Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 11:52:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10166714 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25200 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:33:58 »

A kulcsnál biztosan mindig küzd, a belső gomb és a külső kapcsoló esetén nem tudom biztosan. Ez így elég info vagy öltözzek és nézzem meg?


Feltételezések nem elegek.
A "kulcsnál" megfogalmazást valahogy különítsd el a kulcson lévő gombbal történő nyitásra és a kulccsal történő mechanikus nyitásra.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25201 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:35:44 »


Feltételezések nem elegek.
A "kulcsnál" megfogalmazást valahogy különítsd el a kulcson lévő gombbal történő nyitásra és a kulccsal történő mechanikus nyitásra.


Maradjunk akkor csak a tényeknél, ami biztos. Ha a kulcson nyomom a gombot, akkor mindig elindul a nyitás, de az esetek kb. 50%-ában sikerül csak. A mechanikus nyitás 100%-os biztonsággal működik szerencsére.
A többit megnézem addig.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25202 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:37:12 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25203 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:40:17 »

Maradjunk akkor csak a tényeknél, ami biztos. Ha a kulcson nyomom a gombot, akkor mindig elindul a nyitás, de az esetek kb. 50%-ában sikerül csak. A mechanikus nyitás 100%-os biztonsággal működik szerencsére.
A többit megnézem addig.

A kulcson lévő gombbal történő nyitásnál simán lehet a mikrokapcsoló hibája.
A többi vagy a csomagtérajtó gomb hibája vagy az átvezetőben vezeték szakadás, zárlat. Ki kell mérni a csomagtér ajtóban a gombot. (kárpit le, csatlakozó ...kimér)
Majd széthúzott kapcsolóval megpróbálni bentről.

Ha kész vagy a házi feladattal, gyere vissza.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #25204 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:41:08 »

Tegnap, kb. 3 hét állás után beindítottam az autót, mert le kellett menni a hegyről bevásárolni.
Gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baj, mint kalcinak a V6-os topikban, gyújtótrafó.
Alacsony fordulatszámról nagyobb gázadásnál akadozik a motor (1500-2000), felette jól megy (viszonylag) szerintem, hiányzik pár paci.
Előzmény:
az összes gyertyát kicseréltettem, gyárira, mert volt olyan, mintha nem menne egy henger.
Ezzel meg is szűnt az a probléma.
Kb 1000km-t mentem vele gond nélkül.
Kérdésem, hogy honnan lehet rendelni ST220-hoz trafót?
A másik, hogy betudom én is szerelni?

Köszi!
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25205 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:45:46 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?

Én az újat tudom ajánlani.  vigyor3


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25206 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:46:28 »

Én az újat tudom ajánlani.  vigyor3


Köszönöm a gyors és kimerítő választ taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25207 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:46:53 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?
...és mindenképp 3 megyematricát megkell érte venned.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25208 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:47:27 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?
Banner
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25209 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:47:53 »

Tegnap, kb. 3 hét állás után beindítottam az autót, mert le kellett menni a hegyről bevásárolni.
Gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baj, mint kalcinak a V6-os topikban, gyújtótrafó.
Alacsony fordulatszámról nagyobb gázadásnál akadozik a motor (1500-2000), felette jól megy (viszonylag) szerintem, hiányzik pár paci.
Előzmény:
az összes gyertyát kicseréltettem, gyárira, mert volt olyan, mintha nem menne egy henger.
Ezzel meg is szűnt az a probléma.
Kb 1000km-t mentem vele gond nélkül.
Kérdésem, hogy honnan lehet rendelni ST220-hoz trafót?
A másik, hogy betudom én is szerelni?

Köszi!

