Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 20:22:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480582 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2006.02.24 péntek, 07:20:00 »

ATC Kft link
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2006.02.24 péntek, 07:28:00 »

Zsoel!
 
Hol lehet kapni a sprayt? Smiley
Meteor.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2006.02.24 péntek, 08:35:00 »

Meteor.
Nem szűnt az meg?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2006.02.24 péntek, 08:35:00 »

Angel!
 
A resetnel a tuning adatokat ugye nem felejti el? Mennyi ideig tanul az auto reset utan? Milyen korulmenyek kozott, sebesseggel, fordulatszammal, es hany percig/oraig kell tanitani az autot?
A tuning adatokat nem felejti el! Általában az egyébként sem chiptuning, csak a számítógépet csapja be hamis adatokkal így veszi rá, hogy emelje a turbónyomást, üzemanyagnyomást.
Egyébként írja a grafikonon, hogy ötödikben mérték, és ott nincs overboost (ha igaz, csak 3-4-ben van).
 
Az autótanulás folyamatosan megy. Először legyen 1-2 perc alapjárat, 1-2 perc 2000-es fordulat, meg kisebb sebességek, majd utána én nyomnék egy komolyabb tempót. Mindezt meleg motorral kezdjük!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:17:00 »

A tuning adatokat nem felejti el! Általában az egyébként sem chiptuning, csak a számítógépet csapja be hamis adatokkal így veszi rá, hogy emelje a turbónyomást, üzemanyagnyomást.
Egyébként írja a grafikonon, hogy ötödikben mérték, és ott nincs overboost (ha igaz, csak 3-4-ben van).
 
Az autótanulás folyamatosan megy. Először legyen 1-2 perc alapjárat, 1-2 perc 2000-es fordulat, meg kisebb sebességek, majd utána én nyomnék egy komolyabb tempót. Mindezt meleg motorral kezdjük!
Hideg motornál a hidegindítás értékeit is figyeli, meleg motornál nem és lehet, hogy (főleg dizlinél) gond lesz reggel a összesen 4-5 perc alatt, meg a 8-10 km elég az üzemihez úgyis a végén tolod neki a durvát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2006.02.24 péntek, 11:58:00 »

115-ös. Én is azért vittem a szervizbe mert biztos voltam benne hogy MAF szenzor tisztítás/csere lesz, de ki sem tisztították mert azt mondták hogy a számítógép nem ír ki semmi hibát. Most vettem a gépet. Hamarosan akarok rajta szervizt csinálni (légszűrő is csere).  „MAF szenzor tisztítást, majd reset” Reset alatt mit értesz
Attól, mert a gép nem írja hibásnak a maf-ot (vagy egyebet), attól még valami adhat hamis értéket. Azt nem ellenőrzi a gép, csak azt, hogy a műszerek  "válaszolnak-e" (azaz nincs szakadás, nincs zárlat, stb...) de azzal nem foglalkozik, hogy adott érték valós-e!?
Ezt meg lehet nézni computeres vizsgálattal. Csak tudni kell, hogy melyik műszernek, mi a valós adata. Ügyes diagnosztikás hamar megmondja...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2006.02.24 péntek, 11:58:00 »

A tuning adatokat nem felejti el! Általában az egyébként sem chiptuning, csak a számítógépet csapja be hamis adatokkal így veszi rá, hogy emelje a turbónyomást, üzemanyagnyomást.
Egyébként írja a grafikonon, hogy ötödikben mérték, és ott nincs overboost (ha igaz, csak 3-4-ben van).
 
