Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 17:57:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480490 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2005.08.08 hétfő, 22:37:00 »

Yoooo.. nekem tetszik!!
maffy,
 
köszönöm! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2005.08.08 hétfő, 22:53:00 »

gravitydave,
 
igen, most éppen nincs itt olyan nagy napsütés. Smiley És viszonylag hideg is van 11,2C!
ezt nem mondod! a klima 28ra van allitva es azt is huvosnek erzem ha kintrol bemegyek!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2005.08.08 hétfő, 23:11:00 »

ezt nem mondod! a klima 28ra van allitva es azt is huvosnek erzem ha kintrol bemegyek!
gravitydave,
 
akkor itt egyenesen fáznál is már. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2005.08.08 hétfő, 23:16:00 »

gravitydave,
 
akkor itt egyenesen fáznál is már. Smiley
haza sem megyek! Wink
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2005.08.09 kedd, 09:00:00 »

Kész a szélvédőcsíkom! Smiley A legsötétebb "5" -ös jelzésű 3M fólia került rá, 3000Ft -ért. Smiley
 

 

 

 

 

 

 

 
Viszont itt kicsit hibás lett a ragasztás, vagy a kivágás, ezzel mit célszerű csinálni szerintetek? Próbálram rányomni, de nem ragad.
 

 
De a kis hiba ellenére szerintem nagyon jó, tényleg sokkal jobb így vezetni, hogy nem olyan világos az ég. Viszon a lámpákat teljesen jól látni ezen keresztül is.
A kis hiba szerintem úgy fog maradni. Hasonló van nekem is, de új fölrakása nélkül nemigen lehet vele mit kezdeni, ha jól emlékszem. És nem "indult" meg semennyire, pedig lassan második éve van így és garázsban se állt...
Naplózva

MKI 2.0i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2005.08.09 kedd, 10:11:00 »

A kis hiba szerintem úgy fog maradni. Hasonló van nekem is, de új fölrakása nélkül nemigen lehet vele mit kezdeni, ha jól emlékszem. És nem "indult" meg semennyire, pedig lassan második éve van így és garázsban se állt...
ocsigep1.
 
én arra gondoltam, hogy egy vékony kis fekete szigetelőszallag darabbal oda ragasztom, fekete a feketén úgyse látszik, meg amúgy is a tükör mögött van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2005.08.10 szerda, 08:11:00 »

ocsigep1.
 
én arra gondoltam, hogy egy vékony kis fekete szigetelőszallag darabbal oda ragasztom, fekete a feketén úgyse látszik, meg amúgy is a tükör mögött van.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz optikai hatásilag.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2005.08.10 szerda, 09:21:00 »

ocsigep1.
 
én arra gondoltam, hogy egy vékony kis fekete szigetelőszallag darabbal oda ragasztom, fekete a feketén úgyse látszik, meg amúgy is a tükör mögött van.
Én nem tenném! A szigszi(a ragaszó anyag) nem igazán bírja azt a szélsőséget ami a szávédőt érheti(eső veri, nap szívja - mint a bioszex.), fel fog válni a nagy megben és taknyos anyagot fog hagyni maga után, vagy télen megfagy és lefigyel. Aztán dörzsizheted acetonnal vagy alholos cuccal, hogy etüntesd a nyomát. Azok meg a napvédő csikot is hazavágják.
Ha mindenáron megakarod ragasztani használj inkább víztiszta üvegtapétát (az optkailag sem változtat, és jobban bírja a gyűrődést). Most iskola kezdéskor minden multiban tonna számra látom, öntapadós könyvborító néven.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2005.08.10 szerda, 10:05:00 »

Én nem tenném! A szigszi(a ragaszó anyag) nem igazán bírja azt a szélsőséget ami a szávédőt érheti(eső veri, nap szívja - mint a bioszex.), fel fog válni a nagy megben és taknyos anyagot fog hagyni maga után, vagy télen megfagy és lefigyel. Aztán dörzsizheted acetonnal vagy alholos cuccal, hogy etüntesd a nyomát. Azok meg a napvédő csikot is hazavágják.
Ha mindenáron megakarod ragasztani használj inkább víztiszta üvegtapétát (az optkailag sem változtat, és jobban bírja a gyűrődést). Most iskola kezdéskor minden multiban tonna számra látom, öntapadós könyvborító néven.
Csabesz76,
 
most a tegnapi melegbe már oda ragadt magától is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 18:26:00 »

Kész a szélvédőcsíkom! Smiley A legsötétebb "5" -ös jelzésű 3M fólia került rá, 3000Ft -ért. Smiley
 

 

 

 

 

 

 

 
Viszont itt kicsit hibás lett a ragasztás, vagy a kivágás, ezzel mit célszerű csinálni szerintetek? Próbálram rányomni, de nem ragad.
 

