Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:13:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480498 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:55:30 »

Megállni meglehet. Sőt! Olyat fog, hogy az valami félelmetes. Csak ráz Sad

Mennyire ráz?
A jobb fékhatás azért van mert mivel minden új, vagy tényleg jobb?
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 12:04:38 »

Mennyire ráz?
A jobb fékhatás azért van mert mivel minden új, vagy tényleg jobb?

Kis sebességnél szinte észrevehetetlen, nagyobb sebességnél pl autópályán zavaró, 120-140 környékén fékezésnél. Most nem vészes, mert bevasalta Vincze amikor berakta a hátsó tárcsákat, de előtte elég zavaró volt. Daninak rosszabb.

A fék tényleg jobb, mint egy új nem brembo. De nem tudom mennyivel jobb, mint egy nem fúrt-mart brembo. Igazából a minta nem is a fékhatást segíti, legalábbis nem közvetlen ettől lesz jobb. A fúrás hűti a tárcsát, így nem melegszik fel (nem veszít az erejéből) a marás pedig dobálja ki a fékport ami ráéghetne, így ez is a feékerő megtartását szolgálja, de közvetlen nem növeli.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.23 csütörtök, 12:06:25 írta xabey » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 12:12:58 »

viszont elvileg hamarabb megzabálja a betétet a bemarás
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 12:14:37 »

viszont elvileg hamarabb megzabálja a betétet a bemarás

Ez igaz, valamit valamiért. Ezért vettem előre keményebb ATE betétet, hátra meg 2 pár ferrodot. Na nem egyszerre van fent a 2, de felkészültem ár, hogy hamarabb kell majd cserélni:)
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 13:23:04 »

Ez igaz, valamit valamiért. Ezért vettem előre keményebb ATE betétet, hátra meg 2 pár ferrodot. Na nem egyszerre van fent a 2, de felkészültem ár, hogy hamarabb kell majd cserélni:)

írtam az oldaladra az én tapasztalataimat ezzel kapcsolatba. nemtom mi lehet a megoldás!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 13:43:14 »

írtam az oldaladra az én tapasztalataimat ezzel kapcsolatba. nemtom mi lehet a megoldás!

jaja láttam Smiley szerintem becopyzhatnád ide is, érdekes amit mondassz. én direkt kíméltem, nem gondoltam volna, hogy pont ez árt neki Cheesy
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 14:01:57 »

jaja láttam Smiley szerintem becopyzhatnád ide is, érdekes amit mondassz. én direkt kíméltem, nem gondoltam volna, hogy pont ez árt neki Cheesy

akkor másolom is  nyes :

...De sajnos igen ! nekem most olyan 1 hónapja kezdte csinálni durván ! nos az a helyzet hogy már esztergáltatni is kellett belőle :S:S összesen 0,3 mm . ez még hagyjad is , de mondta a szerelőm hogy az volt a gond : finomkodtam a fékkel és a betét felpolírozta úgymond a tárcsát és emiatt kezdte elveszíteni a ugye a formáját . szóval az esztergálással együtt beraktuk az ültetést is de nem ez a lényeg hanem hogy mikor fékeztem vele utána akkor olyanokat kattogott a betét hogy a mart része csak darálta le róla a cuccot!
megoldás: ha fékezel határozottabban tedd , nekem is ezt mondták . szóval most mindig később fékezek vagy ha fékezek is akkor is erősebben mint eddig. jah és a betétet alig ette a tárcsa.
én így jártam. de látom akkor ti is .
remélem tudtam segíteni.  ...

...de ettől függetlenül hátra is most akarok rendelni ugyanilyen tárcsákat , mert végül is jobban fog mint a gyári csak úgy látszik ezt taposni is kell . ...

szóval jobb ez a tárcsa amúgy sztem csak ott a gond hogy érzésre jobb és jobban is lassul ezért nem is nyomod annyira a féket. és kész is a gond. ámen


Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 09:20:34 »

Mennyire ráz?
A jobb fékhatás azért van mert mivel minden új, vagy tényleg jobb?