Mi nem tudjuk, hogy te be tudod-e. Ha gyertyát cseréltél (belül is), akkor simán tudsz trafót is cserélni, mert érdemes a gyertyacseréhez is levenni.
Ott tudsz venni, ahol a többihez. Nem különleges a trafó rajta. V6.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7556-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-2_5-v6
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 17:50:24 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25210 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:48:49 »

Tegnap, kb. 3 hét állás után beindítottam az autót, mert le kellett menni a hegyről bevásárolni.
Gyanítom, hogy ugyanaz lesz a baj, mint kalcinak a V6-os topikban, gyújtótrafó.
Alacsony fordulatszámról nagyobb gázadásnál akadozik a motor (1500-2000), felette jól megy (viszonylag) szerintem, hiányzik pár paci.
Előzmény:
az összes gyertyát kicseréltettem, gyárira, mert volt olyan, mintha nem menne egy henger.
Ezzel meg is szűnt az a probléma.
Kb 1000km-t mentem vele gond nélkül.
Kérdésem, hogy honnan lehet rendelni ST220-hoz trafót?
A másik, hogy betudom én is szerelni?

Köszi!

https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=40600212&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25211 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:53:42 »

...és mindenképp 3 megyematricát megkell érte venned.... eplus2

 eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #25212 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:57:13 »

Mi nem tudjuk, hogy te be tudod-e. Ha gyertyát cseréltél (belül is), akkor simán tudsz trafót is cserélni, mert érdemes a gyertyacseréhez is levenni.
Ott tudsz venni, ahol a többihez. Nem különleges a trafó rajta. V6.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7556-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-2_5-v6

A gyertyákat a szervizben cserélték.
Köszi a linket.
Ezt kell keresnem:
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25213 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:58:42 »

A kulcson lévő gombbal történő nyitásnál simán lehet a mikrokapcsoló hibája.
A többi vagy a csomagtérajtó gomb hibája vagy az átvezetőben vezeték szakadás, zárlat. Ki kell mérni a csomagtér ajtóban a gombot. (kárpit le, csatlakozó ...kimér)
Majd széthúzott kapcsolóval megpróbálni bentről.

Ha kész vagy a házi feladattal, gyere vissza.  vigyor3

A kulcson lévő mikrokapcsoló hibájára hogyan jutottál? Az szerintem teljesen rendben, onnan eljut a jel a zárig, csak a zár nem tudja megoldani a feladatot.

A többi házi feladatot értem Smiley
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25214 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:01:07 »

A kulcson lévő mikrokapcsoló hibájára hogyan jutottál? Az szerintem teljesen rendben, onnan eljut a jel a zárig, csak a zár nem tudja megoldani a feladatot.

A többi házi feladatot értem Smiley

Baleslső záratat cseréld ki, az haldoklik.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25215 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:01:11 »

A gyertyákat a szervizben cserélték.
Köszi a linket.
Ezt kell keresnem:
[img]http://www.velocity-motorsports.de/bilder/2007/motorblock.jpg[/img

Mihez mit kell keresned?
Kövesd a gyújtókábeleket, furcsa de az összes oda megy!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 18:03:55 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25216 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:02:19 »

Mihez mit kell keresned?
Köved a gyújtókábeleket, furcsa de az összes oda megy!  vigyor3
nem akarod kicserélni? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25217 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:03:21 »

Baleslső záratat cseréld ki, az haldoklik.

Nem árt ellenőrizni amiket írtam.
Bal első zár hiba esetén, minden esetben nyílik kulcs nyomógombról. (ha jó a mikrokapcsoló)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25218 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:06:53 »

A kulcson lévő mikrokapcsoló hibájára hogyan jutottál? Az szerintem teljesen rendben, onnan eljut a jel a zárig, csak a zár nem tudja megoldani a feladatot.

