Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 19:59:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
755
756
757
758
759
760
761
[
762
]
763
764
765
766
767
768
769
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10922877 alkalommal)
rstwingo
és 10 vendég van a témában
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38050 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:51:22 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 08:47:30
Levegőtöl tud fel levegősödni.
Látom, te is csak beszélgetni akarsz róla.....
Köszönöm ezt a remek hozzászólást... Építő jellegű volt. Talán ha ez lenne a szakmám nem itt irogatnék, de tudtommal ez nem autószerelők fóruma...
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38051 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:51:43 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 08:49:25
Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?
Ami ehhez segíteni lehet, megkaptad.
Fingrostálásra nincs időm.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38052 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:54:10 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 08:50:13
lehet ITT mást is?
Az itt kapott infókat, tanácsokat végre lehet hajtani, ellenőrizni. A kérdések közötti időben ez biztosan nem történt meg.
Vagyis.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38053 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:55:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 08:51:43
Ami ehhez segíteni lehet, megkaptad.
Fingrostálásra nincs időm.
Ha nincs időd normálisan írni, esetleg elmagyarázni a hozzá nem értenőknek, akkor ne is írj inkább. Szerintem vannak mások, akik szabadidejükben szívesen válaszolnak, akár hosszabban is. Elvégre erre van a fórum.... Hála az égnek rengeteg segítséget kaptam már itt a fórumon és eddig senkinek nem esett nehezére, akár (egyeseknek) blőd kérdésekre is válaszolni...
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38054 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:56:23 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 08:51:22
Köszönöm ezt a remek hozzászólást... Építő jellegű volt. Talán ha ez lenne a szakmám nem itt irogatnék, de tudtommal ez nem autószerelők fóruma...
Ehhez nem kell semmilyen tudás, hogy a levegőtől tud valami levegősödni.
A kérdés is fura....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38055 Dátum:
2019.05.22 szerda, 08:58:56 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 08:51:43
Fingrostálásra nincs időm.
Inkább mélyebbre hatolnál, ugye?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38056 Dátum:
2019.05.22 szerda, 09:00:55 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 08:49:25
Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik, mintha 1 napig áll? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?
Nem vagyok biztos a válaszban, de pár óra állás alatt még más az üzemanyag hőmérséklete, míg ha sokat áll, akkor lehűl
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38057 Dátum:
2019.05.22 szerda, 09:05:35 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 08:55:21
Ha nincs időd normálisan írni, esetleg elmagyarázni a hozzá nem értenőknek, akkor ne is írj inkább. Szerintem vannak mások, akik szabadidejükben szívesen válaszolnak, akár hosszabban is. Elvégre erre van a fórum.... Hála az égnek rengeteg segítséget kaptam már itt a fórumon és eddig senkinek nem esett nehezére, akár (egyeseknek) blőd kérdésekre is válaszolni...
Ne te döntsd már el, hogy írjak-e vagy nem.
Megkaptál minden segítséget -ingyen-, hogy mi lehet a baj és hogyan tudod ellenőrizni.
Továbbra is kérdezel.....kérdezel.....kérdezel.....
Csinálni kell.
Ha nem tudod, akkor el kell vinni szervizbe.
Nyilván te szeretnél kapni egy olyan választ, hogy itt és itt nyomd meg és megjavul. Na ilyen nincs!
Ahogy varázsige sincs!
Utolsó sorban pedig bocs, hogy segítettem....segíteni akartam.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.22 szerda, 09:07:08 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38058 Dátum:
2019.05.22 szerda, 09:36:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 09:05:35
Ne te döntsd már el, hogy írjak-e vagy nem.
Megkaptál minden segítséget -ingyen-, hogy mi lehet a baj és hogyan tudod ellenőrizni.
Továbbra is kérdezel.....kérdezel.....kérdezel.....
Csinálni kell.
Ha nem tudod, akkor el kell vinni szervizbe.
Nyilván te szeretnél kapni egy olyan választ, hogy itt és itt nyomd meg és megjavul. Na ilyen nincs!
Ahogy varázsige sincs!
