Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 17:22:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480470 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:27:58 »

és akkor olyan lenne mit egy sti imprezza
Az ki van zárva, mert fogalmam sincs az milyen.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:32:27 »

Az ki van zárva, mert fogalmam sincs az milyen.
így
a mocitető tetején a púp meg rázuzza a levegőt
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:33:17 »

a mocitető tetején a púp meg rázuzza a levegőt
Ez nem lehet véletlen, hogy a TD Mondi is ilyen...  eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:41:49 »

Ez nem lehet véletlen, hogy a TD Mondi is ilyen...  eplus2
azt sajna nem tudom szomoru1
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:45:25 »

azt sajna nem tudom szomoru1
veszettülmegyen, persze hogy van kapcsolat...  idiota
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:53:38 »

Kocsim oldala
nagyon megy ez a beszúrogatás:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:54:49 »

eljen
és látom sikerült a link is! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:56:09 »

Kocsim oldala
nagyon megy ez a beszúrogatás:)
Elég kevés Mondeo képet találtam... szomoru1 Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:57:20 »

Elég kevés Mondeo képet találtam... szomoru1 Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Most ha végre jó idő lesz akkor csinálok képet az ST lökösről és akkor feldobom ide meg oda
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2009.03.24 kedd, 19:57:43 »

Most ha végre jó idő lesz akkor csinálok képet az ST lökösről és akkor feldobom ide meg oda
eljen
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2009.03.24 kedd, 21:34:41 »

Elég kevés Mondeo képet találtam... szomoru1 Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Itt egy pár kép. Gyári RS optikás -50mm.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.24 kedd, 21:51:22 írta silver » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2009.03.24 kedd, 22:09:31 »

Tüske kérdezte tőlem, hogyan lehet turbónyomást emelni.  Huh?
Az enyém fix. geos turbós, chippelésnél bele tudtak nyúlni a turbónyomásba is? Vagy csak a több üzemanygtól emelkedett meg a turbónyomásom.
Ebben tud v.ki segíteni? A tddi-nek mekkora overboostnál a turbónyomása? Egyáltalán van overboost fix. geosnál, vagy csak a változó geos tudja?
Még egy apróság; amíg nem volt ledugózva az EGR-em, kihúzatásnál nyomott kormot is, nem sokat, de látható volt. Most ez szinte teljesen megszűnt a ledugózás után.
Rá lehet akkor most adni egy kis kakaót még? Nem érzem gyengébbnek a gépem, de elviselnék még pár pacival többet.  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.24 kedd, 22:15:08 írta Zsiri » Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2009.03.24 kedd, 22:39:00 »

Tüske kérdezte tőlem, hogyan lehet turbónyomást emelni.  Huh?
Az enyém fix. geos turbós, chippelésnél bele tudtak nyúlni a turbónyomásba is? Vagy csak a több üzemanygtól emelkedett meg a turbónyomásom.
Ebben tud v.ki segíteni? A tddi-nek mekkora overboostnál a turbónyomása? Egyáltalán van overboost fix. geosnál, vagy csak a változó geos tudja?
Még egy apróság; amíg nem volt ledugózva az EGR-em, kihúzatásnál nyomott kormot is, nem sokat, de látható volt. Most ez szinte teljesen megszűnt a ledugózás után.
Rá lehet akkor most adni egy kis kakaót még? Nem érzem gyengébbnek a gépem, de elviselnék még pár pacival többet.  eplus2 eplus2
Az elktronikusan vezéreltnél bele lehet nyúlni a programmal. A vákumosnál egy picit lehet tekerni a rudazaton.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2009.03.25 szerda, 17:23:52 »

Az elktronikusan vezéreltnél bele lehet nyúlni a programmal. A vákumosnál egy picit lehet tekerni a rudazaton.
ez a tekerek a rudazaton téma érdekesnek tűnik. Kicsit bővebben tudsz mondani valamit?
Az ha emeled a nyomást szerintem nem elegendő. Mert ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2009.03.25 szerda, 17:38:16 »

Na csináltam egy pár képet a szifonommal. Nem mertem ma lemosni, mert ha én kocsitmosok akkor tuti leszakad az ég.


