Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 19:37:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10882955 alkalommal)
thomas791
és 55 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14150 Dátum:
2013.02.26 kedd, 12:48:57 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.26 kedd, 09:27:36
De én még nem hallottam mondjuk MK4ről aminek csúcsokat kellett volna cserélni, vagy magasnyomásút, de még kettőstömegű cseréről se nagyon, ennek örülök,mert akkor ez azt jelenti valamit csak tudnak ott a gyárban és javítottak ott ahol lehet.
majd amikor már korosodnak és a 300e km -eseket hozzák be külföldről
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14151 Dátum:
2013.02.26 kedd, 12:55:39 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 12:48:57
majd amikor már korosodnak és a 300e km -eseket hozzák be külföldről
Dealer 1.0 szabvány szerint szigorúan 80-90ekm-el meghírdetve
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14152 Dátum:
2013.02.26 kedd, 13:00:04 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 12:41:10
ahogy látom egy hozzáértő cégnél elég sokat tud dobni:
http://www.superchips.co.uk/search?make=9&fueltype=2&model=61&variant=2311
Ezt nézted?
Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14153 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:00:13 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 13:00:04
Ezt nézted?
Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.
külföldi oldalon láttam többet is hoyg szépet tudnak kihozni a motorból mert hát ha csak a számokat mint laikus nézzük akkor 2.0tdci 115 lóval az nagyon kihegyezett motor ha tudnak ugyanannyi ccm-böl 163-as gyári motort kihozni.Viszont itthon egyik tuning cég oldalán se láttam hogy foglalkozna ilyen motorral, mindegyik csak a 140lovast írogatja meg a régebbi 115/280nm-est.De ezt a típust egyik se. Bunyeknek irtam anno emailt egy 3 hónapja pontos motorszámmal de azóta se kaptam választ,talán elfelejtette vagy ő se tud itthon megoldást rá
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14154 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:27:21 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 13:00:04
Ezt nézted?
Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.
néztem, néztem, fenem rá a fogam
gar hosszabbítást már elbuktam, így még egy kis idő és lejár a 2év...majd akkor
ahogy mondod, ez van 1 turbo -val
1500 egységnyi használható fordulatszám tartomány és vált, vált, vált
gyorsulást meg is öli, persze nem lámpától-lámpáig használom a vasat
4-5-6 sebességben azért jó lehet a 500Nm
illetve kb annyi változás lesz/lenne hogy hármasban szárazon is elforgatja a 235 -ös gumikat
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 14:35:08 írta ST220_Gab
»
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14155 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:31:23 »
Idézetet írta: husi1986 - 2013.02.26 kedd, 14:00:13
külföldi oldalon láttam többet is hoyg szépet tudnak kihozni a motorból mert hát ha csak a számokat mint laikus nézzük akkor 2.0tdci 115 lóval az nagyon kihegyezett motor ha tudnak ugyanannyi ccm-böl 163-as gyári motort kihozni.Viszont itthon egyik tuning cég oldalán se láttam hogy foglalkozna ilyen motorral, mindegyik csak a 140lovast írogatja meg a régebbi 115/280nm-est.De ezt a típust egyik se. Bunyeknek irtam anno emailt egy 3 hónapja pontos motorszámmal de azóta se kaptam választ,talán elfelejtette vagy ő se tud itthon megoldást rá
aki túl sokat ígér...
meg nagyon túlhúzni sem érdemes a dolgokat
valahol meglesz a hátránya
csak garantált, régi embert/céget válassz aki ismert, és ténylegesen van elég referenciája
kezdő próbálkozók kezébe ne engedd a vasat
ne Te legyél a kísérleti nyúl
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14156 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:38:05 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 14:31:23
aki túl sokat ígér...
meg nagyon túlhúzni sem érdemes a dolgokat
valahol meglesz a hátránya
csak garantált, régi embert/céget válassz aki ismert, és ténylegesen van elég referenciája
kezdő próbálkozók kezébe ne engedd a vasat
ne Te legyél a kísérleti nyúl
Bunyek féle irányt érdemes erőltetni, mert ott van tapasztalat, referencia, stb.
A cimborája aki átírja a sw-t Sásdon lakik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14157 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:05:40 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 14:27:21
néztem, néztem, fenem rá a fogam
gar hosszabbítást már elbuktam, így még egy kis idő és lejár a 2év...majd akkor
ahogy mondod, ez van 1 turbo -val
1500 egységnyi használható fordulatszám tartomány és vált, vált, vált
gyorsulást meg is öli, persze nem lámpától-lámpáig használom a vasat
4-5-6 sebességben azért jó lehet a 500Nm
illetve kb annyi változás lesz/lenne hogy hármasban szárazon is elforgatja a 235 -ös gumikat
Én se lámpától lámpáig használom, az viszont tényleg tetszik amit 4-5-6 ban csinál már most is. Már így is kifejezetten rugalmasnak tartom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14158 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:06:01 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.26 kedd, 09:27:36
...
