Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 23:54:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19797463 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2005.04.19 kedd, 21:35:00 »

Jah es a verdat bemutato autokent vette szalonbol, szal elvileg keves km volt benne.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2005.04.19 kedd, 21:38:00 »

Hi !
 
Devlin,
 
neked meg milyen mondeod van ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2005.04.19 kedd, 21:44:00 »

Hi !
 
nuh, hogy ontopic legyen ma bratyom, aki mellesleg nagy buzuki fan, elsosorban a megbizhatosaga miatt, de ez most mellekes Cool
Szal bratyom az orrom ala nyomott egy asszem auto2 ujsagot, amiben egy user valamikor 2003 kornyeken vett egy TDCI mondit. Namost innentol kezdve arrol szolt a cikk,hogy hany ezerszer jart szervizbena verda. Turbo cso kidurranas, porlaszto csere, turbo csere, el folyt hutoviz, beazo utaster a tetonel, beazo utaster az ajtonal, tonkrement a gyujtas kapcsolo, tonkre ment az ajtozar, kopogott a futomu, es vegezetul emg a CDs cucli is behalt.
Namost nekem MKI mondim van es haaat, valahogy nem tudom elkepzelni, hogy egy ujabb mondiu ennyire xar legyen. Ecceruen nem tudom felfogni, hogy egy auton cirka 1-2 ev alatt hogy johetett ki ennyi hiba. Elmondasa szerint nem eccer robbant le kulfoldon. Illetve a szervizben olajos kezzel osszemaszatoltak a vajszinu uleset. ( Errol beszeltem nem reg. Szagszerviz suxx. )
Hogy lehet ilyen autot kifogni ? Gondolom kell hozza nemi szerencse, de hogy eccerre ennyi minden elromoljon....8(
Sajnalom az urget 8(
 
bye
zacci
zacci,
 
mindenből jöhet ki egy-egy hibás darab, mi tökéletes?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2005.04.19 kedd, 21:57:00 »

HI !
 
scratch,
 
Ok, ezt alairom, de hogy ennyire hibas ? Mert ha mondjuk 1 max. 2 dolog gyari hibas es e miatt xiv a user, azzal nincs semmi gondom. De ez mar picit tulzas. nyilvan nem altalanos ez ajelenseg, csak picit megijedtem igy auto vasarlas elott Cool)))
Tudom,nem kene Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:03:00 »

Hi !
 
Devlin,
 
neked meg milyen mondeod van ?
 
bye
zacci
Zacci!
 
1. MKIII 4 ajtós Ghia 2.0I 145 PS.
2. TDCI téma.
Aki ült már TDCI Mondeoban az tudja, hogy az autó nagyon meggyőzően viselkedik még alacsony fordulatszámon is.
Ez a "feszülő erő" sok embert arra ösztönöz, hogy "kinyomja a szemét" a gépnek.
A meghibásodások egyik oka, hogy "széthajtják" a cuccot.
Mind tudjuk ez egy turbós autónál egyszerűbb, mint egy nem turbósnál.
De ez csak a jéghegy csúcsa.
A common rail rendszerű autók (ilyen a TDCI is) nagynyomású befecskendezéssel működnek. (Ez a nyomás jóval nagyobb a benzines autók nyomásánál.)
Elég egy kicsi szennyeződés az üzemanyagban, máris úgy néz ki, mint ha homokot fújnál át a porlasztócsúcson.
Azt meg nagyjából tudjuk, hogy az iparban a homokfújást mire is használják.
A nagy nyomást egy úgynevezett nagynyomású szivattyú állítja elő (Milyen frappáns név...), amibe bejutva a szennyeződés elég nagy kárt tud okozni.
Sajnos a magyar üzemanyagok minősége (főképp a gázolajé) elmarad a nemzetközileg elfogadott minőségtől.
Ebből következik az, hogy kis hazánkban jóval nagyobb arányú a common rail rendszerű autók üzemanyag rendszerének meghibásodása, mint külföldön.
Az üzemanyag rendszer gondjain kívül én személy szerint más -általatok- típushibának nevezett dologról nem tudok.  
Amiket felsoroltál nem jellemző dolgok. (Nekem elhiheted.)
Kivéve talán a 5 lemezes 6006-os CD-rádió meghibásodását.
Sajna sokan használják gagyi, vékony írt lemezekkel, annak ellenére, hogy a kezelésiben benne van, hogy csak gyári lemezekkel tessék használni.
Sajnos a vékony lemezeknél előfodulhat, hogy a rendszer egy slotba két lemezt húz be, így az egész mechanika megszorul.
Tessék jó minőségű írható CD-t használni!
Az én autómban is ilyen van és sehel semmi gond!
Üdv!
 
Devlin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:05:00 »

Zacci!
 