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2009.03.25 szerda, 17:46:10 »

Na csináltam egy pár képet a szifonommal. Nem mertem ma lemosni, mert ha én kocsitmosok akkor tuti leszakad az ég.


sirály...ezeket a Rocco csinálta?
mennyibe vagy eddig?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2009.03.25 szerda, 17:52:53 »

sirály...ezeket a Rocco csinálta?
mennyibe vagy eddig?
Nem, ez gyári ST. Ne is kérdezd
Lökös 45e
hűtőmaszk 12e+11e
Vonószem takaró és lámpamosó takarók 10e
fényezés 20e
összesen 98e és még nincs ködlámpa (nem is lesz eplus2 eplus2 eplus2) és takarója és embléma szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:04:58 »

és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:09:20 »

és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?
Az üvegszálból van. Van ez meg ABS műanyagból. Az is biztos jó.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:22:42 »

... ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.
Nem lehet, hogy azért van töltőnyomás szenzor, hogy ennek függvényében állítson a befecsin? Stealt gépe biztos megmondaná...  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:42:29 »

ez a tekerek a rudazaton téma érdekesnek tűnik. Kicsit bővebben tudsz mondani valamit?
Az ha emeled a nyomást szerintem nem elegendő. Mert ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.

De a dizilnél ez nem baj, sőt. A benzinnél ugyi a benzin-levegő keverék viszonylag állandó, valami 1:17-1:21 között van (nem pontos).
Alatta, felette nem robban be. A szabályzás mennyiségi, azaz ha nagyobb gázt adsz, többet nyom be ebből a keverékből.
A dizil végig légfelesleggel dolgozik, pl a szívódízel mindig ugyanannyi levegőt nyom be, csak növeled a go mennyiségét.
Turbónál más, ott növeled a levegőt, növeled a go-at is. De a chipek esetenként csak felemelik a befecskendezett üa mennyiségét - elég az így is, esetleg egy kicsit jobban kormol. Viszont ha növeled a tnyomást, nő az égéstérben a hőmérséklet is, és tökéletesebb lesz az égés, azaz kevesebb üa marad elégetlenül, jobban hasznosítja a teljes mennyiséget. Tehát elvileg ez is elég lenne.
De inkább: a chippel növeled az üa mennyiségét, és növelsz egy kicsit a tnyomáson.
Nem szabad ész nélkül emelgetni, mert egyrészt megnő a nyomás, jobban igénybeveszi a csapágyakat, gyűrűt, hajtókat, de van rosszabb is: megnövekszik az égéstér hőmérséklete. Ettől átlyukadhat a dugattyú, elolvadhatnak a szelepek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:47:20 »

De a dizilnél ez nem baj, sőt. A benzinnél ugyi a benzin-levegő keverék viszonylag állandó, valami 1:17-1:21 között van (nem pontos).
Alatta, felette nem robban be. A szabályzás mennyiségi, azaz ha nagyobb gázt adsz, többet nyom be ebből a keverékből.
A dizil végig légfelesleggel dolgozik, pl a szívódízel mindig ugyanannyi levegőt nyom be, csak növeled a go mennyiségét.
Turbónál más, ott növeled a levegőt, növeled a go-at is. De a chipek esetenként csak felemelik a befecskendezett üa mennyiségét - elég az így is, esetleg egy kicsit jobban kormol. Viszont ha növeled a tnyomást, nő az égéstérben a hőmérséklet is, és tökéletesebb lesz az égés, azaz kevesebb üa marad elégetlenül, jobban hasznosítja a teljes mennyiséget. Tehát elvileg ez is elég lenne.
De inkább: a chippel növeled az üa mennyiségét, és növelsz egy kicsit a tnyomáson.
Nem szabad ész nélkül emelgetni, mert egyrészt megnő a nyomás, jobban igénybeveszi a csapágyakat, gyűrűt, hajtókat, de van rosszabb is: megnövekszik az égéstér hőmérséklete. Ettől átlyukadhat a dugattyú, elolvadhatnak a szelepek...
Mi állítja a turbó nyomást?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:56:49 »

Mi állítja a turbó nyomást?