 
De a kis hiba ellenére szerintem nagyon jó, tényleg sokkal jobb így vezetni, hogy nem olyan világos az ég. Viszon a lámpákat teljesen jól látni ezen keresztül is.
Scratch
 
Én az egész autót foliáztattam be, de nekem pont ez a proplémám, hogy a hátsó ablakokon a szélén ugyanilyen recés, és ott nem tapadt rá a folia. Nem feltünő de engem zavar! Mi a megoldás?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 23:39:00 »

Scratch
 
Én az egész autót foliáztattam be, de nekem pont ez a proplémám, hogy a hátsó ablakokon a szélén ugyanilyen recés, és ott nem tapadt rá a folia. Nem feltünő de engem zavar! Mi a megoldás?
Laya,
 
pár nap után rá kell nyomkodni, és jelentősen szebb lesz. Ekkor már jobban rátapad.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2005.08.16 kedd, 09:06:00 »

Laya,
 
pár nap után rá kell nyomkodni, és jelentősen szebb lesz. Ekkor már jobban rátapad.
Laya,
2-3 hét után a nagy újjaddal bentről kifelé mozdulattal kinyomod, de türelemmel ám. Milyen fóliát raktál és hol?
Üdv. Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2005.08.16 kedd, 10:20:00 »

Zurich
 
Beszélgettünk róla a talin, hogy nekem nem sokat ér meg. Egy ismerős ajánlott egy faszit aki meg csinálja. 20 eft-ért csinálta meg, Foliatek fóliából. Nem olyan mint a tiéd, de összességében elégedett vagyok vele. Csak amit emlitettem a hátsó ablakok széle néz ki szarul.már 1 hete kb kész van, próbáltam már kinyomkodni odanyomdik de pár perc mulva ujra alá megy a levegő!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2005.08.16 kedd, 15:42:00 »

Zurich
 
Beszélgettünk róla a talin, hogy nekem nem sokat ér meg. Egy ismerős ajánlott egy faszit aki meg csinálja. 20 eft-ért csinálta meg, Foliatek fóliából. Nem olyan mint a tiéd, de összességében elégedett vagyok vele. Csak amit emlitettem a hátsó ablakok széle néz ki szarul.már 1 hete kb kész van, próbáltam már kinyomkodni odanyomdik de pár perc mulva ujra alá megy a levegő!
Laya,
 
Várjál türelemmel. Leragadása általában 2 dologtól függ:
1. A raszter (fekete szemcsék) magassága, mely típusról típusra változó. Ez az ún. kontúr megmaradhat is meg nem is.
2. A ragasztó fajtájától.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2005.08.16 kedd, 22:03:00 »

Laya,
2-3 hét után a nagy újjaddal bentről kifelé mozdulattal kinyomod, de türelemmel ám. Milyen fóliát raktál és hol?
Üdv. Zürich
hi zürik!
sorry az eltünésért..kicsit összejöttek  a dolgok...
 
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=11101
 
csekkold ezt,hátha jó neked.
ez ilyen akciós okosság...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2005.08.19 péntek, 22:08:00 »

Régebben jrtam, hogy kiszeretném váltani a rezonátor dobozt ami az MK1-ben van egy vastag gégecsővel megcsináltam, a pillangószelep feletti dobozt szedtem ki. Annyi változott, hogy állóhrlyzetben lassaban reagál a gázpedálra, de ha menet közben gyorsabban nyomom meg a gázpedált akkor nem lasan gyorsul hanem egy pillanatra megugrik a mondeo. Ez még nem a végleges, majd jobb csövet rakok rá és adaptert eszergáltatok hozzá. Üdv Lala
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2005.08.19 péntek, 23:38:00 »

