Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:16:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718726 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14000 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:17:35 »

Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?

AC-d mukodik?
Naplózva

2.0 TDDI-2002
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #14001 Dátum: 2015.08.04 kedd, 19:41:03 »

Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?


Arra gondol.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14002 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:58:30 »

Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?


Arra gondolok igen Wink
Első körben ellenőrizd vagy ellenőriztesd, hátha csak az halt meg.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14003 Dátum: 2015.08.05 szerda, 09:45:05 »

Szia, az AC kb 5 éve kiszerelésre került, mivel folyamatosan eldugult a komoly minuszokban. Mivel az adagoló folyamatosan szívja az üzemanyagot ez nem lehet probléma. Olyan mintha letiltana valami, immobiliser esetleg? A kiolvasás PCM főrelét írt ki...Sad
Szerintem lényeges lehet, hogy ugyanekkor romlott el a szellőztető is...

Arra gondolok igen Wink
Első körben ellenőrizd vagy ellenőriztesd, hátha csak az halt meg.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14004 Dátum: 2015.08.05 szerda, 11:38:12 »

Szia, az AC kb 5 éve kiszerelésre került, mivel folyamatosan eldugult a komoly minuszokban. Mivel az adagoló folyamatosan szívja az üzemanyagot ez nem lehet probléma. Olyan mintha letiltana valami, immobiliser esetleg? A kiolvasás PCM főrelét írt ki...Sad
Szerintem lényeges lehet, hogy ugyanekkor romlott el a szellőztető is...


Akkumulátor alatt a váznyulványon van egy relé. 1030234 a cikkszáma ha jól emlékszem (azért nézz utána mert nem vagyok benne tuti biztos). Cseréld ki azt első körben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14005 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:59:12 »

Próbáltam, kiszereltem, elvittem a Ford szervízbe, kimérték és nem az a rossz...Sad
Akkumulátor alatt a váznyulványon van egy relé. 1030234 a cikkszáma ha jól emlékszem (azért nézz utána mert nem vagyok benne tuti biztos). Cseréld ki azt első körben.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #14006 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 22:16:12 »

Sziasztok!
Az alábbi probléma jelentkezik nálam és ennek megfejtéseben kérném a segítségeteket.
Hidegen indulás után 5 perccel, melegen azonnal az alapjaratom ingadozik, pulzálóan. Kb 100-as fordulatokkal. Remeg az autó, de nem füstöl. Kb 3 perc és beall stabil alapjaratra. Azt vettem még észre, hogy ha be van kapcsolva a világítás akkor ezt nem vagy csak ritkán csinálja.
Adagoló 10 000 km-rel ezelőtt felújításon esett át. Olajat vizet nem eszi, nem füstölög, hibakod nincs. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14007 Dátum: 2015.08.07 péntek, 06:39:39 »

Sziasztok!
Az alábbi probléma jelentkezik nálam és ennek megfejtéseben kérném a segítségeteket.
Hidegen indulás után 5 perccel, melegen azonnal az alapjaratom ingadozik, pulzálóan. Kb 100-as fordulatokkal. Remeg az autó, de nem füstöl. Kb 3 perc és beall stabil alapjaratra. Azt vettem még észre, hogy ha be van kapcsolva a világítás akkor ezt nem vagy csak ritkán csinálja.
Adagoló 10 000 km-rel ezelőtt felújításon esett át. Olajat vizet nem eszi, nem füstölög, hibakod nincs. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj?
a generátor okozza.ellenőrizd az izzítógyertyákat,az akkut,és a töltést.ha van kiegfűtésed,akkor abban is a gyertyákat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #14008 Dátum: 2015.08.07 péntek, 06:47:33 »

a generátor okozza.ellenőrizd az izzítógyertyákat,az akkut,és a töltést.ha van kiegfűtésed,akkor abban is a gyertyákat.
Köszönöm!
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14009 Dátum: 2015.08.07 péntek, 15:51:33 »

Létezett valaha tddi automata kombó?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14010 Dátum: 2015.08.07 péntek, 18:22:00 »

Létezett valaha tddi automata kombó?

nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #14011 Dátum: 2015.08.07 péntek, 19:54:35 »

Egy kis segítségre volna szükségem ismételten.

