Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 23:32:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 587423 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #800 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:38:37 »

Nincs valakinek véletlenül maradék de új hátsó féknyereg felfogató csavarja amit bizonyos fékbetét garnitúrákhoz szoktak adni?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2013.03.23 szombat, 20:40:17 »

oszt milyen színű lett? vigyor3

grafit metál+lakk  eplus2 de elbasztam nem volt itthon rendes töltőalapozó......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2013.03.23 szombat, 20:41:18 »

képet kérünk a múltkori is tetszett taps

majd teszek fel ha fent lesz az autón, lámpafénynél nem az igazi vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2013.04.05 péntek, 11:37:18 »

A hátsó kerekek előtt a fékcsőbe be van nálam iktatva 1-1 nyomásszabályzó mindkét oldalon. Bontottan keresem, de semmilyen más V6-ban nincs benne. A kérdésem az, hogy más motorral szerelt Mondeoban találkozott-e már valaki ilyennel? Vagy más Fordot szereltek-e ezzel a szeleppel? Lehetséges, hogy nekem kihagyták az EBV-t gyárilag, és azért tették be ezt a nyomáscsökkentőt?

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2013.04.05 péntek, 12:19:59 »

A hátsó kerekek előtt a fékcsőbe be van nálam iktatva 1-1 nyomásszabályzó mindkét oldalon. Bontottan keresem, de semmilyen más V6-ban nincs benne. A kérdésem az, hogy más motorral szerelt Mondeoban találkozott-e már valaki ilyennel? Vagy más Fordot szereltek-e ezzel a szeleppel? Lehetséges, hogy nekem kihagyták az EBV-t gyárilag, és azért tették be ezt a nyomáscsökkentőt?



Szia!

Az enyémben is van, de már megírtam a választ hogy miért van benne smile ( a v6 topikba) a többi v6ban is van csak a motortérben kapott helyet  wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2013.04.05 péntek, 13:17:20 »

Szia!

Az enyémben is van, de már megírtam a választ hogy miért van benne smile ( a v6 topikba) a többi v6ban is van csak a motortérben kapott helyet  wave

Szia!

Kiiktatni nem szeretném. Írtad Etzold 175. oldlát, de ott ajtózárakról van szó, viszont átolvastam a fékvezetékekről és az ABS-ről szóló részt, de erre utaló dolgot nem találtam benne.
A többi V6-ban a motortérben hogy van megoldva konkrétan?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2013.04.05 péntek, 13:30:05 »

Szia!

Kiiktatni nem szeretném. Írtad Etzold 175. oldlát, de ott ajtózárakról van szó, viszont átolvastam a fékvezetékekről és az ABS-ről szóló részt, de erre utaló dolgot nem találtam benne.
A többi V6-ban a motortérben hogy van megoldva konkrétan?

Akkor rossz Etzold könyvet nézel. Smiley Az mk1-es könyvben van a 175. oldalon az ajtózár. Márpedig ez MK2 topik, az MK2-es könyvben pedig ez a 175. oldal:
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.05 péntek, 13:50:18 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2013.04.05 péntek, 13:44:57 »

Akkor rossz Etzold könyvet nézel. Smiley Az mk1-es könyvben van a 175. oldalon az ajtózár. Márpedig ez MK2 topik, az MK2-es könyvben pedig ez a 175. oldal:



Köszi, bár ezekkel eddig is tisztában voltam. Ez a könyv fel van töltve valamerre?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2013.04.05 péntek, 13:51:46 »

Szia!

Kiiktatni nem szeretném. Írtad Etzold 175. oldlát, de ott ajtózárakról van szó, viszont átolvastam a fékvezetékekről és az ABS-ről szóló részt, de erre utaló dolgot nem találtam benne.
A többi V6-ban a motortérben hogy van megoldva konkrétan?

Konkrétan nem tudom, csak elmondás alapján tudom hogy ott van smile ez csak azért van benne ha az abs vezérlő tönkre megy, akkor a ne maradj fékerőszabályzás nélkül(vagy ha a biztosítékát kivennéd vagy kiégne....). Így lényegtelen benne van-e vagy sem, mert semmi szerepe ha minden rendben működik. De csörgesd meg Viket lehet többet tud mondani......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:18:46 »

Konkrétan nem tudom, csak elmondás alapján tudom hogy ott van smile ez csak azért van benne ha az abs vezérlő tönkre megy, akkor a ne maradj fékerőszabályzás nélkül(vagy ha a biztosítékát kivennéd vagy kiégne....). Így lényegtelen benne van-e vagy sem, mert semmi szerepe ha minden rendben működik. De csörgesd meg Viket lehet többet tud mondani......

Éppen ezért sem szeretném kivenni Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:26:36 »

Éppen ezért sem szeretném kivenni Smiley

Nem tudom az újért hogy van pofájuk annyit elkérni falbav Megértelek egyébként, fő a biztonság! De bontottan nem lesz könnyű találni szomoru1 annyit tudok még hozzá tenni hogy 1.6 1.8.2.0 ugyan az ven bennük, mint a v6ban....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:37:36 »

Nem tudom az újért hogy van pofájuk annyit elkérni falbav Megértelek egyébként, fő a biztonság! De bontottan nem lesz könnyű találni szomoru1 annyit tudok még hozzá tenni hogy 1.6 1.8.2.0 ugyan az ven bennük, mint a v6ban....

