Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 19:55:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480564 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:26:59 »

le akarom dugózni az egr-t! hol találom,hogy néz ki?és melyik oldalát kell ledugózni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:38:10 »

le akarom dugózni az egr-t! hol találom,hogy néz ki?és melyik oldalát kell ledugózni?
a motor generátor felöli oldalán van elöl a szívósor bal oldalán.A dugót a kipuff felöli oldalára kell betenni.egy lemezt kell oda betenni,hogy lezárja a kipuff gázt.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:04:02 »

hát én nem látom ott sehol,pedig jól körülnéztem benne... hogy kell képet feltölteni ide?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:09:28 »

hát én nem látom ott sehol,pedig jól körülnéztem benne... hogy kell képet feltölteni ide?
bocs.most látom benyásod van,így nem igaz amit írtam.storno.

feltöltöd a képfeltöltés.hu ra és onnan beteszed a linkjét ide!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:20:46 »

úgy látom világszerte foglalkoztat mindenkit az egr kérdés: http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://images.forum-auto.com/mesimages/396777/Photo2722.jpg&imgrefurl=http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet457803.htm&usg=__WXgNXcxVQl4gk-QNEqos9wKgPsw=&h=600&w=800&sz=73&hl=hu&start=13&um=1&itbs=1&tbnid=9NOdfJlRcwKC_M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmondeo%2Begr%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26channel%3Ds%26tbs%3Disch:1
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:24:28 »

ezen az oldalon a képek dízelről mesélnek..szerintem...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:25:43 »

igen,de a lényege az egésznek az,hogy ezt mindenhol csinálják...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:25:58 »

ja.de ez is dizel!!! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:26:30 »

igen,de a lényege az egésznek az,hogy ezt mindenhol csinálják...
nyilván. pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:29:07 »

ezen az oldalon a képek dízelről mesélnek..szerintem...
ja 115LE-s TDDI pl nekem 90le TDDI-ben máshol van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2010.04.14 szerda, 10:38:37 »

ja 115LE-s TDDI pl nekem 90le TDDI-ben máshol van
Di-ből és CI.ből is több konfiguráció volt az évek során, úgyhogy vagy bal elől vagy jobb hátul van az EGR Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2010.04.30 péntek, 22:08:18 »

Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:09:05 »

Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom. Smiley
A gyári beszállító a Sachs, ettől nem nagyon kell(van) jobb minőség, ha nem kell semmi extra(ültetés meg ilyenek)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:20:17 »

Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom. Smiley

Cseréld gázosra (asszem a gyári nem az) az állítólag "feszesebb".
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2010.05.05 szerda, 07:59:40 »

A gyári beszállító a Sachs, ettől nem nagyon kell(van) jobb minőség, ha nem kell semmi extra(ültetés meg ilyenek)

Semmi extra nem kell. Jelentősen olcsóbb volt a gyári, mint a Koni, így maradtam ez eredetinél.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2010.05.05 szerda, 08:00:19 »

Cseréld gázosra (asszem a gyári nem az) az állítólag "feszesebb".

Gázosat nem akartam, az olajos tartósabb állítólag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2010.05.05 szerda, 16:25:37 »

Gázosat nem akartam, az olajos tartósabb állítólag.

Én pont fordítva tudom. fejvakaras

Egyébként hány százalékosak voltak hogy cserélted őket? Illetve első, hátsó volt cserés? Vagy mind a 4?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2010.05.05 szerda, 18:06:29 »

Én pont fordítva tudom. fejvakaras

Egyébként hány százalékosak voltak hogy cserélted őket? Illetve első, hátsó volt cserés? Vagy mind a 4?

Passz, nekem ezt mondta a szaki. Smiley

Az elsők még jók voltak, azok maradnak: Bal: 56,5 - 53,1 eltérés: 6,1
Hátsó: Bal: 48,7 - 22,9 eltérés: 52,9
A jobb hátsó ment tönkre, az olaj is folyik belőle, azt mondják mindig a jobb oldala megy tönkre hamarabb, mert az megy az út szélén. A küszöb a 49%, innentől kell cserélni, úgyhogy a másik oldal is kiesett, meg inkább párba legyen.

