Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:03:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480494 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8100 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 07:43:42 »

Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE

Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy ***abbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő...  (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)

Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)

http://kollarchiptuning.hu/

142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning

Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.20 csütörtök, 07:46:36 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8101 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 08:44:56 »

http://kollarchiptuning.hu/

142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning

Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.

ettől van jobb lehetősig is itt a fórumon Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8102 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 08:48:50 »

ettől van jobb lehetősig is itt a fórumon Wink
Nem tudom, elképzelhető. Én erről hallottam sok jót, de ha te tudsz jobbat Smiley

Nekem benzinest kell okosítani.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8103 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 08:50:00 »

Nem tudom, elképzelhető. Én erről hallottam sok jót, de ha te tudsz jobbat Smiley

Nekem benzinest kell okosítani.
Bunyek-et keresd meg, ismerőse elég sokunknak megírta már
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8104 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 09:27:29 »

Bunyek-et keresd meg, ismerőse elég sokunknak megírta már

Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8105 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 09:29:24 »

Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
A Bravosok (1.4 T-jettel) padon kimérték +10-12LE lett ténylegesen, kb 16-ot ígér a cég. Dizlivel meg hozta amit ígértek. Eddig kb 10 autón van fent ez a program, gond nélkül, ezért mertem ajánlani Smiley
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8106 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 09:32:13 »

A Bravosok (1.4 T-jettel) padon kimérték +10-12LE lett ténylegesen, kb 16-ot ígér a cég. Dizlivel meg hozta amit ígértek. Eddig kb 10 autón van fent ez a program, gond nélkül, ezért mertem ajánlani Smiley

A nyomaték és a fogasztás miként változott?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8107 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 09:46:12 »

A nyomaték és a fogasztás miként változott?

gyári 206-ról 230-240 közé írják. (nem a cég, a 10 autós)
Fogyasztás azonos vezetési stílus mellett marad, nyilván ha jobban megy, jobban nyomod...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8108 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:15:18 »

gyári 206-ról 230-240 közé írják. (nem a cég, a 10 autós)
Fogyasztás azonos vezetési stílus mellett marad, nyilván ha jobban megy, jobban nyomod...

Mennyibe kerül a műtét? Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8109 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:28:04 »

Mennyibe kerül a műtét? Smiley

Amit belinkeltem , 65K HUF
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8110 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:46:17 »

Én az Auto ECO Tuning csináltattam, fékpadi mérés előtte utána (nem szemfény vesztés miatt)
A MK3 2.0 TDCI HJBB 115Le 280Nm gyári érték helyett 90Le 220Nm tudott!! 145Le és 340Nm lehet kihozni bűntetlenül, gari van. ja és 60eFT  www.ecotuning.hu
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8111 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:49:44 »

Én az Auto ECO Tuning csináltattam, fékpadi mérés előtte utána (nem szemfény vesztés miatt)
A MK3 2.0 TDCI HJBB 115Le 280Nm gyári érték helyett 90Le 220Nm tudott!!  ja és 60eFT  www.ecotuning.hu

Jó drágán butítják a gépet, az már tény!  eplus2

(olvasd el még1x, amit írtál..... hehe)
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8112 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:56:00 »

Jó drágán butítják a gépet, az már tény!  eplus2

(olvasd el még1x, amit írtál..... hehe)

No akkor még egyszer, hogy ne lehessen félre érteni  Wink. A kocsim a gyári értéket sem tudta fékpad szerint(115Le 220Nm). Azért mentem oda hog,y a 115 felvigyük 145-re, de ebből nem lett semmi, mert csak 90Le tudod az autóm. Ebből csináltunk 115Le 260Nm - valószínűleg pcs-s haldoklanak -, ezért ha cserélve lesznek akkor visszamegyek hozzájuk és "megegyezzünk", hogy beletudjuk-e tenni a plusz pacikat a gépbe.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8113 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:02:08 »

No akkor még egyszer, hogy ne lehessen félre érteni  Wink. A kocsim a gyári értéket sem tudta fékpad szerint(115Le 220Nm). Azért mentem oda hog,y a 115 felvigyük 145-re, de ebből nem lett semmi, mert csak 90Le tudod az autóm. Ebből csináltunk 115Le 260Nm - valószínűleg pcs-s haldoklanak -, ezért ha cserélve lesznek akkor visszamegyek hozzájuk és "megegyezzünk", hogy beletudjuk-e tenni a plusz pacikat a gépbe.

a chippel nem ölöd meg gyorsan a csúcsokat?...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8114 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:05:10 »

Amit belinkeltem , 65K HUF

Az szerintem irreálisan drága 10-12LE-ért...
A dízeleket sokkal olcsóbban chipelik.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8115 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:07:21 »

a chippel nem ölöd meg gyorsan a csúcsokat?...