Pl a geometria. Azaz, a lapátok szöge.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:01:26 »

Pl a geometria. Azaz, a lapátok szöge.
Ez OK de a lapátszöget mi állítja?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:05:21 »

Találtam egy ilyen videót. Ezen jól látszanak a dolgok
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:06:03 »

Ez OK de a lapátszöget mi állítja?
Számítógép. Vagy elektromotorral, vagy vákummal...  wave
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:11:28 »

Számítógép. Vagy elektromotorral, vagy vákummal...  wave
Az enyém vákumos, tehát a vákum szabályozza a lapátok szögét, de a vákumot mi szabályozza hogy mekkora cuccal szívja meg a szabályzókart?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:13:17 »

Az enyém vákumos, tehát a vákum szabályozza a lapátok szögét, de a vákumot mi szabályozza hogy mekkora cuccal szívja meg a szabályzókart?
Gondolom pergő jelet kap egy mágnesszelep a nem teljes állásokhoz.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:14:45 »

Úgy néz ki megtaláltam a turbócső gondokra a megoldást
http://rubena.linszter.com/
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:17:12 »

Úgy néz ki megtaláltam a turbócső gondokra a megoldást
http://rubena.linszter.com/
Ez egy közkedvelt link a Krézi féle "dízel tuning" topicban az indexen...  wave Csak nem ócó...  szomoru1
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:21:57 »

Ez egy közkedvelt link a Krézi féle "dízel tuning" topicban az indexen...  wave Csak nem ócó...  szomoru1
Hát nem.Nem olcsó szomoru1 Ezek szerint te is hallottál már Krézyről taps taps taps
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:22:55 »

Hát nem.Nem olcsó szomoru1 Ezek szerint te is hallottál már Krézyről taps taps taps
Beszéltem is vele. Sajna neki a kócvágenen kívül nincs autó... Ja, meg a merci ugye...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:29:19 »

Beszéltem is vele. Sajna neki a kócvágenen kívül nincs autó... Ja, meg a merci ugye...
Az egyik barátomnak csinált egy IIes Golfot.7főn versenyzett egy 530d vel. Csak ugy gyorsulgattak lámptól lámpáig. A 3. lámpánál megkérdezte az ember hogy milyen moci van a kocsiba mert nem érti hogy miért csak a hátsó lámpáját látja a golfnak eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:32:30 »

Az egyik barátomnak csinált egy IIes Golfot.7főn versenyzett egy 530d vel. Csak ugy gyorsulgattak lámptól lámpáig. A 3. lámpánál megkérdezte az ember hogy milyen moci van a kocsiba mert nem érti hogy miért csak a hátsó lámpáját látja a golfnak eplus2 eplus2 eplus2
Alapmű
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:36:39 »

Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került   Undecided A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.

Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:38:22 »


Na igen. Egyik cimbimnek is egy okosított Golfja van, az nem pdtdi, csak sima tdi de kevesen verik le. Igaz ahol gyorsul felfesti zebramintásra az aszfaltott. Faterja pár évtizede dizeleket javít ő húzta fel neki, alső körben 3-4 új kuplungot szedet szét a moci pár km alatt.
Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:42:04 »

Szia engem az a króóóóóóóm cső érdekelne?Mennyi az ára?
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2009.03.25 szerda, 20:23:01 »

Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került   Undecided A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.

Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza

szerintem tök mindegy hogy a katalizátort ütöd ki vagy egy egyenes csövet teszel be, az eredmény ugyanaz....
az viszont egy dolog hogy nem mindegyik autóban ajánlott kiiktatni a katalizátort...de ennek járjon utánna a gazdája.....
az hogy megtorpan egy autó rengeteg mindentől lehet......sajnálom hogy a tiéd ez produkálja....
amugy énse vagyok hive a nyitott  rendszernek dieselnél, de tetszik a hangja nekem is, és ugydöntöttem hogy mégsem varjálom a rendszert, csak a kati került ki.....és igy is marad.
következő lessz a chip.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2009.03.25 szerda, 20:27:18 »



Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
Küldtem neked PÜ-t
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 17:12:48 »

NitroTom!

Nemrég láttalak pesten a kocsidban az árpád úton indultál el az út széléről..... nagyon szép a lökös élőben is.... eljen

Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 17:24:53 »

NitroTom!

Nemrég láttalak pesten a kocsidban az árpád úton indultál el az út széléről..... nagyon szép a lökös élőben is.... eljen


Köszi. Jaja az asszonnyal bandáztam ma (orvos,ikea+ilyenek).
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 18:15:48 »

és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?


