Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 02:22:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10145488 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23750 Dátum: 2014.10.22 szerda, 09:53:12 »

Sziasztok. Egy ujabb kérdést tennék fel. Szeretném bevezetni az erősitő tápkábelét az utastérbe. Olvastam, hogy a kábelköteg bevezetésénél, amellett lehet megoldani. A problémám csak az, hogy sehogy se férek oda a motortér felöli oldalon. A kérdésem az,hogy a müszerfalfelöl esetleg könnyebb megoldani!? Illetve mennyire kell lebontani odalent a dolgokat!?   wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23751 Dátum: 2014.10.22 szerda, 09:58:41 »

Sziasztok. Egy ujabb kérdést tennék fel. Szeretném bevezetni az erősitő tápkábelét az utastérbe. Olvastam, hogy a kábelköteg bevezetésénél, amellett lehet megoldani. A problémám csak az, hogy sehogy se férek oda a motortér felöli oldalon. A kérdésem az,hogy a müszerfalfelöl esetleg könnyebb megoldani!? Illetve mennyire kell lebontani odalent a dolgokat!?   wave

Kintről kell, korábban raktam fel képet is. De bentről is oda kell "menni". Ha leveszed a CJB-t ahelyéről, akkor jobban látsz mindent.
A dízelnél a reléket kell levenni (amelyikben van), hogy jobban odaférj a benzinesnél a tempomat motort. (amelyikben van)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #23752 Dátum: 2014.10.22 szerda, 10:00:44 »

Sziasztok. Egy ujabb kérdést tennék fel. Szeretném bevezetni az erősitő tápkábelét az utastérbe. Olvastam, hogy a kábelköteg bevezetésénél, amellett lehet megoldani. A problémám csak az, hogy sehogy se férek oda a motortér felöli oldalon. A kérdésem az,hogy a müszerfalfelöl esetleg könnyebb megoldani!? Illetve mennyire kell lebontani odalent a dolgokat!?   wave
most akkor erősíttő vagy rellé? hehe hehe hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23753 Dátum: 2014.10.22 szerda, 10:06:25 »

Kintről kell, korábban raktam fel képet is. De bentről is oda kell "menni". Ha leveszed a CJB-t ahelyéről, akkor jobban látsz mindent.
A dízelnél a reléket kell levenni (amelyikben van), hogy jobban odaférj a benzinesnél a tempomat motort. (amelyikben van)



Értem. Hát nem egyszerü. Most olvastam egy oldalon, hogy a kormány mögött találtak egy gyári lukat, amin egy 30as kábel átfér. Erről tudsz valamit!? Hogy pontosan merrefelé is lehet ez a lyuk!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23754 Dátum: 2014.10.22 szerda, 10:17:46 »


Értem. Hát nem egyszerü. Most olvastam egy oldalon, hogy a kormány mögött találtak egy gyári lukat, amin egy 30as kábel átfér. Erről tudsz valamit!? Hogy pontosan merrefelé is lehet ez a lyuk!?

Semmi bonyolult nincs benne, egyszerű pedig.
A bonyolult és nehéz dolgok nem ilyenek.
Dízelnél nincs gázbowden, annak a helyén lehet próbálkozni, de ott nagyon jól kell megcsinálni, hogy a rázkódás közben a tűzfal nem koptassa ki a tápkábel szigetelését.....mert akkor zárlat lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23755 Dátum: 2014.10.22 szerda, 10:21:25 »

Kintről kell, korábban raktam fel képet is. De bentről is oda kell "menni". Ha leveszed a CJB-t ahelyéről, akkor jobban látsz mindent.
A dízelnél a reléket kell levenni (amelyikben van), hogy jobban odaférj a benzinesnél a tempomat motort. (amelyikben van)



Én a toronymerevítő vasat szoktam csak levenni és simán hozzá lehet férni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23756 Dátum: 2014.10.22 szerda, 12:11:05 »



Én a toronymerevítő vasat szoktam csak levenni és simán hozzá lehet férni.