A többi házi feladatot értem Smiley

Úgy, hogy te írtad 50%-ban működik a kulcs nyomógombról. Azt nem írtad, hogy a nem működő 50%-nál van-e valami zaj a zártól, ezért "nincs"-nek vettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25219 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:08:22 »

Nem árt ellenőrizni amiket írtam.
Bal első zár hiba esetén, minden esetben nyílik kulcs nyomógombról. (ha jó a mikrokapcsoló)

Mikor megvettem a kocsit, a csomagtartó kizárólag kulccsal méltóztatott nyílni. A balelső zár cseréje óta sokat javult a helyzet.
...de nyilván te vagy a szakember vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25220 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:11:32 »

Mikor megvettem a kocsit, a csomagtartó kizárólag kulccsal méltóztatott nyílni. A balelső zár cseréje óta sokat javult a helyzet.

A kulcsról történő csomagtérnyitás független az autó többi zárjának az állapotától, tehát a bal első ajtózár GEM-nek "mutatott" állapottól is.
Nálad volt valami más is, ha nem is ismert dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #25221 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:12:15 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?
Kb mindegyik lutri, hogy mennyit fog kibírni. Vedd a legolcsóbb kálciumos akksit.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25222 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:14:02 »

A kulcsról történő csomagtérnyitás független az autó többi zárjának az állapotától, tehát a bal első ajtózár GEM-nek "mutatott" állapottól is.
Nálad volt valami más is, ha nem is ismert dolog.

Nem tudom, egy biztos, a műszerfalon lévő csomagtartógomb nem csinált semmit, a csomagtartónál lévő "gomb" sem csinált semmit, a kulcson lévő gomb sem. Ha ténylegesen beletettem a kulcsot úgy nyílt. Balelső zár csere óta normálisan működik.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25223 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:19:56 »

Nem tudom, egy biztos, a műszerfalon lévő csomagtartógomb nem csinált semmit, a csomagtartónál lévő "gomb" sem csinált semmit, a kulcson lévő gomb sem. Ha ténylegesen beletettem a kulcsot úgy nyílt. Balelső zár csere óta normálisan működik.

Így van, amíg zártak az ajtók, addig gombokkal nem nyílik.
Csak a kulcs gombbal.
Nálad valamiért figyelmen kívül hagyta a GEM a kulcs gomb jelét is, mert zavart észlelet a csomagtér nyitással kapcsolatban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #25224 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:24:26 »

Mikor megvettem a kocsit, a csomagtartó kizárólag kulccsal méltóztatott nyílni. A balelső zár cseréje óta sokat javult a helyzet.
...de nyilván te vagy a szakember vigyor3

Tied legalább egyértelmüen müxött...enyém mesés volt : hol nyitott hol nem........most müxik rendesen,állandóan.
Pedig első fullos kipucolás után nem volt jó...mitől javult meg igy,csak a jó ég tudja  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #25225 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:28:36 »

Tied legalább egyértelmüen müxött...enyém mesés volt : hol nyitott hol nem........most müxik rendesen,állandóan.
Pedig első fullos kipucolás után nem volt jó...mitől javult meg igy,csak a jó ég tudja  vigyor3

Hát ja, nézőpont kérdése Cheesy

Kb mindegyik lutri, hogy mennyit fog kibírni. Vedd a legolcsóbb kálciumos akksit.

Ha minden igaz 61ah-s kell.
Elvileg akkor ezek jönnek szóba.

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41690000-akkumulator-elem/41690709-akkumulator/217903-akkumulator-61-ah
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 18:31:28 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25226 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:03:08 »

Maradjunk akkor csak a tényeknél, ami biztos. Ha a kulcson nyomom a gombot, akkor mindig elindul a nyitás, de az esetek kb. 50%-ában sikerül csak. A mechanikus nyitás 100%-os biztonsággal működik szerencsére.
A többit megnézem addig.

No megnéztem. A csomagtér ajtó mikrokapcsolóra és a belső gombra SEM reagál semmit a zárszerkezet.

Akkor bal első zárszerkezet csere? Nem értem pontosan mi köze van a csomagtartó zárnak a bal első ajtóhoz  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25227 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:04:39 »

No megnéztem. A csomagtér ajtó mikrokapcsolóra és a belső gombra SEM reagál semmit a zárszerkezet.