Zurich
 
probálom nyomkodni, leragad de pár óra alatt ujra alá megy a levegő. Hümmm....kezdem érteni mi akülömbség a 60ezres és ez a olia közt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2005.08.19 péntek, 23:39:00 »

Csak mostmár nem tudom, utólag mi legyen vele...itt-ott van benenpici hólyag is. Beszéltem a faszival, visszaviszem neki...de lehet egy kapcsoaltom most erre rá fog menni :/
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2005.08.20 szombat, 01:12:00 »

Zurich
 
probálom nyomkodni, leragad de pár óra alatt ujra alá megy a levegő. Hümmm....kezdem érteni mi akülömbség a 60ezres és ez a olia közt.
Laya,
 
én is erre jöttem rá a 3000Ft -os szélvédőcsíkom alatt nem lett megfelelően letisztítva az üveg. Sad Ha tiszta az autó, látszik pár helyen, hogy piszok van a fólia, és az üveg között. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 12:23:00 »

Laya,
2-3 hét után a nagy újjaddal bentről kifelé mozdulattal kinyomod, de türelemmel ám. Milyen fóliát raktál és hol?
Üdv. Zürich
Szeva!! Nekem nem márkás fóliából van és én is tettem fel rá, de semmi bajom vele!!! Nem jön fel és nem is hólyagos! Na jó egy picit az egyik ablakon mert hgesztve volt valamikor és rápattogott az ablakra az a hegesztős lószar! Szal értesz! Na mindegy én ebből azt akartam kihozni, hogy nem nmagy különbség van a márkás és a márkátlan fólia között!! Csak a márkát kell megfizetni!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 12:25:00 »

bocs  Zurich
Ez az üzi Laya-nak ment!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 14:21:00 »

Márk
 
Nem a fólia minőségére értettem, hanem a felragasztásra. Érdemes lenne egyszer Zürich foliáját megnézned...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 10:59:00 »

Laya & Márk,
nem is tudom mit mondjak az elhangzottakra. Azért valamit kipréselek magamból.
Tény az, hogy egy márkátlan fóliát, ahogy Márk nevezte, egy igazi szaki, talán jobban tesz fel, mint más. Ebben a szakmában is sok a kokler. Nem akarok sztárolni senkit, hisz van néhány igazi jó fóliás ebben az országban és valamenyit ismerem, kinek nyugodtan otthagynám az autómat bármikor, mert meg vagyok gyözödve hogy pengére hozzák ki. Ez első sorban a saját munkájával szemben támasztott elvárás a mérvadó. Inkább 2x letépi és újra csinálja, mintsem ilyen-olyan dolgokkal benne adja át. Továbbá, vannak a többiek. x,y, stb.
Persze, van flexelés szindróma is, amit ha észrevesz a fólás pengézésnél, akkor azonnal szól a tulajnak, hogy ezt van és csak úgy folytatja, az útólagos témázások elkerülése végett.
Egy jó barátom OFF sharanját is ma csinálják "telibe", vagy full-ra és várom azt a pillanatot, hogy meglássam az arcát, mikor átveszi a kocsit. (nagy felületek miatt, ívelt szélvédő csíkkal: 60e).
Üdv Nekte
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:11:00 »

Régebben jrtam, hogy kiszeretném váltani a rezonátor dobozt ami az MK1-ben van egy vastag gégecsővel megcsináltam, a pillangószelep feletti dobozt szedtem ki. Annyi változott, hogy állóhrlyzetben lassaban reagál a gázpedálra, de ha menet közben gyorsabban nyomom meg a gázpedált akkor nem lasan gyorsul hanem egy pillanatra megugrik a mondeo. Ez még nem a végleges, majd jobb csövet rakok rá és adaptert eszergáltatok hozzá. Üdv Lala
Vmit nagyon elrontottál!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:12:00 »

Szeva!! Nekem nem márkás fóliából van és én is tettem fel rá, de semmi bajom vele!!! Nem jön fel és nem is hólyagos! Na jó egy picit az egyik ablakon mert hgesztve volt valamikor és rápattogott az ablakra az a hegesztős lószar! Szal értesz! Na mindegy én ebből azt akartam kihozni, hogy nem nmagy különbség van a márkás és a márkátlan fólia között!! Csak a márkát kell megfizetni!!
Itt az igazság!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:31:00 »

