Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 00:20:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 587432 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:22:48 »

ez régen működött magától. most mért nem ?
mert sok fórumon van automata. itt nincs. meg nem is volt. meg szerintem nem is lesz.... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:42:46 »

Na mindegy is, eddig elkerülte a figyelmemet, javítottam.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2013.02.22 péntek, 21:02:08 »

Hali!

Nekem gyárilag tárcsás, és nincs benne fékerőszabályzó.
De van benne ABS Smiley A tiedben van? ( A kábel alapján van)
Ha nincs, akkor kell bele fékerőszabályzó.

De ez biztos, hogy fékerőszabályzó??? Csak azért kérdezem, mert az asszony puntójában volt szerencsém azzal szarakodni, és azt a futómű nyomkodja össze, az alapján endgedi át a fékolajat.

Ez valami másnak tűnik, nem látom, hogy a futómű állásának köze lenne hozzá, főleg hogy azon a vékony lemez fülön van. De ha mégis, akkor nem jól látom  a képen.

A kézifék hátsó pöckére, amin az a pici elveszett O gyűrű van, oda ne tegyetek rézpasztát. Valami galvanizált bevonat van rajta, a rézpaszta gyönyörűen berohasztja, beáll. Sajnos tapasztalat. Azóta nem is engedek autószerelőt a közelébe. Smiley

Én nem értek hozzá, csak személyes empirikus tapasztalatom van. Úgy tapasztaltam, hogy hátsó fékerő elosztó csak a dobfékes autókon van és a vezérlése hidraulikus. A lengőkaron van és a hátsó tengelyterhelés függvényében változik. Ha van rajta súly, akkor összenyomódik a szabályozó és több folyadékot enged át. Escortomon és Fiestámon ezt láttam.

Hátsó tárcsafékes autón ilyet nem láttam. Elektronikusat igen (EBV), de az más kérdés.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #753 Dátum: 2013.02.22 péntek, 21:14:05 »

Én nem értek hozzá, csak személyes empirikus tapasztalatom van. Úgy tapasztaltam, hogy hátsó fékerő elosztó csak a dobfékes autókon van és a vezérlése hidraulikus. A lengőkaron van és a hátsó tengelyterhelés függvényében változik. Ha van rajta súly, akkor összenyomódik a szabályozó és több folyadékot enged át. Escortomon és Fiestámon ezt láttam.

Hátsó tárcsafékes autón ilyet nem láttam. Elektronikusat igen (EBV), de az más kérdés.
az mk1 kombin meg a stabilizátoron van, és a vázon. terhelésnél elfordul, és úgy szabályoz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #754 Dátum: 2013.02.22 péntek, 22:43:04 »

Mondjuk a cromax is fékerőszabályzónak írja, de ha jól látom az autó nem kombi tehát hátul is gólyalábas ezáltal a két oldal független egymástól. Ezért nincs olyan billegős mint a kombikon.Lehet, hogy valami golyós szelep vagy szűkítő ami szabályozza az átáramló mennyiséget.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #755 Dátum: 2013.02.23 szombat, 05:41:20 »

az autó nem kombi tehát hátul is gólyalábas ezáltal a két oldal független egymástól. Ezért nincs olyan billegős mint a kombikon.
ezt most nem értem. mi köze a gólyalábnak ehhez? tök mindegy, hogy gólyaláb van, vagy külön van  a rugó, meg a gátló, mindegyiknél független a 2 oldal mozgása
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:35:12 »

mert sok fórumon van automata. itt nincs. meg nem is volt. meg szerintem nem is lesz.... szomoru1

Sok fórum össze is omlott, meg össze is fog, de ez nem! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #757 Dátum: 2013.02.23 szombat, 16:55:12 »

ezt most nem értem. mi köze a gólyalábnak ehhez? tök mindegy, hogy gólyaláb van, vagy külön van  a rugó, meg a gátló, mindegyiknél független a 2 oldal mozgása
A hely miatt gondoltam!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:11:08 »

Hali!

Nekem gyárilag tárcsás, és nincs benne fékerőszabályzó.
De van benne ABS Smiley A tiedben van? ( A kábel alapján van)
Ha nincs, akkor kell bele fékerőszabályzó.

