Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 20:27:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480586 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2012.10.03 szerda, 20:38:54 »

Igazad lehet, de mindig is szemeztem a v6-al, csak amikor anno a mostanit vettem, nem találtam jó állapotút ezért lett 1.8. Én ilyen romantikus alkat vagyok, és ha beleszeretek valamibe, azonnal lépnem kell. Most ígí vagyok a v6-al is.  vigyor3
Természetesen nagyon átnézem és ha csak a szikráját látom, hogy valami rossz a gépen, nem veszem meg. Annyira nem sürgős.

 eljen
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 14:52:34 »

Na erre költöttek rendesen  worship

http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4&feature=endscreen
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2012.10.05 péntek, 16:42:18 »

Nem rossz!  vigyor3 De akkor ez most 2.5 vagy 3.0 V6?  Roll Eyes
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 14:34:02 »

Üdv! A V6 csere nem jött össze, mert elég gáz volt az autó, ugyhogy maradok a jól bevállt 1.8-nál. kénytelen leszek ezt felpöckölni egy kicsit. Szép kihívás  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:01:41 »

Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra.... eplus2 bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....

https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:11:12 »

Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra.... eplus2 bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....

https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A

Szép munka...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:23:59 »

Szép munka...


köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:27:40 »

Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra.... eplus2 bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....

https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A

Faca.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 21:37:35 »

Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra.... eplus2 bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....

https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A


szép lett nagyon!
Kiszámoltad már mennyit toltál bele? .)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 21:44:58 »

szép lett nagyon!
Kiszámoltad már mennyit toltál bele? .)


Köszi..de nem akarom...lehet eladom és még jobban fájna. szomoru1
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 10:37:46 »

Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra.... eplus2 bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....

https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A

király lett
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 11:55:55 »

Üdv!
Az 1.8 zetec tuning első lépcsője kész Smiley
Kapott nyitott légszűrő rendszert, kipu ki lett nyitva + sport dob, + állítható üzemanyag nyomás szabályzó, + keskenysávú afr mérő órát az ideális beállításokhoz. Eddig ennyi. Elég szépen muzsikál, a menetdinamika jelentősen javult, most a gyári 115 lóhoz képest olyan +15 - +20 % a teljesítmény növekedés. A következő szint, a vezérműtengely módosítása lesz. Ehhez keresek most jó állapotú bontott tengelyeket. Ha az is kész lesz, akkor jelentős növekedést érek el. Remélhetőleg meg lesz a 170 lovas álomhatár Smiley
Ha valakinek van esetleg bontott 1.8 vezérműtengelye az szóljon...
Köszi...
Norbi..
az első videom Smiley www.youtube.com/watch?v=aQaRJQVL9w0&feature=plcp
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 00:12:39 írta norbinet » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 21:59:22 »

Köszi..de nem akarom...lehet eladom és még jobban fájna. szomoru1

ZSÍÍÍÍÍR!  worship
Kár lenne érte.  rinya
De a sportlégszűrőt, és a hátsólámpákat megvenném!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 22:01:47 írta mcskot » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2012.10.19 péntek, 07:41:06 »

Üdv!
Az 1.8 zetec tuning első lépcsője kész Smiley
Kapott nyitott légszűrő rendszert, kipu ki lett nyitva + sport dob, + állítható üzemanyag nyomás szabályzó, + keskenysávú afr mérő órát az ideális beállításokhoz. Eddig ennyi. Elég szépen muzsikál, a menetdinamika jelentősen javult, most a gyári 115 lóhoz képest olyan +15 - +20 % a teljesítmény növekedés. A következő szint, a vezérműtengely módosítása lesz. Ehhez keresek most jó állapotú bontott tengelyeket. Ha az is kész lesz, akkor jelentős növekedést érek el. Remélhetőleg meg lesz a 170 lovas álomhatár Smiley
Ha valakinek van esetleg bontott 1.8 vezérműtengelye az szóljon...
Köszi...
Norbi..
az első videom Smiley www.youtube.com/watch?v=aQaRJQVL9w0&feature=plcp

