Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:20:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1793500 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Miki4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2021.07.01 csütörtök, 23:23:31 »

Tudtommal a Hybridbe nem 0W30 hanem 5W30 olaj kell, ami fele anyiba kerül.
És így ki is jön a matek.

5W20
5500+ÁFA/L
Naplózva

Mondeo Vignale Hybrid
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2021.07.02 péntek, 11:05:07 »

A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?  

Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket

WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.

A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!

Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!

A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.

A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.

De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.  

A Fordtól a kérdésemre az alábbi választ kaptam:

"Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával, illetve válaszadásunkig tanúsított türelmét.

A FordPass Connect modemmel nem rendelkező járművek esetében a Live Traffic szolgáltatás az okostelefon és a SYNC 3 navigációs rendszer összekapcsolásával, AppLinken keresztül érhető el. Ilyen esetben az AppLink térképalkalmazásaival – mint a Google Maps, Sygic vagy Waze – tudja a Live Trafficet használni. (A Waze kapcsán szeretnénk tájékoztatni, hogy Android-on nem támogatja a rendszer, így a Google Mapsot vagy Sygicet használhajta Android készülék birtokában.) Erre vonatkozóan az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/applink-sync3#
 
Videós segítség az Applink használatával kapcsolatban az alábbi linken érhető el:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-applinkkel

Reméljük, hogy az általunk adott tájékoztatás megfelelő segítséget nyújt az Ön számára. További kérdés esetén lépjen velünk ismételten kapcsolatba!"
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2021.07.02 péntek, 11:32:32 »

A Fordtól a kérdésemre az alábbi választ kaptam:

"Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával, illetve válaszadásunkig tanúsított türelmét.

A FordPass Connect modemmel nem rendelkező járművek esetében a Live Traffic szolgáltatás az okostelefon és a SYNC 3 navigációs rendszer összekapcsolásával, AppLinken keresztül érhető el. Ilyen esetben az AppLink térképalkalmazásaival – mint a Google Maps, Sygic vagy Waze – tudja a Live Trafficet használni. (A Waze kapcsán szeretnénk tájékoztatni, hogy Android-on nem támogatja a rendszer, így a Google Mapsot vagy Sygicet használhajta Android készülék birtokában.) Erre vonatkozóan az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/applink-sync3#
 
Videós segítség az Applink használatával kapcsolatban az alábbi linken érhető el:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-applinkkel

Reméljük, hogy az általunk adott tájékoztatás megfelelő segítséget nyújt az Ön számára. További kérdés esetén lépjen velünk ismételten kapcsolatba!"
ahogy mondtam. vigyor3    http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1189930#msg1189930
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:58:26 »

Remélem jó helyen kérdezek.
Mióta van sync 3? Hanyas évjárattól?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:59:12 »

Remélem jó helyen kérdezek.
Mióta van sync 3? Hanyas évjárattól?

2016 5-6. hó kb
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:01:41 »

2016 5-6. hó kb

Nagyon tetszik a sync 3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:06:41 »

Nagyon tetszik a sync 3.
19-20tól az újak jobbak is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:19:27 »

Nagyon tetszik a sync 3.

Jópofa, főleg a carplay miatt. Grafikában a megjelenése kicsit butább. Van benne bőven bug sajnos, de azért működik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2021.07.20 kedd, 15:21:30 »

2.0 TDCI olajleeresztő tömítőgyűrű a drága (3000 HUF) gyári FORD helyett próbáltatok már olcsóbb más gyártó tömítő gyűrűjét, amely tökéletesn tömít?

« Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:23:20 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2021.07.20 kedd, 15:23:43 »

2.0 TDCI olajleeresztő tömítőgyűrű a drága (3000 HUF) gyári FORD helyett próbáltatok már olcsóbb más gyártó jól tömítő gyűrűjét?


Méret  alapján  Viton gyűrűt veszel kb 300ft...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2021.07.20 kedd, 15:42:19 »

Méret  alapján  Viton gyűrűt veszel kb 300ft...

