Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:43:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719516 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #14050 Dátum: 2015.08.14 péntek, 15:37:01 »

Köszönöm!

Nekem hasonló volt a probléma. Az akkumlátor alatti testkábeleket ellenőrizd le. Nekem nem volt rendes kaszni test és az miatt nem volt rendes töltés.
Ami nekem még *** volt azt a ventillátor kisfokozat ellenállása. El volt égve a sarú.
Plusz én lebontottam a generátort és kicseréltem a bronzkeféket.
De a testkábelekkel kezdj szerintem!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14051 Dátum: 2015.08.14 péntek, 20:21:32 »

Már nem emlékszem erre megmondom őszíntén, de nyilván énis tévedhetek, főleg látatlanban egy elmondás alapján, nem megy 100%-ra mindig az autó javítás... szomoru1
Fura hogy nincs hibakód, de most már inkább énis azt mondom valami az adagolóval van, valószínű az amit Filepék mondanak.

Persze, semmi gond, nem is gondolnám, hogy távgyógyítanod kellene. Amiket akkor írtál, azokon végigmentem (go szűrő, ac pumpa stb), nem hozott megoldást így valószínűsíthető az adagoló.
Hibakód a forscannel nincs, a kts/ids kört meg lefutom vhogy, kíváncsi vagyok.
Kicsit tartok tőle, hogy így kapcsolóval beindul az ok. de meddig? és közben esetleg ezekkel a forszírozott indításokkal nem csinálok-e nagyobb bajt, mint amit megoldok.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14052 Dátum: 2015.08.14 péntek, 20:25:19 »

Most sem értem....az ok hogy ami bennt volt rossz ellenálás mérésre, vettél egy ujjat és azis? ha igen miért nem vitted vissza?
Innentől kezdve nem működhetett rendesen a jeladó és értelmes értékei sem lehettek.
Egy ilyen termisztornak kb 20-60K ellenállás értéke van...
Ha ez a jeladó rossz vagy nincs(egyszerűen lehúzod) a motorhűtő ventillátor motorindítás után azonnal max fordulaton megy és nem áll le....innen lehet tudni hogy tuti nem jó.
Ennek meg holnap utána mérek.
Az ellenállás a csatlakozó 2 lábán mérhető, vagy a jeladó háza is játszik? lévén hogy fémből van, és blokkba van csavarva?
Bár nekem a kapcsolós megoldásban nincs a jeladón test.

Múltkor jeladó nélkül vészüzemre váltott, alig akart menni, mire rájöttem, hogy a kapcsolós beépítésnél vmi szétesett.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14053 Dátum: 2015.08.14 péntek, 20:53:39 »

Ennek meg holnap utána mérek.
Az ellenállás a csatlakozó 2 lábán mérhető, vagy a jeladó háza is játszik? lévén hogy fémből van, és blokkba van csavarva?
Bár nekem a kapcsolós megoldásban nincs a jeladón test.

Múltkor jeladó nélkül vészüzemre váltott, alig akart menni, mire rájöttem, hogy a kapcsolós beépítésnél vmi szétesett.


Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.14 péntek, 20:55:32 írta Bunyek » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14054 Dátum: 2015.08.14 péntek, 21:28:23 »

Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon... eplus2

Alapvetően a két láb között mértem, nyilván. De nem leltem semmit, egyik mérési tartományban sem. Meglepett. Kezdtem utána nézni, több oldalon is olyasmibe futottam, hogy feszültségesést adtak meg a klf hőm értékekhez, meg hogy nem mérhető ellenállás. Most próbáltam előkeríteni, hogy ezt hol találtam, nem lelem. De gyenge az angolom, lehet elnéztem valamit.
A bekötést követően indítás előtt kipróbáltam, mit mutat ha kapcsolok. Mutató lejjebb ment, de a Forscanban is láttam, hogy működik. Így alapvetően megnyugodtam, hogy a test nem játszik szerepet a buliban, Illetve biztosít, mint ahogy erre rávilágítottál.
Testet adok a plusz jeladónak, ez jogos.
Az hogy miért nem tudtam mérni, azt végképp homály fedi. Holnap rámérek még1x, mostmár kíváncsi vagyok.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14055 Dátum: 2015.08.15 szombat, 10:01:38 »

Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon... eplus2

Megnéztem, valóban mérhető.  worship A  30 fok körüli 20kOhm volt. Továbbra sem tudom, anno mit mértem rosszul. Mindegy.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #14056 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 14:47:24 »

Sziasztok Fórumtársak!

