Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:26:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480507 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2005.03.18 péntek, 10:28:00 »

Sziasztok!
 Angel, Az én személyes tapasztalatom, ami persze lehet egyedi, az volt hogy alacsonyabb fordulaton  
 (mikor finoman indulok, felváltok és valamiért, mégis jobban rálépek kb. 1000-1200 fordulaton)
gyönyörűen el kezd húzni.
Gyári szűrővel, sokkal lassabban vette észre, hogy neki kéne iramodni.
Nem igazán hiszem, hogy csak illúzió lett volna, mivel először még meg is lepődtem rajta annyira feltűnő volt, de gyorsan, 1-2nap alatt megszoktam, mintha mindig ilyen lett volna.

Üdv újra itt, szerintem meg azért van, mert kivetted az UZZI-kat 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2005.03.23 szerda, 14:33:00 »

NA mi van?? Behalt ez a szoba?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2005.03.23 szerda, 14:51:00 »

NA mi van?? Behalt ez a szoba?Huh??
Hello!
 
70e Ft-ért rendelhető gyári RS küszöbszett MK I-hez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2005.03.26 szombat, 22:14:00 »

Hali!
 
Lehet, hogy butaság, csak felmerült bennem: Lehet tuningchip-et használtan venni? Van ennek piaca? Úgyértem nem kókler kínai cuccot, csak éppen már egy autót megjárt márkás chip-et, jobb áron. Végülis ez nem egy kopó alkatrész...vagy tévedek?
 
Kösz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2005.03.26 szombat, 22:38:00 »

Hali!
 
Lehet, hogy butaság, csak felmerült bennem: Lehet tuningchip-et használtan venni? Van ennek piaca? Úgyértem nem kókler kínai cuccot, csak éppen már egy autót megjárt márkás chip-et, jobb áron. Végülis ez nem egy kopó alkatrész...vagy tévedek?
 
Kösz
Ernő,
 
igazából nem tudom, csak tipp. De mintha ezeket nem nagyon szokták kiszerelni, ha már bent van, nem? Ennyivel is többet ér az autó, amit meg kivesznek az olyan is, és azzal nincs értelme foglalkozni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 18:40:00 »

Üdv újra itt, szerintem meg azért van, mert kivetted az UZZI-kat 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2005.03.29 kedd, 19:51:00 »

Hogy én használtan nem vennék chipes autót, az biztos...szóval ha el akarnék adni egyet, visszaraknám az eredetit, nehogy elriasszak pár vevőt, aki olyan szkeptikus, mint én Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2005.03.29 kedd, 22:40:00 »

Sziasztok!
 
A neten talaltam egy szimpatikusnak tünő tuningoldalt: www.dieseltuning.hu.
Tud róluk valaki valamit?
 
Üdv : falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2005.03.30 szerda, 04:51:00 »

Hogy én használtan nem vennék chipes autót, az biztos...szóval ha el akarnék adni egyet, visszaraknám az eredetit, nehogy elriasszak pár vevőt, aki olyan szkeptikus, mint én Smiley
szerintem, ki nem szabadna venni, mert akkor lehetne újra kalibrálni a mocit.
ha az autó jó, szép, megkímélt állapotú és nem egy májer f*sz akarja eladni nekünk, akkor nem számít, hogy csipes volt-e vagy sem... igazából tönkre nem tudja vágni a kocsit, vagy ha szétment a motor, akkor az csipelés nélkül is szétment volna... Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2005.03.30 szerda, 11:30:00 »

Sziasztok!
 
A neten talaltam egy szimpatikusnak tünő tuningoldalt: www.dieseltuning.hu.
Tud róluk valaki valamit?
 
Üdv : falabu
Hát nem tudom. Én egy kicsit szkeptikus vagyok a chiptuninggal kapcsolatban.A szeleczky oldalán olyat árulnak, aminél marad az autónál a gyári garacia, de micsoda véletlen, én nem egy tuningosról tudok, aki ezután generáloztatott ezt-azt. Szóval, a fene se tudja hogy jó-e vagy nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2005.03.30 szerda, 22:47:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap éjszakai unalmamban küldtem egy mailt a dieseltuningos cégnek, érdeklődve a TDDI tuningja iránt.Ma már meg is jött a válasz. Ide másoltam, hátha mást is érdekel. Nekem korrektnek tűnnek. Szerintem Smiley
 
"Köszönöm a megkeresést.
Én is a chiptuningot tudom javasolni.
Mind a teljesítményre mind a nyomatékra 25%-ot lehet rászámolni.
1-1,5óra alatt megvan és 85 000Ft-ba kerül.
 