De ez biztos, hogy fékerőszabályzó??? Csak azért kérdezem, mert az asszony puntójában volt szerencsém azzal szarakodni, és azt a futómű nyomkodja össze, az alapján endgedi át a fékolajat.

Ez valami másnak tűnik, nem látom, hogy a futómű állásának köze lenne hozzá, főleg hogy azon a vékony lemez fülön van. De ha mégis, akkor nem jól látom  a képen.

A kézifék hátsó pöckére, amin az a pici elveszett O gyűrű van, oda ne tegyetek rézpasztát. Valami galvanizált bevonat van rajta, a rézpaszta gyönyörűen berohasztja, beáll. Sajnos tapasztalat. Azóta nem is engedek autószerelőt a közelébe. Smiley

Hali.

Köszi a reakciót.
Az fékerő szabályzó ott............... úgy néz ki a dobfékeset kiegészítették vele. Van benne abs.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:21:15 »

Én nem értek hozzá, csak személyes empirikus tapasztalatom van. Úgy tapasztaltam, hogy hátsó fékerő elosztó csak a dobfékes autókon van és a vezérlése hidraulikus. A lengőkaron van és a hátsó tengelyterhelés függvényében változik. Ha van rajta súly, akkor összenyomódik a szabályozó és több folyadékot enged át. Escortomon és Fiestámon ezt láttam.

Hátsó tárcsafékes autón ilyet nem láttam. Elektronikusat igen (EBV), de az más kérdés.

 
Jó az észre vétel, azóta picit jobban belemerültem a dologba, minden mk2 ami abs-el szerelt ebv-el van kiegészítve, de valamiért a dobfékest kiegészítették mechanikussal is, a miértjéről még nem találtam infót.... Most rendeltem 2db ilyet  http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=03.35110800.1%7CLA&keres=03.35110800.1+%2AL és ki lesz szerelve belőle, tárcsás megoldásnál csak gyengíti a fékerőt (persze csak nagysebességről való lassításnál) Voltam a héten 1 vizsga állomáson, csináltattam egy fékmérést  minden okés, de az a fhos ki lesz műtve.... smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:23:58 »

A műszaki vizsgás fékmérést inkább nem érdemes alapul venni. Ott mindig jó volt, egyébként meg látványosan féloldalas volt ABS hiba miatt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:17:23 »

A műszaki vizsgás fékmérést inkább nem érdemes alapul venni. Ott mindig jó volt, egyébként meg látványosan féloldalas volt ABS hiba miatt.

Miért?  nekem annyi elég, hogy tengelyenként, oldalanként azonos a fékerő, és a ford által megadott fékerő értéket bőven meghaladja 16éves kora ellenére. Érzetre az úton is nagyon állat, már csak egy kis teljesítmény is jöhetne hozzá  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #762 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:31:21 »

Sok fórum össze is omlott, meg össze is fog, de ez nem! Smiley
de gondolom nem azért, mert automatán kitiltja a képidézést  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:35:19 »

Miért?  nekem annyi elég, hogy tengelyenként, oldalanként azonos a fékerő, és a ford által megadott fékerő értéket bőven meghaladja 16éves kora ellenére. Érzetre az úton is nagyon állat, már csak egy kis teljesítmény is jöhetne hozzá  hehe

Két oldallal előbb már írtam, de itt van újra:

Egy picit nem fogott a bal első fékem. Cseréltem féknyerget, fékcsöveket, főfékhengert szétborítottam, de csak rázós lett mindig  a jobb oldali tárcsa.  Volt olyan, aki már a kerékagyat akarta velem esztergáltatni, mert az lehetetlen, hogy azért ráz a tárcsa, mert nem fog a másik. De látszott a kopáson erősen. Fékpadon persze jó volt, de ezt nem értem. ABS csere oldotta meg a problémát.

Az új tárcsán is látszott, hogy nem egyformán kopik, rázós lett az is gyorsan.
Közben átment egy műszakin csepelen, de itt szentesen is jónak mérték.