Sziasztok az én Mondimat halason csinálták szélvédő kivételével 42000ft ért 7 óra alatt tették fel 3szor pucolták körbe az összes ablakot mielött feltették a fóliát.Nagyon tuti lett ha valakit érdekel küldök számot esetleg képet az enyémről!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:37:00 »

Sziasztok az én Mondimat halason csinálták szélvédő kivételével 42000ft ért 7 óra alatt tették fel 3szor pucolták körbe az összes ablakot mielött feltették a fóliát.Nagyon tuti lett ha valakit érdekel küldök számot esetleg képet az enyémről!
én 1800 Ft-ért vettem 3m ultragagyi fóliát, olyan is lett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2005.08.23 kedd, 11:54:00 »

Joe, ha lecseréled a skorpio csonkot, hagyományozd rám, jó :-)
 
(nem olvasok vissza Lips Sealed szal el se tudom képzelni mitől megy mint a barom ;-P)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2005.08.23 kedd, 12:05:00 »

Joe, ha lecseréled a skorpio csonkot, hagyományozd rám, jó :-)
 
(nem olvasok vissza Lips Sealed szal el se tudom képzelni mitől megy mint a barom ;-P)
Mert Mondeo...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2005.08.23 kedd, 17:41:00 »

Zurich
 
Te jössz a szeptemberi talira? Meg akarom nézni a foliádat Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2005.08.23 kedd, 19:04:00 »

Én asszem megyek a talira!! REMÉLEM!! :DDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2005.09.01 csütörtök, 13:52:00 »

Sziasztok!
 
Hallott-e már valaki arról valamit, hogy a www.powertuning.hu féle tuning box beszerelése után 170-180km/h-nál az MKIII 2.0 TDCI Mondeóknál valamilyen motorvezérlési hiba lép elő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2005.09.01 csütörtök, 13:54:00 »

Sziasztok!
 
Hallott-e már valaki arról valamit, hogy a www.powertuning.hu féle tuning box beszerelése után 170-180km/h-nál az MKIII 2.0 TDCI Mondeóknál valamilyen motorvezérlési hiba lép elő
(Angel tutira hallani sem akar róla!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2005.09.01 csütörtök, 15:47:00 »

Zurich
 
Te jössz a szeptemberi talira? Meg akarom nézni a foliádat Smiley
Laya
sajnos, nem tudok menni, viszont összefuthatunk valahol.
Üdv,
zürich
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2005.09.01 csütörtök, 17:29:00 »

(Angel tutira hallani sem akar róla!)
Hát, nagy kedvencem a motortuning, az biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2005.09.01 csütörtök, 18:11:00 »

Zurich
 
Te jössz a szeptemberi talira? Meg akarom nézni a foliádat Smiley
Láttam azt a foliját, makulátlanul fel van vasalva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2005.09.03 szombat, 08:34:00 »

Hát, nagy kedvencem a motortuning, az biztos.
Mi a bajod a motortuninggal ?Van vmilyen negatív tapasztalatod ezzel kapcsolatosan ( én pont chiptuning előtt állok 2.0 TDCi-vel)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2005.09.03 szombat, 09:07:00 »

Mi a bajod a motortuninggal ?Van vmilyen negatív tapasztalatod ezzel kapcsolatosan ( én pont chiptuning előtt állok 2.0 TDCi-vel)
Nekem nincs negatív tapasztalatom, csak az ismeretségi körben van 3 adagolócsere/javítás, 2 turbócsere, és 1 motorgenerál. Ezeket chiptuning előzte meg. És én nem hiszem, hogy ha 130 helyett 150-160 lovad van, akkor sokkal boldogabb leszel. De ez természetesen szvsz, ki-ki úgy teszi tönkre az autóját, ahogy tudja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2005.09.03 szombat, 10:16:00 »