1. MKIII 4 ajtós Ghia 2.0I 145 PS.
2. TDCI téma.
Aki ült már TDCI Mondeoban az tudja, hogy az autó nagyon meggyőzően viselkedik még alacsony fordulatszámon is.
Ez a "feszülő erő" sok embert arra ösztönöz, hogy "kinyomja a szemét" a gépnek.
A meghibásodások egyik oka, hogy "széthajtják" a cuccot.
Mind tudjuk ez egy turbós autónál egyszerűbb, mint egy nem turbósnál.
De ez csak a jéghegy csúcsa.
A common rail rendszerű autók (ilyen a TDCI is) nagynyomású befecskendezéssel működnek. (Ez a nyomás jóval nagyobb a benzines autók nyomásánál.)
Elég egy kicsi szennyeződés az üzemanyagban, máris úgy néz ki, mint ha homokot fújnál át a porlasztócsúcson.
Azt meg nagyjából tudjuk, hogy az iparban a homokfújást mire is használják.
A nagy nyomást egy úgynevezett nagynyomású szivattyú állítja elő (Milyen frappáns név...), amibe bejutva a szennyeződés elég nagy kárt tud okozni.
Sajnos a magyar üzemanyagok minősége (főképp a gázolajé) elmarad a nemzetközileg elfogadott minőségtől.
Ebből következik az, hogy kis hazánkban jóval nagyobb arányú a common rail rendszerű autók üzemanyag rendszerének meghibásodása, mint külföldön.
Az üzemanyag rendszer gondjain kívül én személy szerint más -általatok- típushibának nevezett dologról nem tudok.  
Amiket felsoroltál nem jellemző dolgok. (Nekem elhiheted.)
Kivéve talán a 5 lemezes 6006-os CD-rádió meghibásodását.
Sajna sokan használják gagyi, vékony írt lemezekkel, annak ellenére, hogy a kezelésiben benne van, hogy csak gyári lemezekkel tessék használni.
Sajnos a vékony lemezeknél előfodulhat, hogy a rendszer egy slotba két lemezt húz be, így az egész mechanika megszorul.
Tessék jó minőségű írható CD-t használni!
Az én autómban is ilyen van és sehel semmi gond!
Üdv!
 
Devlin
Ez 5 lemezes természetesen 6 lemezes, csak fáradt vagyok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:09:00 »

Hi !
 
nuh, hogy ontopic legyen ma bratyom, aki mellesleg nagy buzuki fan, elsosorban a megbizhatosaga miatt, de ez most mellekes Cool
Szal bratyom az orrom ala nyomott egy asszem auto2 ujsagot, amiben egy user valamikor 2003 kornyeken vett egy TDCI mondit. Namost innentol kezdve arrol szolt a cikk,hogy hany ezerszer jart szervizbena verda. Turbo cso kidurranas, porlaszto csere, turbo csere, el folyt hutoviz, beazo utaster a tetonel, beazo utaster az ajtonal, tonkrement a gyujtas kapcsolo, tonkre ment az ajtozar, kopogott a futomu, es vegezetul emg a CDs cucli is behalt.
Namost nekem MKI mondim van es haaat, valahogy nem tudom elkepzelni, hogy egy ujabb mondiu ennyire xar legyen. Ecceruen nem tudom felfogni, hogy egy auton cirka 1-2 ev alatt hogy johetett ki ennyi hiba. Elmondasa szerint nem eccer robbant le kulfoldon. Illetve a szervizben olajos kezzel osszemaszatoltak a vajszinu uleset. ( Errol beszeltem nem reg. Szagszerviz suxx. )
Hogy lehet ilyen autot kifogni ? Gondolom kell hozza nemi szerencse, de hogy eccerre ennyi minden elromoljon....8(
Sajnalom az urget 8(
 
bye
zacci
Ez az autó valszeg törött volt (beázás, de lehet a fmű kopogása is). Természetesen vannak tipushibák, de elhiheted nekem, igen jó kis gép ez. Én már több mint egy éve nyúzom...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:16:00 »

Hi !
 
devlin,
 
THX az infot !
 
Egyebkent ma jartam az Auto Fortnal es nezegettem egy 2littyos MKIIIat. A verda latszolag teljesen rendben volt, viszont ami nem teccet, hogy 3evesen a az elso hatso ajtok talakozasanal levo fekete fuggoleges tartopiller reszen rohadas volt tapasztalhato. A festek fel volt pupozodva, es lathato votl meg 1-2 rozsda folt is.
 
Ez mennyire altalanos ?
Lehet csak egy kofelverodes okozta serules ?
 
A masik ami inkabb zavarobb volt, azaz, hogy tobb optikailagmegtekintett 2001-2002es mondeonal az anyos ules ajtajan levo konyoktamasz muanyag reszen (ahol az ablaxemelo gombok is csucsulnek) a festes ecceruen le volt kopva 8( Ezt kb. mennyibol lehet cserelni ?
Kicsit csodalkoztam, 2-3 evesen igy lekopjon a muanyagrola festes. Ez foleg akkor nagyon zavaro, ha a belso ilyen vilagos vajszinu, mert ugy akkora az ajto is ilyen vilagos szinu,es a kopas igy elegge szembetuno.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:19:00 »

Hi !
 
Angel,
 
Enis erre gyanaxom. Hallotam mar ilyen vizbol kiemelt autokrol is, amik aztan ecceruen szethullottak a user alatt. Lehet, hogy mivel tesztauto volt, igy a gyar a MEO-n nem egeszen 100%os autot adja a kereskedonek tesztware-kent ? mondvan ugyse hasznaljak sokat, amennyit meg tesztvezetesnel hasznaljak, annyit kibir.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2005.04.19 kedd, 22:31:00 »

Hi !
 