Most sok lé elfolyik a kocsira, így ezt a szabályzót kizárt, hogy újonnan megvegyem. Viszont akkor ez valóban nem csak V6 specifikus alkatrész, mint ahogy eleinte keresgéltem, így viszont már több eséllyel fogok találni. Köszi a segítséget!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2013.04.05 péntek, 14:38:56 »

Most sok lé elfolyik a kocsira, így ezt a szabályzót kizárt, hogy újonnan megvegyem. Viszont akkor ez valóban nem csak V6 specifikus alkatrész, mint ahogy eleinte keresgéltem, így viszont már több eséllyel fogok találni. Köszi a segítséget!

Nagyon szívesen! integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
david01
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:37:05 »

Valaki tud nekem abban segíteni hogy szeretném tárcsafékessé átalakítani hátul az 1.8 td mk2 -et és arra lennék kíváncsi hogy mennyi és milyen alkatrészeket kell venni? help
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2013.04.17 szerda, 14:48:04 »

A változatosság kedvéért féknyavajám is van.  vigyor3

Augusztusban, műszakira készülve fel lett szabályozva a két első féktárcsa. Október körül elkezdet játszani velem, hoyg lassú tempónál való fékezéskor rá a kormány. Szerelő ismerőshöz elvittem, rá se nézett, már mondta is a megoldást: szarul lett felszabályozva (mellesleg neki van esztergálya, az apja csinálta a felszabályozást nyes ). Azóta odáig jutottam, hogy most már csak nagy sebességről való fékezéskor ráz, de baromira, és 50-60km/h alatt nem ráz. Ha motorfékkel "megtámasztom" a kerékagyat, akkor nem ráz (tehát 90-nél kuplungot benyomom, vagy csak szimplán 5-be hagyom a váltót, és fékezek, akkor ráz - viszont ha átcsapom 3-ba, és akkor lépek a fékre, akkor nem ráz, de ez megeszi a hf-et, kuplungot, meg a szinkrongyűrűt előbb-utóbb).

Most a nagy nyári kerékcsere idején figyeltem fel a jobb első fékre, hogy a külső felületén fekete pöttyök vannak, V alakba (menetiránnyal szembe rendeződve), amik féktisztító sprével sem jönnek le, és a belső felülete a tárcsának tiszta rozsda. Mintha csak kívül fogna, belül meg el se érné a betét a tárcsát. A betétek jók, nincsenek szétkopva.
1) okozhatja ez a kormány rázását
2) mi okozza ezt? Április végén szétborítom a féket, de mi lehet? Letapadhat a munkahenger, vagy mi?

pikcsőrz:

Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2013.04.17 szerda, 16:05:51 »

A változatosság kedvéért féknyavajám is van.  vigyor3

Augusztusban, műszakira készülve fel lett szabályozva a két első féktárcsa. Október körül elkezdet játszani velem, hoyg lassú tempónál való fékezéskor rá a kormány. Szerelő ismerőshöz elvittem, rá se nézett, már mondta is a megoldást: szarul lett felszabályozva (mellesleg neki van esztergálya, az apja csinálta a felszabályozást nyes ). Azóta odáig jutottam, hogy most már csak nagy sebességről való fékezéskor ráz, de baromira, és 50-60km/h alatt nem ráz. Ha motorfékkel "megtámasztom" a kerékagyat, akkor nem ráz (tehát 90-nél kuplungot benyomom, vagy csak szimplán 5-be hagyom a váltót, és fékezek, akkor ráz - viszont ha átcsapom 3-ba, és akkor lépek a fékre, akkor nem ráz, de ez megeszi a hf-et, kuplungot, meg a szinkrongyűrűt előbb-utóbb).

Most a nagy nyári kerékcsere idején figyeltem fel a jobb első fékre, hogy a külső felületén fekete pöttyök vannak, V alakba (menetiránnyal szembe rendeződve), amik féktisztító sprével sem jönnek le, és a belső felülete a tárcsának tiszta rozsda. Mintha csak kívül fogna, belül meg el se érné a betét a tárcsát. A betétek jók, nincsenek szétkopva.
1) okozhatja ez a kormány rázását
2) mi okozza ezt? Április végén szétborítom a féket, de mi lehet? Letapadhat a munkahenger, vagy mi?

pikcsőrz:



Azok a pöttyök a kopásjelzők, cserélni kellene őket. Ha a dugattyú szorulna, akkor a külső fele a tárcsának még rozsdásabb lenne mint a beleső. Ha megnézel bármilyen autót a tárcsa belső fele mindig kopottabb mint a külső. Egyszerűen csak nem fekszik fel rendesen a betét a tárcsára, mivel tárcsa szabályozásakor a betéteket is fel kell szabályozni. Ez olyan volt mintha új tárcsát vennél és a régi betétet vissza tennéd mellé, a szharnak adtál egy pofont. Csere kompletten az egész..... Egyébként a tárcsa szabályozást nagyon nem mindegy milyen gépen csinálják.  Én is felszaályoztattam most, mert ütött, de nekem felhúzták a betéteket is (Debrecen fékcentrum) Tudod meddig nem rázott? Míg nem lassítottam egyet 100-ról 40-re De mondták is hogy kb ennyit fog bírni  hehe (nem is ajánlották) vissza vetemedett, pedig a helyén szabályozták profi géppel,.... Ami egyszer elvetemedett az ismét elfog, ennyit a textár tárcsáról, bírt 30k.  ha úgy gondolod majd, kell féknyereg is akkor elküldöm neked ingyé az enyémeket  wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:42:27 »

