Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:25:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718310 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
kirusz1
Vendég
« Új hozzászólás #14250 Dátum: 2015.11.27 péntek, 17:25:01 »

Sziasztok.Tddi 2000 motornál mennyire normális hogy hideg inditáskor nagyon füstől.első diselem.Előre is köszi a választ
Naplózva
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #14251 Dátum: 2015.11.28 szombat, 00:16:28 »


Szia,
Nekem az első pár másodpercben tol egy kis füstöt, azután kb. a szokásos.
Na persze ez 0-2 fok közelében. wave Hidegebben lesz ez több is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
kirusz1
Vendég
« Új hozzászólás #14252 Dátum: 2015.11.28 szombat, 16:37:21 »

A szokásos mit jelent ? Wink
Naplózva
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #14253 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 21:21:30 »

A szokásos mit jelent ? Wink
Úgy értettem, mint egy átlagos autónál.  integet2
Ha nálad csak indítás után füstöl lehet, hogy nem megfelelő az izzítás, azt kellene megnézni. Nem vagyok szakértő csak találgatok, esetleg egy hibakód olvasás is adhat némi információt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14254 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 21:25:34 »

Sziasztok.Tddi 2000 motornál mennyire normális hogy hideg inditáskor nagyon füstől.első diselem.Előre is köszi a választ
Az a kérdés, mit jelent a füstöl?
Kéken?
Feketén?
Fehéren?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ricsmond
Vendég
« Új hozzászólás #14255 Dátum: 2015.12.16 szerda, 16:01:05 »

Sziasztok!

Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:

P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor

Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14256 Dátum: 2015.12.16 szerda, 17:25:49 »

Sziasztok!

Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:

P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor

Köszönöm.

P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit
P0148 Fuel Delivery Error
P0252 Injection Pump Fuel Metering Control A Range/Performance
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
 eplus2

Ellenőrizze a ckp csatlakozoját.a váltóharangban lakik a túzfal felől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14257 Dátum: 2015.12.16 szerda, 20:43:57 »

Sziasztok!

Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:

P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor

Köszönöm.
Először az AC pumpát ellenőrizd!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ricsmond
Vendég
« Új hozzászólás #14258 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 15:35:55 »

És vajon ha az AC pumpát kicseréltetem, a többi hibakód is eltünik?
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #14259 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 15:52:10 »

Belefutottam egy hatalmas pofonba: részecskeszűrő....Tddi-be...
Németországba fogok menni egy időre és szerettem volna a saját autómmal. Probléma,hogy ahol lakni fogok ott valami szélvédőre ragasztott zöld matrica kell, amit csak euro 4 es motortól adnak ki automatikusan.
Aztán jött az ötlet, hogy DPF-et kellene rátenni, de szerintem ez nem annyira triviális.
Hallottatok már ilyenről, lehetséges ez?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14260 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 15:54:17 »

Olcsóbban kapsz mk4 et mint ezt pepapirizod.. Meg a sw de tudja stb stb felejtős
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14261 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 16:24:27 »

Belefutottam egy hatalmas pofonba: részecskeszűrő....Tddi-be...
Németországba fogok menni egy időre és szerettem volna a saját autómmal. Probléma,hogy ahol lakni fogok ott valami szélvédőre ragasztott zöld matrica kell, amit csak euro 4 es motortól adnak ki automatikusan.
Aztán jött az ötlet, hogy DPF-et kellene rátenni, de szerintem ez nem annyira triviális.
Hallottatok már ilyenről, lehetséges ez?
attól hogy te mit raksz rá, attól a típusbizonyítvány a kocsinak nem fog változni. szóval hiába raksz rá bármit, attól az eu3fog maradni. venni kell valami benzinest, azokból az eu4 olcsóbb és egyszerűbb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14262 Dátum: 2015.12.18 péntek, 20:42:34 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14263 Dátum: 2015.12.18 péntek, 20:46:31 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
ezt hogy sikerült megállapítani?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14264 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:03:33 »

ezt hogy sikerült megállapítani?
Porlasztó kiszedve,nézve,adagoló cserélve és ugyan az a hiba maradt.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14265 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:05:41 »

Porlasztó kiszedve,nézve,adagoló cserélve és ugyan az a hiba maradt.
és ha ugyan úgy rossz adagoló ment fel? Roll Eyes diagolni kéne amikor van a hiba, az élőadatok valszeg kiadnák mi nincs rendben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14266 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:10:41 »

és ha ugyan úgy rossz adagoló ment fel? Roll Eyes diagolni kéne amikor van a hiba, az élőadatok valszeg kiadnák mi nincs rendben
Amikor tanították az adagolót akkor egy hiba volt a maf szenzornál írt ki szakadást bár ezt obd- vel nem irta ki és ha ránéztem a maf-ra akkor mutatta az értékeket rendesen.Bár az tudom nem ugyan az.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14267 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:13:50 »

Sziasztok!

Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?

Mi az a mikrofon szerűség középen felül, ahol a lámpa van a tetőn?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14268 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:16:15 »

Sziasztok!

Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?

Mi az a mikrofon szerűség középen felül, ahol a lámpa van a tetőn?

Köszönöm!
a gyári riasztó mozgás erzekelojenek a helye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14269 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:18:44 »

a gyári riasztó mozgás erzekelojenek a helye.

Hupsz. Eltévesztettem a topicot. TDCI-be akartam írni az EGR szelepet.

Még ismerkedek a kocsival, azért kérdezek ennyi böszmeséget  Wink

És mi lehet a szélvédőre ragasztva öntapadóval? kb 4cm átmérőjű, fekete, Y betű van rajta asszem, és a vezetéke megy az A oszlop burkolata alá.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #14270 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:25:18 »

Sziasztok!

Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?


Köszönöm!
Az egr hibát bedobja,csak műszaki vizsga előtt kell,fontos törölni.( P0400 tól)
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.18 péntek, 21:31:22 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14271 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:43:01 »

Az egr hibát bedobja,csak műszaki vizsga előtt kell,fontos törölni.( P0400 tól)

Miért dobja be, ha minden működik, de nem kap kipufogógázt?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14272 Dátum: 2015.12.18 péntek, 21:53:04 »

Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
Az enyém detto ugyanez. Adagoló hibát valószínűsítettek Filepék. Az előtöltés szabályozás/állítás körül van vmi megkopva, azért ilyen.
Meleg motornál, hideg hf jelet adva beindul. Nekem így működ.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14273 Dátum: 2015.12.19 szombat, 15:00:13 »

Az enyém detto ugyanez. Adagoló hibát valószínűsítettek Filepék. Az előtöltés szabályozás/állítás körül van vmi megkopva, azért ilyen.
Meleg motornál, hideg hf jelet adva beindul. Nekem így működ.


Az adagoló szét lett szedve de semmi kopás nyom nincs rajta.Kimondottan figyelve az előtöltés állító részre.
Ezért nem tudom mi a gond.Sőt az agya is ki lett olvasva az adagolónak és hibát nem írt.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14274 Dátum: 2015.12.19 szombat, 18:32:55 »

Az adagoló szét lett szedve de semmi kopás nyom nincs rajta.Kimondottan figyelve az előtöltés állító részre.
Ezért nem tudom mi a gond.Sőt az agya is ki lett olvasva az adagolónak és hibát nem írt.
Az adagolót vizsgálópadon bevizsgálták?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14275 Dátum: 2015.12.19 szombat, 22:06:09 »

Sziasztok.

Lenne 1 off kérdésem az adagolós paripát hajtókhoz(végül is min1)

Van 1 pug boxi-m 2,5td ,a jelenség a következő ,a héten normál használat ,után kb félig a tank nem indul,teletankolták kb 35l ment bele,poccre indult ,ma ugyanazt játszotta el ,le állítottam kb 10perc után b@szik indulni,vittem kb 10 liter go-t csak pörget,de nem indul,elsö körben mint lehetséges hiba búvárcső a tankba elfáradt valszeg levegőt szívhat lehetséges-e.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14276 Dátum: 2015.12.19 szombat, 22:19:51 »

Sziasztok.

Lenne 1 off kérdésem az adagolós paripát hajtókhoz(végül is min1)

Van 1 pug boxi-m 2,5td ,a jelenség a következő ,a héten normál használat ,után kb félig a tank nem indul,teletankolták kb 35l ment bele,poccre indult ,ma ugyanazt játszotta el ,le állítottam kb 10perc után b@szik indulni,vittem kb 10 liter go-t csak pörget,de nem indul,elsö körben mint lehetséges hiba búvárcső a tankba elfáradt valszeg levegőt szívhat lehetséges-e.
simán előfordulhat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14277 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 21:13:42 »

simán előfordulhat
No mai fejlemény még +10 l go légtelenítés ,indult pár percig járattam, le állít, indul rendesen,benzin kút teletank semmi gond pocc rőff ,holnap bontás remélem az a baja.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mogyoro1
Vendég
« Új hozzászólás #14278 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:21:14 »

Tisztelt Fórumtársak!

Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt

Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)

Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.

Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?

Köszönöm
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14279 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:31:55 »

Tisztelt Fórumtársak!

Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt

Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)

Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.

Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?

Köszönöm



Merre vagy? Olvasni kellene hibakodot.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14280 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 06:13:21 »

Tisztelt Fórumtársak!

Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt

Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)

Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.

Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?

Köszönöm

ac pumpa jó?
gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mogyoro1
Vendég
« Új hozzászólás #14281 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 06:14:19 »

Kiskunhalason van az autó, nem nagyon ér rá egyik szerelő se ilyenekkel sajnos.

Ac pumpáról nem tudok semmit mondani, de az összes szűrő cserélve lett amikor elvittem először pár hete.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.21 hétfő, 06:17:16 írta mogyoro1 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14282 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 06:20:33 »

Kiskunhalason van az autó, nem nagyon ér rá egyik szerelő se ilyenekkel sajnos.

Ac pumpáról nem tudok semmit mondani, de az összes szűrő cserélve lett amikor elvittem először pár hete.
ac-t nézzétek meg az szokott nagy százalékban ilyet okozni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mogyoro1
Vendég
« Új hozzászólás #14283 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 06:25:06 »

ac-t nézzétek meg az szokott nagy százalékban ilyet okozni

Rendben, köszönöm, a szerelő annyit mondott, hogy néha "eltűnik" a vákuum és azért csinálhatja ezt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14284 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 06:35:14 »

Rendben, köszönöm, a szerelő annyit mondott, hogy néha "eltűnik" a vákuum és azért csinálhatja ezt.
ez nem olyan mint a benzines. ha elmegy a vákum akkor nem lesz fékrásegítésed, egr és turbo vezérlésed, ha vákumos turbo van a kocsidon. de lefulladnia ettől nem kéne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14285 Dátum: 2015.12.26 szombat, 15:54:20 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne.
A 2001-es TDDI-ben 115 le van külön IAT szenzor?
Maf van benne de nem tdom miért a beszívott levegő értéke nagyon magas szerintem.
A mostani időkben is 18-32 fok között jelzi.

Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14286 Dátum: 2015.12.26 szombat, 16:45:59 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne.
A 2001-es TDDI-ben 115 le van külön IAT szenzor?
Maf van benne de nem tdom miért a beszívott levegő értéke nagyon magas szerintem.
A mostani időkben is 18-32 fok között jelzi.

Köszi
map-méri. az annyi ilyen időben is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14287 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:19:44 »

map-méri. az annyi ilyen időben is
Tehát ha jól értem nem a kinti levegő hőmérségletét jelzi pontosan?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14288 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:29:38 »

Tehát ha jól értem nem a kinti levegő hőmérségletét jelzi pontosan?

A külső hőmérsékletet a külső gőmérséklet érzékelővel mérik és a műszercsoportban mutatja.
A külső hőmérséklet és a beszívott levegő hőmérséklet NEM ugyanaz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyurmi93
Vendég
« Új hozzászólás #14289 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:31:35 »

Hali club tagok segítségért fordulok hozzátok új tag vagyok remélem jó helyen keresgélek!! Autóm Ford mondeo mk3 tddi 115 le olyan problémám van hideg indításkor az autó beindul szépen de viszont dadog egyenletlen az alapjárat ezt körülbelül 2 percig csinálja egyfolytában ,bemelegszik megszűnik a probléma melegen indításkor néha elég bután indul olyan mintha 3 hengerezne és utána tökéletes generátor idén lett javítva esete tompított világításnál alapjáraton egyik pillanatról a másikra felerősödik a világítás egyik pillanatban pedig gyengül néha olyan problémám is van hogy a klíma bekapcsol magától az egyenletlen alapjárathoz visszatérve ha a klímát benyomom 10 másodpercre és kikapcsolom akkor az alapjárat ingadozás megszűnik Smiley ha valaki tud tippet adni merre keresgéljünk megköszönöm szép napot mindenkinek Smiley
Naplózva
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #14290 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 10:15:50 »

Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14291 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:06:31 »

Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik

Mit jelent a nehézkes indítás ??

picit fűstől és ugrál az alapjárat vagy csak egyszerűen sokáig tekeri
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14292 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:31:11 »

Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
én elmennék az első autóvillamossági szerelőhöz és műszerrel megméretném az akkut, a töltést,és az indítófeszt és áramot.abból elég sok minden kiderül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14293 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:31:45 »

Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Tisztelt Fórumtárs!
Először is tisztázzunk valamit. A mikrométerrel nem feszültséget hanem átmérőt stb...stb mérünk.
Álló motor esetén, megfelelő 12.86 V akku feszültség. Ellenőrizni kéne egyenként az izzítógyertyák állapotát. Hideg időben nagyon sokat segít az indításnál és a stabil alapjárati fordulatszám kialakításában. Ha ki vannak égve akkor érdemes mihamarabb az egész sort kicserélni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14294 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:34:18 »

Hali club tagok segítségért fordulok hozzátok új tag vagyok remélem jó helyen keresgélek!! Autóm Ford mondeo mk3 tddi 115 le olyan problémám van hideg indításkor az autó beindul szépen de viszont dadog egyenletlen az alapjárat ezt körülbelül 2 percig csinálja egyfolytában ,bemelegszik megszűnik a probléma melegen indításkor néha elég bután indul olyan mintha 3 hengerezne és utána tökéletes generátor idén lett javítva esete tompított világításnál alapjáraton egyik pillanatról a másikra felerősödik a világítás egyik pillanatban pedig gyengül néha olyan problémám is van hogy a klíma bekapcsol magától az egyenletlen alapjárathoz visszatérve ha a klímát benyomom 10 másodpercre és kikapcsolom akkor az alapjárat ingadozás megszűnik Smiley ha valaki tud tippet adni merre keresgéljünk megköszönöm szép napot mindenkinek Smiley

pedig ott a generátorral lehet probléma továbbra is.érdemes ezt is tanulmányoznod:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14295 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:35:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Először is tisztázzunk valamit. A mikrométerrel nem feszültséget hanem átmérőt stb...stb mérünk.

Cheesy elírás lehet,multimétert akart írni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #14296 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:08:13 »

Sziasztok.
Kb 1-2 hete áll már az autó, leraktam semmi gond nem volt vele, most hogy hideg is van gondolom az aksi rakoncátlankodik, én erre tippelek. Videót közzé teszek szerintetek is ez a problem?
https://www.youtube.com/watch?v=XlJFBR1UhW0
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14297 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:32:41 »

Sziasztok.
Kb 1-2 hete áll már az autó, leraktam semmi gond nem volt vele, most hogy hideg is van gondolom az aksi rakoncátlankodik, én erre tippelek. Videót közzé teszek szerintetek is ez a problem?
https://www.youtube.com/watch?v=XlJFBR1UhW0
Tisztelt Fórumtárs!
Minden kétséget kizáróan a hidegben erősen lemerült az akkumulátorod. Egy alapos formáló töltés valószínű megoldja a problémát. Ellenkező esetben sajnos akkumulátor csere a megoldás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
leonprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #14298 Dátum: 2016.01.05 kedd, 06:54:39 »

Sziasztok!

A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.

Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul,  de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok,  onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy,  alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta"  és ment minden ahogy kell.

Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?

Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.

Előre is köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14299 Dátum: 2016.01.05 kedd, 08:22:26 »

Sziasztok!

A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.

Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul,  de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok,  onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy,  alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta"  és ment minden ahogy kell.

Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?

Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.

Előre is köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben kicserélném az üzemanyag szűrőt. Hidegben előfordul, hogy a szűrőben felhalmozodott viz és szennyeződés összesűrűsödik lecsökkentve a keresztmetszetet és így kevés üzemanyagot kap a motor. Télen ez szinte jellemző probléma. Csere esetén a gyári, vagy Mann, vagy Bosch szűrő a javasolt. Itt nem szabad spórolni. Második körben ellenőrizném a gázolajszivattyú működését. Remélem csak ennyi lesz a probléma. Ha mindkét elem rendben és továbbra is fenn áll a hibajelenség, akkor egy teljes, az egész üzemagyagrendszerre kiterjedő vizsgálat szükséges. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.