Angel,
 
Enis erre gyanaxom. Hallotam mar ilyen vizbol kiemelt autokrol is, amik aztan ecceruen szethullottak a user alatt. Lehet, hogy mivel tesztauto volt, igy a gyar a MEO-n nem egeszen 100%os autot adja a kereskedonek tesztware-kent ? mondvan ugyse hasznaljak sokat, amennyit meg tesztvezetesnel hasznaljak, annyit kibir.
 
bye
zacci
Zacci!
 
A tesztautót a márkakereskedő veszi ki a saját készletéből, azt nem tesztautónak gyártják.
A tesztautót bizonyos km mennyiség elérése után nem kifizetődő tartani.
Jószerint értékcsökkenve eladják, és kivesznek egy újat a készletből.
A tesztautókat a teszt ideje alatt Ford Credit finanszírozás szempontjából másképp kezeli, mint az átlag autókat.
A könyöklőnél a kopás tipushiba, sajnos.
Az enyémen is le van kopva. (Világos belsős.)
A műanyagokat lehet külön cserélni, nem kell a komplett ajtókárpitot kidobni.
Ez a rozsdásodás dolog kicsit gyanús.
Oda nemigen szokot kő felverődni.
Szerintem törött lehetett az autó és gagyin csinálták meg.
Tüzetesen, festékvastagság mérővel meg kellene nézni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:04:00 »

Szívemből szóltál.
Nekem a követlező volt a sorrend: ZX81, VC-20, Plus/4, C64, Amiga 500, Amiga 1200 és utánna jöttek sorban a PC-k. (Bár Amiga után eleinte vért izzadtam a PC-vel.)
Amúgy elkezdtem gyűjteni a régi masinákat.
A 8bit.hu oldalon a gyűjtők közt Devlin néven megtalálod a gyűjteményem.
Egy kivétellel.
Egyik kollégámtól ma kaptam egy Atari 800XE gépet, gyári magnóval, pár gyári játékkal.
Ez még nincs fent...
még offtopic
 
Devlin:
 
A gyűjtemény listádon nem látok C16-ot.
Kell egy? Ha igen, dobj 1 emailt, mostanság ritkán nézek be ide.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:09:00 »

HI !
 
scratch,
 
Ok, ezt alairom, de hogy ennyire hibas ? Mert ha mondjuk 1 max. 2 dolog gyari hibas es e miatt xiv a user, azzal nincs semmi gondom. De ez mar picit tulzas. nyilvan nem altalanos ez ajelenseg, csak picit megijedtem igy auto vasarlas elott Cool)))
Tudom,nem kene Cool
zacci,
 
ha már hibás lett gyártás közbe, akkor szerintem valószinű nem csak egy dolgot hibáztak el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:10:00 »

Zacci!
 
1. MKIII 4 ajtós Ghia 2.0I 145 PS.
2. TDCI téma.
Aki ült már TDCI Mondeoban az tudja, hogy az autó nagyon meggyőzően viselkedik még alacsony fordulatszámon is.
Ez a "feszülő erő" sok embert arra ösztönöz, hogy "kinyomja a szemét" a gépnek.
A meghibásodások egyik oka, hogy "széthajtják" a cuccot.
Mind tudjuk ez egy turbós autónál egyszerűbb, mint egy nem turbósnál.
De ez csak a jéghegy csúcsa.
A common rail rendszerű autók (ilyen a TDCI is) nagynyomású befecskendezéssel működnek. (Ez a nyomás jóval nagyobb a benzines autók nyomásánál.)
Elég egy kicsi szennyeződés az üzemanyagban, máris úgy néz ki, mint ha homokot fújnál át a porlasztócsúcson.
Azt meg nagyjából tudjuk, hogy az iparban a homokfújást mire is használják.
A nagy nyomást egy úgynevezett nagynyomású szivattyú állítja elő (Milyen frappáns név...), amibe bejutva a szennyeződés elég nagy kárt tud okozni.
Sajnos a magyar üzemanyagok minősége (főképp a gázolajé) elmarad a nemzetközileg elfogadott minőségtől.
Ebből következik az, hogy kis hazánkban jóval nagyobb arányú a common rail rendszerű autók üzemanyag rendszerének meghibásodása, mint külföldön.
Az üzemanyag rendszer gondjain kívül én személy szerint más -általatok- típushibának nevezett dologról nem tudok.  
Amiket felsoroltál nem jellemző dolgok. (Nekem elhiheted.)
Kivéve talán a 5 lemezes 6006-os CD-rádió meghibásodását.
Sajna sokan használják gagyi, vékony írt lemezekkel, annak ellenére, hogy a kezelésiben benne van, hogy csak gyári lemezekkel tessék használni.
Sajnos a vékony lemezeknél előfodulhat, hogy a rendszer egy slotba két lemezt húz be, így az egész mechanika megszorul.
Tessék jó minőségű írható CD-t használni!
Az én autómban is ilyen van és sehel semmi gond!
Üdv!
 
