Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 15:25:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480405 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:21:58 »

Ha nincs gond az autóval,akkor inkább egy rokonodat látogasd meg,ne a szerelőt! hehe
Gondolom úgy a legegyszerűbb ha megvárod,így az időpont egyeztetés a legpraktikusabb.
De mivel hogy nagyon közel van hozzád,így személyesen is oda tudsz menni körbeszaglászni.

Ha választhatok egy rokonlátogatás vagy egy kis "autó-tuning" között, akkor inkább az utóbbi...  eplus2
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:36:06 »

Ha választhatok egy rokonlátogatás vagy egy kis "autó-tuning" között, akkor inkább az utóbbi...  eplus2
Vagyunk ezzel így egy páran! taps
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:39:48 »

Vagyunk ezzel így egy páran! taps

akkor délután 3-kor minitali a Homasitában  nyes eplus2 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:48:16 »

akkor délután 3-kor minitali a Homasitában  nyes eplus2 vigyor3
Nekem nem jó!Tegnap voltam!Kb 2 óra alatt egy szőnyeg garnitúrát tudtam venni!
Vagy öregszem,vagy kezdek kiégni,de a homasita számomra kezd nagyon egy kínai piacra hasonlítani.
Félreértés ne essék imádok ott órákon keresztül nézelődni,de ennyi haszontalan műanyag gicset egyrakáson.
Viszont egy zsuk-ot,vagy egy trabit szépen fel lehet onnan öltöztettni.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2009.04.24 péntek, 17:25:26 »

Nekem nem jó!Tegnap voltam!Kb 2 óra alatt egy szőnyeg garnitúrát tudtam venni!
Vagy öregszem,vagy kezdek kiégni,de a homasita számomra kezd nagyon egy kínai piacra hasonlítani.
Félreértés ne essék imádok ott órákon keresztül nézelődni,de ennyi haszontalan műanyag gicset egyrakáson.
Viszont egy zsuk-ot,vagy egy trabit szépen fel lehet onnan öltöztettni.
Én is szoktam órákat eltölteni, de valahogy mindig csak 1 illatosító lesz belőle eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2009.04.24 péntek, 19:01:48 »

Én is szoktam órákat eltölteni, de valahogy mindig csak 1 illatosító lesz belőle eplus2 eplus2 eplus2
wundwrbaum Tuning..... az kemény eplus2 nyes
 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2009.04.24 péntek, 19:51:34 »

wundwrbaum Tuning..... az kemény eplus2 nyes
 wave

 worship  taps
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:09:57 »

Sorozatos letiltások miatt lecseréltettem az ATC-s chippelést a füredi Bosh szervízben, javaslatukra.
 Ami érdekes, hogy egyszerű test kontakt hiba miatt volt a letiltás és nem a tuning miatt. De a lényeg, hogy az ismerősöm a kiolvasás után felvilágosított, hogy kb. 16%-ot adtak rá az előző tuning során.
 Írt egy másik programot, letöltve hozzá az elérhető legfrisseb gyári szoftvert és azt finomította. Kb. 22%-al.  eplus2 eplus2
 Eddig esőben csak 3.-ban, most már 4.-ben is hajlamos elveszíteni a 235-ös Conti a tapadást.  hehe
 Száraz úton 3.-ban. Most már igazán tetszik!  vigyor3 vigyor3
És a fogyim így tesztelgetésekkel + normál használat + a 235-ös gumik, 6,1-6,2 l, nem a computerrel, hanem teli tankolásokkal mérve!  finom
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:11:02 »

Sorozatos letiltások miatt lecseréltettem az ATC-s chippelést a füredi Bosh szervízben, javaslatukra.
 Ami érdekes, hogy egyszerű test kontakt hiba miatt volt a letiltás és nem a tuning miatt. De a lényeg, hogy az ismerősöm a kiolvasás után felvilágosított, hogy kb. 16%-ot adtak rá az előző tuning során.
 Írt egy másik programot, letöltve hozzá az elérhető legfrisseb gyári szoftvert és azt finomította. Kb. 22%-al.  eplus2 eplus2
 Eddig esőben csak 3.-ban, most már 4.-ben is hajlamos elveszíteni a 235-ös Conti a tapadást.  hehe
 Száraz úton 3.-ban. Most már igazán tetszik!  vigyor3 vigyor3
És a fogyim így tesztelgetésekkel + normál használat + a 235-ös gumik, 6,1-6,2 l, nem a computerrel, hanem teli tankolásokkal mérve!
ez igazán impozáns élmény és adat  eljen
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:12:49 »

ez igazán impozáns élmény és adat  eljen
Most egy Altea 1,6 benzinest állíttatok be vele. Nem a tuning miatt, hanem a kb. 10l-es fogyasztást akarjuk leszorítani 8-8,5l-re!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:18:14 »

