Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:35:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480513 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 21:56:18 »

Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra.. eplus2
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók.. eplus2

videók:

http://www.youtube.com/watch?v=jNuo-ela1YQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=oFRn9Fzym2E&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp

Képek:






Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 22:04:30 »

Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra.. eplus2
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók.. eplus2

videók:

http://www.youtube.com/watch?v=jNuo-ela1YQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=oFRn9Fzym2E&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp

Képek:



Rohadt jól néz ki  eljen El se merem képzelni,ezzel a turbóval hogyan mehet... wow1 wow1 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.22 csütörtök, 22:59:41 írta AndyA » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 22:31:34 »

Bunyek gratula  eljen taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 23:08:44 »

Bunyek gratula  eljen taps

Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 23:26:39 »

Köszi

Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.  eljen eljen eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2011.12.23 péntek, 07:31:41 »

Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.  eljen eljen eljen

köszi...
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2011.12.23 péntek, 10:09:54 »

Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.  eljen eljen eljen

Bakker, ez nem semmi.
Le a kalappal  taps
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2011.12.23 péntek, 10:11:29 »

Bakker, ez nem semmi.
Le a kalappal  taps

A kimagasló benne az, hogy nem egy olajos szétberhelt motorteret látsz, hanem egy igényes mindennek megvan a helye motorteret.

Most egy olyan videót kérünk, ami menet közbeni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.23 péntek, 11:14:26 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2011.12.23 péntek, 11:01:29 »

Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2011.12.23 péntek, 13:07:21 »

köszi...

Valahol elvesztettem a fonalat...
Ezen turbó csere volt? Vagy nagyobb került rá?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2011.12.23 péntek, 21:26:17 »

Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
már várom! eljen
Gratula,ez ott van a szeren! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2011.12.24 szombat, 10:06:56 »

Na ma mentem vele városba..ilyen karácsony előtt ide-oda rohangálás....
Most kapaszkodjunk nem kell 1km és középen áll a vizhőfokmutató.... eplus2 eplus2
Egyszer kicsit lámpánál megnyomtam, kötsög toyotás miatt....legyaktam eléggé...de ránéztem a turbómérőre és 2bar volt gyors visszavettem... eplus2
Mint irtam inditásnál füst nulla és alapjárat is atomstabil....ez nem értem viszont miért...
nagyon nagyon halk lett a kocsi.
Képeket nem csináltam mert nem volt időm...majd.


Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2011.12.24 szombat, 10:15:58 »

Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra.. eplus2
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók..

Nagyon komoly a dolog!   worship Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle..   pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott.  De nem azért írtam,h leszóljam stb!
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.24 szombat, 10:46:38 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2011.12.24 szombat, 10:42:26 »

Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
faxa lett eljen

menetközben kíváncsi lennék rá 100-tól és 150-től hogy lép  eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2011.12.24 szombat, 10:43:30 »

Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?
ha jó a vízpumpája akkor nem.

szhar vízpumpával a gt17-essel is fel lehet főzni a vizet eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2011.12.24 szombat, 12:19:01 »

Nagyon komoly a dolog!   worship Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle..   pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott.  De nem azért írtam,h leszóljam stb!
szerintem a tekert cső a kifpuffgáz hűtése miatt van ott-talán ideiglenesen.Mert mintha azt írta volna,hogy még beépít egy füst csapdát,gondolom oda.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2011.12.24 szombat, 13:32:12 »

szerintem a tekert cső a kifpuffgáz hűtése miatt van ott-talán ideiglenesen.Mert mintha azt írta volna,hogy még beépít egy füst csapdát,gondolom oda.... Roll Eyes
a tekert cső a kipufgázt hűti, mivel az állítja a geót és a gumimembránt hamar átfújná nélküle vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2011.12.24 szombat, 13:43:50 »

a tekert cső a kipufgázt hűti, mivel az állítja a geót és a gumimembránt hamar átfújná nélküle vigyor3
A geometriát nem a kipufogógáz állítja, hanem a töltőnyomás tolja el a rugó ellenében a kart...nem intercooler után vette le a nyomást, hanem közvetlen a turbó töltő oldaláról, ahol a levegő még meleg....hát ezért hűti...bár áramlás nincs!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2011.12.24 szombat, 13:44:35 »

A geometriát nem a kipufogógáz állítja, hanem a töltőnyomás tolja el a rugó ellenében a kart...nem intercooler után vette le a nyomást, hanem közvetlen a turbó töltő oldaláról, ahol a levegő még meleg....hát ezért hűti...bár áramlás nincs!
szerintem emap állítású... legalábbis annak indult vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2011.12.24 szombat, 13:55:03 »

szerintem emap állítású... legalábbis annak indult vigyor3
Ja, ehhez (sem) nem értek... Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2011.12.24 szombat, 19:35:35 »

