Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 21:05:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 846 847 848 849 850 851 852 [853] 854 855 856 857 858 859 860 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13378691 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42600 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:33:41 »

Én azt gondoltam,hogy vészüzemben csak 80 km/h val tudok menni,
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42601 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:43:57 »

csak,ha full vákumos minden.turbó,egr.
ha már van 1 helyzetérzékelő az egr-en,akkor már öszvér.
de eu3 2003ig volt(hivatalosan)
Ez 2004. 6. havi. 116le.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42602 Dátum: 2017.05.16 kedd, 13:14:49 »

Sziasztok !

Februárban teljes kuplung , ékszíjakat - feszítőgörgőket, vízpumpát és termosztátot cseréltünk.

Azóta párszor előfordult, hogy kicsit magasabbra ment a hőfok, de egy kis fűtés ráadással rendeződött.

Ma kb 10 km alatt kifeküdt a mutató.  Amit észrevettem, hogy amikor kiszálltam a kocsiból nem ment a ventilátor pedig vízpumpa csere előtt mikor felmelegedett a víz percekig ment még amikor már nem is járt a motor.

Elképzelhető , hogy a ventilátor adta meg magát? Mit tudok megnézni, hogy esetleg  kitudjam szűrni a hibát.

Segítségeteket előre is köszönöm.

üdv : Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42603 Dátum: 2017.05.16 kedd, 14:04:20 »

Észrevettem olajszivárgást az olajhűtő két része között. A gyári robbantott ábrán nem mutat tömítést, hanem csak egyben az egészet.
Viszont találtam ilyet, ami elvileg ide való:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-COOLER-GASKET-SEAL-FITS-FORD-TRANSIT-MK6-2-0-Di-2-0-TDCi-2000-06/272576111946
Valaki, aki szedett már szét ilyet, meg tudná erősíteni, hogy ilyen tömítés megy bele?

Köszi!
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42604 Dátum: 2017.05.16 kedd, 16:19:27 »

Sziasztok! A p0251 es kódnak lehet köze a p406 os kódhoz?Egymás után mindegyik előjött.Esetleg ha már koszos az egr,dobhat üzemanyagrendszeri hibát is,vagy a kettőnek semmi köze egymáshoz?Előre is köszönöm a választ!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42605 Dátum: 2017.05.16 kedd, 17:02:21 »

Sziasztok !

Februárban teljes kuplung , ékszíjakat - feszítőgörgőket, vízpumpát és termosztátot cseréltünk.

Azóta párszor előfordult, hogy kicsit magasabbra ment a hőfok, de egy kis fűtés ráadással rendeződött.

Ma kb 10 km alatt kifeküdt a mutató.  Amit észrevettem, hogy amikor kiszálltam a kocsiból nem ment a ventilátor pedig vízpumpa csere előtt mikor felmelegedett a víz percekig ment még amikor már nem is járt a motor.

Elképzelhető , hogy a ventilátor adta meg magát? Mit tudok megnézni, hogy esetleg  kitudjam szűrni a hibát.

Segítségeteket előre is köszönöm.

üdv : Jasper

Ventilátort ki lehet vezérelni diagnosztikai eszközzel, és akkor kiderül, hogy jó-e. Vagy ha benyomod a klímát akkor is el kell indulnia.
Mit jelent a kicsit magasabbra ment? Mi az hogy kifeküdt? Merre?
Nekem ez a motor nyáron teljesen kuka ventilátorral sem melegedett túl annyira, hogy a mutató elinduljon a pirosba, csak a klíma kapcsolgatott le. Valami nagyon nem jó ott.

Sziasztok! A p0251 es kódnak lehet köze a p406 os kódhoz?Egymás után mindegyik előjött.Esetleg ha már koszos az egr,dobhat üzemanyagrendszeri hibát is,vagy a kettőnek semmi köze egymáshoz?Előre is köszönöm a választ!

Szerintem semmi köze.
Naplózva
Laci84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #42606 Dátum: 2017.05.16 kedd, 19:00:49 »

Sziasztok!  wave

Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket Wink
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)  angel
A "DELPHI  R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?

Előre is köszönöm a segítséget!  worship



Naplózva

Ford Mondeo 2002 -  2.0 TDCi 130 LE (MK3)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42607 Dátum: 2017.05.16 kedd, 19:04:00 »

Sziasztok!  wave

Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket Wink
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)  angel
A "DELPHI  R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?

Előre is köszönöm a segítséget!  worship





Csak delphi van, és azt a fajtát, ami bele való. Nézd meg a mostaniakon milyen kódú van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #42608 Dátum: 2017.05.16 kedd, 19:12:54 »

Sziasztok!  wave

Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket Wink
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)  angel
A "DELPHI  R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?

