Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 16:27:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480447 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6700 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 15:57:44 »

Ma végre megjöttek az ültető rugóim!!!!
Holnap ha van időm be is rakom, de legrosszabb esetben szerda lesz belőle.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6701 Dátum: 2008.08.27 szerda, 19:23:59 »

Beszereltem a rugókat. Nagyon zsírosság lett. Nem volt egy egyszerű téma de összehoztam. taps
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6702 Dátum: 2008.08.29 péntek, 15:00:13 »

Beszereltem a rugókat. Nagyon zsírosság lett. Nem volt egy egyszerű téma de összehoztam. taps

Kíváncsi vagyok milyen lett. Jársz valamikor a III. kerületben?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6703 Dátum: 2008.08.29 péntek, 15:47:59 »

Kíváncsi vagyok milyen lett. Jársz valamikor a III. kerületben?
Elvileg minden reggel és délután járok arra, mert az öcsém ott lakik és együtt melózunk.
Naplózva
roby666
Vendég
« Új hozzászólás #6704 Dátum: 2008.10.09 csütörtök, 16:26:22 »

http://images.netbag.hu/20081009/16250445975.jpg

Egy kis szívósor tuning.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6705 Dátum: 2008.10.09 csütörtök, 20:53:22 »

Ez a tied?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6706 Dátum: 2008.10.10 péntek, 22:13:12 »


Mesélhetnél egy kicsit bővebben!  wave
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

roby666
Vendég
« Új hozzászólás #6707 Dátum: 2008.10.11 szombat, 18:05:20 »

Mesélhetnél egy kicsit bővebben!  wave
Igen az enyém sajnos nem tudtam felrakni a nagytalira, igy csak most készült el.Ez egy rs1800-as (HO) szívósor, 1.8-as zetec fiestákat ami alapból 105le ezzel a szívósorral tuningolják 130le-re.Igy jött az ötlet hogy a mondeon is lökhet elméletileg valamit,tapasztalatom szerint jobban húz mint az eredeti műanyag szívosorra és a szívóhang is eszméletlen(alapjáraton olyan mintha egy porszívó lenne a motorháztető alatt),de igazából ezt egy másik mondeo mellett lehetne lemérni,majd a tavaszi nagytalin,addig meg van még pár ötlet amit szeretnék megvalósítani.Üdv.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6708 Dátum: 2008.10.11 szombat, 23:31:57 »

Igen az enyém sajnos nem tudtam felrakni a nagytalira, igy csak most készült el.Ez egy rs1800-as (HO) szívósor, 1.8-as zetec fiestákat ami alapból 105le ezzel a szívósorral tuningolják 130le-re.Igy jött az ötlet hogy a mondeon is lökhet elméletileg valamit,tapasztalatom szerint jobban húz mint az eredeti műanyag szívosorra és a szívóhang is eszméletlen(alapjáraton olyan mintha egy porszívó lenne a motorháztető alatt),de igazából ezt egy másik mondeo mellett lehetne lemérni,majd a tavaszi nagytalin,addig meg van még pár ötlet amit szeretnék megvalósítani.Üdv.


Vezérműtengely köszörülés megvolt, vagy most jön majd? Kíváncsi vagyok mit hoz ki a 2.0ából ez a szívóoldali+vezérléstuning. Meg gondolom még kipuff, meg egyéb dolgok is módosítva lesznek, vagy már vannak is neked. Ha megyek talira, gyorsulhatnánk egyet, hátha máris lenyomod majd a V6ot Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

mvigh
Vendég
« Új hozzászólás #6709 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 15:32:41 »

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!

A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?

Üdv: M.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6710 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 15:44:53 »

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!

A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?

Üdv: M.

Szia.

A külső, az csak "sima" ST műanyagok. A motorja ugyan az, mint a 2.2-nek.
A belseje is ST dizájnos.
Bár van itt a klubba ilyen, amelyik gyárosan ST TDCi.
Ők jobban tudják, mint én.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6711 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 16:00:14 »

Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?

Üdv: M.


Szia!

Minden lehetséges, csak pénz kérdése. Járj utána, hogy mitől ST TDCi az ST TDCi vigyor3 Ebben biztosan többen is tudnak neked segíteni, van itt pár ST-optikás, és TDCi-szakértő is Grin
Sok "erőt" és kitartást hozzá!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6712 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 17:07:42 »

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!

A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?