Az autótanulás folyamatosan megy. Először legyen 1-2 perc alapjárat, 1-2 perc 2000-es fordulat, meg kisebb sebességek, majd utána én nyomnék egy komolyabb tempót. Mindezt meleg motorral kezdjük!
Olyan furcsa, hogy errol az overboost-rol alig lehet infot talalni. Tul keppen mennyit dob a teljesitmenyen, nyomatekon? Biztos csak 3-4-ben? Miert csak ott? Chiptuning utan is megmarad, netan ezt is kulon kell programozni? Hany masodpercig, teljesen tovig gaznal? Estleg van egy kapcsolo a pedal alatt, ami tovig gaznal benyomodik, es ez kapcsolja be? Vagy mashogy van?
Hirtelen csak ennyi kerdes jutott eszembe.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2006.02.24 péntek, 12:19:00 »

Olyan furcsa, hogy errol az overboost-rol alig lehet infot talalni. Tul keppen mennyit dob a teljesitmenyen, nyomatekon? Biztos csak 3-4-ben? Miert csak ott? Chiptuning utan is megmarad, netan ezt is kulon kell programozni? Hany masodpercig, teljesen tovig gaznal? Estleg van egy kapcsolo a pedal alatt, ami tovig gaznal benyomodik, es ez kapcsolja be? Vagy mashogy van?
Hirtelen csak ennyi kerdes jutott eszembe.
Én valahol olvastam: a nyomatékot emeli meg, 360 Nm-re, 10 másodpercre, tövig gáznál, 3 és 4. Hogy a chip után megmarad-e: nem tudom. De ha a chis csak annyit csinál, hogy kiiktatja a feltételeket, azaz bármikor adja a túlnyomást, már az is valami.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2006.02.24 péntek, 13:51:00 »

Tud nekem valaki egy helyet ajánlani ahol jól tudnak computeres diagnosztikát csinálni? Már voltam egy szakszervizben de ott csak arra jutottak hogy minden ok. szerintem viszont nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2006.02.24 péntek, 13:53:00 »

Angel  
 
"A tuning adatokat nem felejti el!" Nekem a gépet programozták át nem csak egy dobozt raktak be. Így sem felejti el?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2006.02.24 péntek, 13:57:00 »

Tud nekem valaki egy helyet ajánlani ahol jól tudnak computeres diagnosztikát csinálni? Már voltam egy szakszervizben de ott csak arra jutottak hogy minden ok. szerintem viszont nem.
Solymár? - a hely, ahol nem csak ügyfél vagy Devlin, ezt inygyér adom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:18:00 »

Olyan furcsa, hogy errol az overboost-rol alig lehet infot talalni. Tul keppen mennyit dob a teljesitmenyen, nyomatekon? Biztos csak 3-4-ben? Miert csak ott? Chiptuning utan is megmarad, netan ezt is kulon kell programozni? Hany masodpercig, teljesen tovig gaznal? Estleg van egy kapcsolo a pedal alatt, ami tovig gaznal benyomodik, es ez kapcsolja be? Vagy mashogy van?
Hirtelen csak ennyi kerdes jutott eszembe.
David!
Csak egy kis adalék,de Petya művéből mazsoláztam ki!-:)
 
 
A 2003/02 után gyártott 130 Le -s TDCi motor karakterisztikája lényegesen jobbnak tűnik a grafikon alapján, és itt is megfigyelhető a gyári adatoktól való jelentős eltérés.  
 
A TDCi motort is ellátták az overboost funkcióval, 2003/08 -ig szintén Euro3 minősítésűek. 2003/02 -ig minden motorhoz 5 fokozatú manuális váltó volt párosítva. Ettől az időponttólviszont a 130 Le -s verziót már 6 fokozatúval gyártották. Ez tulajdonképpen már a facelift -es Mondeo (ami 2003/06 -tól elérhető) egyik újítása lett volna, csak itt is a piaci szempontok miatt hozták előre a bevezetését
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:45:00 »

Angel  
 
"A tuning adatokat nem felejti el!" Nekem a gépet programozták át nem csak egy dobozt raktak be. Így sem felejti el?
Két különböző dolog. A motorparaméterek egy RAM-ba vannak beírva, amit folyamatosan frissít. A program meg egy epromba (legalábbis ROM) kerül, azt csak cserével/epromíróval lehet átírni. Szép is lenne, ha chiptuning után visszajönnének a régi lovak...
 
