Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 14:46:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 587619 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2012.06.30 szombat, 23:53:57 »

Hajrá!
Kíváncsi leszek, mennyire fog megégni/elszineződni. Ha fog.

Nekem cirka 5. éve vörös a féknyergem, először egy fehéres festés volt rajta, majd egyszerű hammerite... de már én is cserélni akarom a színt, mert a sok piros dobfék, stb. miatt kezd nem tetszeni, plusz a krómfelnik is "simák" lettek, így én világoskékre festem majd. (hőálló zománccal)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2012.06.30 szombat, 23:55:47 »

Hajrá!
Kíváncsi leszek, mennyire fog megégni/elszineződni. Ha fog.

Azt bírnád igaz? smile

Nem fog.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 00:02:01 »

Nekem cirka 5. éve vörös a féknyergem, először egy fehéres festés volt rajta, majd egyszerű hammerite... de már én is cserélni akarom a színt, mert a sok piros dobfék, stb. miatt kezd nem tetszeni, plusz a krómfelnik is "simák" lettek, így én világoskékre festem majd. (hőálló zománccal)

Nekem most hammerite aranyv olt de túl feltűnőnek találtam. Így majd beolvad a képbe....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 13:07:37 »

Nekem most hammerite aranyv olt de túl feltűnőnek találtam. Így majd beolvad a képbe....

Az kicsit erős, tény. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 15:23:51 »

Azt bírnád igaz? smile

Nem fog.
Nem azt mondtam, hogy bírnám.
Csupán csak kíváncsi leszek, hogy milyen lesz mondjuk 1 év múlva.
Majd beszámolhatnál - ha nem felejted el.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 15:31:20 »

Nem azt mondtam, hogy bírnám.
Csupán csak kíváncsi leszek, hogy milyen lesz mondjuk 1 év múlva.
Majd beszámolhatnál - ha nem felejted el.

Bírni fogja, mert előtte le lett szinterezve a felület, hőt meg nem igazán kap a nyereg, ha bele gondolsz, de tesztelheted is. a fékport meg egyetlen festék sem bírja jobban mint a kétkomponensű lakk. de ha mégsem bírná megírom majd.  integet2   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 05:30:13 »

A kerékagy cseréje után sajnos az abs vezérlő hibája miatt továbbra is égnek a lámpák (kipörgésgátló, abs, fék), ezért valószínű, sőt biztos, hogy abs vezérlő csere lesz. Sajnos, a beszerelt állapotban nem látszik a tömbön lévő szám, csak a csatlakozó házon egy papír címke látszik, rajta ez a szám:
256863551241

Erre a számra egy Fordos üzletben dolgozó ismerősöm azt mondta, ennek a fordnál a cikkszáma 1219402, a száma pedig 98BG-2C285DC

Ilyen pedig mostanában nem nagyon található a bontósoknál. MK2 Krisztián szerint ez csak ugyan ilyen DC végű vezérlővel pótolható, bármilyen más betű kettős esetén nem fog működni. Hiába van 2.5 V6 kipörgésgátlós vezérlő valakinek, ebbe állítólag nem lesz jó, ha DC végű a szám.
Szomorú vagyok és tanácstalan.
Van valakinek ötlete, mi tévő legyek? Újat nem veszek, 760 000 Ft. Talán azért ez túlzás lenne egy 400-at érő autónál. vigyor3 rinya
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 07:07:37 »

A kerékagy cseréje után sajnos az abs vezérlő hibája miatt továbbra is égnek a lámpák (kipörgésgátló, abs, fék), ezért valószínű, sőt biztos, hogy abs vezérlő csere lesz. Sajnos, a beszerelt állapotban nem látszik a tömbön lévő szám, csak a csatlakozó házon egy papír címke látszik, rajta ez a szám:
256863551241

Erre a számra egy Fordos üzletben dolgozó ismerősöm azt mondta, ennek a fordnál a cikkszáma 1219402, a száma pedig 98BG-2C285DC

