Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 21:05:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480642 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:08:53 »

Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott..... eplus2   beleértve engem is...... taps
az lenne az igazi, ha tudna is mérni  eljen wave
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:25:40 »

0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...
második állitásnál 0-120-ig brutál lett de 120-tól ugy éreztem van még benne tartalék...
harmadikra olyan lett mint amiről én álmodtam....Istenkirály..... eplus2

Hát ez így elég egzakt....  nyes
nekem most is "szuperul" húz, de azt szeretném,h alapról még szuperebbül húzzon... Azzal ahogy fordulaton megy nincs gondom, bár én úgy érzem,h kicsit hamar elfogy, de 3500felett soha nem használom.
OBD-n keresztül programozta a vasad?
Helyileg hol van a srác?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:28:32 »

az lenne az igazi, ha tudna is mérni  eljen wave

gondolkodik rajta csak sok pénz és nincs is nagyon helye hozzá a műhelyében... szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:38:27 »

Hát ez így elég egzakt....  nyes
nekem most is "szuperul" húz, de azt szeretném,h alapról még szuperebbül húzzon... Azzal ahogy fordulaton megy nincs gondom, bár én úgy érzem,h kicsit hamar elfogy, de 3500felett soha nem használom.
OBD-n keresztül programozta a vasad?
Helyileg hol van a srác?

egzakt?Huh?
énis megvoltam elégedve előtte is az autóval, de most......ég és föld....azt bánom hogy eddig nem huzattam meg.... eplus2
fordulatszám tartományom kicsit lejebb ment, tehát nem pörög úgy ugyanolyan menet teljesitménynél....pl: eddig 1900-2000 között jött az álldás, most olyan 1750-től ver az ülésbe....
Igen OBD-n keresztül csinálta....levette és kb fél óráig állitgatta nézegette.....majd update azt go....majd második-harmadik állitás már csak kb 5 perc volt..
amugy odaadja az eredetit és a módositott filét mindenkinek, és bármikor visszatehető....vagy egy software update a fordnál és már megis szünt a chiptuning.....de ezt ugyse akarja senki az biztos aki belekostolt a jóba.... eplus2
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:44:17 »

0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...

Ezt nem értem!???
Fokozatok között, hogy tesz különbséget?
Hogy 1-3 nem húz akkorát, majd négy-öt-hatban igen?Huh?
Elméletileg 3-4-5-6ban úgyanúgy kellene viselkednie.
Egyáltalán van olyan, hogy az elektronika leveszi az erőt egyes fokozatokban?
Hallottam már én is olyat, de senki sem erősítette meg, hogy van ilyen. Egyedül a régi RS Focsunál a 215 lovasnál olvastam sajtóanyagában.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:52:20 »

Ezt nem értem!???
Fokozatok között, hogy tesz különbséget?
Hogy 1-3 nem húz akkorát, majd négy-öt-hatban igen?Huh?
Elméletileg 3-4-5-6ban úgyanúgy kellene viselkednie.
Egyáltalán van olyan, hogy az elektronika leveszi az erőt egyes fokozatokban?
Hallottam már én is olyat, de senki sem erősítette meg, hogy van ilyen. Egyedül a régi RS Focsunál a 215 lovasnál olvastam sajtóanyagában.

hát igen....
spec éreztem hogy 0-120-ig huzott folyamatosan  és 120-tól meg megindult mint az állat....
utánna állitott és 0-200ig végig húzott úgy mint előtte 120-tól...
nem tudom ezt igy elmondani, ezt lehet inkább érezni kellene.....
mondjuk én ugy éreztem állitás után hogy van még benne tartalék, és igazam is lett..... eplus2
minden egyes állitás után kijött velem az útra és nézte hogy indulok el és megvárt mig visszaértem és megbeszéltük, 3.-dik állitásnál mikor elindultam be is ment mert látta hogy ez biztos jó lessz, és igaza is lett..... eplus2
hozzáteszem hogy végig szakadt az eső és annyira azért nemis lehetett tolni,szal mi a vége azt nemis néztem, 180-200-ig toltam el....
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.13 hétfő, 16:55:04 írta Bunyek » Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 18:11:52 »

Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy..... eplus2 eplus2
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....

hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 18:22:09 »

hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?

Engem is érdekelne, hogy mi hozható ki a V6-ból. Eddig 240Nm és 185 le volt a legjobb ajánlat sima V6-ra. ST-t nem tudom. De szerintem van ott több is.