Nekem nincs negatív tapasztalatom, csak az ismeretségi körben van 3 adagolócsere/javítás, 2 turbócsere, és 1 motorgenerál. Ezeket chiptuning előzte meg. És én nem hiszem, hogy ha 130 helyett 150-160 lovad van, akkor sokkal boldogabb leszel. De ez természetesen szvsz, ki-ki úgy teszi tönkre az autóját, ahogy tudja.
Egy Ladát lehet tuningolni egy TDCI Fordot is csak kell hozzá 1-2 milla és a Ford mérnökök, mindenki más csak árthat a motornak.:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 07:34:00 »

Véleményem szerint ezeket a motorokat több száz, magasan képzett mérnök évekik fejleszti. Szerintem Ők jobbanértenek hozzá,mint az a két nagyokos aki ezt a csiptuningot kitalálta és biztos hogy mindennek meg vana miértje.
 
Tuningról annyit, hoyg szerintem irtó szánalmas mikor megvesz valaki egy 1.3-as motorral valami "fűnyirót", hogy ne fogyasszon sokat a gép de kicseréli a gyertyákat, a levegőszőrűt meg mifenét hogy jól menjen. Akkor miért nem veszi meg rögtön a nagy motoros autót?Aki sportolni akar az ST-t vegyen de dieselt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 07:35:00 »

És még egy gondolat: Könnyesre tudom röhögni magam, mikor a felspécizett suzukikkal tólják a városban, igen nagy önbizalommal a BMW-ket, meg hasonló 300LE körüli teljesitményel rendelkező autókat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 08:45:00 »

Nekem nincs negatív tapasztalatom, csak az ismeretségi körben van 3 adagolócsere/javítás, 2 turbócsere, és 1 motorgenerál. Ezeket chiptuning előzte meg. És én nem hiszem, hogy ha 130 helyett 150-160 lovad van, akkor sokkal boldogabb leszel. De ez természetesen szvsz, ki-ki úgy teszi tönkre az autóját, ahogy tudja.
Nem a LE-túltengés boldogít, csak egy kis "segítséget" szeretnék az alsó nyomaték és sebességtartományban.1. és 2. fokozatban hamar meghal, " kifullad".Nem hajtani akarom, csak kultúráltabb viselkedést a hétköznapi, városi használatra ( az országúttal, utazósebességgel semmi baj ).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 12:00:00 »

Nem a LE-túltengés boldogít, csak egy kis "segítséget" szeretnék az alsó nyomaték és sebességtartományban.1. és 2. fokozatban hamar meghal, " kifullad".Nem hajtani akarom, csak kultúráltabb viselkedést a hétköznapi, városi használatra ( az országúttal, utazósebességgel semmi baj ).
Szia Hanocs,
 
A chiptuning valóban kiszélesíti a tartományt, azaz lejjebb és feljebb is jobb lesz a dinamikája. Ez jó. Azt szokták mondani, hogy minden motorban van 10-20% tartalék. Ez igaz is. Azt viszont nem szokták mondani, hogy tuningolás nélkül is szét lehet hajtani a motort. Ha még erre rátuningolsz, és így kezded "terhelni", sokkal könnyebben eléred a motor végét. És itt lehet valószínűsíteni, hogy az fogja tuningoltatni, aki nem az alacsony fogyira gyúr. Ha az autód tdci, akkor az értéke legalább 3 millió. Most nagy kérdés, hogy érdemes-e belebarmolni egy 3 milliós autó motorjába. Valszeg nem. Tudod mit csinál a chiptuning? 1 megemeli az üzemanyagbefecskendezési nyomást. Ez egyértelműen a befecskendezőszivattyú élettartalmát csökkenti. Mi az nekem, kicseréljük. Na erre azt írja a ford, hogy együtt kel cserélni a befecskendezőszelepekkel. Ez így összesen 600k, + a munkadíj. 2 megemeli a turbónyomást. Asszem ezt nem kell hangsúlyozni, hogy ilyesmit nem lehet büntetlenül csinálni. Ezt sem a turbó, sem a motor nem szereti. A turbó jobban fog melegedni, a motor meg gyorsabban elkopik. És az sem jó érzés, hogy ÁLLANDÓAN túlnyomás alatt van a rendszer, amikor poroszkálsz, akkor is, tehát folyamatosan a nagyobb terjhelésnek van kitéve. Azonkívül nem is annyira a motor teljesítményével van baj, hanem a nagyobb nyomatékkal: lehet, hogy a csapágyak is előbb tönkremennek. Csapácsat cserélni majdnem (árban) annyi, mint egy generál. Aztán az is van, hogy az autónak 100e km alatt kell lennie, csak akkor vállalnak garit. Ennek valszeg az az oka, sokkal nagyobb a kockázat, ha öregebb az autó. Nekem a 100e km egy kicsit kevésnek tűnik, rögtön arra tudok gondolni, hogy mondjuk újkorában beépítve a chiptuningot, lehet, hogy csak 150e km-t bír ki a motor. Az autódat valószínűleg használtan vetted, nem tudhatod tutira, mennyi km van benne. És azt is gondolom, hogy mindig lesznek autók, amelyeket le tudsz hagyni, és egy csomó olyan, amit nem. Ez chip után is így lesz, csak a határt tetted egy kicsivel arrébb.
 