A tavaszi ecotunning miatt csak is ezért darázok egy kicsit, nem tudom mennyire fogja bírni a turbó + kuplung szett kombó a dolgot.
Viszont a másik oldal, hogy van 2.0ás dizli 163 LE -vel, és ott nincs semmi extra móka, max turbó nyomás emelés és hali, nem?
Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14159 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:06:28 »
Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így...
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14160 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:11:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 15:06:28
Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így...
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel.
Tél-tavasz. Jó neked, a jövő héten szerintem nekem még befogja lepni párszór a hó az autót. Jó, hogy eszembe jutott holnap tényleg még berakom a hóláncot is az autóba mert eddig nem kellett
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14161 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:12:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 15:06:01
Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.
Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14162 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:14:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 15:06:01
Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.
A Bunyek barátjához a Robihoz mentek?
Hanem?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14163 Dátum:
2013.02.26 kedd, 15:56:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 15:06:28
Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így...
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel.
áhh, legkorábban április 1....Dobogókő fele járok, arra még 1-2x biztos megviccel a hó
nekem amúgy is mind1, 18" -al járok most is
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14164 Dátum:
2013.02.26 kedd, 16:06:45 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 15:12:44
Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron
ja kérem én egy 750i paramétereire vágyom, egy 1.2D fogyasztással
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14165 Dátum:
2013.02.26 kedd, 17:47:52 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.02.26 kedd, 12:26:02
Szerintem normális szerelőket is kérdezz meg. Én a Vikkel beszéltem annó és 100eKm-nél ki is cseréltük. Aztán kiderült, hogy jó is volt, mert a szíj már viseletes volt, a vízpumpa meg szivárgott. Mindegy, hogy van szervízkönyvem (a szerint 65eKm-el vettem 3 évesen) és lassan 50eKm-t tettem bele a járgányba. Szerintem ennyi van benne, de ez most mindegy. A legtöbb szerelő azt mondja, hogy 100e-nél cseréld, mert ritka, hogy egy autó, egy embernél 200eKm-t elmenjen (ha nem taxis, fuvaros...).. Szóval a biztonság kedvéért megéri azt 100e-nél cserélni.
Rendben köszönöm a tanácsot!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14166 Dátum:
2013.02.26 kedd, 18:18:26 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 12:21:14
Majd ha annyi idősek lesznek a MKIV-esek mint most a III-asok akkor fogsz ezekről is hallani.semmi extra a 163 LE-nél? Azért a 2000baros befecskendező rendszert nem annak nevezeném. A turbonyomást nem emelték meg, azt egyedül a 200LE 2.2-esnél lett megemelve 1,8 barra (de ott legalább "csak" 1800 bar a CR nyomás)
A semmi extrát úgy értettem ,hogy nem csereberéltek semimt a motorban, a magasabb CR az nem nagy mutatvány. Egy sima meetingen eldöntötték ,hogy emelés és kész, máris erősebb autó jött le a szalagról
. Anno beszéltünk itt róla, hogy nem lett változtatva semmi extra a faceliftnél.
Ebből csak azt akarom kihozni, hogy ezek alapján bírnia kell az autónak a tyuningot
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14167 Dátum:
2013.02.26 kedd, 18:22:21 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 15:56:54
áhh, legkorábban április 1....Dobogókő fele járok, arra még 1-2x biztos megviccel a hó
nekem amúgy is mind1, 18" -al járok most is
Dobogókő felé merre?
Esztergomban nem láttam még a tütüdet.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14168 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:14:53 »
Hali!
Kinéztem két gumit, szeretném ha segítenétek!
Saját tapasztalatotok mi volt, ha volt ilyen gumitok, vagy hallottatok valami hírt ezekről!
Dunlop Sport BluResponse R16 91V
vagy
Goodyear EfficientGrip Performance R16 91V
üdv.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14169 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:18:37 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.26 kedd, 18:22:21
Dobogókő felé merre?
Esztergomban nem láttam még a tütüdet.
mert Párkány-Nánán parkol általában
úgy megyek Pöstre
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14170 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:36:55 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 15:12:44
Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron
Ha lesz egyszer egy 745D-m, majd elviszlek egy körre csapatni egyet
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14171 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:37:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.26 kedd, 15:14:25
A Bunyek barátjához a Robihoz mentek?
