Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 20:48:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480614 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2009.12.30 szerda, 16:18:06 »

Hát azért ne mondja nekem senki hogy benzinesen katalizátort ki,lambda meghackel,sportkipu átcsövezve,direktszürő és chippel meghúzod nem érezni semmit!!!!!


Nem az hogy semmit, de annyit nem amennyit rákölt az ember. A lambdához nem jó ötlet hozzányúlni így.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2009.12.30 szerda, 19:21:47 »

Nem az hogy semmit, de annyit nem amennyit rákölt az ember. A lambdához nem jó ötlet hozzányúlni így.

eleve nem veszünk benzinest ha tuningolni akarunk,vagy veszünk egy akkorát hogy nem kell azt tuningolni,mert feltépi a betont....szerintem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2009.12.30 szerda, 21:12:35 »

eleve nem veszünk benzinest ha tuningolni akarunk,vagy veszünk egy akkorát hogy nem kell azt tuningolni,mert feltépi a betont....szerintem.

Én ha tehetném, gyárilag turbós benzinest vennék alapnak. De az még nem most lesz  szomoru1
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2009.12.30 szerda, 22:53:17 »

Ezzel egyetértek, de ugyebár olyan árkategóriában, amiért speciel én ezt a Mondeot vettem, nem hinném, hogy lehetne olyan benzines turbos autót venni, amivel ne volna gond akár 100km-enként... Undecided
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2009.12.30 szerda, 23:20:17 »

Ezzel egyetértek, de ugyebár olyan árkategóriában, amiért speciel én ezt a Mondeot vettem, nem hinném, hogy lehetne olyan benzines turbos autót venni, amivel ne volna gond akár 100km-enként... Undecided

Hát ezaz. Elég öreg példányokat lehetne keríteni ennyiért.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 07:49:12 »

Kicsit nagyon hozzászoktatok a jóhoz és nem értékelitek ami van. Pl: Rocco, ülj bele egy 3 hengeres 1.0-ás Suzukiba aztán ülj vissza a sajátba. Máris nem akarsz tuningolni többet. Ez a legolcsóbb tuning, amit ismerek. taps
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 07:57:51 »

Kicsit nagyon hozzászoktatok a jóhoz és nem értékelitek ami van. Pl: Rocco, ülj bele egy 3 hengeres 1.0-ás Suzukiba aztán ülj vissza a sajátba. Máris nem akarsz tuningolni többet. Ez a legolcsóbb tuning, amit ismerek. taps
Nézőpont kérdése, de azért ebben is van valami  nyes
Csak az a baj, hogy én egy olyan kisautóbol ültem át ebbe, ami 900Kg és 160 Le volt chippelve, sportrendszerrel, stb... Kicsit más volt az élmény  wow1
Viszont az a kicsike 26 éves volt  vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:24:30 »

Kicsit nagyon hozzászoktatok a jóhoz és nem értékelitek ami van. Pl: Rocco, ülj bele egy 3 hengeres 1.0-ás Suzukiba aztán ülj vissza a sajátba. Máris nem akarsz tuningolni többet. Ez a legolcsóbb tuning, amit ismerek. taps

Ismerem az érzést, és én már leis tettem igazából a Mondeo tuningjáról, pedig nagyon rá voltam kattanva, de túl költséges lenne, ha igazi eredményt akarnék, aztán meg a megbízhatóság rovására is megy. Igazából ha odalépek ennek, akkor érzem, hogy városban biztos nem lenne jó ötlet ennél erősebb. (Autópályán viszont lehetne lendületesebb is.)
De a tuningról nem mondok le soha Tongue, majd fősuli után biztos lesz valami projekt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:53:12 »

Aki már megtapasztalta ezt az élményt, az szerintem sosem fog tudni lemondani a tuningról...
Mindig többet és többet akar, sosem elég. Pár hónapja volt szerencsém megtapasztalni egy kb 600 Le-s Por** nyomatékát, hát a vesém majdnem leszakadt  wow1
Aztán átültem az én kisautómba... van különbség, de persze árban is  vigyor3
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 12:03:26 »