Erre én is gondoltam. Esetleg van valami amire figyelni kell vagy hasonló ennek leszedése esetén!? vagy csak a pár látható csavar kivesz és kész!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23757 Dátum: 2014.10.22 szerda, 12:13:38 »

Erre én is gondoltam. Esetleg van valami amire figyelni kell vagy hasonló ennek leszedése esetén!? vagy csak a pár látható csavar kivesz és kész!?

Húha.....én érzek csak úgy összességében nagy bizonytalanságot?
Biztos te akarod ezt -egyedül- csinálni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23758 Dátum: 2014.10.22 szerda, 13:41:35 »

Húha.....én érzek csak úgy összességében nagy bizonytalanságot?
Biztos te akarod ezt -egyedül- csinálni?

Ne félj, megvan az érzékem az ilyenekhez. Előzö kocsim is én kábeleztem be, illetve itt is csináltam már ezt-azt. Pusztán csak szeretek tájékozodni, mielött nekiesek. Pláne, hogy találtam már jól elrejtett csavarokat máshol, jobb a biztonság.  Wink
De majd jól ránézek, ha odakerülök.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23759 Dátum: 2014.10.22 szerda, 15:37:27 »

Erre én is gondoltam. Esetleg van valami amire figyelni kell vagy hasonló ennek leszedése esetén!? vagy csak a pár látható csavar kivesz és kész!?


Ha leveszed akkor addig ne mozgasd/emeld az autót amíg nincs a helyén....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23760 Dátum: 2014.10.22 szerda, 15:39:36 »

Ne félj, megvan az érzékem az ilyenekhez. Előzö kocsim is én kábeleztem be, illetve itt is csináltam már ezt-azt. Pusztán csak szeretek tájékozodni, mielött nekiesek. Pláne, hogy találtam már jól elrejtett csavarokat máshol, jobb a biztonság.  Wink
De majd jól ránézek, ha odakerülök.

Nem vagyok én félős.....éppen, hogy a beavatkozást féltem, ha ennyire nem vagy képben.  Wink
Mondeo-nál nincs bonyolult dolog és rejtett csavarok.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23761 Dátum: 2014.10.22 szerda, 16:00:15 »

Nem vagyok én félős.....éppen, hogy a beavatkozást féltem, ha ennyire nem vagy képben.  Wink
Mondeo-nál nincs bonyolult dolog és rejtett csavarok.  Cool


Igen? Amikor pénteken erre jársz, kicsavarod nekem fél perc alatt azt a csavart, ami belülről kifelé tartja az első ajtók zsanérját? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23762 Dátum: 2014.10.22 szerda, 16:03:14 »

Igen? Amikor pénteken erre jársz, kicsavarod nekem fél perc alatt azt a csavart, ami belülről kifelé tartja az első ajtók zsanérját? Smiley

AndyA

Na most miért is kell levenni az A oszlopról a zsanért? Azért, hogy elállítódjon?
Nem ott kell levenni az ajtót!  wave    Ennyi!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23763 Dátum: 2014.10.22 szerda, 16:29:48 »

Igen? Amikor pénteken erre jársz, kicsavarod nekem fél perc alatt azt a csavart, ami belülről kifelé tartja az első ajtók zsanérját? Smiley

AndyA


Miért akarod kicsavarni azt a csavart?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23764 Dátum: 2014.10.22 szerda, 16:33:27 »

Na most miért is kell levenni az A oszlopról a zsanért? Azért, hogy elállítódjon?
Nem ott kell levenni az ajtót!  wave    Ennyi!  vigyor3

A zsanért kell levenni. Hogy másikat tegyek fel helyette, ami nem kopott még ronggyá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23765 Dátum: 2014.10.22 szerda, 16:50:27 »

A zsanért kell levenni. Hogy másikat tegyek fel helyette, ami nem kopott még ronggyá.

AndyA


Most nincs előttem,de a felső az a műszerfal vonalában van.Kell egy nőgyógyász akinek befér a keze vagy beslicceled és betekered.

Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23766 Dátum: 2014.10.22 szerda, 17:24:36 »



Ha leveszed akkor addig ne mozgasd/emeld az autót amíg nincs a helyén....