Kicsi az a sebesség, ahol mérik a fékerőt, ez a hiba sem jött elő, csak használat közben.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:51:00 »

Nálam készülőben van, már csaak a nyergek hiányoznak  eplus2
Nálam meg már minden megvan, még a te távtartóid is a nyereg meg a csonkállvány közé, saválló anyagból, ami örök lesz.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 19:01:31 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:59:14 »

Nem egészen. Vegyél bontott MK III-as nyergeket, hozzá ST170 fúrt-mart tárcsákat és redstuff betéteket. Na az lesz a maximum, amit gyári szinten ki tudsz hozni.

Fölötte is van, de az már nem Ford alkatrészekből áll.
Mondjuk, ilyen tárcsa már elég jó, vásárláskori állapotban

egy kis festegetés után
wave
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:06:51 »

Hogy mire van időd!  worship
Milyen festék, ami bírja is?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:28:44 »

Hogy mire van időd!  worship
Milyen festék, ami bírja is?
Szerintem fél órát mindenki tud szakítani 2 tárcsa lefestésére. Én most Németből hoztam kimondottan féknyereg festésére szolgáló sprayt, azzal festettem le, de korábban már itthon is vettem jó féknyereg sprayt ami bírta. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:34:24 »

Nálam meg már minden megvan, még a te távtartóid is a nyereg meg a csonkállvány közé, saválló anyagból, ami örök lesz.  wave

Köszi! Csak jönne már a tavasz  Cheesy A kávét nem úszod meg legközelebb  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:08:40 »

Köszi! Csak jönne már a tavasz  Cheesy A kávét nem úszod meg legközelebb  eplus2
Jövő hét szombaton megyünk vissza Németbe, akkor viszem magammal a távtartókat, ha nem késő, de feladhatom postán is ha gondolod. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:05:01 »

Jövő hét szombaton megyünk vissza Németbe, akkor viszem magammal a távtartókat, ha nem késő, de feladhatom postán is ha gondolod. wave

Hozzad csak, nem késő, úgy sem tudom feltenni míg a téli kerekek vannak fent  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 10:08:55 »

Sziasztok, 2.0 literes GHIA mondeo. Cseréltek első féktárcsát, meg fékbetéteket, zsír újak, nem is szarok, brembo meg egyéb cuccok lettek beépítve, aztán mégis enyhén vibrál fékezéskor. Nem rázza szét az elejét, de olyan mintha a piros lámpa előtti enyhén gyűrt aszfalton fékeznék. Hallottam csak a motorcraft cuccokat szabad használni? Vagy szimplán vetemedett vackot kaptam a boltban?
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 11:50:27 »

Sziasztok, 2.0 literes GHIA mondeo. Cseréltek első féktárcsát, meg fékbetéteket, zsír újak, nem is szarok, brembo meg egyéb cuccok lettek beépítve, aztán mégis enyhén vibrál fékezéskor. Nem rázza szét az elejét, de olyan mintha a piros lámpa előtti enyhén gyűrt aszfalton fékeznék. Hallottam csak a motorcraft cuccokat szabad használni? Vagy szimplán vetemedett vackot kaptam a boltban?
Szia!
Tudomásom szerint kicsit alul lett tervezve a fékrendszer.
Én is sokat szarakodtam vele és a végeredmény az lett többszöri tárcsa,betét,gumi,futóműállítás és még sorolhatnám után,
hogy vagy a gyári Motocraft cuccokat veszi meg az ember,vagy a Textar márkájút,mert a többi ***.Beleértve a Brembo-t is!
Nekem is volt benne,de kb 500km után már rázta is az autót.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 11:52:40 »

Sziasztok, 2.0 literes GHIA mondeo. Cseréltek első féktárcsát, meg fékbetéteket, zsír újak, nem is szarok, brembo meg egyéb cuccok lettek beépítve, aztán mégis enyhén vibrál fékezéskor. Nem rázza szét az elejét, de olyan mintha a piros lámpa előtti enyhén gyűrt aszfalton fékeznék. Hallottam csak a motorcraft cuccokat szabad használni? Vagy szimplán vetemedett vackot kaptam a boltban?