A garancia külön összegért 1-2-3 évre vásárolható. Feltétele, hogy a
kocsiban ne legyen több mint 70 000Km.
 
Ez a hivatalos szöveg. Eddig még senki nem kérte. A program amit
feltöltünk nem fog gondot okozni a motorban mivel a gyártó által(Ford)
megszabott max teljesítménynövelést adja. Inkább optimalizálásnak lehet
nevezni."
 
Üdv :falabu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2005.03.30 szerda, 23:45:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap éjszakai unalmamban küldtem egy mailt a dieseltuningos cégnek, érdeklődve a TDDI tuningja iránt.Ma már meg is jött a válasz. Ide másoltam, hátha mást is érdekel. Nekem korrektnek tűnnek. Szerintem Smiley
 
"Köszönöm a megkeresést.
Én is a chiptuningot tudom javasolni.
Mind a teljesítményre mind a nyomatékra 25%-ot lehet rászámolni.
1-1,5óra alatt megvan és 85 000Ft-ba kerül.
 
A garancia külön összegért 1-2-3 évre vásárolható. Feltétele, hogy a
kocsiban ne legyen több mint 70 000Km.
 
Ez a hivatalos szöveg. Eddig még senki nem kérte. A program amit
feltöltünk nem fog gondot okozni a motorban mivel a gyártó által(Ford)
megszabott max teljesítménynövelést adja. Inkább optimalizálásnak lehet
nevezni."
 
Üdv :falabu
falabu,
 
akkor nekem ilyet már nem lehet (205e km). Smiley Gari nélkül meg mit sem ér az egész.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2005.04.02 szombat, 01:11:00 »

Devlin küldi: Powerbox
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2005.04.09 szombat, 14:43:00 »

sziasztok érdeklődnék hogy egy 1.8 td mondeot lehet e valamilyen formában növelni a motor teljesitményét!ez még a csiklámpás verzio! előre is köszi az ötleteket!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:05:00 »

sziasztok érdeklődnék hogy egy 1.8 td mondeot lehet e valamilyen formában növelni a motor teljesitményét!ez még a csiklámpás verzio! előre is köszi az ötleteket!
Mi az a csíklámpa? Csak nem az MkI-re gondolsz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 09:06:00 »

sziasztok érdeklődnék hogy egy 1.8 td mondeot lehet e valamilyen formában növelni a motor teljesitményét!ez még a csiklámpás verzio! előre is köszi az ötleteket!
Adagolót lehet megbütyköltetni, turbónyomást növelni (tudtommal viszonylag egyszerű), direktszűrő+sportkipuff...kb.
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 11:57:00 »

Na akkor tyuning kérdés:
Mk1 TD-vél a középdob maradjon-e vagy sem?
Haverom mindenáron ki akarja dobatni velem. Smiley
Szerintetek? Én nemtom, nem gyengülne-e, mert más (zéró) lesz a folytás?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 12:38:00 »

Na akkor tyuning kérdés:
Mk1 TD-vél a középdob maradjon-e vagy sem?
Haverom mindenáron ki akarja dobatni velem. Smiley
Szerintetek? Én nemtom, nem gyengülne-e, mert más (zéró) lesz a folytás?
Bye
Cit
semmi nem fog változni:)
 
a folytás a turbo maga!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 16:33:00 »

a turbonyomás az mk1-nél hány bár?
ill. meddig, milyen módon szabad túlhúzni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 18:42:00 »

Devlin küldi: Powerbox
Sziasztok!
 
En nem ertem a Powerbox lenyeget Sad
Tud valaki tobbet is ?
falabu
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 18:55:00 »

Sziasztok!
 
En nem ertem a Powerbox lenyeget Sad
Tud valaki tobbet is ?
falabu
Azt csinálja, hogy hamis adatokat ad a motornak, és az így túlvezérlei a turbót, meg esetleg az üzemanyagnyomást, meg másképpen csinálja a befecskendezést. Azaz a motor gyári elektronikája úgymond marad, abba elvileg nem nyúlnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 22:00:00 »

a turbonyomás az mk1-nél hány bár?
ill. meddig, milyen módon szabad túlhúzni?
Egy haverom meg tudná mondani mind2 nyomás értéket, de sajnos mostanában nem szabad felhívni...
Pedig, az enyémet is mérni, meg beállítani kéne!:)
Kell, az a szükséges plussz Wink
Bye
Cit
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:10:00 »

a turbonyomás az mk1-nél hány bár?
ill. meddig, milyen módon szabad túlhúzni?
Nem 0,8bár, és 1,2-ig lehet egyszerűen túlhúzni? Egy dízelszerelő haver vmi szabályzó csavarról beszélt!???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:52:00 »

