Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 20:29:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2141410 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.10.28 szerda, 12:40:27 »

Hidegen elég nehezen kapcsol a váltó, tövig kinyomott kuplunggal is, 1-esből 2-esbe, iletve elég nehéz betenni 1-be induláskor.
A többi fokozatnál nincs gond, azok bekattannak szépen. (2-3 ; 3-4 ; 4-5 ; 5-6)
Ahogy felmelegszik, utána tökéletes. Amióta megvettem nem volt benne váltóolaj cserélve, lehet, hogy nem ártana?
Nekem friss olajjal is csinálja...  wave
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.10.28 szerda, 20:11:41 »

Nagy István (Pisti) - harminc/2407760. Józsán (Debrecen) dolgozik. Én nála cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomócsapágy hármast. Fordnál dolgozott korábban.

Köszi az infót és Angelnek is a tanácsot.Nem bánnám ha nem lenne nagy gáz.

Üdv Srácok.
Naplózva
ACarky
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 17:05:04 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 17:09:20 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!
Ha az immobilizer letilt, villog az időmérő órában a led. Olyat kellene keresni legközelebb, amikor tilt.
Kellene egy hibakódolvasás. Sima ELM-327 interface-szel megy a dolog, vagy egy Lurdys minitalira el kell jönni, meg oda kell hívni valakit, akinek van.
6gangos váltó volt az SCi motoroknál, de nem tudom, fel lehet-e rakni a tiedre. Ha jól rémlik, nem.  wave
Naplózva
ACarky
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 17:27:10 »

Ha az immobilizer letilt, villog az időmérő órában a led. Olyat kellene keresni legközelebb, amikor tilt.
Kellene egy hibakódolvasás. Sima ELM-327 interface-szel megy a dolog, vagy egy Lurdys minitalira el kell jönni, meg oda kell hívni valakit, akinek van.
6gangos váltó volt az SCi motoroknál, de nem tudom, fel lehet-e rakni a tiedre. Ha jól rémlik, nem.  wave

Köszönöm a válaszodat! Kereslek majd...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 18:25:54 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!

A 2,0i-hez nem volt 6-os váltó. (szerintem rá lehet rakni, de nem hinném, hogy megérné)
Sőt, ha automata, akkor az is a régi 4 sebességes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doki
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:17:15 »

Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:20:53 »

Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!
Elsőre talán kinyomócsapágyra tippelnék. TDCiről nem tudok nyilatkozni, a régi Mk1-emnek sokáig volt rossz, de a hangon kívül más baja nem lett...
Naplózva
Doki
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:32:21 »

Köszönöm a választ!Akkor nem sürgős a szerviz szerinted? wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:33:53 »

Köszönöm a választ!Akkor nem sürgős a szerviz szerinted? wave
Azért holnap nézz vissza ide a topicba, a TDCi tudorok most a Lurdynál vannak a minitalin. De holnapra tutter válaszolnak.  wave
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:04:03 »

Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!

Nekem Benzinesem van és éppen rossz a kinyomócsapágyam, sivít mint állat, eddig sivítva kb 2000 km-et mentem vele és még ki kell bírnia egy London - Magyarországot, mert csak ott cseréltetem ki.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.11.07 szombat, 18:43:21 »

Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?KM garantált.Szerelő mondta:kinyomócsapágy hidraulikus része az üzemelt,de már a csapágy kicsit zörgött.Tárcsa vastagsága tök jó,viszont hajszálrepedések voltak rajta.Szerkezet egyik fele meg volt kicsit égve,és amióta megcsinálta,pöppenetnyit keményebb a kuplungpedál holtpontja,jóval bentebb fog.És visszajött a nyomaték,pár hete éreztem,hogy mintha hangyaf...it lomhább lenne.
Ja,és nem úgy csúszott meg,mint régen az Escort-omnál,hogy felbömbölt a motor,a kocsi meg állt,és alig bírtam vele hazamenni,hanem ha lepadlóztam,akkor 100-200 fordulatot felment a ford. számmérő,aztán vissza,és fogott.
Béna nem vagyok,nem csúsztattam sz..á a kuplungot soha,mondjuk egy-két repülőrajtot már csináltam vele.
(Egyenesen haladó sáv piroslámpa,és tömve,balra kanyarodó üres... gondolom ismerős)
Mielőtt írtok,hogy illett volna a lendkereket is cserélni,leírom,hogy éhen se akarok halni.
A szerelő azt mondta,hogy a lendkerék teljesen zsír állapotban van.Tükörsima,nem lóg semmi,nem kotyog stb.
Ha azt mondta volna,hogy kell,akkor kicseréltettem volna azt is.
Szerinte a szerkezet volt anyaghibás,a lamellák sem voltak egy síkban.
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.