Devlin
Devlin,
 
a TDK CD rossz minőségű lenne? Szerintem annyira nem, és mégis megadta magát a 6006. Smiley Viszont a 6000MP3 szépen elvan vele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:12:00 »

Zacci!
 
1. MKIII 4 ajtós Ghia 2.0I 145 PS.
2. TDCI téma.
Aki ült már TDCI Mondeoban az tudja, hogy az autó nagyon meggyőzően viselkedik még alacsony fordulatszámon is.
Ez a "feszülő erő" sok embert arra ösztönöz, hogy "kinyomja a szemét" a gépnek.
A meghibásodások egyik oka, hogy "széthajtják" a cuccot.
Mind tudjuk ez egy turbós autónál egyszerűbb, mint egy nem turbósnál.
De ez csak a jéghegy csúcsa.
A common rail rendszerű autók (ilyen a TDCI is) nagynyomású befecskendezéssel működnek. (Ez a nyomás jóval nagyobb a benzines autók nyomásánál.)
Elég egy kicsi szennyeződés az üzemanyagban, máris úgy néz ki, mint ha homokot fújnál át a porlasztócsúcson.
Azt meg nagyjából tudjuk, hogy az iparban a homokfújást mire is használják.
A nagy nyomást egy úgynevezett nagynyomású szivattyú állítja elő (Milyen frappáns név...), amibe bejutva a szennyeződés elég nagy kárt tud okozni.
Sajnos a magyar üzemanyagok minősége (főképp a gázolajé) elmarad a nemzetközileg elfogadott minőségtől.
Ebből következik az, hogy kis hazánkban jóval nagyobb arányú a common rail rendszerű autók üzemanyag rendszerének meghibásodása, mint külföldön.
Az üzemanyag rendszer gondjain kívül én személy szerint más -általatok- típushibának nevezett dologról nem tudok.  
Amiket felsoroltál nem jellemző dolgok. (Nekem elhiheted.)
Kivéve talán a 5 lemezes 6006-os CD-rádió meghibásodását.
Sajna sokan használják gagyi, vékony írt lemezekkel, annak ellenére, hogy a kezelésiben benne van, hogy csak gyári lemezekkel tessék használni.
Sajnos a vékony lemezeknél előfodulhat, hogy a rendszer egy slotba két lemezt húz be, így az egész mechanika megszorul.
Tessék jó minőségű írható CD-t használni!
Az én autómban is ilyen van és sehel semmi gond!
Üdv!
 
Devlin
Devlin,
 
a TDDi is enyire érzékeny, gázolaj téren?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:16:00 »

Joe,
 
hát, hogy mire gondolt, majd elmondja. Smiley
Természetesen külső ventillátorra gondoltam,de most megfogtatok mert nem tudom pontosan honnan jöhet.Ventillátor hang az biztos és elég zavaróan ki-be kapcsol.Eddig egy audim volt,sokkal kevésbé volt zavaró, ezért gondoltam biztos lehet valami magyarázata. A gáz nyomás probléma jó ötlet lehet,megnézetem.Más megoldás,hogy ne kepcsoljon ilyen sűrűn ki-be?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:21:00 »

Természetesen külső ventillátorra gondoltam,de most megfogtatok mert nem tudom pontosan honnan jöhet.Ventillátor hang az biztos és elég zavaróan ki-be kapcsol.Eddig egy audim volt,sokkal kevésbé volt zavaró, ezért gondoltam biztos lehet valami magyarázata. A gáz nyomás probléma jó ötlet lehet,megnézetem.Más megoldás,hogy ne kepcsoljon ilyen sűrűn ki-be?
pedro,
 
ez ilyen nálam is. De talán nem fél percenként, igaz nem mértem még, de gyakran kapcsolgat ki be.
1x valami érzékelő elszált benne, akkor viszont tényleg gyakran, össze-vissza kapcsolt be.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2005.04.19 kedd, 23:31:00 »

pedro,
 
ez ilyen nálam is. De talán nem fél percenként, igaz nem mértem még, de gyakran kapcsolgat ki be.
1x valami érzékelő elszált benne, akkor viszont tényleg gyakran, össze-vissza kapcsolt be.
Akkor az érzékelőt is meg kell keresnem és a gáznyomást is megnézetni.Tudsz valami jó klimást Bp.-en?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2005.04.20 szerda, 00:12:00 »

Akkor az érzékelőt is meg kell keresnem és a gáznyomást is megnézetni.Tudsz valami jó klimást Bp.-en?
pedro,
 
szerintem hagyd a fenébe, mert külön nem lehet kapni az érzékelőt, csak komplett ventit, az meg ~80K körül van. És nekem is már elvileg jó érzékelővel, viszonylag gyakran bekapcsol! Majd ha tudom lemérem pontoson, hogy mennyi időközönként. Smiley
Nekem a fóti Ford -nál szokták szervizelni. Eddig nem nagyon volt probléma, de a solymári csapatot is dicsérik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2005.04.20 szerda, 07:06:00 »

