Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 22:59:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 587417 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2012.07.11 szerda, 20:25:25 »

feltéve, ha újabb v6-ról tették át. mk1 v6 még 260 volt. legegyszerűbb megmérni

Igazad van.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2012.07.11 szerda, 20:29:18 »

Szia!

Rajt vagyok az ügyön, már megrajzoltam a tartót, csak ki kell marni, de még nem döntöttem el, hogy mekkora tárcsát rakjak fel hozzá, mert a 16" felnibe nem fér el már a 300-as tárcsával sem, ha meg nagyobb felnit kell vennem, akkor rakhatok fel 310-s tárcsát is. Akkor viszont a tartón máshova esik a furat, ezért várok a marással. Létezik kisebb Brembo nyereg is amibe csak 109 mm hosszú betét megy, de nekem a nagyobbik van, ebbe 131mm hosszú betét van, ez van ezt kell szeretni. Úgy hogy előszőr felni keresés, aztán tárcsa választás és utána lesz eredmény. wave

Akkor ez egy picit drágább projekt lesz így  Cheesy van itt a fórumon st200 17colos felni eladó....    "Létezik kisebb Brembo nyereg is amibe csak 109 mm hosszú betét megy" Tudnál egy linket mutatni róla?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2012.07.11 szerda, 20:44:27 »

feltéve, ha újabb v6-ról tették át. mk1 v6 még 260 volt. legegyszerűbb megmérni

Ezt ki mondta?

Én nem így tudom. V6 1994-2000-ig 278mm.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:00:02 »

Ezt ki mondta?

Én nem így tudom. V6 1994-2000-ig 278mm.

Most akkor mi van?  vigyor3 unix és cromax is úgy hozza ahogyan te mondod  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:12:08 »

Most akkor mi van?  vigyor3 unix és cromax is úgy hozza ahogyan te mondod  vigyor3
és nem ok nélkül ... Smiley
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:16:13 »

Most akkor mi van?  vigyor3 unix és cromax is úgy hozza ahogyan te mondod  vigyor3
Ahogy korábban is írták: legegyszerűbb megmérni. 14-15 éves autókról beszélünk , nagyhányadban visszatekerős autóneperek által külföldről behozott ismeretlen előéletű autókról. Ennyi idő alatt akárki átberhelhette a féket kisebbről nagyobbra,  vagy pont fordítva, gyakorlatilag kénye kedve szerint. (javítsatok ki ha tévedek).
(AZ én autóm alatt is a nagyobb fék van, pedig nem V6, igaz az alvázszám alapján valóban ez van benne.)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:24:08 »

Most akkor mi van?  vigyor3 unix és cromax is úgy hozza ahogyan te mondod  vigyor3

A lényeget lásd. 2.0-ra bárki bármikor tehetett nagyobb féket, akár még a gyárban is.

V6 viszont soha nem jött ki kis fékkel a gyárból, épeszű ember meg utólag kisebb féket nem rak fel. Így ha V6 - gyárilag és nem utólagos V6 beépítés - akkor 278mm. A kezdetektől 2000-ig.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #507 Dátum: 2012.07.11 szerda, 23:34:01 »

Ezt ki mondta?

Én nem így tudom. V6 1994-2000-ig 278mm.
Citromhéja szopott be vele. megvette, aztán tök ugyanaz volt, pedig előtte szedték ki. De mikroket is 3 fajtát hoz rá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2012.07.11 szerda, 23:39:24 »

Citromhéja szopott be vele. megvette, aztán tök ugyanaz volt, pedig előtte szedték ki. De mikroket is 3 fajtát hoz rá
de citnek nem dízlije volt? mert mint ha azok között lett volna átfedés...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #509 Dátum: 2012.07.11 szerda, 23:48:34 »

de citnek nem dízlije volt? mert mint ha azok között lett volna átfedés...
de az volt, azért akart rá másik fékrendszert. elment megvette, aztán ugyanaz volt a kicsi fajta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 00:00:34 »

de az volt, azért akart rá másik fékrendszert. elment megvette, aztán ugyanaz volt a kicsi fajta
drof-tól kapott tárcsák egy az egyben stimmelnek az enyémre, pedig van néhány év a két kocsi között...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 08:21:52 »

de az volt, azért akart rá másik fékrendszert. elment megvette, aztán ugyanaz volt a kicsi fajta

Ez azért van, mert a dízli nyergébe belefér a V6 278-as tárcsája. Visszafelé viszont nem igaz. V6 nincs 260-as tárcsával, dízli van V6 nyereggel-tárcsával.

