Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 19:57:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480564 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7000 Dátum: 2009.03.20 péntek, 16:33:49 »

Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!

http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page

szerintem jó...

elhiszem hogy szép hangja lessz.....
nemis rossz Xabey-é se azis biztos... eljen
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7001 Dátum: 2009.03.20 péntek, 21:45:29 »

elhiszem hogy szép hangja lessz.....
nemis rossz Xabey-é se azis biztos... eljen
Hátsó dobot fent hagyod, vagy sport dobod lesz?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7002 Dátum: 2009.03.21 szombat, 06:23:01 »

Hátsó dobot fent hagyod, vagy sport dobod lesz?

nem tudom még mi lessz....
most uj hobbit találtam, pénzt gyüjtök !   eplus2 eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7003 Dátum: 2009.03.21 szombat, 09:18:51 »

nem tudom még mi lessz....
Csak hátsó átmenőcsöves sportdob, teljesen nyitott rendszernél számít valamit, az alapjárati traktorhangot kiszűri?
most uj hobbit találtam, pénzt gyüjtök !   eplus2 eplus2
Ez jó hobby, én most is melózom. hehe Meló nélkül nincs ötleted ehhez a hobbyhoz?  eplus2 eplus2

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7004 Dátum: 2009.03.21 szombat, 15:37:28 »

Csak hátsó átmenőcsöves sportdob, teljesen nyitott rendszernél számít valamit, az alapjárati traktorhangot kiszűri?Ez jó hobby, én most is melózom. hehe Meló nélkül nincs ötleted ehhez a hobbyhoz?  eplus2 eplus2



a csettegést sajna semmilyen kipuval nem lehet orvosolni, de engem nem zavar....
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7005 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 12:42:48 »

a csettegést sajna semmilyen kipuval nem lehet orvosolni, de engem nem zavar....
Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7006 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 12:53:12 »

Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.  eplus2

szerintem ne hagyd bennt, jobb lessz ha kiveszed.....
ma levettük az első és hátsó dobot hogy milyen hangja van.....nagyon brutál mélyről jövő öblösen morgó hangot adott ki, amiről egyből tudtam hogy ezaz a hang amilyenen valójában hozzám akart szólni az én kicsikém..... eplus2 worship
és picit ki hallatszott a turbó fütyülése is hogy tudassa velem ő is ott van.... eplus2
szal nálam eldőlt mi lessz.....
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7007 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 12:59:02 »

szerintem ne hagyd bennt, jobb lessz ha kiveszed.....
ma levettük az első és hátsó dobot hogy milyen hangja van.....nagyon brutál mélyről jövő öblösen morgó hangot adott ki, amiről egyből tudtam hogy ezaz a hang amilyenen valójában hozzám akart szólni az én kicsikém..... eplus2 worship
és picit ki hallatszott a turbó fütyülése is hogy tudassa velem ő is ott van.... eplus2
szal nálam eldőlt mi lessz.....
A szétveréses módszer elég drasztikus, nem visszaállítható! Valahogy rá kellene hallgatnom, mert ua. a moci van mindkettőnkében! Akkor lenne csak meggyőző. Sport hátsódobbal, vagy anélkül hallgattad?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7008 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:36:24 »

A szétveréses módszer elég drasztikus, nem visszaállítható! Valahogy rá kellene hallgatnom, mert ua. a moci van mindkettőnkében! Akkor lenne csak meggyőző. Sport hátsódobbal, vagy anélkül hallgattad?


hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7009 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:43:38 »

Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit? http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7010 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:44:32 »

hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....
Próbáld meg a csövet elágaztatni, mint az st 220-nál. Van helyed a dupla cső elvezetésnek?
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #7011 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:50:09 »

Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit? http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
igazábol szívó benzinesnél max 1-3 lóerőt elő tud csalni a Box de számolj vele hogy a fogyid 20-30%al tuti megnő.Szerintem nincs értelme.Tegyél rá turbót ha kevés de ahhoz mást is át kell alakitani.de attól bizti nőni fog a teljesitményed. wave eplus2 A fogyicsökkentőről annyit hogy van akinek bejött, szerintem ha lenne értelme biztos benne lenne gyárilag is, mert igazábol nem nagy pénz.cca nem sok értelme van egyiknek sem.Dieselnél már más kérdés a box...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7012 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:53:11 »

Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit? http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
Az enyémben az akksira van kötve egy ilyen pulzálós-akksi-regeneráló-ketyere. De, hogy fogyit is csökkent??? wow1 wow1
Amit elérsz ezzel, hogy az akksi lamellákat a nagyfrekivel állítólag tisztán tartja.
Az igért 15le-ből max. 7-8le ha igaz, ha jó a tuningbox. Ennél simán többet elértem sport gyertyákkal, sport légszűrő betéttel az 1,6 primaverán.
Magasabb fordulaton jobb szikra a gyertyán, + könnyebb légbeszívás.  wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7013 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:54:45 »

igazábol szívó benzinesnél max 1-3 lóerőt elő tud csalni a Box de számolj vele hogy a fogyid 20-30%al tuti megnő.Szerintem nincs értelme.Tegyél rá turbót ha kevés de ahhoz mást is át kell alakitani.de attól bizti nőni fog a teljesitményed. wave eplus2 A fogyicsökkentőről annyit hogy van akinek bejött, szerintem ha lenne értelme biztos benne lenne gyárilag is, mert igazábol nem nagy pénz.cca nem sok értelme van egyiknek sem.Dieselnél már más kérdés a box...

Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek: http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html   Hazudnának ezekkel az adatokkal?
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 14:56:30 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7014 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:03:26 »

Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek: http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html   Hazudnának ezekkel az adatokkal?
Zolibácsi!

Kérdezd meg inkább őket:www.atc.hu, mert nekem is korrektül először inkább kevesebbet mondtak, majd bemérésnél derült ki, hogy 140 helyett 155 pacis lett.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7015 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:04:25 »

Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek: http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html   Hazudnának ezekkel az adatokkal?

juj, ilyet nem lehet csak igy kijelenteni.....mondjuk azt hogy felfelé kerekitenek!  szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7016 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:05:07 »

Próbáld meg a csövet elágaztatni, mint az st 220-nál. Van helyed a dupla cső elvezetésnek?

és azt miért is?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7017 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:06:48 »

Zolibácsi!

Kérdezd meg inkább őket:www.atc.hu, mert nekem is korrektül először inkább kevesebbet mondtak, majd bemérésnél derült ki, hogy 140 helyett 155 pacis lett.

Ezt az atc-t is nézegettem már. Pl egy 1.6-os clio-ból kihoztak 10pacit: http://www.atc.hu/images/Clio16.jpg  Szal akkor az a 15 nem elképzelhetetlen. És mennyiben károsítja ez a motort, kuplungot, stb-t? Mondjuk nem egy egetrengető változás az a plusz 10-15Le, de nem csinál több kárt mint hasznot?
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 15:09:13 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7018 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:07:53 »

és azt miért is?
ST220 kollégának a duplacsöves kivezetéssel V8-hoz hasonlító hangja lett a gépnek. Hallottam élőben! Igaz nála a turbó is belefütyül rendesen a csőbe!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7019 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:10:23 »

Ezt az atc-t is nézegettem már. És mennyiben károsítja ez a motort, kuplungot, stb-t? Mondjuk nem egy egetrengető változás az a plusz 10-15Le, de nem csinál több kárt mint hasznot?
10 le-ő?  wow1 Viccelsz? Az enyém májusban lesz egy éve, hogy 155 lovas. 185e km, eredeti kuplung, lendkerék, stb.  nickem alatt van a mérőlapom, nézz csak rá!  wow1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7020 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:14:12 »

Amúgy itt Füreden a Bosh szervizes 30e Ft-ért megírja nejem Alteáját, hogy fürgébb legyen. kb. 10 le-őt, 15-20 Nm nyomatékot ígérnek. 1,6 8 szelepes kövület, 102 pacival. Lusta egy dög.
Jópár órás beállítás, finomítás, próbálgatás lesz rajta, csak nekem ugye nem fontos, hogy mennyire megy az asszony autója.  eplus2 eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7021 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:45:12 »

