Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.18 szombat, 01:00:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 18:33:29 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta blau4kombi

De van, nem sokkal olcsóbb, és fene tudja milyen. Lehet ugyanolyan xar, mint a gyári.  vigyor3
Ja, rendeltem 1et. 45eFt, szóval egy húszassal beljebb vagyok.

 2 
 Dátum: Tegnap - 08:02:58 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta francoe
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.

 3 
 Dátum: Tegnap - 08:02:46 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Mikorka Kálmán
Igen. A szelep ára 64eFt. Nincs ebből utángyártott?

De van, nem sokkal olcsóbb, és fene tudja milyen. Lehet ugyanolyan xar, mint a gyári.  vigyor3

 4 
 Dátum: Tegnap - 07:32:44 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta blau4kombi
Az olajnyomás szelep?
Elég dedikált hibakódja van. A tünet gondolom az volt, hogy amikor autópályán lepadlóztad, vagy 110-120 felett , vészüzembe kapcsolt.
Igen. A szelep ára 64eFt. Nincs ebből utángyártott?

 5 
 Dátum: 2024.05.16 csütörtök, 19:56:43 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta rstwingo
Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.

Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.

 6 
 Dátum: 2024.05.15 szerda, 17:57:49 
Indította - Utolsó üzenet: írta alf®
Holnap napközben mennem kell Dunavarsány - Taksony - Százhalombatta - Alsónémedi vonalon.
Megpróbálnám a tiédet hátha jó hozzá.
Alkalmas lehet az átvételre?
4ig meló volt,de csak most olvasom...napközben is jó,ha megcsörgetsz.
Ha még kell,írj rám,és küldök telószámot.
Halásztelek...

 7 
 Dátum: 2024.05.15 szerda, 12:16:44 
Indította smokk - Utolsó üzenet: írta smokk
Üdv!

Méretváltás miatt eladó 4db, egy hete felszerelt, teljesen új Continental Premiumcontact 7, 225/45-R17 méretű gumiabroncs.
Kaptam egy jó ajánlatot, így most nagyobb méret kerül felszerelésre. Rendes magyarországi számlás vásárlás, 2024 -es gyártású abroncs.
Budapesten rugalmasan átvehető.
110.000 Ft  /4db



 8 
 Dátum: 2024.05.15 szerda, 05:48:56 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta francoe
mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Köszi, ma viszem az autót hozzájuk. Meglátjuk mit diagnosztizálnak és mérnek.

 9 
 Dátum: 2024.05.14 kedd, 22:28:01 
Indította - Utolsó üzenet: írta Koniman
ezen is kb 30mm hosszú a menet,de balos, és az átmérőnek kell még egyezni. Ha kell oda tudom adni kölcsön.

Holnap napközben mennem kell Dunavarsány - Taksony - Százhalombatta - Alsónémedi vonalon.
Megpróbálnám a tiédet hátha jó hozzá.
Alkalmas lehet az átvételre?

 10 
 Dátum: 2024.05.14 kedd, 18:36:28 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta toby_as
A keret csere utan meg ezt is bele kel irni:
JS7T-14C088-AJB.NoMask.vbf es  a JS7T-14C088-BJB.vbf (ez az eredeti neve de a modositott full frame verzio kel belole amit le lehet tolteni kulonbozo csoportokbol) a teljes JS7T kalibracios szettel egyutt nyilvan.  Persze lehet KS7T vagy LS7T verziot is beleirni, de fugg attol honnan indulsz. Pl egy 2016-os GS7T verziorol JS7T-re ajanlott atterni. Amugy kb igy nez ki : https://ibb.co/3vRxP05
Van reszletes leiras is a neten ha erdekel valakit. Amugy ez egy free verzio amit valaki hobbybol csinalt, leteznek profibb, szebb verziok is persze nem ingyen. Probanak nekem ez most megteszi.

Itt lehet magadnak is gyartani ha van ra idod (a hozza tartozo discord csoportban van egy csomo ingyenes verzio is, nyilvan amator munkak kisebb grafikus hibakkal akar):
https://pimp-my-ford.web.app/login

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.