Aki már megtapasztalta ezt az élményt, az szerintem sosem fog tudni lemondani a tuningról...
Mindig többet és többet akar, sosem elég. Pár hónapja volt szerencsém megtapasztalni egy kb 600 Le-s Por** nyomatékát, hát a vesém majdnem leszakadt  wow1
Aztán átültem az én kisautómba... van különbség, de persze árban is  vigyor3


 nekem 600pacihoz még nem volt szerencsém viszont vezettem egy 450pacis Camaro-t. Azért a 6.3L azt csinálja amit a gázpedál diktál neki Smiley
Meg vittek idén szeptemberben egy Nissan 350Z-vel is. Az is komolybavágós volt
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 12:14:50 »

Camaro??? húúúúú az nagy élmény lehetett...  worship
nade szerintem lassan dobjuk a témát, mert off lesz...  szomoru1
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2010.01.01 péntek, 12:33:09 »

Én ha tehetném, gyárilag turbós benzinest vennék alapnak. De az még nem most lesz  szomoru1
Mentem a héten egy mk4 2,5 T benzines autóval, amennyibe kerül ahhoz képest csalódás volt számomra, az mk4 dicsérhetik nekem, de nem több mint egy új VW ,  ez számomra nem jó jel!
Egy Ford értékesítő barátom azt mondja, a Ford azt szeretné , hogy érték állóbb legyen a mk4 mondeo na erre az mk4 nem lesz alkalmas, főleg nem a dízel!!! 
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2010.01.01 péntek, 23:10:58 »

Mentem a héten egy mk4 2,5 T benzines autóval, amennyibe kerül ahhoz képest csalódás volt számomra, az mk4 dicsérhetik nekem, de nem több mint egy új VW ,  ez számomra nem jó jel!
Egy Ford értékesítő barátom azt mondja, a Ford azt szeretné , hogy érték állóbb legyen a mk4 mondeo na erre az mk4 nem lesz alkalmas, főleg nem a dízel!!! 


Ford Majálison meghajkurásztam énis azt, de tényleg nem egy nagy szám. Mellesleg szerintem ebben a kategóriában, pláne alatta nemigazán van nem kommersz "újautó".
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2010.01.02 szombat, 18:57:14 »

Ford Majálison meghajkurásztam énis azt, de tényleg nem egy nagy szám. Mellesleg szerintem ebben a kategóriában, pláne alatta nemigazán van nem kommersz "újautó".
Ezzel teljesen egyetértek!!!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2010.01.02 szombat, 19:49:50 »

Mentem a héten egy mk4 2,5 T benzines autóval, amennyibe kerül ahhoz képest csalódás volt számomra, az mk4 dicsérhetik nekem, de nem több mint egy új VW ,  ez számomra nem jó jel!
Ezen segít chippelés és szerintem erre nagyon jó alap a 2,5T motor. A másik a 2,2 tdci, 210 pacira húzva, 460Nm nyomatékkal! A turbós mocikból lehet legkönnyebben és legolcsóbban előcsalogatni a bestiát! exploserderage
A gyári szoftverrel ezek olyanok, mintha fojtással mennének, nem húznak magasabb fordulaton, nem indulnak meg annyira alacsonyabbon sem, a gari miatt nehogy széthajtsa a p@raszt eszetlenül! Aki meg chippeli az autóját utána jobban oda is figyel rá!
Legalábbis én és néhány ismerősöm!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.02 szombat, 20:27:37 írta Zsiri » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:10:39 »