Hali. Brembo tárcsát, csak brembo betéttel szabad használni. Akkor nincs velük gond. Főleg ha a kerékagyat szépet lepucolták és nem kentek alá semmit. (Főleg réz pasztát tilos!) Max zsírt vékonyan. Vidd vissza. Gondolom van számlád?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #774 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:32:56 »

Sziasztok, 2.0 literes GHIA mondeo. Cseréltek első féktárcsát, meg fékbetéteket, zsír újak, nem is szarok, brembo meg egyéb cuccok lettek beépítve, aztán mégis enyhén vibrál fékezéskor. Nem rázza szét az elejét, de olyan mintha a piros lámpa előtti enyhén gyűrt aszfalton fékeznék. Hallottam csak a motorcraft cuccokat szabad használni? Vagy szimplán vetemedett vackot kaptam a boltban?
Sajnos a Brembo nagyon messze van a jótól. csak prémium kategóriában alkotnak maradandót, de az meg horror összeg. Még az extra puha mintex betétekkel is ráz pár100 km után
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:03:07 »

Szia!
Tudomásom szerint kicsit alul lett tervezve a fékrendszer.
Én is sokat szarakodtam vele és a végeredmény az lett többszöri tárcsa,betét,gumi,futóműállítás és még sorolhatnám után,
hogy vagy a gyári Motocraft cuccokat veszi meg az ember,vagy a Textar márkájút,mert a többi ***.Beleértve a Brembo-t is!
Nekem is volt benne,de kb 500km után már rázta is az autót.
Hali! Ha jó féket akartok, akkor a Ferodo a megoldás, kicsit jobb a textar-nál is és nem arany áron adják. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 22:35:53 »

Hali! Ha jó féket akartok, akkor a Ferodo a megoldás, kicsit jobb a textar-nál is és nem arany áron adják. wave

Mitol jobb? Nekem textar van elol, es hibatlan. A ferodo eluvegesedett nagysebessegnel. A textar nem, pedig sima tarcsa, nem furt mart.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:50:11 »

Mitol jobb? Nekem textar van elol, es hibatlan. A ferodo eluvegesedett nagysebessegnel. A textar nem, pedig sima tarcsa, nem furt mart.
Attól, hogy méretpontosabb pl. a Jurid betétet sem kell új korában beszerelés előtt reszelgetni meg csiszolgatni, hogy felfeküdjön a tárcsára, mint ahogyan te jártál. A ferodo milyen tárcsával volt párosítva?  smile
Naplózva
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2013.03.01 péntek, 10:58:36 »

Attól, hogy méretpontosabb pl. a Jurid betétet sem kell új korában beszerelés előtt reszelgetni meg csiszolgatni, hogy felfeküdjön a tárcsára, mint ahogyan te jártál. A ferodo milyen tárcsával volt párosítva?  smile
Hali, sejtettem hogy nem egyedi a problémám, brembo tárcsa+ferodo betétek, ez a szett lett betéve, de napról napra rossabb, vissza fogom vinni. Amúgy a tárcsa legyen inkább eredeti, vagy a fékbetét?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2013.03.01 péntek, 11:19:08 »

Hali, sejtettem hogy nem egyedi a problémám, brembo tárcsa+ferodo betétek, ez a szett lett betéve, de napról napra rossabb, vissza fogom vinni. Amúgy a tárcsa legyen inkább eredeti, vagy a fékbetét?
Ha egy mód van rá, akkor mindkettő, egyébként a gyári betétek vagy Jurid vagy Bosch gyártmányúak a kék dobozos Ford feliratú (ez a drágább) az  Jurid gyártmány a piros Motorcraft feliratú dobozban (ez olcsóbb) Bosch gyártmányú a betét. Ha Unixban van lehetőséged kedvezménnyel vásárolni, akkor ott a Jurid J jelű betétet jó áron megtudod venni. Én a Ferodo tárcsához a ferodo vagy Jurid J betétet tennék, persze én az Unixban a Ferodo tárcsát a gyári tárcsa árának kevesebb, mint feléért veszem. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2013.03.01 péntek, 12:26:44 »