Előre köszi a válaszokat
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.11.07 szombat, 18:50:57 »

Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?KM garantált.Szerelő mondta:kinyomócsapágy hidraulikus része az üzemelt,de már a csapágy kicsit zörgött.Tárcsa vastagsága tök jó,viszont hajszálrepedések voltak rajta.Szerkezet egyik fele meg volt kicsit égve,és amióta megcsinálta,pöppenetnyit keményebb a kuplungpedál holtpontja,jóval bentebb fog.És visszajött a nyomaték,pár hete éreztem,hogy mintha hangyaf...it lomhább lenne.
Ja,és nem úgy csúszott meg,mint régen az Escort-omnál,hogy felbömbölt a motor,a kocsi meg állt,és alig bírtam vele hazamenni,hanem ha lepadlóztam,akkor 100-200 fordulatot felment a ford. számmérő,aztán vissza,és fogott.
Béna nem vagyok,nem csúsztattam sz..á a kuplungot soha,mondjuk egy-két repülőrajtot már csináltam vele.
(Egyenesen haladó sáv piroslámpa,és tömve,balra kanyarodó üres... gondolom ismerős)
Mielőtt írtok,hogy illett volna a lendkereket is cserélni,leírom,hogy éhen se akarok halni.
A szerelő azt mondta,hogy a lendkerék teljesen zsír állapotban van.Tükörsima,nem lóg semmi,nem kotyog stb.
Ha azt mondta volna,hogy kell,akkor kicseréltettem volna azt is.
Szerinte a szerkezet volt anyaghibás,a lamellák sem voltak egy síkban.
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.

Előre köszi a válaszokat
érdekes....
Ha nem te vezetted végig a 77eKm-t, lehet az előző tulaj lába is. Ha te voltál, akkor még érdekesebb. A 115le nem olyan veszélyes teljesítmény, tekintve hogy a 130le-ben is ez a szerkezet van, abban meg elmegy 150eKm-t is (vegyes használat).
Még az lehet a magyarázat, hogy döntően városban jársz vele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.11.07 szombat, 18:53:24 »

érdekes....
Ha nem te vezetted végig a 77eKm-t, lehet az előző tulaj lába is. Ha te voltál, akkor még érdekesebb. A 115le nem olyan veszélyes teljesítmény, tekintve hogy a 130le-ben is ez a szerkezet van, abban meg elmegy 150eKm-t is (vegyes használat).
Még az lehet a magyarázat, hogy döntően városban jársz vele.

1 évesen vettem,20000 km-el.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.11.07 szombat, 18:59:28 »

1 évesen vettem,20000 km-el.

Végülis mindegy,mi volt az ok,az a lényeg,hogy most rendben van az autó ezen része,és egy darabig így is lesz,remélem.
Városban nem jellemző,hogy vezetek,sőt 20000-től 50000-ig szinte csak autópályán mentem,német-magyar.
Az kizárva,hogy anyaghiba?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:08:27 »

1 évesen vettem,20000 km-el.
Nem mondom,hogy a tiédben nem annyi volt,de a cégesekbe 1 év alatt 100at tesznek.
Aztán érdekes,hogy hajszálrepedések miatt kell kuplungot cserélni.3 éves autóban. Huh?
Biztosan megbízol a szerelődben?Megkapdat a kezedbe a csere alkatrészeket?
Nekem ennek kicsit lehúzás szaga van,de ez csak az én magánvéleményem,ettől még biztosan úgy lehet ahogy mondod........ Roll Eyes
Én nem adtam volna ilyen könnyen 103e ft ot némi teljesítményvesztésért,ami lehet turbócső lukadás is akár.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:15:20 »

Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.

Előre köszi a válaszokat

Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:16:10 »

Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.

Nekem az első kuplungom e körül halt meg és cseréltem, igaz én állandó városi dugóba közlekedek ( London ).  Most esedékes a 2 kuplung cseréje is 150E van benne! Viszont most már a lendkereket is cserélem nem csak a kinyomót szerkezetet tárcsát.
15E munkadíj az nagyon nagyon kevés!!!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:05:32 »

30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:06:26 »

30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.


De nem 15-ért!
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:20:32 »

Nem mondom,hogy a tiédben nem annyi volt,de a cégesekbe 1 év alatt 100at tesznek.
Aztán érdekes,hogy hajszálrepedések miatt kell kuplungot cserélni.3 éves autóban. Huh?
Biztosan megbízol a szerelődben?Megkapdat a kezedbe a csere alkatrészeket?
Nekem ennek kicsit lehúzás szaga van,de ez csak az én magánvéleményem,ettől még biztosan úgy lehet ahogy mondod........ Roll Eyes
Én nem adtam volna ilyen könnyen 103e ft ot némi teljesítményvesztésért,ami lehet turbócső lukadás is akár.....