Akkor bal első zárszerkezet csere? Nem értem pontosan mi köze van a csomagtartó zárnak a bal első ajtóhoz  szomoru1

Ha a bal első ajtózár "zárt" állapotot közöl a GEM-el, akkor nem nyitható a csomagtérajtó a gombokkal. Csak a kulcs gombjával.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25228 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:28:13 »

Ha a bal első ajtózár "zárt" állapotot közöl a GEM-el, akkor nem nyitható a csomagtérajtó a gombokkal. Csak a kulcs gombjával.

Ha jól értelmezem, akkor ez most több sebből vérzik. Egyrészt a bal első zár, ezért nem ad nyitás jelet sem a belső gomb a középkonzolon, sem a csomagtér ajtó mikrokapcsoló. Másrészt a csomagtér zár sem jó, mert a kulcs gombbal sem mindig nyílik. wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25229 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:50:53 »

Sajnálatos módon az akksim már nem bírja ki ez a telet. (ma reggel már rá kellett tölteni, hogy beinduljon a kocsi) Valaki tud esetleg ajánlani valamilyet, ami neki nagyon bevált?


Mindegy milyen márkát veszel....a lényeg, hogy calciumos legyen. 
Kérj ajánlatot Wyctortól. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25230 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:59:03 »



Mindegy milyen márkát veszel....a lényeg, hogy calciumos legyen. 
Kérj ajánlatot Wyctortól. 
metroban most lesz akciós a sajátmárkásuk, azok elvileg jászakkuk, azok meg nem olyan rosszak. és calciumosnak van írva. és még az áruk is baráti. nekünk bosch s4 van volt mind2 autóban, az első bírt 2 évet 30k-ért, a mostaniak mind2 autóban túl vannak a 2 éven, kezdek is aggdóni, hogy mikor nyúlnak ki szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25231 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:05:30 »

metroban most lesz akciós a sajátmárkásuk, azok elvileg jászakkuk, azok meg nem olyan rosszak. és calciumosnak van írva. és még az áruk is baráti. nekünk bosch s4 van volt mind2 autóban, az első bírt 2 évet 30k-ért, a mostaniak mind2 autóban túl vannak a 2 éven, kezdek is aggdóni, hogy mikor nyúlnak ki szomoru1

Én vartát vettem a v6ba, 3 éve, madarasteszkóban mert nagyongyorsan hirtelen kellett vasárnap este. azóta sincs rajta az akksidoboz teteje, mert normál magasságú. idén már kellett rátöltenem, mert 2hét téli ácsorgás után már a zárat sem nyitotta.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25232 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:06:14 »

metroban most lesz akciós a sajátmárkásuk, azok elvileg jászakkuk, azok meg nem olyan rosszak. és calciumosnak van írva. és még az áruk is baráti. nekünk bosch s4 van volt mind2 autóban, az első bírt 2 évet 30k-ért, a mostaniak mind2 autóban túl vannak a 2 éven, kezdek is aggdóni, hogy mikor nyúlnak ki szomoru1


Én az utolsó 2 Bannerral voltam így....gari lejárta után egyik napról a másikra ko.  szomoru1  Most Perion (80Ah, 22k, 2év gari) van benne....kiváncsi leszek ez meddig bírja.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25233 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:20:24 »

Ha jól értelmezem, akkor ez most több sebből vérzik. Egyrészt a bal első zár, ezért nem ad nyitás jelet sem a belső gomb a középkonzolon, sem a csomagtér ajtó mikrokapcsoló. Másrészt a csomagtér zár sem jó, mert a kulcs gombbal sem mindig nyílik. wow1

