Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:31:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718773 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14350 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:44:58 »

mazohista? vigyor3 nálunk volt hogy 3 mk3 volt itthon. vigyor3


turbo ugyan az
pfff....fertő. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #14351 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:55:08 »

>még egy mondeó?mazohista vagy? nyes
Csak nem tán, bár nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi  smile A mostani van a "családikocsi" szerepben anyácska jár vele dolgozni, meg viszi az utódok nagyobbik részét suliba. Én meg az offtopik kicsikocsival járok a másik irányba. Most jött el az idő, hogy lecseréljem az enyémet is, aztán akárhogy is nézem nem nagyon van, ami ár/érték arányban jobb lenne. Ezt ismerem, a homogén flottának is megvan az előnye. Meg tetszik is na.

Az biztos, hogy a swiftre (jajj, kimondtam Shocked ) költött pénz sokszorosát fogom erre fordítani, mert arra 4 évig egy büdös fillért sem kellett költeni, 5. évben is csak egy kis aprót


köszi!
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #14352 Dátum: 2016.01.13 szerda, 21:03:44 »

nálunk az egyik mk3 menni fog. vagy a kombi, vagy az 5ajtós. lehet választani, mind2 rendben van

A kombi érdekelhet, ha eladó, küldj privátban adatot, képet, árat, stb...
köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14353 Dátum: 2016.01.13 szerda, 22:11:03 »

>még egy mondeó?mazohista vagy? nyes
Csak nem tán, bár nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi  smile A mostani van a "családikocsi" szerepben anyácska jár vele dolgozni, meg viszi az utódok nagyobbik részét suliba. Én meg az offtopik kicsikocsival járok a másik irányba. Most jött el az idő, hogy lecseréljem az enyémet is, aztán akárhogy is nézem nem nagyon van, ami ár/érték arányban jobb lenne. Ezt ismerem, a homogén flottának is megvan az előnye. Meg tetszik is na.

Az biztos, hogy a swiftre (jajj, kimondtam Shocked ) költött pénz sokszorosát fogom erre fordítani, mert arra 4 évig egy büdös fillért sem kellett költeni, 5. évben is csak egy kis aprót


köszi!
m
Azért a Tddi sem fenékig tejfel. Ha beleszaladsz egy adagoló felújítós körbe szaladnak a százezrek. Bontott nincs ill ugyanolyan xar mint ami benne van.  Az adagoló diagnosztizálása csak padon, 40-50e Ft -os kategória, és akkor még csak azt tudod, hogy mennyibe fog kerülni a felújítás. De ha már szét van szedve, akkor már megcsináltatod, egyirányú út. A csúcsok viszont olcsóbbak mint a ci-nél. A többi meg ugyanaz, turbó, csőlukadás, termosztát körök (főleg télen), Smoke & Transit sound :-).
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14354 Dátum: 2016.01.13 szerda, 22:49:27 »

Sziasztok!

Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...

m

Kuplung pont ugyanannyi, turbó is, meg úgy kb minden az üzemanyagrendszert kivéve. De ha beleszaladsz, akkor adagoló felújítás 260-280 (nettó) körül kezdődik, plusz le-felszerelés. Tapasztalat  rinya
Szóval nem vagy sokkal előrébb a DI-vel sem ilyen téren. Talán annyi, hogy CI-nél nagyobb az esély, hogy be fog következni a krach. Viszont a CI-nek meg alacsonyabb a fogyasztása és talán olcsóbban tudsz venni fiatalabbat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14355 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 08:28:07 »

Sziasztok!

Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...

m

2.0 TDDI 115Le / fix turbósat vegyél...10.000-ként szervizeled kimegy a világból...beleraksz egy fix szettet mint én 7 éve és ennyi...tankolni kell.
lassan enyém is eladó lessz, családbővülés miatt...de meghallgatok mindent... eplus2
Nem áradozok róla ugyse érdekel senkit...patika az autó ennyi... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14356 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 15:18:43 »

A kombi érdekelhet, ha eladó, küldj privátban adatot, képet, árat, stb...
köszi
m
dobok pu t telszammal csorogj meg, sokkal egyszerubb. Elado a kocsi.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #14357 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:25:33 »

Sziasztok , Tegnap írtam hogy baj van az autóval, nem jött még rá válasz, hoztam nektek egy videót az autóról így hát ha könnyebb lesz, megtudjátok mondani mi baja lehet? feleslegesen nem huzatnám oda a szerelőig.
https://youtu.be/C2LKnptXkl8  help kettős tömegű illetve magasnyomású pumpa cserélve lett motor olajat is eszi valami.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14358 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:29:36 »

Sziasztok , Tegnap írtam hogy baj van az autóval, nem jött még rá válasz, hoztam nektek egy videót az autóról így hát ha könnyebb lesz, megtudjátok mondani mi baja lehet? feleslegesen nem huzatnám oda a szerelőig.
https://youtu.be/C2LKnptXkl8  help kettős tömegű illetve magasnyomású pumpa cserélve lett motor olajat is eszi valami.


Magasnyomású pumpa? Nem Di?
AC-t és levegősödést kellene ellenőrizni.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #14359 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:32:50 »

elnézést, rosszul írtam AC lett cserélve még a nyáron. köszönöm a válaszodat.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14360 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:50:46 »

Levegősödik valahol, nézd át a csövezést, esetleg cseréld le a go szűrőt tdci szűrőre és sima cső+bilincs kombóra,a di szűrő csatlakozása szerintem katasztrófa
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #14361 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:56:21 »

köszönöm, és ennek oka lehet az olaj fogyás?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14362 Dátum: 2016.01.22 péntek, 11:03:39 »

köszönöm, és ennek oka lehet az olaj fogyás?

gázolaj fogyás vagy motorolaj fogyás?

Nekem anno volt adagoló gond és ott nem fogyott hanem nőtt a motorolaj mert tudott keveredni a go-al, adagolócsere lett.

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #14363 Dátum: 2016.01.22 péntek, 11:06:19 »

gázolaj fogyás vagy motorolaj fogyás?

Nekem anno volt adagoló gond és ott nem fogyott hanem nőtt a motorolaj mert tudott keveredni a go-al, adagolócsere lett.


motorolaj
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14364 Dátum: 2016.01.22 péntek, 11:10:32 »

motorolaj

Annak kb ezer oka lehet
Én ezeket nézném meg :
-kopott motor(kompressziómérés után kiderülhet)
-esetleg gyűrűsor törés(ezért is indulhat nehezen)
-rossz turbó(rendesen tölt-e ,nem lóg a tengely)
-rossz adagoló(ez drága móka adagoló le és go bevizsgálás)
-hibás tömítések
-repedt olajszűrőház

de nem vagyok autószerelő, érdemes elvinni és megnézetni mielőbb nagyobb gond lesz.

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14365 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:01:04 »

Sziasztok!

Keresek olyan hozzá értő szakembert aki változó geos turbó tisztításában segédkezne
Budapest és környékén.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14366 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:05:09 »

Sziasztok!

Keresek olyan hozzá értő szakembert aki változó geos turbó tisztításában segédkezne
Budapest és környékén.
Köszönöm

Segítséget keresel magad mellé vagy olyat, aki megcsinálná?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14367 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:10:07 »

Segítséget keresel magad mellé vagy olyat, aki megcsinálná?
Igazából én nem vagyok szerelő nem értek hozzá.
Igy ha tudok segítek de ha nem horror az összeg szívesen átadom a feladatot hozzá értőnek.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14368 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:14:39 »

Igazából én nem vagyok szerelő nem értek hozzá.
Igy ha tudok segítek de ha nem horror az összeg szívesen átadom a feladatot hozzá értőnek.