Még nem is készült egy ST220-as frontlöksi sem nálam. Bár még meg sem hírdettem, nem volt időm vele foglalkozni. Pár héten belül lesz már mintadarab.
Az üvegszál erősítésű műanyagnak egyébként több előnye van mint a gyári műanyagoknak. Előbbi is lehet majdnem olyan rugalmas, de mégis ellenállóbb. Ha akár durvábban is sérül, akkor is tökéletesen javítható, ellentétben a gyári kuka... A tömege kisebb a mint a gyárié.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

clint
Vendég
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2009.03.27 péntek, 09:14:23 »

Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került   Undecided A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.

Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza

Én meg úgy gondolom hosszas gondolkodás után, hogy vagy a chip nem sikerült jól, vagy a kat helyére berakott toldás tömítése nem volt jó, vagy a vákummal van/lesz gondod. Silver után talán én voltam a második aki megszabadult a katalizátortól Több mint egy éve járok nélküle semmit negatívumot nem éreztem pedig nekem ugyanaz a motorom mint neked, ugyanezt írhatná ST220 kolléga is (igaz az 2.2). Aztán megszabadultam az összes többi dobtól is. Volt Direkt K&N szűrőm az alapjárati zakatoláson kívül semmi bajom sem volt azzal se (csak a hang zavart), volt sport K&N szűrőm is egy ideig ST220tól, ő most is azt használja, aztán jött a chip, eltelt 20e km és még minden egyben van.

Értem én amit mondasz, de a rációt nem látom benne egy turbo-benzinről még elhiszem ha túl van levegőztetve mert ott akár a kipufogóban is felrobbanhat a kipufogó gáz, de a dízelnél? Épp ellenkezőt írja minden dízel tuningos, max egy végdobot ajánlanak, hogy a hangot elfojtsák más semmi. Első körben biztos, hogy a chipet irattam volna újra. Vannak így páran, úgy emlékszem msn-es beszélgetésekből, hogy Zsoel is 3-4szer visszament a chipeshez, hogy finomítson rajta.
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2009.03.27 péntek, 10:07:29 »

Én meg úgy gondolom hosszas gondolkodás után, hogy vagy a chip nem sikerült jól, vagy a kat helyére berakott toldás tömítése nem volt jó, vagy a vákummal van/lesz gondod. Silver után talán én voltam a második aki megszabadult a katalizátortól Több mint egy éve járok nélküle semmit negatívumot nem éreztem pedig nekem ugyanaz a motorom mint neked, ugyanezt írhatná ST220 kolléga is (igaz az 2.2). Aztán megszabadultam az összes többi dobtól is. Volt Direkt K&N szűrőm az alapjárati zakatoláson kívül semmi bajom sem volt azzal se (csak a hang zavart), volt sport K&N szűrőm is egy ideig ST220tól, ő most is azt használja, aztán jött a chip, eltelt 20e km és még minden egyben van.

Értem én amit mondasz, de a rációt nem látom benne egy turbo-benzinről még elhiszem ha túl van levegőztetve mert ott akár a kipufogóban is felrobbanhat a kipufogó gáz, de a dízelnél? Épp ellenkezőt írja minden dízel tuningos, max egy végdobot ajánlanak, hogy a hangot elfojtsák más semmi. Első körben biztos, hogy a chipet irattam volna újra. Vannak így páran, úgy emlékszem msn-es beszélgetésekből, hogy Zsoel is 3-4szer visszament a chipeshez, hogy finomítson rajta.