Egy olyan hibával küzdünk már egy féléve lassan. Aminek a megoldását nem találjuk ezért kérnénk a segítséget tőletek.

Az alap probléma hogy az Auto (Ford mondeo 2002 mk3 tddi ) néha leállítás után kis idővel nem indul. De viszont félóra -óra múlva (ha lehűl) indul teljesen
hideg motornál ez a hiba nem jelentkezik.
Mostanság meg egy hosszú út alatt autó pályán a motor le áll.  (villog a malacfarok kiakadnak a mutatók).
Sok szerelőt meg jártunk már sikerült kód kiolvasásnál ezt a hibát össze hozni amik a következők
 lettek:
         
           p1665 befecskendező sziv. hiba
           p0149 ismeretlen:)
           p1563 befecskenedező sziv. motorle állt hiba
           p1664 befecsk sziv. hibás funkció.
           p1564 befecs. sziv mennyiség
           p0335 Főtengely helyzet szenzor hiba
           p0216 folyamatos befecskendezés elctronika hiba
           b1600 motor vez egység transponder és inditásgátló transponder adat átvitel hiba
           p1632 ecm/pcm főrelé hibás


hiba törlés után az auto nem indult uj hiba kodok

 p1563
 p1564
 p0305
 p0216  folyamatos befecskendezés ellenőrzés hiba
 p1246

A főtengely szenzort már cseréltük egy korábbi tanács alapján de a hiba még fen áll.
És a gázolaj szűrőt
Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen fogadnánk.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14012 Dátum: 2015.08.07 péntek, 20:12:52 »

Egy kis segítségre volna szükségem ismételten.

Egy olyan hibával küzdünk már egy féléve lassan. Aminek a megoldását nem találjuk ezért kérnénk a segítséget tőletek.

Az alap probléma hogy az Auto (Ford mondeo 2002 mk3 tddi ) néha leállítás után kis idővel nem indul. De viszont félóra -óra múlva (ha lehűl) indul teljesen
hideg motornál ez a hiba nem jelentkezik.
Mostanság meg egy hosszú út alatt autó pályán a motor le áll.  (villog a malacfarok kiakadnak a mutatók).
Sok szerelőt meg jártunk már sikerült kód kiolvasásnál ezt a hibát össze hozni amik a következők
 lettek:
         
           p1665 befecskendező sziv. hiba
           p0149 ismeretlen:)
           p1563 befecskenedező sziv. motorle állt hiba
           p1664 befecsk sziv. hibás funkció.
           p1564 befecs. sziv mennyiség
           p0335 Főtengely helyzet szenzor hiba
           p0216 folyamatos befecskendezés elctronika hiba
           b1600 motor vez egység transponder és inditásgátló transponder adat átvitel hiba
           p1632 ecm/pcm főrelé hibás


hiba törlés után az auto nem indult uj hiba kodok

 p1563
 p1564
 p0305
 p0216  folyamatos befecskendezés ellenőrzés hiba
 p1246

A főtengely szenzort már cseréltük egy korábbi tanács alapján de a hiba még fen áll.
És a gázolaj szűrőt
Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen fogadnánk.

ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14013 Dátum: 2015.08.07 péntek, 22:46:02 »

ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
Nekem a melegen nehezen/nem indulásra a filepék látatlanba adagolót emlegettek. Az előtöltéssel összefüggésben.
Én bepipmepltem egy kapcsolót, ami hideg hf hőmérséklet jelet ad meleg motornál is, és úgy beindul.
Igaz nekem nincs hibakódom mindehhez.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14014 Dátum: 2015.08.08 szombat, 00:47:59 »

ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
vigyor3 Ez az én kérdésem Cheesy
Érdemes lenne megnézni az adagoló testkábelét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14015 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 12:24:26 »

Nekem a melegen nehezen/nem indulásra a filepék látatlanba adagolót emlegettek. Az előtöltéssel összefüggésben.
Én bepipmepltem egy kapcsolót, ami hideg hf hőmérséklet jelet ad meleg motornál is, és úgy beindul.
Igaz nekem nincs hibakódom mindehhez.