Neked nem lesz gondod ezzel, te mindíg nagyokat fékezel nem szoktál finomkodni.

Egyébként most hétvégén én is "meggyilkoltam" a fékeket, és jobb lett.
Minél többet fékeztem erősebben annál egyenletesebbé vált.
Úgy látszik nem fekszik a finom fékezgetés neki, azt még nem tudom, hogy a tárcsa vagy a betét hibája.
Nekem Ferodo racing betéttel van.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 09:22:02 »

Neked nem lesz gondod ezzel, te mindíg nagyokat fékezel nem szoktál finomkodni.

Egyébként most hétvégén én is "meggyilkoltam" a fékeket, és jobb lett.
Minél többet fékeztem erősebben annál egyenletesebbé vált.
Úgy látszik nem fekszik a finom fékezgetés neki, azt még nem tudom, hogy a tárcsa vagy a betét hibája.
Nekem Ferodo racing betéttel van.

Mivel mindannyiunknak más betét van, és mindenkinek csinálja, szerintem tárcsa Sad
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 09:37:46 »

Mivel mindannyiunknak más betét van, és mindenkinek csinálja, szerintem tárcsa Sad

Igen, ez tűnik logikusnak!
Kíváncsi leszek milyen lesz...
Majd tavasszal meglátjuk!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 15:44:03 »

Mivel mindannyiunknak más betét van, és mindenkinek csinálja, szerintem tárcsa Sad
Szerintem nem a tárcsa lesz a gond, csak azon csapódik le, a végén az vetemedik el!  Wink

Nálam szintén új Brembo tárcsák lettek tavasszal felrakva (nem  furt-mart), hozzá Ate fékbetét, hátra szintén új tárcsa, hozzá új fékbetét. Pár 100 km után az új tárcsák fékezésnél berázták a kocsit. Felszabályozás, majd 100 km után újból xar lett, újabb felszabályozás újból xar...

A szerelőm már unta a felszabályozást, kiderítette, hogy a felnim nem fekszik rendesen fel a tárcsára, gond a féktárcsa rögzítő karmos alátéttel van. 2 db-al fogatták fel, ezek pont beférnek a gyári alufelni vájatába. Nekem a Dezent felnin nincs helye az alátéteknek, ezért 2 alátét, 5 csavar, mindig pár tized mm ferdeséggel rakták fel a felniket, ami a futóművön, a kormányon nem érződött, de a tárcsákat ez a rázás kikagylósította.
Az alátétek lekerültek, csak a felnicsavarok fogják fel a féktárcsákat.
Azóta semmi gond. Szerintem nézzétek meg, hogy van-e helye a karmos alátétnek a felniben!  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2008.10.28 kedd, 20:23:53 »

Zsiri!

Megyek fel rokonokhoz valamikor majd Gyenesdiásra(LOS-ANGYENES  eplus2), összefuthatnánk valahol, megnézném a géped mennyit dobott a chipped az én alapomhoz képest....mit szólsz hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.28 kedd, 20:27:24 írta Bunyek » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2008.10.28 kedd, 20:28:22 »

Zsiri!

Megyek fel rokonokhoz valamikor majd Gyenesdiásra(LOS-ANGYENES eplus2), összefuthatnánk valahol, megnézném a géped mennyit dobott a chipped az én alapomhoz képest....mit szólsz hozzá?
Szia!  wave

Ha tudod mikor jössz hívj fel!  integet2 Küldök pü-t!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2008.10.29 szerda, 21:40:51 »

Látom Eric már idetaláltál wave
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2008.10.29 szerda, 21:42:10 »

nah megvan végre a topic. smile
itt tádék közt 10 alatti 1/8 mérföldes idö milyen változtatások következménye lett???
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2008.11.28 péntek, 14:42:41 »

