Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 02:45:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2479881 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7400 Dátum: 2009.11.06 péntek, 11:33:32 »

Ültetőrugóból ár-érték arányban milyet érdemes venni? FK? 3,5-4 centiben gondolkodok.

Hát mondeo specifikusan nem tudom.
Zsigulinál jártam körbe a témát rendesen.
A véleményem, ami kialakult a témáról, bocs, ha hosszabb lesz:
Csupán ültetni úgy is lehet, hogy a meglévő rugóból kell levágni. De ez nem jó így önmagában, marag minden gyen az, csak legfeljebb bele fog érni a kerék ide-oda mikor rugózna a kaszni. Ezt elkerülendően raknak bele rövidebb, de erősebb rugót. Még ekkor is beleérhet a műanyagdobba a kerék, vagy máshova. Viszont ekkor pattogni fog a kocsi, mert a gátló már nem elég kemény hozzá. Tehát kell keményebb gátló. Mert ugye a kocsi magasságát a rugó állítja be, meg kanyarba azon támaszkodik inkább, a gátló meg próbálja elnyelni a rugó erejét. Szóval, ha a rugó keményebb, mint a gátló, akkor pattogni fog a kocsi, úgy hullámozni.
Nálam a zsigánál most az van, hogy hátul 123mas merci rugó van. Kanyarba áll, mint Katiban a gyerek, de *** úton hullámzik, pattog. Gátlót most most csináltatok bele. (lindor.hu) A zsiguli.hu-n nagyon ajánlják. Szóval ezeket a dolgokat csak együtt érdemes csinálni, legalábbis, ha sokat változtatna a futóműn az ember.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7401 Dátum: 2009.11.06 péntek, 17:00:57 »





A gátlókat mindenképpen viszem felújításra + felkeményítésre. A Kárászynál 9e lenne a felújítás +2ezer a keményítés, és ott is 1 év gari van. A Lindornál nemtudod, Mondeora mennyi lehet? Rugóból asszem inkább megveszem a sportot, mert nem olyan vészes (30 körül van egy szett).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7402 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 17:33:30 »


A gátlókat mindenképpen viszem felújításra + felkeményítésre. A Kárászynál 9e lenne a felújítás +2ezer a keményítés, és ott is 1 év gari van. A Lindornál nemtudod, Mondeora mennyi lehet? Rugóból asszem inkább megveszem a sportot, mert nem olyan vészes (30 körül van egy szett).

Tapasztalatot egyenlőre nem tudok mondani a Lindorról. Dunakeszin vannak, voltam már náluk.
A zsiguli.hu-n Sokkal inkább Lindorékat javasolják gátló ügyben. Kárászyékkal vok bajuk volt mostanság.
Azt mondják, hogy a Bilstein után a Lindor a legjobb. Bár haveromnak Kárászy keményített Roverbe gátlót, több mint egy éve használja, semmi baja nincs, és tényleg jó a gátló.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #7403 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 22:06:35 »

Az MMC Tuning chiptuningos cégről van valakinek tapasztalata? A céges Focust kellene egy kicsit megpiszkálni, mert a 90 LE már az idegeimre megy. 120 felett egyszerűen nem húz, csak vánszorog. Ezek csinálnak belőle 120 LE-t meg úgy 60 Nm nyomatékot adnak hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.19 csütörtök, 22:08:29 írta tomi3118 » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7404 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:35:27 »

Az MMC Tuning chiptuningos cégről van valakinek tapasztalata? A céges Focust kellene egy kicsit megpiszkálni, mert a 90 LE már az idegeimre megy. 120 felett egyszerűen nem húz, csak vánszorog. Ezek csinálnak belőle 120 LE-t meg úgy 60 Nm nyomatékot adnak hozzá.

Figyu!