Devlin,
 
a TDK CD rossz minőségű lenne? Szerintem annyira nem, és mégis megadta magát a 6006. Smiley Viszont a 6000MP3 szépen elvan vele. Smiley
Scratch
Én a TDK Speed-X-et használom.
Szép vastag, jó minőségű.
Viszont nem a legolcsóbb.
A TDDI annyira nem érzékeny, de sajnos a rossz minőségű üzemanyag nem keni eléggé az adagoló alkatrészeit, így azok idő előtt elkophatnak.
Viszont azt látni kell, hogy a TDDI is magasabb nyomással dolgozik, mint a régebbi dízelmotorok
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2005.04.20 szerda, 10:58:00 »

Scratch
Én a TDK Speed-X-et használom.
Szép vastag, jó minőségű.
Viszont nem a legolcsóbb.
A TDDI annyira nem érzékeny, de sajnos a rossz minőségű üzemanyag nem keni eléggé az adagoló alkatrészeit, így azok idő előtt elkophatnak.
Viszont azt látni kell, hogy a TDDI is magasabb nyomással dolgozik, mint a régebbi dízelmotorok
Devlin,
 
ok, köszi az infót!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2005.04.20 szerda, 11:15:00 »

Zacci:
A könyökló műanyag részének a kopása sajnos általános probléma minden autónál (legalábbis az újakon).
Tesómék 1 éves 307-e, a kollegám 4!!! hónapos renaultja, a másik kollegám 3 éves Alfája, és az én 3 éves mondimon is sajna látszódik a festék felpattogása...
 
Egyébként ez nekem is hihetetlen, hogy képtelenek normális műanyagból csinálni (gyanítom ez egy védőréteg egyébként a normál műanyag felett).
Valószínű az anyósülésen azért lehet ennél az autónál több karc, mert ugye az asszonyon sok a gyűrű, és kapaszkodik szerencsételn, mikor száguldozik az ura...
Ezért a gyűrűk szépen felkarcolják...
 
Tehát ezzel ne törődj.
 
Az ajtónál lévő rozsdásodás tényleg para... Szerintem is kicsit törött lehetett...
Csekkoltasd le valami szakival!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2005.04.20 szerda, 13:04:00 »

Hi !
 
Kisber,
 
THX !
 
Tehat akkor nem foglalkozom a muanyag kopasaval....
Annyira nem erdekelt aza verda, emrt picit sokert kinaltak. 3milla volt a verda, igaz Ghia meg 2littyo, de 2001es volt a lelkem es vot benne kb. 88e km. Ilyet kb. 2.8millaert kapok es lehet ott nincs rohadas az ajtonal.
De most kinel nezetnem meg ? Ez egy Ford markakepviselet volt. Vigyem el egy masik Ford szervizbe atviszgalasra ? Cool)
Ahh, inkabb hagyom a fenebe, oszt nezek masikat. Attol meg ott az a rozsda folt, ha bevizsgaltatom ha nem.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2005.04.20 szerda, 13:46:00 »

Én 90k km-el, 2001.06-os autót vettem 2,6 M-ért.
2.0 TDDI, Trendline...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:10:00 »

Hi !
 
Kisber,
 
naja, enis ilyen 2.6-2.8 korul szeretnek venni 2001-2002-es 1.8as v. 2.0as trend v. ghia-t. Ezen az arszinten eleg nagy a kinalat. Mar csak azt nem vagom, hogy egy 6millas auto miert kerul 3 evesen 2.8millaba ? Nekem ofcoz ez jo Cool De tobnyire ennyiert is lehet kapni mar jo allapotu verdat. Kicsit furcsallom.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:35:00 »

Hétfőn és kedden kb. 60db MkIII-t hurcoltunk ide-oda és rögtön eszembe jutott néhány olyan kérdés, amik itt (nem is olyan) régebben futottak.
Tehát:
 
1, Mindegyik MkIII külső tükre behajtható, minimális erőfeszítéssel, azonban ezzel mindössze 3,5cm-el lesz "szűkebb" az autó
2, A gyári tolatóradar szenzorai kivétel nélkül mind színre vannak fújva; a távolságjelző pedig a jobb oldali "C" oszlopra van szerelve. A távolságot sárga, majd piros ledek jelzik, csipogó illetve sípoló hang kíséretében.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:40:00 »

Csocso: Lehet, hogy én vagyok a vak, de 1 kérdést sem találok a leveledben Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:42:00 »

Hi !
 
Kisber,
 
naja, enis ilyen 2.6-2.8 korul szeretnek venni 2001-2002-es 1.8as v. 2.0as trend v. ghia-t. Ezen az arszinten eleg nagy a kinalat. Mar csak azt nem vagom, hogy egy 6millas auto miert kerul 3 evesen 2.8millaba ? Nekem ofcoz ez jo Cool De tobnyire ennyiert is lehet kapni mar jo allapotu verdat. Kicsit furcsallom.
 
bye
zacci
Azért mert állandóan jönnek a kis xarságaikkal. Facelift+kicsit lejjjjebb nyúló lökös. A xarért szórakoznak. Minden egyes szórakozás -15-20%-ot jelent a használtautók áraiban.
Na + a sok kölcsön. Az is hazavágja a használtautók árait...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:43:00 »