A Ford gyári száma alapján ezeket találta:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/oen/1871600?sort_categories%5B0%5D=135

Mind a három gyűrű más méretű, és hogy melyik a jó az egy nagy kérdés?

Szerkesztve:
A gyári Ford méretet is megtaláltam:
Külső átmérő [mm]: 37
Belső átmérő [mm]: 31
Vastagság [mm]: 3.3  
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:46:37 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2021.07.20 kedd, 17:21:45 »

Méret  alapján  Viton gyűrűt veszel kb 300ft...
annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2021.07.20 kedd, 19:19:45 »

annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5

Hol lehet kapni kompletten a dugót 3eFt-ért?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2021.07.20 kedd, 21:02:39 »

Hol lehet kapni kompletten a dugót 3eFt-ért?
az autószerelődnél vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2021.07.20 kedd, 22:51:16 »

annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5

Szerintem meg pont az vesz mk5-öt, aki nem negdei hogy átbaxxák egy 20 ftos gumigyűrűvel 3000 ft-ra. nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2021.07.20 kedd, 23:07:08 »

Szerintem meg pont az vesz mk5-öt, aki nem negdei hogy átbaxxák egy 20 ftos gumigyűrűvel 3000 ft-ra. nyes
szóval akinek nincs erre ennyi pénze, annak jó az mk5, értem vigyor3

https://autoalkatreszed.hu/list/article/8996835/.html?gclid=Cj0KCQjw6NmHBhD2ARIsAI3hrM3Qmd_p5adiSaBu3_eUd9xTF7DhzGXEjNwNO4v11NTpd8nkrd-KCCYaAnbxEALw_wcB
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2021.07.21 szerda, 08:36:20 »


Köszi az infót. Fölösleges egymásnak esni, nem vagyunk mi politikusok. A Mondeo.hu arról szól vagy kellene szólnia, hogy egymásnak kölcsönösen segítünk.
Azért tettem fel a kérdést mert szerintem is elég lenyúlás egy gumigyűrűért elkérni ekkora összeget.
  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2021.07.21 szerda, 09:14:52 »

Köszi az infót. Fölösleges egymásnak esni, nem vagyunk mi politikusok. A Mondeo.hu arról szól vagy kellene szólnia, hogy egymásnak kölcsönösen segítünk.
Azért tettem fel a kérdést mert szerintem is elég lenyúlás egy gumigyűrűért elkérni ekkora összeget.
  
már nem ez a küldetés sajnos. Csak farok méregetés megy...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2021.07.21 szerda, 09:58:59 »


De miért kell megvenni a műanyagot is, ha elég csak a gumigyűrű?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2021.07.21 szerda, 12:19:45 »

De miért kell megvenni a műanyagot is, ha elég csak a gumigyűrű?
1, műanyag+hő=kérdőjeles élettartam.
2, műanyag a rögzítőfül is, ha törik akkor kiesik.

inkább ezt vegyél ennyiért, mint motort, mert kipotyogott a helyéről és oda az olaj.
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.21 szerda, 12:24:12 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2021.07.21 szerda, 12:22:30 »

már nem ez a küldetés sajnos. Csak farok méregetés megy...
meg a taknyolás viton gyűrűvel vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2021.07.21 szerda, 14:41:53 »

meg a taknyolás viton gyűrűvel vigyor3 nyes
a gyári nem tudja azt élettartamban, mint egy viton gyűrű.
De ehhez hiányzik még vagy 20 év... Wink nyes wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2021.07.21 szerda, 16:00:12 »

a gyári nem tudja azt élettartamban, mint egy viton gyűrű.
De ehhez hiányzik még vagy 20 év... Wink nyes wave
hogyne nyes inkább 30, nem? hehe ha az az anyagminőség kellene oda, akkor gyáriban is azt kapott volna...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2021.07.21 szerda, 21:09:11 »

hogyne nyes inkább 30, nem? hehe ha az az anyagminőség kellene oda, akkor gyáriban is azt kapott volna...
kizárt.Sosem kellene cserélni,főleg nem minden olajcserénél.
Abban viszont igazad van, hogy mindenki azt csinál amit akar. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2021.07.21 szerda, 21:39:03 »

1, műanyag+hő=kérdőjeles élettartam.
2, műanyag a rögzítőfül is, ha törik akkor kiesik.

inkább ezt vegyél ennyiért, mint motort, mert kipotyogott a helyéről és oda az olaj.