Nekem először az ATC-sek csinálták a chippelést. Profi teljesítménymérőpados műhely, kávégép a várakozóban stb... Szerintük 155 le és 355 Nm lett az autóban. Hasonló áron csinálták, mint az MMC, de valahogy éreztem van tartalék még az autóban. Itt helyben (Füreden) Bosh szervízes srác töredékéből megírta, és még mindig nem kormol. Letöltötte a gyári legutolsó szoftvert, majd azt írta meg. Az előző chippelés és a mostani között zongorázni lehet a külömbséget! Ráadásul normál használat mellett a fogyasztásom is csökkent, legutóbb kényelmes tempóban, egykét előzgettéssel 5,4l/100km volt a fogyasztásom. 1040km után tankoltam. (telitankolás és számolás alapján, nem koputerrel mérve) Tuningolás után annyit mondott a srác, hogy többet hozott ki belőle, mint az agyonhúzott pdtdi-ikből! Shocked
A tuningolásnak egy hátránya van eddig, ami most 205000km-nél érte el a gépem, a gyári kuplung+ kettőstömegű eddig bírta!
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.20 péntek, 10:46:15 írta Zsiri » Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7405 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 15:30:19 »

Figyu!

Nekem először az ATC-sek csinálták a chippelést. Profi teljesítménymérőpados műhely, kávégép a várakozóban stb... Szerintük 155 le és 355 Nm lett az autóban. Hasonló áron csinálták, mint az MMC, de valahogy éreztem van tartalék még az autóban. Itt helyben (Füreden) Bosh szervízes srác töredékéből megírta, és még mindig nem kormol. Letöltötte a gyári legutolsó szoftvert, majd azt írta meg. Az előző chippelés és a mostani között zongorázni lehet a külömbséget! Ráadásul normál használat mellett a fogyasztásom is csökkent, legutóbb kényelmes tempóban, egykét előzgettéssel 5,4l/100km volt a fogyasztásom. 1040km után tankoltam. (telitankolás és számolás alapján, nem koputerrel mérve) Tuningolás után annyit mondott a srác, hogy többet hozott ki belőle, mint az agyonhúzott pdtdi-ikből! Shocked
A tuningolásnak egy hátránya van eddig, ami most 205000km-nél érte el a gépem, a gyári kuplung+ kettőstömegű eddig bírta!

Hello!

A füredi Bosh szervízes srác, TDCI-re is írt már progit?

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7406 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 16:02:46 »

Azt már tudom a korábbi hozzászólásokból,h a többség nem nagyon szereti a box-okat, mert letilt, villog stb, de az én oldalamat azért fúrja a kiváncsiság.
Azért mert az ECU-ba megírt progikat (bár tudom,h sokkal hatékonyabb és biztonságosabb) nem igen lehet eltávolítani, mondjuk zöldkártya készítésekor. A másik pedig az,h havernak évek óta (60e km) bent van az off 320D-jében egy ilyen eccerű rail nyomásérzékelőt átverő szerkezet és nagy megelégedéssel használja, kis fordulaton erősebb lett és kevesebbet is eszik neki. Nem tudom a pontos típusát a boxnak, de ezek ( http://www.autosszaki.hu/shoptermek/97650/tuningbox-tuning-alkatreszek ) az "állítható" kis egy csatlakozós szarok szerintem egy kaptafára készülnek, csak a gyártó és a neve (meg az ára) más. Azt leszámítva,h a feltekert boxok miatt az autó letilt és villog az izzítás jelző, milyen kárt tud egy ilyen box tenni a vasban?
A gyorsabb csúcs kopást és a füstölést leszámítva, mert ezek mindegyik tuningnál jelentkeznek.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7407 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 16:51:02 »