Miért nem cseréled ki a hf hömérséklet jeladót? Nem kellene külön kapcsoló…...
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14016 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 12:38:33 »

Miért nem cseréled ki a hf hömérséklet jeladót? Nem kellene külön kapcsoló…...
Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14017 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 14:24:42 »

Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.

És ez a kapcsoló hová van kötve?
A jeladót kapcsolja "ki" ?
Ha lehúzom a jeladót utána nekem marad hibakód az óracsoportban.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #14018 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 15:30:11 »

Sziasztok átnéztem a kábeleket de nem találtam a hibát. Amikor kezdödött a nem indulási hiba még meg mozgattam a vezetékeket az adagolonál és akkor indult de most már akkor se csak ha le hűl egy kicsit.Ja  melegen indul kb negyed óráig utánna fél órát nem. ja a nem indulás olyan hogy pár ütemet megy és úgy áll le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14019 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 17:15:26 »

 Cheesy
vigyor3 Ez az én kérdésem Cheesy
Érdemes lenne megnézni az adagoló testkábelét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #14020 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 19:31:28 »

Sziasztok azt elfelejtettem írni hogy nem mindig csinálja a le állást ugy két-három hetente jön rá ez a csunya dolog akkor pár napig csinálja üdv Gábor 56
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14021 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 20:29:08 »

Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.

Akkor arra én is kíváncsi lennék, hogy van bekötve a kapcsoló worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14022 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 20:59:07 »

Akkor arra én is kíváncsi lennék, hogy van bekötve a kapcsoló worship
Alapvetően vettem egy 2 állású, 2 áramkörös kapcsolót, aminek rugó adja az egyik helyzetét (alaphelyzet). Nyomod átvált, elengeded visszaáll alaphelyzetbe.
A hf jeladó csatlakozóját széthúztam a motortérben, az így "keletkezett" 4 érintkezési pontot bevezettem az utastérbe, az alaphelyzetnek megfelelő 4 pontra kötöttem. A kapcsoló mellé behelyeztem egy másik (bontott) hf jeladót (köszönet Relhistnek), annak a 2 pontját kötöttem a kapcsoló maradék két lábára.
Ha átbillenten a kapcsolót, akkor az ecu felé megy egy kb utastérthőmérsékletű jel, motor beindít, kapcsoló elenged, a motor máris a valós jelet kapja.
Hibakód nincs, mivel szinte állandóan van értelmes jel. Kb ennyi.
A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni. Angol oldalakon keresve annyi derült ki, hogy 5V -on megy a műsor, nem 12 V-on, és klf hőmérsékleti értékekre volt egy táblázat, hogy ott mekkora a feszültségesés. Tulképp ebből lehetett volna ohmikus értéket számolni akár, de nekem ez tűnt legegyszerűbbnek. Így nem egy előre kitalált 10 fokos hidegindításnak megfelelő go mennyiséggel sokkolom le a motort, hanem 20-30-40 fokossal, az meg már talán nem akkora lórúgás. Lehet, hogy nem így van a fizikája, de így működik, extrém nem indulásnál (4-5 indításra is csak 600 f/p-en  dadog motor) is beindítható így.
A kapcsolót meg a hf jeladót betettem a kormányoszlop melletti lehajtható aprópénz tárolóba. Amikor nem indul, lehajtom mit David Hasselhoff a Knight Riderben, kapcsolók, és már megy is.
Ha kell fotózok, rajzolok kapcsolási rajzot, bár sztem így talán egyértelmű.
Kiegészítés: az ilyen nehezen indulások után rettenetesen csörög a motor, kb 3-4 percig, majd kisimul. Tökmindegy, hogy kapcsolóval indítva, vagy anélkül.
Nem gondolnám láncnak, ennek olyan öreg dízel csörgése van. Nem a szíjrendszer, mert mindkét oldali rendbe lett téve.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #14023 Dátum: 2015.08.11 kedd, 12:51:57 »