A kézifék bowden cseréje után kipróbáltam hogy jó lett-e. Az autómat beindítottam kéziféket behúztam majd  elindultam. A jelenség a következő volt:
egyenletlenül járt a motor, füstölt (fekete korom), gázadásra nem reagált. Leállítottam majd beindítottam újra. Azóta semmi probléma, minden jól működik.

Mi lehetett a probléma?
Válaszotokat köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14057 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:51:26 »

Sziasztok Fórumtársak!

A kézifék bowden cseréje után kipróbáltam hogy jó lett-e. Az autómat beindítottam kéziféket behúztam majd  elindultam. A jelenség a következő volt:
egyenletlenül járt a motor, füstölt (fekete korom), gázadásra nem reagált. Leállítottam majd beindítottam újra. Azóta semmi probléma, minden jól működik.

Mi lehetett a probléma?
Válaszotokat köszönöm
Hehe motorfék! :-)
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14058 Dátum: 2015.08.19 szerda, 13:08:37 »

Üdv fórumtársak.

Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?

http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797

esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14059 Dátum: 2015.08.19 szerda, 13:31:11 »

Üdv fórumtársak.

Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?

http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797

esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.

Se jobb, se rosszabb nem kell bele. Pont jó lesz Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14060 Dátum: 2015.08.19 szerda, 14:26:47 »

Se jobb, se rosszabb nem kell bele. Pont jó lesz Smiley

Ok, köszi a választ. worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #14061 Dátum: 2015.08.21 péntek, 20:47:56 »

Kartergáz szűrőt hogy lehet cserélni(egyáltalán van benne?), a szelepfedél sarkán látható egy kis elkülönített fedél, ami picit elfordítható, de nem tudtam levenni, félek hogy eltöröm. Gondoltam, hogy ellenőrzöm hogy nincs-e eldugulva, ugyanis járó motornál az olajbetöltő sapkát kitekerve, pár másodpercig látható kartergáz(füst) utána már nem.
Ha a nívópácát húzom ki akkor is van pici pipálás, de ha az olajbetöltő sapkát leveszem akkor megszűnik a füst. Nem tud elvezetődni a szívócsőbe, vagy ez így természetes?
Naplózva
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #14062 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:21:25 »

helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14063 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:29:49 »

helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.
itt tiltott ilyen linket betenni,de gugli a barátod.írd be a keresőbe: 2004 Ford Tis   Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14064 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:34:18 »

helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.

http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.22 szombat, 15:36:09 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #14065 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:28:08 »

KÖSZÖNET ÉRTE!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14066 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:35:41 »

KÖSZÖNET ÉRTE!!!

Tele a padlás....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14067 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:38:47 »

http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg

[img width=430 height=600]http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg[/img
ez fmba, az nem tddi eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14068 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:42:46 »

ez fmba, az nem tddi eplus2 eplus2

Lyally.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14069 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:44:07 »

Lyally.....
Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #14070 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 15:55:04 »

Sziasztok, katalizátor iktatót keresnék hátha van valakinek elfekvőben Tddi mondeohoz!
Előre is köszönöm.  worship
Naplózva
kirusz1
Vendég
« Új hozzászólás #14071 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:00:45 »

Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14072 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:11:36 »

Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi
többminden lehet.levegősödés,AC pumpa,generátor-akku,töltés,zárlatos izzítógyertya......így nem lehet, csak találgatni
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kirusz1
Vendég
« Új hozzászólás #14073 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:17:27 »

többminden lehet.levegősödés,AC pumpa,generátor-akku,töltés,zárlatos izzítógyertya......így nem lehet, csak találgatni
Köszi a tippeket akksi új,generátor most lett felujítva akkor ezek kilőve.
Naplózva
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14074 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 13:29:36 »

Két hete villamosági szerelőnél van az autó. Ugyanúgy 7 másodpercenként leáll, szerinte adagoló elektronika gond van.
Tud valaki segiteni abban, hogy egy bontottat érdemes beszerezni, vagy esetleg valami hasonló javitásra küldeni jobb: http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/vp30_vp44_adagolo_elektronika_javitas.10_nap_penzvissazvizetesi_garanciaval

Köszi
Próbáltam, kiszereltem, elvittem a Ford szervízbe, kimérték és nem az a rossz...Sad
Naplózva

2.0 TDDI-2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14075 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 13:56:56 »

Két hete villamosági szerelőnél van az autó. Ugyanúgy 7 másodpercenként leáll, szerinte adagoló elektronika gond van.
Tud valaki segiteni abban, hogy egy bontottat érdemes beszerezni, vagy esetleg valami hasonló javitásra küldeni jobb: http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/vp30_vp44_adagolo_elektronika_javitas.10_nap_penzvissazvizetesi_garanciaval

Köszi

Nekem nem ajánlották az ilyen javítgatást, új került rá. Ettől persze még lehet jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14076 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:03:47 »

Sziasztok !