Köszönöm, efféle dologra voltam kiváncsi.  eljen Nem fogalmaztam meg kellően a dolgot, de értetted. Akkor fixálom a kocsit addig mindenképpen.
Viszont felmerül a kérdés, hogy ha a kábelköteg mellett vezetem be a kábelt, akkor ott nem dörzsöli ki a tüzfal?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23767 Dátum: 2014.10.22 szerda, 18:03:17 »

Köszönöm, efféle dologra voltam kiváncsi.  eljen Nem fogalmaztam meg kellően a dolgot, de értetted. Akkor fixálom a kocsit addig mindenképpen.
Viszont felmerül a kérdés, hogy ha a kábelköteg mellett vezetem be a kábelt, akkor ott nem dörzsöli ki a tüzfal?


Nem mert ahol bemegy a fő köteg ott egy jó nagy gumidugó van. Én egy 2,5mm2 merev rézdróttal szoktam átszúrni (kintről-be) közvetlen a kábelköteg mellett, hozzá szigszalagozod a behúzni kívánt vezetéket és utána bent a CJB mögött megkeresed a rézdrótot és finoman áthúzod (szilikon sprayvel meglocsolhatod, akkor jobban csúszik). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23768 Dátum: 2014.10.22 szerda, 19:18:51 »



Nem mert ahol bemegy a fő köteg ott egy jó nagy gumidugó van. Én egy 2,5mm2 merev rézdróttal szoktam átszúrni (kintről-be) közvetlen a kábelköteg mellett, hozzá szigszalagozod a behúzni kívánt vezetéket és utána bent a CJB mögött megkeresed a rézdrótot és finoman áthúzod (szilikon sprayvel meglocsolhatod, akkor jobban csúszik). 

Na igy akkor már nem is bonyolult.   vigyor3 Köszönöm az infókat, biztosan menni fog igy már.   worship integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23769 Dátum: 2014.10.22 szerda, 19:26:45 »

Na igy akkor már nem is bonyolult.   vigyor3 Köszönöm az infókat, biztosan menni fog igy már.   worship integet2

Ha jól csináltad, ezt kell látnod, de neked nincs tempomat motor tartó konzol.

 Cool



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23770 Dátum: 2014.10.22 szerda, 20:00:25 »

Ha jól csináltad, ezt kell látnod, de neked nincs tempomat motor tartó konzol.

Én nem csináltam semmit, és mégis látom.  Tongue
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #23771 Dátum: 2014.10.22 szerda, 21:17:40 »

Ha jól csináltad, ezt kell látnod, de neked nincs tempomat motor tartó konzol.

 Cool

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/141022/Motort_r-utast_r2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img



Köszike a képet. A kábelköteget eddig is láttam, csak a hozzáféréssel volt baj. De a toronymerevitő levételével már hozzáférhető lesz az én bumszli kezeimnek is.  Wink
Gondolom a védődugon a széléhez közelebb szurjam át a drotot, ugy tuti nem sértek más kábelt.  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 08:22:14 írta AndyA » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #23772 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 00:23:58 »

Mivel a tied fl előtti, dekopir lappal ne próbálkozz, mert nem fog belemenni abba a pici lyukba. A 4 db 60-as szög a megoldásod kulcsa.  vigyor3

Sziasztok !

Elég rég írtam már ezzel kapcsolatban, csak most jutottam el odáig hogy megvettem az új fejegységet a kocsiba, csak ki kellene kapni a régit, a helyzet a következő:

Adott egy Facelift előtti MK3 Mondi, és egy gyári navis Blaupunkt CD-s fejegység, 4 luk van az elején oda kell beledugni valami kiszedő villa kell hozzá hivatalosan, ahogy írtátok, vettem 60as szögeket, beleraktam őket majdnem tövig, épp addig hogy még ki tudjam szedni, majd feszegetni próbáltam... hát nem nagyon akart kijönni :/
A szögeket most kihúztam, valakinek valami ötlet, hogy hogyan próbáljam meg újból ?
Vagy esetleg valaki budapesti, akinek van ilyen kiszedő villája/kulcsa a gyári navis fejegységhez és kölcsön tudná adni pár percre amíg kiszedem ? Smiley

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #23773 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 03:12:08 »

Sziasztok !