Ha egy mód van rá, akkor mindkettő, egyébként a gyári betétek vagy Jurid vagy Bosch gyártmányúak a kék dobozos Ford feliratú (ez a drágább) az  Jurid gyártmány a piros Motorcraft feliratú dobozban (ez olcsóbb) Bosch gyártmányú a betét. Ha Unixban van lehetőséged kedvezménnyel vásárolni, akkor ott a Jurid J jelű betétet jó áron megtudod venni. Én a Ferodo tárcsához a ferodo vagy Jurid J betétet tennék, persze én az Unixban a Ferodo tárcsát a gyári tárcsa árának kevesebb, mint feléért veszem. wave

Érdekes dolog egyébként ez a féktárcsa minőség téma. Én vettem már mindent (Brembo, gyári Ford, Ferodo, Textar, Delphi, QH, Meyle, noname) és össze-vissza volt a minőség. Brembo-ból volt ami rázott, volt ami nem. Ford gyári nekem hamar üvegesedett autópályán, Ferodo istenkirály volt mindig, Delphi bevált, nem hullámosodott, de egy komolyabb túra után megégett, QH-val semmi bajom nem volt, Meyle sem okozott semmi bajt, noname-től meg nem vártam semmit és mégis tökéletes volt (mondjuk az Escorton volt és fúrt).

Szal én azt vettem észre, hogy minden gyártónak van jó és xar szériája. Ha hullámos lesz és ráz rövid időn belül, akkor vissza kell vinni és máshol venni újat.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:47:58 »

Érdekes dolog egyébként ez a féktárcsa minőség téma. Én vettem már mindent (Brembo, gyári Ford, Ferodo, Textar, Delphi, QH, Meyle, noname) és össze-vissza volt a minőség. Brembo-ból volt ami rázott, volt ami nem. Ford gyári nekem hamar üvegesedett autópályán, Ferodo istenkirály volt mindig, Delphi bevált, nem hullámosodott, de egy komolyabb túra után megégett, QH-val semmi bajom nem volt, Meyle sem okozott semmi bajt, noname-től meg nem vártam semmit és mégis tökéletes volt (mondjuk az Escorton volt és fúrt).

Szal én azt vettem észre, hogy minden gyártónak van jó és xar szériája. Ha hullámos lesz és ráz rövid időn belül, akkor vissza kell vinni és máshol venni újat.
Így van.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:39:36 »

Attól, hogy méretpontosabb pl. a Jurid betétet sem kell új korában beszerelés előtt reszelgetni meg csiszolgatni, hogy felfeküdjön a tárcsára, mint ahogyan te jártál. A ferodo milyen tárcsával volt párosítva?  smile

Pont hogy a juridot kellett csiszolgatni  hehe A ferodo betét ferodo tárcsával volt párosítva, de az már a múlt éj, repült mikor megvettem a v6 nyergeket, az lett textár cuccal szerelve, és azt nem kellett csiszolgatni reszelgetni, fog mint az álom, és nem hullámosodott be. Hátul most ate tárcsa van jurid betéttel, ez is nagyon jó de a betétet csiszolni kellett, mert egyenetlen volt rajta a gyári festés, és nem feküdt bele szépen a nyeregbe integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:49:36 »

Pont hogy a juridot kellett csiszolgatni  hehe A ferodo betét ferodo tárcsával volt párosítva, de az már a múlt éj, repült mikor megvettem a v6 nyergeket, az lett textár cuccal szerelve, és azt nem kellett csiszolgatni reszelgetni, fog mint az álom, és nem hullámosodott be. Hátul most ate tárcsa van jurid betéttel, ez is nagyon jó de a betétet csiszolni kellett, mert egyenetlen volt rajta a gyári festés, és nem feküdt bele szépen a nyeregbe integet2
Hehe más normális betéteknek is olyan a hátoldala és nem véletlenül olyan! Rezgéscsillapítás a szerepe és ha a nyeregben nem szorult volna a fém része a betétnek, akkor a fékolaj által gyakorolt nyomás felfekteti a tárcsára és a hátulján levő egyenetlenség felveszi a nyereg és a dugattyú formáját. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:17:59 »