Valaki tud nekem abban segíteni hogy szeretném tárcsafékessé átalakítani hátul az 1.8 td mk2 -et és arra lennék kíváncsi hogy mennyi és milyen alkatrészeket kell venni? help

Nemár.. a TD gyárilag tárcsafékes volt hátul   fejvakaras
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #817 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:27:55 »

Nemár.. a TD gyárilag tárcsafékes volt hátul   fejvakaras
nem mind. évjárat, és piacfüggő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:16:24 »

már nagyon soxor le lett írva, hogy teljesen mindegy, hol és hogyan van felszabályozva egy féktárcsa. hogy miért? azért mert az anyag a túlmelegedéstől megvetemedett. ezt kívülről hiába is síkolják le. ez optikailag lehet rendben lesz, de szerkezetileg akkor is már csak egy fhos. ez pénz kidobás.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:33:59 »

már nagyon soxor le lett írva, hogy teljesen mindegy, hol és hogyan van felszabályozva egy féktárcsa. hogy miért? azért mert az anyag a túlmelegedéstől megvetemedett. ezt kívülről hiába is síkolják le. ez optikailag lehet rendben lesz, de szerkezetileg akkor is már csak egy fhos. ez pénz kidobás.

Tudom, csak tudod volt egy allando kormanyremegesem amit nem tudtan mi a fa... Okozott, annyira fekezesnel sem volt veszes, igy nem hittem hogy ettol remeg az auto a palyan haladva 100tempoval..... Barkinek emlitettem azt mondtak a ha a fek el is van vetemedve az nem okoz remegest csak fekezesnel...... Nem volt igazuk. Mert megszunt szabalyzas utan, nekem ennyit megert a diagnak Smiley es a 6kban amit kertek volt fekmeres is. Az egy dolog hogy ismet szhar vigyor3 ugy is felkerul a napokban a 3mas fek.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 08:41:59 »

Azok a pöttyök a kopásjelzők, cserélni kellene őket. Ha a dugattyú szorulna, akkor a külső fele a tárcsának még rozsdásabb lenne mint a beleső. Ha megnézel bármilyen autót a tárcsa belső fele mindig kopottabb mint a külső. Egyszerűen csak nem fekszik fel rendesen a betét a tárcsára, mivel tárcsa szabályozásakor a betéteket is fel kell szabályozni. Ez olyan volt mintha új tárcsát vennél és a régi betétet vissza tennéd mellé, a szharnak adtál egy pofont. Csere kompletten az egész..... Egyébként a tárcsa szabályozást nagyon nem mindegy milyen gépen csinálják.  Én is felszaályoztattam most, mert ütött, de nekem felhúzták a betéteket is (Debrecen fékcentrum) Tudod meddig nem rázott? Míg nem lassítottam egyet 100-ról 40-re De mondták is hogy kb ennyit fog bírni  hehe (nem is ajánlották) vissza vetemedett, pedig a helyén szabályozták profi géppel,.... Ami egyszer elvetemedett az ismét elfog, ennyit a textár tárcsáról, bírt 30k.  ha úgy gondolod majd, kell féknyereg is akkor elküldöm neked ingyé az enyémeket  wave

Meglátjuk. Szerintem azért először szétszedem, megnézem, hogy az úszónyereg nem tapadt-e le, vagy valami bibi nincs-e vele. Venni nem fogok rá új féket az biztos, mert ablakon kidobott pénz lenne. (Még 20-at erre az autóra?)
A betéteket esélytelen lett volna felszabályozni, mert amire sík lesz a teljes betét, addigra elfogy a teljes kopóréteg. Tudod, kerékcsapágyas volt, imbolygott a kerék, és a féktárcsa széle belemart a fékbetétekbe, és teljesen kikoptatta 1 csíkban. A többi része meg egész jó volt. Mindegy, nálam működik az autó, tudok vele fékezni is meg minden - gyorsan hajtani már úgy sem merek, mert foshok, hogy eladás előtt eldobja magát a vezérműszíj, így mostanra ez a fékproblémával kiegészülve egészen lecsökkent a fogyasztásom. A lassabb haladás, meg a nagy követési távolságok, meg a motorfék használata. Csak hát nem ez a tempó az elvárt egy 2,0 benzines géptől, ezért nem így használtam soha... Erre egy 1,4es csettegő való, nem egy 136lovas gép.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #821 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:04:08 »

