákum másik elektronikus...

A turbo dizel autóknak ez a lényeg, hogy alacsony fordulaton nagy nyomaték! Nem hiába van vége 4500-nél, egy benzines akkor kezd el élni, akkor jön meg az ereje. Neked tudnod kell, hiszen v6 -volt!  Az erő mindig az autó megmozdításához kell. Ahogy fogy a nyomaték úgy nő a lóerő, nem hiába 3500-3800 között már le is adta a teljesitményét. Felesleges tovább pörgetni! Kell vemmi egy V6-ot azt lehet 8000-ig is. Teljesen más vezetési stilus kell  mind a kettőhöz. Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt. Persze azért én is használtam és használom sportosan is. Szeretek a lámpátol elsőnek eljönni eplus2 de nagyon 4000 fölé nem megyek. Általában 2000-3500 között használom.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:20:22 »

Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.

Azért szerencsére még nincs szükségem rá... eplus2
Viszont a virágot azt megspórolom, és a tankba dobálom.. beka3 taps  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 23:22:06 írta ST220 » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:23:25 »

ST220.

Majd a nagytalin /ha jössz/ nézzük már meg, hogy a kocsid hogy megy az enyémhez képest.
Mert olvasom itt, hogy van akinek alul nyom nagyobbat, van akinek felül.  Grin

Remélem addig meg tudom gyógyítani a verdát, az enyém olyan 2000-től lesz elemében reményeim szerint...
De megnézhetjük, hogy melyik mit tud... Csak ISTENEM LEGYEN JÓ!!!!!!!!!
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:26:28 »

A turbo dizel autóknak ez a lényeg, hogy alacsony fordulaton nagy nyomaték! Nem hiába van vége 4500-nél, egy benzines akkor kezd el élni, akkor jön meg az ereje. Neked tudnod kell, hiszen v6 -volt!  Az erő mindig az autó megmozdításához kell. Ahogy fogy a nyomaték úgy nő a lóerő, nem hiába 3500-3800 között már le is adta a teljesitményét. Felesleges tovább pörgetni! Kell vemmi egy V6-ot azt lehet 8000-ig is. Teljesen más vezetési stilus kell  mind a kettőhöz. Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt. Persze azért én is használtam és használom sportosan is. Szeretek a lámpátol elsőnek eljönni eplus2 de nagyon 4000 fölé nem megyek. Általában 2000-3500 között használom.

Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:55:48 »

Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!

Pedig Silvernek igaza van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2008.08.23 szombat, 00:26:19 »

Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!
A 2500-3500 tartományba már lóerő kell nem nyomaték. Igaz, én ha hosszútávon autózom, azt 3000 környékén teszem vagy feljebb, pedig 6 sebességes az enyém is. Picit túl ragoztuk a dolgot, izlések és pofonok. Drukkolok hogy jó legyen az autód ha már ennyit költöttél rá...... wave UI: valami kis tali mostanában?
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 00:32:23 írta silver » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2008.08.23 szombat, 08:01:26 »

Pedig Silvernek igaza van.

Igen, lehet csak nekem még 3100-nál még mindig van 400 Nm, azt szerintem lehet nyomatéknak nevezni, de ott már társul elég szép lóerő is, tehát én nyomatékból, meg lóerőből tolom! eplus2

Silver, te szépen utazol ha 3000 vagy felett pörgeted utazóban, 180-190-et megy 3000-nél az autó 6-ban... Azt sem nevezhetjük nyomatékos haladásnak!
Minitaliról nem tudok, majd nagytali lesz!
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2008.08.23 szombat, 09:42:22 »

Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!  smile

De az  1700-as fordulaton még nem igazán fickós.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2008.08.23 szombat, 10:00:24 »

Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!  smile

De az  1700-as fordulaton még nem igazán fickós.
Ahogy mondod, 1700-on enyém se nyomatékbajnok, de 1900-2000-től mint akit seggbe rúgtak! Bár nem élvezem sokáig, mert hamar felforrósodik az a levegő, ha 225.000 fordulatszámnál meggyorsítja a turbo!  wow1 vigyor3

Zsoel!
Ha te mondjuk 3-ban 2500-nál nyomsz egy padlót nálad mi történik?
úgy értem, tartod a gázt 2500-on, és padló..
Mert nekem azonnal, elkezd menni mint a barom... nekem ott nincs turbolyuk, arra vagyok kíváncsi, hogy azért mert nincs katalizátorom,végdobom...?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2008.08.23 szombat, 10:00:58 »

Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!  smile

De az  1700-as fordulaton még nem igazán fickós.