EMAP-os a vezérlés...azaz a kipufogó gáz közvetlen vezérli a labdát...ez a legjobb és lepontosabb és legdirektebb vezérlés...csak macera belőni,meg olyan labda kell ami birja a hőt ugye...
Egy kb 30cm-es 6-os rézcső megy a csontól a labdáig de beraktam még egy kb 10cm teflon csövet ami 200fokot bir....ide lessz majd még a koromcsapda.
az a rézcső is átlessz helyezve majd nem ott lessz...
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.24 szombat, 19:44:21 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2011.12.24 szombat, 19:41:09 »

Nagyon komoly a dolog!   worship Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle..   pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott.  De nem azért írtam,h leszóljam stb!

Hát nem divatbemutatóra készülök vele...de nem vékony anyag az ha megnézed és ráadásúl két különböző...nem egyszerű azt hegeszteni azért...nyomásprobáztak mindent és mükszik ,nekem ez a lényeg...majd tervezek oda egy takaró lemezt ha lessz időm amugy tervben van... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2011.12.24 szombat, 19:43:07 »

Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?

Hát úgynéz ki csak ilyen kezdeti beállások miatt melegedett fel ilyen gyorsan, mert ma pl tök normál volt mint előtte...pasz majd kialakul.. eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2011.12.24 szombat, 20:07:41 »

Hát úgynéz ki csak ilyen kezdeti beállások miatt melegedett fel ilyen gyorsan, mert ma pl tök normál volt mint előtte...pasz majd kialakul.. eplus2

Kb. mennyiben fog megállni az átalakítás? Szerintem tök jó,hogy ezt mind te gondoltad ki,jártál utána,és valósítottad meg. Nagy grat érte  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:01:42 »

Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb.. eplus2
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük..... eljen
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye... eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:16:47 »

Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb.. eplus2
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük..... eljen
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye... eplus2

Hát,akkor ez így nem is olyan egyetverő össze,ahhoz képest,hogy egy gyári tuning cég mit kérne el egy ilyenért... eplus2  Meg akkor ezekkel az is biztos,hogy most az ország legdurvább Mondeoja a tied lesz... taps
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:21:55 »

Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb.. eplus2
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük..... eljen
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye... eplus2
eljen

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:24:00 »

amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség... vigyor3

cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:25:06 »

amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség... vigyor3

cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...

Mindenki a sok turbócsere...a végén elkérem a levetett turbóitokat,és rakom erre a benzines szörnyre  eplus2 eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:28:01 »

amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség... vigyor3

cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...

Ezek a számok mit jelentenek? A 300ekm-t azt tudom eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:33:33 »

http://www.youtube.com/watch?v=dQc_wVAbM0Q&feature=fvwrel

Azért ez durva... wow1 wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:42:15 »

Ezek a számok mit jelentenek? A 300ekm-t azt tudom eplus2
a gt17-es változógeós, a gt20-as fix geos.

280ekm-rel lett leszedve egy angol 130le tdci-ről(nem darálta a házat, és még annyira sem mozgott a tengelye, mint az én 140ekm-t futott turbomnak wow1), azóta meg kapja rendesen nyes

azt mondják, hogy ha lerugja a turbocsövet, akkor megnyúlhat az egész geometria és lerobbanhat Undecided

nálam 2x rugta le 1,8-as nyomásnál, és volt kb100km amit lerugott turbocsővel ment.... szóval nem igazán hiszem hogy sok lenne neki hátra vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:47:24 »

ez már az autozhatatlan kategoria...

amúgy meg nem kell csodálkozni, azok a kis vackok 900kb kg körül vannak, egy passatban már nem lép ekkorát. nem hiába a legtöbb piszkált 1,9 (pd) tdi is golfok közül kerül ki, azok közül is a 2-3-as szériából.

vannak itthon is szépen megpiszkált darabok nyes

golf4 150le pd arl 300le, 500nm
bora 3.0 vr6 turbo 600le 900nm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2011.12.24 szombat, 23:49:02 »

ez már az autozhatatlan kategoria...

amúgy meg nem kell csodálkozni, azok a kis vackok 900kb kg körül vannak, egy passatban már nem lép ekkorát. nem hiába a legtöbb piszkált 1,9 (pd) tdi is golfok közül kerül ki, azok közül is a 2-3-as szériából.

vannak itthon is szépen megpiszkált darabok nyes

golf4 150le pd arl 300le, 500nm
bora 3.0 vr6 turbo 600le 900nm

Nekem elég lenne a 105 lóerő mellé 200-220 Nm-is,nem vagyok nagyra vágyó... Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 13:36:59 »

amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség... vigyor3

cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...