Rocco. Szerintem nagyon jó.
http://www.autoholic.de/bild/Ford-MondeoV6-11501.html
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.28 péntek, 15:39:33 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2008.11.28 péntek, 15:42:50 »


Vágom hogy melyik ez, nem az igazi az optika (az a szárny.., széria hátsólökös, krómbetűk..) és nemvalószínű, hogy tuningolt a motorja. A felnije és a hátsódobok viszont feljavítják.  Tongue
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2008.12.10 szerda, 21:57:11 »

A Mondeo (MKII V6) ECU-ban nem írható a csip mi? Programozáshoz ki kell cserélni EPROMosra?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2008.12.10 szerda, 22:26:59 »

Vágom hogy melyik ez, nem az igazi az optika (az a szárny.., széria hátsólökös, krómbetűk..) és nemvalószínű, hogy tuningolt a motorja. A felnije és a hátsódobok viszont feljavítják.  Tongue
Szia Rocco! Ennek a gépnek a mocitetőjét meglehetne műanyagból "csinálni" ? Amúgy az első löksije nekem nagyon bejön, a hátsó szárny meg majdnem olyan mint az enyémen ! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2008.12.10 szerda, 23:01:38 »

Szia Rocco! Ennek a gépnek a mocitetőjét meglehetne műanyagból "csinálni" ? Amúgy az első löksije nekem nagyon bejön, a hátsó szárny meg majdnem olyan mint az enyémen ! Cheesy


Szia!

Mutathatnál valami képet a gépdről.

Egy olyan EVO beömlőt 15ezerért lehet venni, mocitetővel szépen egybeépítve max 25. Meg a két szélére olyan szellőzőt, ami valódi, nem kamu, 25ért láttam. Plusz fényezés.

Az a lökhárító szerintem csúnya, nem érne meg 60-80ezret kiadni érte. Ez például nagyon ott van -> ebay link
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.11 csütörtök, 11:29:23 írta Angel » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2008.12.11 csütörtök, 09:49:47 »


Szia!

Mutathatnál valami képet a gépdről.

Egy olyan EVO beömlőt 15ezerért lehet venni, mocitetővel szépen egybeépítve max 25. Meg a két szélére olyan szellőzőt, ami valódi, nem kamu, 25ért láttam. Plusz fényezés.

Az a lökhárító szerintem csúnya, nem érne meg 60-80ezret kiadni érte. Ez például nagyon ott van -> ebay link
Este küldök képet!
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.11 csütörtök, 11:29:49 írta Angel » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
nc
Vendég
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 13:01:12 »

Este küldök képet!

je, nem rossz nem rossz, a hátsó is rendben van, ha jobban megnezed...ilyen hátsó kéne majd nekem is, bár van egy spanom aki csinál akármilyet. Smiley Tehát nem lesz ez gond. Áttértem a tuning topikba. ötletek jöhetnek motortér fejlesztésre, miket kell cserélni pl egy turbó betolásnál.. erre nagyon kíváncsi lennék, ki mit ajánl.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 14:31:07 »

Üdvözletem urak!

Nos, valaki tud valamit 2.5 V6 turbó, kompresszor, vagy akármi ügyben informálni? hány lovat tudok vele varázsolni, mit kell cserélni, no és egy két link is jól esne, hogy mifélék vannak mennyiért. Egy ilyet találtam: http://www.nautilusperformance.com/id59.html nemtom, hogy ez megfelelő-e, ahogy látom az akksi valahova máshova került, tehát kell gépészkedni. Köszi előre is.

Jóéjt. Smiley


Szia!