Meglátjuk. Szerintem azért először szétszedem, megnézem, hogy az úszónyereg nem tapadt-e le, vagy valami bibi nincs-e vele. Venni nem fogok rá új féket az biztos, mert ablakon kidobott pénz lenne. (Még 20-at erre az autóra?)
A betéteket esélytelen lett volna felszabályozni, mert amire sík lesz a teljes betét, addigra elfogy a teljes kopóréteg. Tudod, kerékcsapágyas volt, imbolygott a kerék, és a féktárcsa széle belemart a fékbetétekbe, és teljesen kikoptatta 1 csíkban. A többi része meg egész jó volt. Mindegy, nálam működik az autó, tudok vele fékezni is meg minden - gyorsan hajtani már úgy sem merek, mert foshok, hogy eladás előtt eldobja magát a vezérműszíj, így mostanra ez a fékproblémával kiegészülve egészen lecsökkent a fogyasztásom. A lassabb haladás, meg a nagy követési távolságok, meg a motorfék használata. Csak hát nem ez a tempó az elvárt egy 2,0 benzines géptől, ezért nem így használtam soha... Erre egy 1,4es csettegő való, nem egy 136lovas gép.
off: ehhez képest a "kitűnő műszaki állapotban van" egy kicsit túlzás. on

az úszónyereg, ha nem mozog, akkor a belső része még jó lehetne. a szarrá kopott tárcsáknál van ilyen, hogy már nem szedi le róla a rozsdát.  ha már egy szabályzást sem bírt ki a betét, akkor azt vissza sem kellett volna tenni
ergo: *** tárcsa, *** betét, sokat ne várj tőle. ha nem akarsz már rákölteni, akkor minél gyorsabban a piacra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:09:16 »

már nagyon soxor le lett írva, hogy teljesen mindegy, hol és hogyan van felszabályozva egy féktárcsa. hogy miért? azért mert az anyag a túlmelegedéstől megvetemedett. ezt kívülről hiába is síkolják le. ez optikailag lehet rendben lesz, de szerkezetileg akkor is már csak egy fhos. ez pénz kidobás.

Nem minden tárcsánál van ez így, pl. egy Bimmer teli tárcsáját szabályoztattuk 2 hete, azóta van benne 3000 km és üvegesdésig lett párszor már fékezve pályán. Nem ráz, nem szitál és nem lett hullámos.

Azért nem (ez csak az én okfejtésem), mert nem hűtött, hanem teli tárcsa. Így mindkét oldala ki van szabályozva szépen, nincs "ütés" benne.

A Mondeo hűtött tárcsáját hiába szabályozod, mivel 4 oldala van, 4 vetemedik, viszont csak 2-őt tudsz felesztergálni, ami miatt a másik kettő belső oldal ütése hamar hazavágja a külső oldalakat újra.  szomoru1
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:15:48 »

Meglátjuk. Szerintem azért először szétszedem, megnézem, hogy az úszónyereg nem tapadt-e le, vagy valami bibi nincs-e vele. Venni nem fogok rá új féket az biztos, mert ablakon kidobott pénz lenne. (Még 20-at erre az autóra?)
A betéteket esélytelen lett volna felszabályozni, mert amire sík lesz a teljes betét, addigra elfogy a teljes kopóréteg. Tudod, kerékcsapágyas volt, imbolygott a kerék, és a féktárcsa széle belemart a fékbetétekbe, és teljesen kikoptatta 1 csíkban. A többi része meg egész jó volt. Mindegy, nálam működik az autó, tudok vele fékezni is meg minden - gyorsan hajtani már úgy sem merek, mert foshok, hogy eladás előtt eldobja magát a vezérműszíj, így mostanra ez a fékproblémával kiegészülve egészen lecsökkent a fogyasztásom. A lassabb haladás, meg a nagy követési távolságok, meg a motorfék használata. Csak hát nem ez a tempó az elvárt egy 2,0 benzines géptől, ezért nem így használtam soha... Erre egy 1,4es csettegő való, nem egy 136lovas gép.

Van nekem 1pár 260fékem nyereggel, betéttel, tárcsával, neked adnám de hogyan jut el hozzád? picit ez is ütött de nem vészes.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 12:18:58 »

Van nekem 1pár 260fékem nyereggel, betéttel, tárcsával, neked adnám de hogyan jut el hozzád? picit ez is ütött de nem vészes.

Elgurulok érte hozzád hétvégén, de csak ha segítesz felrakni is nyes (Vicceltem, most nincs semmi szerszámom)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:26:59 »

Elgurulok érte hozzád hétvégén, de csak ha segítesz felrakni is nyes (Vicceltem, most nincs semmi szerszámom)

Szombaton fertőszentmikin leszek gyorsulásin, mert a fiam megőrül érte eplus2 de vasárnap jöhetsz nyugodtan  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 23:45:41 »

Nem minden tárcsánál van ez így, pl. egy Bimmer teli tárcsáját szabályoztattuk 2 hete, azóta van benne 3000 km és üvegesdésig lett párszor már fékezve pályán. Nem ráz, nem szitál és nem lett hullámos.

Azért nem (ez csak az én okfejtésem), mert nem hűtött, hanem teli tárcsa. Így mindkét oldala ki van szabályozva szépen, nincs "ütés" benne.