Az egyik ismerősöm a következőt csinálta: rátöltötték a 2.2-es szoftverét a 2.0-ára. És minden ok, megy, mint a szél. Állítólag. Azt mondja a muki, kellett vagy fél óra, mire a motor magára talált: először össze-vissza ment. Belőtte magának a dolgokat, majd rendvejött. Azt monja, majdnem úgy megy, mint a 2.2.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2006.02.25 szombat, 10:23:00 »

Angel  
 
"A tuning adatokat nem felejti el!" Nekem a gépet programozták át nem csak egy dobozt raktak be. Így sem felejti el?
kubazax2!
 
És a kocsi teljesítményén is azt érzed,hogy az alsó tartományban nem húz?
Csak 3000 fölött táltosodik meg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2006.02.25 szombat, 10:24:00 »

kubazax2!
 
És a kocsi teljesítményén is azt érzed,hogy az alsó tartományban nem húz?
Csak 3000 fölött táltosodik meg?
Mert sok helyen éppen azt írják,hogy egy jól megírt chiptuning lényege,hogy nagyobb nyomatékot kapsz,ami jó esetben már hamarabb is keletkezik.Fordulatszámra gondoltam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2006.02.25 szombat, 11:11:00 »

Mert sok helyen éppen azt írják,hogy egy jól megírt chiptuning lényege,hogy nagyobb nyomatékot kapsz,ami jó esetben már hamarabb is keletkezik.Fordulatszámra gondoltam.
Ha megnézed a grafikont, a nyomaték már előbb ébred, de még így is túl későn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2006.02.25 szombat, 15:58:00 »

Ha megnézed a grafikont, a nyomaték már előbb ébred, de még így is túl későn.
Hát igen.Úgy rémlik Gabo-nak,Milosnak 1800-tól már beindul a nagyobb nyomaték.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2006.02.26 vasárnap, 17:04:00 »

2300-tól kezd húzni a motor. Alatta nagyon gyenge. Éppen ez a problémám. Az ATC-nél  mondták hogy valszeg légtömegmérő baja lesz. Szakszervizben pedig hogy ez így normális, kis sem tisztították. Most keresek egy jó szervizt ahol meg tudnák nézni hogy mi lehet a baja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2006.02.26 vasárnap, 20:41:00 »

2300-tól kezd húzni a motor. Alatta nagyon gyenge. Éppen ez a problémám. Az ATC-nél  mondták hogy valszeg légtömegmérő baja lesz. Szakszervizben pedig hogy ez így normális, kis sem tisztították. Most keresek egy jó szervizt ahol meg tudnák nézni hogy mi lehet a baja
Ez azért nem rossz, hogy 115le helyett alapból 130at tudott a moci.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2006.02.26 vasárnap, 20:43:00 »

Solymár? - a hely, ahol nem csak ügyfél vagy Devlin, ezt inygyér adom
Látszik még új vagyok. Régi fórumot olvasgatva kezd leesni, (ha jó gondolom) hogy a Devlin a Solymárnál alkatrész vonalon van. Azt hiszem felkeresem őket. Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2006.02.27 hétfő, 09:40:00 »

Látszik még új vagyok. Régi fórumot olvasgatva kezd leesni, (ha jó gondolom) hogy a Devlin a Solymárnál alkatrész vonalon van. Azt hiszem felkeresem őket. Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:57:00 »

ma voltam a Nagyautóban és a bevásárlás után a srácok elém nyomtak egy katalógust, echte ford-tunning cuccokkal teli. valamikor elvileg a honlapon is fent lesz a lehetőség, de azért ha valakit érdekel, mindenképpen nézze meg. a cég kifejezetten Ford-okra specializálódott. saját gyári versenycsapata van (csupa mondeo, nagyon szépek) és minden egyes forgalomba hozott termék, a piacrakerülés előtt megfordult a versenypályán (ez nem azt jelenti, hogy használt versenyautóalkatrészeket árulnak ám! ) a cuccosok nem olcsók, de annál jobbak!
szóval a viccet flretéve itt a link a böngészéshez:
Richter Motorsport
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:04:00 »