Gondolom, Németországban készült a felvétel az autópálya egy alkalmas szakaszán. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2012.10.19 péntek, 09:14:30 »

Gondolom, Németországban készült a felvétel az autópálya egy alkalmas szakaszán. Smiley

AndyA

Hát persze  Wink
Hosszabb tesztelés hétvégén lesz. Természetesen Német autópálya alkalmas szakaszán  nyes
Amúgy a módisításoknak köszönhetően normál közlekedés mellett (110 utazó) a fogyasztásom csökkent. Baja-Budapest 6,8l/100
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 09:31:29 írta norbinet » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:59:01 »

Hát persze  Wink
Hosszabb tesztelés hétvégén lesz. Természetesen Német autópálya alkalmas szakaszán  nyes
Amúgy a módisításoknak köszönhetően normál közlekedés mellett (110 utazó) a fogyasztásom csökkent. Baja-Budapest 6,8l/100

1/4 metfolded tudsz merni? ido kellene, sebesség meg suly. ebbol lehetne egy kb le adatot mondani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:44:17 »

fiesta/escort RQC/RQB 1.8 16v 130lovas cuccokat neki , pl szívósor meg pillangó ...superchips és utánna tengely..
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2012.10.19 péntek, 20:23:45 »

Mindent szép sorjában...a kedvemnek csak a pénztárca szab határokat Smiley
Most megyek holnap kb 350 km-t közben tesztelek. Azért csodákra még nem számítok, de már 9 körül van a száz. Ez még sovány ugyan (bár a gyári adat 11 körüli), de ha meglesz a tengely, az sokat dob rajta  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2012.10.19 péntek, 20:55:55 »

Mindent szép sorjában...a kedvemnek csak a pénztárca szab határokat Smiley
Most megyek holnap kb 350 km-t közben tesztelek. Azért csodákra még nem számítok, de már 9 körül van a száz. Ez még sovány ugyan (bár a gyári adat 11 körüli), de ha meglesz a tengely, az sokat dob rajta  nyes

nem akarlak letörni, de így szemre szerintem nincs meg annyi. stoppert a kézbe és hajrá. átalakítás előtt mértél valamit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:16:42 »

Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.

A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
  • 70-120,  4-esben,  6,5mp
  • -2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
  • gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.

http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs

Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 21:23:20 írta Victore » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:22:55 »

Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.

A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
  • 70-120,  4-esben,  6,5 mp.
  • -2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
  • gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.

http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs

Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.


6os váltó?

inkább 0-100at csinálj  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:25:39 »

Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.

A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
  • 70-120,  4-esben,  6,5mp
  • -2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
  • gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.

http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs

Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.


Na ezt megnézem majd én is, kíváncsi vagyok az enyémre. pont 70 ről indul jól. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:34:41 »

6os váltó?

inkább 0-100at csinálj  Wink

Igen, 6-os váltó.

0-100-ban elég sok változó van, ami nem a tuningot, hanem a sofőrt és a tapadást jellemzi.   (na meg akkor videózni se tudok  Cheesy)
Az első gyorsulásomkor a rajtnál csúnyán lemaradtam Alféktól, kb 1 kocsihosszal, de végül több mint 1 kocsihosszal sikerült hamarabb beérnem, ami nem az én érdemem volt Smiley
A motor teljesítményét inkább a 3-4 fokozattól felfelé lehet objektíven kimutatni.

Itt van még egy, 150-170-re 6-ikban, 6mp.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdVlSjU5YFk
(igen, poros, azóta tiszta)
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 21:55:00 írta Victore » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:22:44 »

Igen, 6-os váltó.

0-100-ban elég sok változó van, ami nem a tuningot, hanem a sofőrt és a tapadást jellemzi.   (na meg akkor videózni se tudok  Cheesy)
Az első gyorsulásomkor a rajtnál csúnyán lemaradtam Alféktól, kb 1 kocsihosszal, de végül több mint 1 kocsihosszal sikerült hamarabb beérnem, ami nem az én érdemem volt Smiley
A motor teljesítményét inkább a 3-4 fokozattól felfelé lehet objektíven kimutatni.