Azt már tudom a korábbi hozzászólásokból,h a többség nem nagyon szereti a box-okat, mert letilt, villog stb, de az én oldalamat azért fúrja a kiváncsiság.
Azért mert az ECU-ba megírt progikat (bár tudom,h sokkal hatékonyabb és biztonságosabb) nem igen lehet eltávolítani, mondjuk zöldkártya készítésekor. A másik pedig az,h havernak évek óta (60e km) bent van az off 320D-jében egy ilyen eccerű rail nyomásérzékelőt átverő szerkezet és nagy megelégedéssel használja, kis fordulaton erősebb lett és kevesebbet is eszik neki. Nem tudom a pontos típusát a boxnak, de ezek ( http://www.autosszaki.hu/shoptermek/97650/tuningbox-tuning-alkatreszek ) az "állítható" kis egy csatlakozós szarok szerintem egy kaptafára készülnek, csak a gyártó és a neve (meg az ára) más. Azt leszámítva,h a feltekert boxok miatt az autó letilt és villog az izzítás jelző, milyen kárt tud egy ilyen box tenni a vasban?
A gyorsabb csúcs kopást és a füstölést leszámítva, mert ezek mindegyik tuningnál jelentkeznek.

Szia!

A tuningboxra meg is adtad a választ! integet2
Csak egy, max. 2 paramétert tud elállítani és azt keményen elállítja, hogy a teljesítmény növekedés érezhető legyen.
Priviben megadom a srác tel. számát. ( a fórum nem a reklám helye!) A gyári szoftverben jó pár paramétert át állít, finomít, ezek összeadódnak és így lesz szép kis teljesítmény növekedés. Állít a rail nyomáson, de minimálisan csak, az elő befecskendezési szögön, a turbónyomáson, gázpedál érzékenységen, a befecskendezett gázolaj mennyiségen stb. stb. A chip tuningra is már tanfolyamokat szerveznek, olyanhoz érdemes vinni a gépet aki folyamatosan képzi magát.
Amúgy az a chip tuning, amelyiknél fekete kormot nyom a gép, az jól el lett qrva!

A tdci-ket jobban tudja tuningolni, több paraméteren tud finomítani, mint a tddi-n. Az enyémen pl. a turbónyomást nem tudja állítani, fix. geometriás. Mégis használhatóbb lett az autóm, már 1500-as fordulattól jól terhelhető, 1200-as fordulaton is autózható.
Ha jól emlékszem, szgk-at 40-ért ír. Szívó benzineseket olcsóbban.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #7408 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:58:42 »

Szia!

...

A tdci-ket jobban tudja tuningolni, több paraméteren tud finomítani, mint a tddi-n. Az enyémen pl. a turbónyomást nem tudja állítani, fix. geometriás. Mégis használhatóbb lett az autóm, már 1500-as fordulattól jól terhelhető, 1200-as fordulaton is autózható.
Ha jól emlékszem, szgk-at 40-ért ír. Szívó benzineseket olcsóbban.


Megkaphatom én is az elérhetőségét?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7409 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 23:02:48 »

Szia!

A tuningboxra meg is adtad a választ! integet2
Csak egy, max. 2 paramétert tud elállítani és azt keményen elállítja, hogy a teljesítmény növekedés érezhető legyen.
Priviben megadom a srác tel. számát. ( a fórum nem a reklám helye!) A gyári szoftverben jó pár paramétert át állít, finomít, ezek összeadódnak és így lesz szép kis teljesítmény növekedés. Állít a rail nyomáson, de minimálisan csak, az elő befecskendezési szögön, a turbónyomáson, gázpedál érzékenységen, a befecskendezett gázolaj mennyiségen stb. stb. A chip tuningra is már tanfolyamokat szerveznek, olyanhoz érdemes vinni a gépet aki folyamatosan képzi magát.
Amúgy az a chip tuning, amelyiknél fekete kormot nyom a gép, az jól el lett qrva!

A tdci-ket jobban tudja tuningolni, több paraméteren tud finomítani, mint a tddi-n. Az enyémen pl. a turbónyomást nem tudja állítani, fix. geometriás. Mégis használhatóbb lett az autóm, már 1500-as fordulattól jól terhelhető, 1200-as fordulaton is autózható.
Ha jól emlékszem, szgk-at 40-ért ír. Szívó benzineseket olcsóbban.


van itt egy superb 250Le-ra húzva....odalép a kamion eltünik mögötte, és kb 3-szor dült szét a motorja...idióta gyerek nem fogja fel hogy nem birja a gép .....falbav
pedig állitólag profi ember chippeli pesten(nem mondom meg ki)....
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7410 Dátum: 2009.12.01 kedd, 09:22:56 »

van itt egy superb 250Le-ra húzva....odalép a kamion eltünik mögötte, és kb 3-szor dült szét a motorja...idióta gyerek nem fogja fel hogy nem birja a gép .....falbav
pedig állitólag profi ember chippeli pesten(nem mondom meg ki)....