Sőt, az enyémen gyárilag dízli nyereg van V6 tárcsával. Nagy tárcsa befér, nagy betét nem, csak a dízlié. És nem csak nekem van így, a legtöbb uccsó szériás MK II V6 így jött ki a gyárból, mert maradt polcon sok dízli nyereg, amit fel kellett használni.
Kérdezd csak meg Kusti1 fórumtársat, neki is ez volt a helyzet eddig.

De V6 260-as tárcsával nem vanik gyárilag.
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 11:24:26 »

Jobban jársz, ha megméred mekkora, volt már meglepi a v6-nak mondott nyereg

Természetesen azt is megejtem Wink
 JURID féktárcsáról vélemények?Azt mondja UNIX, hogy olyan, mint a gyári...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #513 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 17:08:45 »

Természetesen azt is megejtem Wink
 JURID féktárcsáról vélemények?Azt mondja UNIX, hogy olyan, mint a gyári...
jó az. honeywell gyártmány
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #514 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 17:10:51 »

Ez azért van, mert a dízli nyergébe belefér a V6 278-as tárcsája. Visszafelé viszont nem igaz. V6 nincs 260-as tárcsával, dízli van V6 nyereggel-tárcsával.

Sőt, az enyémen gyárilag dízli nyereg van V6 tárcsával. Nagy tárcsa befér, nagy betét nem, csak a dízlié. És nem csak nekem van így, a legtöbb uccsó szériás MK II V6 így jött ki a gyárból, mert maradt polcon sok dízli nyereg, amit fel kellett használni.
Kérdezd csak meg Kusti1 fórumtársat, neki is ez volt a helyzet eddig.

De V6 260-as tárcsával nem vanik gyárilag.
nincs külön dízel nyereg. az ugyanolyan mint az összes többi. csak a nagy kengyellel lehet használni a 278-as tárcsával, akár az összeset. én is a nagyobbik nyerget hajtom, amibe a nagyobb betét fér, de sajna nehézkes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 17:23:59 »

nincs külön dízel nyereg. az ugyanolyan mint az összes többi. csak a nagy kengyellel lehet használni a 278-as tárcsával, akár az összeset. én is a nagyobbik nyerget hajtom, amibe a nagyobb betét fér, de sajna nehézkes

De akkor milyen nyereg az, amibe befér a 278-as tárcsa, viszont nem fér be a nagyobb fékbetét, csak a dízel betétje? Nem az a dízel nyereg? Szerintem az.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #516 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 18:23:53 »

De akkor milyen nyereg az, amibe befér a 278-as tárcsa, viszont nem fér be a nagyobb fékbetét, csak a dízel betétje? Nem az a dízel nyereg? Szerintem az.
semelyikbe nem megy bele alap esetben a 278-as tárcsa, csak amelyiken az volt eredetileg is. az összes snassz nyereg, ha nagy kengyelt szerez hozzá az ember akkor már jó a 278-as tárcsához, de csak a kis betéttel(ami mindegy, hogy dízel, vagy benyás). így a szélét fogja, a belő majd egy centit nem, de picit így is erősebb. az igazi az a nagy kengyel, és a dhuzi vastag nyereg lenne, amiben le is ér teljesen az aljáig a betét. ez a betét nem megy be a többibe.
tehát csak 2 fajta nyereg van, egy a nagy(ami az igazi jó v6), és egy kicsi, ami minden autóban van, de egy nagyobb kengyellel szerelik v6-ba is nagy tárcsához. és ugyanígy 2 fajta betét is van, az egyik csak a nagy nyeregbe megy, a másik az összes többibe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 18:39:30 »