Nem 0,8bár, és 1,2-ig lehet egyszerűen túlhúzni? Egy dízelszerelő haver vmi szabályzó csavarról beszélt!???
De ezeknek az előkamrás régi dizileknél vigyázni kell nagyon. Asszem, 0.95 fölé nem állítja senki sem, mert ledobhatja a "kupakot". Erősebb hegerfej kellene hozzá, de már nem emléxem mindenre...
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 03:44:00 »

De ezeknek az előkamrás régi dizileknél vigyázni kell nagyon. Asszem, 0.95 fölé nem állítja senki sem, mert ledobhatja a "kupakot". Erősebb hegerfej kellene hozzá, de már nem emléxem mindenre...
Bye
Cit
cit, Joe,
 
köszi, akkor szerintetek, mi a jó? 0,95? és cit, Te kihez jársz ezt módosítani?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 03:46:00 »

Tudna valaki egy megbízható, csak motortuningal foglalkozó céget/szakembert? (akár még külföld is lehetne, persze csak az EU-n belül:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 08:11:00 »

Tudna valaki egy megbízható, csak motortuningal foglalkozó céget/szakembert? (akár még külföld is lehetne, persze csak az EU-n belül:))
Szia Error!
Szerintem nem vagy tisztában az EU-s szerelői óradíjakkal ;-))) Olcsóbb ha vesszel bele egy nagyobb motort, vagy egy V6-ost ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 08:48:00 »

ND: Lehet, hogy Errornak a 220 lovas St220-át kellene kicsit tuningolni Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 10:01:00 »

Tudna valaki egy megbízható, csak motortuningal foglalkozó céget/szakembert? (akár még külföld is lehetne, persze csak az EU-n belül:))
Zombinál érdeklődj!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 20:21:00 »

ND, most nem a pénztárcám mérete a lényeg, tudom, hogy sokat kérnek, de a minőség nekem fontossabb.
 
Nekem a szívemhez nőtt az öreg Mondi, nem cserélem le egy "szutyok" ST-re Smiley))
(bár a sima V6-os motoron már gondolkodtam, csak lehet, hogy az többe kerülne, mint egy ST Smiley) mármint egy TD-t V6-osítani Cheesy
 
Szóval ismertek valakit aki a legtöbbet ki tudja hozni egy TD-böl? (nem most, csak szerzem az infót, mert jövőre valszeg rámegy az autóra 1x annyi, mint az ára most:)
köszi előre is!
 
Joe,
 
Zombi szerelő?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 21:33:00 »

ND, most nem a pénztárcám mérete a lényeg, tudom, hogy sokat kérnek, de a minőség nekem fontossabb.
 
Nekem a szívemhez nőtt az öreg Mondi, nem cserélem le egy "szutyok" ST-re Smiley))
(bár a sima V6-os motoron már gondolkodtam, csak lehet, hogy az többe kerülne, mint egy ST Smiley) mármint egy TD-t V6-osítani Cheesy
 
Szóval ismertek valakit aki a legtöbbet ki tudja hozni egy TD-böl? (nem most, csak szerzem az infót, mert jövőre valszeg rámegy az autóra 1x annyi, mint az ára most:)
köszi előre is!
 
Joe,
 
Zombi szerelő?
Szia Error!
Zombi mesterien bánik a 30 cm-es tányérú flexxel ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2005.04.22 péntek, 02:18:00 »

Szia Error!
Zombi mesterien bánik a 30 cm-es tányérú flexxel ;-)))
Üdv ND
Túltárgyalva, hozzá viszem a kocsit ! Smiley
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2005.04.22 péntek, 07:36:00 »

Túltárgyalva, hozzá viszem a kocsit ! Smiley
És mindig van nála lámpaszerelésre alkalmas cavarhúzó!:))))
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2005.04.22 péntek, 12:18:00 »

cit, Joe,
 
köszi, akkor szerintetek, mi a jó? 0,95? és cit, Te kihez jársz ezt módosítani?
Gyere el kunmadárra és akkor kicsit megvitatjuk a dolgokat. Remélem, addigra rendesen be lesz állítva mindenem!:)
Amúgy meg, nekem Pesten 1 haverom csinálja az okosságokat a motoron (a motoromhoz már csak ő nyúlhat!!!).
Bye
Cit
(jameg, megyek Ketykemétre is májusban...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2005.04.22 péntek, 12:55:00 »

Gyere el kunmadárra és akkor kicsit megvitatjuk a dolgokat. Remélem, addigra rendesen be lesz állítva mindenem!:)
Amúgy meg, nekem Pesten 1 haverom csinálja az okosságokat a motoron (a motoromhoz már csak ő nyúlhat!!!).
Bye
Cit
(jameg, megyek Ketykemétre is májusban...)
Hí!
 