Ez meg azért nem állja meg a helyét, mert az autó (Te is tapasztaltad nefeledd) már amikor megvettem is csinálta, csaképp 2500 as fordulat környékén és nem ilyen erőteljesen. A chip, légszűrő, katalizátor pedig mind mind erősített rajta, és a folytás (amit több szerelő is részben reálisnak tart) érezhető, sőt bizonyítható javulást hozott (látom a turbonyomásmérőn) és érzem. Ennek ellenére hétfőn kiveszem a plusz folytást az autóból, mert bár a megtorpanáson segít és majdnem minimalizálja, más esetekben érezhetően visszavesz. Nem azt mondom, hogy a légszűrő és a katalizátor kivétele rontott, mert dinamikusabb, élvezetesebb volt az autó, sokkal hamarabb reagált gázadásra, megkockáztatom még erősebb is lett, de az alap problémát (ami chip és minden más előtt is megvolt) csak felerősítik. Ezért vetettem ki. A chip-el szerintem nincs baj, ott voltál Te is, még ezzelaz eredeti hibával is hozta majdnem ugyanazt a teljesítményt, mint a Tied, pedig aztán akkor még sport légszűrőm se volt, és a turbom se tölt annyit, mint a Tied. Játszhatna vele a chipes, hogy valahogy kiküszöbölje ezt a már előtte is létező hibát, de nem az a dolga. Nekem kell rájönnöm, hogy mi okozza (és okozta már régen is). Voltam vele Ford szervizben is Ricsiéknél, beültek mellém, rátolták a computert, érezték a hibát, de lövésük sem volt mi ez (még bőven chip előtt, tavaly volt). Szép lassan végig kell zongoráznom, hogy mi okozza, aztán majd lehet utánállítgatni chippel, ha még többet akarok, bár ez a teljesítmény nekem pont elég Wink
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2009.03.27 péntek, 11:33:24 »

Ez meg azért nem állja meg a helyét, mert az autó (Te is tapasztaltad nefeledd) már amikor megvettem is csinálta, csaképp 2500 as fordulat környékén és nem ilyen erőteljesen. A chip, légszűrő, katalizátor pedig mind mind erősített rajta, és a folytás (amit több szerelő is részben reálisnak tart) érezhető, sőt bizonyítható javulást hozott (látom a turbonyomásmérőn) és érzem. Ennek ellenére hétfőn kiveszem a plusz folytást az autóból, mert bár a megtorpanáson segít és majdnem minimalizálja, más esetekben érezhetően visszavesz. Nem azt mondom, hogy a légszűrő és a katalizátor kivétele rontott, mert dinamikusabb, élvezetesebb volt az autó, sokkal hamarabb reagált gázadásra, megkockáztatom még erősebb is lett, de az alap problémát (ami chip és minden más előtt is megvolt) csak felerősítik. Ezért vetettem ki. A chip-el szerintem nincs baj, ott voltál Te is, még ezzelaz eredeti hibával is hozta majdnem ugyanazt a teljesítményt, mint a Tied, pedig aztán akkor még sport légszűrőm se volt, és a turbom se tölt annyit, mint a Tied. Játszhatna vele a chipes, hogy valahogy kiküszöbölje ezt a már előtte is létező hibát, de nem az a dolga. Nekem kell rájönnöm, hogy mi okozza (és okozta már régen is). Voltam vele Ford szervizben is Ricsiéknél, beültek mellém, rátolták a computert, érezték a hibát, de lövésük sem volt mi ez (még bőven chip előtt, tavaly volt). Szép lassan végig kell zongoráznom, hogy mi okozza, aztán majd lehet utánállítgatni chippel, ha még többet akarok, bár ez a teljesítmény nekem pont elég Wink

Ebben igazad van, hogy rosszabb lett tőle, de te is írtad, hogy mikor megvetted is rossz volt.
Csak azt írtad, hogy nem ajánlod senkinek a katalizátor kivételt, meg a dobokat.
Ha nem lenne baja a turbódnak, akkor nem lennének a hibák sem, amit a kati-dobok kivétele okozz.
Valszeg, a turbod kihagy egy kicsit, vagy elereszti a nyomást egy minimális időre, és amíg ott voltak a dobok meg katalizátor nem tudott olyan hamar elszökni a nyomás, de hogy így nincs semmi, így az egyenes csövön kiment hamar....
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2009.03.27 péntek, 11:37:09 »

Ebben igazad van, hogy rosszabb lett tőle, de te is írtad, hogy mikor megvetted is rossz volt.
Csak azt írtad, hogy nem ajánlod senkinek a katalizátor kivételt, meg a dobokat.
Ha nem lenne baja a turbódnak, akkor nem lennének a hibák sem, amit a kati-dobok kivétele okozz.
Valszeg, a turbod kihagy egy kicsit, vagy elereszti a nyomást egy minimális időre, és amíg ott voltak a dobok meg katalizátor nem tudott olyan hamar elszökni a nyomás, de hogy így nincs semmi, így az egyenes csövön kiment hamar....