Hétfőn és kedden kb. 60db MkIII-t hurcoltunk ide-oda és rögtön eszembe jutott néhány olyan kérdés, amik itt (nem is olyan) régebben futottak.
Tehát:
 
1, Mindegyik MkIII külső tükre behajtható, minimális erőfeszítéssel, azonban ezzel mindössze 3,5cm-el lesz "szűkebb" az autó
2, A gyári tolatóradar szenzorai kivétel nélkül mind színre vannak fújva; a távolságjelző pedig a jobb oldali "C" oszlopra van szerelve. A távolságot sárga, majd piros ledek jelzik, csipogó illetve sípoló hang kíséretében.
Azért szólhattál vóna. Hétfőn kedden pont ráértem volna hurcolni!!!!!!!!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:50:00 »

Csocso: Lehet, hogy én vagyok a vak, de 1 kérdést sem találok a leveledben Cheesy
Kisber,
 
a kérdéseket visszaolvasva megtalálod, ezek a válaszok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:56:00 »

Zacci:
A könyökló műanyag részének a kopása sajnos általános probléma minden autónál (legalábbis az újakon).
Tesómék 1 éves 307-e, a kollegám 4!!! hónapos renaultja, a másik kollegám 3 éves Alfája, és az én 3 éves mondimon is sajna látszódik a festék felpattogása...
 
Egyébként ez nekem is hihetetlen, hogy képtelenek normális műanyagból csinálni (gyanítom ez egy védőréteg egyébként a normál műanyag felett).
Valószínű az anyósülésen azért lehet ennél az autónál több karc, mert ugye az asszonyon sok a gyűrű, és kapaszkodik szerencsételn, mikor száguldozik az ura...
Ezért a gyűrűk szépen felkarcolják...
 
Tehát ezzel ne törődj.
 
Az ajtónál lévő rozsdásodás tényleg para... Szerintem is kicsit törött lehetett...
Csekkoltasd le valami szakival!
Az enyém 1 éves, és már látszik, hogy a gyűrűm összekarcolta. A bal kezemen hordom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2005.04.20 szerda, 14:59:00 »

Azért szólhattál vóna. Hétfőn kedden pont ráértem volna hurcolni!!!!!!!!!!!
Joe,
 
majd akkor szólok, ha "érdekesebb" munka lesz autóhurcolás terén. Ez most kulimunka volt, nem versenyeztünk a melóért:((
 
Üdv!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2005.04.20 szerda, 15:00:00 »

Angel: Akkor még nem vagy elveszve :DDDDDD
 
Csocso: Nem találom a kérdéseket, de feltételezem megvannak valahol Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2005.04.20 szerda, 15:02:00 »

Angel: Akkor még nem vagy elveszve :DDDDDD
 
Csocso: Nem találom a kérdéseket, de feltételezem megvannak valahol Cheesy
A tolatoradar-témát asszem Zsoel vetette fel kb. 1-2 hónapja, a tükörbehajtás pedig úgy kb. három hete futott
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2005.04.20 szerda, 15:03:00 »

Azért mert állandóan jönnek a kis xarságaikkal. Facelift+kicsit lejjjjebb nyúló lökös. A xarért szórakoznak. Minden egyes szórakozás -15-20%-ot jelent a használtautók áraiban.
Na + a sok kölcsön. Az is hazavágja a használtautók árait...
 
 
Tisztelettel!
Joe, ezért tudom majd jó olcsón megvenni a mostani 3-as mondikat. Nincs nekem pénzem évente 1MFt-ot fizetni csak az értékcsökkenésre.. Ezért szeretem a típusváltásokat.
üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2005.04.20 szerda, 15:05:00 »

Joe, ezért tudom majd jó olcsón megvenni a mostani 3-as mondikat. Nincs nekem pénzem évente 1MFt-ot fizetni csak az értékcsökkenésre.. Ezért szeretem a típusváltásokat.
üdv
De ne félévente!!! Nem?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2005.04.20 szerda, 15:49:00 »

HI !
 
tenyleg, altalaban mire szamithat az ember egy 2.6-2.8millas trend, ghia felszereltsegu 3-4eves verdanal ? Futomu csere ? motor csere ? tulaj csere ? Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2005.04.20 szerda, 16:02:00 »

HI !
 
tenyleg, altalaban mire szamithat az ember egy 2.6-2.8millas trend, ghia felszereltsegu 3-4eves verdanal ? Futomu csere ? motor csere ? tulaj csere ? Cool
 
bye
zacci
Futóműcsere! Motorcsere! Tulajcsere!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2005.04.20 szerda, 18:08:00 »

Zacci!
 