Mk1hez ninsen semmi. A rikterrotorsport monnyon le!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:20:00 »

Mk1hez ninsen semmi. A rikterrotorsport monnyon le!!!
ezek inkább versenyautóátépítőkitteket árulnak! bár most néztem én is a honlapot, elég gyér. a katalógusuk viszont nagyon frankó! renegetg képpel és beépítési vázlattal megtűzdelve kitesz vagy 300 oldalt. és nagyon frankón igényes.
még "gyári" bukókeret is van benne!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:45:00 »

ma voltam a Nagyautóban és a bevásárlás után a srácok elém nyomtak egy katalógust, echte ford-tunning cuccokkal teli. valamikor elvileg a honlapon is fent lesz a lehetőség, de azért ha valakit érdekel, mindenképpen nézze meg. a cég kifejezetten Ford-okra specializálódott. saját gyári versenycsapata van (csupa mondeo, nagyon szépek) és minden egyes forgalomba hozott termék, a piacrakerülés előtt megfordult a versenypályán (ez nem azt jelenti, hogy használt versenyautóalkatrészeket árulnak ám! ) a cuccosok nem olcsók, de annál jobbak!
szóval a viccet flretéve itt a link a böngészéshez:
Richter Motorsport
Igen, ezek a cuccok kedvezményesek nekünk, hamarosan lesz cikk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 19:39:00 »

hello. én az erebus spoiler egyik tagja vagyok. már 6 éve foglakozunk üvegszálas dolgokkal. kérésetekre elkészítünk bármit ha van képetek de vannak már kész szárnyaink, lököseink , toldatain ill küszöbök és minden ami az optikai spilerezéshez kell. ha felkeltettem érdeklődéseteket ketessetek a 309650312
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 19:44:00 »

hello. én az erebus spoiler egyik tagja vagyok. már 6 éve foglakozunk üvegszálas dolgokkal. kérésetekre elkészítünk bármit ha van képetek de vannak már kész szárnyaink, lököseink , toldatain ill küszöbök és minden ami az optikai spilerezéshez kell. ha felkeltettem érdeklődéseteket ketessetek a 309650312
Esetleg képek vagy honlap?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 23:07:00 »

hello. én az erebus spoiler egyik tagja vagyok. már 6 éve foglakozunk üvegszálas dolgokkal. kérésetekre elkészítünk bármit ha van képetek de vannak már kész szárnyaink, lököseink , toldatain ill küszöbök és minden ami az optikai spilerezéshez kell. ha felkeltettem érdeklődéseteket ketessetek a 309650312
Varga,
 
szemöldökkel foglalkoztok?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2006.03.03 péntek, 09:43:00 »

Esetleg képek vagy honlap?
Ennyit találtam:
 
Külső optikát az EREBUS Design csinálta - Miskolc, Besenyői u. 24 tel:30/9650-312, 20/588-8237.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:13:00 »

Cit!
 
Nos kész a turbo csere.Nagyon klafa az autó,4-ben nagyon keményen tolt 1,3-1,5ig is fel megy (lehet emiatt ment szét az elozo),ugyhogy most ésszel járok vele max4000 fordulat max 140km/h,amig a drukk(?) lapda ki lesz cserélve,ami biztosítani fogja a max 1,2 és utánna letilt.Fogyasztás mai adat kb:5,9-6,1lit/100!!!!!ésszel járva.hihetetlen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:14:00 »

Ja és itt a meghalt turbó!:
http://www.kepfeltoltes.hu/060303/K_p001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:21:00 »

Cit!
 