Na ezt nem gondoltam volna, mondjuk az egész alja műanyag.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2021.07.21 szerda, 21:41:31 »

Na ezt nem gondoltam volna, mondjuk az egész alja műanyag.
ja.olajteknőt is cserélhetsz minden 3ik olajcserekor... taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 00:47:17 »

kizárt.Sosem kellene cserélni,főleg nem minden olajcserénél.
Abban viszont igazad van, hogy mindenki azt csinál amit akar. vigyor3
pontosan, de ha a gyári előírásokat nézzük akkor minden tömítés, ógyűrű szimering 1x használatos. napi szinten látom ezeket, sokszor elég lenne a gyári előírásokat betartani és elég sokat lehet vele spórolni egy esetleges motorkuka opcióhoz képest
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 00:48:04 »

ja.olajteknőt is cserélhetsz minden 3ik olajcserekor... taps
vezérlés cserekor láttam már szépet amikor az okos aláemelt mint a sima alu/vas teknőnek hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 09:52:38 »

vezérlés cserekor láttam már szépet amikor az okos aláemelt mint a sima alu/vas teknőnek hehe
hülyeség ellen nincs orvosság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 10:00:07 »

pontosan, de ha a gyári előírásokat nézzük akkor minden tömítés, ógyűrű szimering 1x használatos. napi szinten látom ezeket, sokszor elég lenne a gyári előírásokat betartani és elég sokat lehet vele spórolni egy esetleges motorkuka opcióhoz képest
nem is ez volt kérdéses.
Egy doboz gyufát nem vesz az ember 5000 Ft ért.
Nyilván az arány lehet vita téma.
C maxnak a kulcs helye egy záró dugoval van lezárva. Hibás volt a körme,kiesett. 1 hónapos volt az autó. Mondom veszek egyet fordéktól. 12 e Ft. Karma anyátokat,cseréljetek gariba. Az ügyintéző  nézett mint a moziban. Mondom neki ha az 50 Ft os műanyag xart 1500ert adják 1000x es haszonnal,leszarnám. De 12 ért dolgozzanak meg ők is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 15:32:03 »

nem is ez volt kérdéses.
Egy doboz gyufát nem vesz az ember 5000 Ft ért.
Nyilván az arány lehet vita téma.
C maxnak a kulcs helye egy záró dugoval van lezárva. Hibás volt a körme,kiesett. 1 hónapos volt az autó. Mondom veszek egyet fordéktól. 12 e Ft. Karma anyátokat,cseréljetek gariba. Az ügyintéző  nézett mint a moziban. Mondom neki ha az 50 Ft os műanyag xart 1500ert adják 1000x es haszonnal,leszarnám. De 12 ért dolgozzanak meg ők is.
én se a felelsleges pénzszórás mellett szoktam kampányolni, de vannak esetek, ahol a nem éri meg a kockázat vállalás. otthon neked lehet hirtelen megspórolt 1500ft-nak tűnik éskijön belőle egy tábla csoki vagy akármi, az én esetemben ha ilyet csinálok és gond van akkor (pl kiesik elfolyik az olaj, stb) akkor én nyelem be. ha hoztam mindent hozzá egy helyről akkor számla, munkalap, stb kapcsolatában elindul a garancia és majd ők kiköhögik a lecsapágyasodott/beállt motort. ha te hoztad az alkatrészt majd te lejátszod velük (spoiler alert: magánembert úgy lepattintják mint a xart az évenkénti 2x20000ft-os vásárlásával).
részemről se éri meg a kockázat vállalást, de az ügyfél részéről sem, hogy 1500ft-ért ne legyen 2-4 hétig autója. legalábbis én így gondolom és vagyok abban a szerencsés helyzetben hogy az ügyfeleim is, ha meg valamelyik utcáról beeső harcos nem, akkor szintén vagyok abban a helyzetben, hogy mondhatok nemet a munkára wave