Hanem?
nem,
www.ecotuning.hu
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14172 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:45:11 »
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14173 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:54:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:45:11
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
Röviden: igen.
Nem röviden: szerintem igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14174 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:55:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:45:11
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
én felcsiszoltattam a széleket egy picit (0,3-0,5mm) és utána 5km után, minden fasza volt, picit puhább betétet vegyél. következő cserénél meg minden a lecsóba...pillanatok alatt felkopik, de egyébként az első pár kilóméteren tényleg óvatosabban
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14175 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:55:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:36:55
Ha lesz egyszer egy 745D-m, majd elviszlek egy körre csapatni egyet
Hát azzal már nem illik csapatni, ha az már mindennapi használatra van akkor azzal már lehet nyugodtan is közlekedni.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14176 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:58:36 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.26 kedd, 20:55:03
én felcsiszoltattam a széleket egy picit (0,3-0,5mm) és utána 5km után, minden fasza volt, picit puhább betétet vegyél. következő cserénél meg minden a lecsóba...pillanatok alatt felkopik, de egyébként az első pár kilóméteren tényleg óvatosabban
áhhh, nem.
Most 160E-nél csinálok egy gigaszervizt (vezérlés, vízpumpa, fékek, mindenszűrő, + szokásosak) utána meg megy erősítőkúrára, tehát az első pár kilóméteren 100%, hogy nem fogok tudni óvatosan menni
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14177 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:59:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:45:11
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
Ha olyan 20-30ekm belül tárcsa csere lenne amúgy is, akkor ne küszködj vele cserélj mindent.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14178 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:59:48 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 20:55:58
Hát azzal már nem illik csapatni, ha az már mindennapi használatra van akkor azzal már lehet nyugodtan is közlekedni.
Akkor majd megyünk "nyugodtan" egy karikát...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14179 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:01:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:58:36
áhhh, nem.
Most 160E-nél csinálok egy gigaszervizt (vezérlés, vízpumpa, fékek, mindenszűrő, + szokásosak)
utána meg megy erősítőkúrára
, tehát az első pár kilóméteren 100%, hogy nem fogok tudni óvatosan menni
Ez így egyértelmű: tárcsa + betét csere
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14180 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:02:07 »
Idézetet írta: papione - 2013.02.26 kedd, 20:14:53
Hali!
Kinéztem két gumit, szeretném ha segítenétek!
Saját tapasztalatotok mi volt, ha volt ilyen gumitok, vagy hallottatok valami hírt ezekről!
Dunlop Sport BluResponse R16 91V
vagy
Goodyear EfficientGrip Performance R16 91V
üdv.
Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14181 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:03:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:45:11
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
én ezért cseréltem az összeset egyben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14182 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:04:19 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 21:01:12
Ez így egyértelmű: tárcsa + betét csere
Furcsa, mert nekem most lesz először első fékbetét és féktárcsa csere is.
160E km-t bírtak.
Ha most combosodni fog a gép, a 160-as gigaszervizt lehúzom majd 100ra, remélem, így elmegyeget majd még 1-200E km-t...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14183 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:07:12 »
Idézetet írta: papione - 2013.02.26 kedd, 21:02:07
Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
van felni és gumi topik, de szerintem goodyear. vagy bridgestone er 300 ecopia. dunlop sportgumi, gyorsan kopik viszont vadállat. bridgestone meg kiegyensúlyozott.
nehhh
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14184 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:07:22 »
Idézetet írta: papione - 2013.02.26 kedd, 21:02:07
Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
Sztem rossz topikban kérdezel, mert matematikailag kisebb az esélye, hoyg vki válaszol az MK4 általános topikban, mint a nagy közös topikban.
DE.
Nekem volt Dunlop SP Sport MAX Gt-m: úgy mentem vele, mint a villamos, de 30E km alatt 0-ra kopott...
Az Efficientgrip nevéből csak következtetni tudok, hogy vmi fogyasztáscsökkentős gumi, ami csökkentett ellenállásúbb, ezért talán tartósabb, és talán nem tapad annyira, mint egy sport gumi. De ezt csak JPE módszerrel határoztam meg.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14185 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:07:45 »
Idézetet írta: papione - 2013.02.26 kedd, 21:02:07
Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
Szerintem nyáriba Michelin Primacy HP télibe Nokian WR D3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14186 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:08:38 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 21:07:45
Szerintem nyáriba Michelin Primacy HP télibe Nokian WR D3
gumis topik
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14187 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:11:37 »
Nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat!!!