Ezen segít chippelés és szerintem erre nagyon jó alap a 2,5T motor. A másik a 2,2 tdci, 210 pacira húzva, 460Nm nyomatékkal! A turbós mocikból lehet legkönnyebben és legolcsóbban előcsalogatni a bestiát! exploserderage
A gyári szoftverrel ezek olyanok, mintha fojtással mennének, nem húznak magasabb fordulaton, nem indulnak meg annyira alacsonyabbon sem, a gari miatt nehogy széthajtsa a p@raszt eszetlenül! Aki meg chippeli az autóját utána jobban oda is figyel rá!
Legalábbis én és néhány ismerősöm!  integet2
Szerintem ennyi pénzért vásárolt autónál, nem azon kellene gondolkodni, hogy  a motort tuningoljam , hanem egy ütőképes és megbízható autót kapjak, na most ez az mk4 dízelről nem mondható el , az mk4 topicban mindenféléket írnak a mk2, és az mk3 mondikról, de szívesen beszélgetnék velük 200 000km megtétele után, szerintem  nem lenne ilyen nagy az arcuk mint most egyik- másiknak. Arra nem gondolnak, hogy nem azért nem járunk mk4.
mert drága, hanem azért mert szinte csak rosszat hallani a kocsiról!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 20:55:06 »

Szerintem ennyi pénzért vásárolt autónál, nem azon kellene gondolkodni, hogy  a motort tuningoljam , hanem egy ütőképes és megbízható autót kapjak,
Pedig a tuningnak a lényege, ha elégedetlen vagy az autóddal, tudd, hogy mennyi tartalék lehet benne! A másik, lehet, hogy nem vagy elégedetlen vele, csak szeretnéd, hogy a tied erősebb legyen, mint a másik ugyanolyan.
Nekem tök mindegy ? lovas lesz a köv. autóm, de tudom, hogy elégedetlen leszek vele! eplus2
1. Biztos turbó diesel lesz.
2. Biztos kevés lesz a paci benne, még ha 200 lovas lesz is! eplus2
Ha belegondolsz a 2,5T moci a fókában 320 paci körül van, - ezt is biztos tuningolnám még - az mk4-ben ugyanaz a blokk 220 lovas.  Ezért jó tudnunk, mennyi lehet benne még a tartalék! Ehhez már csak apró trükkök kellenek, több üza, nagyobb turbónyomás, nagyobb cooler, esetleg a fóka befecskendezői. De 40-60 pacit csak szoftveresen is kicsiholnak belőle!

na most ez az mk4 dízelről nem mondható el , az mk4 topicban mindenféléket írnak a mk2, és az mk3 mondikról, de szívesen beszélgetnékvelük 200 000km megtétele után, szerintem  nem lenne ilyen nagy az arcuk mint most egyik- másiknak. Arra nem gondolnak, hogy nem azért nem járunk mk4.
mert drága, hanem azért mert szinte csak rosszat hallani a kocsiról!
A 200.000km-en óra szerint túl vagyok. Import autó, 3 évesen 87000km-el vettem.  Ez lehet már könnyedén 300-350.000km-is valósan Huh? Aki viszont beül mellém, nem hiszi el, hogy 8 éves autóban ül. Nem zörög, nem hullik szét, mindene működik. Nem szólnám le az mk3-at! Én sem szólom le a többit!   duhos2
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2010.01.08 péntek, 20:47:02 »

[A 200.000km-en óra szerint túl vagyok. Import autó, 3 évesen 87000km-el vettem.  Ez lehet már könnyedén 300-350.000km-is valósan Huh? Aki viszont beül mellém, nem hiszi el, hogy 8 éves autóban ül. Nem zörög, nem hullik szét, mindene működik. Nem szólnám le az mk3-at! Én sem szólom le a többit!   duhos2

[/quote]
Minden felfogás kérdése, én sem szoktam leszólni mások autóját, csak dühítet hogy sokan miket írnak.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2010.01.09 szombat, 10:17:07 »


Minden felfogás kérdése, én sem szoktam leszólni mások autóját, csak dühítet hogy sokan miket írnak.
eljen Szintúgy!
Naplózva
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:18:04 »

Hali.Nekem is kéne egy kis segitség.Szeretnék még pár lóvat hozzádobni a kocsihoz.de nem szeretnék csipet.meg mindenféle bonyolult dolgot.Valami egyszerü megoldás érdekelne.Esetleg ha valaki tud olyant amit ithon különösebb szerszámok nélkül valamennyi autószerelési tapasztalattal meg lehetne csinálni az lenne a legjobb.kipuf már megvan.meg sportszűrő is.És valaki leirná hogy mit lehetne még csinálni azt megköszönném.