Ilyen pedig mostanában nem nagyon található a bontósoknál. MK2 Krisztián szerint ez csak ugyan ilyen DC végű vezérlővel pótolható, bármilyen más betű kettős esetén nem fog működni. Hiába van 2.5 V6 kipörgésgátlós vezérlő valakinek, ebbe állítólag nem lesz jó, ha DC végű a szám.
Szomorú vagyok és tanácstalan.
Van valakinek ötlete, mi tévő legyek? Újat nem veszek, 760 000 Ft. Talán azért ez túlzás lenne egy 400-at érő autónál. vigyor3 rinya
http://www.ebay.de/itm/1065085-98BG2C285DB-1219402-98BG2C285DC-ABS-TCS-Pump-FORD-Cougar-Mondeo-/260928080268?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc086898c
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 12:40:06 »

Nem azt mondtam, hogy bírnám.
Csupán csak kíváncsi leszek, hogy milyen lesz mondjuk 1 év múlva.
Majd beszámolhatnál - ha nem felejted el.

Nekem már a 3. pár féknyergem van festve az autón, 4 év használat után. A mostani nagy betétes V6-ost 3 éve használom, és hibátlanul ül rajta a "ford kék" festés. Persze, egy idő után már inkább szürkéskék a fékportól, de ha lemosom az autót, ugyanolyan lesz mindig, mint ahogy megcsináltam. Hátsó tárcsafék 2 éve van az autón, szintén hasonló festést kapott. Bár a kézifék rugójának a galvánja lerohadt már, a féknyereg élvezi a taft-hatást. Tongue
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 16:52:02 »

Huh! Jó ár. Körülnézek még itthon, de elmentem a linket. Még mindig kevesebb, mint az itteni új ár. De még ez is sok. Végül is ABS és kipörgés gátló nélkül lehet élni, nem olyan sürgős. De nagyon köszönöm, ez már egy biztos alap.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:21:32 »


Van valakinek ötlete, mi tévő legyek? Újat nem veszek, 760 000 Ft. Talán azért ez túlzás lenne egy 400-at érő autónál. vigyor3 rinya
Szia!
Nálam hasonló a helyzet. Mostanában indokolatlanul kezdett működni az ABS, míg végül egyszer egyszer már felgyulladt az ABS lámpa is. Majd ezután a jobb gólyaláb cserét követően, eltünt a hiba, se indokolatlan beavatkozás, se hibalámpa. A hétvégén ismét szétszedtem a gólyalábat, mert ropogott a toronycsapágy, nagyot xívtam vele, de ez egy másik történet. Mától ismét van ABS hiba lámpám. Mi a tanúlság? Úgy tűnik a jobb oldali érzékelő a rossz vagy vezetékszakadt.
Néztéték, hogy esetleg nem egy szakadás a hiba okozója? A másik: Ford szervíz tud ABS hibát kiolvasni, én megnézetném.
(Meg is tettem a sajátomnál, kb 1 óra xarakodás után sikerült a legősőregebb diagnosztikai kütyüvel összekonnektoltatni, de nem volt hiba, mert akkor éppen nem volt hibalámpa. Menetközben meg hiába idéztük elő az indokoltalan állapotot, a diag alkalmatlan volt a hiba kiszűrésére)
Ha más nem, marad az ABS mentes élet. Én is keresgéltem, hogy hátha a "dc"-s vezérlőm van, de nekem Bendix felirat van a vezérlőn többhelyen is, a "dc"-s meg Bosch, ha jól tudom.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 20:41:01 »