Állítólag nem, a szaki szerint ez a tuning még határértéken belül van, mivel a motor maga csak elektronikával tudja a 130Le gyárilag (konkrétan ua. a motor a 130Le TDCI-ben is)
Mondjuk szerintem nem kell mindeáron a 145Le megelégszem 144Le is  smile
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8116 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:09:27 »

Állítólag nem, a szaki szerint ez a tuning még határértéken belül van, mivel a motor maga csak elektronikával tudja a 130Le gyárilag (konkrétan ua. a motor a 130Le TDCI-ben is)
Mondjuk szerintem nem kell mindeáron a 145Le megelégszem 144Le is  smile
Arra értem,ha.most haldoklik,akkor ha.most meg van chippelve,az csak elősegíti a halàlàt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8117 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:09:56 »

Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
maradjunk annyiban, hogy ez szívó motorokra vonatkozik.

turbos benzineseket is szépen lehet húzni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8118 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:13:53 »

maradjunk annyiban, hogy ez szívó motorokra vonatkozik.

turbos benzineseket is szépen lehet húzni

A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8119 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:16:25 »

A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...
annyiért nagyobb motort kapsz bele...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8120 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:19:37 »

annyiért nagyobb motort kapsz bele...

ja  nyes  mindegy én is úgyis papásan járok, drága a benya  Grin
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8121 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:21:48 »

Az szerintem irreálisan drága 10-12LE-ért...
A dízeleket sokkal olcsóbban chipelik.

Turbós benzinesről van ugye nálam szó, kívánságra hajlandók úgy állítani, hogy ennél több legyen vmivel. Igaz arra garancia nincs.
Sztem a +10+12 LE (esetleg a beígért +16) +30NM nyomaték megéri Cheesy
Nyilván kevésbé rugalmas mint a dízel.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8122 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 13:24:19 »

Arra értem,ha.most haldoklik,akkor ha.most meg van chippelve,az csak elősegíti a halàlàt.

Úgy vagyok vele, hogy ha haldoklik akkor csak idő (valszeg rövid) kérdése. Már készülök a cserére  Wink, mert nem ő volt az első aki szerint pcs haldoklásom van. Amíg megy és nem ingadozik az alapjárat,nem fogyaszt többet, nem csörög addig még megyek vele,aztán ha eljött az idő akkor csere és adagoló tisztítás. Amúgy füstöl de már nem csak gyorsításkor  rinya, valszeg levegőt nem kap eleget már, de turbó OK, turbócsövek ok, és a tuning előtt is füstölt. Azzal tisztában vagyok hogy ha minden OK lenne akkor a tuning után sem szabadna füstölnie.Computer amúgy semmilyen hibát nem dob,EGR dugózva van.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8123 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 17:10:09 »

A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...

Hát nem az 1.8-as benzinest kell tuningolni, az már biztos.

De nézd más szemével. Van egy 205le-s, 235Nm-es benyás szívómotorod, teszel rá direktszűrőt (pontosabban kikönnyíted a gyárit), hengerenkénti leömlőket katalizátor és minden környezetvédelmi miskulancia nélkül, aztán dobatsz rá egy chipet.

Ugye nem kell színesen lefesteni, hogy meg fogod érezni azt a plusz 25-30 lóertőt és 40-50Nm-ert. nyes
Fogyasztásban meg pláne. laugh
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8124 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:15:57 »

http://kollarchiptuning.hu/

142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning

Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.


Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8125 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 23:46:04 »

Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70
Mármint hova hozta? Hozzád?
Vagy az ecotuningra gondolsz? Ne tartsd magadban, ha tudsz vmit Smiley
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8126 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:34:58 »

Hát nem az 1.8-as benzinest kell tuningolni, az már biztos.

De nézd más szemével. Van egy 205le-s, 235Nm-es benyás szívómotorod, teszel rá direktszűrőt (pontosabban kikönnyíted a gyárit), hengerenkénti leömlőket katalizátor és minden környezetvédelmi miskulancia nélkül, aztán dobatsz rá egy chipet.

Ugye nem kell színesen lefesteni, hogy meg fogod érezni azt a plusz 25-30 lóertőt és 40-50Nm-ert. nyes
Fogyasztásban meg pláne. laugh

Ez a lekönnyítés felkeltette a figyelmemet... Mit értünk ez alatt?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8127 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:43:20 »

Ez a lekönnyítés felkeltette a figyelmemet... Mit értünk ez alatt?