Utolsó sorban pedig bocs, hogy segítettem....segíteni akartam.
Mivel érdekel a dolog, és ha már csinálom, akkor rendesen akarom csinálni, kizárva h fölösleges dolgokat csináljak. Ezért kérdezek. Ha neked ez "fingrostálás" akkor inkább kösz, de ne segíts.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38059 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:37:43 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 08:54:10
Az itt kapott infókat, tanácsokat végre lehet hajtani, ellenőrizni. A kérdések közötti időben ez biztosan nem történt meg.
Vagyis.....
itt nem.itt csak beszélgetni lehet róla.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38060 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:41:53 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 09:36:17
Mivel érdekel a dolog, és ha már csinálom, akkor rendesen akarom csinálni, kizárva h fölösleges dolgokat csináljak. Ezért kérdezek. Ha neked ez "fingrostálás" akkor inkább kösz, de ne segíts.
A sokadszorra ugyanazt kérdezés mi, ha nem az?
Felesleges dolgokat nem akarsz csinálni?
Hm....mégis azt teszed. Ugyanazt kérdezgeted.
Ja ..... és ha szerinted felesleges amit segítségnek írtam, hát akkor bocs. Ha ennyire vágod a dolgot.....miért kérdezel?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38061 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:43:18 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 10:37:43
itt nem.itt csak beszélgetni lehet róla.
Azzal nem lesz változás.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38062 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:46:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 10:43:18
Azzal nem lesz változás.....
De a feszült okoskodással sem..
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38063 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:50:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 10:43:18
Azzal nem lesz változás.....
Nyilván.Erőszakkal senkit nem tudsz rávenni, hogy a tanácsokat kövessék.
Beszélgetni tudunk róla, és az nem fáj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38064 Dátum:
2019.05.22 szerda, 10:55:14 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.22 szerda, 08:49:25
Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik, mintha 1 napig áll? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?
A levegősödés nagyon nehezen detektálható. Van több csati, azokban Ó gyűrűk, amik elrepedeznek, és időnként a levegőnek nem szabnak gátat.Megtalálni módszeresen tudod, egyenként kivenni, cserélni, a lehetséges helyeken megszüntetni a lehetőségét. Otthon kicsit nehezebb ezt feltérképezni, de ha szerzel egy üzemanyagrendszeri robbantott ábrát, és beszerzed a megfelelő csatikba a megfelelő Ó gyűrűket ó eséllyel rányúlsz majd a hibás alkatrészre is. Még az is lehet, hogy szemmel nem látható a hiba, de cserék után egyszercsak megszűnik a levegősödés.Illetve az átlátszó cső beépítése segít ezt ellenőrizni, hogy jönnek e még a bubik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38065 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:07:13 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.22 szerda, 10:46:27
De a feszült okoskodással sem..
Nem vagyok feszült.....
OkoSkodás? Az ki, nem ismerem. De nem is gondolom, hogy vele lehetne segíteni.
Amennyire leírásból meg lehet mondani mi a következő lépés, ellenőrzés.....azt segítségnek, tanácsnak nevezik. Nem okoskodásnak.
Javítani tárgyilagosan lehet, nem elmélkedve.
Én pedig ennek tükrében úgy fogalmazok, írok.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.22 szerda, 11:22:44 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38066 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:11:29 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 10:55:14
A levegősödés nagyon nehezen detektálható. Van több csati, azokban Ó gyűrűk, amik elrepedeznek, és időnként a levegőnek nem szabnak gátat.Megtalálni módszeresen tudod, egyenként kivenni, cserélni, a lehetséges helyeken megszüntetni a lehetőségét. Otthon kicsit nehezebb ezt feltérképezni, de ha szerzel egy üzemanyagrendszeri robbantott ábrát, és beszerzed a megfelelő csatikba a megfelelő Ó gyűrűket ó eséllyel rányúlsz majd a hibás alkatrészre is. Még az is lehet, hogy szemmel nem látható a hiba, de cserék után egyszercsak megszűnik a levegősödés.Illetve az átlátszó cső beépítése segít ezt ellenőrizni, hogy jönnek e még a bubik.