Olvass és értelmezz Zsotti Smiley Ezt írtam: "Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá." Ha a vesszőket figyelembe veszed a mondandóm ezt jelenti:

Ne robbantsák/verjék ki a katalizátor közepét, ahogy teszik egyesek MERT szebb a hangja ha ki van szedve teljesen ÉS a kiszedettet vissza lehet rakni a szétvertet meg nem Wink Senkinek sem mondtam, hogy ne vegye ki, csak azt, hogy ne verje szét.

Egyébként igen, a turbom kihagy, ezért elszökött a nyomás. Tehát vis***akattam mindent, de ha nem lenne baja a turbomnak, én is úgy hagytam volna. Sőt ha sikerült megoldani a problémámat lehet kiveszem újra. De nekem így most jobb

Ui: a v-i-s-s-z-a-r-a-k-a-t-t-a-m szóból miért csillagozza ki a s-z-a-r-t?Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.27 péntek, 11:38:47 írta xabey » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2009.03.27 péntek, 16:13:55 »

Olvass és értelmezz Zsotti Smiley Ezt írtam: "Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá." Ha a vesszőket figyelembe veszed a mondandóm ezt jelenti:

Ne robbantsák/verjék ki a katalizátor közepét, ahogy teszik egyesek MERT szebb a hangja ha ki van szedve teljesen ÉS a kiszedettet vissza lehet rakni a szétvertet meg nem Wink Senkinek sem mondtam, hogy ne vegye ki, csak azt, hogy ne verje szét.

Egyébként igen, a turbom kihagy, ezért elszökött a nyomás. Tehát vis***akattam mindent, de ha nem lenne baja a turbomnak, én is úgy hagytam volna. Sőt ha sikerült megoldani a problémámat lehet kiveszem újra. De nekem így most jobb

Ui: a v-i-s-s-z-a-r-a-k-a-t-t-a-m szóból miért csillagozza ki a s-z-a-r-t?Smiley

 worship worship worship ur right worship worship worship
de maradjunk az ST220-nál, az mégis fenségesebb mint a Zsotti! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2009.03.27 péntek, 18:49:16 »

Ma volt egy kis időm és végre lemostam meg levaxoltam a verdát.

Ja és megtaláltam hol szökött el a turbonyomás. A szívósor tömitéseknél. Gyorsan kicseréltem és minden zsírkirály taps. Egyből elszalad 2bárig a nyomás
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2009.03.27 péntek, 18:54:55 »

Ma volt egy kis időm és végre lemostam meg levaxoltam a verdát.
Ja és megtaláltam hol szökött el a turbonyomás. A szívósor tömitéseknél. Gyorsan kicseréltem és minden zsírkirály taps. Egyből elszalad 2bárig a nyomás

NA!!!
MÉg 1 ST-esítés!!!! Super!!!
Szerintem vedd le a díszléceket, sokkal letisztultabb, meg szebb lesz az autó vele!
Van turbónyomásmérőd? Ha kiugrik 2 barig, ami ezért egy kicsit soknak tűnik, mert 1.5-1.6 a gyári, azt a 2 bart tartja is, vagy visszaesik?
Neked elektronikus turbod van?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2009.03.27 péntek, 19:16:45 »

NA!!!
MÉg 1 ST-esítés!!!! Super!!!
Szerintem vedd le a díszléceket, sokkal letisztultabb, meg szebb lesz az autó vele!
Van turbónyomásmérőd? Ha kiugrik 2 barig, ami ezért egy kicsit soknak tűnik, mert 1.5-1.6 a gyári, azt a 2 bart tartja is, vagy visszaesik?
Neked elektronikus turbod van?

Leszedném én szívesen de szegénykémnek azért nem tökéletes a fényezése  szomoru1 Tisztább lenn az tuti. Egy nőjé volt, saját benyakútja volt a némbernek és állandóan géppel mosatta. Kellett vele tornáznom hogy valahogy kinézzen a fényezése.

Igen van mérőm, száműztem az egyik befújót( a bal oldalit, úgy sem szoktam a képembe nyomni a levegőt).Ekkora nyomást 3. sebességi fokozatban produkál, de nem mindig. Megkérdeztem a szervízben, hogy ez normális-e. Azt a választ kaptam hogy igen.
Egy darabig tartja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.