Kicsit off leszek bocs:

Bunyek aki neked csinálta a géped Ő csak fordokat tud írni vagy ért esetleg a D4D toyotákhoz is?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7411 Dátum: 2009.12.01 kedd, 10:39:54 »

van itt egy superb 250Le-ra húzva....odalép a kamion eltünik mögötte, és kb 3-szor dült szét a motorja...idióta gyerek nem fogja fel hogy nem birja a gép .....falbav
pedig állitólag profi ember chippeli pesten(nem mondom meg ki)....

Az a superb amúgy gyárilag a 150, 180 lovas 2.5 V6? Mert azok alapjáraton szétdülnek, a tuningot meg egyáltalán nem bírják!  eplus2
Amikor az enyémre rátolta a max. üzemanyagot, nem ment jobban, sőt rosszabbul, mint most! Csak kormolt, mert nem tudott több levegőt nyomni a turbóm. Most nem kormol, jobban megy, kevesebbet fogyaszt, hatékonyabban égeti el a gázolajat, mert ideálisabb a gázolaj-levegő aránya!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7412 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:42:12 »

Az a superb amúgy gyárilag a 150, 180 lovas 2.5 V6? Mert azok alapjáraton szétdülnek, a tuningot meg egyáltalán nem bírják!  eplus2
Amikor az enyémre rátolta a max. üzemanyagot, nem ment jobban, sőt rosszabbul, mint most! Csak kormolt, mert nem tudott több levegőt nyomni a turbóm. Most nem kormol, jobban megy, kevesebbet fogyaszt, hatékonyabban égeti el a gázolajat, mert ideálisabb a gázolaj-levegő aránya!

aszem 130le vagy a kisebb....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7413 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:44:46 »

Kicsit off leszek bocs:

Bunyek aki neked csinálta a géped Ő csak fordokat tud írni vagy ért esetleg a D4D toyotákhoz is?

kéne a pontos motortipus és megkérdem...de szerintem nem gond neki....olyan még nem volt nagyon ami nem tudott volna.

Benzinest is tud ford-ból is,de senki nem jött eddig még,én mondtam a többi nem érdekel...... eljen

Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #7414 Dátum: 2009.12.02 szerda, 09:37:36 »

Itt a SuberB linkje http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6860
BV50-es csigával 225Le padon mérve
És Kollár Szabolcs csinálta a csipet.
30/298-3372
www.kollarchiptuning.hu
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7415 Dátum: 2009.12.02 szerda, 11:53:00 »

Itt a SuberB linkje http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6860
BV50-es csigával 225Le padon mérve
És Kollár Szabolcs csinálta a csipet.
30/298-3372
www.kollarchiptuning.hu
Szia!

A superbnek 160 le a keréken mért teljesítménye, 65le a hajtásláncon keresztül elveszik?  wow1 Nem sok az?  wow1
Nekem az ATC padján 127 le volt a keréken mért teljesítmény, a hajtáslánci veszteségem pedig 28 le. És az még csak az ATC szoftvere volt.  eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7416 Dátum: 2009.12.02 szerda, 12:03:11 »

Ennek a szuperbés fickónak a helyesírását is fel kéne tuningolni egy kicsit.   Roll Eyes banplz
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7417 Dátum: 2009.12.02 szerda, 13:19:05 »

Ennek a szuperbés fickónak a helyesírását is fel kéne tuningolni egy kicsit.   Roll Eyes banplz

Az arcából meg lefaragni egy pöttyet... eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7418 Dátum: 2009.12.02 szerda, 14:31:57 »