Ezért írtam korábban, hogy ki kell mérni a kapcsolót és ellenőrizni az átvezetőben a vezetékeket nem zárlatos-e valamelyik.
Ha minden rendben, akkor kell ellenőrizni -műszerrel pl.- hogy a bal első ajtó ad-e nyitva jelet a GEM-nek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #25234 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 11:52:53 »

A gyújtótrafó csinálhat olyat, hogy egyszer jó, egyszer nem?
Mert ma megint mentem a kocsival egy kanyart és nem rángatott.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25235 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 12:37:44 »

A gyújtótrafó csinálhat olyat, hogy egyszer jó, egyszer nem?
Mert ma megint mentem a kocsival egy kanyart és nem rángatott.
simán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #25236 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:45:05 »

Üdv!
Olyan probléma adódott hogy vissza raktam a gyári rádiót 6000cd és a cd lejátszó nem mindig veszi be a cd-t csak mikor kedve van hozzá, illetve mikor bent marad és leállítom az autót akkor cd errort ír. Valami tipp hogy mi lehet a baja? http://www.fordownersclub.com/forums/uploads/monthly_11_2009/post-10164-1257942217.jpg
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25237 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:27:05 »

Majd számolj be, ha van valami. Ez a pulzáló áramfelvétel érdekes.

Sziasztok,

Ma voltam a szakinál, mindent végigmért, mindent rendben talált. Volt vele diagnosztikán a biztosíték kivételek miatti hibákon túl egy érdekesség volt az ütésérzékelő szenzor jelzett be hülyeségeket folyamatosan. A hibakódok törlése után a probléma megszűnt (!), avagy más okból kifolyólag, de most már nem produkálja az autó... Jelenleg tesztelés alatt áll a dolog, hogy most akkor szívja vagy nem szívja az akksit, de ami jelenleg az állás, hogy a pulzáló fogyasztás megszűnt... a szaki sem, meg én sem vagyok meggyőződve arról, hogy ez volt az utolsó kör ilyen témában...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25238 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:30:34 »

Sziasztok,

Ma voltam a szakinál, mindent végigmért, mindent rendben talált. Volt vele diagnosztikán a biztosíték kivételek miatti hibákon túl egy érdekesség volt az ütésérzékelő szenzor jelzett be hülyeségeket folyamatosan. A hibakódok törlése után a probléma megszűnt (!), avagy más okból kifolyólag, de most már nem produkálja az autó... Jelenleg tesztelés alatt áll a dolog, hogy most akkor szívja vagy nem szívja az akksit, de ami jelenleg az állás, hogy a pulzáló fogyasztás megszűnt... a szaki sem, meg én sem vagyok meggyőződve arról, hogy ez volt az utolsó kör ilyen témában...

Ugye arra gondolsz te is, ami középen a géptető zár alatt van.
Az hülyeségeket nem tud bejelezni. Vagy hibaüzenet keletkezik vele kapcsolatban vagy nem. De csakis gyújtás bekapcsolása mellett.
Tehát semmi köze a mindent kikapcsolva mért nyugalmi áramfelvételhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #25239 Dátum: 2015.01.06 kedd, 02:24:04 »



Én az utolsó 2 Bannerral voltam így....gari lejárta után egyik napról a másikra ko.  szomoru1  Most Perion (80Ah, 22k, 2év gari) van benne....kiváncsi leszek ez meddig bírja.

Na, a Banner nálam is leszerepelt, pedig előtte két off autómban is jól teljesítettek. A jelenlegi akkum 2év 1 hónapos, Banner Power Bull 62Ah-s. Elvileg kálciumos.
1 év után már gyakrabban lemerült és jelentősen csökkent a kapacitása. A 2 év garival meg kitörölhettem, mert az apróbetűsben ott van, hogy csak szakműhely által beszerelt és  bevizsgált töltésrendszert igazoló számlával érvényes.  duhos2