Nos kész a turbo csere.Nagyon klafa az autó,4-ben nagyon keményen tolt 1,3-1,5ig is fel megy (lehet emiatt ment szét az elozo),ugyhogy most ésszel járok vele max4000 fordulat max 140km/h,amig a drukk(?) lapda ki lesz cserélve,ami biztosítani fogja a max 1,2 és utánna letilt.Fogyasztás mai adat kb:5,9-6,1lit/100!!!!!ésszel járva.hihetetlen.
Jó, hogy nem fújta le a hengerfejet!
Építs be teis turbó nyomás mérőt! Piszkált autóknál fontos a visszajelzés... nehogy megint valami feladja idő előtt!
 
Kipufogóst elkezdtél már keresni? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:26:00 »

Ja,de most csöndesebb lett,nemtom miért,lehet,hogy csak diszkrétebben vezetek.Smiley
Megnézted a turbót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:30:00 »

Ja,de most csöndesebb lett,nemtom miért,lehet,hogy csak diszkrétebben vezetek.Smiley
Megnézted a turbót?
Igen, de nem sok minden láccik rajta. A kormon kívül minden a helyén van. (A satu, a kompresszor, a hegesztő... Smiley )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:34:00 »

http://www.kepfeltoltes.hu/060303/K_p002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:35:00 »

geometria pockoket alig lehet megmozditani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2006.03.03 péntek, 21:35:00 »

itt egy másik,itt is helyén a satu:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2006.03.07 kedd, 10:36:00 »

Csoda hogy szét tudtátok szedni azzal csillag kulccsal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2006.03.07 kedd, 10:56:00 »

Mííítörtént kéremszépen Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2006.03.07 kedd, 11:04:00 »

Nos az történt,hogy nem kellett volna benzinesként használnom állítólag....
Pedig nagyon élveztem 5e fodulatnál váltani a fokozatokat,és 160-nál váltani az 5-öst.Nem bírta pedig mindig visszahütöttem,de igaziból nem ez volt a gáz hanem túltöltött a turbó amit nem ellenőríztünk felrakáskor 4,5 fokozatban 1,3-1,5volt a töltő nyomás.1,2,3 ban pont 1,1 volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2006.03.07 kedd, 11:17:00 »

Csoda hogy szét tudtátok szedni azzal csillag kulccsal
Eli is tört a nagy nyomatéktól...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2006.03.07 kedd, 11:56:00 »

Hála Istennek nem tört el csak elvetemedett valaminmt köpte az olajat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2006.03.07 kedd, 12:00:00 »

Hála Istennek nem tört el csak elvetemedett valaminmt köpte az olajat...
Mert, csak mennek, mint a zállatok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2006.03.07 kedd, 18:39:00 »

csumi!
van vmi ECU tuning..
arról td vki vmit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2006.03.08 szerda, 12:41:00 »

Mert, csak mennek, mint a zállatok!
http://cgi.ebay.de/ECU-CHIP-TUNING-fuer-Ford-Focus-Mondeo-etc-25-PS_W0QQitemZ8042000189QQcategoryZ40184QQrdZ1QQcmdZViewItem  
 
vmi ilyesmi lenne!!
erről tudtok vmit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2006.03.08 szerda, 12:55:00 »

a carstylingon láttam ilyen topikot, de biztos te is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2006.03.08 szerda, 13:04:00 »

a carstylingon láttam ilyen topikot, de biztos te is...
ma csináltam ott egy fórumot,de még értelmes dolgot nem tudtak írni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2006.03.08 szerda, 13:22:00 »

ma csináltam ott egy fórumot,de még értelmes dolgot nem tudtak írni.
csak a friss hozzászólások listájában láttam, mert a carstylingon a "real life" gyűjteményben, nőnap alkalmából tekintettem át egy másik topikot...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2006.03.08 szerda, 13:25:00 »

csak a friss hozzászólások listájában láttam, mert a carstylingon a "real life" gyűjteményben, nőnap alkalmából tekintettem át egy másik topikot...
... arra már én is eltévedtem eccer, nemtom frissítik-e
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 12:08:00 »

zombi:
te mikoe mész tatabányára??
ott van ECUs csávó aki jól dolgozik(akinek már csinált annak 1mp javulása volt rábaringen).
oszt mehetnénk 1üt!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.