Ja és van egy eladó kb 5000km-t használt BMC sport betétszűrőm ha érdekelne valakit.Boltban 16000ft volt.de én nem használom 9000ért odaadom.MKII-be való.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:24:59 »


Egy Ford értékesítő barátom azt mondja, a Ford azt szeretné , hogy érték állóbb legyen a mk4 mondeo na erre az mk4 nem lesz alkalmas, főleg nem a dízel!!! 


Ezt ki tudnád fejteni bővebben?

(Ugyanis  a családban volt mk1, van egy mk2 a kertben, volt mk3-as tdci-m, és most egy mk4-et vezetek, szóval azt hiszem talán jobban ismerem a mondeókat, mint pl. Te)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:32:20 »

Szerintem ennyi pénzért vásárolt autónál, nem azon kellene gondolkodni, hogy  a motort tuningoljam , hanem egy ütőképes és megbízható autót kapjak, na most ez az mk4 dízelről nem mondható el ,


Ilyen sok a tapasztalatod mk4 dízlivel?

az mk4 topicban mindenféléket írnak a mk2, és az mk3 mondikról, de szívesen beszélgetnék velük 200 000km megtétele után, szerintem  nem lenne ilyen nagy az arcuk mint most egyik- másiknak.


Állok elébe...

Arra nem gondolnak, hogy nem azért nem járunk mk4.
mert drága, hanem azért mert szinte csak rosszat hallani a kocsiról!


Nyílván...  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2010.01.13 szerda, 13:50:37 »

Ezt ki tudnád fejteni bővebben?


Csak lehetőleg ne ide.. Privátban intézzétek el, nemsokan kíváncsiak erre szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 13:57:12 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2010.01.13 szerda, 13:55:49 »

Hali.Nekem is kéne egy kis segitség.Szeretnék még pár lóvat hozzádobni a kocsihoz.de nem szeretnék csipet.meg mindenféle bonyolult dolgot.Valami egyszerü megoldás érdekelne.Esetleg ha valaki tud olyant amit ithon különösebb szerszámok nélkül valamennyi autószerelési tapasztalattal meg lehetne csinálni az lenne a legjobb.kipuf már megvan.meg sportszűrő is.És valaki leirná hogy mit lehetne még csinálni azt megköszönném.

Ja és van egy eladó kb 5000km-t használt BMC sport betétszűrőm ha érdekelne valakit.Boltban 16000ft volt.de én nem használom 9000ért odaadom.MKII-be való.

Igazából megtetted az egyszerű lépéseket (de csak ha nincs katalizátor sem). Esetleg veztengelycseréhez még nemkell nagyon szétkapni, és az némileg érezhető is, de önmagában még kevés és darabja 50.000körül van, egy ecu progizás is még mindig korai lenne. Szóval elég mélyre kell nyúlnod a tárcában, ha valami érezhetőt szeretnél.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:13:46 »

mk1-4 vs mk4-1 témában felesleges a másikat szidni
nem egyformák az ízlések, nem egyformák az igények
kéretik ezt elfogadni  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:18:56 »

mk1-4 vs mk4-1 témában felesleges a másikat szidni
nem egyformák az ízlések, nem egyformák az igények
kéretik ezt elfogadni  worship

Én ezt elfogadom, de azért vannak tények is, ami alapján egy viszonylag új konstrukciót nem lehet összehasonlítani egy 10 évessel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:26:11 »

Én ezt elfogadom, de azért vannak tények is, ami alapján egy viszonylag új konstrukciót nem lehet összehasonlítani egy 10 évessel...
legfőképpen nem neked szólt, mivel neked volt/van mindegyikből, ezért te nem fikáztad a másikat feleslegesen

szóval a tényeket leírhatjátok a másikról, de ennél továbbmenni nincs értelme, az összehasonlíthatatlanság (szép szó) miatt
odatehetjük a b-d-lpg-e85, kombi/lépcsőshátú mellé
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:34:33 »

Én ezt elfogadom, de azért vannak tények is, ami alapján egy viszonylag új konstrukciót nem lehet összehasonlítani egy 10 évessel...
7 évig toltam egy vételkor 10 éves mazda 626-t. nem ette az olajat, volt benne tempomat, ülésfűtés, plüs huzat. kiégett égő visszajelzése, fényszórómosó, elektromos ablakok és tető. könyöktámasz.