1. MKIII 4 ajtós Ghia 2.0I 145 PS.
2. TDCI téma.
Aki ült már TDCI Mondeoban az tudja, hogy az autó nagyon meggyőzően viselkedik még alacsony fordulatszámon is.
Ez a "feszülő erő" sok embert arra ösztönöz, hogy "kinyomja a szemét" a gépnek.
A meghibásodások egyik oka, hogy "széthajtják" a cuccot.
Mind tudjuk ez egy turbós autónál egyszerűbb, mint egy nem turbósnál.
De ez csak a jéghegy csúcsa.
A common rail rendszerű autók (ilyen a TDCI is) nagynyomású befecskendezéssel működnek. (Ez a nyomás jóval nagyobb a benzines autók nyomásánál.)
Elég egy kicsi szennyeződés az üzemanyagban, máris úgy néz ki, mint ha homokot fújnál át a porlasztócsúcson.
Azt meg nagyjából tudjuk, hogy az iparban a homokfújást mire is használják.
A nagy nyomást egy úgynevezett nagynyomású szivattyú állítja elő (Milyen frappáns név...), amibe bejutva a szennyeződés elég nagy kárt tud okozni.
Sajnos a magyar üzemanyagok minősége (főképp a gázolajé) elmarad a nemzetközileg elfogadott minőségtől.
Ebből következik az, hogy kis hazánkban jóval nagyobb arányú a common rail rendszerű autók üzemanyag rendszerének meghibásodása, mint külföldön.
Az üzemanyag rendszer gondjain kívül én személy szerint más -általatok- típushibának nevezett dologról nem tudok.  
Amiket felsoroltál nem jellemző dolgok. (Nekem elhiheted.)
Kivéve talán a 5 lemezes 6006-os CD-rádió meghibásodását.
Sajna sokan használják gagyi, vékony írt lemezekkel, annak ellenére, hogy a kezelésiben benne van, hogy csak gyári lemezekkel tessék használni.
Sajnos a vékony lemezeknél előfodulhat, hogy a rendszer egy slotba két lemezt húz be, így az egész mechanika megszorul.
Tessék jó minőségű írható CD-t használni!
Az én autómban is ilyen van és sehel semmi gond!
Üdv!
 
Devlin
Devlin!
 
Ha ennyire rossz véleménnyel vagy a kis hazánkban kapható gázolaj minőségéről, tudsz esetleg olyan olajtársaságot ajánlani, amely korrekt naftát árul? Vagy mind dettó? Mások tapasztalatait is várom! Kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2005.04.20 szerda, 18:09:00 »

HI !
 
tenyleg, altalaban mire szamithat az ember egy 2.6-2.8millas trend, ghia felszereltsegu 3-4eves verdanal ? Futomu csere ? motor csere ? tulaj csere ? Cool
 
bye
zacci
Zacci!
 
Ne hagyd, hogy elvegyék a kedved a többiek! :-) Én is nemrég vettem Mondit és az eddigi tapasztalataim nagyon jók, úgy tűnik korrekt járgányt fogtam ki. (kopp-kopp!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2005.04.20 szerda, 18:27:00 »

Devlin!
 
Ha ennyire rossz véleménnyel vagy a kis hazánkban kapható gázolaj minőségéről, tudsz esetleg olyan olajtársaságot ajánlani, amely korrekt naftát árul? Vagy mind dettó? Mások tapasztalatait is várom! Kösz!
Szuszu
 
Sajnos a társaságok 99 százaléka Százhalombattáról, a MOL-tól veszi az alapanyagot.
Én Jet-nél tankolok, nekem bejött.
Igaz nekem benzines autóm van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2005.04.20 szerda, 18:30:00 »

Devlin!
 
Ha ennyire rossz véleménnyel vagy a kis hazánkban kapható gázolaj minőségéről, tudsz esetleg olyan olajtársaságot ajánlani, amely korrekt naftát árul? Vagy mind dettó? Mások tapasztalatait is várom! Kösz!
Szia Szuszu!
Nekem 8 évig volt dieselem , most cseréltem benzinesre.Van jó gőzolaj, amit a szennyződésről ír a Devlin az igaz, de.Azt is hozzá kell tenni, hogy a szenny jórésze a kutakon kerül az üa.-ba.A régi kutakon a tartály alján akár 8-10 cm iszap is van már amit persze havonta mérnek, csak nem takaritják mert az elég bonyolult és költséges mutatvány.Erre megoldás lehet, hogy uj kutakon tankolsz.A másik nagy gond hogy bizonyoz társaságoknál a szállító gondjaira van bízva hogy mennyi adalékot tesz a gázolajba betőltésnél, és hajnalban Battán amikor fázik a mókus azt ugy kifelejti ment a pinty csak mehessen már.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2005.04.20 szerda, 18:32:00 »

gázolajban szerintem az OMW, de Shellt semmiképpen nem ajánlom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2005.04.20 szerda, 19:27:00 »

Hello Smiley
 
Énis láttam rozsdásodó Mondit az ajtok nál felső gumi tomités ami a kaszniban van ott rozsdasodik az mitol lehet nem akartam hinni a szememnek a 12-éves mondeomon nem volt rohadas,az ajtok nál a fekete müanyag burkolat is full kopasok pedig csak 3éves a tobbség Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2005.04.20 szerda, 21:25:00 »

Sziasztok!
 