Jó olvasni, amiket írsz, én is így látom a Mondit, hogy nagyon jól meg lehet csinálni kívülről, én tavasszal fogok bele az átalakításokba. Motorikusan viszont jobb nem birizgálni. Turbósításban akkor gondolkozz, ha tudod nélkülözni az autót hosszú hónapokig, aztán kísérletezgetés, meghibásodások, nincs kitaposott út. Ráadásul nagyon át kell alakítani, hogy bírja a turbót biztonságosan. 1,5-2millióba biztos belekerül, és 250lónál necces lenne többet kihozni ebből. Amit belinkeltél, ott egy SVT Contour (amerikai Ford tuner cég terméke) volt az alap, aminek már alapból megerősített, tuningolt motorja van, és így 260-280 pacit hoztak ki belőle.
Én gyakran örlődök, hogy érdemes-e a V6 Mondeót turbósítani, túl sokba kerül. Viszont Zetec (2.0) turbó projektekből több van.
Mitsubishi Galant-en szoktam gondolkozni, mert abba bele lehet tenni az Eclipse 4G63 turbós motort, amit sz@arrá lehet tuningolni, és mégsem alig használható lapos sportkocsi, hanem szép nagy sedan. Ráadásul egy jó Mondeo árán hozzá lehet jutni egy 90-es évek eleje-közepe tájt gyártott Galanthoz és a turbósítás kellékeihez. De az a helyzet, hogy a 2000 körül gyártott Galant néz ki brutál jól (de az túl drága), az egyel korábbi kicsit lájtosabb, főleg a beltere.. Mire megcsinálom a Mondimat, lehet nemakarom majd lecserélni.. Tongue
A mi Mondeónk sokkal szebb, de nem lehet olcsón és végletekig tuningolni, csak módjával.




Ja, a váltó.. Ezzel a váltóval szerintem nem lesz jó tervezni..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

nc
Vendég
« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 15:05:05 »


Szia!

Jó olvasni, amiket írsz, én is így látom a Mondit, hogy nagyon jól meg lehet csinálni kívülről, én tavasszal fogok bele az átalakításokba. Motorikusan viszont jobb nem birizgálni. Turbósításban akkor gondolkozz, ha tudod nélkülözni az autót hosszú hónapokig, aztán kísérletezgetés, meghibásodások, nincs kitaposott út. Ráadásul nagyon át kell alakítani, hogy bírja a turbót biztonságosan. 1,5-2millióba biztos belekerül, és 250lónál necces lenne többet kihozni ebből. Amit belinkeltél, ott egy SVT Contour (amerikai Ford tuner cég terméke) volt az alap, aminek már alapból megerősített, tuningolt motorja van, és így 260-280 pacit hoztak ki belőle.
Én gyakran örlődök, hogy érdemes-e a V6 Mondeót turbósítani, túl sokba kerül. Viszont Zetec (2.0) turbó projektekből több van.
Mitsubishi Galant-en szoktam gondolkozni, mert abba bele lehet tenni az Eclipse 4G63 turbós motort, amit sz@arrá lehet tuningolni, és mégsem alig használható lapos sportkocsi, hanem szép nagy sedan. Ráadásul egy jó Mondeo árán hozzá lehet jutni egy 90-es évek eleje-közepe tájt gyártott Galanthoz és a turbósítás kellékeihez. De az a helyzet, hogy a 2000 körül gyártott Galant néz ki brutál jól (de az túl drága), az egyel korábbi kicsit lájtosabb, főleg a beltere.. Mire megcsinálom a Mondimat, lehet nemakarom majd lecserélni.. Tongue
A mi Mondeónk sokkal szebb, de nem lehet olcsón és végletekig tuningolni, csak módjával.




Ja, a váltó.. Ezzel a váltóval szerintem nem lesz jó tervezni..