Üdv: M.
1.) teljesítményhez csináltass egy írott chippelést és akkor közel ott leszel lóerőben mint a 2,2TDCi nyomatékban ugyan nem de pár 10 Nm itt már nem számít mert gondolom nem a 2,2TDCi-kkel akarsz versenyezni
2.) külső ST optikai elemeket relatíve könnyű beszererezni bontokban, vagy vatera, ebay stb.
3.) belső ST elemek: ez már nehéz dió.  Az ST.ből nekem egyedül az ajtó alu betét tetszik de pl égen földön nem lehet szerezni  szomoru1 Ha valaki tud akkor szóljon  worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6713 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 17:16:19 »

1.) teljesítményhez csináltass egy írott chippelést és akkor közel ott leszel lóerőben mint a 2,2TDCi nyomatékban ugyan nem de pár 10 Nm itt már nem számít mert gondolom nem a 2,2TDCi-kkel akarsz versenyezni

Mindkettővel (nyomaték, lóerő) a 2,2-es adatai fölé lehet menni. Pár tíz Nm? Most, gyári állapotban van 30Nm difi a két motor között. Ez egy chippel simán megoldható.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6714 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 17:24:47 »

Mindkettővel (nyomaték, lóerő) a 2,2-es adatai fölé lehet menni. Pár tíz Nm? Most, gyári állapotban van 30Nm difi a két motor között. Ez egy chippel simán megoldható.
Persze. Mindent meglehet csinálni, csak az a baj, hogy látom hogy azok amiket a 2,2 teljesítményére húztak fel azoknak majd 200 barral magasabb a CR csúcsnyomás turbonyomás 0,1-0,2barral magasabb így az intercooler is 20fokkal melegebb stb. Soroljam még? Ezek biztos már középtávon is jót tesznek egy motornak     falbav Közbe megfeledkezünk attol hogy 2,2 ugyan csak 10%-al abgyobb lökettérfogatú de a befecskendezése teljesen más , a turboja 28000-el többet pörög. Ugyan csak apróságok de mégis +25 lóerőt jelent. Ezt nem lehet simán csak a turbonyomás és a CR nyomás és befecskendezési idő  emeléssel kompenzálni büntetlenül ahogy az irott szoftvernél teszik.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6715 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 17:43:16 »


Szia!

Minden lehetséges, csak pénz kérdése. Járj utána, hogy mitől ST TDCi az ST TDCi vigyor3 Ebben biztosan többen is tudnak neked segíteni, van itt pár ST-optikás, és TDCi-szakértő is Grin
Sok "erőt" és kitartást hozzá!

A motor sima 2.2es TDCi, a futómű és az első sárvédő más, illetve a belseje. Recaro ülések, betétek, varrott kormány, váltógomb stb. Túl sok különbség nincs. Néz meg az enyémyet pl. ST220 nevű usernek van egy gyári ST TDCI-je nézd meg itt:

http://www.carstyling.hu/user.php?user_id=20068

Itt van az övé meg az enyém egymás mellett:



Ami bajos lehet az a küszöb. Azon túl, hogy iszonyat drága nem is megy fel a sima mondeokra az első sárvédő miatt, így azt gyártatni kell, vagy cseréled a sárvédőt is, de még akkor is horribilis összeg. Bontott se sok van, 8 lököst találsz míg egy küszöböt. A hátsó szárny se olcsó boltban, de csináltatni lehet, én is így tettem a gyári alapján, csak picit fél centivel hosszabb lett.

www.fantasticdesign.hu

Ők csinálták. Ha a mondeos Szabira hivatkozol biztos meg tudtok egyezni.

Lököst kapsz ebayen vagy bontóban, fusion ködlámpája jó bele a ködlámpatakaró húzósabb, az is ritka bontottan, de lehet szerezni. Továbbá ha nincs  a lököshöz alsó rács szintén veszélyes (28 ezer) keresni kell bontottat. Ugyanennyiért van a felső rács, ami más az ST-nél. Azt is érdemes bontottat keresni. Ami még húzós az a kartervédő, az még nekem sincs, mert újonnan 30 fölött van, bontottat meg sehol sem lelek.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6716 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 17:48:27 »

Ja amit még elfelejtettem:

- ST felni, lehet kapni használtan is.
- Ültetés: az ST 25mm-t van gyárilag, de az eibach és a legtöbb 40et-et ültet, inkább egy olyat vegyél jól áll neki. Annál többet nem érdemes szvsz.
- Kipufogó: AZ ST TDCi nek egy kivezetése van, az ST220-nak dupla, el kell dönteni melyiket akarod, de az ST TDCi-t át lehet alakítani duplára, lásd st220 autója
- Hátsó spoiler: az ebayen két félét árulnak ST220 spoiler néven, de egyik sem igazi. Az egyik kis felkunkorodó vacak, a maásik meg egy nagy öblös. Inkább csináltass. Bár szubjektív kinek melyik tetszik jobban
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6717 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 18:10:49 »

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!