Friss hús vagyok itt Smiley ! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy   ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?

Tisztelettel ! Én.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 15:06:24 írta Wyer » Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14077 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:07:36 »

Sziasztok !

Friss hús vagyok itt Smiley ! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy   ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?

Tisztelttel ! Én.  worship


Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?  fejvakaras
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.  vigyor3


ui: A friss húe ebben a melegben hamar megromlik...   laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14078 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:10:56 »


Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?  fejvakaras
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.  vigyor3


ui: A friss húe ebben a melegben hamar megromlik...   laugh

de hüle vagy Tibi! eplus2  taps taps


egyébként ezt és társait nyugodtan tudod használni hibakódkiolvasásra Forscan progival együtt: http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14079 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:19:17 »

Sziasztok !

Friss hús vagyok itt Smiley ! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy   ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?

Tisztelettel ! Én.  worship
elm327+forscan+laptop
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14080 Dátum: 2015.08.29 szombat, 19:09:59 »


Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?  fejvakaras
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.  vigyor3


ui: A friss húe ebben a melegben hamar megromlik...   laugh

A lényeg, hogy tűz(füst)okádó legyen Tongue!  A hús a hűtőben lefagyasztva szigorúan nem kertben elásva Cheesy, hosszútávra tervezünk  taps .
Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14081 Dátum: 2015.08.29 szombat, 19:15:34 »

elm327+forscan+laptop

Rendben. Köszönöm.
Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14082 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:09:17 »

A lényeg, hogy tűz(füst)okádó legyen Tongue!  A hús a hűtőben lefagyasztva szigorúan nem kertben elásva Cheesy, hosszútávra tervezünk  taps .


Azt gondolom, a friss húsos mondatomat nem értetted. Pedig direkt dőlt betűvel írtam.  Roll Eyes
Majd jön BT és elmagyarázza neked.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #14083 Dátum: 2015.09.04 péntek, 19:31:13 »

Üdv vezérlés ügyben érdeklődnék.
Rakjuk össze a vezérlést és a főtengely nincs megjelölve. Annak hogy kell állni ha minden a jelen van? Köszönettel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14084 Dátum: 2015.09.05 szombat, 01:04:44 »

Üdv vezérlés ügyben érdeklődnék.
Rakjuk össze a vezérlést és a főtengely nincs megjelölve. Annak hogy kell állni ha minden a jelen van? Köszönettel.

De meg van.
Egy hete raktam fel a vezérlésről képet.
#14107 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:34:18
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #14085 Dátum: 2015.09.05 szombat, 06:19:24 »

De meg van.
Egy hete raktam fel a vezérlésről képet.
#14107 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:34:18

Minden ok csak a fogaskoszorúnál lessz valami jelölés vagy futat? Nekem a főtengely nem egyértelmű. Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14086 Dátum: 2015.09.05 szombat, 10:47:01 »

Minden ok csak a fogaskoszorúnál lessz valami jelölés vagy futat? Nekem a főtengely nem egyértelmű. Köszi
A rajzon is látszik, hogy egy illesztő stiftet kell behelyezni a pozicíó beállításhoz.

Minden ok? Hm...
Hiszen a főtengely pozicíóval kell kezdeni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #14087 Dátum: 2015.09.05 szombat, 15:12:32 »

A rajzon is látszik, hogy egy illesztő stiftet kell behelyezni a pozicíó beállításhoz.

Minden ok? Hm...
Hiszen a főtengely pozicíóval kell kezdeni....

Ok délután rakjuk össze. Csaj amíg a motor a kocsi mellett van addig nem volt egyértelmű. Köszönöm
Naplózva
Norbi78
Vendég
« Új hozzászólás #14088 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 17:10:19 »

Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi

Igen,nekem fehér füst jött ki,és egyenetlen volt az alapjáratom,tettem bele bontott porlasztót,ami kritikán aluli minősítéssel illetnék,megszűnt a jelenség,és a fogyasztásom is lejjebb ment 9.6ról 7.7re.  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14089 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 17:14:59 »

Ok délután rakjuk össze. Csaj amíg a motor a kocsi mellett van addig nem volt egyértelmű. Köszönöm

Az illesztő stift-et a főtengely szögjeladó (CKP) helyére kell beilleszteni.
A szögjeladó tartó konzolja a motorral van szerelve, nem a váltóra. Tehát a kocsi mellett is lehetséges a vezérlés beállítása.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #14090 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 21:07:03 »

Üdv fórumtársak.

Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?

http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797

esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.

Sokszor rendelek innen, nagyon korrekt az Ervin, mindig minden rendben megérkezik, a kapcsolattartás is korrekt. Illetve én is mindig ilyen olajat rakok bele. wave
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14091 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 15:11:44 »

Sokszor rendelek innen, nagyon korrekt az Ervin, mindig minden rendben megérkezik, a kapcsolattartás is korrekt. Illetve én is mindig ilyen olajat rakok bele. wave

Közben át is vettem tőle személyesen az olajat.
Igazad van! tényleg teljesen korrekt volt az úriember, látszik rajta, hogy számít neki a vevő  worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #14092 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 15:51:37 »

Sziasztok,

Az miől van, hogy míg hideg az indítás pöccre megy, melegen nehezen akarja elérni a alapjárati fordulatszámot. Olyan szakaszosnak tűnik a felpörgése.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14093 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 18:13:00 »

Sziasztok,

Az miől van, hogy míg hideg az indítás pöccre megy, melegen nehezen akarja elérni a alapjárati fordulatszámot. Olyan szakaszosnak tűnik a felpörgése.
Szia!
Az enyém is ilyen. Adagoló felújítást jósolnak az okosok. Drága móka.
Üdv,Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #14094 Dátum: 2015.09.08 kedd, 08:49:29 »

Néztem youtube-on videót, ott azt mutatták,hogy nem indul be meleg motorral, hanem csak indítóznak fél percig. Neked is olyan, hogy mintha először 500, 750 majd 900 at pörögne a motor a fordulatszám mérő szerint? Ez a fellépkedés kb fél másodperc alatt megvan. Nem lehet,hogy valami főtengely jeladó jele nem stabil?
Csináltam egy videót. Estefelé belinkelem.

Szia!
Az enyém is ilyen. Adagoló felújítást jósolnak az okosok. Drága móka.
Üdv,Ferqó
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #14095 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:18:04 »

Üdv mindenkinek!

TDDI motor alapjárati befecskendezést(a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?

Köszönöm a választ!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14096 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:25:18 »

Üdv mindenkinek!

TDDI motor alapjárati befecskendezést(a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?

Köszönöm a választ!
Szerintem ez az adat tddi esetében nem mérvadó. Ebben elektronikus vezérlésű mechanikus adagoló és mechanikus porlasztók vannak nem injektorok. Nincs mi mérje ezeket a mennyíségeket.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14097 Dátum: 2015.09.08 kedd, 12:08:37 »

Szerintem ez az adat tddi esetében nem mérvadó. Ebben elektronikus vezérlésű mechanikus adagoló és mechanikus porlasztók vannak nem injektorok. Nincs mi mérje ezeket a mennyíségeket.

Tdci-ben sincs ami méri.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14098 Dátum: 2015.09.08 kedd, 12:12:54 »

Üdv mindenkinek!

TDDI motor alapjárati befecskendezést(a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?

Köszönöm a választ!

Egyik dízelnél sem mérik a visszafolyást, tddi-nél pedig még korrekciós érték sincs.
Visszatérő is és összes befecskendezett is?  fejvakaras  Ha ezt olvastad, akkor az valami brutális fordítási hiba.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14099 Dátum: 2015.09.08 kedd, 14:25:52 »

Néztem youtube-on videót, ott azt mutatták,hogy nem indul be meleg motorral, hanem csak indítóznak fél percig. Neked is olyan, hogy mintha először 500, 750 majd 900 at pörögne a motor a fordulatszám mérő szerint? Ez a fellépkedés kb fél másodperc alatt megvan. Nem lehet,hogy valami főtengely jeladó jele nem stabil?
Csináltam egy videót. Estefelé belinkelem.

Szia!
Nekem a beindul, de olyan 600-as fordulaton halódik, döglődik, vergődik, rázza a kasztnit, majd leállítom. Ez a legrosszabb eset. Általában beindul, halódik, de lassan beáll a 900-as ra, nem lépked, lassan eléri. Az esetek nagyobb részében még beindul normálisan.
Amikor nem tudom beindítana, akkor jön a bepimpelt hf.jeladó kapcsoló, amivel hideg motorjelet kap az ecu, így hideg üzemi go mennyiséggel meg beindul.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.