Ezt én már leírtam korábban.
Átlátszó csővet kell bekötni a gázolajszűrő elé, mögé.
Első körben.....
Nem felelt meg ez a segítség, tanács.
Gondolod most igen?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38067 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:24:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 11:11:29
Ezt én már leírtam korábban.
Átlátszó csővet kell bekötni a gázolajszűrő elé, mögé.
Első körben.....
Nem felelt meg ez a segítség, tanács.
Gondolod most igen?
Én tudom.De nekem nem fáj most sem, hogy leírom...
Tudsz,tud ennél többet csinálni itt bárki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38068 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:30:07 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 11:24:00
Én tudom.De nekem nem fáj most sem, hogy leírom...
Tudsz,tud ennél többet csinálni itt bárki?
Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38069 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:42:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 11:30:07
Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.
Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38070 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:47:17 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 11:42:59
Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni.
Mindenkinek igaza van!
Szeretet, béke és elfogadás!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38071 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:49:43 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.22 szerda, 11:42:59
Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni.
......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.
Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38072 Dátum:
2019.05.22 szerda, 11:51:11 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 11:49:43
......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.
Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....
ez van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38073 Dátum:
2019.05.22 szerda, 12:32:10 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 11:49:43
......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.
Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy engem az érdekelt volna, hogy ha levegős a rendszer, akkor miért csak pár órás állás után csinálja ezt és miért nem csinálja, ha napokig áll? Menetközben miért nem levegősödik? A levegő bemegy, körülnéz és pár óra után, mint aki jól végezte dolgát kimegy?!?!?Nem hinném....
Egyébként nekem gyárilag átlátszó cső van a kimeneti végén a szűrőnek (a bejövő nem átlátszó), ott járó motornál látni, hogy van benn levegő, néhány apró buborék, de elvileg annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek is? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38074 Dátum:
2019.05.22 szerda, 13:15:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.22 szerda, 11:30:07
Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.
Akkor írd le, hogy hova, mekkora csövet és milyen csatival tegyen.
Egyébként én simán kezdeném egy go szűrő cserével...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38075 Dátum:
2019.05.22 szerda, 13:26:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.22 szerda, 13:15:09
Akkor írd le, hogy hova, mekkora csövet és milyen csatival tegyen.
Egyébként én simán kezdeném egy go szűrő cserével...
Leírtam hova.
Mekkora? Amekkora oda kell. Ez látható is.
Milyen csatival? Ami oda való. Ez látható is.
A gázolaj szűrő csere miként lehet megoldás levegősödés problémára?
Utoljára, amit csináltam, annál komplett gázolajszűrő ház csere lett a megoldás. Természetesen a korábban említett csőbekötési vizsgálat után....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38076 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 08:04:45 »
Sziasztok!
a gázolajszűrőből kijövő csőben áró motornál látni, hogy van benne levegő, néhány apró buborék kavrog benne. Ez normális? annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon? Egyébként menet közben teljesen probléma mentes az autó.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38077 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 08:25:21 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.23 csütörtök, 08:04:45
Sziasztok!
a gázolajszűrőből kijövő csőben áró motornál látni, hogy van benne levegő, néhány apró buborék kavrog benne. Ez normális? annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon? Egyébként menet közben teljesen probléma mentes az autó.
Gondolod, hogy kell bele levegő? Mégis hogyan kerülhet bele, amikor a lehető legalsó pontjáról jön a tankból az anyag?
Ez ugye mind költői kérdés volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38078 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 08:42:34 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.23 csütörtök, 08:25:21
Gondolod, hogy kell bele levegő? Mégis hogyan kerülhet bele, amikor a lehető legalsó pontjáról jön a tankból az anyag?
Ez ugye mind költői kérdés volt.
Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38079 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 08:55:20 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.23 csütörtök, 08:42:34
Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
ami nem kell, hogy ott legyen, és neked még nem okozott működési zavart.Ettől még nem normális
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38080 Dátum:
2019.05.23 csütörtök, 17:32:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.23 csütörtök, 08:42:34
Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
Akkor ez a jelenség nem csak nálam van jelen szerencsére. Viszont mivel nem megy tovább a levegő és a szűrő után van, fölösleges a szűrőn légteleníteni? nem kellene valamilyen szinten légtelenítenie magát a rendszernek?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38081 Dátum:
2019.05.24 péntek, 16:20:18 »
Kedves Fórum társak!
Egy kis segítséget kérnék. Mondeo mk4 2012-es 2.0 TDCI autóm van és tegnap vettem észre,hogy a motor és a légszüröház között 2db gumicsö lecsüszott valahonnan.Az egyik egy gumicsö ,ami 1cm hijján majdnem beleért a ventillátor lapátba.A másik csö teljesen mellette van de ez egy keménymüanyag csö,pipaszerüen meghajlitva és a végén semmi nincs.Mindjárt felteszem a képeket róla.Honnan csúzhattak le?
Naplózva
Frey Márton
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38082 Dátum:
2019.05.25 szombat, 06:45:26 »
Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.
Köszönöm.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38083 Dátum:
2019.05.25 szombat, 09:07:19 »
Idézetet írta: deezz - 2019.05.25 szombat, 06:45:26
Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.
Köszönöm.
alvázszám alapján etisből lehet szervíztervet nyomtatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38084 Dátum:
2019.05.25 szombat, 21:12:13 »
Idézetet írta: deezz - 2019.05.25 szombat, 06:45:26
Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.
Köszönöm.
https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do;jsessionid=Nwx6RnY2BI8LimXsIMDMptDePduHXxPyEPjQBNCy.eccvas1900h
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38085 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 00:06:16 »
@alf® és @attila82, köszönöm szépen!
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38086 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 08:08:28 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.23 csütörtök, 17:32:26
Akkor ez a jelenség nem csak nálam van jelen szerencsére. Viszont mivel nem megy tovább a levegő és a szűrő után van, fölösleges a szűrőn légteleníteni? nem kellene valamilyen szinten légtelenítenie magát a rendszernek?
Erre valakinek ötlete?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38087 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 08:30:17 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.26 vasárnap, 08:08:28
Erre valakinek ötlete?
Még mindig nem derült ki, hogy hol (szűrő előtt vagy szűrő után) kerül a levegő a rendszerbe! Bekötöttél átlátszó csövet a szűrő elé?
Nem.
Szerintem nem csináltál semmit.
Abból, hogy látsz buborékot a szűrő után, csak az állapítható meg (amit a hibajelenséggel kapcsolatban azonnal valószínűsítettem/valószínűsítettünk), hogy levegő jut a rendszerbe.
Le kellene légtelenítenie magát a rendszernek, de mivel levegő jut be, nem tudja.
Többszörösen megkaptál már tanácsokat, lépéseket.....
Bár látom, továbbra is csak beszélgetni akarsz róla.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38088 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 10:02:59 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.26 vasárnap, 08:08:28
Erre valakinek ötlete?
szüntesd meg a levegőt.Csatlakozások tömítésének cseréje, legvégső esetben a szűrőház csere is bejátszik, ha csak az után kerül bele a levegő.Lokalizáld a lehetősétég,hogy előtte vagy utána lesz benne a bubi.Elé is mehet az átlátszó cső,és utána is.Hidd el, hogy nem normális a minimális bubi sem,csak van amit a rendszer még eltud dolgozni.Azt senki nem mondja meg neked,hogy 5 bubi vagy 10,ami már hibajelenséget is okoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38089 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 15:50:28 »
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Ford Mondeo mk4 2012 .07. 2.0 TDCI
Sziasztok! Ide teettem fel a videót ,a két gumicsőről ,ami lecsúszott valahonnan.
Az egyik az normál gumicső,ami a hűtőventillátor előtt állt meg 1cm-re.A másik cső egy kemény műanyagcső ,pipaszerűen meghajlítva.