A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?

Üdv: M.

Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Bizonyos ST elemeket könnyű beszerezni (pl első lökös,felni) de vannak olyan "műanyag" elemek amiket egyszerűbb legyártatni...
Ilyen a küszöb, az Kombi hátsó, az 5 ajtós hátsó szárny, és a Front grill.

Az ST TDCI előnye a feszesebb futómű amit gyárilag kap. Az alap TDCI-ken segíthet egy ültetés és/vagy csillapító csere. Állítható KONI-k már 36e/db-tól vannak már Mondeohoz.

Mielőtt belevágsz azt elmondjuk, hogy inkább mi sem számoljuk mennyit költöttünk az átalakításra Smiley
Kb. árak:
Első lökös bontottan + fényezés + rácsok + ködlámpa + apróságok(vonószem kupak) durván 100 és 150 e Ft között
Hátsó lökös bontottan + rácsok + kipufogó átépítés kétoldalira (csak St220 kétoldali, STtdci egyoldali) + fényezés ez is 100-120e Ft
Küszöb, szárny apróságok 50-60e Ft ha nem több.
Felső Hűtőrács nagyon változó én 57e ért vettem de van aki 20ért
Felni garnitúra 100-200 használt vagy új + Gumi 120-160e Ft
Ültetés 40e Ft, Nyomtáv szélesítés 30-40e Ft
És sok sok apróság még amiket nem számoltam

A Motorhoz az írott chippet ajánlom, nekem volt boxom is, egyszerűbbnek és olcsóbbnak tűnik a box, de sok a gagyi a profi meg horror drága.
Persze az írottban is lehetnek hibák, ha lehet ne havernak a haverjához vidd mert állítólag olcsón megcsinálja.
Nekem gyári 130 Le-ről 156 Le-t ígértek és pados mérésen 165.9 Le-t kaptam (Mtuning.hu)
Mindemellett érdemes a fékeket is cserélni, nekünk Brembo Bmax lyugatott mart tárcsák Ferodo vagy ATE racing betétettel.
Határozottabban a fékhatás mint a gyári tárcsákkal/betétekkel volt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.13 hétfő, 18:19:40 írta clint » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6718 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 18:35:37 »

Persze. Mindent meglehet csinálni, csak az a baj, hogy látom hogy azok amiket a 2,2 teljesítményére húztak fel azoknak majd 200 barral magasabb a CR csúcsnyomás turbonyomás 0,1-0,2barral magasabb így az intercooler is 20fokkal melegebb stb. Soroljam még? Ezek biztos már középtávon is jót tesznek egy motornak     falbav Közbe megfeledkezünk attol hogy 2,2 ugyan csak 10%-al abgyobb lökettérfogatú de a befecskendezése teljesen más , a turboja 28000-el többet pörög. Ugyan csak apróságok de mégis +25 lóerőt jelent. Ezt nem lehet simán csak a turbonyomás és a CR nyomás és befecskendezési idő  emeléssel kompenzálni büntetlenül ahogy az irott szoftvernél teszik.

A két turbo ugyanolyan. Gondolom, a cooler is. 10%-ot kell emelni a nyomatékon, 20%-ot a lóerőn. Ez nem nagy ügy.
A tuning az sohasem arról szól, hogy a motornak jó legyen.
A 2.0-ás simán felhúzható 200 lóra is. Nyilván, ezt csak rövidtávon bírná.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mvigh
Vendég
« Új hozzászólás #6719 Dátum: 2008.10.14 kedd, 10:51:29 »

Ejha!
Köszönöm mindenkinek a gyors összefoglalást - nem számítottam ilyen teljeskörű információra! Akkor egy ilyen mutatvány cca. 6-700 eFt uhh... Shocked  Hosszú, rögös útnak nézek elébe.  fejvakaras

Mégegyszer köszönöm.

Üdv: M.

Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6720 Dátum: 2008.10.14 kedd, 16:52:40 »

A két turbo ugyanolyan. Gondolom, a cooler is. 10%-ot kell emelni a nyomatékon, 20%-ot a lóerőn. Ez nem nagy ügy.
A tuning az sohasem arról szól, hogy a motornak jó legyen.
A 2.0-ás simán felhúzható 200 lóra is. Nyilván, ezt csak rövidtávon bírná.

Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.

Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6721 Dátum: 2008.10.14 kedd, 17:22:07 »

Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.

Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.

A turbo ugyanaz, de a motor nem. A turbót a kipuffgáz hajtja, a több kipuffgáz jobban meghajtja, és a 10%-kal nagyobb térfogatú motornak az ugyanolyan turbó kisebb tehetetlenségű. És nyilván azért kell engedni, hogy tovább pörögjön, mert nagy fordulatnál elfogy a szusz.
A két motornak más a karakterisztikája. A 2,2-es, asszem hosszabb úton jár, ha jól rémlik, a furat, dugattyú ua, a löket a más. Ezért van, hogy a nyomaték 10%-kal több, a lóerő meg 19%, így chip után nem is várhatod, hogy elérhető a teljesen ugyanazon karakterisztika. Ugyanakkora kraftot el lehet érni, egy picivel feljebb mész a lóerővel, monjuk 160-ra, és a görbe alatti terület ugyanakkora lesz. Viszont sokkal jobban érezhető lesz a turbólyuk, meg a kis fordulatnál a tehetetlenség.
Azt lenne vicces kipróbálni, hogy tenni a 2.2-re egy nagyobb turbót. Lenne usgyi... amúgy volt, aki a 2,2-őt felhúzta 200 lóra. Legalábbis elmondás szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6722 Dátum: 2008.10.14 kedd, 22:27:04 »

Az egyik ismerösöm a golfjára feszurta a GT20-at. Nem töltötte többel a motort, de mégis szétfujta. Állítólag tul sok levegőt szált. Most visszarakta a GT17et és kapott nagyobb porlasztókat és most olyan mint egy rakéta
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6723 Dátum: 2008.10.15 szerda, 21:38:56 »

Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.

Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.
Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod Undecided Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6724 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 10:24:13 »

Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod Undecided Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.

"buherált" volt
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6725 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 10:37:44 »

Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod Undecided Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.
A chip emelheti, de a katalizátor  buherálás nem, az nincs hatással a szabályzóra.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6726 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:16:34 »

A chip emelheti, de a katalizátor  buherálás nem, az nincs hatással a szabályzóra.
Pedig több szokott lenni katalizátor nélkül
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6727 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 18:59:36 »

Pedig több szokott lenni katalizátor nélkül
Hidd el ott mást is piszkáltak, a szabályzó nagyon precízen utánállít.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6728 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 23:50:16 »

Hidd el ott mást is piszkáltak, a szabályzó nagyon precízen utánállít.
Bemászni nem szoktam a kocsi alá, elhiszem amit mondanak (egy határig) mert a mérés úgyis megmondja hogy piszkálták-e a gépet.
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #6729 Dátum: 2008.10.22 szerda, 20:53:12 »

Tudtok nekem segíteni abban, hogy Brembo Max, vagy Brembo Sport tárcsából milyen méretű való 2002-es TDCi Mondeóra? Katalógusban nem találtam hozzá való (300mm-es) méretet,de látom, hogy van pár embernek ilyen a gépén (pl. Cl!nt). Amúgy megéri a hagyományos tárcsát ilyenre cserélni?
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6730 Dátum: 2008.10.22 szerda, 20:55:57 »

Tudtok nekem segíteni abban, hogy Brembo Max, vagy Brembo Sport tárcsából milyen méretű való 2002-es TDCi Mondeóra? Katalógusban nem találtam hozzá való (300mm-es) méretet,de látom, hogy van pár embernek ilyen a gépén (pl. Cl!nt). Amúgy megéri a hagyományos tárcsát ilyenre cserélni?

Carstylingon keresd Adamo nevű usert, ő tud hozni. Amúgy ellentétes tapasztalataink vannak. Egyrészről nagyon jól fog, másrészről egy idő utén mindannyiunknak elkezdett rázni fékezésnél. Most az enyém be lett vasalva újra, így alig ráz, de nem is teljesen sima. Nem értjük igazából  Huh?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6731 Dátum: 2008.10.22 szerda, 20:58:53 »

Carstylingon keresd Adamo nevű usert, ő tud hozni. Amúgy ellentétes tapasztalataink vannak. Egyrészről nagyon jól fog, másrészről egy idő utén mindannyiunknak elkezdett rázni fékezésnél. Most az enyém be lett vasalva újra, így alig ráz, de nem is teljesen sima. Nem értjük igazából  Huh?

