Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 15:47:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480416 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:52:00 »

Zöldkártya előtt visszacsinálni.
Gyakorlott kéz nemtöbb mint 10perc alatt végez vele.
Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:58:00 »

Citrom!
Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:))
200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:01:00 »

Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
Mérhetetlenül sok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:02:00 »

Mérhetetlenül sok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:45:00 »

Citrom!
Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:))
200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".

 
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:49:00 »


 
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult!
Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?!
Bodicseké alapból is erősebb volt nem?
Az MKII-ben már erősebb a moci nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 »

Úgy látom meg kell játszanom az összkerék projektet is:)),ha egyedi akarok maradni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 »

ja.Asszem 2LE-vel!!Woowww
Na és kié volt az a Lucas adagoló?
Szerintem nem érdemes vele xarozni,ez a bosch nagyon tuti!Teljesen egyenletes a moci járása,nincs kihagyás,hallkabb a motor is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:22:00 »

Majd csinálokaz enyémről képet, de most nézem a tied benzines, de a kép alapján úgyis megtalálod.
zután már csak a szívótorkot kell lekapnod, és beáztatni gázolajba vagy ilyesmibe, és a belselyét kipuceválni.
Nekem a torok ráadásul müanyag. Ha a tieden is, akkor vigyázz a csavarmeghúzásoknál.
agostonb
Ha már benne vagy a képküldésben, nekem is lécci. Engem is érdekelne a kip.gáz ledugózása
(2004TDCi).
Előre is kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:23:00 »

Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?!
Bodicseké alapból is erősebb volt nem?
Az MKII-ben már erősebb a moci nem?
A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is.  
A zenyém is ilyen !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:27:00 »

Cit !!!
 
Elkezdtem a gyűjtést !
120 pízt csak összetolok a nagytali előtt !!!( Gonoszul röhög ikon helye )
 
NEM TUDOM MEGNYITNI AZ IKONOKAT !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:39:00 »

Tudja valaki hogy a benzines 2literes és az 1.8TD váltó áttétel azonos e vagy miben tér el?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:45:00 »

Joe-nak simán átment a Zótóklubnál
Ez így vót!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:11:00 »

A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is.  
A zenyém is ilyen !
Az elötte lépvő meg még 75?
Mert a Sierránk anyi volt gyárilag!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:28:00 »

Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?!
Bodicseké alapból is erősebb volt nem?
Az MKII-ben már erősebb a moci nem?
Nyugi, ismét van valami kísérleti dolog, ami a nagytali előtt bekerülhet!
Meg addig bodicsek széjjel hajtja a sajátját és biztos befutó leszek!
...csak most pingtomi is jelentkezett Zoli haveromnál!
Mi lesz itt a nagytalin!???
 
Zombi húzz bele! (nem is 120k... kijön occsóbban is)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 17:49:00 »

MI AZ????Cit nem csigázz!!!
Zombi egész pontosan:
30e a turbo
40e az adagoló szereléssel
20e turbó szerelés
-25e eladod a saját régi turbódat
Az annyi mint 65e magyar forint!!!
Szóval CITROM MI A TUTI???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 18:44:00 »

MI AZ????Cit nem csigázz!!!
Zombi egész pontosan:
30e a turbo
40e az adagoló szereléssel
20e turbó szerelés
-25e eladod a saját régi turbódat
Az annyi mint 65e magyar forint!!!
Szóval CITROM MI A TUTI???
Egy V8-as Diesel!
Citromot ismerve...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 20:46:00 »

MI AZ????Cit nem csigázz!!!
Zombi egész pontosan:
30e a turbo
40e az adagoló szereléssel
20e turbó szerelés
-25e eladod a saját régi turbódat
Az annyi mint 65e magyar forint!!!
Szóval CITROM MI A TUTI???
Titok!
Ha működik, akkor majd teis kaphacc!
De előbb legyen a te géped is jól beállítva!
 
Apropopow!
Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda!
Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 22:54:00 »

Titok!
Ha működik, akkor majd teis kaphacc!
De előbb legyen a te géped is jól beállítva!
 
Apropopow!
Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda!
Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem!
Asszem énis. Megnézném a két csodavasat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2006.02.14 kedd, 12:00:00 »

agostonb,
 
thx ! Asszem nalam is ilyen fekete muanyag a cucc.
Varom a kepeket...
 
Van valaki, akinek benyas mondija van es mar "ledugozta" az EGR-t ? Mik a tapasztalatok dugozas utan ? Motor jaras, teljesitmeny stb. Kell erezni valami valtozast ?
Zacci és akárki aki EGR-ezni akar!
Mondeo III topikban írtam erről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:05:00 »

Az EGR V6-os motoron
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:07:00 »

Hali Zsoel, par nap kesessel:
 
A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul.
Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag.
Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero.
Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le.
A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra. Smiley
Szia David!
Ott voltál, amikor csinálták, vagy ott kellett hagyni a gépet? Kaptál mért értékeket / grafikont is, utána/előtte, vagy csak azt mondták, hogy kész van, és annyi?
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2006.02.14 kedd, 18:36:00 »

Cit!!
Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2006.02.14 kedd, 20:43:00 »

Laczik V6,
 
hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye
 
Szerintetek ez mar beteges ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2006.02.14 kedd, 21:50:00 »

Laczik V6,
 
hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye
 
Szerintetek ez mar beteges ?
Zacci,
 
Dehogy beteges. Ismered a mondást: akinek kalapácsa van, mindent szögnek néz.
Itt mindannyian megértjük, ha már egy söröskocsin is a tempomat illesztési pontjait keresed.
Majd meggyógyulsz, ha már minden a helyén lesz és frankón működik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2006.02.15 szerda, 09:51:00 »

Cit!!
Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
Hajnali 11kor??? HOgy kelek én fel addig?!???
 