Most egy Altea 1,6 benzinest állíttatok be vele. Nem a tuning miatt, hanem a kb. 10l-es fogyasztást akarjuk leszorítani 8-8,5l-re!
gondolkodtam én is rajta, de aztán úgy vagyok vele, hogy minek
inkább rendberakom a karosszériáját és marad szép családi autónak
így is oda lehet lépni neki, ha akarok, néha túlságosan is  vigyor3
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:21:53 »

gondolkodtam én is rajta, de aztán úgy vagyok vele, hogy minek
inkább rendberakom a karosszériáját és marad szép családi autónak
így is oda lehet lépni neki, ha akarok, néha túlságosan is  vigyor3
2000 ccm-nél én sem foglakoznék vele, de az 1,6-os lusta, nem megy és többet zabál, mint egy kétezres. Majd beszámolok róla, mit ér egy kicsi benzinesnél a szoftveres finomítás.  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2009.04.29 szerda, 18:23:49 »

2000 ccm-nél én sem foglakoznék vele, de az 1,6-os lusta, nem megy és többet zabál, mint egy kétezres. Majd beszámolok róla, mit ér egy kicsi benzinesnél a szoftveres finomítás.  wave
le kell cserélni nagyobbra  eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2009.04.29 szerda, 19:50:58 »

Sorozatos letiltások miatt lecseréltettem az ATC-s chippelést a füredi Bosh szervízben, javaslatukra.
 Ami érdekes, hogy egyszerű test kontakt hiba miatt volt a letiltás és nem a tuning miatt. De a lényeg, hogy az ismerősöm a kiolvasás után felvilágosított, hogy kb. 16%-ot adtak rá az előző tuning során.
 Írt egy másik programot, letöltve hozzá az elérhető legfrisseb gyári szoftvert és azt finomította. Kb. 22%-al.  eplus2 eplus2
 Eddig esőben csak 3.-ban, most már 4.-ben is hajlamos elveszíteni a 235-ös Conti a tapadást.  hehe
 Száraz úton 3.-ban. Most már igazán tetszik!  vigyor3 vigyor3
És a fogyim így tesztelgetésekkel + normál használat + a 235-ös gumik, 6,1-6,2 l, nem a computerrel, hanem teli tankolásokkal mérve!  finom
Mennyibe fájt a mutatvány?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2009.04.29 szerda, 21:04:49 »

2000 ccm-nél én sem foglakoznék vele, de az 1,6-os lusta, nem megy és többet zabál, mint egy kétezres. Majd beszámolok róla, mit ér egy kicsi benzinesnél a szoftveres finomítás.  wave

Erre én is kíváncsi lennék, hogy benzinesnél mit lehet rajta reszelni?
Az enyémmel vhogy nem merem ezt megcsináltatni.  vigyor3
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2009.04.29 szerda, 21:06:16 »

Erre én is kíváncsi lennék, hogy benzinesnél mit lehet rajta reszelni?
Az enyémmel vhogy nem merem ezt megcsináltatni.  vigyor3
Én nem merem megcsippelni. Így is széthullik mi lenne ha..................................... pias
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 09:36:35 »

Mennyibe fájt a mutatvány?
50-ért írja meg. A tddi-nél chip ki-, beforrasztással tudja megírni, a tdci-t kábelon keresztül. A benzinest 30-ért.
Kérjek mondeos kedvezményt?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 09:45:42 »

le kell cserélni nagyobbra  eplus2
Köszi, nagyobbnak ott a mondeo!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2009.04.30 csütörtök, 10:05:58 »

Én nem merem megcsippelni. Így is széthullik mi lenne ha..................................... pias

 Grin  Ez  tetszett!
Egyébként a zsigán körbevágtam a légszűrőházat.
Kicsit jobban veszi a fordulatot is, meg a szívatót is hamarabb vissza lehet tolni.
Szóval ilyet kellene a mondeoknál is csinálni. papírszűrő marad benne, de mégis könnyebben veszi a levegőt.
már csak egy vfts beömlőt kellene csinálnom a motorháztetőre a hideg levegő miatt.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:09:30 »

50-ért írja meg. A tddi-nél chip ki-, beforrasztással tudja megírni, a tdci-t kábelon keresztül. A benzinest 30-ért.
Kérjek mondeos kedvezményt?