Az arcából meg lefaragni egy pöttyet... eplus2
Icipicit már faragtak le!  eplus2 youtube-on a fábia rs legyorsulta. http://www.youtube.com/watch?v=e0-Pn7WCMec
Nem ártana, ha kipróbálná egy 2,2-es chippelt mondeo ellen is. Akkor lenne csak beesett az arca!  eplus2 eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
http://www.youtube.com/watch?v=Esxmn6_0SQU&NR=1
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.02 szerda, 14:35:32 írta Zsiri » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7419 Dátum: 2009.12.02 szerda, 15:09:05 »

Icipicit már faragtak le!  eplus2 youtube-on a fábia rs legyorsulta. http://www.youtube.com/watch?v=e0-Pn7WCMec
Nem ártana, ha kipróbálná egy 2,2-es chippelt mondeo ellen is. Akkor lenne csak beesett az arca!  eplus2 eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
http://www.youtube.com/watch?v=Esxmn6_0SQU&NR=1

Ez is tetszett:
1/4 mérföld
 16.586 (131 km/h) Bacar box-al[Kaposujlak 2007.03.31]
14.939 (157 km/h) 2.0 Bar nyomással [Sármellék 2008.04.13]
14.983 (146 km/h) 1.7 Bar nyomással [Kaposújlak 2009.04.04]
14.902 (154 km/h) 2.3 Bar nyomással [Pogány 2009.05.02]

Mi lehetne a következő lépés?
2.5 Bar .... exploserderage
  idiot2 taperouleaupatisserie
 
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
szabyk RST
Vendég
« Új hozzászólás #7420 Dátum: 2009.12.02 szerda, 21:00:32 »

turbo csere...

mi van rajta most?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7421 Dátum: 2009.12.02 szerda, 21:14:55 »

turbo csere...

mi van rajta most?

3.0V6 audi turbó aszem...legalábbis utoljára mikor szétvolt dülve az mondta safi az lessz rajta....
ilyet akarok az enyémre is most,épp ezen agyalok....
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.02 szerda, 21:24:30 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7422 Dátum: 2009.12.02 szerda, 21:25:56 »

Itt a SuberB linkje http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6860
BV50-es csigával 225Le padon mérve
És Kollár Szabolcs csinálta a csipet.
30/298-3372
www.kollarchiptuning.hu

ő az.
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7423 Dátum: 2009.12.29 kedd, 10:03:01 »

Sziasztok.

Nekem egy MK2 2.0 16V benzines Mondeom van. Szerintetek mennyire lehetne ezt bármilyen chippel, boxxal "felhúzni" azért még egészséges kereteken belül? Tanácsra volna szükségem, kiváncsi volnék ki milyet ajánl?  worship
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7424 Dátum: 2009.12.29 kedd, 12:51:21 »

Sziasztok.

Nekem egy MK2 2.0 16V benzines Mondeom van. Szerintetek mennyire lehetne ezt bármilyen chippel, boxxal "felhúzni" azért még egészséges kereteken belül? Tanácsra volna szükségem, kiváncsi volnék ki milyet ajánl?  worship

Én V6-ot ajánlok.  angel
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7425 Dátum: 2009.12.29 kedd, 13:21:37 »

Én V6-ot ajánlok.  angel

háháááá kb 1 hónapja vettem az autót, egyenlőre nem szeretném lecserélni  vigyor3
Más ötlet?  Huh?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7426 Dátum: 2009.12.29 kedd, 13:22:24 »

Sziasztok.