Januárban vettem mondeomat, ora szerint 84.000 km -el. Most 96.000 van benne és a napokban megszólalt a csapágy, egy elől és egy hátúl. Horribilis összeg főleg ahátsó...normális ez ennyi km-nél? Vagy valószinűsithető az orával való mahinálás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2005.04.20 szerda, 21:47:00 »

Szia Szuszu!
Nekem 8 évig volt dieselem , most cseréltem benzinesre.Van jó gőzolaj, amit a szennyződésről ír a Devlin az igaz, de.Azt is hozzá kell tenni, hogy a szenny jórésze a kutakon kerül az üa.-ba.A régi kutakon a tartály alján akár 8-10 cm iszap is van már amit persze havonta mérnek, csak nem takaritják mert az elég bonyolult és költséges mutatvány.Erre megoldás lehet, hogy uj kutakon tankolsz.A másik nagy gond hogy bizonyoz társaságoknál a szállító gondjaira van bízva hogy mennyi adalékot tesz a gázolajba betőltésnél, és hajnalban Battán amikor fázik a mókus azt ugy kifelejti ment a pinty csak mehessen már.
Frici
És mi a helyzet a kénnel?
Sajnos nem tesz jót a dízel rendszereknek sem.
A magyar üzemanyagok jórészének túl magas a kéntartalma.
Emiatt bukott hazánkban nagyot a Mondeokba rendelhető SCI benzines motor.
Ennek rendszere olyan, hogy ha sok ként észlel, automatikusan kénégető üzemmódba kapcsol.
Sajnos ez teljesítményvesztéssel jár.
Az SCI motornak kevesebbet kellene fogyasztania, mint az Duratec HE-nek. (Hagyományos MKIII 4 hengeres benzinmotor.)
Ezzel szemben?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2005.04.20 szerda, 22:21:00 »

Igen, 100.000km körül elfogadható a csapágy, legalábbis én már találkoztam hasonlóval...főleg a magyar utakon! Egyébként az hogy van, hogy én megveszem 6-7 millióért az autót, majd olyan körülmények között kell használnom, ami teljesen leamortizálja a futóművemet és szétrázza az autót?! Ezt ki fogja nekem megfizetni?!Na csak puffogok Smiley
A facelift meg azért kell, hogy a sok utángyártó cég ne tudja olyan hamar utángyártani a cuccokat, ezzel csökkentve a gyári alkatrészek forgalmát...
Bye
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 08:13:00 »

Hi !
 
nuh, tehat akkor rohadni vagy nem rohadni, ez itt a kerdes !
Az en verdam se rohad, pedig 10eves. Viszont ezek a kis apro rohadasok egy 3eves autonal elegge elkeseritenek 8( Foleg az ajto ablakanak a szegelye szokott puupozodni. Ok, nekem is pupos, de az enyim 10eves, az meg egy kb. 3eves jargany vot !? Hogy van ez ? Pedig valami 15ev atrozsdasodasi garit ad a gyar !?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 10:30:00 »

Hi !
 
nuh, tehat akkor rohadni vagy nem rohadni, ez itt a kerdes !
Az en verdam se rohad, pedig 10eves. Viszont ezek a kis apro rohadasok egy 3eves autonal elegge elkeseritenek 8( Foleg az ajto ablakanak a szegelye szokott puupozodni. Ok, nekem is pupos, de az enyim 10eves, az meg egy kb. 3eves jargany vot !? Hogy van ez ? Pedig valami 15ev atrozsdasodasi garit ad a gyar !?
 
bye
zacci
zacci,
 
szerintem nem szabadna rohadni neki, ha nem volt sérülve!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 11:16:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
thx.
 
Tehat akkor majdnem biztosan lehet allitani azt, hogyha ilyen rohadasra lelek egy 3eves jarganyon, akkor majdnem 100%, hogy azaz elem serult volt !?
Valaki ala tudna tamasztani az elmeletemet, akinek biztosan nem volt torve a verdaja es rohad/nem rohad ?
Ez ugye azert fontos, mert mostanaban szeretnek jarganyt venni, es igy egy rohadasfoltbol kapasbol meg lehetne allapitani, hogy "torott" volt a verda vagy sem. Ugye azt mar tisztaztuk, hogy az ajto levo muanyag ize kopik, tehat arrol nem lehet megitelni a verda valos eletkorat, illetve futasteljesitmenyet, max. azt, hogy 1nel tobbszor ultek az anyosulesen Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2005.04.21 csütörtök, 11:22:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
thx.
 
Tehat akkor majdnem biztosan lehet allitani azt, hogyha ilyen rohadasra lelek egy 3eves jarganyon, akkor majdnem 100%, hogy azaz elem serult volt !?
Valaki ala tudna tamasztani az elmeletemet, akinek biztosan nem volt torve a verdaja es rohad/nem rohad ?
Ez ugye azert fontos, mert mostanaban szeretnek jarganyt venni, es igy egy rohadasfoltbol kapasbol meg lehetne allapitani, hogy "torott" volt a verda vagy sem. Ugye azt mar tisztaztuk, hogy az ajto levo muanyag ize kopik, tehat arrol nem lehet megitelni a verda valos eletkorat, illetve futasteljesitmenyet, max. azt, hogy 1nel tobbszor ultek az anyosulesen Cool
 
bye
zacci
Zacci,
 
sztem mindenképp vizsgáld meg a kinézett járgányokat festékvastagság-mérővel. Az nem kamuzik, nem terel jobbra-balra, hanem kimutatja, hogy volt-e javítva és azt is, hogy nagyjából milyen minőségű a javítás.
 
Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.