Azt tudjuk, hogy az ST 200 az egy klasszikus szívóoldali tuningon átesett V6. Szerintem azon is lehet szoftveresen húzni 8-10%-ot.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 18:35:09 »

Engem is érdekelne, hogy mi hozható ki a V6-ból. Eddig 240Nm és 185 le volt a legjobb ajánlat sima V6-ra. ST-t nem tudom. De szerintem van ott több is.

Azt tudjuk, hogy az ST 200 az egy klasszikus szívóoldali tuningon átesett V6. Szerintem azon is lehet szoftveresen húzni 8-10%-ot.

az sem rossz egyebként! és belevágnál egy ilyen chip tuningba?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 21:45:46 »

az sem rossz egyebként! és belevágnál egy ilyen chip tuningba?

Bele hát! taps
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 21:58:46 »

megkérdezem persze....
MKII st200-ba és MKII 2.5V6-ba van amugy OBD csati?  ez mondjuk engem érdekel most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:06:25 »

Helyileg hol van a srác?

itt Pécs mellett...
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:20:04 »

Bunyek  neked tuning 1ső lámpáid vannak ugye? mennyiért dobták a párt ha az van.
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:22:19 »

És egy ilyen kihegyezett motornak mi lesz az élettartama?

Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e  körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem... vigyor3...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:32:53 »

Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e  körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem... vigyor3...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.

TDDI POWA.... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:34:22 »

Bunyek  neked tuning 1ső lámpáid vannak ugye? mennyiért dobták a párt ha az van.

igen én épitettem át projektorosra,meg xenonosra,meg feketére lefujtam... eplus2
ott az oldalamon láthatod képekben is....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:41:52 »

TDDI POWA.... eplus2
Nagyon jó kis gép, de lehet a héten beújjítok egy 2,2TDCi-re (ha élőben is tetszik..nem sűrgős)
Akkor sajna ez eladó lesz...(biztos rí majd a család, mikor elviszik) rinya rinya
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:45:40 »

Nagyon jó kis gép, de lehet a héten beújjítok egy 2,2TDCi-re (ha élőben is tetszik..nem sűrgős)
Akkor sajna ez eladó lesz...(biztos rí majd a család, mikor elviszik) rinya rinya

2.2 TDCI az jó...énis agyalok...de akkor már inkább 4-es...majd pár év múlva...addig meg marad ez...vagy tovább eplus2
ezt legalább ismerem mint a rossz pénzt, egy uj ismeretlenbe belemenni most nincs humorom....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:49:02 »

Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e  körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem... vigyor3...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.

no...nemis tudtam hogy a tied is chippes...
előtte mennyit kajált?
te leméretted padon?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 22:57:05 »

2.2 TDCI az jó...énis agyalok...de akkor már inkább 4-es...majd pár év múlva...addig meg marad ez...vagy tovább eplus2
ezt legalább ismerem mint a rossz pénzt, egy uj ismeretlenbe belemenni most nincs humorom....
Nekem még kb 3 év kell, hogy megtetszen a IV-es vigyor3, viccet félretéve, igazából semmi értelme nem lenne most vennem 1,5-el többért egy 2007-es 2,0-ás 4-est, mint egy 2007-es 2,2-es  3-ast. Az a 400Nm meg tetszik..... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 23:00:13 »

no...nemis tudtam hogy a tied is chippes...
előtte mennyit kajált?
te leméretted padon?
Már 4 éve chippes
Előtte sem evett 6 felett, de 5 alá úgy sosem sikerült.
Nem....minek...megy mint az ördög!!!!!! eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 23:15:00 »

Már 4 éve chippes
Előtte sem evett 6 felett, de 5 alá úgy sosem sikerült.
Nem....minek...megy mint az ördög!!!!!! eplus2

Mi van a Zsirivel? Nagyon eltűnt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2009.07.14 kedd, 07:38:25 »

Mi van a Zsirivel? Nagyon eltűnt.

Nem tudom ,majd rácsörgök.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2009.07.14 kedd, 07:55:40 »

Nem tudom ,majd rácsörgök.....

Jó lenne, már vagy 2-3 hónapja alig irkál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:02:37 »

itt Pécs mellett...


Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál? worship
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:04:15 »

megkérdezem persze....
MKII st200-ba és MKII 2.5V6-ba van amugy OBD csati?  ez mondjuk engem érdekel most...

Ja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:17:15 »


Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál? worship
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.

Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.

Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.

Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.

Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:26:00 »

... Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) ...
Nem kötekedésképp, de SGabónak Mk2 2.0i-je volt, utána meg Volvo V70 D5.
Akiről beszélsz, az a Gabó, nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:26:31 »

Nem kötekedésképp, de SGabónak Mk2 2.0i-je volt, utána meg Volvo V70 D5.
Akiről beszélsz, az a Gabó, nem?

bocsánat, igazad van. Gabo.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2009.07.14 kedd, 17:15:45 »

Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.

Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.

Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.

Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...

Lehet,h igazad van, de én mint korábban írtam igazándiból a 130le és 330Nm-t sem használom ki csak nagyon ritkán.
A célom az lenne, hogy alapról kicsit jobban menjen és kicsit kevesebbet egyen.  
A közepes és a felső fordulatszám tartományban akár maradhat olyan amilyen most.
Haverom off 320D-je (ami gyárilag 150le) egy eccerű tuningboxtól sokkal jobb lett alapról és 0,5l javult az átlag fogyasztása.
Ő se használja ki sohasem a plusz lóerőket, de kényelmesebb vezetni és kevesebbet eszik.
2,5 éve (50ekm) van neki bent és semmi panasza.
Ezt egy Mondeo motornak, illetve turbócsövének is bírnia kell nem?

Tényleg van olyan itt akinek csak egyszerű tuningbox van az autójában és nem OBD-s softwear tuning?
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 17:19:35 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2009.07.14 kedd, 17:21:36 »

Lehet,h igazad van, de én mint korábban írtam igazándiból a 130le és 330Nm-t sem használom ki csak nagyon ritkán.
A célom az lenne, hogy alapról kicsit jobban menjen és kicsit kevesebbet egyen.  
A közepes és a felső fordulatszám tartományban akár maradhat olyan amilyen most.
Haverom off 320D-je (ami gyárilag 150le) egy eccerű tuningboxtól sokkal jobb lett alapról és 0,5l javult az átlag fogyasztása.
Ő se használja ki sohasem a plusz lóerőket, de kényelmesebb vezetni és kevesebbet eszik.
2,5 éve (50ekm) van neki bent és semmi panasza.
Ezt egy Mondeo motornak, illetve turbócsövének is bírnia kell nem?

Tényleg van olyan itt akinek csak egyszerű tuningbox van az autójában és nem OBD-s softwear tuning?

Na várjál az egy BMW! ez meg Ford eplus2. Ami más autónál elnyűhetetlen azt itt 30e kmenként cserélni kell.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2009.07.14 kedd, 17:26:09 »

Na várjál az egy BMW! ez meg Ford eplus2. Ami más autónál elnyűhetetlen azt itt 30e kmenként cserélni kell.


2x annyiért is vette haverom a bömöst. eplus2
Ja és már ő is cserélt rajt ezt-azt (pl.:nagynyomású szivattyú), de ettől függetlenül biztos megbízhatóbb mint a ford, már csak a szíjtárcsa-feszítő kombóból kiindulva is.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2009.07.14 kedd, 17:41:59 »

2x annyiért is vette haverom a bömöst. eplus2
Ja és már ő is cserélt rajt ezt-azt (pl.:nagynyomású szivattyú), de ettől függetlenül biztos megbízhatóbb mint a ford, már csak a szíjtárcsa-feszítő kombóból kiindulva is.
mindnek az a baja, hogy dízel. nem akarok vitát nyitni a benya vs. dizel ből.
nem akarok reklámozni de nézz ITT körbe.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 19:21:49 írta NitroTom » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2009.07.14 kedd, 17:58:28 »

Én küberl box-ot használok. Én is mentem vele már 50ezret és ki is használom rendesen.  vigyor3  Elég sportosan vezetek.
A fogyasztásom fél literrel lett kevesebb. A porlasztók és a szivattyú is bírja. A turbocső viszont egyszer már megadat magát, mondjuk akkor már volt benne vagy 160ezer km, most már 200 felett járok. A feszítő, a szíjtárcsa és a kuplung is bírja még. Szóval, tapasztalatom szerint nem annyira kényes ez a motor. Betartom az olaj és a szűrők cseréjét, nem tankolok gagyi go-t és passz.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:07:25 »

mindnek az a baja, hogy dízel. nem akarok vitát nyitni a benya vs. dizel ből.
nem akarok reklámozni de nézz ITT körbe.
A tied tiltott link. Esetleg erre gondoltál?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:09:18 »

A tied tiltott link. Esetleg erre gondoltál?
az volt
amikor írta Tom, akkor még nem volt tiltott link ...
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:12:42 »

az volt
amikor írta Tom, akkor még nem volt tiltott link ...
Az élmények topicba írtam tennapelőtt, hogy megtaláltam, de az a hsz is törlődött már, mint sok másik. Magyarázat nélkül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:13:32 »