Szia!
Nálam hasonló a helyzet. Mostanában indokolatlanul kezdett működni az ABS, míg végül egyszer egyszer már felgyulladt az ABS lámpa is. Majd ezután a jobb gólyaláb cserét követően, eltünt a hiba, se indokolatlan beavatkozás, se hibalámpa. A hétvégén ismét szétszedtem a gólyalábat, mert ropogott a toronycsapágy, nagyot xívtam vele, de ez egy másik történet. Mától ismét van ABS hiba lámpám. Mi a tanúlság? Úgy tűnik a jobb oldali érzékelő a rossz vagy vezetékszakadt.
Néztéték, hogy esetleg nem egy szakadás a hiba okozója? A másik: Ford szervíz tud ABS hibát kiolvasni, én megnézetném.
(Meg is tettem a sajátomnál, kb 1 óra xarakodás után sikerült a legősőregebb diagnosztikai kütyüvel összekonnektoltatni, de nem volt hiba, mert akkor éppen nem volt hibalámpa. Menetközben meg hiába idéztük elő az indokoltalan állapotot, a diag alkalmatlan volt a hiba kiszűrésére)
Ha más nem, marad az ABS mentes élet. Én is keresgéltem, hogy hátha a "dc"-s vezérlőm van, de nekem Bendix felirat van a vezérlőn többhelyen is, a "dc"-s meg Bosch, ha jól tudom.
Üdv
Igen, az enyém Bosch. És most még tanácstalan vagyok. De beindult a gépezet. Egy két "motoros" keresi a megoldást. Ha lesz valami, megosztjuk.
Minden esetre kéne keresni valakit, aki tud javítani ilyen dolgokat. Biztosan javítható, csak még nem tudjuk, hogyan. De biztosan kiderítjük!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:14:53 »

Igen, az enyém Bosch. És most még tanácstalan vagyok. De beindult a gépezet. Egy két "motoros" keresi a megoldást. Ha lesz valami, megosztjuk.
Minden esetre kéne keresni valakit, aki tud javítani ilyen dolgokat. Biztosan javítható, csak még nem tudjuk, hogyan. De biztosan kiderítjük!
Én a Ford Solymárnál jártam diagnosztizáltatni, beszélgettem a szerelőkkel, szó volt erről a "DC"-s problémáról, ha jól rémlik azt mondták, hogy a szivattyú gurnyad meg benne, az a gyenge pontja.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:22:00 »

Én a Ford Solymárnál jártam diagnosztizáltatni, beszélgettem a szerelőkkel, szó volt erről a "DC"-s problémáról, ha jól rémlik azt mondták, hogy a szivattyú gurnyad meg benne, az a gyenge pontja.
Nekem is azt írta ki a diagnosztika, hogy hogy szervó szivattyú fault.
Gondolkodom azon, hogy veszek egy bontott vezérlőt, és cserélem a szivattyút. Próba cseresznye! nemtudom confused ijedt
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:28:42 »

Nekem is azt írta ki a diagnosztika, hogy hogy szervó szivattyú fault.
Gondolkodom azon, hogy veszek egy bontott vezérlőt, és cserélem a szivattyút. Próba cseresznye! nemtudom confused ijedt
Attól tartok, túl kézenfekvő lenne ez a megoldás, de talán egy próbát megér.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:37:52 »

Ma felkerült az új v6 fék,  smile sikerült lelégteleníteni is az asszony segítségével  eplus2 hehe 200km mentem vele (kb), de már sokkal jobb a fékhatás mint a régivel, pedig még összesem koptak eplus2  
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:58:07 »

Ma felkerült az új v6 fék,  smile sikerült lelégteleníteni is az asszony segítségével  eplus2 hehe 200km mentem vele (kb), de már sokkal jobb a fékhatás mint a régivel, pedig még összesem koptak eplus2  
Én is most cseréltem hátsó nyergeket és mondhatom, jól fog. És még a kézifék is jó, mindkét oldalon!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:07:45 »

Én is most cseréltem hátsó nyergeket és mondhatom, jól fog. És még a kézifék is jó, mindkét oldalon!

Nekem is új a hátsófékem (télen volt cserélve) viszont a kézifékem az gyenge volt... De műszaki előtt megnézték azt is, és be lett állítva.... 3-rom kattanás és a kocsi mozdíthatatlan eljen
Egyre jobban szeretem az autót "minden működ rajta!! Végre." komfortos, nem szarakodik  semmi, és öröm vezetni  taps lekopogom....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:10:25 »