Hát, sztem 250 lónál ki lehet belőle többet hozni bőven. Smiley A motorban lévő cuccokat is kicserélem izmosabbakra, hát akkor a váltót is ahogy látom. Cheesy nekem ilyen kormány alatti cucc kéne, de gondolom 1 milla egy olyan rendszer, ha már itt tartunk simán át lehet alakítani összkerekesre. ha lesz pénzem inkább megcsinálok egy ilyen kasznis autót nagyon komoly kinézetűre, mint hogy vegyek egy 2008as subaru wrc-t, vagy wrx sti-t, ugyebar utóbbi 16 milla, előbbi meg mégdrágább. Smiley így meg mondjuk 7 8 millából megvagy kocsi árával együtt, ami már adott. Smiley lehet, hogy nem sok köze lesz a végeredménynek a gyári mk2höz, spoilerekkel is variálnék. kicsit lejjebb dobálnám őket meg hátsó ilyen légterelős bigyók nagyon tetszenek. lehet, hogy kicsit kiszélesítteti az ember az oldalsó sárvédőket, meg ilyesmi apróságok, de nem nagyon akarok a kasznihoz hozzányúlni, hogy azért mondeo maradjon. Smiley Viszont szerintem el lehet érni a bűvös 300 lovat, ha az ember rendesen átalakítgatja a dolgokat profi cuccokra, igaz rengeteg pénzbe kerül, de mint mondtam sztem jobban megéri egy full egyedi autót csinálni, aminek nincs ellenfele, mint egyet venni gyárilag összerakva, és azért az nem olyan, mint amit az ember szeretne. Még csak álom, illetve tervezés nyomozás szinten van a dolog, de 1 2 év alatt kész lesz szerintem. Smiley

Akkor tudsz valamit a váltó, kuplung, motorban cserélendő kütyükről esetleg? hogy már kész kérdéseim legyenek a tuningmesterekhez? Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 15:26:08 »

sztem jobban megéri egy full egyedi autót csinálni, aminek nincs ellenfele, mint egyet venni gyárilag összerakva, és azért az nem olyan, mint amit az ember szeretne. Még csak álom, illetve tervezés nyomozás szinten van a dolog, de 1 2 év alatt kész lesz szerintem. Smiley

Akkor tudsz valamit a váltó, kuplung, motorban cserélendő kütyükről esetleg? hogy már kész kérdéseim legyenek a tuningmesterekhez? Smiley


Hát az biztos, hogy ez az igazi beteljesülés! Smiley Sok sikert a projekthez!


Ha összeszednénk az alkatrészeket, akkor szinte mindent fel kéne sorolni Smiley De mégsem annyit, mint egy turbó nélküli motortuning esetén (hengerfej módosításai, minél okosabb áramlástechnikai megoldások), bár ezeket sem árt még elvégezni. Mindjárt utánanézek, és másolok egy átfogó tömör leírást.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 16:11:52 »

Feltöltés: http://data.hu/get/1073367/A_motorok_feltoltese.doc.html

Erőátvitel (váltó, diffi): http://data.hu/get/1073393/A_hajtaslanc.doc.html



Forrás: Minden ami tuning (Tuning1 CD), Celtia, 2004.


Nálam nem jön be semmi  ha a linkekre kattintok. Nem is találok normális ingyenes feltöltési lehetőséget. Akinek kell, elküldöm maliben.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.11 vasárnap, 17:20:50 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 16:41:05 »

Akkor tudsz valamit a váltó, kuplung, motorban cserélendő kütyükről esetleg? hogy már kész kérdéseim legyenek a tuningmesterekhez? Smiley
én off kocsin anno a lendkerékből szedettem le rendesen. meg másik váltót tettem rá(az autó 1,3 as volt és 1.0at tettem fel)
szerintem lényeges volt a különbség. sokkal jobban pörgött a motor és hamarabb le lehetett forgatni
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 11:59:30 »

Hát annak idején amikor a zsigulikat reszeltük ész nélkül, mi is szedettünk le a lendkerékből 2 kilót.
Mint a villanymotor, úgy harapott a gép. Mondjuk szét is tud szállni az ilyen. De szép idők voltak,
de most újra visszajöttek ezek az idők, csak most már hivatalog, papíros autóval. Smiley
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 14:01:23 »

Feltöltés: http://data.hu/get/1073367/A_motorok_feltoltese.doc.html
Erőátvitel (váltó, diffi): http://data.hu/get/1073393/A_hajtaslanc.doc.html
Forrás: Minden ami tuning (Tuning1 CD), Celtia, 2004.
Nálam nem jön be semmi  ha a linkekre kattintok. Nem is találok normális ingyenes feltöltési lehetőséget. Akinek kell, elküldöm maliben.