Nekem egy MK2 2.0 16V benzines Mondeom van. Szerintetek mennyire lehetne ezt bármilyen chippel, boxxal "felhúzni" azért még egészséges kereteken belül? Tanácsra volna szükségem, kiváncsi volnék ki milyet ajánl?  worship
10 Le-nél többet senki nem tud!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7427 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:06:41 »

háháááá kb 1 hónapja vettem az autót, egyenlőre nem szeretném lecserélni  vigyor3
Más ötlet?  Huh?

http://www.autochip.hu/ford-chiptuning
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7428 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:22:03 »

10 Le-nél többet senki nem tud!

kb 10%-ot lehet huzni benzinesen is azért....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7429 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:23:46 »

kb 10%-ot lehet huzni benzinesen is azért....

tehát az kb. 10 le...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7430 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:27:03 »

tehát az kb. 10 le...  eplus2

200Le-nál már 20....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7431 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:28:09 »

200Le-nál már 20....

maradjunk az adott esetnél, ami újkorában 136 paci volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7432 Dátum: 2009.12.29 kedd, 16:31:54 »

maradjunk az adott esetnél, ami újkorában 136 paci volt.

jaje...azért azt a 10%-ot szerintem már lehet érezni azért....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7433 Dátum: 2009.12.29 kedd, 19:09:53 »

Sziasztok.

Nekem egy MK2 2.0 16V benzines Mondeom van. Szerintetek mennyire lehetne ezt bármilyen chippel, boxxal "felhúzni" azért még egészséges kereteken belül? Tanácsra volna szükségem, kiváncsi volnék ki milyet ajánl?  worship

Szia!

Felejstd el. Amennyibe belekerül, annyit biztos, hogy nem ér meg, de valszeg kevesebbet sem, mivel önmagában egy benzinesnél ennek nincs érezhető hatása. Érezhető hatáshoz rá kell szánni min 200.000 forintot, ennyiből leszednének a hengerfejből (kompressziónövelés), esetleg portolás, veztengelycsere, komputeroptimalizálás. Ez összesen kb 15-25% plussz, amit már meg lehet érezni, de még mindig nem dobsz tőle hátast.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7434 Dátum: 2009.12.29 kedd, 20:27:59 »

jaje...azért azt a 10%-ot szerintem már lehet érezni azért....
Ezt inkább nevezzük motor optimalizálásnak, tuningnak kevés.  szomoru1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7435 Dátum: 2009.12.29 kedd, 20:31:48 »

háháááá kb 1 hónapja vettem az autót, egyenlőre nem szeretném lecserélni  vigyor3
Más ötlet?  Huh?
Benzinesnél ami nekem bevált és nem kerül olyan sokba, sport légszűrő ( betét elég), sport gyertyák (több polusú, nagyobb fordulaton veszed észre), sport kipuff. A tddi-n nekem ez van fennt: http://racing-bazar.hu/ShowImage.aspx?imgID=1002743893&imgX=400
Utána  az optimalizálás.
Ha kevés, akkor tddi-t bele!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.29 kedd, 20:35:51 írta Zsiri » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7436 Dátum: 2009.12.29 kedd, 21:14:17 »

Hát azért ne mondja nekem senki hogy benzinesen katalizátort ki,lambda meghackel,sportkipu átcsövezve,direktszürő és chippel meghúzod nem érezni semmit!!!!!
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #7437 Dátum: 2009.12.29 kedd, 21:30:11 »

Hát azért ne mondja nekem senki hogy benzinesen katalizátort ki,lambda meghackel,sportkipu átcsövezve,direktszürő és chippel meghúzod nem érezni semmit!!!!!


a lóerők hiányát csak köbcentivel lehet javítani normálisan
erre élő példa hogy nézzétek meg mit megy egy 2literes
meg nézzétek meg mit megy egy 6literes
 eplus2 eplus2
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7438 Dátum: 2009.12.30 szerda, 08:15:49 »

Húúú hát most hirtelen nincs 200e pénzem erre a célra sajnos  rinya
Légszűrőt mindenképpen cserélek majd, de sztem csak tavasszal. Sportgyertyát milyet érdemes venni bele?
Sportkipuffot is akarok hamarosan, csak még vacillálok. Ugyanis az egyik lehetőség, hogy veszek egy dobot és azt felrakatom. Viszont előbb vagy utóbb szeretnék komplett rendszert, de ha már felrakattam egy dobot, akkor nem macerásabb a későbbiekben egy rendszert berakatni? wow1 (ez egy igazi hülye kérdés volt, dehát még korán van)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7439 Dátum: 2009.12.30 szerda, 10:41:58 »