A Mondeo hűtött tárcsáját hiába szabályozod, mivel 4 oldala van, 4 vetemedik, viszont csak 2-őt tudsz felesztergálni, ami miatt a másik kettő belső oldal ütése hamar hazavágja a külső oldalakat újra.  szomoru1
ez mondjuk kimaradt, de eszembe volt, hogy a hűtött tárcsát nincs sok értelme szabályoztatni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2013.04.20 szombat, 21:04:50 »

Meglátjuk. Szerintem azért először szétszedem, megnézem, hogy az úszónyereg nem tapadt-e le, vagy valami bibi nincs-e vele. Venni nem fogok rá új féket az biztos, mert ablakon kidobott pénz lenne. (Még 20-at erre az autóra?)
A betéteket esélytelen lett volna felszabályozni, mert amire sík lesz a teljes betét, addigra elfogy a teljes kopóréteg. Tudod, kerékcsapágyas volt, imbolygott a kerék, és a féktárcsa széle belemart a fékbetétekbe, és teljesen kikoptatta 1 csíkban. A többi része meg egész jó volt. Mindegy, nálam működik az autó, tudok vele fékezni is meg minden - gyorsan hajtani már úgy sem merek, mert foshok, hogy eladás előtt eldobja magát a vezérműszíj, így mostanra ez a fékproblémával kiegészülve egészen lecsökkent a fogyasztásom. A lassabb haladás, meg a nagy követési távolságok, meg a motorfék használata. Csak hát nem ez a tempó az elvárt egy 2,0 benzines géptől, ezért nem így használtam soha... Erre egy 1,4es csettegő való, nem egy 136lovas gép.

No, szükségszerűen be lett iktatva egy nem tervezett boxkiállás (nem akartam hazamenni a hétvégére, de több ok miatt rákényszerültem), és szétszedtem a féket. A két tárcsa közé beraktam egy vastagabb deszkát, majd fékpedál benyom. A munkahenger felőli betét mozdult 1mm-t, majd elkezdte a nyerget ráhúzni, és felütköztetni a fára. A belső pofa még hozzá sem ért a fához. Ez meg lett 3x próbálva, de semmi. Aztán motor beindít (már nagyon felkeményedett a fék, elég volt benyomni), fék benyom, és rendeltetésszerűen dolgozott a fék, azaz a belső betét kimegy, fának nekiütközik, majd a külsőt ráhúzza, és a fában a betétek lenyomata ottmaradt. Aztán nem akarta visszahúzni a belső betétet, a nyereg elengedett, kiszedtem a deszkát, de a belső fele az fullon kint maradt (a dugattyú porvédő gumijának redőin látszott, hogy fullon kint van). A deszkával visszafeszegettem, majd ismét fékez, megint kint maradt. Megint visszafeszeget, és a 3. és 4. fékezésnél már kinyomódott, majd visszahúzta (igaz nem teljesen ment vissza, de gondolom van benne valami önbeálló szerkezet is ami nem hagyja hogy ekkora úton visszamozduljon).
Egyébként a betétek szépek, nem látszik, hogy félre lenne kopva, tolómérővel körbe megmértem, egyforma vastag minden oldala, meg a tolómérő pofája alatt nem lehet átlátni, szóval ha hullámos is, nagy hullámosság nincs benne (többet nem tudtam tenni, se élvonalzóm, de érdességmérőm).

Elvittem egy próbakörre, és már alig ráz. Ha nagy féket nyomok, akkor semmi rázás nincs,ha 90-nél kirakom üresbe/kuplungot kinyomom, és lassan fékezek, akkor egy nagyon picit, de már nem kapja ki a kezemből, mint korábban.

Lehet, hogy a dugattyú kapott valamit amikor csapágyas volt ez a kerék? (Konkrétan a kerékcsapágy csere alkalmával kellett a tárcsát is felszabályozni, mert a kocsi jobb elejét felemelve kézzel megmozgattuk a kereket, és olyan 2-3 centit legalább bukott a kerék pereménél minden irányba - ennyire el volt kopva az a csapágy, a tárcsa próbált ellentartani, így a tárcsa és a betétek elég csúnyán koptak. Meg persze a csapágycsere előtt csak úgy tudtam nagyobb tempóról fékezni, hogy 2x kellett lenyomni a féket. 1. alkalommal nem volt fékerő (gondolom a tárcsát állította függőlegesbe), és a 2. fékezésnél jött meg a fékhatás. Lehet, hogy itt a fékmunkahenger fala megkopott/dugattyú megvetemedett, és szorul? Mást nem nagyon tudok elképzelni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 00:31:39 »

No, szükségszerűen be lett iktatva egy nem tervezett boxkiállás (nem akartam hazamenni a hétvégére, de több ok miatt rákényszerültem), és szétszedtem a féket. A két tárcsa közé beraktam egy vastagabb deszkát, majd fékpedál benyom. A munkahenger felőli betét mozdult 1mm-t, majd elkezdte a nyerget ráhúzni, és felütköztetni a fára. A belső pofa még hozzá sem ért a fához. Ez meg lett 3x próbálva, de semmi. Aztán motor beindít (már nagyon felkeményedett a fék, elég volt benyomni), fék benyom, és rendeltetésszerűen dolgozott a fék, azaz a belső betét kimegy, fának nekiütközik, majd a külsőt ráhúzza, és a fában a betétek lenyomata ottmaradt. Aztán nem akarta visszahúzni a belső betétet, a nyereg elengedett, kiszedtem a deszkát, de a belső fele az fullon kint maradt (a dugattyú porvédő gumijának redőin látszott, hogy fullon kint van). A deszkával visszafeszegettem, majd ismét fékez, megint kint maradt. Megint visszafeszeget, és a 3. és 4. fékezésnél már kinyomódott, majd visszahúzta (igaz nem teljesen ment vissza, de gondolom van benne valami önbeálló szerkezet is ami nem hagyja hogy ekkora úton visszamozduljon).
Egyébként a betétek szépek, nem látszik, hogy félre lenne kopva, tolómérővel körbe megmértem, egyforma vastag minden oldala, meg a tolómérő pofája alatt nem lehet átlátni, szóval ha hullámos is, nagy hullámosság nincs benne (többet nem tudtam tenni, se élvonalzóm, de érdességmérőm).