Itt van még egy, 150-170-re 6-ikban, 6mp.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdVlSjU5YFk
(igen, poros, azóta tiszta)

100.000km? WOW  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:23:34 »

Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.

A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
  • 70-120,  4-esben,  6,5mp
  • -2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
  • gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.

http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs

Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.



ezt énis megnézem majd... eplus2
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:36:32 »

100.000km? WOW  eplus2

Bizony, én tettem bele az elejétôl. Ha a cég fizette volna a naftát, akkor kétszer ennyi lenne :-)
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 00:27:47 »

Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.

A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
  • 70-120,  4-esben,  6,5mp
  • -2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
  • gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.

http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs

Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.



Szép, nagyon jól megy  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:40:53 »

énis csináltam, csak elfelejtettem hogy 120-ig gyorsított Victore úgyhogy én 140ig mentem  vigyor3

https://www.youtube.com/watch?v=kRs00gHcLgQ

kicsit mozog a kép de a lényeg kivehető
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:16:35 »

énis csináltam, csak elfelejtettem hogy 120-ig gyorsított Victore úgyhogy én 140ig mentem  vigyor3

https://www.youtube.com/watch?v=kRs00gHcLgQ

kicsit mozog a kép de a lényeg kivehető

Ez olyan 8 sec körüli, a gyári 130-asok 9-10 körül csinálják, szóval a tied lehet mondjuk 140.. ami nem rossz az alap 90-hez képest Smiley

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:34:42 »

Ez olyan 8 sec körüli, a gyári 130-asok 9-10 körül csinálják, szóval a tied lehet mondjuk 140.. ami nem rossz az alap 90-hez képest Smiley


meg ez az 5ös váltó, bár gőzöm sincs hogy más-e a 4.sebesség  nemtudom

nekem teljesen megfelel ez így! odabasztam a 2.2-t is meg a vr6 galaxy-t is! vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:48:04 »

meg ez az 5ös váltó, bár gőzöm sincs hogy más-e a 4.sebesség  nemtudom

nekem teljesen megfelel ez így! odabasztam a 2.2-t is meg a vr6 galaxy-t is! vigyor3
kicsit másabb az áttétel. neked hosszabb a 4. egy kicsivel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:11:34 »

kicsit másabb az áttétel. neked hosszabb a 4. egy kicsivel

Igen, 100-nál nálam 2900-et forog, Franconak meg 2700-et.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:25:44 »

Igen, 100-nál nálam 2900-et forog, Franconak meg 2700-et.

Szerintem a mi 5sebességesünk nem 2700at forog 140nél  szomoru1
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:28:40 »

Szerintem a mi 5sebességesünk nem 2700at forog 140nél  szomoru1

Igen, ezért is írtam, hogy 2700-at forog 100-nál 4-esben Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:31:30 »

Igen, ezért is írtam, hogy 2700-at forog 100-nál 4-esben Smiley

Jajj,félreolvastam Smiley 140et olvastam... falbav Fáradtság Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:31:07 »

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:41:22 »

hát a taktor jobban néz ki jobbra  smile    meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:43:36 »

hát a taktor jobban néz ki jobbra  smile    meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell

Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:46:53 »

Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.

AndyA
jah, csak ez meg lekoptatja a fényezést szomoru1

akkor már inkább átlátszó fólia
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:51:00 »

hát a taktor jobban néz ki jobbra  smile    meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell

Tetszik az új focus eleje, viszont MK3-on valahogy nem jön be ez a lökös.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:55:55 »

Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.

AndyA
Az lehet, h ér valamit de ezt a gagyi undormányt semmilyen kocsira nem raknám rá.  Sokkal jobb a fólia!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:16:07 »

Az lehet, h ér valamit de ezt a gagyi undormányt semmilyen kocsira nem raknám rá.  Sokkal jobb a fólia!

Tetszik az új focus eleje, viszont MK3-on valahogy nem jön be ez a lökös.