Amikor nekem valamelyik ismerős az új autójával jött, akkor mondtam neki, hogy az enyém 15 éves és még mindig minden működik benne. Nemcsak a motor hanem az extrák is. A trendeket ismerve ez a mai autókról nem lesz majd elmondható, még egy mazdáról sem. De be kell valljam, miután beleültem egy mazda6ba vagy a mondeoba, én nem szivesen ülnék vissza a 626ba Smiley 5 év múlva az MKIIIról is ezt fogom gondolni, pedig most szeretem.

A cégnél fapados focusok vannak. Elfogadnám, mert nem én fizetem meg tankolom, de fáj amikor beleülök. De lehet hamar megszoknám ha kell.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:41:25 »

7 évig toltam egy vételkor 10 éves mazda 626-t. nem ette az olajat, volt benne tempomat, ülésfűtés, plüs huzat. kiégett égő visszajelzése, fényszórómosó, elektromos ablakok és tető. könyöktámasz.

Amikor nekem valamelyik ismerős az új autójával jött, akkor mondtam neki, hogy az enyém 15 éves és még mindig minden működik benne. Nemcsak a motor hanem az extrák is. A trendeket ismerve ez a mai autókról nem lesz majd elmondható, még egy mazdáról sem. De be kell valljam, miután beleültem egy mazda6ba vagy a mondeoba, én nem szivesen ülnék vissza a 626ba Smiley 5 év múlva az MKIIIról is ezt fogom gondolni, pedig most szeretem.

Ezért mondom, hogy mindenkinek az a legjobb, amije éppen van. És az olyan megjegyzések, hogy  azért nem veszek Porsche 911 turbo-t, mert a gyerekülés nem fér bele, nem szeretem. Mert Én szívesen ülnék bele egybe, de egyelőre nem tudom megfizetni.

Pl. a korábbi autóm formája, belseje a mai napig jobban tetszik, mint a mostanié, de a mostaniban van ezer más dolog ami  miatt nem szeretnék visszaülni. Mk4-et összehasonlítani mk3-al, reális, de már egy mk3-at mk2-vel, főleg egy mk1/2-őt egy mk4-el abszolút nem reális.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2010.01.13 szerda, 19:59:23 »

...

A cégnél fapados focusok vannak. Elfogadnám, mert nem én fizetem meg tankolom, de fáj amikor beleülök. De lehet hamar megszoknám ha kell.

Ezt én naponta élem át. Egy 90 lovas céges Trend Focussal járok (a tempomatot én rendeltem bele!!), a Mondeo meg otthon áll és a feleségem meg a fiam jár vele. Minden reggel káromkodok magamban, dehát naponta a Tatabánya-Budapest táv nem finanszírozható saját pénzből.  szomoru1

De a drágasssszágomat NEM ADOM EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2010.01.13 szerda, 20:37:47 »

Ford Majálison meghajkurásztam énis azt, de tényleg nem egy nagy szám. Mellesleg szerintem ebben a kategóriában, pláne alatta nemigazán van nem kommersz "újautó".
Egyet meg valamelyik nagytalin hullasztottak szét...tudom hajtották meg minden, de akik tervezték az autót, gondolhatták, hogy aki megveszi a 220 lovas gépet, az nem úgy akarja használni mint az 1.6i-t...
hanem ha kell igen is lehessen megküldeni azt a 220 lovat, és ne hulljon már szét...(200km után)
Ha ehhez nagyobb kuplung, vagy erősebb váltó-féltengelyek kellenek, akkor tessék nagyobb és erősebb dolgokat beletenni, s láss csodát nem hullik szanaszét 3 éves korára.... szomoru1
Lehet egy idő után így javulna az értékállóság is.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 19:53:28 »

Ezt ki tudnád fejteni bővebben?