Az 1-es sebességet csak indulásra kell használni, 4-5 méter megtétele után fel kell váltani 2-ba. Ott sem illik nagyon virgonckodni, mert simán szét lehet így hajtani (bármilyen) motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 13:12:00 »

Véleményem szerint ezeket a motorokat több száz, magasan képzett mérnök évekik fejleszti. Szerintem Ők jobbanértenek hozzá,mint az a két nagyokos aki ezt a csiptuningot kitalálta és biztos hogy mindennek meg vana miértje.
 
Tuningról annyit, hoyg szerintem irtó szánalmas mikor megvesz valaki egy 1.3-as motorral valami "fűnyirót", hogy ne fogyasszon sokat a gép de kicseréli a gyertyákat, a levegőszőrűt meg mifenét hogy jól menjen. Akkor miért nem veszi meg rögtön a nagy motoros autót?Aki sportolni akar az ST-t vegyen de dieselt.
Kedves Laya!!
 
Lehet, hogy ez neked új lessz de nem mindenki tud megfizetni egy ST-t.
Mi is mopst nézegetünk St-ket és horribilis áraik vannak!
Szerintem Gyere le Kunmadarasra és kérd meg Szabykot hogy vigen egy kört a "Kis" 1.6-ossal.
 
Üdv: Álmos
Ui.: A túlbuzgó szuzukikat én sem szeretem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 16:56:00 »

Álmos
 
Szabyk autóját ismerem, még Ford klubbol. ST-re nekem sem tellik, de igazából nem is érdekel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 16:57:00 »

csak egy ötlet, 2.5 V6 az korrekt árban van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 08:46:00 »

Szia Hanocs,
 
A chiptuning valóban kiszélesíti a tartományt, azaz lejjebb és feljebb is jobb lesz a dinamikája. Ez jó. Azt szokták mondani, hogy minden motorban van 10-20% tartalék. Ez igaz is. Azt viszont nem szokták mondani, hogy tuningolás nélkül is szét lehet hajtani a motort. Ha még erre rátuningolsz, és így kezded "terhelni", sokkal könnyebben eléred a motor végét. És itt lehet valószínűsíteni, hogy az fogja tuningoltatni, aki nem az alacsony fogyira gyúr. Ha az autód tdci, akkor az értéke legalább 3 millió. Most nagy kérdés, hogy érdemes-e belebarmolni egy 3 milliós autó motorjába. Valszeg nem. Tudod mit csinál a chiptuning? 1 megemeli az üzemanyagbefecskendezési nyomást. Ez egyértelműen a befecskendezőszivattyú élettartalmát csökkenti. Mi az nekem, kicseréljük. Na erre azt írja a ford, hogy együtt kel cserélni a befecskendezőszelepekkel. Ez így összesen 600k, + a munkadíj. 2 megemeli a turbónyomást. Asszem ezt nem kell hangsúlyozni, hogy ilyesmit nem lehet büntetlenül csinálni. Ezt sem a turbó, sem a motor nem szereti. A turbó jobban fog melegedni, a motor meg gyorsabban elkopik. És az sem jó érzés, hogy ÁLLANDÓAN túlnyomás alatt van a rendszer, amikor poroszkálsz, akkor is, tehát folyamatosan a nagyobb terjhelésnek van kitéve. Azonkívül nem is annyira a motor teljesítményével van baj, hanem a nagyobb nyomatékkal: lehet, hogy a csapágyak is előbb tönkremennek. Csapácsat cserélni majdnem (árban) annyi, mint egy generál. Aztán az is van, hogy az autónak 100e km alatt kell lennie, csak akkor vállalnak garit. Ennek valszeg az az oka, sokkal nagyobb a kockázat, ha öregebb az autó. Nekem a 100e km egy kicsit kevésnek tűnik, rögtön arra tudok gondolni, hogy mondjuk újkorában beépítve a chiptuningot, lehet, hogy csak 150e km-t bír ki a motor. Az autódat valószínűleg használtan vetted, nem tudhatod tutira, mennyi km van benne. És azt is gondolom, hogy mindig lesznek autók, amelyeket le tudsz hagyni, és egy csomó olyan, amit nem. Ez chip után is így lesz, csak a határt tetted egy kicsivel arrébb.
 