Most amiket néztem, a következők:

http://www.mindenamiford.hu/
Ford Silver Calcium 52Ah, 500A...24.506Ft.
Motorcraft Calcium Plus 60Ah, 540A ...20.816Ft

http://fordalkatresz.hupont.hu/
FORD SILVER CALCIUM akkumulátor 12v/52ah...24145ft. szállítás nettó 12000Ft felett 0Ft.
MOTORCRAFT akkumulátor 12v/58ah ...21290ft

http://www.akkumulatoroutlet.hu/akkumulator/bosch/bosch-s5/231-52ah-520en-bosch-silver-s5.html
BOSCH SILVER S5, 52Ah, 520A... 21.900Ft.
BOSCH SILVER S5, 61Ah  600A... 23.600Ft.

A linkeket azért szúrtam be, mert nagyon eltérőek az árak és ezeket itt találtam meg legolcsóbban. (amennyiben tudsz olcsóbbat ne kímélj  smile)
Ha valaki nekem is segítene a választásban, megköszönném. és nem csak a fenti akkuk jöhetnek szóba.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25240 Dátum: 2015.01.06 kedd, 07:56:08 »

Tudatosan és célzott határozott fellépéssel kell kérni a legolcsóbb és a leg-nevenincsebb belevaló akkut...annál kevesebbet buksz rajta.. eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25241 Dátum: 2015.01.06 kedd, 07:57:58 »

Tudatosan és célzott határozott fellépéssel kell kérni a legolcsóbb és a leg-nevenincsebb belevaló akkut...annál kevesebbet buksz rajta.. eplus2


Érdekes, én ma reggel kerestem egy autóhoz és a Bosch volt a legolcsóbb. Annál még az Exide classic is drágább volt.....  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25242 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:38:18 »

Érdekes, én ma reggel kerestem egy autóhoz és a Bosch volt a legolcsóbb. Annál még az Exide classic is drágább volt.....  fejvakaras

Mi ebben az érdekes? ugyanolyan hitvány mint a nevenincs akku.

Megnézted amiről beszéltünk?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25243 Dátum: 2015.01.06 kedd, 09:05:40 »

Na, a Banner nálam is leszerepelt, pedig előtte két off autómban is jól teljesítettek. A jelenlegi akkum 2év 1 hónapos, Banner Power Bull 62Ah-s. Elvileg kálciumos.
1 év után már gyakrabban lemerült és jelentősen csökkent a kapacitása. A 2 év garival meg kitörölhettem, mert az apróbetűsben ott van, hogy csak szakműhely által beszerelt és  bevizsgált töltésrendszert igazoló számlával érvényes.  duhos2

Most amiket néztem, a következők:

http://www.mindenamiford.hu/
Ford Silver Calcium 52Ah, 500A...24.506Ft.
Motorcraft Calcium Plus 60Ah, 540A ...20.816Ft

http://fordalkatresz.hupont.hu/
FORD SILVER CALCIUM akkumulátor 12v/52ah...24145ft. szállítás nettó 12000Ft felett 0Ft.
MOTORCRAFT akkumulátor 12v/58ah ...21290ft

http://www.akkumulatoroutlet.hu/akkumulator/bosch/bosch-s5/231-52ah-520en-bosch-silver-s5.html
BOSCH SILVER S5, 52Ah, 520A... 21.900Ft.
BOSCH SILVER S5, 61Ah  600A... 23.600Ft.

A linkeket azért szúrtam be, mert nagyon eltérőek az árak és ezeket itt találtam meg legolcsóbban. (amennyiben tudsz olcsóbbat ne kímélj  smile)
Ha valaki nekem is segítene a választásban, megköszönném. és nem csak a fenti akkuk jöhetnek szóba.