semelyikbe nem megy bele alap esetben a 278-as tárcsa, csak amelyiken az volt eredetileg is. az összes snassz nyereg, ha nagy kengyelt szerez hozzá az ember akkor már jó a 278-as tárcsához, de csak a kis betéttel(ami mindegy, hogy dízel, vagy benyás). így a szélét fogja, a belő majd egy centit nem, de picit így is erősebb. az igazi az a nagy kengyel, és a dhuzi vastag nyereg lenne, amiben le is ér teljesen az aljáig a betét. ez a betét nem megy be a többibe.
tehát csak 2 fajta nyereg van, egy a nagy(ami az igazi jó v6), és egy kicsi, ami minden autóban van, de egy nagyobb kengyellel szerelik v6-ba is nagy tárcsához. és ugyanígy 2 fajta betét is van, az egyik csak a nagy nyeregbe megy, a másik az összes többibe

Így már értem! Köszi! integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 18:41:52 »


Figy! Akkor most te nem fúrt-mart tárcsát teszel majd be, hanem simát?

Ha igen, akkor miért? Nem jobb sokkal a fúrt-mart?

Én milyet vegyek, ha pályán 200 feletti fékezésnél azt szeretném, hogy ne üvegesedjen? MKIII nyereg + betét már megvan, ST170 tárcsa lesz (300mm) mindenképp, de milyen legyen?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 18:52:33 »

Akkor ez egy picit drágább projekt lesz így  Cheesy van itt a fórumon st200 17colos felni eladó....    "Létezik kisebb Brembo nyereg is amibe csak 109 mm hosszú betét megy" Tudnál egy linket mutatni róla?
Szia! Köszi a Zsebo Gáborral már beszéltem felni ügyben. Linket nem tudok a kisebbik Bremboról, mikor ezeket megvettem és elkezdtem fékbetétet keresni az enyémhez, akkor kaptam az infót. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.12 csütörtök, 19:02:39 írta Kusti1 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 18:59:59 »

A lényeget lásd. 2.0-ra bárki bármikor tehetett nagyobb féket, akár még a gyárban is.

V6 viszont soha nem jött ki kis fékkel a gyárból, épeszű ember meg utólag kisebb féket nem rak fel. Így ha V6 - gyárilag és nem utólagos V6 beépítés - akkor 278mm. A kezdetektől 2000-ig.
Ez így igaz! Annyival kiegészíteném, hogy 95-től a soros motorral szerelt 4X4-t és a turbósokat is szerelték 278-as tárcsákkal és a nagyobb 60 miliméteres lengőkar szilenttel! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:05:08 »

Figy! Akkor most te nem fúrt-mart tárcsát teszel majd be, hanem simát?

Ha igen, akkor miért? Nem jobb sokkal a fúrt-mart?

Én milyet vegyek, ha pályán 200 feletti fékezésnél azt szeretném, hogy ne üvegesedjen? MKIII nyereg + betét már megvan, ST170 tárcsa lesz (300mm) mindenképp, de milyen legyen?
Szia! Én a fúrtat ajánlom, nálam még képlékeny a dolog a tárcsa átmérő miatt, na meg én szeretnék 28mm vastag tárcsákat, ennek a függvénye, hogy milyen lesz. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:12:30 »

semelyikbe nem megy bele alap esetben a 278-as tárcsa, csak amelyiken az volt eredetileg is. az összes snassz nyereg, ha nagy kengyelt szerez hozzá az ember akkor már jó a 278-as tárcsához, de csak a kis betéttel(ami mindegy, hogy dízel, vagy benyás). így a szélét fogja, a belő majd egy centit nem, de picit így is erősebb. az igazi az a nagy kengyel, és a dhuzi vastag nyereg lenne, amiben le is ér teljesen az aljáig a betét. ez a betét nem megy be a többibe.
tehát csak 2 fajta nyereg van, egy a nagy(ami az igazi jó v6), és egy kicsi, ami minden autóban van, de egy nagyobb kengyellel szerelik v6-ba is nagy tárcsához. és ugyanígy 2 fajta betét is van, az egyik csak a nagy nyeregbe megy, a másik az összes többibe