Az 1-es sebességet csak indulásra kell használni, 4-5 méter megtétele után fel kell váltani 2-ba. Ott sem illik nagyon virgonckodni, mert simán szét lehet így hajtani (bármilyen) motort.
Szia Angel!
Egy kérdés, de nem kifejezetten tuning jellegű. Az miért van, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval sokkal jobban gyorsul a kocsi.
Ja, a kocsi 4x4-es, kipörgésről szó sem lehet, kikapcsolt kipörgésgátlónál sem.
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 09:48:00 »

Szia Angel!
Egy kérdés, de nem kifejezetten tuning jellegű. Az miért van, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval sokkal jobban gyorsul a kocsi.
Ja, a kocsi 4x4-es, kipörgésről szó sem lehet, kikapcsolt kipörgésgátlónál sem.
üdv
Hát, elvileg a kipörgésgátlónak nem rontani, hanem javítania kellene a gyorsulást, mert a tapadási súrlódási együttható nagyobb, mint a csúszási, azaz ha pont a csúszáshatáron tartanád, az lenne a legjobb gyosulás. Ez az elmélet. A gyakorlat nem ez, mégpedig azért, mert ennyire pontosan nem tud működni a kipörgésgátló, ugyanaz a helyzet, mint az ABS-szel: nélküle rövidebb a fékút. Vissza a kipörgéshez. Ugye úgy működik, hogy először csak a gázt veszi el, majd bele is fékez. Na ez a baj, ezért rosszabb a gyorsulás vele. De ez nem csak a 4x4-en van, hanem az összesen. Az esetedben arról van szó, hogy elveszi a gázt (te hiába nyomod), hogy ne csússzon meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:03:00 »

Hát, elvileg a kipörgésgátlónak nem rontani, hanem javítania kellene a gyorsulást, mert a tapadási súrlódási együttható nagyobb, mint a csúszási, azaz ha pont a csúszáshatáron tartanád, az lenne a legjobb gyosulás. Ez az elmélet. A gyakorlat nem ez, mégpedig azért, mert ennyire pontosan nem tud működni a kipörgésgátló, ugyanaz a helyzet, mint az ABS-szel: nélküle rövidebb a fékút. Vissza a kipörgéshez. Ugye úgy működik, hogy először csak a gázt veszi el, majd bele is fékez. Na ez a baj, ezért rosszabb a gyorsulás vele. De ez nem csak a 4x4-en van, hanem az összesen. Az esetedben arról van szó, hogy elveszi a gázt (te hiába nyomod), hogy ne csússzon meg.
igen, így lehet, túl hamar elveszi a gázt
mondjuk az egész száraz aszfaltra vonatkozik, vizesen be is villan néha a sárga jelzés
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:32:00 »