Sziasztok szeretném meg kérdezni az adagoló honnan kapja az testet blokkon vagy vezetékeken keresztül  üdv gábor 56
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14024 Dátum: 2015.08.11 kedd, 17:47:34 »

Alapvetően vettem egy 2 állású, 2 áramkörös kapcsolót, aminek rugó adja az egyik helyzetét (alaphelyzet). Nyomod átvált, elengeded visszaáll alaphelyzetbe.
A hf jeladó csatlakozóját széthúztam a motortérben, az így "keletkezett" 4 érintkezési pontot bevezettem az utastérbe, az alaphelyzetnek megfelelő 4 pontra kötöttem. A kapcsoló mellé behelyeztem egy másik (bontott) hf jeladót (köszönet Relhistnek), annak a 2 pontját kötöttem a kapcsoló maradék két lábára.
Ha átbillenten a kapcsolót, akkor az ecu felé megy egy kb utastérthőmérsékletű jel, motor beindít, kapcsoló elenged, a motor máris a valós jelet kapja.
Hibakód nincs, mivel szinte állandóan van értelmes jel. Kb ennyi.
A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni. Angol oldalakon keresve annyi derült ki, hogy 5V -on megy a műsor, nem 12 V-on, és klf hőmérsékleti értékekre volt egy táblázat, hogy ott mekkora a feszültségesés. Tulképp ebből lehetett volna ohmikus értéket számolni akár, de nekem ez tűnt legegyszerűbbnek. Így nem egy előre kitalált 10 fokos hidegindításnak megfelelő go mennyiséggel sokkolom le a motort, hanem 20-30-40 fokossal, az meg már talán nem akkora lórúgás. Lehet, hogy nem így van a fizikája, de így működik, extrém nem indulásnál (4-5 indításra is csak 600 f/p-en  dadog motor) is beindítható így.
A kapcsolót meg a hf jeladót betettem a kormányoszlop melletti lehajtható aprópénz tárolóba. Amikor nem indul, lehajtom mit David Hasselhoff a Knight Riderben, kapcsolók, és már megy is.
Ha kell fotózok, rajzolok kapcsolási rajzot, bár sztem így talán egyértelmű.
Kiegészítés: az ilyen nehezen indulások után rettenetesen csörög a motor, kb 3-4 percig, majd kisimul. Tökmindegy, hogy kapcsolóval indítva, vagy anélkül.
Nem gondolnám láncnak, ennek olyan öreg dízel csörgése van. Nem a szíjrendszer, mert mindkét oldali rendbe lett téve.

Rablàsgàtlónak sem rossz....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14025 Dátum: 2015.08.11 kedd, 19:51:07 »

Rablàsgàtlónak sem rossz....
De csak melegen, a leállítást követő 5-20 percig tartó időtartamban, ott a legkritikusabb a nem indulás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #14026 Dátum: 2015.08.14 péntek, 10:09:32 »

Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!

https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
[/quote

kettőstömegű szíjtárcsa csere
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14027 Dátum: 2015.08.14 péntek, 10:47:58 »


A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni.

Ezt nem értem...miért nem mérhető?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14028 Dátum: 2015.08.14 péntek, 10:53:09 »

Ezt nem értem...miért nem mérhető?


Én meg azt nem értem, hogy ha már lett másik jeladó, akkor miért nem került be a helyére......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14029 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:03:08 »

Én meg azt nem értem, hogy ha már lett másik jeladó, akkor miért nem került be a helyére......