V6-ra is 30 ropi?

Van valami referencia, hogy mennyit tenne rá a V6 gyári képességeire?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:06:00 »


V6-ra is 30 ropi?

Van valami referencia, hogy mennyit tenne rá a V6 gyári képességeire?

Benzinesnél tök mindegy mekkora, 30-ért megírja, de a computerét megnézte az Alteának is előtte, hogy meg tudja-e írni.
Amúgy ma reggel leadtam az Alteát, délután megvolt az első tesztelés.  Grin  vigyor3
A tunya, lusta, xarul menő autóból egy egészen más autót faragott!  vigyor3
A nehéz kasztnit a kis 1,6-os, nyócszelepes motor most rángatja, mint foxi a rongyot!
Az emelkedő most nem akadály, az előzés sem, nyomatékosan elindul és fordulaton beleerősít.
Sokkal élénkebb lett, egészen dinamikus.
Hogy mennyivel lett erősebb? A srác szerint jobban megy most, mint egy 1,8-as 20 szelepes. Én nem tudom, olyant nem próbáltam, de hogy észre lehessen venni a különbséget, kell min. 10le  és 10 Nm növekedés, ennyi minimum kijött még belőle.
Az alapjáraton kell még finomítani, ezért nem tudtuk még elhozni.
A fogyasztására leszek igazából kiváncsi. 9-10l-t sokaltam.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.02 szombat, 21:09:30 írta Zsiri » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:06:40 »

Sorozatos letiltások miatt lecseréltettem az ATC-s chippelést a füredi Bosh szervízben, javaslatukra.
 Ami érdekes, hogy egyszerű test kontakt hiba miatt volt a letiltás és nem a tuning miatt. De a lényeg, hogy az ismerősöm a kiolvasás után felvilágosított, hogy kb. 16%-ot adtak rá az előző tuning során.
 Írt egy másik programot, letöltve hozzá az elérhető legfrisseb gyári szoftvert és azt finomította. Kb. 22%-al.  eplus2 eplus2
 Eddig esőben csak 3.-ban, most már 4.-ben is hajlamos elveszíteni a 235-ös Conti a tapadást.  hehe
 Száraz úton 3.-ban. Most már igazán tetszik!  vigyor3 vigyor3
És a fogyim így tesztelgetésekkel + normál használat + a 235-ös gumik, 6,1-6,2 l, nem a computerrel, hanem teli tankolásokkal mérve!  finom

Akkor azért kiprobálod a nagytalin mit tud a kicsike, gondolom.....vagy nem mész?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:09:22 »

aszem ebben a hónapban az enyém is meglessz húzva ,ha lessz rá időm hogy eljussak oda....

Zsiri, majd megyek balcsira megen akkor ezt is kiakarom prószálni... eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:24:38 »

Akkor azért kiprobálod a nagytalin mit tud a kicsike, gondolom.....vagy nem mész?
Taszár végül is egészen közel van. A gyorsulással csak egy a gondom, a kuplungom meddig bírja vajon még? 190.000km és még nem volt cserélve.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:27:04 »

aszem ebben a hónapban az enyém is meglessz húzva ,ha lessz rá időm hogy eljussak oda....

Zsiri, majd megyek balcsira megen akkor ezt is kiakarom prószálni... eplus2
Legközelebb majd én vezetek, te nem merted meghajtani a gépem. Pedig két lábbal álltál a pedálon. (egyikkel a féket nyomtad)   nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2009.05.02 szombat, 23:04:06 »

Taszár végül is egészen közel van. A gyorsulással csak egy a gondom, a kuplungom meddig bírja vajon még? 190.000km és még nem volt cserélve.
Még elindulhatsz vele egy földkörüli útra de Madagaszkárnál azért foglalj le időpontot egy műhelybe. Attól függ hogy mennyi autopálya volt benne. Normál esetben kb 220-230ekm-et kibír ha nem állatkodsz vele.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 00:43:55 »

Még elindulhatsz vele egy földkörüli útra de Madagaszkárnál azért foglalj le időpontot egy műhelybe. Attól függ hogy mennyi autopálya volt benne. Normál esetben kb 220-230ekm-et kibír ha nem állatkodsz vele.
Kímélném a kuplongot, de még tesztelnem kell a gépet.  eplus2 Még ennek is finomítanak a chippelésén, padlózásnál, 3000-4000 fordulat között még több gázolajat fog kapni.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 07:26:41 »