Az enyémben az akksira van kötve egy ilyen pulzálós-akksi-regeneráló-ketyere. De, hogy fogyit is csökkent??? wow1 wow1
Amit elérsz ezzel, hogy az akksi lamellákat a nagyfrekivel állítólag tisztán tartja.
Az igért 15le-ből max. 7-8le ha igaz, ha jó a tuningbox. Ennél simán többet elértem sport gyertyákkal, sport légszűrő betéttel az 1,6 primaverán.
Magasabb fordulaton jobb szikra a gyertyán, + könnyebb légbeszívás.  wave
én anno vettem a csúzlimba platina gyertyákat egy valag pénzért, de mikor beugrott a NOS akkor mondta az ember, hogy vegyem ki mert el tud olvadni.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7022 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:48:36 »

10 le-ő?  wow1 Viccelsz? Az enyém májusban lesz egy éve, hogy 155 lovas. 185e km, eredeti kuplung, lendkerék, stb.  nickem alatt van a mérőlapom, nézz csak rá!  wow1
Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7023 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:52:10 »

Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?


15pacin már elgondolkoznék,azt szerintem már lehetne érezni. Most ha belegondolsz,hogy a 115lovas,és 130lovas dízelek között mennyi az árkülönbség újonnan, akkor az az 50ezer tuningboxra nem sok. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7024 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 16:09:57 »


15pacin már elgondolkoznék,azt szerintem már lehetne érezni. Most ha belegondolsz,hogy a 115lovas,és 130lovas dízelek között mennyi az árkülönbség újonnan, akkor az az 50ezer tuningboxra nem sok. vigyor3
hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t eplus2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7025 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 16:13:15 »

hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t eplus2

Az már fanatizmus (hülyeség). vigyor3 Én max egy boxban gondolkozok, de csak ha nincs káros következménye,és tényleg megvan az a 15Le.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7026 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 16:14:08 »

hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t eplus2
Most a generátor fogja le helyette  eplus2
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7027 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 18:31:50 »

egy szívó 2.0 benzinből 15 lóerő soha. Egy 226 lovas ST220-ra tudnak 10-14 lóerőt...
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7028 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 18:33:19 »

hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....

Nicsak? Még is csak szép hangja van a nyitott rendszernek?Huh?
Jó választás, csináltasd meg...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7029 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 19:47:47 »

Nicsak? Még is csak szép hangja van a nyitott rendszernek?Huh?
Jó választás, csináltasd meg...

neis mondd..... eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7030 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 21:10:38 »

Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?
A 10 le többletet kérdezte, hogy árt-e a motornak, erre írtam, hogy viccelsz?  integet2
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #7031 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 18:58:43 »

Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.  eplus2

Nyugodtan vetesd ki a katalizátort, de úgy érdemes hogy csődarabot kell a helyére csináni. Igy eladásnál vagy vizsgánál bármikor visszalehet rakni(drága darab, felesleges szétverni). Nem egy ördöngős dolog, a kipuffogós megcsinálja. Talán itt én voltam az elsők között aki megcsinálta, kb 1,5 éve. Teljesen tökéletes azóta is. Hang csak a hátsó dobok levételével lesz, egyébként meg nem lesz halható semmi változás. Kicsit jobban érzékeli a gázpedált és hirtelen gyorsitásnál nem törlódik fel a korom, Ezért tölt egy ici-picivel többet a turbó.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.23 hétfő, 19:03:50 írta silver » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7032 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 22:38:36 »


Nyugodtan vetesd ki a katalizátort, de úgy érdemes hogy csődarabot kell a helyére csináni. Igy eladásnál vagy vizsgánál bármikor visszalehet rakni(drága darab, felesleges szétverni). Nem egy ördöngős dolog, a kipuffogós megcsinálja. Talán itt én voltam az elsők között aki megcsinálta, kb 1,5 éve. Teljesen tökéletes azóta is. Hang csak a hátsó dobok levételével lesz, egyébként meg nem lesz halható semmi változás. Kicsit jobban érzékeli a gázpedált és hirtelen gyorsitásnál nem törlódik fel a korom, Ezért tölt egy ici-picivel többet a turbó.
Köszi!  wave Hátsódobnak egy duplavégű 60-as belső átmenős sport dobot néztem ki. Az szinte semmi hangot nem fog vissza.
Nem iratod meg újból a géped? Nem hiányzik a chiptuning?
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.23 hétfő, 22:41:42 írta Zsiri » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7033 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:33:15 »