A tied tiltott link. Esetleg erre gondoltál?
hehe taps levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:14:05 »

Én küberl box-ot használok. Én is mentem vele már 50ezret és ki is használom rendesen.  vigyor3  Elég sportosan vezetek.
A fogyasztásom fél literrel lett kevesebb. A porlasztók és a szivattyú is bírja. A turbocső viszont egyszer már megadat magát, mondjuk akkor már volt benne vagy 160ezer km, most már 200 felett járok. A feszítő, a szíjtárcsa és a kuplung is bírja még. Szóval, tapasztalatom szerint nem annyira kényes ez a motor. Betartom az olaj és a szűrők cseréjét, nem tankolok gagyi go-t és passz.
Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
De tény, hogy 445 Nm-es nyomatékot hozott ki az ST TDCim-ből!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:22:29 »

Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
Aki ennyit jár az autobahn-on...  eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:25:59 »

Tele van a tököm a moderációval. Pont olyan mint a média rtlklub/tv2 ami tetszik az mehet és hú de király ami meg szúrja a szemüket azt meg egyből törlik.
Van egy olyan érzésem hogy megint ki leszek BANOLVA.
Akinek nem tetszik a link az írjon már hogy mi a problémája. ne privibe hanem ide hogy mindenki lássa.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:27:59 »

Tele van a tököm a moderációval. Pont olyan mint a média rtlklub/tv2 ami tetszik az mehet és hú de király ami meg szúrja a szemüket azt meg egyből törlik.
Van egy olyan érzésem hogy megint ki leszek BANOLVA.
Akinek nem tetszik a link az írjon már hogy mi a problémája. ne privibe hanem ide hogy mindenki lássa.
+1  vigyor3
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:33:23 »


Ne off oljuk szét szegény topikot.
csak azt nem értem mire ez az ellenségeskedés.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:33:51 »

Néztem ezt a kübler boxot. Benyásra miért nem ír fogyasztáscsökkenést? A chiptuning meg írja. Akkó' most hogy is van ez? Huh?
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:36:19 »

Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.

Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.

Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.

Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...

Azért reggel elég csúnya hangja van az enyémnek is!!!!
De tényleg nem panaszkodom, mert ahhoz képest, elég simán jár!
Az MKIV 2.2-ese sokkal jobban húzható, meg jobban bírja a pörgést is.
Ez egy lassú fordulatú motor, rendkívül alacsony  fordulaton adja le a teljesítményt 3500-on, és ott már esik is.
Nem egy gyorsuló bajnok, de ha a nyomatékáradatot meglovagolva autózol, akkor rendkívül dinamikus és élvezhető verda!
Ugye ez a 2.0 TDCi motor, ami az okosok szerint transit motor, és abból lett  kifejlesztve a 2.2-es asszem.
Tehát nem versenymotor....
Az új 2.2-es 220 lóerőig simán húzható amit 4000-en ad le, de 200 lóerő megvan 2900-4500-ig, azaz nagyon mehet, nem olyan mint az enyém, hogy meghal.
Mellékesen még 492 Nm társul hozzá 2700-as fordulaton, de 450 Nm az már 1900-3500-ig van is.
Azaz szinte olyan mint egy benzines!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2009.07.14 kedd, 19:37:08 »

Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
De tény, hogy 445 Nm-es nyomatékot hozott ki az ST TDCim-ből!
Ha nagyon rátekerem, akkor nekem is tilt 200körül, viszont előzéseknél nagyot tol. Még jó, hogy 9 fokozatban állítható.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:40:19 »

Az én véleményem az hogy ha egy autó chip után betilt vagy füstől vagy csúnyán jár a motorja, akkor az nemjól lett megirva....elkell felejteni...
Igen csinált már TDCI-t természetesen egyse jött vissza hogy gond lenne, és mind vigyorogva távozott....ja de egy visszajött hozzá mert frissitettek neki software-t és hát azért kelett bele megint a húzott progi... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:41:54 »

Jó lenne, már vagy 2-3 hónapja alig irkál.

megvan,jólvan,sokat dolgozik,brutál az autója és azért benéz és figyel néha....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:42:53 »


Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál? worship
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.

ha tényleg érdekel a dolog üzenj és elviszlek hozzá....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:44:48 »

hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?

azt mondta hogy 10%-ot minden gond nélkül simán....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.