Error szívesen segítek, bár csak mechanikai műszerész vagyok. Bár a Mondeo az egy műszer mint köztudott. Tehát szívesen segítek.
A turbónyomásom nekem is 0,95 az 1 bár vagy felette az már lényegesen lecsökkentheti a motor élettartamát. A kér 1-2 napra is ! Persze csak ha nincsenek speciális dugattyúid, hajtókarod, és vezérműtengelyed. De okoskodni lehet !
 
Cit!
 
köll a régi nyomásmérőm Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2005.04.22 péntek, 12:56:00 »

A kér = akár
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2005.04.22 péntek, 13:25:00 »

Hí!
 
Error szívesen segítek, bár csak mechanikai műszerész vagyok. Bár a Mondeo az egy műszer mint köztudott. Tehát szívesen segítek.
A turbónyomásom nekem is 0,95 az 1 bár vagy felette az már lényegesen lecsökkentheti a motor élettartamát. A kér 1-2 napra is ! Persze csak ha nincsenek speciális dugattyúid, hajtókarod, és vezérműtengelyed. De okoskodni lehet !
 
Cit!
 
köll a régi nyomásmérőm Huh?
Köll, de még várok a startjelre, hogy végre legyen ideje rám haveromnak...
Ha Pesten járok, mindenképp csörgök!
Bye
Cit
ui.: remélem sikerül addigra lámpabúrát is lecserélnem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2005.04.23 szombat, 02:29:00 »

Hí!
 
Error szívesen segítek, bár csak mechanikai műszerész vagyok. Bár a Mondeo az egy műszer mint köztudott. Tehát szívesen segítek.
A turbónyomásom nekem is 0,95 az 1 bár vagy felette az már lényegesen lecsökkentheti a motor élettartamát. A kér 1-2 napra is ! Persze csak ha nincsenek speciális dugattyúid, hajtókarod, és vezérműtengelyed. De okoskodni lehet !
 
Cit!
 
köll a régi nyomásmérőm Huh?
Értem, előre is köszi a sgeítségedet !
Spec dugatty, hajtókar és vezétműtengely mit értesz? Be lehet ilyeneket szerezni?
Csak azért vagyok ilyen pesszimista, mert Köcskeméten minden van csak normális autós/szerelős/tuningos bolt nincs... szerintem... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2005.04.23 szombat, 02:30:00 »

sgeít - segít Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 17:03:00 »

Faro, Szabyk!
 
Egy ügyfelem az OFF Opel Signum-ba akar chip-et. 2.0-ás turbo-s 2004-es autó.
 
Tudtok ebben segíteni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 17:09:00 »

Bocs mindenkitől az OFF-ért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2005.04.26 kedd, 11:06:00 »

Értem, előre is köszi a sgeítségedet !
Spec dugatty, hajtókar és vezétműtengely mit értesz? Be lehet ilyeneket szerezni?
Csak azért vagyok ilyen pesszimista, mert Köcskeméten minden van csak normális autós/szerelős/tuningos bolt nincs... szerintem... Cheesy
Bocs, hogy csak most írok. De el voltam havazva.
Szóval minden beszerezhető, csak rohadt drága.
Ilyen színtű átalakításon én nem gondolgoznék, hanem inkább vennék egy V6-ot.
Mert amit ráköltenél a motorra az többe kerülne mint egy V6-os éves fenntartási költsége
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2005.04.26 kedd, 11:54:00 »

Bocs mindenkitől az OFF-ért.
OFF http://amh-booster.de/start.php
Opel Signum 1.9 CDTI Chiptuning Powerbox 1A Neu
5letnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2005.04.26 kedd, 14:43:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap éjszakai unalmamban küldtem egy mailt a dieseltuningos cégnek, érdeklődve a TDDI tuningja iránt.Ma már meg is jött a válasz. Ide másoltam, hátha mást is érdekel. Nekem korrektnek tűnnek. Szerintem Smiley
 
"Köszönöm a megkeresést.
Én is a chiptuningot tudom javasolni.
Mind a teljesítményre mind a nyomatékra 25%-ot lehet rászámolni.
1-1,5óra alatt megvan és 85 000Ft-ba kerül.
 
A garancia külön összegért 1-2-3 évre vásárolható. Feltétele, hogy a
kocsiban ne legyen több mint 70 000Km.
 