(Ugyanis  a családban volt mk1, van egy mk2 a kertben, volt mk3-as tdci-m, és most egy mk4-et vezetek, szóval azt hiszem talán jobban ismerem a mondeókat, mint pl. Te)
Arra gondolt, hogy mondeoval  megegyező értékű autó 2 éves korában többet ér mint a mondi, és ezen szeretnének változtatni, hogy értékállóbb legyen az autó mint most, ennyi az egész. az mk4 dízeléről azért írtam amit írtam, mert 2 ismerősömnek is van, és az egyik  75 000Km után a másik 90 000Km környékén lett motorhibás. És mindegyik 500 000Ft fölötti javítás volt,
 Lehet ,hogy ezek véletlenek de azért  érdekes. És senkit sem szeretnék megbántani, ha valakit megbántottam elnézést nem volt szándékos!
De ezzel én a témát befejeztem!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 21:40:29 írta imi111 » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2010.02.19 péntek, 17:24:19 »

megtaláltam a megfelelő intercoolert....persze ha befér... eplus2

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2010.02.19 péntek, 18:17:50 »

megtaláltam a megfelelő intercoolert....persze ha befér... eplus2

jól néz ki. Mikor jössz a leömlőért?
Rendelhetnél ilyet is pl.
http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/17289/
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2010.02.19 péntek, 18:47:13 »

jól néz ki. Mikor jössz a leömlőért?
Rendelhetnél ilyet is pl.
http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/17289/

szerintem már csak március elején tudok menni érte...sok melóm van, és nemtudok most pestre menni.....
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2010.02.19 péntek, 19:31:04 »

megtaláltam a megfelelő intercoolert....persze ha befér... eplus2

szép nagy...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2010.02.22 hétfő, 14:57:26 »

megtaláltam a megfelelő intercoolert....persze ha befér... eplus2


Szép darab!  wow1 Hová is tennéd? A klíma hűtő elé?
Ehhez már kéne egy kicsit nagyobb turbónyomás is, hogy legyen mit visszahűteni.  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2010.02.22 hétfő, 18:10:57 »

Szép darab!  wow1 Hová is tennéd? A klíma hűtő elé?
Ehhez már kéne egy kicsit nagyobb turbónyomás is, hogy legyen mit visszahűteni.  eplus2

ne tessék izgulni kérem,folyamatban van a dolog... eplus2
bár most ráköltöttem majdnem 200-at hirtelen és elment a kedvem picit... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.23 kedd, 06:18:37 írta Bunyek » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2010.02.24 szerda, 15:32:10 »

Találtam egy turbónyomás szabályzót. Szerintetek ez mennyire működőképes. Valaki már próbálta?
Fix. geos turbóra gondoltam!
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&termek=11601
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2010.02.27 szombat, 15:13:46 »

ha venni akarsz ilyesmit, akkor keresgélj inkább a neten ne tőlük vedd. én minden hétköznap előttük megyek el. udvarukon mercik, bömösök, nissan 350z, ford mustang, dodge viper... nem éppen az átlagemberre vannak tervezve az áraik

Keresgéltem, de csak náluk találtam.  szomoru1
Talán ez a legegyszerűbb módszer a turbónyomás szabályozására? Valaki használ már ilyent? Tapasztalat érdekelne.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2010.02.27 szombat, 20:50:24 »

Keresgéltem, de csak náluk találtam.  szomoru1
Talán ez a legegyszerűbb módszer a turbónyomás szabályozására? Valaki használ már ilyent? Tapasztalat érdekelne.
És a saját gyári szabályzója miben marad alul ezektől az űber vacakoktól??? fejvakaras fejvakaras pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 12:11:03 »

No ez tényleg jó áron van.  integet2 Csak lejárt aukciót találtam a vaterán eddig erről a termékről. Köszi!  wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 12:21:11 »