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 21:28:47 »

én se a felelsleges pénzszórás mellett szoktam kampányolni, de vannak esetek, ahol a nem éri meg a kockázat vállalás. otthon neked lehet hirtelen megspórolt 1500ft-nak tűnik éskijön belőle egy tábla csoki vagy akármi, az én esetemben ha ilyet csinálok és gond van akkor (pl kiesik elfolyik az olaj, stb) akkor én nyelem be. ha hoztam mindent hozzá egy helyről akkor számla, munkalap, stb kapcsolatában elindul a garancia és majd ők kiköhögik a lecsapágyasodott/beállt motort. ha te hoztad az alkatrészt majd te lejátszod velük (spoiler alert: magánembert úgy lepattintják mint a xart az évenkénti 2x20000ft-os vásárlásával).
részemről se éri meg a kockázat vállalást, de az ügyfél részéről sem, hogy 1500ft-ért ne legyen 2-4 hétig autója. legalábbis én így gondolom és vagyok abban a szerencsés helyzetben hogy az ügyfeleim is, ha meg valamelyik utcáról beeső harcos nem, akkor szintén vagyok abban a helyzetben, hogy mondhatok nemet a munkára wave


ez is szempont.Ebben hiszel,és biztosítod magad.
 Nem vitaképp,csak társalogva.
Az autóiparban készített összes műanyagnak tartalmaznia kell minimum 30-40% üvegszálat,  és vannak 50-70% al is.Ettől  lesz bitang szívós,illetve a jó alapanyag választástól-akár keverékek.Mint ahogy az olajteknőt, a szelepfedelet,és egy csomó külsö és belső motoralkatrészt készítenek  műanyagból,ami korábban fém volt.
Na most ez a leeresztő csavar pont semmilyen kritikus terhelésnek nincs kitéve.Még a hő sem számít neki,250fokig hőálló anyagból  készítik.
A kis beforduló fülön nem is feszül,mert az Ó gyűrű tömít egy belső átmérőbe,ahová kézzel feltolod, majd amikor elfordítod,legalább 2tized löttyenése van a dugónak függőleges irányba,azaz merőlegesen az Ó gyűrűre.Ergo soha nem fog eltörni magától,kivéve ha szándékosan eltöri a delikvens.Ahogy akár egy újat is,adott esetben.És nem a fülön ütközik elfordításkor,hanem a legnagyobb átmérőjén van egy Poka Yoke alak,ami biztosítja a pozíciót.Így még eltörni is nehéz.
Marad kritikus  alkatrész a száz ft-os Ó gyűrű 3ért.Ami éppen annyit bír ki,amennyit kikell bírnia,Az olajcsere ciklust.Míg az iparban alkalmazott Viton igazi túlélö a gyárihoz képest 300ft ért,amit szintén lehet olajcserénként cserélni,ha valaki akarja,de ha nem,akkor is nyugodt szívvel vissza lehet tenni,akár többször is.
És ha valóban egy ilyen alkatrész kockázatot jelentene a gyártónak, nem ezzel lett volna szerelve az autót.Csak 2 garis motor lett volna csapágyas ilyen hiba miatt,már menne visszahívásban a csereakció bármi másra.Ehhez képest 16 óta szerelik szinte az össze modellbe ugyanígy,és nemtom hány másik márkába.
Én inkább az egyetlen fém alkatrészt tartom gyengusznak rajta.A rögzítő acél pöcköt.Az olyan könnyen jár ki be,mint lófax a lakodalomba.Ha az kihullik,akkor a dugó is eséllyel kieshet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 22:11:37 »