Szia Hanocs,
 
A chiptuning valóban kiszélesíti a tartományt, azaz lejjebb és feljebb is jobb lesz a dinamikája. Ez jó. Azt szokták mondani, hogy minden motorban van 10-20% tartalék. Ez igaz is. Azt viszont nem szokták mondani, hogy tuningolás nélkül is szét lehet hajtani a motort. Ha még erre rátuningolsz, és így kezded "terhelni", sokkal könnyebben eléred a motor végét. És itt lehet valószínűsíteni, hogy az fogja tuningoltatni, aki nem az alacsony fogyira gyúr. Ha az autód tdci, akkor az értéke legalább 3 millió. Most nagy kérdés, hogy érdemes-e belebarmolni egy 3 milliós autó motorjába. Valszeg nem. Tudod mit csinál a chiptuning? 1 megemeli az üzemanyagbefecskendezési nyomást. Ez egyértelműen a befecskendezőszivattyú élettartalmát csökkenti. Mi az nekem, kicseréljük. Na erre azt írja a ford, hogy együtt kel cserélni a befecskendezőszelepekkel. Ez így összesen 600k, + a munkadíj. 2 megemeli a turbónyomást. Asszem ezt nem kell hangsúlyozni, hogy ilyesmit nem lehet büntetlenül csinálni. Ezt sem a turbó, sem a motor nem szereti. A turbó jobban fog melegedni, a motor meg gyorsabban elkopik. És az sem jó érzés, hogy ÁLLANDÓAN túlnyomás alatt van a rendszer, amikor poroszkálsz, akkor is, tehát folyamatosan a nagyobb terjhelésnek van kitéve. Azonkívül nem is annyira a motor teljesítményével van baj, hanem a nagyobb nyomatékkal: lehet, hogy a csapágyak is előbb tönkremennek. Csapácsat cserélni majdnem (árban) annyi, mint egy generál. Aztán az is van, hogy az autónak 100e km alatt kell lennie, csak akkor vállalnak garit. Ennek valszeg az az oka, sokkal nagyobb a kockázat, ha öregebb az autó. Nekem a 100e km egy kicsit kevésnek tűnik, rögtön arra tudok gondolni, hogy mondjuk újkorában beépítve a chiptuningot, lehet, hogy csak 150e km-t bír ki a motor. Az autódat valószínűleg használtan vetted, nem tudhatod tutira, mennyi km van benne. És azt is gondolom, hogy mindig lesznek autók, amelyeket le tudsz hagyni, és egy csomó olyan, amit nem. Ez chip után is így lesz, csak a határt tetted egy kicsivel arrébb.
 
Az 1-es sebességet csak indulásra kell használni, 4-5 méter megtétele után fel kell váltani 2-ba. Ott sem illik nagyon virgonckodni, mert simán szét lehet így hajtani (bármilyen) motort.
Szia Angel !
Nagyon rendes vagy, hogy ilyen részletesen válaszoltál a felvetéseimre.Bevallom férfiasan, hogy sikerült elbizonytalanítanod.Azért még pontosítanék részemről egy-két dolgot.Nem vagyok egy " hajtós " tipus, szerintem a nyugodt, defenzív vezetők közé tartozom ( 28 éves lesz a jogsim hamarosan: 0 baleset ), sem alapban, sem ( esetlegesen ) tuningoltan nem szeretném gyilkolni az autót.Lehet, hogy pontosabban kellett volna írnom: tehát nem is igazán az alsóbb sebességfokozatok nyomatékszegénysége zavar, hanem az alacsony fordulatnál ( cca. 1500 és alatta )minden fokozatban meglévő lassú reakció, lomhaság.Tehát éppen hogy nem pörgetni akarnám a motort, hanem nyugodtan, kevés váltással autózni ( főleg város,ahol a fentiek miatt nagyon sok kuplungozással lehet csak haladni  ! ).Ehhez kellene nekem a tuning.Szerinted lehet  ilyen elvárásokra paraméterezni  ? És ha tényleg csak erre veszi az ember igénybe, akkor is károsít az állandó(?) túlnyomás ? Ezek azok a dilemmák, amik miatt még nem tudtam dönteni.( Még motoszkál bennem, hogy a gyár hogyan oldja meg, hogy a centire azonos lökettérfogatból-1998 ccm- csinál egy 116 és egy 130 LE-ős gépet-esetleg nem "gyári " chiptuninggal ?Plusz két hete a " Csúcsforgalomban "t.képpen csak jókat mondtak a beavatkozásról.)Még egyszer nagyon köszönöm, hogy foglalkoztál a problémámmal !!Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.