A leírás alapján azért, mert a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó.   Gondolom ezért került be inkább az új helyére.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14030 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:34:49 »



A leírás alapján azért, mert a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó.   Gondolom ezért került be inkább az új helyére.  vigyor3

Egy meleg motor nem indul be?  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14031 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:36:36 »

Ezt nem értem...miért nem mérhető?

szakadást mutat a multiméter, vagy rövidzárat nem emlékszem
mindkettőnél (vett és a mi benne volt), és a jeladó működik (mindekttő), a mutató mutat,  diagon értelmes értékek vannak
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14032 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:38:40 »

Egy meleg motor nem indul be?  zavart2
o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14033 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:40:07 »

o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz



Valamiért csak kivette Relhist is, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14034 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:42:34 »



A leírás alapján azért, mert a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó.   Gondolom ezért került be inkább az új helyére.  vigyor3
Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi,  Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14035 Dátum: 2015.08.14 péntek, 12:42:57 »


Valamiért csak kivette Relhist is, nem?
igen hátha alapon, de nem az volt akkor neki a baja
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14036 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:04:34 »

Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi,  Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs



Hibakód az adagolóból (PSG) is lett olvasva?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14037 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:14:31 »

o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz


7 és fél éve van nálam a TDDI. Amikor megvettem, néha nekem is csinálta ugyanezt a jelenséget mint Neked. Hf jeladót nem cseréltem, az adagolóm ugyanaz. Semmit nem csináltam ezzel kapcsolatban vele, és kb. 2 éve nem produkálta a hibát, pedig mostanában volt meleg a motor párszor.
Kíváncsi vagyok lesz-e megoldásod rá integet2 integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14038 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:21:11 »



Hibakód az adagolóból (PSG) is lett olvasva?
nem
a közelemben nem találtam olyat, akinek lenne erre kts-e (ha jól tudom, ez kell hozzá)
filepékhez nem mertem még elmenni ezügyben
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14039 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:55:25 »

Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi,  Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs


ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14040 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:09:15 »

ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.

Zs! Neked mi lett az adagolóddal? Csere v felújíttattad?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14041 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:20:09 »

ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.

Nem csak a gyári diag.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14042 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:20:44 »

nem
a közelemben nem találtam olyat, akinek lenne erre kts-e (ha jól tudom, ez kell hozzá)
filepékhez nem mertem még elmenni ezügyben


A kts-en kívül még sok diag olvassa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14043 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:28:47 »

Zs! Neked mi lett az adagolóddal? Csere v felújíttattad?

Felújítás. Bontottal nem akartam kockáztatni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14044 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:30:31 »

Nem csak a gyári diag.

Nem is írtam, hogy csak a gyári diag Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14045 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:41:28 »

A kts-en kívül még sok diag olvassa.


Neked van olyanod?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14046 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:42:35 »



Neked van olyanod?

Nincs kts-em, de bele szoktam látni di adagolóba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14047 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:44:50 »

Nincs kts-em, de bele szoktam látni di adagolóba.


Majd egyszer egy minin, ha épp nálad lesz véletlen és kedved is lesz, akkor belenézhetnél az adagolómba.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14048 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:52:06 »

szakadást mutat a multiméter, vagy rövidzárat nem emlékszem
mindkettőnél (vett és a mi benne volt), és a jeladó működik (mindekttő), a mutató mutat,  diagon értelmes értékek vannak


Most sem értem....az ok hogy ami bennt volt rossz ellenálás mérésre, vettél egy ujjat és azis? ha igen miért nem vitted vissza?
Innentől kezdve nem működhetett rendesen a jeladó és értelmes értékei sem lehettek.
Egy ilyen termisztornak kb 20-60K ellenállás értéke van...
Ha ez a jeladó rossz vagy nincs(egyszerűen lehúzod) a motorhűtő ventillátor motorindítás után azonnal max fordulaton megy és nem áll le....innen lehet tudni hogy tuti nem jó.


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14049 Dátum: 2015.08.14 péntek, 15:14:12 »

Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi,  Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs


Már nem emlékszem erre megmondom őszíntén, de nyilván énis tévedhetek, főleg látatlanban egy elmondás alapján, nem megy 100%-ra mindig az autó javítás... szomoru1
Fura hogy nincs hibakód, de most már inkább énis azt mondom valami az adagolóval van, valószínű az amit Filepék mondanak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.