Szia!
A szerelő amúgy a munkatársam.A régi alkatrészek itt vannak nálam,én is látom a hajszálrepedéseket rajta,de én azt nem írtam,hogy emiatt kellett cserélni.
Mint írtam,a tárcsa vastagsága még bőven jó lett volna,de a szerkezet gyenge volt,csere óta érzem,hogy jóval beljebb fog,tehát az önállító része lehetett k.ka.Nem teljesítményvesztésért kellett cserélni,hanem mert megcsúszott.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:22:20 »

Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.
Hali!

Írhatok ki ide nevet,és telszámot?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:23:58 »

Hali!

Írhatok ki ide nevet,és telszámot?
Ha meg vagy elégedve velük, követeljük is.
Mesteremberek nevű topicba is beírhatod őket...  wave
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:26:10 »

Hali!

Írhatok ki ide nevet,és telszámot?

Szerintem ebben az árban másnak is érdekes lehet. Ennyiért reklámozhatjuk.Szerintem! integet2
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:30:59 »

Szerintem ebben az árban másnak is érdekes lehet. Ennyiért reklámozhatjuk.Szerintem! integet2

BAZ megye,Berzék.
Neve Szabó Lóránt,telszám:70-242-6859
Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:31:36 »

30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.

Most hogy a múlt vasárnap olajat cseréltem, nézegettem,..hát nem kis munka lehet, segédalvázat leszedni, futóművet elbontani váltó oldalon, csomó cső......stb wow1 200 körül van az autómban (óra 156e) és még gyári, bár semmi jel nincs, de hát jobb készülni rá...
Nem csináltál kis összefoglalót a cseréről?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:34:04 »

BAZ megye,Berzék.
Neve Szabó Lóránt,telszám:70-242-6859
Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.


azért ez haverei alap volt rendesen hehe
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:35:56 »

Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.
Esetleg egy normál árat kérdezhetnél tőle...  wave Ha az jó, akkor franyán meghirdetjük itt...
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:39:41 »

azért ez haverei alap volt rendesen hehe
Szevasz,Főnök!
Reklámozom Lórit,látod?
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:40:25 »

Esetleg egy normál árat kérdezhetnél tőle...  wave Ha az jó, akkor franyán meghirdetjük itt...
Holnapra megkérdezem
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:41:57 »

Szevasz,Főnök!
Reklámozom Lórit,látod?

megkönnyitetted az APEH dolgát hehe
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:45:28 »

megkönnyitetted az APEH dolgát hehe
A pesszimista...
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:48:25 »

tudod mennyi jóakaró van,már csak azért is mert neki 60-70 ropiban volt a munkadíj. esetleg.......na mindegy csak poén akart lenni worship
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:50:01 »

Most hogy a múlt vasárnap olajat cseréltem, nézegettem,..hát nem kis munka lehet, segédalvázat leszedni, futóművet elbontani váltó oldalon, csomó cső......stb wow1 200 körül van az autómban (óra 156e) és még gyári, bár semmi jel nincs, de hát jobb készülni rá...
Nem csináltál kis összefoglalót a cseréről?
Ja-ja!
Ahogy írod,nem kis meló.Segédalváz,futómű,pár cső,egy-két motortartó bak.
F-es astra kuplungcsere 20 perc.Szerelőnyílás.
Ez tartott péntek 10 órától szombat délig.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:51:43 »

tudod mennyi jóakaró van,már csak azért is mert neki 60-70 ropiban volt a munkadíj. esetleg.......na mindegy csak poén akart lenni worship
Persze.De hát tudod,magyarok vagyunk,ha másnak olcsó volt,akkor gyanús,ha nekem drága akkor a menjen a fenébe.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:04:05 »

Nekem az első kuplungom e körül halt meg és cseréltem, igaz én állandó városi dugóba közlekedek ( London ).  Most esedékes a 2 kuplung cseréje is 150E van benne! Viszont most már a lendkereket is cserélem nem csak a kinyomót szerkezetet tárcsát.
15E munkadíj az nagyon nagyon kevés!!!