Kímélném a kuplongot, de még tesztelnem kell a gépet.  eplus2 Még ennek is finomítanak a chippelésén, padlózásnál, 3000-4000 fordulat között még több gázolajat fog kapni.
Na az zsír lesz. és így fog kormolni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 09:39:12 »

Legközelebb majd én vezetek, te nem merted meghajtani a gépem. Pedig két lábbal álltál a pedálon. (egyikkel a féket nyomtad)   nyes

hát szerintem egy autó tesztelése nem arról szól hogy parketta!!!!!
Érezni akartam a húzást,nyomatékkülönbséget, rugalammságot az enyémhez képest, nem széthajtani....
De ha gondolod megkinálom a száját úgy, hogy pisi-kaki egybefolyik és sajnálni fogod hogy ez a mondat kijőtt belőled... eplus2 eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 11:19:25 »

na itt az abszolult direkt szűrő eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 11:33:18 »

és míg így sincs semmi Cry
Vagy pont ez a lényeg? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 12:07:02 »

és míg így sincs semmi Cry
Vagy pont ez a lényeg? eplus2
ez csak azért van hogy az egereket ne szippantcsa be wow1 eplus2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 15:30:32 »

Benzinesnél tök mindegy mekkora, 30-ért megírja, de a computerét megnézte az Alteának is előtte, hogy meg tudja-e írni.
Amúgy ma reggel leadtam az Alteát, délután megvolt az első tesztelés.  Grin  vigyor3
A tunya, lusta, xarul menő autóból egy egészen más autót faragott!  vigyor3
A nehéz kasztnit a kis 1,6-os, nyócszelepes motor most rángatja, mint foxi a rongyot!
Az emelkedő most nem akadály, az előzés sem, nyomatékosan elindul és fordulaton beleerősít.
Sokkal élénkebb lett, egészen dinamikus.
Hogy mennyivel lett erősebb? A srác szerint jobban megy most, mint egy 1,8-as 20 szelepes. Én nem tudom, olyant nem próbáltam, de hogy észre lehessen venni a különbséget, kell min. 10le  és 10 Nm növekedés, ennyi minimum kijött még belőle.
Az alapjáraton kell még finomítani, ezért nem tudtuk még elhozni.
A fogyasztására leszek igazából kiváncsi. 9-10l-t sokaltam.

És hol van ez helyileg? Van esetleg referencia is? Garancia van a módosításra? Eredeti állapot visszaállítása ingyenes, vagy fizetős? wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2009.05.04 hétfő, 01:03:39 »

És hol van ez helyileg? Van esetleg referencia is? Garancia van a módosításra? Eredeti állapot visszaállítása ingyenes, vagy fizetős? wave
wave
Balatonfüreden. Referenciának írt már jó pár autót.  A visszaállítást eredeti szoftverre ingyen csinálja. Ha nem tetszik, nem fizetsz, Ő meg visszatölti az eredeti szoftvert. ( erre még nem volt példa)  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2009.05.04 hétfő, 07:31:50 »

wave
Balatonfüreden. Referenciának írt már jó pár autót.  A visszaállítást eredeti szoftverre ingyen csinálja. Ha nem tetszik, nem fizetsz, Ő meg visszatölti az eredeti szoftvert. ( erre még nem volt példa)  eplus2

Ez elég korrektnek tűnik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2009.05.04 hétfő, 07:40:41 »

Ez elég korrektnek tűnik.
Volt rá példa, hogy a szervízben frissítették a tuning szoftvert, gyári alapra!  rinya  falbav
Ilyenkor is ingyen visszaírja a tuning szoftvert!
Naplózva
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2009.05.05 kedd, 17:59:46 »

wave
Balatonfüreden. Referenciának írt már jó pár autót.  A visszaállítást eredeti szoftverre ingyen csinálja. Ha nem tetszik, nem fizetsz, Ő meg visszatölti az eredeti szoftvert. ( erre még nem volt példa)  eplus2

Na ez emgem is érdekellne. 30 ropi az nagyon korrekt ár, és ahogy hallom jól is dolgozik. Tudnál pár elérhetőséget adni az emberről?
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2009.05.06 szerda, 11:45:09 »