Elvittem egy próbakörre, és már alig ráz. Ha nagy féket nyomok, akkor semmi rázás nincs,ha 90-nél kirakom üresbe/kuplungot kinyomom, és lassan fékezek, akkor egy nagyon picit, de már nem kapja ki a kezemből, mint korábban.

Lehet, hogy a dugattyú kapott valamit amikor csapágyas volt ez a kerék? (Konkrétan a kerékcsapágy csere alkalmával kellett a tárcsát is felszabályozni, mert a kocsi jobb elejét felemelve kézzel megmozgattuk a kereket, és olyan 2-3 centit legalább bukott a kerék pereménél minden irányba - ennyire el volt kopva az a csapágy, a tárcsa próbált ellentartani, így a tárcsa és a betétek elég csúnyán koptak. Meg persze a csapágycsere előtt csak úgy tudtam nagyobb tempóról fékezni, hogy 2x kellett lenyomni a féket. 1. alkalommal nem volt fékerő (gondolom a tárcsát állította függőlegesbe), és a 2. fékezésnél jött meg a fékhatás. Lehet, hogy itt a fékmunkahenger fala megkopott/dugattyú megvetemedett, és szorul? Mást nem nagyon tudok elképzelni.

Ugyes hiba feltaras Smiley szerintem jol gondolod, bar en meg ilyet nem lattam.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 09:06:20 »

Sziasztok.

Van egy olyan jellegű problémám hogy a minap kicseréltem a két hátulsó tárcsámat + a betétet. (Egy nagyon jó ciket találtam itt hozzá) meg találtam a kézifék önután állító cikét is, de sajnos nekem nem állitja be a kézit automatán. Olyan kérdésem lenne hogy
- Lehet esetleg valahogyan babrálni a kézifék karral hogy beálitsa a kéziféket?
- Vagy érdemes bontotan venni egy másikat?
- Vagy fel lehet-e ujjitani valahogy?
- A másik hogy mi az ami el tud benne romlani?Huh?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 21:31:58 »

Sziasztok.

Van egy olyan jellegű problémám hogy a minap kicseréltem a két hátulsó tárcsámat + a betétet. (Egy nagyon jó ciket találtam itt hozzá) meg találtam a kézifék önután állító cikét is, de sajnos nekem nem állitja be a kézit automatán. Olyan kérdésem lenne hogy
- Lehet esetleg valahogyan babrálni a kézifék karral hogy beálitsa a kéziféket?
- Vagy érdemes bontotan venni egy másikat?
- Vagy fel lehet-e ujjitani valahogy?
- A másik hogy mi az ami el tud benne romlani?Huh?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
A nyeregnél nem tudsz állítani a kézifék bowdenjén?

...
 (Konkrétan a kerékcsapágy csere alkalmával kellett a tárcsát is felszabályozni, mert a kocsi jobb elejét felemelve kézzel megmozgattuk a kereket, és olyan 2-3 centit legalább bukott a kerék pereménél minden irányba - ennyire el volt kopva az a csapágy, a tárcsa próbált ellentartani, így a tárcsa és a betétek elég csúnyán koptak. Meg persze a csapágycsere előtt csak úgy tudtam nagyobb tempóról fékezni, hogy 2x kellett lenyomni a féket. 1. alkalommal nem volt fékerő (gondolom a tárcsát állította függőlegesbe), és a 2. fékezésnél jött meg a fékhatás. Lehet, hogy itt a fékmunkahenger fala megkopott/dugattyú megvetemedett, és szorul? Mást nem nagyon tudok elképzelni.
Nekem is ugyanezen probléma miatt kellett csapágyat cserélni, és ugyanilyen tüneteket produkált a fék. Igaz, nálam egyelőre nincs gond a fékkel.
Te is hallottál jobbra kanyarodáskor súrlódó/dörzsölődő hangot bal kerék felől mielőtt kicserélték a csapágyat?
Én balra kanyarodáskor (körforgalomban) jobb kerék felől hallottam, és a bal csapágy volt bibis.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 23:15:46 »

Sziasztok.

Van egy olyan jellegű problémám hogy a minap kicseréltem a két hátulsó tárcsámat + a betétet. (Egy nagyon jó ciket találtam itt hozzá) meg találtam a kézifék önután állító cikét is, de sajnos nekem nem állitja be a kézit automatán. Olyan kérdésem lenne hogy
- Lehet esetleg valahogyan babrálni a kézifék karral hogy beálitsa a kéziféket?
- Vagy érdemes bontotan venni egy másikat?
- Vagy fel lehet-e ujjitani valahogy?
- A másik hogy mi az ami el tud benne romlani?Huh?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
javítható, de nem érdemes vele bajlódni. kb. 3eft egy bontott.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 19:55:49 »

A nyeregnél nem tudsz állítani a kézifék bowdenjén?
Nekem is ugyanezen probléma miatt kellett csapágyat cserélni, és ugyanilyen tüneteket produkált a fék. Igaz, nálam egyelőre nincs gond a fékkel.
Te is hallottál jobbra kanyarodáskor súrlódó/dörzsölődő hangot bal kerék felől mielőtt kicserélték a csapágyat?
Én balra kanyarodáskor (körforgalomban) jobb kerék felől hallottam, és a bal csapágy volt bibis.