Hát a mondeo alapjában sem egy tuningbarát autó igazából,de a benzinese még annyira sem....japcsikat lehet durván benzinesből tuningolni,de horror áron persze.....Aki nekem csinálta a chippem srác,épitettek egy punto gt-ből egy 300Le-s gépet....csak gyorsulásra megy vele a srác állitólag,és brutál....de a turbót zabálja rendesen.....szal nem olcsó hobbi.... szomoru1
Esetleg megcsinálni turbósra a mondit,az lenne a móka talán,meg a fölös pénz helye meglenne egyből.... eplus2
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7440 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:27:16 »

Hát a mondeo alapjában sem egy tuningbarát autó igazából,de a benzinese még annyira sem....japcsikat lehet durván benzinesből tuningolni,de horror áron persze.....Aki nekem csinálta a chippem srác,épitettek egy punto gt-ből egy 300Le-s gépet....csak gyorsulásra megy vele a srác állitólag,és brutál....de a turbót zabálja rendesen.....szal nem olcsó hobbi.... szomoru1
Esetleg megcsinálni turbósra a mondit,az lenne a móka talán,meg a fölös pénz helye meglenne egyből.... eplus2

Na igen, csak ugye az sem 1-2 forint, meg szerintem utána folyamatosan lenne gond az autóval...
Én speciel nem is akarok dragstert csinálni a kocsimból, csak szeretnék bele "1-2" plusz lóerőt és nm-t  taps
Erre a célra viszont jelenleg nincsenek százezreim, de dolgozom rajta  hehe
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7441 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:48:32 »

Húúú hát most hirtelen nincs 200e pénzem erre a célra sajnos  rinya
Légszűrőt mindenképpen cserélek majd, de sztem csak tavasszal. Sportgyertyát milyet érdemes venni bele?
Sportkipuffot is akarok hamarosan, csak még vacillálok. Ugyanis az egyik lehetőség, hogy veszek egy dobot és azt felrakatom. Viszont előbb vagy utóbb szeretnék komplett rendszert, de ha már felrakattam egy dobot, akkor nem macerásabb a későbbiekben egy rendszert berakatni? wow1 (ez egy igazi hülye kérdés volt, dehát még korán van)

A HD sportdob most akciósan 18e Ft!
Sport gyertya helyett anno a primerába a vw 3 polusú gyertyája került, sokat dobott rajta 3ezres fordulat felett. Szerintem nézz bele megfelelő hőértékű 3-4 pólusú sima gyertyát ( NGK, Bosh, Champion stb)
A sport hátsó dobból érdemes 60mm-est venned, dupla belső csövezésüt, esetleg egy gázgyorsítót még a katalizátor után. A katalizátort nem bántanám, idősebb benzinesek épphogy teljesítik így is az emissziót. Ha több pénzed lesz akkor ezeket be tudod illeszteni az új rendszerbe. De minek új csöveket, úgy is a dob fojtja le a mocit.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7442 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:54:30 »

A HD sportdob most akciósan 18e Ft!
Sport gyertya helyett anno a primerába a vw 3 polusú gyertyája került, sokat dobott rajta 3ezres fordulat felett. Szerintem nézz bele megfelelő hőértékű 3-4 pólusú sima gyertyát ( NGK, Bosh, Champion stb)
A sport hátsó dobból érdemes 60mm-est venned, dupla belső csövezésüt, esetleg egy gázgyorsítót még a katalizátor után. A katalizátort nem bántanám, idősebb benzinesek épphogy teljesítik így is az emissziót. Ha több pénzed lesz akkor ezeket be tudod illeszteni az új rendszerbe. De minek új csöveket, úgy is a dob fojtja le a mocit.
Milyen Primérába, pontosan milyen gyertyát?  vigyor3
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7443 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:17:32 »

Hát azért ne mondja nekem senki hogy benzinesen katalizátort ki,lambda meghackel,sportkipu átcsövezve,direktszürő és chippel meghúzod nem érezni semmit!!!!!

