Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 12:07:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10307697 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24300 Dátum: 2014.11.19 szerda, 17:44:58 »

cm  vigyor3
Keszinek 22cm....Baloghnak még tetszene is.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24301 Dátum: 2014.11.19 szerda, 19:50:39 »

Az a hagyományos, poénos dolog:

-Mennyi?
-20!
-Mi 20?
-Mi mennyi?

 worship nyes

-Hát az, ami 20!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24302 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 13:14:52 »

Sziasztok!

Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek  a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.

Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.

Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Az én tippjeim:
 - hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
 - valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya

Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)

Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24303 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 13:39:17 »

Sziasztok!

Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek  a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.

Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.

Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Az én tippjeim:
 - hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
 - valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya

Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)

Köszi!
Volt már ilyen hiba,talán GIN-nek.A generátor nem jó,vagy nem hozzávaló.Egyből csere.De megelőzheted a cserét egy diaggal is,ami valszeg igazolni fogja ezt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24304 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:09:29 »

Volt már ilyen hiba,talán GIN-nek.A generátor nem jó,vagy nem hozzávaló.Egyből csere.De megelőzheted a cserét egy diaggal is,ami valszeg igazolni fogja ezt.

ELM elég a diaghoz? Ha igen, milyen paramétereket kellene nézni Forscanben?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24305 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:19:49 »

Sziasztok!

Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek  a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.

Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.

Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Az én tippjeim:
 - hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
 - valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya

Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)

Köszi!


A régi generátor az meg van vagy ott maradt a szervívzben? 
Ha megvan én felújíttatnám és visszaraknám.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24306 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:21:47 »



A régi generátor az meg van vagy ott maradt a szervívzben? 
Ha megvan én felújíttatnám és visszaraknám.

Az ott maradt. 80€-t kértek volna, hogy elhozhassa apum...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24307 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 15:37:02 »

Az ott maradt. 80€-t kértek volna, hogy elhozhassa apum...
Akkor Apudnak most egy Rönógenerátoros Mondeoja van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24308 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 16:40:18 »

Akkor Apudnak most egy Rönógenerátoros Mondeoja van?

 taps taps
Of course hozzá való generátor van rajta, de azt nem tudom, hogy milyet raktak fel pontosan. Azt mondták, hogy utángyártott.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24309 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 17:01:30 »

ELM elég a diaghoz? Ha igen, milyen paramétereket kellene nézni Forscanben?
a generátor töltőfeszültsége valószínű vészüzemben lesz .az 13,6v
és lehet,hogy hibakódja is van tárolva.sőt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
donmatya75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #24310 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 22:14:12 »

Hali!

Délután elmentem a kis Majomkirályfiért a közeli oviba a vassal. Majd óvoda után bevásárolni. Ekkor azt észleltem, hogy a km.-óra és a Ford.-szám mérő mutatói szinkronban kilengenek, mintha pöckölgetnék őket. Először azt hittem , csak a szemem vibrál, de a kijelzőkön elidőzve rájöttem, hogy a gond nem velem van (legalábbis nem ilyen téren)
A gép kb. 5 napja állt az esemény előtt, nem tudom, hogy ez jelen esetben releváns-e?.
Vásárlás után a jelenséget nem észleltem. Akkumulátornál, generátornál, esetleg műszereknél keresgéljek?
Kösz a leendő válaszokat!

Naplózva

mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24311 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 23:12:50 »

Hali!

Délután elmentem a kis Majomkirályfiért a közeli oviba a vassal. Majd óvoda után bevásárolni. Ekkor azt észleltem, hogy a km.-óra és a Ford.-szám mérő mutatói szinkronban kilengenek, mintha pöckölgetnék őket. Először azt hittem , csak a szemem vibrál, de a kijelzőkön elidőzve rájöttem, hogy a gond nem velem van (legalábbis nem ilyen téren)
A gép kb. 5 napja állt az esemény előtt, nem tudom, hogy ez jelen esetben releváns-e?.
Vásárlás után a jelenséget nem észleltem. Akkumulátornál, generátornál, esetleg műszereknél keresgéljek?
Kösz a leendő válaszokat!