Eljött az idő, hogy átcsövezzem a turbót. Elegem van az állandó kirepedésekből. A gyári egy nagy sz@r. Nincs valakinek robbantott ábrája a cooler(turbó) rendszerről?
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7034 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:42:04 »

Eljött az idő, hogy átcsövezzem a turbót. Elegem van az állandó kirepedésekből. A gyári egy nagy sz@r. Nincs valakinek robbantott ábrája a cooler(turbó) rendszerről?

ienre gondolsz ?

http://creator.dtsh.hu/Image.pdf
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7035 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:52:07 »

thx
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7036 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:53:44 »

thx

nix mit  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7037 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:55:49 »


ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7038 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:57:06 »

Mostmár csak valami normális csövet kell keressek.
ilyesmire szeretném megcsinálni
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7039 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:57:38 »

ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?

Szerintem a tdci kicsit másabb
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7040 Dátum: 2009.03.24 kedd, 18:57:43 »

ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?


mikromacsekból van a kép, a motortípust én adtam meg 130 hp-s cr-es nek. az a tdci-s, ha jól gondolom

lehet, h ugyanaz a 2 ben?
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7041 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:00:33 »

ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?


megnéztem a DI-s motorra is ezt a képet adja ki
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7042 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:01:39 »

Mostmár csak valami normális csövet kell keressek.
ilyesmire szeretném megcsinálni

Nagyon komolyan néz ki! hajrá  eljen
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7043 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:02:56 »

igy száműzném a ködlámpát ami nem gáz mert úgy sincsen  eplus2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7044 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:03:35 »

Azért megnézném a kipufogós arcát, amikor a kezébe nyomd a képet és szólsz neki, hogy ezt kellene lehajtogatni...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7045 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:06:21 »

Azért megnézném a kipufogós arcát, amikor a kezébe nyomd a képet és szólsz neki, hogy ezt kellene lehajtogatni...
Hát ja. De ez a gyári így türhetetlen. Mindig elpukkan valamelyik. Egy ilyen csövezés 30 és 45e között mozog. Már vetten 2x10e ért csövet és most is szele valamelyik szomoru1
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7046 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:08:59 »

Hát ja. De ez a gyári így türhetetlen. Mindig elpukkan valamelyik. Egy ilyen csövezés 30 és 45e között mozog. Már vetten 2x10e ért csövet és most is szele valamelyik szomoru1
Most javíttattam kiput mer' kellett, 5k-t mondtak a saválló méterére...  szomoru1 Ez vajon milyen hosszú lehet? Gondolom, ha egyenes savállóból meg sziliknkönyökökből akarod összerakni, akkor ennél több. Mire ezt a 3245482534 db csövet megperemezik... Áááá, a Fordnak kellett volna ezt rendesen megcsinálni...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7047 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:23:12 »

Most javíttattam kiput mer' kellett, 5k-t mondtak a saválló méterére...  szomoru1 Ez vajon milyen hosszú lehet? Gondolom, ha egyenes savállóból meg sziliknkönyökökből akarod összerakni, akkor ennél több. Mire ezt a 3245482534 db csövet megperemezik... Áááá, a Fordnak kellett volna ezt rendesen megcsinálni...
Ja bizti befonja a haját. Már régóta szeretném megcsinálni. Most talán össze jöhet remélem.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7048 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:26:04 »

Ja bizti befonja a haját. Már régóta szeretném megcsinálni. Most talán össze jöhet remélem.
Mk2nek a blokk tetején van a cooler, én azon gondolkodtam, hogy egy légbeömlő púp a motorház tetejére, és egy fekvő coolert felvinni a motortér eredeti tetejének szintjére, amit elrejt a púp...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7049 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:27:03 »

Mk2nek a blokk tetején van a cooler, én azon gondolkodtam, hogy egy légbeömlő púp a motorház tetejére, és egy fekvő coolert felvinni a motortér eredeti tetejének szintjére, amit elrejt a púp...
és akkor olyan lenne mit egy sti imprezza
Naplózva
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.