Holnap este beszélek Zolival és megmondom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:22:00 »

Az elötte lépvő meg még 75?
Mert a Sierránk anyi volt gyárilag!
Igen.
A Sierrában ugyanaz az 1.8 TD motor volt mint a mondikban. Csak a nagy külömbség, hogy cooler nélkül !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:26:00 »

MI AZ????Cit nem csigázz!!!
Zombi egész pontosan:
30e a turbo
40e az adagoló szereléssel
20e turbó szerelés
-25e eladod a saját régi turbódat
Az annyi mint 65e magyar forint!!!
Szóval CITROM MI A TUTI???
Én tuidom, hogy miben sántikál !!!
 
És ha igaza lessz és összejön a egy kicst még gonoszodhat a sárkány !!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2006.02.15 szerda, 13:45:00 »

Én tuidom, hogy miben sántikál !!!
 
És ha igaza lessz és összejön a egy kicst még gonoszodhat a sárkány !!!!
Mintha V6-ról beszélnétek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2006.02.15 szerda, 16:26:00 »

Hy!
 
Érdeklődtem a www.powertuning.hu-nál, hogy mennyibe fáj MK2-be a tuning, mert árlista szerint 50 rugó, de a jóember 79 ezret mondott 2 év garanciával, sőt ha 25 rongyot még ráfizetek, akkor az egész verdára adnak egy év garit!
Ez jól hangzik!
De végülis az lenne a kérdésem, hogy a www.tuningbox.atw.hu-n is van ott 32 ezer, de hiába írtam nekik, csesztek válaszolni!
Arra lennék kíváncsi, hogy tényleg ennyi, vagy ez is átb...ás, illetve hogy van-e Valaki aki náluk csinálta vagy visszaírtak neki!
Bocsi a hosszas fogalmazásért!
Köszi!
Mylo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2006.02.15 szerda, 19:35:00 »

Mylo!
 
Milyen a kicsike?TD,mert akkor semmi tuning box+stb,teljesen mechanikus:)Jó kis átalakítás mint nekem azt annyi..Igen már megint verem a nyálam a cuccra,mert olyan jó,hogy 10liter alá nem megy a fogyi úgy tolom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:15:00 »

Bodicsek!
 
Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:24:00 »

Bodicsek!
 
Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
Szombaton gyere el Újpestre a tesco parkolóban. Ott lárhatod a legendákat! Smiley
Bodicseké a 2. mondeo TD, ami kapott bosh adagolót és változó geometriás turbót Zoli haveromtól.
Dinamizmusát lejjebb megtalálod. Olvass vissza picit! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:26:00 »

Lejjebb írtam miket cseréltünk.Nagyon klassz,nagy a különbség.Pl:régen érdi emelkedő 140 max 145km/h most 160-165 könnyedén.Most nem kapcsol le a turbó 4000nél,hanem tolom amíg akarom,pirosig.Végseb 180volt esetleg 190 lejtőn lefelé,most sikban 190,lejtő 205km/h.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:27:00 »

Cit!
Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:42:00 »

Cit!
Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Smiley
Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:49:00 »

Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:55:00 »

Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
Komolyan mondom:
nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni.
 
A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:07:00 »

Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Smiley
Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4! Smiley
Emberke!
Miért lenne jobb a benyás váltója??
Azzal nem igazán járnál yool!
Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at!
Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal!
Nem?
Szerintem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:10:00 »

Emberke!
Miért lenne jobb a benyás váltója??
Azzal nem igazán járnál yool!
Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at!
Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal!
Nem?
Szerintem...
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:12:00 »

Cit!
Hogy áll a szombat hajnal 11?
Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:13:00 »

Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:14:00 »

Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Nah, ezt yoolmegaszontam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:15:00 »

Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk. Smiley
Nem sok Diesel van ami anyit pörög mint egy Benzines!
Onnantól meg már full mindegy!
Mert akkor áttételcsere meg miegymás!
Az meg macera!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:20:00 »

Cit!
Hogy áll a szombat hajnal 11?
Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
Bátyám!
Az a 1.5bar az nagyon sok egy előkamrásnak!
Ha akkora nyomást akarsz és nem akarod kukába dobni a mocit akkor tényleg sokat kell jáccani!
Cserélni kell a Főtengelyt, Hengerfej, a Dugókat és akkor már a Hajtókarokat is vele...
És ezt a nyomatékot a gyári kuplung em szeretné sokáig, hamar kuka lenn az is.
Ott szerintem tárcsa és nyopmólap...
És hogy meg is állj fékek is kellenének de ezzel szinte senki nem foglalkozik!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:44:00 »

Komolyan mondom:
nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni.
 
A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim!
Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:48:00 »

Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines!
Szóval lassab lesz az autó!
Nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2006.02.15 szerda, 23:35:00 »

De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines!
Szóval lassab lesz az autó!
Nem?
Nem csak a váltó határozza meg a végáttételt, hanem a difi.
Viszont a fokozatkiosztások eltérhetnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:41:00 »

Emberke!
Miért lenne jobb a benyás váltója??
Azzal nem igazán járnál yool!
Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at!
Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal!
Nem?
Szerintem...
Látom ragadt rád valami a koszon kívül is !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:50:00 »

Álmos!
 
Szerencsére nem kell a fékekkel törödnöm,elöl-hátul hütött tárcsám van!!
Felejtsem el az alu hengerfejet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.