Elég rég írtam már ezzel kapcsolatban, csak most jutottam el odáig hogy megvettem az új fejegységet a kocsiba, csak ki kellene kapni a régit, a helyzet a következő:

Adott egy Facelift előtti MK3 Mondi, és egy gyári navis Blaupunkt CD-s fejegység, 4 luk van az elején oda kell beledugni valami kiszedő villa kell hozzá hivatalosan, ahogy írtátok, vettem 60as szögeket, beleraktam őket majdnem tövig, épp addig hogy még ki tudjam szedni, majd feszegetni próbáltam... hát nem nagyon akart kijönni :/
A szögeket most kihúztam, valakinek valami ötlet, hogy hogyan próbáljam meg újból ?
Vagy esetleg valaki budapesti, akinek van ilyen kiszedő villája/kulcsa a gyári navis fejegységhez és kölcsön tudná adni pár percre amíg kiszedem ? Smiley

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki
Szia.
Próbáld meg így:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg941130#msg941130
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23774 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 07:38:39 »

Láttad hova jut a linked alapján?  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23775 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 07:42:04 »

Sziasztok !

Elég rég írtam már ezzel kapcsolatban, csak most jutottam el odáig hogy megvettem az új fejegységet a kocsiba, csak ki kellene kapni a régit, a helyzet a következő:

Adott egy Facelift előtti MK3 Mondi, és egy gyári navis Blaupunkt CD-s fejegység, 4 luk van az elején oda kell beledugni valami kiszedő villa kell hozzá hivatalosan, ahogy írtátok, vettem 60as szögeket, beleraktam őket majdnem tövig, épp addig hogy még ki tudjam szedni, majd feszegetni próbáltam... hát nem nagyon akart kijönni :/
A szögeket most kihúztam, valakinek valami ötlet, hogy hogyan próbáljam meg újból ?
Vagy esetleg valaki budapesti, akinek van ilyen kiszedő villája/kulcsa a gyári navis fejegységhez és kölcsön tudná adni pár percre amíg kiszedem ? Smiley

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki
Van kiszedő villám. 18.kerületben tudok segíteni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23776 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 08:21:32 »

Most nincs előttem,de a felső az a műszerfal vonalában van.Kell egy nőgyógyász akinek befér a keze vagy beslicceled és betekered.

Hogy is mondta GSR? Nincsenek rejtett csavarok? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23777 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:14:17 »

Hogy is mondta GSR? Nincsenek rejtett csavarok? taps taps taps taps taps

AndyA


Annak rejtett (és az rejtett), aki nem tudja, hogy hol van.  vigyor3  De ez sok csavarra igaz lehet!  Cool
Ennyi erővel az is rejtett dolog, ami a zsebemben van. Nem látod és nem tudod, hogy ott van. Pedig nem is nehéz hozzáférni.  eplus2
Minden rejtett, amiről nem tudod hol van.

Ha tudod, hogy ott van, de nehezen hozzáférhető, akkor az nem rejtett csak nehezen hozzáférhető!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23778 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:15:38 »


Annak rejtett, aki nem tudja, hogy hol van.  vigyor3  De ez sok csavarra igaz!
Ennyi erővel az is rejtett dolog, ami a zsebemben van. Nem látod és nem tudod, hogy ott van. Pedig nem is nehéz hozzáférni.  eplus2
Minden rejtett, amiről nem tudod hol van.

Ha tudod, hogy ott van, de nehezen hozzéférhető, akkor az nem rejtett csak nehezen hozzáférhető!  hehe

Egy Karinthy Frigyes veszett meg benned.

Gy.k.: "Magyarázom a bizonyítványom"

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23779 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:16:26 »

Egy Karinthy Frigyes veszett meg benned.