Keresd Ervin-t.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14369 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:16:41 »

Keresd Ervin-t.  wave
Köszönöm.Irtam neki.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.23 szombat, 17:15:32 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Ricsmond
Vendég
« Új hozzászólás #14370 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 07:54:48 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy inditáskor kicsit füstöl a motor, és ha padlogázt adók olyan süvitő hang jön mintha kb maxra felkapcsolnám a fütést és alig megy 100 km/h után az autó, alig birom vele elérni a 130-at vagy ha jön egy kis emelkedő akkor nem is gyorsul, erőtlen a motor. A probléma azután jelentkezett hogy elhoztam a szerelötől a kocsit mert Ac pumpa, légtömegmérő, főtengely jeladó, és gyergyák + a relé cserélve lettek. Valakinek van tippje?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14371 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 08:34:17 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy inditáskor kicsit füstöl a motor, és ha padlogázt adók olyan süvitő hang jön mintha kb maxra felkapcsolnám a fütést és alig megy 100 km/h után az autó, alig birom vele elérni a 130-at vagy ha jön egy kis emelkedő akkor nem is gyorsul, erőtlen a motor. A probléma azután jelentkezett hogy elhoztam a szerelötől a kocsit mert Ac pumpa, légtömegmérő, főtengely jeladó, és gyergyák + a relé cserélve lettek. Valakinek van tippje?
Valamelyik levegőcső nincs a helyén, vagy likas!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14372 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 10:57:25 »

Sziasztok Smiley
Nem Mondeo hanem Focus de hátha valaki tud segíteni. 1.8 tddi milyen turboval van szerelve? Lehet ezt szétszedni és takarítani?
Koszi Smiley
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14373 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:19:06 »

Sziasztok Smiley
Nem Mondeo hanem Focus de hátha valaki tud segíteni. 1.8 tddi milyen turboval van szerelve? Lehet ezt szétszedni és takarítani?
Koszi Smiley
Garrett
Persze.

https://www.turbo.hu/ford/focus/706499-0001
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14374 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 16:50:59 »

Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #14375 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 16:56:23 »

Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
Üdv a klubban. wave
Nem lehet levegős az üzemanyagrendszered? Az új go szűrőt feltöltötted,mielőtt beraktad.
Profilodban az aláírás rovatba írd be a vasad adatait,így nem kell beírnod minden alkalommal,hogy mihez kérsz segítséget. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.25 hétfő, 16:58:58 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14376 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:03:19 »

Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem! Tavaly decemberben karácsony előtt kuplung miatt letettem az autót motorikusan teljesen üzem képes állapotban./ Mk3 mondeo ami 2002 évjáratú,2000 Tddi/. Januárban kettős tömegű komplett kuplung csere,első kerékagy csapágy csere/ABS-s/.Majd be űltem az autóba,kulcs fordít,nem indul! Az autóban jelenleg új go szűrő van nulla km,rendszer takarítva,kifújva,szivárgás nincs stb! Izzítás működik,hiba kód nincs. Kulcs fordít,ízzit,indít,fél másodpercíg mintha be indulna,és utána csak pörgeti.Hideg indítóra egyet röffen és semmi? Mi lehet a baj?
AC  működik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14377 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:10:04 »

Go szűrő feltöltve,ac működik.Bár van egy olyan jelenség amit nem tettem hozzá hogy,mikor leveszem a gyújtást utána még mintha menne az ac pár másod percig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14378 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:13:27 »

Go szűrő feltöltve,ac működik.Bár van egy olyan jelenség amit nem tettem hozzá hogy,mikor leveszem a gyújtást utána még mintha menne az ac pár másod percig.
indítózás előtt lazítsátok fel a porlasztókon a hollandit,hogy jön-e ott a gázolaj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14379 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:20:17 »

Jön a gázolaj a porlasztóknál.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14380 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:28:39 »

Jön a gázolaj a porlasztóknál.
A válaszhoz,használd jobb oldalon a válasz gombot,és írd a megjelenített szöveg után a válaszodat.

levegős lehet az üzarendszer.Indítsátok ejtőtartályosan kannából.
itt megtudod nézni,hogyan: https://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw

és biztosan minden visszakerült a kulungcsere alkalmával?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14381 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:37:36 »

Azzal kapcsolatban mire gondoltál hogy,minden vissza került e a kuplung csere alkalmával? Szerintem igen mert,nem maradt vissza egy csavar sem,csövek,vezetékek a helyükön.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14382 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:43:39 »

Azzal kapcsolatban mire gondoltál hogy,minden vissza került e a kuplung csere alkalmával? Szerintem igen mert,nem maradt vissza egy csavar sem,csövek,vezetékek a helyükön.
azokra,amik lelettek bontva a szétszedéskor.