Én vettem krisztiántól v6 nyergeket szemmel láthatóan sokkal nagyobb mint a régi (nem csak a kengyel nagyobb, megnéztem)  Viszont nálam az van amit mondasz, hogy a fékbetét lent nem éri el a tárcsa alját 7mm falbav akkor most rossz betétet adtak a bárdiban?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #523 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:13:59 »

Én vettem krisztiántól v6 nyergeket szemmel láthatóan sokkal nagyobb mint a régi (nem csak a kengyel nagyobb, megnéztem)  Viszont nálam az van amit mondasz, hogy a fékbetét lent nem éri el a tárcsa alját 7mm falbav akkor most rossz betétet adtak a bárdiban?
ha rossz betétet adnak, az majdnem kiesik, meg kéne nézni biztosan, hogy hogy is áll az. nem tudsz egy képet lőni, hogy lent a kerék?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:15:11 »

Szia! Köszi a Zsebo Gáborral már beszéltem felni ügyben. Linket nem tudok a kisebbik Bremboról, mikor ezeket megvettem és elkezdtem fékbetétet keresni az enyémhez, akkor kaptam az infót. wave

Sajna pedig kíváncsi lettem volna rá smile na nem baj. http://mondeo.hu/index.php?topic=9500.0 ez sem rossz felni, sőt nagyon jó márkája van. viszont az árra picit sok, és munka is van vele  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:17:51 »

ha rossz betétet adnak, az majdnem kiesik, meg kéne nézni biztosan, hogy hogy is áll az. nem tudsz egy képet lőni, hogy lent a kerék?

Nem esik ki, passzol bele faxán szélességre is, meg szerintem magasságra is. De azért holnap csinálok majd egy képet, aztán felteszem majd ide.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:24:17 »

nincs külön dízel nyereg. az ugyanolyan mint az összes többi. csak a nagy kengyellel lehet használni a 278-as tárcsával, akár az összeset. én is a nagyobbik nyerget hajtom, amibe a nagyobb betét fér, de sajna nehézkes
Itt vannak a linkek a fotókhoz, talán látható a különbség, na meg a nagyobbik fékbetétről!!! Ha ilyen van benne a nyeregben amit keresel, akkor az tuti, hogy a nagyobbik nyereg.
http://kepfeltoltes.hu/120312/Mk_I-II_Kisebbik_nyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120312/MK_I-II_Mondeo_nagyobbik_F_knyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120309/20120309206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120712/Cosworth_Escort__s_2.5_V6_Mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:28:09 »

Fékkopásjelzővel szerelt?   Nem
Magasság 2 (mm)   58,5
Magasság 1 (mm)   58,5
Vastagság 2 (mm)   18,5
Szélesség 1 (mm)   156,3
Vastagság 1 (mm)   18,5
Szélesség 2 (mm)   155,1

Ezek a méretei amit kaptam bárdiéktól textár betét és tárcsa.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:30:47 »

Sajna pedig kíváncsi lettem volna rá smile na nem baj. http://mondeo.hu/index.php?topic=9500.0 ez sem rossz felni, sőt nagyon jó márkája van. viszont az árra picit sok, és munka is van vele  Undecided
Köszi, néztem a Krisztiánnál ezeket a felniket, de nem fogott meg valahogy. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #529 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:32:22 »

köszi,
Kalap ur!
na a legelső kép a snassz benyás és dízel nyereg. ezt a nyerget lehet kapni olyan konzollal, ami nem fekszik ennyire bele, és ezáltal távolabb lesz a nyereg a középtől, így jó a 278-as tárcsához, a 3. képen látható betéttel. ez is v6-okon van, az olcsóbb verzió.
a 2. kép az igazi jó nyereg, ahhoz a 4. képen lévő betét passzol
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:42:30 »

köszi,
Kalap ur!
na a legelső kép a snassz benyás és dízel nyereg. ezt a nyerget lehet kapni olyan konzollal, ami nem fekszik ennyire bele, és ezáltal távolabb lesz a nyereg a középtől, így jó a 278-as tárcsához, a 3. képen látható betéttel. ez is v6-okon van, az olcsóbb verzió.
a 2. kép az igazi jó nyereg, ahhoz a 4. képen lévő betét passzol