Valószínű gyengélkedik az aksid. Töltsd fel, s majd kiderül!
Lehet öreg is az aksi, vagy nem tölt megfelelően a generátorod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
donmatya75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #24312 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:08:23 »

Valószínű gyengélkedik az aksid. Töltsd fel, s majd kiderül!
Lehet öreg is az aksi, vagy nem tölt megfelelően a generátorod.
Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?
Naplózva

mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24313 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:09:15 »

Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?

Első lépés, mást úgysem tudsz.
De inkább az akkumulátornál pólusainál mérd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24314 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:31:04 »

Első lépés, mást úgysem tudsz.
De inkább az akkumulátornál pólusainál mérd.
töltőáramot is lehet mérni. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24315 Dátum: 2014.11.21 péntek, 08:34:05 »

Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?
Terheléssel is mérd, és terhelés nélkül is!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #24316 Dátum: 2014.11.21 péntek, 09:03:43 »

a generátor töltőfeszültsége valószínű vészüzemben lesz .az 13,6v
és lehet,hogy hibakódja is van tárolva.sőt....

Ok, ha hazajön az autó, megnézzük. Az biztos, hogy miután törölve lettek a hibakódok, illetve le lett véve az akkusaru 20 percre, indítottunk párat és nem dobott hibakódot.
Most legutóbbi infó, hogy az utolsó két indításnál az olajnyomás jelzővel egy időben, az indítás után azonnal elaludt a töltésvisszajelző is  wow1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24317 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:42:41 »

töltőáramot is lehet mérni. eplus2

Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni! Nem hinném, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24318 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:56:16 »

pre faceliftbe mennyire bonyolult facelifetes első üléseket bekötni? van e valamilyen "how to" itt a fórumon?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24319 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:01:01 »

Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni! Nem hinném, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.

Miért is nem? Csak egy lakatfogós műszer kell hozzá, és jó helyre kell a drótra akasztani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24320 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:03:45 »

pre faceliftbe mennyire bonyolult facelifetes első üléseket bekötni? van e valamilyen "how to" itt a fórumon?

ha sem nem fűtött sem hűtött, akkor csak a jobbos ülés foglaltság érzékelőjét kell átbarkácsolnod az ülőlapi kárpit alá
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24321 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:05:12 »

ha sem nem fűtött sem hűtött, akkor csak a jobbos ülés foglaltság érzékelőjét kell átbarkácsolnod az ülőlapi kárpit alá
és ha fűtött?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24322 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:07:39 »

és ha fűtött?

az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24323 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:11:36 »

az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
értem de meglehet oldani? Ha csak simán össze csatolom az üléseket a kocsival akkor az még oké,? csak az ülésre gondolok most fűtés nélkül. vagy már a csati sem egyforma?
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24324 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:18:04 »

az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
Mi vezérli? nem  a kapcsoló? nem elég csak delejt adni a fűtésnek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24325 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:21:04 »

Miért is nem? Csak egy lakatfogós műszer kell hozzá, és jó helyre kell a drótra akasztani.

AndyA

Direkt csináljátok?  Unalmas....

Aki megkérdezi, hogy a generátornál mit kell mérnie........annál kevésbé életszerű, hogy rendelkezik árammérő lakatfogóval. Valamint tudná, hogy azzal is lehet mérni valamit. Ha ennyire tudná, azt sem kérdezné miként ellenőrizhetné a generátort!

Ennyi erővel a súlyát is le lehetne mérni....nem? Mérleggel....
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.21 péntek, 18:41:01 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24326 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:32:14 »

Direkt csináljátok?  Unalmas....

Aki megkérdezi, hogy a generátornál mit kell mérnie........annál kevésbé életszerű, hogy rendelkezik árammérő lakatfogóval. Valamit tudná, hogy azzal is lehet mérni valamit. Ha ennyire tudná, azt sem kérdezné miként ellenőrizhetné a generátort!

Ennyi erővel a súlyát is le lehetne mérni....nem? Mérleggel....

Mindenki magából indul ki.