Ez azért van mert eldeformálódik egy idő után.
Sok BMW-s haverom mondta ugyanezt, igaz azok zimmermann tárcsák voltak.
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #6732 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:02:23 »

Ez azért van mert eldeformálódik egy idő után.
Sok BMW-s haverom mondta ugyanezt, igaz azok zimmermann tárcsák voltak.
És a hagyományos Brembo tárcsával mi a helyzet (nem Bárdi, vagy Motorcraft)? Azt jó áron tudok szerezni, Ferrodo betétekkel.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6733 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:05:58 »

deformálódás: vagy gyenge anyagból van vagy túlmelegszik
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6734 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:06:26 »

És a hagyományos Brembo tárcsával mi a helyzet (nem Bárdi, vagy Motorcraft)? Azt jó áron tudok szerezni, Ferrodo betétekkel.

a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #6735 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:08:03 »

a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.
Betétbe mit javasoltok?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6736 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:12:06 »

Betétbe mit javasoltok?

gyári wyctornál ócsós. ha péznemszámít akkor textar (bár azt hozzá kell tenni, h esetenként a motocraft, v ford dobozba is textar van csak ócsóbban mintha kifejezetten ezt a márkát keresed)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6737 Dátum: 2008.10.22 szerda, 21:59:15 »

a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.

nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért Smiley

elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.

kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk Sad
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6738 Dátum: 2008.10.22 szerda, 22:09:37 »

nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért Smiley

elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.

kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk Sad

a ferrodo eccerűen elfelejtette mi a minőség, pedig jópár éve még jó betétet gyártott. mi a cégnél kizárólag ferrodot használtunk, aztán eccercsak (kb 10-12 éve) elkezdett leporladni a fémről a ferodol. namost annyi szerelő (kb 50) eccerre nem hibázik, annyi sofőr (kb 800) eccerre nem kezd el másképp vezetni, szal ezek a hibák gyorsan ki lettek zárva ... maradt a minőség romlása. és télleg szomoru1 szomoru1 szomoru1 később évente 1X hoztak mindig mintadarabokat, de soha többet nem lehetett minőségnek nevezni ... annyira nem, h a mintadarabok is a kukába végezték 1-2E km után.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6739 Dátum: 2008.10.22 szerda, 22:25:18 »

Betétbe mit javasoltok?
Nekem Brembo tárcsáim vannak Ferrodo betéttel én nagyon megvagyok elégedve velük,csak ajánlani tudom. Nem nyikorog, nem melegszik el.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6740 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 00:12:54 »

Nekem Brembo tárcsáim vannak Ferrodo betéttel én nagyon megvagyok elégedve velük,csak ajánlani tudom. Nem nyikorog, nem melegszik el.

Sport max vagy sima? (fúrt-mart vagy nem?)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6741 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 00:14:01 »

Sport max vagy sima? (fúrt-mart vagy nem?)
sima
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6742 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 00:17:53 »

sima


ya azokra nem hallottam sok panaszt
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6743 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 00:20:21 »

ya azokra nem hallottam sok panaszt
régen volt egy buzukim arra is ezt a kombot tettem csak ott esztergályossal megmarattam a tárcsákat. arra sem volt panasz
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6744 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 00:28:51 »

régen volt egy buzukim arra is ezt a kombot tettem csak ott esztergályossal megmarattam a tárcsákat. arra sem volt panasz
szerintem majd erről is értekezünk... aktuális a téma.. csak nem tudom mit tegyek fel az otora... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #6745 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 09:31:12 »

nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért Smiley

elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.

kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk Sad
Brembohoz nekem is ATE betétet javasoltak, csak kicsit drágának talláltam elsőre. Ferrodot elfelejtem. Meg azt hiszem a fúrt/mart Brembot is.  rinya Maradok a simánál. Annyit nem ér az egész, hogy nálam is eldeformálódjon.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6746 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:44:22 »

Még jó, hogy megvettem már a fúrt-mart tárcsát, meg a ferodo betétet.
Akkor ne is tegyem be?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6747 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:49:43 »

Még jó, hogy megvettem már a fúrt-mart tárcsát, meg a ferodo betétet.
Akkor ne is tegyem be?

dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6748 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:51:23 »

dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.

Megállni meglehet. Sőt! Olyat fog, hogy az valami félelmetes. Csak ráz Sad
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6749 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:53:25 »

dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.

Még original minden, nem volt autón!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.