És erőben van különbség köztük Huh? mert akkor nekem lehet az első van falbav na de kimegyek és megnézem pill
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:44:33 »

Sajna pedig kíváncsi lettem volna rá smile na nem baj. http://mondeo.hu/index.php?topic=9500.0 ez sem rossz felni, sőt nagyon jó márkája van. viszont az árra picit sok, és munka is van vele  Undecided
A Brembo nyergembe való betétről itt van kép a kisebbik betét is így néz ki.
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706297_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120706/20120706298_www.kepfeltoltes.hu_.jpg wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:46:36 »

köszi,
Kalap ur!
na a legelső kép a snassz benyás és dízel nyereg. ezt a nyerget lehet kapni olyan konzollal, ami nem fekszik ennyire bele, és ezáltal távolabb lesz a nyereg a középtől, így jó a 278-as tárcsához, a 3. képen látható betéttel. ez is v6-okon van, az olcsóbb verzió.
a 2. kép az igazi jó nyereg, ahhoz a 4. képen lévő betét passzol
Szivesen, remélem, hogy tudtam segíteni.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:49:14 »

köszi,
Kalap ur!
na a legelső kép a snassz benyás és dízel nyereg. ezt a nyerget lehet kapni olyan konzollal, ami nem fekszik ennyire bele, és ezáltal távolabb lesz a nyereg a középtől, így jó a 278-as tárcsához, a 3. képen látható betéttel. ez is v6-okon van, az olcsóbb verzió.
a 2. kép az igazi jó nyereg, ahhoz a 4. képen lévő betét passzol
A 3-as képen a felső betét is ugyanaz, mint a 4. képen levő, csak a másik oldalról nézve, talán ott jobban látszik a különbség.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:49:45 »

Megnéztem és a kisebbik nyergem van falbav akkor csak a kengyel nagyobb  szomoru1 Én nem ilyet akartam  hehe na mind1 ez van
Ennek az autónak a nyergeit vettem meg http://mondeo.hu/index.php?topic=9122.0
Rozsda sem volt rajta, az olaj amit meg kinyomtam a dugattyúból  arany tiszta volt  vigyor3 de a lényeg akkor hogy a kisebbik nyergem van, és azért nem ér le a tárcsa aljára a betét.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:51:38 »


Köszi a képeket  worship így már értem, hogy mi a szitu  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:56:23 »



worship
Végülis engem az érdekelne hogy a kisebbik brembo nyereg jó lenne-e a 278 tárcsával? És a 15colos gyári felnibe beférne-e Huh? Mert ha ezt a féket elkoptattam akkor lehet beruháznék majd egy olyan nyerergbe.... 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 19:59:23 »



worship
Végülis engem az érdekelne hogy a kisebbik brembo nyereg jó lenne-e a 278 tárcsával? És a 15colos gyári felnibe beférne-e Huh? Mert ha ezt a féket elkoptattam akkor lehet beruháznék majd egy olyan nyerergbe.... 
Nekem ez a nagyobbik 300-as tárcsával csak 17" felniben fér el, nagy valószínűséggel neked is kicsi lesz a 15" felni.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 20:31:21 »

Nekem ez a nagyobbik 300-as tárcsával csak 17" felniben fér el, nagy valószínűséggel neked is kicsi lesz a 15" felni.