És a saját gyári szabályzója miben marad alul ezektől az űber vacakoktól??? fejvakaras fejvakaras pias
Korábban beszélgettünk róla, hogy az enyém fix. geos turbós. Javasoltad, ha nyomást akarok emelni, a szabályzó tengely hosszát kurtítanom kellene. Az meg végleges megoldás. Neked csak a csavaron kell állítanod és már meg is van a plussz.
Ennél ha kell, akkor feljebb tudom tekerni a turbó leszabályozását, ha nincs rá szükség akkor marad alap helyzetben. Ha kell kiszerelem belőle. Egyre van már csak szükségem, turbónyomás mérőre! 1,5-ről, 1,7-1,8ra szeretném csak állítani, nem feljebb. A dugók, hajtókar csapágyak kifeküdnének 2 bar-os töltésnél.
Elméletileg kell, hogy működjön, gyakorlatban van-e rá már tapasztalat, működő képes ötlet-e erre várok reagálást.
Te is jó pár autót tuningoltál már, Bunyeknak van még fix geos. turbója, neki sem árt a nagy coolerhez a többlet levegő.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 14:27:23 »

Korábban beszélgettünk róla, hogy az enyém fix. geos turbós. Javasoltad, ha nyomást akarok emelni, a szabályzó tengely hosszát kurtítanom kellene. Az meg végleges megoldás. Neked csak a csavaron kell állítanod és már meg is van a plussz.
Ennél ha kell, akkor feljebb tudom tekerni a turbó leszabályozását, ha nincs rá szükség akkor marad alap helyzetben. Ha kell kiszerelem belőle. Egyre van már csak szükségem, turbónyomás mérőre! 1,5-ről, 1,7-1,8ra szeretném csak állítani, nem feljebb. A dugók, hajtókar csapágyak kifeküdnének 2 bar-os töltésnél.
Elméletileg kell, hogy működjön, gyakorlatban van-e rá már tapasztalat, működő képes ötlet-e erre várok reagálást.
Te is jó pár autót tuningoltál már, Bunyeknak van még fix geos. turbója, neki sem árt a nagy coolerhez a többlet levegő.


miért nem birnák a 2 bar-os töltést?
nekem a nagy coolerhez lessz egy GT20 vagy GT22-es turbó, ami kb 2.4 bart fog tolni....és természetesen FIX lessz azis... eplus2
de kap hozzá nagy csucsokat is mert anélkül karcsú lenne....
de persze ez majd lessz....most kifogytam zséből,meg nyaralás,stb....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 17:49:39 »

van ugye ez a videó
http://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE

és a válasz, amit az ember írt nekem (egy kicsit fáziskéséses a srác, de van ez így  nyes)

"escort rs turbo exhaust manifold cut flange off the zetec one and welded it onto the rs turbo one, 200sx s14 injectors, t3 turbo off a cossie, megasquirt ecu, front mount intercooler with diy pipe kit, bailey dump valve, arp rod bolts, multilayer steel rs focus headgasket, focus rs sparkplugs, rs turbo oil feed pipe, oil return welded into top of sump, rs turbo down pipe, car in vid is a bit noisy as only running down pipe not full exhaust pipe as had not fitted it on the first start up!
mtx75 rs2000 gearbox with a techniclutch (uprated clutch)
a few other little bits and bobs cant think what they are at the mo!
the engine has now been removed from my mondeo and now fitted in my escort cosworth replica!
but not finished as yet!
when it was in the mondeo i had it dyno'd on rolling road at 280bhp it went like fuck!!!
cant wait to see how quick it will be in this car!!!"
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2010.03.13 szombat, 09:58:18 »

2.2 TDCi 155 paciját mivel lehetne még megbolondítani?
Chip?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2010.03.13 szombat, 10:47:03 »

van ugye ez a videó
http://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE

és a válasz, amit az ember írt nekem (egy kicsit fáziskéséses a srác, de van ez így  nyes)

"when it was in the mondeo i had it dyno'd on rolling road at 280bhp it went like fuck!!!
cant wait to see how quick it will be in this car!!!"