Ez most érvényes rád is, hogy megint azt hiszed, téged akarlak szivatni, pedig csak a probléma megoldásában próbálok segíteni, meg rám is, mert nekem sincs fogalmam róla, hogy hol és mit kell mérni, minimum utána kellene nézzek, de ennek ellenére (vagy ettől függetlenül) van lakatfogós mérőműszerem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24327 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:37:29 »

értem de meglehet oldani? Ha csak simán össze csatolom az üléseket a kocsival akkor az még oké,? csak az ülésre gondolok most fűtés nélkül. vagy már a csati sem egyforma?

Az ülés alján egy csoportcsatlakozó van amibe egyenként vannak bedugdosva az üléshez tartozó csatlakozók, ha meglátod a csatit az ülés alján majd minden megvilágosodik. Ha kiveszed belőle a fűtés csatlakozóját, nem lehet gond.
A facelift előtti ugye olyan rendszer, hogy a párnában van egy termosztát elhelyezve, ami ki/be kapcsolható.
A liftes pedig egy hőfokmérőt tartalmaz a termosztát helyett, a vezérlője a párna alatt van, a kapcsolója pedig 5 fokozatú. Még az utastéri köteg ezen része is más. A liftesnek a kapcsolója pedig nem építhető be a lift előttibe(bár ebben nem vagyok biztos)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24328 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:38:16 »

Mindenki magából indul ki.

AndyA

mindenki a Tibcsiből indul ki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24329 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:38:31 »

Mindenki magából indul ki.

Ez most érvényes rád is, hogy megint azt hiszed, téged akarlak szivatni, pedig csak a probléma megoldásában próbálok segíteni, meg rám is, mert nekem sincs fogalmam róla, hogy hol és mit kell mérni, minimum utána kellene nézzek, de ennek ellenére (vagy ettől függetlenül) van lakatfogós mérőműszerem. Smiley

AndyA

Micsoda tévedés.
Pont, hogy a kérdezőből a kérdése alapján lehet kiindulni. Aki alap dolgot kérdez, az bonyolultabbhoz biztos nem ért! Ez egészen biztos így van.

Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24330 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:51:11 »

Micsoda tévedés.
Pont, hogy a kérdezőből a kérdése alapján lehet kiindulni. Aki alap dolgot kérdez, az bonyolultabbhoz biztos nem ért! Ez egészen biztos így van.

Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.  eplus2

Erre most mondhatnék egy nagyon kézenfekvő poént, de inkább kihagyom, túl magas labda. Az ilyet már nem illik lecsapni.  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24331 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:53:05 »

Erre most mondhatnék egy nagyon kézenfekvő poént, de inkább kihagyom, túl magas labda. Az ilyet már nem illik lecsapni.  eplus2

AndyA

Ha nem blöffölsz, akkor miért ne írhatnád be?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24332 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:57:16 »

Ha nem blöffölsz, akkor miért ne írhatnád be?

Mert ez az elektromos fórum, nem az agyműtétes. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24333 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:00:27 »


Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.  eplus2

csak magadon?  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #24334 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:02:17 »

csak magadon?  eplus2

Ejnye, no, ha már én nem csaptam le neki a poént... kuss

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24335 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:03:38 »

Ejnye, no, ha már én nem csaptam le neki a poént... kuss

AndyA

én ismerem régóta, tudom hogy ez csak poén.
Régen sem volt agya, most sincs. Az agybeültetés meg amúgyis meghaladná a képességeit.  eplus2
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24336 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:31:11 »

Az ülés alján egy csoportcsatlakozó van amibe egyenként vannak bedugdosva az üléshez tartozó csatlakozók, ha meglátod a csatit az ülés alján majd minden megvilágosodik. Ha kiveszed belőle a fűtés csatlakozóját, nem lehet gond.
A facelift előtti ugye olyan rendszer, hogy a párnában van egy termosztát elhelyezve, ami ki/be kapcsolható.
A liftes pedig egy hőfokmérőt tartalmaz a termosztát helyett, a vezérlője a párna alatt van, a kapcsolója pedig 5 fokozatú. Még az utastéri köteg ezen része is más. A liftesnek a kapcsolója pedig nem építhető be a lift előttibe(bár ebben nem vagyok biztos)
Ebből azt veszem ki, hogy ha az üléshez külön húzom ki fűtéskapcsolót és a delejt akkor jó lehet. Jó e gondolat menetem?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24337 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:32:11 »