Tudna valaki segíteni ,hogyan voltak ezek eredetileg csatlakoztatva?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.26 vasárnap, 16:22:54 írta iki77
»
Naplózva
Frey Márton
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38090 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 17:54:21 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.05.26 vasárnap, 15:50:28
https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Ford Mondeo mk4 2012 .07. 2.0 TDCI
Sziasztok! Ide teettem fel a videót ,a két gumicsőről ,ami lecsúszott valahonnan.
Az egyik az normál gumicső,ami a hűtőventillátor előtt állt meg 1cm-re.A másik cső egy kemény műanyagcső ,pipaszerűen meghajlítva.
Tudna valaki segíteni ,hogyan voltak ezek eredetileg csatlakoztatva?
Köszönöm!
Szia.
A műanyag csó szerintem a váltó szellőzője. Annak az egyik vége nyitott. Nem csatlakozik sehova. A másikat nem tudom.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38091 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 18:13:35 »
Szia!
Köszi!
Akkor ezt a műanyagcsövet kell bepattintani a kis műanyag fűlbe,hogy ne rezegjen menetközben.
Még a gumicső kérdéses! Az hol volt???
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.26 vasárnap, 18:17:14 írta iki77
»
Naplózva
Frey Márton
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38092 Dátum:
2019.05.26 vasárnap, 21:58:01 »
Idézetet írta: iki77 - 2019.05.26 vasárnap, 18:13:35
Szia!
Köszi!
Akkor ezt a műanyagcsövet kell bepattintani a kis műanyag fűlbe,hogy ne rezegjen menetközben.
Még a gumicső kérdéses! Az hol volt???
vedd le a motorburkolatot.Minden bizonnyal egy vákumcső,és csak vissza kell dugni a pierburg szelepre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38093 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 05:57:47 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.26 vasárnap, 10:02:59
szüntesd meg a levegőt.Csatlakozások tömítésének cseréje, legvégső esetben a szűrőház csere is bejátszik, ha csak az után kerül bele a levegő.Lokalizáld a lehetősétég,hogy előtte vagy utána lesz benne a bubi.Elé is mehet az átlátszó cső,és utána is.Hidd el, hogy nem normális a minimális bubi sem,csak van amit a rendszer még eltud dolgozni.Azt senki nem mondja meg neked,hogy 5 bubi vagy 10,ami már hibajelenséget is okoz.
Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38094 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 07:14:17 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.27 hétfő, 05:57:47
Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.
Más is ezt írta. Én kiolvastam a hozzászólásából.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38095 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 07:32:03 »
Idézetet írta: Toto00 - 2019.05.27 hétfő, 05:57:47
Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.
Nyilván rám gondolsz, de erősen tévedsz!
Egyáltalán nem vagyok idegbeteg, sem pedig úgy állok hozzá.
Teljesen logikusan, érthetően leírtam mindent, lépéseket...többször is!
Szóval ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38096 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 07:32:34 »
Idézetet írta: steve78 - 2019.05.27 hétfő, 07:14:17
Más is ezt írta. Én kiolvastam a hozzászólásából.
Ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38097 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 09:41:25 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.26 vasárnap, 21:58:01
vedd le a motorburkolatot.Minden bizonnyal egy vákumcső,és csak vissza kell dugni a pierburg szelepre.
Mondjuk ha ez egy lecsúszott vákumcső, akkor annak kellene valami rendelleneset produkálnia, pl csűnyán áll le... vagy nem tölt a turbó rendesen, stb... illetve akkor a vákum el i száll...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38098 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 09:42:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.27 hétfő, 07:32:03
Egyáltalán nem vagyok idegbeteg, sem pedig úgy állok hozzá.
Tibi, ennek többféle megnyilvánulási formája van.
Nem csak törés-zúzásban nyilvánulhat meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38099 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 09:53:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.27 hétfő, 09:42:27
Tibi, ennek többféle megnyilvánulási formája van.
Nem csak törés-zúzásban nyilvánulhat meg...
Nálam egyik sem áll fent, ezért nem is tudok ezekről.
Viszont te egész jól ismered.....nálad miként diagnosztizálták?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
755
756
757
758
759
760
761
[
762
]
763
764
765
766
767
768
769
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