Hát ha a lambdát is kidobja akkor ha másutt nem is nagyon, de a fogyasztásán biztos nagyon fogja érezni  vigyor3
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7444 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:19:09 »

Milyen Primérába, pontosan milyen gyertyát?  vigyor3
P11, 1,6 slx, 100 lovas, 98-as évjáratúba. Hogy milyen volt? A típusát nemtom. Pult alól volt, akciósan!  eplus2
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7445 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:48:20 »

A HD sportdob most akciósan 18e Ft!
Sport gyertya helyett anno a primerába a vw 3 polusú gyertyája került, sokat dobott rajta 3ezres fordulat felett. Szerintem nézz bele megfelelő hőértékű 3-4 pólusú sima gyertyát ( NGK, Bosh, Champion stb)
A sport hátsó dobból érdemes 60mm-est venned, dupla belső csövezésüt, esetleg egy gázgyorsítót még a katalizátor után. A katalizátort nem bántanám, idősebb benzinesek épphogy teljesítik így is az emissziót. Ha több pénzed lesz akkor ezeket be tudod illeszteni az új rendszerbe. De minek új csöveket, úgy is a dob fojtja le a mocit.
Na még az lesz egy érdekes történet, olyan sportdobot találni, ami nekem is tetszik meg a kocsimnak is   vigyor3
A dupla belső csővezetésű miért jó? Hülye kérdés, de akkor annak dupla a kipufogócsöve is?  szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7446 Dátum: 2009.12.30 szerda, 14:10:55 »

Hát ha a lambdát is kidobja akkor ha másutt nem is nagyon, de a fogyasztásán biztos nagyon fogja érezni  vigyor3

több erőhőz,több anyag is kell.....valamit valamiért. wave
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7447 Dátum: 2009.12.30 szerda, 15:59:17 »

több erőhőz,több anyag is kell.....valamit valamiért. wave

ahogy a németek mondják: "Semmiből nem lesz gyorsulás!"
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7448 Dátum: 2009.12.30 szerda, 16:09:32 »

Na még az lesz egy érdekes történet, olyan sportdobot találni, ami nekem is tetszik meg a kocsimnak is   vigyor3
A dupla belső csővezetésű miért jó?
Még kisebb a fojtása!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7449 Dátum: 2009.12.30 szerda, 16:14:29 »

A HD sportdob most akciósan 18e Ft!
Sport gyertya helyett anno a primerába a vw 3 polusú gyertyája került, sokat dobott rajta 3ezres fordulat felett. Szerintem nézz bele megfelelő hőértékű 3-4 pólusú sima gyertyát ( NGK, Bosh, Champion stb)
A sport hátsó dobból érdemes 60mm-est venned, dupla belső csövezésüt, esetleg egy gázgyorsítót még a katalizátor után. A katalizátort nem bántanám, idősebb benzinesek épphogy teljesítik így is az emissziót. Ha több pénzed lesz akkor ezeket be tudod illeszteni az új rendszerbe. De minek új csöveket, úgy is a dob fojtja le a mocit.


A HD dobok tényleg jók. Van mindenféle, minőségi és jó áruk van. Itt egy lista képekkel: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=1
A tuning nem a gyertyáknál kezdődik, én biztos nem dobnék ki ilyenre pénzt. A kipufogón a legértelmesebb (és érezhető) beavatkozás a katalizátor eltüntetése. Gázgyorsító butaság. A hátsódob legyen átömlős (HD-nél alap), az lényegtelen hogy duplacsövű vagy sem, az átmérője pedig nagyjából igazodjon az autód alatt futó gyári csőátmérőhöz, hogy könnyen fel lehessen szerelni, azthiszem a 2.0ás alatt 45ös cső van. Egy teljes rendszer és egy direktszüszi sem hoz önmagában sokat igazából egy gyári motor mellett, talán magasabb fordulatokon rugalmasabb lesz a gép.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.