Le kéne méretni az autód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2008.08.23 szombat, 11:34:11 »

Le kéne méretni az autód.

Jaja, le kellene méretni...
10.000 Forint, Budakalászon..
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2008.08.23 szombat, 11:54:59 »

Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?

Én H&R márkájú ST220-ba való szélesítőket vettem hátra 15 / 15 mm ha jól emlékszem 26e volt a szett, de nekem nincs síkba esztergálva mint ST220-nak, viszont pille könnyű anyagból van. Nem tudom számít e egyáltalán valamit  beka3 vigyor3
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2008.08.23 szombat, 12:18:03 »

Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.

Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.

Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.

A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.

nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.

A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 12:23:52 írta clint » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2008.08.23 szombat, 12:35:35 »

Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.

Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.

Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.

A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.

nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.

A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.

Ez gyorsulás nélkül is egyértelmű... Gyorsulásnál azért ki kell pörgetni a dieslet is, nem lehet 2500-nál elváltogatni, hiába a nyomaték 1800-nál, kipörgetés ellen nem érvényesül...
Az hogy a tiéd alacsony fordulaton sehol sincs silveréhez, gyorsuláskor lényegtelen, mert egyesben úgyse 1000-nél engeded rá a kuplungot, hanem a te eseteben érdemes magasabb fordulaton, 2500-nál elengeded, majdnem nyomatékmaximum, lepörgeted az egyest, és onnantól már nem esik vissza a teljesítmény és hajrá...
Gyorsulásban a tiéd jobb, rugalmasságban meg Silveré sokkal...
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2008.08.23 szombat, 13:29:52 »

Én H&R márkájú ST220-ba való szélesítőket vettem hátra 15 / 15 mm ha jól emlékszem 26e volt a szett, de nekem nincs síkba esztergálva mint ST220-nak, viszont pille könnyű anyagból van. Nem tudom számít e egyáltalán valamit  beka3 vigyor3
Persze hogy számit, az esztergáltnál lehetnek centírozási problémák!!!! Minél könnyebb annál kevesebb a felesleges súly, ezért kisebb a centrifugális teher A nagyobb tömegüből adóhatnak futási problémák.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2008.08.23 szombat, 13:42:20 »

Persze hogy számit, az esztergáltnál lehetnek centírozási problémák!!!! Minél könnyebb annál kevesebb a felesleges súly, ezért kisebb a centrifugális teher A nagyobb tömegüből adóhatnak futási problémák.

Lehetnek, de nem törvényszerű... Spec. az enyém nagyon profi munka!!! igaz nehezebb, meg kicsit több így a rugózatlan tömeg, de mivel gumis szakmában is dolgozom, átcseréléseknél nem egy nyomtávszélesítővel van dolgom... pl. Audi TT 1.8T 225 lovason is volt, nagyon könnyű volt, de az volt az, amit már korábban említettem, szinte morzsolódott már, meg több lyuk volt rajta, gondolom több autóhoz...
Szóval nem volt az igazi...
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2008.08.23 szombat, 13:45:34 »

Ez gyorsulás nélkül is egyértelmű... Gyorsulásnál azért ki kell pörgetni a dieslet is, nem lehet 2500-nál elváltogatni, hiába a nyomaték 1800-nál, kipörgetés ellen nem érvényesül...
Az hogy a tiéd alacsony fordulaton sehol sincs silveréhez, gyorsuláskor lényegtelen, mert egyesben úgyse 1000-nél engeded rá a kuplungot, hanem a te eseteben érdemes magasabb fordulaton, 2500-nál elengeded, majdnem nyomatékmaximum, lepörgeted az egyest, és onnantól már nem esik vissza a teljesítmény és hajrá...
Gyorsulásban a tiéd jobb, rugalmasságban meg Silveré sokkal...
Igen a most a Silveré..................... a legjobb, 130ló alap. Persze ezt tudja is! A chip javára irható bukások: új  gyári csúcsok 40e/db+szerelés,  gyári lendkerék(nagyon jó ár!!!) 60e+35e szerelés. Sajnos most már én is azt mondom, tapasztalatból hogy a 2.0 TDCi nem nagyon kell chippelni. A 2.2-be még belefér. Kell venni egy új 2.2 175ló+chip eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 14:32:03 írta silver » Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2008.08.23 szombat, 14:03:55 »

Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.

Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.

Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.

A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.

nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.

A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.
Én kényelmi szempotból csináltattam, legyen picit dinamikusabb, váltások közöt kiegyensúlyozottabb, viszont közelebb áljon a gyári értékekhez, ne legyen extrém. Hétköznapi autózásban szerintem előnyösebb. Megnézed a gyárimat és a chippeltemet, végülis csak a határok lettek kitolva. De ez már a múlté. A jelen az alap 130ló, a jövő 2.2 175ló Titánium S (remélem!!!!)
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 14:31:32 írta silver » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2008.08.23 szombat, 14:12:24 »

Igen a most a Silveré..................... a legjobb, 130ló alap. Persze ezt tudja is! A chip javára irható bukások: új  gyári csúcsok 40e/db+szerelés,  gyári lendkerék(nagyon jó ár!!!) 60e+35e szerelés. Sajnos most már én is azt mondom, tapasztalatból hogy a 2.0 TDCi nem nagyon kell chippelni. A 2.2-be még belefér. Kell venni egy új 2.2 177ló+chip eplus2

Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót Cheesy) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....

De nem csak felül teljesít jól....
2500-on 165 lóerőt,
3000-en 200 lóerő,
3600-4000-ig 220 lóerő !!!!!!!!!!
de még 4500-on is 200 lóerő van!!!!

1800-on 400 Nm
2000-en 460 Nm
2500-on 485 Nm
2700-on 492 Nm!!!!!
3000-en 490 Nm!!!
3500-on 450 Nm!!!!
4000-en 395 Nm
4500-on is még 320 Nm...

Ezt a kocsit 3000-4000 között tartva 200-220 lóerő van, és 490-395 Nm... Ne ez mit mehet....
Egy ilyen chippes fehér kombi, leültetve James Bond packettal, fullre sötétítve, 18-19-es kerékkel... nem lenne szebb európai Ford!
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2008.08.23 szombat, 14:56:18 »

Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót Cheesy) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....

De nem csak felül teljesít jól....
2500-on 165 lóerőt,
3000-en 200 lóerő,
3600-4000-ig 220 lóerő !!!!!!!!!!
de még 4500-on is 200 lóerő van!!!!

1800-on 400 Nm
2000-en 460 Nm
2500-on 485 Nm
2700-on 492 Nm!!!!!
3000-en 490 Nm!!!
3500-on 450 Nm!!!!
4000-en 395 Nm
4500-on is még 320 Nm...

Ezt a kocsit 3000-4000 között tartva 200-220 lóerő van, és 490-395 Nm... Ne ez mit mehet....
Egy ilyen chippes fehér kombi, leültetve James Bond packettal, fullre sötétítve, 18-19-es kerékkel... nem lenne szebb európai Ford!
A James Bondnak is Titánium S volt. Jövő évi terv...............
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2008.08.23 szombat, 15:15:02 »

Tudom, hogy az volt, csak azért írtam, mert hátha így többen ismerik....
Szerintem én egy pár év múlva benevezek egy fehér ST kombira. Remélem turbos lesz, és lesz vagy 280 lóerő!
 taps
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2008.08.23 szombat, 16:09:47 »

Tudom, hogy az volt, csak azért írtam, mert hátha így többen ismerik....
Szerintem én egy pár év múlva benevezek egy fehér ST kombira. Remélem turbos lesz, és lesz vagy 280 lóerő!
 taps
A  Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy wow1 wow1 csak tankolni ne keljen rinya Igazi élmény volt worship
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2008.08.23 szombat, 16:43:49 »

A  Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy wow1 wow1 csak tankolni ne keljen rinya Igazi élmény volt worship