Autóklubnál 1700 Ft a 4 mérése (számla nélkül).
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.05 szerda, 18:08:10 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2010.05.05 szerda, 18:11:15 »

Passz, nekem ezt mondta a szaki. Smiley

Az elsők még jók voltak, azok maradnak: Bal: 56,5 - 53,1 eltérés: 6,1
Hátsó: Bal: 48,7 - 22,9 eltérés: 52,9
A jobb hátsó ment tönkre, az olaj is folyik belőle, azt mondják mindig a jobb oldala megy tönkre hamarabb, mert az megy az út szélén. A küszöb a 49%, innentől kell cserélni, úgyhogy a másik oldal is kiesett, meg inkább párba legyen.

Autóklubnál 1700 Ft a 4 mérése (számla nélkül).

Amúgyis párban "kell" cserélni a lengéscsillapítókat. És milyet vettél végülis, és mennyiért? Ha nem titok. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2010.05.05 szerda, 18:18:23 »

Amúgyis párban "kell" cserélni a lengéscsillapítókat. És milyet vettél végülis, és mennyiért? Ha nem titok. vigyor3

Nem titok! Smiley Eredeti Ford-ot vettem, olajosat, Nagyautónál klubkedvezménnyel 17 010 Ft / db.
A Koni-k 30e/db körül mozogtak, és a Classic kivételével állíthatóak, amire nekem nincs szükségem, a Classic meg nem ad semmivel többet mint a gyári szerintem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:32:03 »

Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk: http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:41:30 »

Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk: http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15
én még annak idején a 16 éves OFF astrámban (60 ló, egész ménes vigyor3) használtam, de semmit nem szűrt le
ha jó állapotú a motor, akkor nem nagyon van mit szűrnie, ha meg ki van a bele, akkor meg mindegy
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:15:46 »

Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk: http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15

Ezt érdemes bejátszani, mert elég durva olajos gáz szokott azon kinyomulni.
Érdemes a tartályt így felpolírozni, és akkor látványnak sem utolsó Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 14:18:51 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:58:23 »

én még annak idején a 16 éves OFF astrámban (60 ló, egész ménes vigyor3) használtam, de semmit nem szűrt le
ha jó állapotú a motor, akkor nem nagyon van mit szűrnie, ha meg ki van a bele, akkor meg mindegy

hidrotőkés autónál mindig van mit szűrnie. Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2010.05.14 péntek, 08:29:53 »

hidrotőkés autónál mindig van mit szűrnie. Smiley
abban is van ...
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 19:45:35 »

Sziasztok

Az én autómban elképzelhető, hogy nincs EGR-szelep? Megmondom őszintén nem értek hozzá, valaki mondta ezt nekem  wow1
99-es MK2 2.0  16V benzin
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 19:46:51 »

Ja és boccs, még valami  vigyor3
Van esetleg valakinek tapasztalata sport vezérműtengellyel kapcsolatban? Jó, nem jó, ajánljátok, vagy sem, stb....
És ha valakinek volt már tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor azt is szeretném tudni, hogy mást is át kell-e alakítani hozzá vagy csak simán ki kell cserélni és minden faxa?
Előre is köszi  worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 19:56:56 »

Ja és boccs, még valami  vigyor3
Van esetleg valakinek tapasztalata sport vezérműtengellyel kapcsolatban? Jó, nem jó, ajánljátok, vagy sem, stb....
És ha valakinek volt már tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor azt is szeretném tudni, hogy mást is át kell-e alakítani hozzá vagy csak simán ki kell cserélni és minden faxa?
Előre is köszi  worship

Nekem ugyan nincs saját tapasztalatom, de önmagában csak a veztengelyeket cseréled, attól nemnagyon fogsz érezhető változást tapasztalni. A lényege, hogy magasabb fordulatokon hatékonyan javul az öblítés, viszont alacsonyabb fordulatokon nem előnyös, és talán az alapjárat sem lesz a régi.
Kellene még leszednia hengerfejekek aljából is, esetleg a járatokat portolni, polírozni, nagyobb szelepek, injektorok, könnyített kipuff és a végén ECU programozás. Ezt már megéreznéd, de elgondolkodtató, hogy megérné-e azt a kb 200.000Ftot, mert azért annyira nemfeltétlen lesz durvább.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:04:55 »