Hehe más normális betéteknek is olyan a hátoldala és nem véletlenül olyan! Rezgéscsillapítás a szerepe és ha a nyeregben nem szorult volna a fém része a betétnek, akkor a fékolaj által gyakorolt nyomás felfekteti a tárcsára és a hátulján levő egyenetlenség felveszi a nyereg és a dugattyú formáját. wave

1500km alatt nem vette fel a formát integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:36:55 »

1500km alatt nem vette fel a formát integet2
Persze, mert a betét fém része feszült a nyeregben. smile
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:54:09 »

Persze, mert a betét fém része feszült a nyeregben. smile

nem feszült, szerinted úgy össze raknám? annál azért picit igényesebben szerelek. de úgy látom itt csak neked lehet igazad  taps 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:03:18 »

nem feszült, szerinted úgy össze raknám? annál azért picit igényesebben szerelek. de úgy látom itt csak neked lehet igazad  taps 
Laci, tudod mennyit összeraktam, (nem 2-3 garnitúrát) olyan hátoldali felületű betétet, még egyiket sem kellett megcsiszolni, hogy felfeküdjön a tárcsára.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:12:53 »

Hali!
Ma ebédutáni elfoglaltságként felraktam az ST 170 Foca tárcsákat az MK III Monde féknyergekkel. Néhány fotó szemléltetésül:





Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:33:53 »

Hali!
Ma ebédutáni elfoglaltságként felraktam az ST 170 Foca tárcsákat az MK III Monde féknyergekkel. Néhány fotó szemléltetésül:


 eljen
Milyen a fékhatás? azon túl hogy még nincs összekopva..............
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:42:53 »

eljen
Milyen a fékhatás? azon túl hogy még nincs összekopva..............
Nagyon jó, sokkal gyengébbre számítottam így az elején, kicsit gurigáztam a városban, hogy finoman összekoptassam, sokat alakult 50 km alatt. Szerintem jó lesz, már most sokkal jobb mint a gyári ami fent volt, bár igaz azok a tárcsák már elvoltak kopva rendesen. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:48:44 »

Nagyon jó, sokkal gyengébbre számítottam így az elején, kicsit gurigáztam a városban, hogy finoman összekoptassam, sokat alakult 50 km alatt. Szerintem jó lesz, már most sokkal jobb mint a gyári ami fent volt, bár igaz azok a tárcsák már elvoltak kopva rendesen. wave

Örülök  eljen Mire németbe érsz össze is kopik, na majd arra leszek kíváncsi  finom 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:52:04 »

Örülök  eljen Mire németbe érsz össze is kopik, na majd arra leszek kíváncsi  finom 
Köszi, én szeretném még idehaza összekoptatni, hogy a Német autópályán már 100%-os legyen. Wink
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2013.03.22 péntek, 15:50:10 »

Készülőben az mk3 fék, homokszórás után....... Kemény kétezer forintért csinálták, de olyan mint az új smile

 





Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2013.03.22 péntek, 18:52:12 »

Készülőben az mk3 fék, homokszórás után....... Kemény kétezer forintért csinálták, de olyan mint az új smile


csak nagyon gyorsan kezeld le, mert ilyen párás időben pár óra is elég a vak rozsda megjelenéséhez...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:49:47 »

csak nagyon gyorsan kezeld le, mert ilyen párás időben pár óra is elég a vak rozsda megjelenéséhez...

Úgy lesz  worship de behoztam azért a biztonság kedvért  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:35:15 »

Úgy lesz  worship de behoztam azért a biztonság kedvért  smile
reggelre a kezed nyoma már rozsdás lesz Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:04:08 »

reggelre a kezed nyoma már rozsdás lesz Wink

nem lett az pias de ma lefestettem, így már nem is lesz  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:06:40 »

nem lett az pias de ma lefestettem, így már nem is lesz  smile
oszt milyen színű lett? vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #799 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:34:36 »

oszt milyen színű lett? vigyor3
képet kérünk a múltkori is tetszett taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.