Én legutóbb itt vettem Periont (az volt a legolcsóbb). http://www.lestiakku.hu/
Ez nem drága:  http://bolthely.hu/akkumulator/id/00327_LESTI_AKKU_Auto_Akkumulator_12V_55Ah_Jobb_ 
Esetleg kérj ajánlatot Wyctortól is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25244 Dátum: 2015.01.06 kedd, 09:07:33 »

Tudatosan és célzott határozott fellépéssel kell kérni a legolcsóbb és a leg-nevenincsebb belevaló akkut...annál kevesebbet buksz rajta.. eplus2



 eljen
Ennyi.  A legtöbbet a JC gyártja.....csak a csomagolás más, ami +ezreket jelent.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25245 Dátum: 2015.01.06 kedd, 09:46:27 »

Én vartát vettem a v6ba, 3 éve, madarasteszkóban mert nagyongyorsan hirtelen kellett vasárnap este. azóta sincs rajta az akksidoboz teteje, mert normál magasságú. idén már kellett rátöltenem, mert 2hét téli ácsorgás után már a zárat sem nyitotta.

Szintén. 2éve vettem bele VARTA Black Dynamic-t. Novemberben 2 hétig volt nálam egy kisbusz, addig pihent a Mondi. Naív emberként beülök, indít, semmi...Akksi feltölt,azóta jó. Hihetetlen, h ennyire szharok ezek az új akksik. Régen a Bravamban Banner akksi volt,mikor eladtam az autót, az akksi 8éves múlt és hibátlanul tette a dolgát a legnagyobb hidegben is. Párom Bravojába egy Proton nevezetű gagyit vettem, a következő télen, igen 1 éves akksiról beszélünk!!! 3 nap pihi után nem indult az autó... falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25246 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:20:33 »

Mi ebben az érdekes? ugyanolyan hitvány mint a nevenincs akku.

Megnézted amiről beszéltünk?

Talán holnap összeszedem és jelzek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #25247 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:21:59 »

Köszönöm az eddigi válaszokat!

Akkor lehet, hogy marad egy ilyen: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=EP-12V55AH+%2AJP&keres=EP-12V55AH
Ez a legolcsóbb és legsz@rabb(?) kálciumos akku amit találtam és mértre is jó. Esetleg a 60Ah-s változata, bár nem hiszem, hogy jelentős a különbség.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25248 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:47:20 »

Sziasztok,

Tegnap reggel különös jelenségre lettem figyelmes. Lámpa, fűtés, kiegfűtés, rádió terhelésnél világítani kezdett a töltés lámpa. Lekapcsoltam a kiegfűtést, rádiót, erre elaludt. Mentem tovább, kicsit később újra világított, kikapcsoltam a fűtést is. A lámpa kellett, az maradt.
Délután nem akart indulni. Bebikáztuk, mentem haza, csak helyzetjelzőkkel, semmi fűtés, semmi rádió. Végül úgy is jelzett a töltés lámpa. Otthon rámértem, 12V az aksiban, töltést kezdte felvenni. Reggelig töltöttem, kis pihenés után 13,4V. Indítható. Rámértem járó motornál, 12,7V.
Valami kikészülhetet a fesz szabályzóban? generátorban? Ez megölhette az akksit is?
Amúgy 4,5 éves BOSCH S3, eddig baja nem volt.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25249 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:53:48 »

Ugye arra gondolsz te is, ami középen a géptető zár alatt van.
Az hülyeségeket nem tud bejelezni. Vagy hibaüzenet keletkezik vele kapcsolatban vagy nem. De csakis gyújtás bekapcsolása mellett.
Tehát semmi köze a mindent kikapcsolva mért nyugalmi áramfelvételhez.

Nem voltam ott a diagnosztikán, így igazából csak azt tudom, amit mondott. Ami tény: semmit nem csináltak vele, mert pénzt sem kért az öreg és a hibajelenség megszűnt. Ötletem sincs, hogy mi a franc lehet. A hülyeségeket jelzett alatt nyilván arra gondolt, hogy hibát küldött, de a reset után az is megszűnt teljesen. Így most "várom", hogy újra jelentkezzen a dolog és lehessen vele foglalkozni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 511 512 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.