Nekem ugyan nincs saját tapasztalatom, de önmagában csak a veztengelyeket cseréled, attól nemnagyon fogsz érezhető változást tapasztalni. A lényege, hogy magasabb fordulatokon hatékonyan javul az öblítés, viszont alacsonyabb fordulatokon nem előnyös, és talán az alapjárat sem lesz a régi.
Kellene még leszednia hengerfejekek aljából is, esetleg a járatokat portolni, polírozni, nagyobb szelepek, injektorok, könnyített kipuff és a végén ECU programozás. Ezt már megéreznéd, de elgondolkodtató, hogy megérné-e azt a kb 200.000Ftot, mert azért annyira nemfeltétlen lesz durvább.
Aham... Gondoltam én, hogy nem lesz ez olyan egyszerű. rinya
Azért köszönöm a gyors választ  worship
És van valaki, aki már turbósított (értelemszerűen) benzines Mondeot? Vagy valaki, aki ismer olyat, aki már csinált ilyet (fű micsoda mondat)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:16:07 »

Aham... Gondoltam én, hogy nem lesz ez olyan egyszerű. rinya
Azért köszönöm a gyors választ  worship
És van valaki, aki már turbósított (értelemszerűen) benzines Mondeot? Vagy valaki, aki ismer olyat, aki már csinált ilyet (fű micsoda mondat)

Végülis egyszerű művelet, csakhát sokat nemér, asszem kb 50rongy lenne a 2 tengely.
De azért várjuk még olyannak is a véleményét akinek saját tapasztalata van. Én csak hallottam róla, meg haverom rakott a 150lovas 2.0 Mitsu Eclips-ébe, de nemnagyon lehetett megérezni, persze aztse mondom, h egyáltalán nem érződött.
Turbósításról szabykot kérdezd (mailben). Szerintem vágod ki (gyorsulási versenyeken 10es idők a 2.0 turbosított Zetec motoros Fiestával). Neki volt eladó turbosított motorja (kb 300-350lóerő) mindennel együtt, ha jól emlékszem 400ért ajánlotta anno, ami kurvajó vétel lehetett, mert egyedileg összerakni valszeg kb a 3sorosa ennek az öszegnek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:20:32 »

Végülis egyszerű művelet, csakhát sokat nemér, asszem kb 50rongy lenne a 2 tengely.
De azért várjuk még olyannak is a véleményét akinek saját tapasztalata van. Én csak hallottam róla, meg haverom rakott a 150lovas 2.0 Mitsu Eclips-ébe, de nemnagyon lehetett megérezni, persze aztse mondom, h egyáltalán nem érződött.
Turbósításról szabykot kérdezd (mailben). Szerintem vágod ki (gyorsulási versenyeken 10es idők a 2.0 turbosított Zetec motoros Fiestával). Neki volt eladó turbosított motorja (kb 300-350lóerő) mindennel együtt, ha jól emlékszem 400ért ajánlotta anno, ami ***jó vétel lehetett, mert egyedileg összerakni valszeg kb a 3sorosa ennek az öszegnek.
huh basszus röpködnek a 100ezrek  szomoru1
Asszem láttam őt a Fiestával anno... nem semmi....
Na majd rákérdezek. De hol tudom megnézni a mail-címét?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:28:02 »

huh basszus röpködnek a 100ezrek  szomoru1
Asszem láttam őt a Fiestával anno... nem semmi....
Na majd rákérdezek. De hol tudom megnézni a mail-címét?

szabykrst@t-online.hu
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:30:10 »

Köszönöm szépen  worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:33:38 »

Köszönöm szépen  worship

Szívesen. Esetleg ha írsz neki, továbbíthatnád nekem a válaszát, kíváncsi vagyok (mailcím az adatlapomon).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:45:45 »

Szívesen. Esetleg ha írsz neki, továbbíthatnád nekem a válaszát, kíváncsi vagyok (mailcím az adatlapomon).