Köszi! Át kell nyálazni a dolgokat, de látom elég durva átalakítások kellenek, hogy tartós legyen a dolog, bár kéne egy duratec-es szaki, aki vágja, hogy tényleg mi a rossebet kell ezen megcsináni. Lehet, hogy felhívom vic-et, hogy nincs-e valami kollégája, aki V6 meg tuning specialista. Smiley ha tudtok ilyen arcot itt pesten, bemutathattok neki. Smiley
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2009.01.14 szerda, 17:09:43 »

állitólag a 19-es kerekeket fel lehet barkácsolni az mk II ra! de hogy?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2009.01.14 szerda, 17:17:26 »

állitólag a 19-es kerekeket fel lehet barkácsolni az mk II ra! de hogy?
ezért is kapni akarsz otthon?  eplus2 eplus2
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2009.01.14 szerda, 17:31:15 »

ezért is kapni akarsz otthon?  eplus2 eplus2
ja ja! Smiley
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2009.01.14 szerda, 17:32:48 »

ha kombi mondeost érdekel van hátsó szárny,gyári,zsír újj(ford) 15e ft pü rám mutatom az utat Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2009.01.14 szerda, 18:52:47 »

kéne egy duratec-es szaki, aki vágja, hogy tényleg mi a rossebet kell ezen megcsináni. Lehet, hogy felhívom vic-et, hogy nincs-e valami kollégája, aki V6 meg tuning specialista. Smiley ha tudtok ilyen arcot itt pesten, bemutathattok neki. Smiley


Ha találsz ilyen embert (esély nemsok), mindenképp tájékoztass Cheesy De nem feltétlen kell Duratec specialista. Egy tuningmester kell, aki majd utánajár a motor sajátosságainak, de a kötelező dolgok végülis itt is ugyan azok mint más motoroknál. Körülérdeklődök én is szaki ügyben. Mitsubishis és Nissanos mestert tudnék (japánhoz nem nehéz..), majd érdeklődök.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

nc
Vendég
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 13:59:53 »

állitólag a 19-es kerekeket fel lehet barkácsolni az mk II ra! de hogy?

sztem nem lehet. Smiley eddig 18as volt a legnagyobb amit láttam, azaz hátsó sárvédő módosítás után hátulra 19es..
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 14:00:38 »


Ha találsz ilyen embert (esély nemsok), mindenképp tájékoztass Cheesy De nem feltétlen kell Duratec specialista. Egy tuningmester kell, aki majd utánajár a motor sajátosságainak, de a kötelező dolgok végülis itt is ugyan azok mint más motoroknál. Körülérdeklődök én is szaki ügyben. Mitsubishis és Nissanos mestert tudnék (japánhoz nem nehéz..), majd érdeklődök.

Köszi, én is érdeklődök, megkérdezem ViC mestert, lehet, hogy neki van valami kontaktja, amit nagyon remélek. De van tuning mester ismerős..Tőle is megkérdezem.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 21:39:33 »

ha kombi mondeost érdekel van hátsó szárny,gyári,zsír újj(ford) 15e ft pü rám mutatom az utat Smiley
Optikai tuning topikba tudsz egy képet feltenni? Lehet érdekelne. Fényezett, vagy fényezetlen? (Gondolom utóbbi) Még nem biztos, csak érdeklődés.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2009.01.16 péntek, 16:52:55 »

ha kombi mondeost érdekel van hátsó szárny,gyári,zsír újj(ford) 15e ft pü rám mutatom az utat Smiley

Melyik szárny?

az ST féle?