Ez még nagyon a jövő zenéje lenne smile Most nekem is 17-es van fent, de viszont téli felnik 15colosak, 1telet futott téli gumikkal.. De talán mire a fék elkopik, addigra a gumik is megadják majd magukat,  akkor cserélhetem nagyobbra a téli szettet is, és jöhet a brembo  finom De addig nem lenne valami gazdaságos húzás  nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 20:51:03 »

Ez még nagyon a jövő zenéje lenne smile Most nekem is 17-es van fent, de viszont téli felnik 15colosak, 1telet futott téli gumikkal.. De talán mire a fék elkopik, addigra a gumik is megadják majd magukat,  akkor cserélhetem nagyobbra a téli szettet is, és jöhet a brembo  finom De addig nem lenne valami gazdaságos húzás  nyes
Ha csak nem tudod elcserélni a kerekeket. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 20:52:51 »

Köszi a képeket  worship így már értem, hogy mi a szitu  szomoru1
Szivesen wave
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2012.07.17 kedd, 15:25:07 »

Itt vannak a linkek a fotókhoz, talán látható a különbség, na meg a nagyobbik fékbetétről!!! Ha ilyen van benne a nyeregben amit keresel, akkor az tuti, hogy a nagyobbik nyereg.

Nah, akkor nekem a 2. képen látható nyereg van és a 4. képen látható betét illik bele Smiley
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2012.07.17 kedd, 18:06:02 »

Nah, akkor nekem a 2. képen látható nyereg van és a 4. képen látható betét illik bele Smiley

Az jó, mert ez a ritkább, viszont a komolyabb nyereg. Ha esetleg érdekel van hozzá gyári Motorcraft betétem, origin csomagolásában, új ára 24000Ft én 10000Ft-t odaadom. Üdv. Kusti1
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2012.07.25 szerda, 21:01:06 »

Egy kis érdekesség.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LrhVHA-3ZBU wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 21:06:48 »

Egy kis érdekességgel én is szolgálhatok, egyre többet xaraxik az ABS, néha már egész hamar jön a hibalámpa, olyankor megnyugszom végre tudok fékezni, és nyugodtan közlekedek. DE ma, de ma...meglepetés ért, világító hibalámpa mellett megszólalt az ABS, na ezt hogyan, tudja erre vki a választ?
( Az alapprobléma megoldása most nem érdekes, a vegyem ki a biztosítékot, cseréljek érzékelőt, vagy ABS egységet kérdéskörrel tisztában vagyok)
Eddig úgy tudtam, ha ég a lámpa tiltva vagyon az ABS, de ma ez megdőlt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 21:13:07 »

Eddig úgy tudtam, ha ég a lámpa tiltva vagyon az ABS, de ma ez megdőlt.

Akkor rosszul tudtad. Az ABS hibalámpa sárga, nem piros. Sárga jelzés csak figyelmeztetés, nem működésképtelenséget jelez. vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:37:11 »

Egy kis érdekességgel én is szolgálhatok, egyre többet xaraxik az ABS, néha már egész hamar jön a hibalámpa, olyankor megnyugszom végre tudok fékezni, és nyugodtan közlekedek. DE ma, de ma...meglepetés ért, világító hibalámpa mellett megszólalt az ABS, na ezt hogyan, tudja erre vki a választ?
( Az alapprobléma megoldása most nem érdekes, a vegyem ki a biztosítékot, cseréljek érzékelőt, vagy ABS egységet kérdéskörrel tisztában vagyok)
Eddig úgy tudtam, ha ég a lámpa tiltva vagyon az ABS, de ma ez megdőlt.
Nálam a kézifék visszajelző lámpájának a folyamatos vílágításával kezdődött az ABS egység szarakodása, aztán folytatódott az önállósúló kipörgésgátlóval, majd jött az ABS lámpa vílágítása, majd kiégette az ABS lámpát. Ez ídő alatt végig az volt a jelenség, hogy első fékezésnél működött az ABS utána pedig nem. Most már ki is kötöttem, mert levettem az egységet, de nem javítható és elfogadható áron nem sikerült beszereznem. De nem is foglalkozom vele, mert csak rossz tapasztalataim vannak az ABS-l, a lábamban van az igazi ABS! Az ABS igaz kormányozhatóbban tartja az autót, de jelentősen megnöveli a fékutat és bizony vannak szituációk, mikor az a 20-40cm kellene, hogy megálljon az ember az előtte levő akadály előtt! integet2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:24:57 »