1.8-asnál semmit. Ne is foglalkozz vele. vigyor3
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8128 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:44:58 »

Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70

Ez RRRRR (nem tudom hány db R) kolléga, aki aztán meg is fektette a gépet...
Mi van vele, elkezdte újraépíteni, de nagyon eltűnt a fórumról!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8129 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:46:53 »

Ez RRRRR (nem tudom hány db R) kolléga, aki aztán meg is fektette a gépet...
Mi van vele, elkezdte újraépíteni, de nagyon eltűnt a fórumról!
6dbR vigyor3

amúgy hirdette is a 2.0tdci motorral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8130 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:58:45 »

1.8-asnál semmit. Ne is foglalkozz vele. vigyor3

Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8131 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:40:10 »

Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/

Hát 1.8i-nél hogy érezhető is legyen ahhoz lehet, hogy a legegyszerűbb tuning az lenne ha váltanál egy 2.0-ra vagy inkább egy 2.5V6-ra   Undecided
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8132 Dátum: 2011.10.21 péntek, 12:00:10 »

Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/


Lehet, csak nincs értelme. rinya
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8133 Dátum: 2011.10.21 péntek, 15:16:02 »

Lehet, csak nincs értelme. rinya

Akkor marad családi csapatszállító  duhos2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8134 Dátum: 2011.10.21 péntek, 17:20:06 »

Akkor marad családi csapatszállító  duhos2


Minden motort lehet, az 1,8ból is lehet durvát csinálni, csak az a kérdés mennyi pénzt szánsz rá. Ahhoz hogy egy 2.5V6nál jobban menjen (vagy legalább annyira), kb 400.000-et rá kéne költeni. Ha ez alatt akarnál maradni, az nemnagyon lenne érzékelhető.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8135 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:52:06 »

Minden motort lehet, az 1,8ból is lehet durvát csinálni, csak az a kérdés mennyi pénzt szánsz rá. Ahhoz hogy egy 2.5V6nál jobban menjen (vagy legalább annyira), kb 400.000-et rá kéne költeni. Ha ez alatt akarnál maradni, az nemnagyon lenne érzékelhető.

A csudát! Nem őrültem meg, nem akarok gyorsulgatni, sőt a pirosláánál kekeckedő alakokon is csak mosolygok Smiley
Egy kis plusz kraftot szeretnék, lehetőleg nem egy vagyon ráköltésével... Várom a tippekt  worship
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8136 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:57:45 »

A csudát! Nem őrültem meg, nem akarok gyorsulgatni, sőt a pirosláánál kekeckedő alakokon is csak mosolygok Smiley
Egy kis plusz kraftot szeretnék, lehetőleg nem egy vagyon ráköltésével... Várom a tippekt  worship

Na pont ezért mondtam, hogy hagyd a francba az egészet. Az 1.8-ast ekkora bódéval csak drága pénzből tudod úgy tuningolni, hogy észre is vedd a plusz kraftot. Ha kikönnyíted a légszűrőt, dobsz rá egy sport dobot és kiveszed a katit, akkor kapsz-4-6 plusz lóerőt. Fel sem fog tűnni.

Ha ennél többet akarsz, akkor már zsebbe nyúlós a téma.

Hidd el, nem azért mondom, hogy hagyd az egészet, mert rosszat akarok neked. Épp ellenkezőleg.

Egyszer nekiállsz és nem fogsz tudni leállni a tuninggal, mert érezni és élvezni akarod majd a plusz lovakat. Aztán fél-1 év múlva azt veszed észre, hogy van plusz 20-30 lovad, de annyiba került, mint egy komplett autócsere felára.

Én 40 ló körül tettem rá a V6 171 lovára, de nem is akarod tudni, hogy mennyibe van eddig. integet2 
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8137 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:46:47 »

Hidd el, nem azért mondom, hogy hagyd az egészet, mert rosszat akarok neked. Épp ellenkezőleg.

Egyszer nekiállsz és nem fogsz tudni leállni a tuninggal, mert érezni és élvezni akarod majd a plusz lovakat. Aztán fél-1 év múlva azt veszed észre, hogy van plusz 20-30 lovad, de annyiba került, mint egy komplett autócsere felára.

Én 40 ló körül tettem rá a V6 171 lovára, de nem is akarod tudni, hogy mennyibe van eddig. integet2 
[/quote]

Tudod-tudom Smiley Hagyjom a francba az egészet  worship
Megérte a +40 LE?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8138 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:49:09 »

Megérte a +40 LE?