Pedig ez ennyi volt.Én sem vállalnám ennyiért.Nagy meló!
Mellesleg a másodiknál tényleg kell a lendkerék csere is.
Valaki felhomályosíthatna,hogy miért is van szükség erre a kettős tömegűre.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:07:32 »

Ja-ja!
Ahogy írod,nem kis meló.Segédalváz,futómű,pár cső,egy-két motortartó bak.
F-es astra kuplungcsere 20 perc.Szerelőnyílás.
Ez tartott péntek 10 órától szombat délig.
Én is úgy tervezem, ha szükséges lesz és időm engedi, megcsinálom magam... fejvakaras persze minden infó jól jöhet addig... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:38:16 »

Én is úgy tervezem, ha szükséges lesz és időm engedi, megcsinálom magam... fejvakaras persze minden infó jól jöhet addig... Wink

emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:42:58 »

Valaki felhomályosíthatna,hogy miért is van szükség erre a kettős tömegűre.

Szimplán marketing fogás, és parasztvakitás az egész...fix nem megy szét ezért azt nemis kell cserélni, hát ez meg innentől bevételkiesés.
sokan elfelejtik hogy az autógyártók nem az eladott autóból élnek,hanem a ráköltött alkatrészekből és termékekből,szervizelésből.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 21:16:37 »

emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).


Aknám van, emelőm is egy pár + egy I gerenda az akna felett, arról is tudok emelni...de az a leírás szerintem sok felesleges cumitól megkímélne... worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 21:20:57 »

emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).


Gyári kinyomó passzol a Valeos szetthez?
Bírja a chippelt nyomatékot a Valeos szett, nem csúszik meg? Vadállat üzemben sem? eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 21:52:51 »

Szimplán marketing fogás, és parasztvakitás az egész...fix nem megy szét ezért azt nemis kell cserélni, hát ez meg innentől bevételkiesés.
sokan elfelejtik hogy az autógyártók nem az eladott autóból élnek,hanem a ráköltött alkatrészekből és termékekből,szervizelésből.

Ez így nem teljesen korrekt. Én nem szeretnék egytömegű lendkerekes autóval járni mert 4 hengeres autóm van  ami egy rezonanciagyár az 5-6-8  akárhány hengeresekhez képest  Undecided
Naplózva
quest
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:21:02 »

Tdci mondeóhoz kéttömegű lendkerék+kuplungszett+hidraulikus kinyomó eladó!

120 pénz a szett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:35:17 »

Ez így nem teljesen korrekt. Én nem szeretnék egytömegű lendkerekes autóval járni mert 4 hengeres autóm van  ami egy rezonanciagyár az 5-6-8  akárhány hengeresekhez képest  Undecided

Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:36:38 »

Tdci mondeóhoz kéttömegű lendkerék+kuplungszett+hidraulikus kinyomó eladó!

120 pénz a szett...

ez viszont király ár. eljen
Főtengely szij tárcsát mennyiért tudnál?
Naplózva
quest
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:43:51 »

ez viszont király ár. eljen
Főtengely szij tárcsát mennyiért tudnál?

Szíjtárcsám is csak szettben van(szíjtárcsa+feszítő+szíj),,40 pénz a szett

természetesen gyári,újba..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 19:49:54 »

Szíjtárcsám is csak szettben van(szíjtárcsa+feszítő+szíj),,40 pénz a szett

természetesen gyári,újba..

az ár jó de csak tárcsa kéne szijat már cseréltem.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 20:15:59 »

Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem... eplus2

Amennyiben jól tévedek,akkor a hagyományos autók tárcsájában vannak valami rugók,amik a csillapítást szolgálják?A Mondeo tárcsájában viszont már nincs ez meg,hanem átkerült a lendkerék két tömege közé,rezonancia csillapítás gyanánt.
Tehát minden egyes kuplungozásnál eladnak egy lendkereket is.
Cromaxban is ezt mondták,amikor megvettem a kocsit,egy évesen,20000 km-el,hogy 150000 km környékén cserélni kell,lábtól függően.
A hátsó csapágyat sem tudod kicserélni,csak a tengelycsonkkal együtt,Alf leírta részletesen.A csapágy rá van peremezve,sajtolva.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 20:54:11 »

Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem... eplus2
Nem a szerkezetben, mert az hozzá van csavarozva a lendkerékhez.., hanem a tárcsában van a csillapítás...egyébként tök igazad van...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 21:33:00 »

Nem a szerkezetben, mert az hozzá van csavarozva a lendkerékhez.., hanem a tárcsában van a csillapítás...egyébként tök igazad van...

Igazad van te irtad pontosan, én fogalmaztam rosszul a kuplungtárcsa csillapit.....
A fixre átállásnak költségoldali szempontból is előnye van mivel max a kuplungtárcsát tudod szétégetni, és max azt kell cserélni ami kb 25.000ft....
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.09 hétfő, 21:35:38 írta Bunyek » Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.