Nem hallottam én semmit. Ma is pont tesztelgettem a vasat. Annyira nagy a kerekek gördülési zaja (elől Goodyear Ultragrip 7 gumik), hoyg 12-es hangerő alatt nem hallom a gyári rádióból a zenét. (Mert süket vagyok.) Szóval az ilyen surlódó hangokat az én fülemmel felfogni... Hááát vigyor3

Én úgy ettem észre, hogy nem bírtam normálisan fékezni, aztán jött a kerékcsere (hátsót előre, mert a futóműbeállítás előtt megette az elsőket), és akkor fura volt, hogy nem kéne ennek ennyire lötyögnie. Már nem is szarakodtam, 5-600km múlva jött a csapágycsere. taps
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 09:39:30 »

A nyeregnél nem tudsz állítani a kézifék bowdenjén?

Halli.

Arra gondolsz hogy a dugatyut tekerjem kijebb?

Vagy te mire gondolsz e téren?

Mert ahogy nézegetem máshol nem lehet állitani
jha a kézifék köteg is vadonat új.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:39:28 »

Halli.

Arra gondolsz hogy a dugatyut tekerjem kijebb?

Vagy te mire gondolsz e téren?

Mert ahogy nézegetem máshol nem lehet állitani
jha a kézifék köteg is vadonat új.
Most, hogy jobban belegondoltam - és képeket is nézegettem Smiley -, rájöttem, hogy ha lehet állítani, azt csak a kézifék karon lehet - már ha lehet.
Mind a három bowden új?
Esetleg akkor a kar lehet elkopva? Huh?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:52:55 »

Most, hogy jobban belegondoltam - és képeket is nézegettem Smiley -, rájöttem, hogy ha lehet állítani, azt csak a kézifék karon lehet - már ha lehet.
Mind a három bowden új?
Esetleg akkor a kar lehet elkopva? Huh?

A nyergeket sem ártott volna felújítani.... ha jól tudom a kézifékkarnál szokott megkopni a ricni, vagy valami, lemezke törik el.
itt olvasgass BeG http://mondeo.hu/index.php?topic=8428.0
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 12:07:37 »

Mivel hogy én nem értek hozzá és azt sem tudom, hogy a kézifék elfáradást nem a bowden megnyúlása, vagy az elkopott betétek okozzák (természetesen azok is okozhatják, de azok már gigászi mértékben), hanem az automata utánállító kiakadása, ezért le se írom, hogy mit kellene tenni.

Inkább belinkelem, hátha a posztolónak jobban hisztek majd.

http://www.talkford.com/topic/206207-adjusting-the-handbrake-adjuster/
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 12:51:49 »

Mivel hogy én nem értek hozzá és azt sem tudom, hogy a kézifék elfáradást nem a bowden megnyúlása, vagy az elkopott betétek okozzák (természetesen azok is okozhatják, de azok már gigászi mértékben), hanem az automata utánállító kiakadása, ezért le se írom, hogy mit kellene tenni.

Inkább belinkelem, hátha a posztolónak jobban hisztek majd.

http://www.talkford.com/topic/206207-adjusting-the-handbrake-adjuster/

bowden megnyúlás taps na ja.... eplus2

Írd már le, én nem tudok angolul Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:58:43 »

bowden megnyúlás taps na ja.... eplus2

Írd már le, én nem tudok angolul Roll Eyes

Aszongya, hogy szedd le a könyöklőt. Akkor már hozzáférsz a karhoz. Húzd fel a kézifékkart max állásba, dugjad neki befelé a csavarhúzót ahogy azt a képen látod (elölről) és hagyd bent neki, majd engedd rá vissza a kart. Utána kihúzhatod a csavarnyúzót.

Ennyi.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 20:32:06 »

Aszongya, hogy szedd le a könyöklőt. Akkor már hozzáférsz a karhoz. Húzd fel a kézifékkart max állásba, dugjad neki befelé a csavarhúzót ahogy azt a képen látod (elölről) és hagyd bent neki, majd engedd rá vissza a kart. Utána kihúzhatod a csavarnyúzót.

Ennyi.

Igy raktam vissza a konyoklot  taps ez egy zseni vazze  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 21:36:40 »

Igy raktam vissza a konyoklot  taps ez egy zseni vazze  eplus2

?

Most ezt értenem kellene?

Sikerült?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:07:22 »

A nyergeket sem ártott volna felújítani.... ha jól tudom a kézifékkarnál szokott megkopni a ricni, vagy valami, lemezke törik el.
itt olvasgass BeG http://mondeo.hu/index.php?topic=8428.0

Köszönöm a linket.