Gy.k.: "Magyarázom a bizonyítványom"

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Ez nem megmagyarázás.....ez elmagyarázás!  eplus2


Bizony én jártam már úgy audi TT és a8 műszerfal szétszedésnél/kiszerelésnél, hogy tudtam és éreztem fogja még valahol csavar...de nem tudtam hol.
Na az rejtett volt....de megtaláltam!  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 10:25:53 írta az igazat: GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #23780 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:36:36 »

Láttad hova jut a linked alapján?  Undecided
Csakis a megoldáshoz hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23781 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:47:12 »

Ez nem megmagyarázás.....ez elmagyarázás!  eplus2


Bizony én jártam már úgy audi TT és a8 műszerfal szétszedésnél/kiszerelésnél, hogy tudtam és éreztem fogja még valahol csavar...de nem tudtam hol.
Na az rejtett volt....de megtaláltam!  Cool

Ott lógott a műszerfalból kiszakadt féltenyérnyi darab rajta, úgy könnyű. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23782 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:48:33 »

Ott lógott a műszerfalból kiszakadt féltenyérnyi darab rajta, úgy könnyű. Smiley

AndyA

 laugh

Akkor már nem fogta volna!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23783 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 10:57:57 »

laugh

Akkor már nem fogta volna!  hehe

Akkor már nem is fogta, jól látod a lényeget. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23784 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 11:00:23 »

Van kiszedő villám. 18.kerületben tudok segíteni.

Budai nincs?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23785 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 12:25:56 »

Budai nincs?  wow1
Tudok neked közvetíteni.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #23786 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 12:45:14 »

Van kiszedő villám. 18.kerületben tudok segíteni.

Az lenne a legegyszerűbb Smiley
Így az "ünnepek" alatt nem akarok zavarni, meg amúgy is kell még az új fejegységhez egy ford -> iso átalakító (ami nekem nincs raktáron, és minden zárva van ugye), úgyhogy ha jó neked akkor valamikor a jövő héten v ha hétköznap nem jo akk akár mostanság is nyélbe üthetnénk a dolgot Smiley

Köszi szépen !

Miki
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #23787 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 12:51:37 »

Az lenne a legegyszerűbb Smiley
Így az "ünnepek" alatt nem akarok zavarni, meg amúgy is kell még az új fejegységhez egy ford -> iso átalakító (ami nekem nincs raktáron, és minden zárva van ugye), úgyhogy ha jó neked akkor valamikor a jövő héten v ha hétköznap nem jo akk akár mostanság is nyélbe üthetnénk a dolgot Smiley

Köszi szépen !

Miki

Lehet hogy fog kelleni az antennához is egy plusz adapter a Ford->ISO-n kívül.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23788 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 12:59:49 »

Üdvözlök Mindenkit itt a klubban!
Tavaly vettem egy 2005-ös fl2-es Mondeo MK3 2.0 TDCI-t.Egy ideje olvasgatom az itt leírtakat.Most viszont be is regisztráltam,annak okán,hogy minden behatás ill. ok nélkül felgyulladt az ESP visszajelzőm.Egyik nap mentem az autóval minden rendben volt,másnap elindítottam,a visszajelző égve maradt.Levettem az akkusarut úgy 15 percre,eredmény:semmi.Hibakód olvasás eredménye:===ABS DTC C1279===
Code: C1279 - Yaw Rate Sensor and Lateral Accelerometer Circuit Failure
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Yaw Rate Sensor and Lateral Accelerometer Circuit Failure
The yaw rate sensor and the lateral accelerometer are housed in one sensor body
A kódot kitörlöm,de visszaírja magát.Az ESP kapcsolót is hiába nyomkodom,nem történik semmi.Naszóval sok beszédnek sok az alja.Szeretnék kérni bekötési rajzot,rajzokat,hogy kitudjam méregetni a vezetékeket.PCM,ABS/ESP,bizti tábla,ESP kapcsoló,kormányszög jeladó,perdület érzékelő.A 2004-es TIS rajzai nem jók.Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23789 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:22:04 »