Azé szerintem nem az ST-é... Annak idején megjelent az RS pakett még az ST előtt, bár nagyon hasonlít az ST-re, az ST mégis durvább!!!!
A Ford az nem francia, hogy veszi az alapmodellt belepakol egy erős motort, megülteti  a kocsit 15 mm-rel, és akkor kész a sportmodell.
Minden egyes ST, RS modell-t külön fejlesztenek ki... AZ ST220 sem, egy sima mondeo amibe van egy V6. Van sima 3.0 204 lovas mondeo de az kanyartulajdonságban sehol sincs az ST-hez képest.
Reményeim szerint az MKIV nél is durvább lesz az ST külseje mint a Titanum S, remélem elől ez is szélesebb lesz, reméljük más gátlót kap...
és jó lenne a Focus RS-ből a Qualife- differenciálmű, hogy egy kicsit segítse a 2.5T erejét útravinni....

Addig íme itt egy alternatíva...
Igaz, hogy a Titanum S elejét kéne a kocsira tenni, de azt képzeljétek rá...
Figyelmet szentel különösen az ültetés szépsége, meg a szépen síkban álló felnik...!
Valamint a legszebb, ami nekem nagyon bejön az a hátsó lökhárító, a kipufogókkal, és ezen is ott figyel a Porsche 911 Turbo, turbo felirata.. Nekem is volt, de leszóltátok rinya
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 16:46:12 írta ST220 » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2008.08.23 szombat, 16:51:48 »

Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt.

Állítólag a turbo pon ezt nem szereti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2008.08.23 szombat, 17:20:29 »




EZ KELL FÓHÉRBEN !!!!! MOST  hehe hehe hehe hehe
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2008.08.23 szombat, 17:30:44 »

EZ KELL FÓHÉRBEN !!!!! MOST  hehe hehe hehe hehe

Akkor nekem hófehér, fekete felnivel és fekete tetővel, meg a hűtőrácstól ívben a szélvédőig fekete motorháztető!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2008.08.23 szombat, 17:36:46 »

A  Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy wow1 wow1 csak tankolni ne keljen rinya Igazi élmény volt worship

Lesz ST. De szerintem csak 260-280 lóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2008.08.23 szombat, 17:43:55 »

Nagyon szép!!! Nekem feketébe kell. Múltkor volt itt a faluba egy német rendszámos kombi 20" hópihés felniken. Azt hittem ott helyben...................... 
Naplózva
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2008.08.23 szombat, 18:31:25 »

Én kórmosnak nézem, de az is?
Igen.  nyes




Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2008.08.23 szombat, 18:40:30 »

Igen.  nyes



Nagyon jól néz ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2008.08.23 szombat, 19:18:06 »

Igen.  nyes


Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 19:20:26 írta Angel » Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2008.08.23 szombat, 20:30:12 »


Zsoel!
Ha te mondjuk 3-ban 2500-nál nyomsz egy padlót nálad mi történik?
úgy értem, tartod a gázt 2500-on, és padló..
Mert nekem azonnal, elkezd menni mint a barom... nekem ott nincs turbolyuk, arra vagyok kíváncsi, hogy azért mert nincs katalizátorom,végdobom...?

Mi történik?  nyes kapaszkodom a kormányba, de nagyon!  eplus2
Értem én mire kérdezel, turbólyuk egyáltalán nincs.
Kilő, mint egy rakéta. Épp ma mutattam egy srácnak, hogy megy a kocsi. Általában Bömös rajongó, de azt mondta, ez a tuti!  eljen
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2008.08.23 szombat, 20:36:01 »

Jaja, le kellene méretni...
10.000 Forint, Budakalászon..

Egyszer arra járok megcsináltatom, de csak azért, hogy legyen min csámcsogni!  hehe
Az én véleményem szerint a görbe az csak egy görbe. Lehet, hogy jó érzés, ha mások megdicsérik, de azzal sem váltjuk meg a világot.
Hiába mutat szépen, ha egy másik kocsi jobban megy, vagy éppen fordítva.