Előre is köszönöm a segítséget!  worship




http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #42609 Dátum: 2017.05.16 kedd, 19:21:51 »


Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2002 -  2.0 TDCi 130 LE (MK3)
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42610 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:34:38 »

Sziasztok! 2.0Tdci gyári kipufogó dobom a csoknál eltört hegeszteni lehet e vagy bontóbol egy másikat?Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #42611 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:40:31 »

Sziasztok! 2.0Tdci gyári kipufogó dobom a csoknál eltört hegeszteni lehet e vagy bontóbol egy másikat?Huh?
mindkettő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42612 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:43:44 »

Levettem a dobott ugye merr csak a gumi tartotta igy lehet használni az autót?? vagy a kis érzékeny lelke nem
fog 100 hibát tárolni??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #42613 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:45:15 »

Levettem a dobott ugye merr csak a gumi tartotta igy lehet használni az autót?? vagy a kis érzékeny lelke nem
fog 100 hibát tárolni??
nem fog.vizsgára ne vidd....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42614 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:47:11 »

Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Huh?  Valaki
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #42615 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:50:15 »

Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Huh?  Valaki
talán HZSolt92-t kérdezd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42616 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:58:09 »

talán HZSolt92-t kérdezd.
nem szoktam heggesztgetni az ilyet, 20körül lehet kapni hibátlan rendszert bontva, azt szoktam felcsavarozni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #42617 Dátum: 2017.05.16 kedd, 22:34:57 »

Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Huh?  Valaki



Jene Zsolt
Petneháza
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42618 Dátum: 2017.05.16 kedd, 23:35:23 »

Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA  szomoru1
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?  help help
Könyörgöm mondjatok valamit!!  Huh? Huh?
Elöre is köszi Smiley
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42619 Dátum: 2017.05.17 szerda, 06:48:21 »

Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA  szomoru1
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?  help help
Könyörgöm mondjatok valamit!!  Huh? Huh?
Elöre is köszi Smiley

Az EGR tisztitásnál a szivósort  is kipucoltátok és az EGR le kellet volna dugózni, akkor kevésbé füstöl
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #42620 Dátum: 2017.05.17 szerda, 06:50:10 »

Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA  szomoru1
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?  help help
Könyörgöm mondjatok valamit!!  Huh? Huh?
Elöre is köszi Smiley

Milyen színű a füst? Korom fekete vagy szürkés?

Volt pár ember akinél mégsem sikerült a porlasztófelújítás.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42621 Dátum: 2017.05.17 szerda, 07:18:44 »

Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA  szomoru1
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?  help help
Könyörgöm mondjatok valamit!!  Huh? Huh?
Elöre is köszi Smiley

Könyörgök. Nem ikes.

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42622 Dátum: 2017.05.17 szerda, 08:35:50 »

Az EGR tisztitásnál a szivósort  is kipucoltátok és az EGR le kellet volna dugózni, akkor kevésbé füstöl

A szivosor nem lett kipucolva. Ha az EGR-t ledugozzuk, nem fog hibakodot dobni?
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42623 Dátum: 2017.05.17 szerda, 08:49:59 »

A szivosor nem lett kipucolva. Ha az EGR-t ledugozzuk, nem fog hibakodot dobni?

Lesz hibakód !!! Nem azonnal de kb 3-5 inditás után . Az autód kevésbé fog füstölni és érezhetően nyomatékosabb is lesz hiszen nem fogod a motort a saját szarjával etettni☺☺☺☺ Ja és ha kipucoltad a szivosort meg lavakoltad az egrt !!kb 3-5 másodpercig csak tekerni fog a motor nem indul saját tapasztalat. Utána semmi próbléma . Egr vakoláshoz tökéletesen megteszi ha bevágsz két fémdobozos Hell energia italt , az egr tömitését ráteszed a szétvágott ücsis dobozra olloval kivágod ebből kell 2 db hogy fasza feszes legyen. Furratokat pedig szépen kiszúrod .. nekem igy van megcsinálva no problem... jó munkát
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #42624 Dátum: 2017.05.17 szerda, 11:37:26 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös 2.0 tdci, automata váltós autóm. A hiba, hogy 60-80 és 100-120 között rángat. De csak akkor, ha alacsony a fordulatszám. Ha kézzel váltok és ilyenkor magasabb fordulatszámon megy, semmi baja. Voltam váltósnál, nem az a baja. Voltam féltengelyesnél, nem az a baja. Valakinek valami ötlete? Porlasztó, adagoló vagy mi lehet? Hibakód nincs.

Előre is köszönöm a választ!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42625 Dátum: 2017.05.17 szerda, 11:49:17 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös 2.0 tdci, automata váltós autóm. A hiba, hogy 60-80 és 100-120 között rángat. De csak akkor, ha alacsony a fordulatszám. Ha kézzel váltok és ilyenkor magasabb fordulatszámon megy, semmi baja. Voltam váltósnál, nem az a baja. Voltam féltengelyesnél, nem az a baja. Valakinek valami ötlete? Porlasztó, adagoló vagy mi lehet? Hibakód nincs.