Mindkettővel egyetértek, mindkettő egy förmedvény. A fóka eleje jól néz ki - a fókán. Itt... nagyon nem.
Az a bőrszerkó meg iszonyat ronda. Nem tudom mi veszi rá az embert.
Inkább a fólia, ahogy HZsolt írta. És szerintem ez előbb-utóbb ki is dörzsöli a géptetőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:28:28 »

Mindkettővel egyetértek, mindkettő egy förmedvény. A fóka eleje jól néz ki - a fókán. Itt... nagyon nem.
Az a bőrszerkó meg iszonyat ronda. Nem tudom mi veszi rá az embert.
Inkább a fólia, ahogy HZsolt írta. És szerintem ez előbb-utóbb ki is dörzsöli a géptetőt.
ki bizony eljen meg aláfolyik a víz és elkezd rohadni alatta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2013.01.29 kedd, 12:49:16 »

ki bizony eljen meg aláfolyik a víz és elkezd rohadni alatta
jajj nekem a kur.va ajtóütközést védő műanyag csík kezdett el rohadni... lehet valami baja??? nem merem leszedni mert most nem lenne időm ajtót fényeztetni, ráadásul ki van szigetelve bitulappal...ehh...  help
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:48:40 »

Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.

AndyA


mar sokat gondolkodtam rajta, hogy van-e valami funkcioja a felso reszen a ket visszatekert resznek, Azon kivul, hogy rontja a CW-t es zajosabb lesz az auto.
Az meg szinten erdekes, hogy legritkabban a palyan talalkozom ilyen megoldasokkal, sokkal gyakrabban bent a varosban a lampatol-lampaig gyorsulo agyontuningolt vasakon.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2013.01.30 szerda, 14:33:13 »


mar sokat gondolkodtam rajta, hogy van-e valami funkcioja a felso reszen a ket visszatekert resznek, Azon kivul, hogy rontja a CW-t es zajosabb lesz az auto.
Az meg szinten erdekes, hogy legritkabban a palyan talalkozom ilyen megoldasokkal, sokkal gyakrabban bent a varosban a lampatol-lampaig gyorsulo agyontuningolt vasakon.

Szerintem a levegőt irányítják el a szélvédőtől, vagyis nagyobb sebességnél a bogarak meg az eső sem fog a szélvédőn landolni.
Ennél azért elegánsabb megoldás a nano-bevonat, asszem EZsolt-nak van olyan.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2013.01.30 szerda, 16:07:22 »

Szerintem a levegőt irányítják el a szélvédőtől, vagyis nagyobb sebességnél a bogarak meg az eső sem fog a szélvédőn landolni.
Ennél azért elegánsabb megoldás a nano-bevonat, asszem EZsolt-nak van olyan.
akkor ilyen kell nekem is! nemtudok 90km/h-val menni csak gyorsabban vagy lassabban mert a gyári AERO ablaktörlő pont annál a sebességnél fütyörészik nekem a menetszéltől...vicces de tényleg így van, olyan mint amikor lassú guruláskor a fék nyikorog csak ezt 90 nél lehet hallani...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Victore
Vendég
« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2013.01.30 szerda, 16:50:53 »

akkor ilyen kell nekem is! nemtudok 90km/h-val menni csak gyorsabban vagy lassabban mert a gyári AERO ablaktörlő pont annál a sebességnél fütyörészik nekem a menetszéltől...vicces de tényleg így van, olyan mint amikor lassú guruláskor a fék nyikorog csak ezt 90 nél lehet hallani...

Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek Smiley

Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2013.01.30 szerda, 16:54:24 »

Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek Smiley

Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.

Nekem a Bosch feszítőlapos bevált. Szépen töröl, és elég jól bírja a kiképzést. Másfél éve megvan, és ugyan már megvettem az utódját, de még mindig nem tartok ott, hogy namostazonnalkidobommertxar. Persze, nem 1000 Ft, hanem vagy 5, de ez van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2013.01.30 szerda, 16:59:12 »

Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek Smiley

Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.
9500Ft-ért vettem a eredeti FORD aero-t...én barom falbav

másfél éve van fent, már a vezetőoldalon van benne egy csík...ezentúl veszek osanosat  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.