Képet plz ha van, thx
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2009.01.16 péntek, 16:59:00 »

Optikai tuning topikba tudsz egy képet feltenni? Lehet érdekelne. Fényezett, vagy fényezetlen? (Gondolom utóbbi) Még nem biztos, csak érdeklődés.
Kell a leszorító erő a száguldozáshoz ( a szárny nagyobb légellenállás , a többit tudod )  eplus2  worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2009.01.17 szombat, 11:39:23 »

Dizel páver: http://www.youtube.com/watch?v=Esxmn6_0SQU&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.17 szombat, 13:27:27 írta Domi » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2009.01.17 szombat, 16:19:18 »

Megjött a K&N szürőm a kocsiba, hála Robi-nak..... korrekt srác ,ajánlom mindenkinek....

Egy kép hátha valakit érdekel:

Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2009.01.17 szombat, 17:06:22 »

Megjött a K&N szürőm a kocsiba, hála Robi-nak..... korrekt srác ,ajánlom mindenkinek....

Egy kép hátha valakit érdekel:

Pont ilyenem van nekem is  worship
Melegben van értelme szerintem hidegben felesleges.

(Ne idézzünk képeket, légyszi' !  worship Styleair)
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.17 szombat, 21:08:07 írta Styleair » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2009.01.17 szombat, 17:09:36 »

Egy ilyen szűrő mit eredményez egy 2.0-ás benzinesen? Van érdemleges teljesítménynövekedése?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2009.01.17 szombat, 19:56:40 »

Egy ilyen szűrő mit eredményez egy 2.0-ás benzinesen? Van érdemleges teljesítménynövekedése?
..ez engem is érdekel.... Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2009.01.17 szombat, 20:14:46 »

melegben mitől van több értelme?Huh?
Szerintem olyan autókon van értelme csak ahol nincs légtömegmérő,amin van azon fölösleges.....
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2009.01.17 szombat, 20:38:48 »

Megjött a K&N szürőm a kocsiba, hála Robi-nak..... korrekt srác ,ajánlom mindenkinek....

mibe fáj egy ilyen mutatvány?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2009.01.17 szombat, 22:26:33 »

Egy ilyen szűrő mit eredményez egy 2.0-ás benzinesen? Van érdemleges teljesítménynövekedése?
Ha az igazságra vagy kíváncsi akkor +-2 le eplus2, a többi meg rá van írva a dobozra, de azt  Te is írhattad volna kedved szerint bármilyen értékkel....
Turbós autónál semmi, esetleg egy kicsit előbb elkopik a motor. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 00:45:42 »

melegben mitől van több értelme?Huh?
Szerintem olyan autókon van értelme csak ahol nincs légtömegmérő,amin van azon fölösleges.....
a Fókánál olyan probléma van hogy kicsit gyenge a szürő, vagy inkább ugy fogalmazom túl bolondbiztos és melegben nem enged át elég levegőt, valamint amit irtam itt is régen 10 ezer km alatt osszeggyült kosz miatt már annyira kevés a levegő hogy hullámzik a kocs gyorsitáskor.Az volt a hiba nekem is mikor hozzátok fordultam. szal nem kap elég levegöt a kocsi ami tiszta szürönél csak stopperrel mérhetö de ha picit is koszos akkor érzékelhetö.sportszürövel viszon nyáron is kap annyi levegöt hogy maximális teljesitménye legyen.magyarul ugyanugy megy 35fokban mint -10ben.leginkább akkor érzik a hatása ha kis fordulatrol (pl.80rol 6ban)gyorsitasz, simábban indul meg a több levegö miatt.én 5ezrenként tisztitom és olajozom rendesen tehát nem hiszem h igy olyan káros lenne.de természetesen télen (most) nem használom mint ahogy a boxot sem!nekem 122ezer van a vasban 60ezer ota van box és szürö, és minusz 25ben 3nap után izzitás nélkül wow1 is 3ik forgatásra indul!de csak prémium üzemanyag és odafigyelés!!!Ha az üzemanyag probléma vkit érdekel nézzen focus.hu ra!vann fenn pár kép nekem 60ezer km a gázolajszürömben de csak premiumot tankolok, valamint kolléga 17ezres szüröje sma gázolaj után.de ez itt OFF, viszont megdöbbentö az eredmény.Szüröre visszatérve.érdemes, de csak ésszerü hasdználattal és tisztitással!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 13:11:34 »