Üdvözlök Mindenkit itt a klubban!
Tavaly vettem egy 2005-ös fl2-es Mondeo MK3 2.0 TDCI-t.Egy ideje olvasgatom az itt leírtakat.Most viszont be is regisztráltam,annak okán,hogy minden behatás ill. ok nélkül felgyulladt az ESP visszajelzőm.Egyik nap mentem az autóval minden rendben volt,másnap elindítottam,a visszajelző égve maradt.Levettem az akkusarut úgy 15 percre,eredmény:semmi.Hibakód olvasás eredménye:===ABS DTC C1279===
Code: C1279 - Yaw Rate Sensor and Lateral Accelerometer Circuit Failure
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Yaw Rate Sensor and Lateral Accelerometer Circuit Failure
The yaw rate sensor and the lateral accelerometer are housed in one sensor body
A kódot kitörlöm,de visszaírja magát.Az ESP kapcsolót is hiába nyomkodom,nem történik semmi.Naszóval sok beszédnek sok az alja.Szeretnék kérni bekötési rajzot,rajzokat,hogy kitudjam méregetni a vezetékeket.PCM,ABS/ESP,bizti tábla,ESP kapcsoló,kormányszög jeladó,perdület érzékelő.A 2004-es TIS rajzai nem jók.Előre is köszönöm a segítséget.

Ki kell cserélni a perdület érzékelőt.
Néha előfordulhat, hogy a csatlakozója nem érintkezik...de inkább a szenzor lesz a hibás.

A PCM-el nincs mit csinálni ez ügyben.
Az ESP kapcsoló, ABS modul, körmányszög érzékelő...ezekkel semmi dolgod.
A biztosíték táblával sem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 13:24:22 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23790 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:29:33 »

Üdv!Mitől romlik el egy ilyen érzékelő?Arra gondoltam,hogy a vezetékeket átbogarászom,nem -e szakadtak,ill. kontakt hiba.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23791 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:33:15 »

Üdv!Mitől romlik el egy ilyen érzékelő?Arra gondoltam,hogy a vezetékeket átbogarászom,nem -e szakadtak,ill. kontakt hiba.

Leggyakrabban a kor teszi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23792 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:34:05 »

Üdv!Mitől romlik el egy ilyen érzékelő?Arra gondoltam,hogy a vezetékeket átbogarászom,nem -e szakadtak,ill. kontakt hiba.

Mitől?
A vezeték mitől romlik el?

A szenzor-ok sokkal érzékenyebb áramköröket tartalmaz-nak, mint egy vezeték...
Rezonancia, hideg-meleg, korrózió, idő...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23793 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:38:14 »

Hol lehet ilyet venni?(Azért rajz jól jönne.)
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23794 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:43:24 »

Hol lehet ilyet venni?(Azért rajz jól jönne.)

Bontósoknál érdeklődj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23795 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:46:09 »

Hol lehet ilyet venni?(Azért rajz jól jönne.)

A szenzorról?  
Így néz ki:




A középkonzol, kb. fejegység alatt van a padlólemezre csavarozva.

Bontóban nem drága, újban igen.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 13:51:29 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23796 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:59:12 »

Kapcsolási rajzra gondoltam.Jobb idő lessz megnézem pontosan milyen számú van benne.(kb mennyire olcsó?)
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23797 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:07:05 »

Kapcsolási rajzra gondoltam.Jobb idő lessz megnézem pontosan milyen számú van benne.(kb mennyire olcsó?)

Nem tágítasz a kapcsolási rajz mellől.....
A TIS-ben minden benne van.

Mk3-ban egyféle van, Bosch.
Ha kell még a számát is meg tudom adni, de ott van a tiedben is....láthatod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23798 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:09:01 »

Ok.Kösz.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #23799 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:09:07 »

Nem tágítasz a kapcsolási rajz mellől.....
A TIS-ben minden benne van.

Abban pont nincs, írta is, hogy nem segített. Te az eTIS-re gondolsz, az online elérhető változatra. Abban tényleg benne van, de ahhoz már belépési kód kell. A fórumon tudnak segíteni ebben néhányan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.