Meg bizony, minden egyes forintját!  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8139 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:50:18 »

Meg bizony, minden egyes forintját!  vigyor3
hogyne érné meg nyes  csak egy év múlva megint kevés lesz Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8140 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:51:23 »

hogyne érné meg nyes  csak egy év múlva megint kevés lesz Undecided

És? Még van a tarsolyban! Még nincs chip, kompresszor, turbó+IC. 300Le-ig simán lehet menni. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8141 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:53:19 »

És? Még van a tarsolyban! Még nincs chip, kompresszor, turbó+IC. 300Le-ig simán lehet menni. eplus2
csak aztán csináld is meg taps eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8142 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:55:44 »

csak aztán csináld is meg taps eljen

A következő a stage 3 lesz a chippel, de előtte okosítani kell a féket, mert meg is kell tudni állni. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8143 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:56:29 »

A következő a stage 3 lesz a chippel, de előtte okosítani kell a féket, mert meg is kell tudni állni. wave
s170 fóka féke jó rá asszem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8144 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:03:42 »

Találtam a neten egr dugót.2 félét

Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8145 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:05:49 »

Találtam a neten egr dugót.2 félét

Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
szerintem a lyukas eu4-eshez készült, hogy valamennyi jusson vissza és ne dobjon hibát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8146 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 22:21:14 »

Találtam a neten egr dugót.2 félét
Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
Az EuIV-es motoroknál figyeli a menyiséget ha nem tartja a pillanatnyi működési állapotának "hihető értéknek" az ECU akkor dob egy P0401 hibakodot. Először letárolja pending kódként (ekkor még nem látsz semmit a műszerfalon) Ha bejön még egyszer akkor lesz belőle DTC és kigyullad a motorkontrol lámpa. De ez sok jelentőséggel nem bír mert nem löki a motort vészüzemmódba. AZ EUIV-es motoroknál ezért szoktak egy kis lyukat hagyni rajta. De ez kb. a nem a kútba sz.runk hanem a kávájára és onnan lökjük be. Az EGR szeleped egy teljesen primitiv tányérülékes szelep. Pontosan emiatt képtelen az öntisztulásra, mert koromtartalom elsőre itt verődik neki igazán komolyabb áramlási ellenálásnak. Kb 30-40km alatt képes a szelep tányér on olyan bő 1 centi korom kiülni. Nyilván jut szelepülékre is meg jut belőle az illesztésekhez stb stb. Ez ilyen ez beáll. Undecided Egy gyógyszer van teljes dugó és törölni a hibakódot időjárásfüggő ciklusban. (nyáron gyakrabban télen kb soha)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8147 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 22:59:49 »

Az EuIV-es motoroknál figyeli a menyiséget ha nem tartja a pillanatnyi működési állapotának "hihető értéknek" az ECU akkor dob egy P0401 hibakodot. Először letárolja pending kódként (ekkor még nem látsz semmit a műszerfalon) Ha bejön még egyszer akkor lesz belőle DTC és kigyullad a motorkontrol lámpa. De ez sok jelentőséggel nem bír mert nem löki a motort vészüzemmódba. AZ EUIV-es motoroknál ezért szoktak egy kis lyukat hagyni rajta. De ez kb. a nem a kútba sz.runk hanem a kávájára és onnan lökjük be. Az EGR szeleped egy teljesen primitiv tányérülékes szelep. Pontosan emiatt képtelen az öntisztulásra, mert koromtartalom elsőre itt verődik neki igazán komolyabb áramlási ellenálásnak. Kb 30-40km alatt képes a szelep tányér on olyan bő 1 centi korom kiülni. Nyilván jut szelepülékre is meg jut belőle az illesztésekhez stb stb. Ez ilyen ez beáll. Undecided Egy gyógyszer van teljes dugó és törölni a hibakódot időjárásfüggő ciklusban. (nyáron gyakrabban télen kb soha)


Így-így!

Vagy teljes dugózás, vagy semmi. A korom nem válogat, a kis likon is bemegy. taps
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #8148 Dátum: 2011.11.01 kedd, 08:19:37 »


Így-így!

Vagy teljes dugózás, vagy semmi. A korom nem válogat, a kis likon is bemegy. taps

Ok,akkor teljes dugózás.A hibakódot meg szervíz tudja törölni,igaz?
Gondolom nem éri megvenni a kütyüt mert iszonyat drága magán használatra.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8149 Dátum: 2011.11.01 kedd, 08:31:47 »

Ok,akkor teljes dugózás.A hibakódot meg szervíz tudja törölni,igaz?
Gondolom nem éri megvenni a kütyüt mert iszonyat drága magán használatra.

Dehogynem éri megvenni a kütyüt törölni a kódot, kb 1-2 szervizes kódtörlés árából meg is van.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.