Előre is köszönöm a választ!

Mennyire alacsony olyankor a fordulatszám? Automata lévén én csak azt gyanusítanám elsőnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #42626 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:06:23 »

Mennyire alacsony olyankor a fordulatszám? Automata lévén én csak azt gyanusítanám elsőnek.

AndyA

Kb 2000 a fordulat. Vigyem el másik váltóshoz?

Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42627 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:22:20 »

Kb 2000 a fordulat. Vigyem el másik váltóshoz?

Csaba

2000 egy dízelnél nem alacsony fordulat, hanem normál üzemi. 1800 körül már kezd lenni turbonyomás, 2000-nél teljesen rendesen működik már minden. Alacsony az alapjárat fölötti, 1000-1500-ig tartomány lenne, amikor esetleg lehetne a motor hibája, hogy rángat.

De ha 2000-nél is rángat, akkor ott valaminek nagyon kehe van, és én elsőre a váltót gyanusítanám továbbra is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42628 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:26:26 »

Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből  kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42629 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:35:44 »

Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből  kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!

A legjobb, amit tehetsz, ha nem találkozol vele!
A gázolajszűrőtől kezdve a komplett üzemanyag rendszer felújításig bármi lehet belőle.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42630 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:36:13 »

Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből  kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!

Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42631 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:46:22 »

Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.

AndyA

Mostanában mindent utánam írsz, szinte ugyanazt....  vigyor3
(A másik a kuplungban van. Ha elolvasod az utolsó hsz-t, lehet megspórolnál egy beírást.  Cool )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #42632 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:49:40 »

2000 egy dízelnél nem alacsony fordulat, hanem normál üzemi. 1800 körül már kezd lenni turbonyomás, 2000-nél teljesen rendesen működik már minden. Alacsony az alapjárat fölötti, 1000-1500-ig tartomány lenne, amikor esetleg lehetne a motor hibája, hogy rángat.

De ha 2000-nél is rángat, akkor ott valaminek nagyon kehe van, és én elsőre a váltót gyanusítanám továbbra is.

AndyA

Most sikerült beszélni egy váltóssal, aki elmondta, hogy ez váltó probléma, nem is érti, hogy aki elsőre megnézte és ment vele, miért nem jött rá...

Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42633 Dátum: 2017.05.17 szerda, 12:56:43 »

Most sikerült beszélni egy váltóssal, aki elmondta, hogy ez váltó probléma, nem is érti, hogy aki elsőre megnézte és ment vele, miért nem jött rá...

Csaba

Lassan elmehetek autóreszelőnek... Smiley

GSR, vigyázz, jön a konkurrencia! Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42634 Dátum: 2017.05.17 szerda, 13:00:57 »

Lassan elmehetek autóreszelőnek... Smiley

GSR, vigyázz, jön a konkurrencia! Cheesy

AndyA

Nincs mitől félnem....  Kényelmes a fotel?  nyes
Annyit olvastál ilyenekről már, hogy nem csak a kosz ragadt rád.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.17 szerda, 13:32:33 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42635 Dátum: 2017.05.17 szerda, 14:11:22 »

Nincs mitől félnem....  Kényelmes a fotel?  nyes
Annyit olvastál ilyenekről már, hogy nem csak a kosz ragadt rád.  hehe


Te is mennyit tanultál a fotelban... Hát még mi...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42636 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:49:02 »

A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.

(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni  vigyor3)

Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.

Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42637 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 11:33:10 »

Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.

AndyA
Köszönöm a választ!Akkor kezdem a GO szűrő cserével,hátha megoldódik.
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 11:42:42 írta Zsolteey » Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42638 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 11:55:47 »

Válasz
A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni  vigyor3)

Válasz

Csak nem egy PCI slot fedőlemez?  taps
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42639 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 12:09:03 »

A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.

(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni  vigyor3)

Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.

Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?

Beszélj a bontósokkal, és vegyél meg egyben valami rendszert.

Én anno MK2 Krisztiántól kaptam egy utángyártott, 63 mm-es, rozsdamentes szettet. Szóval ki lehet fogni igen jót is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42640 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 12:22:34 »

Csak nem egy PCI slot fedőlemez?  taps

De bizony hogy az  eplus2

Beszélj a bontósokkal, és vegyél meg egyben valami rendszert.

Én anno MK2 Krisztiántól kaptam egy utángyártott, 63 mm-es, rozsdamentes szettet. Szóval ki lehet fogni igen jót is.