Nálam a kézifék visszajelző lámpájának a folyamatos vílágításával kezdődött az ABS egység szarakodása, aztán folytatódott az önállósúló kipörgésgátlóval, majd jött az ABS lámpa vílágítása, majd kiégette az ABS lámpát. Ez ídő alatt végig az volt a jelenség, hogy első fékezésnél működött az ABS utána pedig nem. Most már ki is kötöttem, mert levettem az egységet, de nem javítható és elfogadható áron nem sikerült beszereznem. De nem is foglalkozom vele, mert csak rossz tapasztalataim vannak az ABS-l, a lábamban van az igazi ABS! Az ABS igaz kormányozhatóbban tartja az autót, de jelentősen megnöveli a fékutat és bizony vannak szituációk, mikor az a 20-40cm kellene, hogy megálljon az ember az előtte levő akadály előtt! integet2

Ezzel páran egyet értünk, nekem is kivan iktatva. Télen viszont vissza teszem szerintem.   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2012.07.28 szombat, 19:40:29 »

Akkor rosszul tudtad. Az ABS hibalámpa sárga, nem piros. Sárga jelzés csak figyelmeztetés, nem működésképtelenséget jelez. vigyor3
Ez így oké lenne, de szerintem olyat nem csinálnak egy fontos biztonságtechnikai berendezéssel (fék), hogy bizonytalanban hagyja a vezetőt, hogy hol van hol nincs ABS. Ez így töhü.
Megnéztem az MkII kezelési kézikönyvét, egyérrelműen nem írja, hogy világító ABS lámpa mellett nincs ABS, de azt írja, ha ég a lámpa, attól még a kétkörös fékrendszer műkődik, ez nekem olyan ráutalósnak tűnik, hogy azért ég, mert nem működik.
A légzsák lámpa is sárgán villog, és itt korábban azt írták, ha villog tiltja a komplett rendszert, ergo a sárga szín szerintem nem jelent semmit.
Persze ettől még tévedhetek, de nekem ez így nem kerek.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2012.07.28 szombat, 20:37:26 »

Ez így oké lenne, de szerintem olyat nem csinálnak egy fontos biztonságtechnikai berendezéssel (fék), hogy bizonytalanban hagyja a vezetőt, hogy hol van hol nincs ABS. Ez így töhü.
Megnéztem az MkII kezelési kézikönyvét, egyérrelműen nem írja, hogy világító ABS lámpa mellett nincs ABS, de azt írja, ha ég a lámpa, attól még a kétkörös fékrendszer műkődik, ez nekem olyan ráutalósnak tűnik, hogy azért ég, mert nem működik.
A légzsák lámpa is sárgán villog, és itt korábban azt írták, ha villog tiltja a komplett rendszert, ergo a sárga szín szerintem nem jelent semmit.
Persze ettől még tévedhetek, de nekem ez így nem kerek.
Üdv

A "tiltja az egész rendszert" inkább feltételezésen alapul. Egyrészt semmi értelme (az utas légzsák miért ne nyíljon, ha a vezetőjé kontaktos? Dögöljön meg az utas is, ha már lúd lesz ebédre? Értelmetlen.) másrészt nem hiszem, hogy aki ezt leírta nemrég, az empirikus úton ki is próbálta volna a teljes tiltást.

Harmadrészt, a hibaüzenetet az ECU küldi az izzóra. Amíg az ECU tárolja a hibát, addig világít a lámpa. Akkor is, ha a hiba már nem áll fent és az ABS üzemel. Pl: trutyi megy az egyik érzékelő alá, majd kimegy. Az ECU napokkal tovább jelezheti a hibát, az ABS mégis üzemel kifogástalanul.
 
A fékkopás visszajelző is sárgán jelez, de a fék attól még fog, van még ferodol meg tárcsa is.

Nem véletlenek a színek az óracsoportban. Sárga figyelmeztet, hogy valami nem kerek, piros figyelmeztet, hogy valami üzemképtelen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.