Mondjuk az én nyomatékgörbém olyan lenne, mint a Gabo-é.
A valóságban tudjuk, hogy az a kocsi milyen jól megy. Én ültem benne, 4-be egyszerűen nincs ellenfele.
És menet közben le volt engedve az ablak!!!!! Vazze!!!!!!!!!!!!
Mindenki más lemaradt mellette.
Ennyi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2008.08.23 szombat, 20:57:08 »

Egyszer arra járok megcsináltatom, de csak azért, hogy legyen min csámcsogni!  hehe
Az én véleményem szerint a görbe az csak egy görbe. Lehet, hogy jó érzés, ha mások megdicsérik, de azzal sem váltjuk meg a világot.
Hiába mutat szépen, ha egy másik kocsi jobban megy, vagy éppen fordítva.

Mondjuk az én nyomatékgörbém olyan lenne, mint a Gabo-é.
A valóságban tudjuk, hogy az a kocsi milyen jól megy. Én ültem benne, 4-be egyszerűen nincs ellenfele.
És menet közben le volt engedve az ablak!!!!! Vazze!!!!!!!!!!!!
Mindenki más lemaradt mellette.
Ennyi.

A Gabo könnyebb, mint mi! Az is számít. wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2008.08.23 szombat, 23:38:14 »

Azé szerintem nem az ST-é... Annak idején megjelent az RS pakett még az ST előtt, bár nagyon hasonlít az ST-re, az ST mégis durvább!!!!
Minden egyes ST, RS modell-t külön fejlesztenek ki...
Tudom, mert nekem is gyári RS pakettes van, de te ezt úgy is tudod.
Egyébként meg egy picit gitt íze lett a dolognak. Így hát üdv uraim..............
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 23:45:26 írta silver » Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2008.08.23 szombat, 23:42:19 »

Állítólag a turbo pon ezt nem szereti.
Nekem nem mondta................ Wink
Naplózva
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 06:46:10 »

Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)
PÜ ment!
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 09:12:29 »

Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)

van feketében is !
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 11:27:37 »

Nagyon jól néz ki.

Csak egy nagy hiba van képen, a keret nem klubos!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 11:34:06 »

Nekem nem mondta................ Wink

Én meg már nyírtam ki így turbót! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 13:05:40 »

van feketében is !

Igen, sőt, magyar mondeon is van ilyen feketében...
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 16:02:32 »

Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!
Bár az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt nem hiszem, hogy 2.5T-nél nagyobb lehet...
Meg költségcsökkentés miatt is valószínűbb a 2.5T, mivel az már kész van, már több éve létezik 300 lovas verzióban, meg ott van az RS motorja is, kicsit átfésülve mint a 300 lovas Volvo...
De mire vár még a Ford...Huh?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 16:17:51 »

Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!

sztem elég valószínű, h a 2,5T lesz benne.
ez a második mondat pedig nagyon sánta akármilyen külföldi fórumon írták. benzin motort nem lehet úgy fejleszteni, h most nincs turbó rajta de rátehető könnyen. a benzines motor sűrítési aránya általába 1:10 - 1:11, ahoz, h turbó kerülhessen rá ez nem lehetne több 1:8-nál. és ezt levenni 1:10ről már komoly átalakítást igényel. fejleszteni pedig nem lehet úgy a motort, h mind2 arányt tudja eccere. a saab-nak volt 1 ilyen próbálkozása de nem terjedt el. valszeg mégse olyan jó a dolog. monnyuk ők sormotorral csinálták meg úgy, h alapból szívó benzines volt az autó és 80km/h fölött megdöntötték a hengert ezzel nagyobb égésteret hoztak össze és mehetett a turbo. alaphelyzetben 1:11,4 volt a saab, amikor ledőlt a henger akkor 1:8,2. mivel a hengerdöntést elektronika szabályozza 1 nem eccerű szerkezet közreműködésével ezért nem hiszem, h csakúgy beépítik fícsörnek ezt hengerborogatást úgy, h a turbot alapból fel se teszik.