Nekem is új a hátsófékem (télen volt cserélve) viszont a kézifékem az gyenge volt... De műszaki előtt megnézték azt is, és be lett állítva.... 3-rom kattanás és a kocsi mozdíthatatlan eljen
Egyre jobban szeretem az autót "minden működ rajta!! Végre." komfortos, nem szarakodik  semmi, és öröm vezetni  taps lekopogom....
eljen Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:12:44 »

eljen Wink

Csatlakozom.  eljen taps  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:58:46 »

Nekem is új a hátsófékem (télen volt cserélve) viszont a kézifékem az gyenge volt... De műszaki előtt megnézték azt is, és be lett állítva.... 3-rom kattanás és a kocsi mozdíthatatlan eljen
Egyre jobban szeretem az autót "minden működ rajta!! Végre." komfortos, nem szarakodik  semmi, és öröm vezetni  taps lekopogom....

Hátul dobfékes?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:59:37 »

Hátul dobfékes?

Egyenlőre igen.  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #472 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 21:24:00 »

Ma felkerült az új v6 fék,  smile sikerült lelégteleníteni is az asszony segítségével  eplus2 hehe 200km mentem vele (kb), de már sokkal jobb a fékhatás mint a régivel, pedig még összesem koptak eplus2  
nem nagyon kell összekopni semminek. jól kel fogni az első perctől, és kész. 2 sík felület nem nagyon kell, hogy egymáshoz igazodjon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 22:50:44 »

nem nagyon kell összekopni semminek. jól kel fogni az első perctől, és kész. 2 sík felület nem nagyon kell, hogy egymáshoz igazodjon

Textar-os leírásban is benne van hogy kb1000km mire eléri a teljes hatását az új fék.... + addig kerülendő a nagyobb fékezgetés.
De panaszt tehetsz náluk ha gondolod  beka3  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2012.07.06 péntek, 00:30:54 »

Textar-os leírásban is benne van hogy kb1000km mire eléri a teljes hatását az új fék.... + addig kerülendő a nagyobb fékezgetés.
De panaszt tehetsz náluk ha gondolod  beka3  hehe
az arra van, hogy ne üvegesre "égesd", mert akkor cseszheted az új betéteidet ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2012.07.06 péntek, 10:39:16 »

Textar-os leírásban is benne van hogy kb1000km mire eléri a teljes hatását az új fék.... + addig kerülendő a nagyobb fékezgetés.
De panaszt tehetsz náluk ha gondolod  beka3  hehe

Ez akkor igaz leginkább, ha tárcsa és betét egyszerre cserés. "Összekopik" az hamar a tárcsával, a 180-ról 0-ra satuzást kell kerülni, meg a hirtelen padlófék, padlógáz, padlófék metódusokat... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2012.07.06 péntek, 11:37:44 »

Sziasztok! Egy kis érdekesség, úgy döntöttem, hogy tovább erősítem a féket, ezekkel a Brembo Nyergekkel!
http://kepfeltoltes.hu/view/120706/20120706299_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706297_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706298_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.06 péntek, 11:48:30 írta Kusti1 » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:21:14 »

az arra van, hogy ne üvegesre "égesd", mert akkor cseszheted az új betéteidet ...

világos.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:24:20 »

Ez akkor igaz leginkább, ha tárcsa és betét egyszerre cserés. "Összekopik" az hamar a tárcsával, a 180-ról 0-ra satuzást kell kerülni, meg a hirtelen padlófék, padlógáz, padlófék metódusokat... Grin

Most értem haza Badenből. össze kell vagy nem kell össze kopjon......, de mos tmár így jó 700km úgy fog ahogyan azt el is vártam volna tőle  smile meg vagyok elégedve.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:26:02 »


Milyen átalakítást kell csinálni a felrögzítéshez? ha kell egyáltalán. Jó kis cucc  eljen Megkérdezhetem mennyiért sikerült hozzá jutnod?  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:55:06 »