Üdv.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14188 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:15:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 21:04:19
Furcsa, mert nekem most lesz először első fékbetét és féktárcsa csere is.
160E km-t bírtak.
Ha most combosodni fog a gép, a 160-as gigaszervizt lehúzom majd 100ra, remélem, így elmegyeget majd még 1-200E km-t...
Németországban (de ott is csak azokon a részeken ahol nincs sebességkorlátozás) már egy két nagy sebbességről satuzás is tudja azért koptatni az első féket rendesen.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14189 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:17:32 »
Idézetet írta: stealt - 2013.02.26 kedd, 21:15:24
Németországban (de ott is csak azokon a részeken ahol nincs sebességkorlátozás) már egy két nagy sebbességről satuzás is tudja azért koptatni az első féket rendesen.
nálam alapszabály, hogy úgy közlekedek, hogy 100 felett csak motorféket használok. Ezért is kellenek módszerek, hogy hoygan ne kelljen 100 felett fékezni
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14190 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:24:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:37:31
nem,
www.ecotuning.hu
öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14191 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:31:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 21:17:32
nálam alapszabály, hogy úgy közlekedek, hogy 100 felett csak motorféket használok. Ezért is kellenek módszerek, hogy hoygan ne kelljen 100 felett fékezni
130-nál is kiugorhat eléd egy vaksi maki 80-al ( na jó a fék igazából nem ilyenkor szokott kopni)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14192 Dátum:
2013.02.26 kedd, 22:39:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 21:24:39
öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)
Kérdezd meg Robit (Bunyek cimorája).
Zsoelnak, talán Mdebnek, Victorenak, Alfnak, Nekem is Ő csinálta.
Hátha mindent megold neked f@szán.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14193 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:12:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 20:45:11
Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
nekem most a 60e szerviznél szóltak hogy köv. betét cserével mindenképpen cserélni kell a tárcsákat is
a szervizes srác mondta hogy "típushiba", megragadnak a kövek a belső részen
2 betét cserét ki kell bírnia egy tárcsának
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14194 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:40:17 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.26 kedd, 23:12:00
nekem most a 60e szerviznél szóltak hogy köv. betét cserével mindenképpen cserélni kell a tárcsákat is
a szervizes srác mondta hogy "típushiba", megragadnak a kövek a belső részen
2 betét cserét ki kell bírnia egy tárcsának
Igen ezt néztem én is már a 20e szerviznél is hogy elég barázdás belülről a tárcsa.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14195 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:30:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.26 kedd, 21:24:39
öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)
éppen egy ismerősnek kellett volna cserélni 530xd -nél
kivették, iktatták, azt mondja már ez így felér egy chippel
amúgy több mint 500e Ft lett volna a csere
Naplózva
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14196 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:53:29 »
Sziasztok!
Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.
Tudtok valami jó megoldást?
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14197 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:58:38 »
Idézetet írta: sarkan - 2013.02.27 szerda, 09:53:29
Sziasztok!
Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.
Tudtok valami jó megoldást?
Mindez hol és mikor történt? (okulás képpen)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14198 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:59:28 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.27 szerda, 09:30:34
éppen egy ismerősnek kellett volna cserélni 530xd -nél
kivették, iktatták, azt mondja már ez így felér egy chippel
amúgy több mint 500e Ft lett volna a csere
Ja, én is ilyen szempontból előzném meg a dolgot, hogy 200E km-nél ne legyen egy 200E-es DPF cserém, s a gyári állapotot, ha akarom, akkor vissza tudjam állítani.
S állítólag DPF néélkül sokkal combosabb csippelt állapotban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14199 Dátum:
2013.02.27 szerda, 10:00:34 »
Idézetet írta: sarkan - 2013.02.27 szerda, 09:53:29
Sziasztok!
Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.
Tudtok valami jó megoldást?
Dugóztasd le a zárad,
húzzál ki 2 vezetéket az egyik rendszámtábla világításod mögé (onnan könnyen kiszedni), ha összeérinted a vezetéket, nyílik a kp zár.
De: hogy ne tudja bárki összeérinteni: ragassz fel egy reed relét a hátsó ajtó belső felére, s a nyitóvezetéket ezen vezesd át. A hétköznapokban a relé legyen nyitott állapotban (tehát ha összeérinted a vezetéket, nem történik semmi). De ha Te kizárod magad, akkor csak Te tudod, hogy az autó hátuljánál hová kell a pici mágnest 5mp-ig odatartani, hogy a relé átbillenjen, innentől vezetékösszezárásra a kp.zár nyílik.
Ha parás típus vagy, sorba köthetsz n darab relét is
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