« Utoljára szerkesztve: 2008.08.24 vasárnap, 16:20:42 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 18:50:25 »

Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót Cheesy) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....
Ezek szép értékek, csak 1 a bökkenő. Az alap 2.0-s TDCi kuplung, és lendkerék szettje is csak 50ekm-t bír ha nehéz a sofőr lába. Mennyit fog másfélszeres nyomatékkal? Előbb sztem a tuningot a kuplungnál kellene kezdeni a TDCi-knél. Több tárcsás, olajos, stb. Ha voltál az utolsó talin, láthattad hogy az alap 2.5T hogy eszi meg pikk-pakk a kuplungját. Kell ebből 300 lovas? Akkor csak 5 kört bír ki? Jó az? Kinek? A szervíznek?
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 20:02:49 »

Ezek szép értékek, csak 1 a bökkenő. Az alap 2.0-s TDCi kuplung, és lendkerék szettje is csak 50ekm-t bír ha nehéz a sofőr lába. Mennyit fog másfélszeres nyomatékkal? Előbb sztem a tuningot a kuplungnál kellene kezdeni a TDCi-knél. Több tárcsás, olajos, stb. Ha voltál az utolsó talin, láthattad hogy az alap 2.5T hogy eszi meg pikk-pakk a kuplungját. Kell ebből 300 lovas? Akkor csak 5 kört bír ki? Jó az? Kinek? A szervíznek?

Ott azért nem annyira a kuplungon múlott...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zsolesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E-mail
« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 23:42:54 »

Sehr geehrter Herr Dörrbecker,

vielen Dank für Ihre Nachricht und Ihr Interesse an unseren Produkten.

Zurzeit ist kein Ford Mondeo ST geplant. Uns sei aber der Hinweis erlaubt, dass der sportlich-moderne Ford Mondeo Titanium X in Kombination mit dem 2,5l V5 Duratec-Motor und IVDC ein Leistungspaket bietet, dass dem der ST-Version des Vorgängermodells sehr ähnlich ist. Das optional verfügbare Mondeo Individual Styling-Paket unterstreicht das ohnehin schon sportliche Erscheinungsbild zusätzlich.

Wir hoffen, dass wir Ihnen weiterhelfen konnten.

Bitte antworten Sie nicht direkt auf unsere E-Mails, da diese von uns nicht bearbeitet werden können. Bei Bedarf schreiben Sie uns bitte erneut über das Kontaktformular auf www.ford.de an. Wir bitten um Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen

Manuela Dürscheid
Teamleiterin Kundenkorrespondenz
Ford Kundenzentrum

Ford-Werke GmbH
Postfach 71 02 65
50742 Köln


Tel.: 0221-9033744
Fax: 0221-9032869
Internet: www.ford.de


http://www.mondeo-st220.de/thread.php?threadid=1574&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2008.08.24 vasárnap, 23:58:42 »

Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!
Bár az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt nem hiszem, hogy 2.5T-nél nagyobb lehet...
Meg költségcsökkentés miatt is valószínűbb a 2.5T, mivel az már kész van, már több éve létezik 300 lovas verzióban, meg ott van az RS motorja is, kicsit átfésülve mint a 300 lovas Volvo...
De mire vár még a Ford...Huh?

Valaki, aki közel van a tűzhöz, nagyon azt állítja, hogy nem lesz v6. Se benzines, se dízel.
V6-os turbó... az előbb a volvóba kerülne be, de nem látom értelmét, mert keveset lehet belőle eladni.
A jagcsinál ugyan lehetne, de az meg...
Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. Az a 2,5-ös motor 300 lóval tud kb 400 Nm-ert, amit még nem lehetetlen átvinni, hiszen már a 2.2-es többet tud.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 12:28:34 »

Valaki, aki közel van a tűzhöz, nagyon azt állítja, hogy nem lesz v6. Se benzines, se dízel.
V6-os turbó... az előbb a volvóba kerülne be, de nem látom értelmét, mert keveset lehet belőle eladni.
A jagcsinál ugyan lehetne, de az meg...
Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. Az a 2,5-ös motor 300 lóval tud kb 400 Nm-ert, amit még nem lehetetlen átvinni, hiszen már a 2.2-es többet tud.
"Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít."
Én ezt nagyon jól tudom. De amikre én ezt a kuplungot írtam, ott már majd 500Nm-ekről volt szó. Ha pedig a 2.5-öt nézzük, ott meg az a baj, hogy habár "csak" 400Nm, de a tulaj hatványozottabban vastagtalpú, mivel ST-t vesz. Ott könnyedén előjön az ami a TDCi-seknél a csak a vadabbaknál. Lendkerék-kuplung csere 50ezernél.
Olvastad a TDCi topikban a turbónyomásmérésemet? Igen igen híg ez a turbó. Alig van ford. ahol működik.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.