Milyen átalakítást kell csinálni a felrögzítéshez? ha kell egyáltalán. Jó kis cucc  eljen Megkérdezhetem mennyiért sikerült hozzá jutnod?  Roll Eyes
Szia! Két tartót kell maratni, de az tárcsafüggő, mert ezek a nyergek 280-340mm-s tárcsa átmérőkhöz használhatóak. Igen megkérdezheted, 35 000.-Ft-t vettem, igaz bő 1 hétig alkudoztam rá, de megérte, mert tegnap még el is hozták nekem.
ezen a fotón jól látszik a közdarab ami a felfogatáshoz kell (ez csak hasonló)
http://kepfeltoltes.hu/120309/AP_f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.06 péntek, 13:07:17 írta Kusti1 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:56:01 »

Szia! Két tartót kell maratni, de az tárcsafüggő, mert ezek a nyergek 280-340mm-s tárcsa átmérőkhöz használható. Igen megkérdezheted, 35 000.-Ft-t vettem, igaz bő 1 hétig alkudoztam rá, de megérte, mert tegnap még el is hozták nekem.
ezen a fotón jól látszik a közdarab ami a felfogatáshoz kell (ez csak hasonló)http://kepfeltoltes.hu/120309/AP_f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg wave
miből van ez egyébként?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2012.07.06 péntek, 13:04:37 »

miből van ez egyébként?
Ha az anyagára gondolsz, akkor aluminium, ha arra, hogy milyen autóból származik, akkor ezek Alfa 3.2 V6, de a 180 LE Dieseleket is szerelték ezzel, meg még sok más márkát pl. BMW-k, Peugeott, Lanciák, stb.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2012.07.06 péntek, 13:16:29 »

Ha az anyagára gondolsz, akkor aluminium, ha arra, hogy milyen autóból származik, akkor ezek Alfa 3.2 V6, de a 180 LE Dieseleket is szerelték ezzel, meg még sok más márkát pl. BMW-k, Peugeott, Lanciák, stb.

Fincsi! Én lájkolnám! nyes
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2012.07.06 péntek, 13:23:55 »

 
Fincsi! Én lájkolnám! nyes
eljen
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:24:27 »

Fincsi! Én lájkolnám! nyes
én ezt lájkolnám  hehe

http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-GTR-R35-REAR-BREMBO-CALIPERS-FULL-CAR-BREAKING-/150848876700?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item231f4b309c

http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-WRX-STI-BREMBO-BREAK-CALIPERS-EJ20-EJ25-STI-Version-7-8-9-Front-Calipers-/120880479965?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2509bedd
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2012.07.06 péntek, 16:13:48 »

Ha jól megnézem, akkor ez http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-WRX-STI-BREMBO-BREAK-CALIPERS-EJ20-EJ25-STI-Version-7-8-9-Front-Calipers-/120880479965?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2509bedd a szinében, meg a fékcsőcsatlakozásában különbözik az enyémtől, hiszen még a betét is azonos az enyémmel, na meg az árában!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.06 péntek, 16:16:21 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2012.07.06 péntek, 16:49:06 »

Ha jól megnézem, akkor ez http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-WRX-STI-BREMBO-BREAK-CALIPERS-EJ20-EJ25-STI-Version-7-8-9-Front-Calipers-/120880479965?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2509bedd a szinében, meg a fékcsőcsatlakozásában különbözik az enyémtől, hiszen még a betét is azonos az enyémmel, na meg az árában!

A tiédhez nem kell nagyobb fékdevander? Bír a gyárival is elég nyomást csinálni? 
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2012.07.06 péntek, 17:03:09 »

A tiédhez nem kell nagyobb fékdevander? Bír a gyárival is elég nyomást csinálni? 
majd kiderül Cheesy
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2012.07.06 péntek, 20:07:54 »

A tiédhez nem kell nagyobb fékdevander? Bír a gyárival is elég nyomást csinálni?  
Valószínüleg, hogy tud elég nyomást csinálni, hiszen nem nagyok a dugattyuk a nyeregben, mert a 2 alul elhelyezkedő dugattyú nagyobb a 2 felső pedig kisebb átmérőjű, de az se gond, ha nem tud eleget, akkor veszek hozzá Wilwood vagy AP Racing főfékhengert.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.11 szerda, 15:58:14 írta Kusti1 » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2012.07.06 péntek, 23:03:20 »

Valószínüleg, hogy tud elég nyomást csinálni, hiszen nem nagyok a dugattyuk a nyeregben, mert a 2 alul elhelyezkedő dugattyú nagyobb a 2 felső kisebb, de az se gond, ha nem tud eleget, akkor veszek hozzá Wilwood vagy AP Racing főfékhengert.