Ebből azt veszem ki, hogy ha az üléshez külön húzom ki fűtéskapcsolót és a delejt akkor jó lehet. Jó e gondolat menetem?

a faceliftes fűtés a faceliftes kapcsolóval működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24338 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:33:45 »

én ismerem régóta, tudom hogy ez csak poén.
Régen sem volt agya, most sincs. Az agybeültetés meg amúgyis meghaladná a képességeit.  eplus2
de nem beülteésről volt szó,hanem sima műtétről.ami ugye alapból paradoxon. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24339 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:40:34 »

a faceliftes fűtés a faceliftes kapcsolóval működik.
Huh?? én erről beszélek pont. Hogy berakom a faceliftes ülés kapcsolóját + az ülést, csak a kapcsoló és az ülésfűtéslapot direkben kötöm be nem a csoport kábelen/csatlakozón keresztül. És külön kapja a delejt is esetleg.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24340 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:06:02 »

Huh?? én erről beszélek pont. Hogy berakom a faceliftes ülés kapcsolóját + az ülést, csak a kapcsoló és az ülésfűtéslapot direkben kötöm be nem a csoport kábelen/csatlakozón keresztül. És külön kapja a delejt is esetleg.

ezt a részét te tudod, hogy akarod e, de szerintem a legegyszerűbb a régi ülés ülőlapjábúl a fűtést meg a foglaltság érzékelőt áttenni.
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24341 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:17:33 »

ezt a részét te tudod, hogy akarod e, de szerintem a legegyszerűbb a régi ülés ülőlapjábúl a fűtést meg a foglaltság érzékelőt áttenni.
a régi ülés fapados Sad szal így lesz megoldva ha működik így.
Naplózva
donmatya75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #24342 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:43:48 »

Terheléssel is mérd, és terhelés nélkül is!
Kösz a válaszokat!
Csak multiméterrel rendelkezem, lakatfogóm nincs.
Szép napot!
Naplózva

mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24343 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:46:59 »

Kösz a válaszokat!
Csak multiméterrel rendelkezem, lakatfogóm nincs.
Szép napot!
kérj egyet kölcsön.merre laksz? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
donmatya75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #24344 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:53:40 »

kérj egyet kölcsön.merre laksz? Roll Eyes
Szombathelyen.
Naplózva

mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24345 Dátum: 2014.11.21 péntek, 14:16:24 »

Szombathelyen.
akkor én nem tudok neked kölcsönadni egyet.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
donmatya75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #24346 Dátum: 2014.11.21 péntek, 14:31:47 »

akkor én nem tudok neked kölcsönadni egyet.... nyes
Szomorú Wink . A kocsi csak pár hónapja van tulajdonomban. Nincs "kitapasztalva". Eddig még nem állt ennyit ilyen hidegben.
Több, mint 360 E. km van benne, de jól teszi a dolgát. Adásvételkor megejtett állapotfelmérésen ilyen irányú mérések nem történtek. A nyugalmi áramfelvételét sem tudom. Azért bízom benne, hogy csak akkumulátorban csúcsosodik a probléma.
Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!
Naplózva

mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #24347 Dátum: 2014.11.21 péntek, 14:41:56 »

Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!

igen meg kell bontani az égőcseréhez a műszerfalat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24348 Dátum: 2014.11.21 péntek, 14:51:20 »

Szomorú Wink . A kocsi csak pár hónapja van tulajdonomban. Nincs "kitapasztalva". Eddig még nem állt ennyit ilyen hidegben.
Több, mint 360 E. km van benne, de jól teszi a dolgát. Adásvételkor megejtett állapotfelmérésen ilyen irányú mérések nem történtek. A nyugalmi áramfelvételét sem tudom. Azért bízom benne, hogy csak akkumulátorban csúcsosodik a probléma.
Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #24349 Dátum: 2014.11.21 péntek, 16:25:02 »

Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni! Nem hinném, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.
feltételezés.még ha így is van.én azt feltételeztem,hogy van lakatfogója.
Nem vagy a templomban-ott kell hinni!
Ki vagy te,hogy megmond,hogy kinek és mit írjak?


nem.meggondoltam magam.ezen túl máshogy állok hozzá a dolgokhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.