Na ez már tuning nyes taps worship
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2010.03.13 szombat, 11:18:46 »

2.2 TDCi 155 paciját mivel lehetne még megbolondítani?
Chip?
Én kipróbáltam de inkább maradok az alap gyári programnál (illetve az EGR dugozva van ami egy picikét még rugalmasabbá tette de semmi több). Sok értelme nem lesz. Már túl sok lesz a nyomaték egy tengelyre. 435 Nm-nél már nem nagy öröm amikor 90-nél negyedikben egyenes kerékállásban előzöl és egy kövér gázadásra kipörög a kerék (ilyenkor persze a kipörgésgátló vissza veszi a motorfordulatot, pedig a gumikra igen alergiás vagyok hogy tapadjanak (nekem a téli gumim is V-s sebesség indexü)

Ha mindenképpen ragaszkodol hozzá akkor két módja van:

1.) Tuning box
1.1) Olcsó filléres vacak 10-20eFt ami csak a gázolaj hőmérséklet jeladót vágja át egy potival. Ez csak szét cseszi a motort meg füstölni fog mint egy szenes kazán, kicsit igaz jobban menne tőle
1.2) Komolyabb digitális box pl Küberl ezek olyan 70-120eFt körül vannak, Ezek a lenti tartományban nagyon keményen tudnak húzni. Előnye hogy megmarad az ECU saját védelme, gyakorlatilag nem tudja túlhúzni a motort. Ez a bajuk is mert tartós végsebesség körüli utazásnál blokkolhat azaz vészüzemmódba küldheti a motort (Ez motor leállít újraindit és törlödött is)

2.) Motor karektirisztika átirása ezt hívják szoftveres chipnek vagy szokták még optimalizálásnak is csúfolni
Ebben van jól és rosszul megírt. Előnye ezzel nagyon keményem meg lehet húzni egy motor teljesítményét. Hátránya felülírja a motorvédelmet. Hát én már láttam olyat 2,0TDCi-nél hogy a barmok úgy meghúzták hogy 1800 bar volt a maximális CR nyomás utána még négy hónapig amíg ki nem kellett cserélni a csúcsokat. A legjobban megírt 2,2 TDCi szofveres chip Gabo volt itteni clubtagé aki most már egy másik forumon lelhető csak fel. Neki a magictuning csinálta. Azt  a kocsit vezettem is. Én ültem az övében ő az enyémben és így gyorsultunk repülőtéren. Több kocsit vertem a sajátomra 400m-en   Undecided  Azt nagyon eltalálták  eljen

Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 19:35:56 »

Én kipróbáltam de inkább maradok az alap gyári programnál (illetve az EGR dugozva van ami egy picikét még rugalmasabbá tette de semmi több). Sok értelme nem lesz. Már túl sok lesz a nyomaték egy tengelyre. 435 Nm-nél már nem nagy öröm amikor 90-nél negyedikben egyenes kerékállásban előzöl és egy kövér gázadásra kipörög a kerék (ilyenkor persze a kipörgésgátló vissza veszi a motorfordulatot, pedig a gumikra igen alergiás vagyok hogy tapadjanak (nekem a téli gumim is V-s sebesség indexü)

2.) Motor karektirisztika átirása ezt hívják szoftveres chipnek vagy szokták még optimalizálásnak is csúfolni
Ebben van jól és rosszul megírt. Előnye ezzel nagyon keményem meg lehet húzni egy motor teljesítményét. Hátránya felülírja a motorvédelmet. Hát én már láttam olyat 2,0TDCi-nél hogy a barmok úgy meghúzták hogy 1800 bar volt a maximális CR nyomás utána még négy hónapig amíg ki nem kellett cserélni a csúcsokat. A legjobban megírt 2,2 TDCi szofveres chip Gabo volt itteni clubtagé aki most már egy másik forumon lelhető csak fel. Neki a magictuning csinálta. Azt  a kocsit vezettem is. Én ültem az övében ő az enyémben és így gyorsultunk repülőtéren. Több kocsit vertem a sajátomra 400m-en   Undecided  Azt nagyon eltalálták  eljen


Szerintem is egy jól megírt chip inkább, mint tuning box. Lehetőleg olyan szakival megíratni, aki nem csak a vw csoportot tuningolja, hanem ért a többi td-hez is és van már jópár referenciája.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 18:15:12 »

GT2049S van rajta mint az enyémen is elvileg...

Naplózva
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.