Mikor kezded a beszerelést? Várom az élmény beszámolót  nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2012.07.07 szombat, 00:07:15 »

Valószínüleg, hogy tud elég nyomást csinálni, hiszen nem nagyok a dugattyuk a nyeregben, mert a 2 alul elhelyezkedő dugattyú nagyobb a 2 felső kisebb, de az se gond, ha nem tud eleget, akkor veszek hozzá Wilwood vagy AP Racing főfékhengert.

Legyen StopTech...  eplus2 vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2012.07.11 szerda, 09:18:12 »

Sziasztok!
Méret infóra lenne szükségem:
A mondimnak a nyerge ki lett cserélve még ez előző tulaj által a 2,5 nyergére.
A féktárcsa méretei érdekelnének, mert azt már nem tudom, hogy az is ki lett-e cserélve erre vagy pedig maradt az eredeti (1,8-as)
Van különbség a kettő között?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2012.07.11 szerda, 10:27:29 »

Sziasztok!
Méret infóra lenne szükségem:
A mondimnak a nyerge ki lett cserélve még ez előző tulaj által a 2,5 nyergére.
A féktárcsa méretei érdekelnének, mert azt már nem tudom, hogy az is ki lett-e cserélve erre vagy pedig maradt az eredeti (1,8-as)
Van különbség a kettő között?


260mm 4hengeres , 278mm v6
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2012.07.11 szerda, 12:52:13 »

Mikor kezded a beszerelést? Várom az élmény beszámolót  nyes
Szia!

Rajt vagyok az ügyön, már megrajzoltam a tartót, csak ki kell marni, de még nem döntöttem el, hogy mekkora tárcsát rakjak fel hozzá, mert a 16" felnibe nem fér el már a 300-as tárcsával sem, ha meg nagyobb felnit kell vennem, akkor rakhatok fel 310-s tárcsát is. Akkor viszont a tartón máshova esik a furat, ezért várok a marással. Létezik kisebb Brembo nyereg is amibe csak 109 mm hosszú betét megy, de nekem a nagyobbik van, ebbe 131mm hosszú betét van, ez van ezt kell szeretni. Úgy hogy előszőr felni keresés, aztán tárcsa választás és utána lesz eredmény. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #495 Dátum: 2012.07.11 szerda, 15:51:08 »


260mm 4hengeres , 278mm v6
feltéve, ha újabb v6-ról tették át. mk1 v6 még 260 volt. legegyszerűbb megmérni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2012.07.11 szerda, 15:56:40 »

Legyen StopTech...  eplus2 vigyor3
Szia! Nem találtam az általuk gyártott termékek listáján főfékhengert, egyébként meg rövid múlttal rendelkeznek és 1:1-ben a Brembo-t másolták le. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #497 Dátum: 2012.07.11 szerda, 15:58:00 »

Szia! Nem találtam az általuk gyártott termékek listáján főfékhengert, egyébként meg rövid múlttal rendelkeznek és 1:1-ben a Brembo-t másolták le. wave
szerezz ate-t, ha jót akarsz, és van belőle
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #498 Dátum: 2012.07.11 szerda, 16:00:27 »

Sziasztok!
Méret infóra lenne szükségem:
A mondimnak a nyerge ki lett cserélve még ez előző tulaj által a 2,5 nyergére.
A féktárcsa méretei érdekelnének, mert azt már nem tudom, hogy az is ki lett-e cserélve erre vagy pedig maradt az eredeti (1,8-as)
Van különbség a kettő között?
Jobban jársz, ha megméred mekkora, volt már meglepi a v6-nak mondott nyereg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2012.07.11 szerda, 16:01:35 »

szerezz ate-t, ha jót akarsz, és van belőle
Az sem rossz, de én inkább maradok az AP racing-nél, ha egyáltalán szükség lesz rá. wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.