ez is szempont.Ebben hiszel,és biztosítod magad.
 Nem vitaképp,csak társalogva.
Az autóiparban készített összes műanyagnak tartalmaznia kell minimum 30-40% üvegszálat,  és vannak 50-70% al is.Ettől  lesz bitang szívós,illetve a jó alapanyag választástól-akár keverékek.Mint ahogy az olajteknőt, a szelepfedelet,és egy csomó külsö és belső motoralkatrészt készítenek  műanyagból,ami korábban fém volt.
Na most ez a leeresztő csavar pont semmilyen kritikus terhelésnek nincs kitéve.Még a hő sem számít neki,250fokig hőálló anyagból  készítik.
A kis beforduló fülön nem is feszül,mert az Ó gyűrű tömít egy belső átmérőbe,ahová kézzel feltolod, majd amikor elfordítod,legalább 2tized löttyenése van a dugónak függőleges irányba,azaz merőlegesen az Ó gyűrűre.Ergo soha nem fog eltörni magától,kivéve ha szándékosan eltöri a delikvens.Ahogy akár egy újat is,adott esetben.És nem a fülön ütközik elfordításkor,hanem a legnagyobb átmérőjén van egy Poka Yoke alak,ami biztosítja a pozíciót.Így még eltörni is nehéz.
Marad kritikus  alkatrész a száz ft-os Ó gyűrű 3ért.Ami éppen annyit bír ki,amennyit kikell bírnia,Az olajcsere ciklust.Míg az iparban alkalmazott Viton igazi túlélö a gyárihoz képest 300ft ért,amit szintén lehet olajcserénként cserélni,ha valaki akarja,de ha nem,akkor is nyugodt szívvel vissza lehet tenni,akár többször is.
És ha valóban egy ilyen alkatrész kockázatot jelentene a gyártónak, nem ezzel lett volna szerelve az autót.Csak 2 garis motor lett volna csapágyas ilyen hiba miatt,már menne visszahívásban a csereakció bármi másra.Ehhez képest 16 óta szerelik szinte az össze modellbe ugyanígy,és nemtom hány másik márkába.
Én inkább az egyetlen fém alkatrészt tartom gyengusznak rajta.A rögzítő acél pöcköt.Az olyan könnyen jár ki be,mint lófax a lakodalomba.Ha az kihullik,akkor a dugó is eséllyel kieshet.

láncvezető és egyéb műanyag dolgok is törnek, azokban pedig nagyobb arányban van üvegszál. tudok olyanról is képet mutatni, akár átugrott vezérléssel karöltve is. és minderre minimális km-nél is képes, mégse volt rájuk visszahívás, de még változtatás se nagyon, hogy később jobb legyen.

vannak ettől a psa megoldástól kreténebbek is, pl vag-nál


itt pl csak egy műanyag retesz akad be, ha betekerted


jó az amíg nincs baj, de ha van akkor meg nagy baj van. és akkor jön a kunklúzió, hogy ha cserélve lett volna akkor meg lehetett volna előzni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2021.07.29 csütörtök, 09:20:57 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja vettem észre hogy az 1 éves autó hűtőfolyadék szintje a minimum alatt van. Felhívtuk a helyi Ford szervízt, azt mondták hogy töltsük fel és figyeljük. A cégnél még 2 ugyanilyen idős Mondeo van, mindkettőnél rettenetesen csökkent a hűtőfolyadék. Múlt héten megint elég kevés volt mindhárom autónál, ezért bevittük a Fordhoz, ahol speciális nagynyomású eszközre rakták mindhárom autót. MIndegyiknél jelez szivárgást az eszköz, de nem tudják hogy hol. Jelenleg megy a fejvakarás, jelezték a Ford felé is a hibát... Ha többet tudok, majd jelzek...
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2021.07.29 csütörtök, 10:11:25 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja vettem észre hogy az 1 éves autó hűtőfolyadék szintje a minimum alatt van. Felhívtuk a helyi Ford szervízt, azt mondták hogy töltsük fel és figyeljük. A cégnél még 2 ugyanilyen idős Mondeo van, mindkettőnél rettenetesen csökkent a hűtőfolyadék. Múlt héten megint elég kevés volt mindhárom autónál, ezért bevittük a Fordhoz, ahol speciális nagynyomású eszközre rakták mindhárom autót. MIndegyiknél jelez szivárgást az eszköz, de nem tudják hogy hol. Jelenleg megy a fejvakarás, jelezték a Ford felé is a hibát... Ha többet tudok, majd jelzek...