Mindenféleképpen  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:48:55 »

mk2-höz van egy leömlőm GT17 átalakitóval ha érdekel valakit....5-ért vihetitek..
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:50:42 »

mk2-höz van egy leömlőm GT17 átalakitóval ha érdekel valakit....5-ért vihetitek..
Engem lehet h fog érdekelni, de előbb körbejárom a témát  vigyor3
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:36:23 »

Sziasztok!

Találtam egy olcsó tuning lehetőséget. Azt vettem észre, hogy ha megadethet, metallica-t vagy vmi hasonló zenét hallgatok, érezhetően jobban gyorsul az autó, mint ha a Kossuthot.  pias eplus2 pias
SS
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 22:55:09 »

Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem Smiley, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték  de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig Smiley )

Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot Smiley

Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.  
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 22:57:36 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 23:00:08 »

Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem Smiley, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték  de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig Smiley )

Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot Smiley

Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.  
grat taps mennyiért írták meg??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2010.06.08 kedd, 20:45:10 »

Nincs mit Mike!

Itt jegyezném meg egy dolgot a gyári ford műszerrel kapcsolatban...
Kanizsán volt a kocsim fordnál és kilettek ütögetve belőle a hibakódok,belett állitva minden ami kellett,stb...
A gyári műszer lefrissitette az ECU-mat aljas módon sunyiba és a chippem ugye elszállt....
Mikor MIKE kocsija most meglett húzva , enyémre is ráakartuk tölteni az irt chipemet,de mondta a Robi hogy valami kajak más szoftver van a kocsin mint ami volt akkor amikor előszőr chippelte...őis csak nézett....igy az uj programot húztuk meg ami volt az ECU-n és brutálabb lett mint volt szerintem... eplus2
hogy mit rakot rá a ford gyári műszer azt passz,mert a fordos ismerős nyiltan kijelentette hogy ő nem frissitette az ECU-t és még csak abba a menübe semm ment ahol az van.
hát röviden ennyi...
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 19:44:48 »

Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem Smiley, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték  de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig Smiley )

Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot Smiley

Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.  

Hát én már Bunyek tavalyi  beszámolója óta szemezgetek a "Bunyek féle" vonallal, de még nem szántam rá magam.
Neked TDCI-d vagy TDDI-d van?
Merre felé laksz?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:11:28 »

 integet2

Sziasztok.

TDDI mondeoba van valakinek tapasztalata nagyobb INTERCOOLERREL? banplz
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 22:53:17 »

integet2

Sziasztok.

TDDI mondeoba van valakinek tapasztalata nagyobb INTERCOOLERREL? banplz

Milyen tapasztalatra gondolsz?
Nagyobb cooler mindenképpen jobb,de szerintem csak akkor van értelme ha chippel igazitanak is rajta, akkor meg istenkirály... eplus2
Enyém még nincs bent,ha bennt lessz elmondom mit vettem észre.... eljen
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 18:10:30 »

Milyen tapasztalatra gondolsz?
Nagyobb cooler mindenképpen jobb,de szerintem csak akkor van értelme ha chippel igazitanak is rajta, akkor meg istenkirály... eplus2
Enyém még nincs bent,ha bennt lessz elmondom mit vettem észre.... eljen

Olyan tapasztalatra gondolok,hogy van e valakinek használatban ilyen.
De ha neked lesz akkor szívesen venném az észrevételeidet.
Nemrég hallottam olyat,hogy a nagyobb coolertól óriási turbólyuk lett.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:53:15 »

hát vannak határok...
nagyobb coolerhez pakolnak álltalában nagyobb turbót is,és akkor már nagyobb csúcsot is...
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:58:22 »

hát vannak határok...
nagyobb coolerhez pakolnak álltalában nagyobb turbót is,és akkor már nagyobb csúcsot is...



De akkor már lehet nagyobb autót is "pakolni"
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2010.07.31 szombat, 22:18:49 »

Sziasztok! Ki tud Veszprém környékén megbízható, jó chip tuningot?
Naplózva
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2010.07.31 szombat, 22:20:49 »

Szia! Amit te tudsz tuningot, az hol van? mennyibe kerül? Köszi előre is.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2010.07.31 szombat, 22:21:20 »

Sziasztok! Ki tud Veszprém környékén megbízható, jó chip tuningot?


Én Balatonfüreden tudok egy kipróbáltan Profit.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.