A nyergeket néztem de azoknak semmi baja olyan gyönyörüen szépen lehetett vissza tekerni öket hogy azokkal biztos semi baj se sincsen mükszenek szépen, és még meg van mind kétt oldalt a porvédö gumiharang is nincs ki repedezve se szét cincálva. egy kis ponton nyomtam belle fékolajat hogy azért biztos ami biztos oldja meg ha van is esetlegesen ottan bent rozsda úr.  vigyor3
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:08:58 »

Aszongya, hogy szedd le a könyöklőt. Akkor már hozzáférsz a karhoz. Húzd fel a kézifékkart max állásba, dugjad neki befelé a csavarhúzót ahogy azt a képen látod (elölről) és hagyd bent neki, majd engedd rá vissza a kart. Utána kihúzhatod a csavarnyúzót.

Ennyi.

Nha ilyenre gondoltam hogy ne keljen már azért a fránya kézifék karért is most dellát kiadni.
Köszönöm a segitséget.  smile
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:14:28 »

Képzeljétek hogy jártam.  szomoru1

Bent a cégnél úgy gondolta a kis aranyos szörös moslék álataka (Nyest) hogy fincsi lehet a hátulsó fék csövem. és el kezdte megrágcsálni.

Utána ez nem volt neki elég meg ette 3 gyertya pipámat és a vákum csövemet is meg rágcsálta.  gun Huh?  Huh?

Mit lehet tenni ez ellen? javaslatokat várok.

Az autóban van nyest riasztó, kutyaszőr egy kis dobozban a motor térben, és befújtam nyest riasztóval is ami ráadásul rohadt büdös.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:12:34 »

Az autóban van nyest riasztó, kutyaszőr egy kis dobozban a motor térben, és befújtam nyest riasztóval is ami ráadásul rohadt büdös.

Ezek ellenére is belement?
Alsó motorburkolatod van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:32:16 »

Képzeljétek hogy jártam.  szomoru1

Bent a cégnél úgy gondolta a kis aranyos szörös moslék álataka (Nyest) hogy fincsi lehet a hátulsó fék csövem. és el kezdte megrágcsálni.

Utána ez nem volt neki elég meg ette 3 gyertya pipámat és a vákum csövemet is meg rágcsálta.  gun Huh?  Huh?

Mit lehet tenni ez ellen? javaslatokat várok.

Az autóban van nyest riasztó, kutyaszőr egy kis dobozban a motor térben, és befújtam nyest riasztóval is ami ráadásul rohadt büdös.

Pazar. Sad Hát akadnak megoldások az interneten is, de én pl. láttam olyat, hogy a csöveket/kábelkötegeket körül "bandázsolták" vékony fémhálóval. Gondolom, hogy hasonló okok miatt.
Ultrahangos nyestriasztód van az autóban?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2013.04.26 péntek, 20:47:08 »

Képzeljétek hogy jártam.  szomoru1

Bent a cégnél úgy gondolta a kis aranyos szörös moslék álataka (Nyest) hogy fincsi lehet a hátulsó fék csövem. és el kezdte megrágcsálni.

Utána ez nem volt neki elég meg ette 3 gyertya pipámat és a vákum csövemet is meg rágcsálta.  gun Huh?  Huh?

Mit lehet tenni ez ellen? javaslatokat várok.

Az autóban van nyest riasztó, kutyaszőr egy kis dobozban a motor térben, és befújtam nyest riasztóval is ami ráadásul rohadt büdös.

A kutyaszőr nem sokat ér, mivel elég jó az orra ahhoz, hogy tudja nincs ott a kutya. A spray biztos nem ér sokat, de úgy hallottam, hogy az ultrahangos riasztó sem. Leghatékonyabb és leghumánusabb megoldásnak a ládacsapdát tartom, tojás csalival (a tojásért "rajonganak" a menyétfélék és ebben élenjáró a nyest). Miután megfogtad, kiviszed a határba vagy egy erdőbe és elengeded (vigyázz meg ne harapjon, mert baromi nagyot tud harapni). De elég messze legyen a munkahelyedtől, különben visszamegy.
Sok sikert!  Smiley

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:14:57 »

A kutyaszőr nem sokat ér, mivel elég jó az orra ahhoz, hogy tudja nincs ott a kutya. A spray biztos nem ér sokat, de úgy hallottam, hogy az ultrahangos riasztó sem. Leghatékonyabb és leghumánusabb megoldásnak a ládacsapdát tartom, tojás csalival (a tojásért "rajonganak" a menyétfélék és ebben élenjáró a nyest). Miután megfogtad, kiviszed a határba vagy egy erdőbe és elengeded (vigyázz meg ne harapjon, mert baromi nagyot tud harapni). De elég messze legyen a munkahelyedtől, különben visszamegy.
Sok sikert!  Smiley

Üdv,
Zoli

Vagy mozgásérzékelőt betenni a motortérbe egy 150 dB-s kürttel. Többet nem menne vissza... idiota
Sőt a szerelőket is távol tartaná a motortól !  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:34:59 »

Vagy mozgásérzékelőt betenni a motortérbe egy 150 dB-s kürttel. Többet nem menne vissza... idiota
Sőt a szerelőket is távol tartaná a motortól !  eplus2

 hehe Végül is ez is egy megoldás.  eplus2
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 09:11:11 »

Ezek ellenére is belement?
Alsó motorburkolatod van?


Sajnos nincsen motortér alsó burkolatom, de szerintem nem sokat segítene a témában, ha akar ugyan úgy bemászik mellete sajnos.  falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.