Nyilván úgy kell csinálni hogy jól járj...
Énis azért vágtam bele most mert megvették a turbót a kocsimról...igy belevágtam....gyakorlatilag nullára jöttem ki... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.25 vasárnap, 13:40:35 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 05:19:38 »

Nyilván úgy kell csinálni hogy jól járj...
Énis azért vágtam bele most mert megvették a turbót a kocsimról...igy belevágtam....gyakorlatilag nullára jöttem ki... eplus2
taps eljen

nálam nem ez volt az elsődleges szempont, de ha ár volt rá lehetőség eplus2

gtb1756-ost nem tudsz jó áron?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 10:44:31 »

taps eljen

nálam nem ez volt az elsődleges szempont, de ha ár volt rá lehetőség eplus2

gtb1756-ost nem tudsz jó áron?? vigyor3

az drágáb mint a 2260-as....olyan 100-as körül megy...mennyire tutira kell? mert akkor körbekérdezek....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 10:47:43 »

az drágáb mint a 2260-as....olyan 100-as körül megy...mennyire tutira kell? mert akkor körbekérdezek....
egyelőre még csak nézelődök, hogy mit mennyiért lehet kapni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 14:18:46 »

sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 14:21:20 »

sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?
hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 14:27:05 »

hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani  eljen
szerintem megéri nyes


én is inkább azért kocsikáztam el addig, mert írt már pár db Mondeo-t eljen nem velem kezdte el kitapasztalgatni eplus2

és árban is jól jött ki eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 15:44:14 »

sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?

Vagy:

http://www.kollarchip.hu/
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 17:37:17 »

hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani  eljen

Rendben, naná hogy megéri... amúgy nincs messze tőlem, rámegyek m6-ra dunaújvárosnál, enter, egy óra és ott vagyok... na jó lehet kicsit több...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 17:39:17 »

Rendben, naná hogy megéri... amúgy nincs messze tőlem, rámegyek m6-ra dunaújvárosnál, enter, egy óra és ott vagyok... na jó lehet kicsit több...

Egy biztos,visszafelé gyorsabb lesz  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 18:42:18 »


Bár sokan sztárolják én inkább azt mondom ne......dávid-ot is lehet kérdezni nyugodtan....kollár irta neki nem olcsóért, nem ment bedadogott és kib@szott sokat zabált,láttam amit irt programot,megmutatták..hadjuk..megvoltunk döbbenve.....meglett irva és fogyi 6L, és nagyon megy...mentem is vele... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14&feature=plcp
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.26 hétfő, 18:44:13 írta Bunyek » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 19:10:32 »

Bár sokan sztárolják én inkább azt mondom ne......dávid-ot is lehet kérdezni nyugodtan....kollár irta neki nem olcsóért, nem ment bedadogott és kib@szott sokat zabált,láttam amit irt programot,megmutatták..hadjuk..megvoltunk döbbenve.....meglett irva és fogyi 6L, és nagyon megy...mentem is vele... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14&feature=plcp
Biztos nem kéne ez a kollarfhos  levele levele levele

nekem is tökéletesen működik az autó  eljen
nyáron csináltam vele 5,8-as fogyit Gödöllőre fel aminek a 90%-a autópálya SŐT még bent Pesten is! Ment a klíma végig a 278km-en!
Ezenfelül, azthiszem nagyon jól megy  eplus2

Igen sokat megy az autóm és idén év elején írta meg a chipet kb.! Azóta beletekertem ~50e km-t! Motorolajon, szűrőkön ja és fékbetéteken kívül nem kopott el semmi hehe

Ja meg a gumi! De hát az fogyóeszköz, és használatfüggő  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 23:31:51 »

Bunyek! Gratula a barkácshoz! Nagyon zsír!  taps worship Majd élőben is megkuksizom.

Mindenki, valaki, bárki! integet2
Küberl digitális boxtuningomat (nemcsak mondeora jó), lézerblokkolóra cserélném vagy eladnám. Mostanság inkább az asszony hajtja  a mondit.  szomoru1
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:51:15 »

aki megteheti határ a csillagos ég  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2012.01.04 szerda, 16:45:25 »

Egy kis airide:

http://www.youtube.com/watch?v=yHimR5jIUxY
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:09:57 »

http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/sharan_galaxy/garett_gt1749v_turbo_hasznalt_elado

http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/ford_mondeo_1993_turb

http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/mondeo_turbo
ilyet nem keres senki?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 10:19:36 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.