Ez a hivatalos szöveg. Eddig még senki nem kérte. A program amit
feltöltünk nem fog gondot okozni a motorban mivel a gyártó által(Ford)
megszabott max teljesítménynövelést adja. Inkább optimalizálásnak lehet
nevezni."
 
Üdv :falabu
Ha jól tévedek, én is velük beszéltem (http://www.dieseltuning.hu).
Korrektnek tűnnek, lehet, hogy megpróbálom.
Egy tdci-t szeretnék tuningoltatni.
A szeleczky oldalon sokkal többért ígérik.
Igaz, hogy tényleg azt állítják, hogy marad a garancia.
A valóságban viszont még annál is drágábbak, mint ahogy az oldalon írják, cserébe viszont nem marad meg a garancia.
Illetve, ha hozzájuk viszed szervizre, akkor igen.
Van valakinek tapasztalata, olyan, akit ajánl, vagy nem ajánl?
Érdemes megcsináltatni?
Garanciaidőn belül???
qllogo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2005.04.26 kedd, 14:44:00 »

OFF http://amh-booster.de/start.php
Opel Signum 1.9 CDTI Chiptuning Powerbox 1A Neu
5letnek
Köszi Misi,
 
ez benzines autó és szerencsére itt Magyaro-n is csinálják már.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2005.04.26 kedd, 18:21:00 »

Ha jól tévedek, én is velük beszéltem (http://www.dieseltuning.hu).
Korrektnek tűnnek, lehet, hogy megpróbálom.
Egy tdci-t szeretnék tuningoltatni.
A szeleczky oldalon sokkal többért ígérik.
Igaz, hogy tényleg azt állítják, hogy marad a garancia.
A valóságban viszont még annál is drágábbak, mint ahogy az oldalon írják, cserébe viszont nem marad meg a garancia.
Illetve, ha hozzájuk viszed szervizre, akkor igen.
Van valakinek tapasztalata, olyan, akit ajánl, vagy nem ajánl?
Érdemes megcsináltatni?
Garanciaidőn belül???
qllogo
qllogo,
 
én gari időn belül biztos nem csináltatnék ilyet. Meg szerintem utána se, hanem ha erő kell, vennék V6 -ot. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2005.04.26 kedd, 19:28:00 »

qllogo,
 
én gari időn belül biztos nem csináltatnék ilyet. Meg szerintem utána se, hanem ha erő kell, vennék V6 -ot. Smiley
Scratch,
 
Köszi, persze igazad van, frankó lenne, de nekem nem éri meg.
Nagyságrendekkel többe kerülne, annyira nem kell.
Viszont, ha 85k-ból lenne 160 lóerőm, az tetszene. :-)
 
qllogo
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2005.04.26 kedd, 20:13:00 »

Scratch,
 
Köszi, persze igazad van, frankó lenne, de nekem nem éri meg.
Nagyságrendekkel többe kerülne, annyira nem kell.
Viszont, ha 85k-ból lenne 160 lóerőm, az tetszene. :-)
 
qllogo
Hát, én sem vagyok nagy híve az effajta tuningnak. Az biztos, hogy ha nem hivatalos helyen rakják be, a gari ugrik. Meg az is, hogy a motor jóval kevesebbet fog lemenni. Meg füstölni is jobban fog. A fogyi lehet, hogy nem nő jelentősen, de pl a turbó is hamarabb tönkre fog menni. Van, aki évente cseréli. Valami 300k... Az ilyen csiptuningosok meg a garanciát a saját szerkójukra vállalják, nem az autódra. Hát, a fene tudja. Nekem is TDCi-m van, és nem csináltattam meg, de nem is fogom. Egy csomó autót így is lehagyok, egy csomót meg nem. Ez nem fog változni. A korist meg ezután sem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2005.04.26 kedd, 20:32:00 »

Németeknél árulnak nagy rakás TDCi tuning cuccost, szervíz csatlakozóra kell kötni és + 25ló, mondjuk itt van 1
német tuningmodul ebay ről nem értek ám hozzá csak elég jó árba van és aki nem akar sokat költeni meg bátor az kitesztelhetné mit tud
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2005.04.26 kedd, 20:40:00 »

Lenne egy hülye kérdésem: A hátsó fékdobok tárcsára cserélése MkII.-es tádénál is megoldható ugye? Ha csak 10% hatékonyabb a fékezés nekem az is megéri, mert az utánfutó néha olyanokat tol az autón, hogy az csak na. Meg hát, jól is néz ki a tárcsa...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.