Na ez emgem is érdekellne. 30 ropi az nagyon korrekt ár, és ahogy hallom jól is dolgozik. Tudnál pár elérhetőséget adni az emberről?
A srác neve Jantó Gergő, mobilja: 70 382 2379. B.füred, Bosh szervíz.
Alaposságáról még annyit, hogy az Alteánál még mindig finomítunk ( a gázpedál érzékenységen)
A mondimon szintén még finomítunk egy picit, amíg kormolási határon belül marad.
A dízeleknél 2000ccm-ig 50e+ Áfa, felette 65e+Áfa az okosítás. Benzinesnél már írtam 30e+ Áfa köbcentitől függetlenül.
A benzineseknél ( 1,6-nál) csak annyira számíthattok, mintha kb. 150-200 ccm-el nagyobb motor lenne benne. ( +10 le  és +10-15 Nm)
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 17:08:36 »

A srác neve Jantó Gergő, mobilja: 70 382 2379. B.füred, Bosh szervíz.
Alaposságáról még annyit, hogy az Alteánál még mindig finomítunk ( a gázpedál érzékenységen)
A mondimon szintén még finomítunk egy picit, amíg kormolási határon belül marad.
A dízeleknél 2000ccm-ig 50e+ Áfa, felette 65e+Áfa az okosítás. Benzinesnél már írtam 30e+ Áfa köbcentitől függetlenül.
A benzineseknél ( 1,6-nál) csak annyira számíthattok, mintha kb. 150-200 ccm-el nagyobb motor lenne benne. ( +10 le  és +10-15 Nm)


Köfi! worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2009.05.08 péntek, 21:33:19 »

Zsiri!

Holnap van egykis dolgom Pesten de onnan megyek Keszthelyre, kútnál tali?
Ha gondolod akkor most az uj chippes autódnak kicsit elkenem a száját mit tud, ugyis ezt akarod..... eplus2 eplus2
Holnap rádcsörizek.....ha ma nem irsz...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2009.05.11 hétfő, 10:45:36 »

Zsiri!

Holnap van egykis dolgom Pesten de onnan megyek Keszthelyre, kútnál tali?
Ha gondolod akkor most az uj chippes autódnak kicsit elkenem a száját mit tud, ugyis ezt akarod..... eplus2 eplus2
Holnap rádcsörizek.....ha ma nem irsz...

Szasz!  wave
Kicsit lemaradtam a fórumozással! Kerestél hétvégén?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2009.05.11 hétfő, 15:08:42 »

Szasz!  wave
Kicsit lemaradtam a fórumozással! Kerestél hétvégén?

Nem jutottam el odáig hogy rádcsörögjek....

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2009.05.13 szerda, 15:49:54 »

annak, aki esetleg nem tudná, hogy kell tuningolni  hehe hehe
http://www.pixter.hu/video?id=8984
Naplózva
Andras907
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 14:55:03 »

Sziasztok kis segítség kellene van egy MKIII beépítettem egy tempomatos  kormányt. Kellene egy kapcsolási rajz mert nem tudok tovább lépni. Az autó 2005 Ghi
Naplózva

Baranyai A
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 15:12:38 »

Sziasztok kis segítség kellene van egy MKIII beépítettem egy tempomatos  kormányt. Kellene egy kapcsolási rajz mert nem tudok tovább lépni. Az autó 2005 Ghi

Főoldal, tuning menü.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 17:24:41 »

Sziasztok kis segítség kellene van egy MKIII beépítettem egy tempomatos  kormányt. Kellene egy kapcsolási rajz mert nem tudok tovább lépni. Az autó 2005 Ghi
Keresd Zacci-t,vagy Relhist-et! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca76
Vendég
« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 18:22:45 »

Sziasztok..

Tud vki Érd és környékén jó kipufogóst akinél lehetne sport kipufogót csináltatni??
szeretném dupla dobosra megcsináltatni..
ha lehet pü-t.. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 19:33:47 »

Sziasztok..

Tud vki Érd és környékén jó kipufogóst akinél lehetne sport kipufogót csináltatni??
szeretném dupla dobosra megcsináltatni..
ha lehet pü-t.. worship
Ment!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
libertate
Vendég
« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 19:51:16 »

Ment!
Szia!
nekem van egy kipufogósom 18körül gyárt egy sima dobot,ha valami extra kivánságod van azt ő tudja megmondani mennyibe kerül plusszban.Ha érdekel össze tudlak vele hozni
Naplózva
libertate
Vendég
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 19:53:00 »

Ment!
Bocsi eggyel arrébb kattintottam
Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.