Nem értem a fejvakarást, mert típushiba...  nyes

Szóval két helyen tud szivárogni, ha éppen nem a hengerfej tömítésen megy át.
A hűtő egyik sarka.
A vízpumpa.

Mindkettőt úgy tervezték, hogy nem látszik a szivárgás az autó alatt.  hehe Viszont egy kicsit tapasztaltabb autószerelő mindkettőt megtalálja.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2021.07.29 csütörtök, 11:27:06 »

Nem értem a fejvakarást, mert típushiba...  nyes

Szóval két helyen tud szivárogni, ha éppen nem a hengerfej tömítésen megy át.
A hűtő egyik sarka.
A vízpumpa.

Mindkettőt úgy tervezték, hogy nem látszik a szivárgás az autó alatt.  hehe Viszont egy kicsit tapasztaltabb autószerelő mindkettőt megtalálja.

De ezekről a márkszervíz nem tud?
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2021.07.29 csütörtök, 19:58:47 »

De ezekről a márkszervíz nem tud?

Biztos ,hogy tudnak róla,nem egyedi eset.Az enyém fél éves volt,mikor gariban cserélték a vízpumpát,azóta semmi fogyás kb 50e km alatt.Kopp,kopp,kopp.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2021.07.31 szombat, 06:44:30 »

Biztos ,hogy tudnak róla,nem egyedi eset.Az enyém fél éves volt,mikor gariban cserélték a vízpumpát,azóta semmi fogyás kb 50e km alatt.Kopp,kopp,kopp.
Lásd még: tdci motorok topik...
Lehet, már várják a végét... Inkább cserélnek minden ilyesmit "gariba", mint bármit is beleöljenek egy kifutott modellbe   szomoru1
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2021.07.31 szombat, 07:06:20 »

Lásd még: tdci motorok topik...
Lehet, már várják a végét... Inkább cserélnek minden ilyesmit "gariba", mint bármit is beleöljenek egy kifutott modellbe   szomoru1

passz. Az is lehet,hogy csak valami hitvány minőségű vízpumpák voltak tól-ig,amire nem akartak visszahívást elrendelni.Egy barátom decemberben cserélte a 16-os benzines mk5-öt,diesel fl mk5-re,neki egyikkel sem jött elő semmi hiba.Mondjuk az újban még csak kb 10e km van.
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2021.08.11 szerda, 06:52:49 »

Sziasztok! Adott egy 2018 novemberi Mondeo, amit kinéztem. Az Alvázszám alapján a következőt hozza:
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül

Érdeklődnék, hogy tudja valaki, hogy ez az ütközés enyhítő rendszer ez pontosan mit takar? Köszönöm!  worship
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2021.08.11 szerda, 12:30:42 »

Sziasztok! Adott egy 2018 novemberi Mondeo, amit kinéztem. Az Alvázszám alapján a következőt hozza:
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül

Érdeklődnék, hogy tudja valaki, hogy ez az ütközés enyhítő rendszer ez pontosan mit takar? Köszönöm!  worship

https://www.ford.hu/erdeklodoknek/fedezze-fel/innovativ-technologia/biztonsag-es-vedelem/utkozesmegelozo-rendszer-gyalogosfelismero-rendszerrel

Szerintem ez.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 01:21:31 »

Sziasztok,

ezt az alvázszámot le tudná valaki kérdezni? WF0FXXWPCFGE22280

Előre is köszi. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 08:04:09 »

Sziasztok,

ezt az alvázszámot le tudná valaki kérdezni? WF0FXXWPCFGE22280

Előre is köszi. worship
Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Shadow Black (Mica)
Alvázszám (VIN):   WF0FXXWPCFGE22280


 
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   26.08.2016
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   10-es szériák
Motor:   2,0l Duratorq 150LE
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Shadow Black (Mica)
Belső anyag:   Prada / Ebony
 
Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első ajtóküszöb védő lemez - MIC
 Belső Csomag nélkül
 Fényszóró működtetés nélkül
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Manuális ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Marketing Flex Elők Csomag 3
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 RSO díszítés nélkül
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 VP alkalmazás címke nélk
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Tükrözött üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Konzol - Zárt tárolóval
 Cup Holders (2) - Row 1
 Belső borítás - PVC/műbőr
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Elso lábszonyeg emblémával
 Hátsó padlószőnyegek - 2. szint
 Oldalablak-fólia nélkül
 1. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktérburkolattal
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 zajszigetelő csomag nélkül
 Belső elválasztás nélkül
 Alsó rácsszegély, színes
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsom. - króm
 Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 tompítható visszapillantótükörrel
 Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Vezetőülés állító - Kar
 Utasülés állító - Kar
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. pohártartóval
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 With Trailer Sway Control (TSC)
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 távirányított nyitás nélkül
 Automatic Gearshift
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Rear Bumper Load Protector
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb oldali függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6,5 X 16
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály T
 Hátsó rugó terhelésosztály-I
 Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
 Kipu.cső hossz. nélkül
 Elektromos rögzítőfékkel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 GWP kevesebb, mint 150
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Alap analóg műszeregység
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség nélkül
 Sebességkorl. tábla felism. nélkül
 HMI kezelőfelület 4
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszer nélkül
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod kétcsat/5. csat/TMC/PD
 8 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync III
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Kamera nélkül
 Színkódos ködlámpa kerettel
 Halogén fényszóróval
 nappali világítással
 Első ködlámpával No. 2
 Világítás csomagok nélkül
 Belső fény csom nélk
 etőbe szerelt olvasólámpával
 With Dome/Cargo Light
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Less Interior Courtesy Lamp
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Fényszóró Szabályzás nélkül
 Ford Division származék
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 00:08:20 »

Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?

Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.

Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?  gun  smile
Naplózva
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 05:13:24 »

Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?

Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.

Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?  gun  smile


Ez nem külön akksiról mükszik?Lehet az gyenge már. Most nincs időm utána olvasni,csak egy tipp.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 06:39:01 »

Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?

Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.

Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?  gun  smile
diag javasolt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 07:51:56 »

Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?

Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.

Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?  gun  smile

Tehát azt meg lehet állapítani, hogy nem a belső térérzékelőnél van a gond.

A motorháztetőt, annak kapcsolóját nézném meg először... 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 14:07:23 »

Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?

Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.

Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?  gun  smile

Ha van kettős központi zárad, akkor gyári Thatcham 1 Riasztóberendezésed van, ami belsőtér-érzékelős, külön akkumulátoros és emelésérzékelős. Azaz szerintem ennek az aksija gyengélkedik, én ezt nézném meg először.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 17:40:41 »

Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Shadow Black (Mica)
Alvázszám (VIN):   WF0FXXWPCFGE22280


 
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   26.08.2016
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   10-es szériák
Motor:   2,0l Duratorq 150LE
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Shadow Black (Mica)
Belső anyag:   Prada / Ebony



Köszi worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2021.09.03 péntek, 08:44:25 »

Ha van kettős központi zárad, akkor gyári Thatcham 1 Riasztóberendezésed van, ami belsőtér-érzékelős, külön akkumulátoros és emelésérzékelős. Azaz szerintem ennek az aksija gyengélkedik, én ezt nézném meg először.

Köszönöm _Mindenkinek_ az ötleteket!  Smiley

1 hétig nem fog most történni semmi, utána tudom vinni valahova, kíváncsi leszek mi lesz a megoldása. Jobban belegondolva utóbbi 1-2 hónapban is előfordult 1-2x olyan, hogy lezártam az autót és egyből riasztott, kinyitottam, bezártam aztán jó volt. Jó lenne jelentőséget tulajdonítanom ezeknek jobban.  Grin

SZVSZ ez a riasztó dolog profibban is meglehetne oldva: teljes kikapcsolási lehetőség nem ártana hozzá. Smiley
Legalábbis este fél11kor nem volt egyszerű élethelyzet teljesen védett helyet találni az autónak, ahol nyitott ajtókkal és slusszkulccsal az autóban ott lehet hagyni + persze, hogy ne riasszon random módon közterületen.
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.03 péntek, 14:47:58 írta sadam1989 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.