a Fókánál olyan probléma van hogy kicsit gyenge a szürő, vagy inkább ugy fogalmazom túl bolondbiztos és melegben nem enged át elég levegőt, valamint amit irtam itt is régen 10 ezer km alatt osszeggyült kosz miatt már annyira kevés a levegő hogy hullámzik a kocs gyorsitáskor.Az volt a hiba nekem is mikor hozzátok fordultam. szal nem kap elég levegöt a kocsi ami tiszta szürönél csak stopperrel mérhetö de ha picit is koszos akkor érzékelhetö.sportszürövel viszon nyáron is kap annyi levegöt hogy maximális teljesitménye legyen.magyarul ugyanugy megy 35fokban mint -10ben.leginkább akkor érzik a hatása ha kis fordulatrol (pl.80rol 6ban)gyorsitasz, simábban indul meg a több levegö miatt.én 5ezrenként tisztitom és olajozom rendesen tehát nem hiszem h igy olyan káros lenne.de természetesen télen (most) nem használom mint ahogy a boxot sem!nekem 122ezer van a vasban 60ezer ota van box és szürö, és minusz 25ben 3nap után izzitás nélkül wow1 is 3ik forgatásra indul!de csak prémium üzemanyag és odafigyelés!!!Ha az üzemanyag probléma vkit érdekel nézzen focus.hu ra!vann fenn pár kép nekem 60ezer km a gázolajszürömben de csak premiumot tankolok, valamint kolléga 17ezres szüröje sma gázolaj után.de ez itt OFF, viszont megdöbbentö az eredmény.Szüröre visszatérve.érdemes, de csak ésszerü hasdználattal és tisztitással!!!!

Igy van nagyon sok mulik a szürőn is, énis 5000-ként fogom tisztitani, vettem is egyből mellé tisztitó,olajzo szettet....mint a képen is látszik...
NitroTom :  12.000ft volt a szürő és 3000ft a tisztitó,olajzó szett....ennyit megér szerintem...keresd Robi-t ,korrekt srác tényleg.
A szürővel kapcsolatban az a véleményem hogy egy pestinek ,és egy vidékinek mondjuk 10.000km alatt nem ugyanyugy fog elkoszolódni a szürője, hogy miért? légszennyezetség,por,stb......és ha a gyári már koszos,bizony nem engedi át a tisztalevegőt ugyanugy,folytás van.....
tehát én megvettem egyszer és 5000-ként tisztitóm és olcsóbban kijövök, ennyi volt a célom semmi más....
Az meg hogy egy ilyen minőségi cucc ne tudjon többet, vagy legalábbis ugyanannyit mint a gyári azt kizártnak tartom.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 13:15:27 »

Igy van nagyon sok mulik a szürőn is, énis 5000-ként fogom tisztitani, vettem is egyből mellé tisztitó,olajzo szettet....

És mit vársz a szűrőtől, egy turbómotornál? Szabályozza a beszívott levegő mennyiségét...
Az egyik turbófelújító oldalán volt egy kép, mit csinál a sok porszem, ami átmegy a direktszűrőn.
Szépen elfogyott a turbó.
Szívómotornál még azt mondom, ott talán van valamicske haszna, megéri kockáztatni. De turbónál...?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.