AndyA

Rákérdezek akkor hogy mijük van  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42641 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 13:46:26 »

De bizony hogy az  eplus2

Rákérdezek akkor hogy mijük van  worship


Ha nem muszáj azonnal lenni valaminek, akkor esélyesebb. Az én rendszerem olyan, hogy méternél hosszabb darab nincs benne, vagy 4-5 cső, dob, miegyéb. Gondolom, úgy csináltatta a gazdája, hogy beférjen a csomiba. Smiley

Viszont utána volt 3 óra a kipufogósnál, hogy beigazítsa úgy, hogy ne zörögjön-kopogjon mindenfelé... Szóval így lesz a 25 ezres kipukészletből 45 ezres kiadás. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42642 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 15:18:53 »

Ha nem muszáj azonnal lenni valaminek, akkor esélyesebb. Az én rendszerem olyan, hogy méternél hosszabb darab nincs benne, vagy 4-5 cső, dob, miegyéb. Gondolom, úgy csináltatta a gazdája, hogy beférjen a csomiba. Smiley

Viszont utána volt 3 óra a kipufogósnál, hogy beigazítsa úgy, hogy ne zörögjön-kopogjon mindenfelé... Szóval így lesz a 25 ezres kipukészletből 45 ezres kiadás. Cheesy

AndyA

Ráér igazából. Szeptemberben megy vizsgára, és igazából amiatt érdekes. Nem hangos, nem zörög, nem hörög így sem  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42643 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 16:47:16 »

A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.
(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni  vigyor3)

Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.

Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?
eu4eken már nincs középdob. simán jó rá a középdob nélküli, nem lesz hangosabb

vegyél egy hibátlan bontott rendszert és le van tudva megint 5 évre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42644 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 17:04:41 »

eu4eken már nincs középdob. simán jó rá a középdob nélküli, nem lesz hangosabb

vegyél egy hibátlan bontott rendszert és le van tudva megint 5 évre

Az enyém eu4, aztán mégis van rajta, gyári katalógus szerint is  vigyor3

Keresek bontottat  eljen
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42645 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 10:37:41 »

Sziasztok. Tegnap arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ugy 100 környékén rázkodik az autó pontosan nem tudom mi az .. kuplungot kinyomom nem érzem hogy ütne valamelyik gumi. Valaki találkozott már ilyenel?? Féltengely? Kettőstömegű?? Szálszakadt gumi.?? Futomű?? 2005 2.0 tdci mondeo kombi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42646 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 10:53:19 »

Sziasztok. Tegnap arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ugy 100 környékén rázkodik az autó pontosan nem tudom mi az .. kuplungot kinyomom nem érzem hogy ütne valamelyik gumi. Valaki találkozott már ilyenel?? Féltengely? Kettőstömegű?? Szálszakadt gumi.?? Futomű?? 2005 2.0 tdci mondeo kombi

Sok dolog lehet. Féltengelycsukló, jobb féltengely támcsapágy, centírozatlan gumi. Kísérletezni kell, hogy hátha máskor is csinálja, és próbálni szűkíteni a kört.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #42647 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 22:15:32 »

Otthon annyit mászkáltam, hogy kifogyott a legutolsó osztrák tankolás, így elég pontosan belőttem, hogy mennyit tankolok az ÖMV-nél, amivel még éppen kiérek. Ha már homár, legyen kövér alapon hozzáöntöttem egy adag Liqui Moly injektortisztítót is. Tetszett neki a dolog, mire kiértem Bécsbe, harapósabban közlekedett az autó, mint eddig. Azután a német pályán a "tesztszakaszokon" simán hozta is a korábbi 190 helyett a 200-at, illetve a másik szakaszon a 203-at. Ez még mindig nem annyi, mint lenni kellene neki, de ezt betudom a 225-ös gumiknak meg a majdnem 340 ezer km-nek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42648 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 22:21:35 »

Ehhez még hozzájöhet az is, hogy vékonyabb ruházatban ültél a kocsiban, másik cipő volt rajtad....és még sz.rás után is voltál.  eplus2
Szép dolog, hogy az ember szinte bármit be tud képzelni és megideologizálni.  hehe

Mennyi a változás, ha bal kézzel tankolsz és nem jobbal?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42649 Dátum: 2017.05.23 kedd, 06:02:32 »

Ehhez még hozzájöhet az is, hogy vékonyabb ruházatban ültél a kocsiban, másik cipő volt rajtad....és még sz.rás után is voltál.  eplus2
Szép dolog, hogy az ember szinte bármit be tud képzelni és megideologizálni.  hehe

Mennyi a változás, ha bal kézzel tankolsz és nem jobbal
Roll Eyes

Az olyan mintha más csinálná  angel
Naplózva
Oldalak: 1 ... 846 847 848 849 850 851 852 [853] 854 855 856 857 858 859 860 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.