Amikor nekem akarsz válaszolni(vagy másnak)annak a hozzászólásnak a jobb oldalon lévő válasz gomját használd! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #14383 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:57:23 »

Üdv mindenkek!!
A hètvègèn törtènt egy olyan gond,amire nem tudtam mèg ràjönni,hogy mi lehetett.
A problèmàm a következő: út közben a kocsimból elment az erő ha jól èresztem leàlt a turbó.
Kis pihenő utàn (kb 5-10 perc) ismèt útra keltem,ès ismèt volt erő a kocsiban,de kb 20-30km útàn ismèt csak araszolgattam.
Az a kèrdèsem,hogy mi lehet a baj??Kaptam màr olyan vàlaszt,hogy lehet valamelyik turbócsö kilikadt.Erről,csak annyi a gondolatom,hogy ha likas lenne valamelyik cső a kkor nem lenne az,hogy egyszer jó egyszer meg nem. :-)
Vàrom vàlaszotok!!
Üdv.: Istvàn
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14384 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:03:14 »

Üdv mindenkek!!
A hètvègèn törtènt egy olyan gond,amire nem tudtam mèg ràjönni,hogy mi lehetett.
A problèmàm a következő: út közben a kocsimból elment az erő ha jól èresztem leàlt a turbó.
Kis pihenő utàn (kb 5-10 perc) ismèt útra keltem,ès ismèt volt erő a kocsiban,de kb 20-30km útàn ismèt csak araszolgattam.
Az a kèrdèsem,hogy mi lehet a baj??Kaptam màr olyan vàlaszt,hogy lehet valamelyik turbócsö kilikadt.Erről,csak annyi a gondolatom,hogy ha likas lenne valamelyik cső a kkor nem lenne az,hogy egyszer jó egyszer meg nem. :-)
Vàrom vàlaszotok!!
Üdv.: Istvàn
vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #14385 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:14:33 »

vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Köszönöm a vàlaszt,majd utànna nèzek.  worship
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14386 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:55:10 »

Garrett
Persze.

https://www.turbo.hu/ford/focus/706499-0001
[/quot

Köszönöm szépen!

Üdv
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14387 Dátum: 2016.01.26 kedd, 16:49:52 »

A válaszhoz,használd jobb oldalon a válasz gombot,és írd a megjelenített szöveg után a válaszodat.

levegős lehet az üzarendszer.Indítsátok ejtőtartályosan kannából.
itt megtudod nézni,hogyan: https://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw

és biztosan minden visszakerült a kulungcsere alkalmával?
meg próbáltuk az ejtőtartályos megoldást is és,nem vezetett eredményre,ugyan az az állapot,pörgeti,egy pillanatra elkapja és pörget üresen.Ami eszembe jutott,nem lehet főtengely holtpont jeladó,ami a lendkerék fölött van? Esetleg szerelés közben sérülhetett?
Naplózva
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #14388 Dátum: 2016.01.26 kedd, 18:12:14 »

vagy kilukadt a turbócsöved,vagy (ha fix)nem zár le a Westgate szelep.vagy annak a működtetésében van hiba.
Üdv mindenkinek!!
Új törtènèsek vannak a turbómmal kapcsolatban.Ma intenzívebb turbóhasznàlat közben fura zörej halladszott a motor felől,majd gàzadàs közben a turbó vèkony sikító hangot adott.
Erő nem ment el a kocsiból,csak a turbónak volt visító hangja.
Miutàn visszàbb lasítottam minden helyreàlt a normàlis àllapotba.
A fent említett turbócsöveket mèg nem nèztem meg,de megfogm.

Erre a rejtèly megfejtèsère keresem a vàlaszt.
Vàrom vàlaszotok.

Üdv.: Istvàn
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14389 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:20:28 »

meg próbáltuk az ejtőtartályos megoldást is és,nem vezetett eredményre,ugyan az az állapot,pörgeti,egy pillanatra elkapja és pörget üresen.Ami eszembe jutott,nem lehet főtengely holtpont jeladó,ami a lendkerék fölött van? Esetleg szerelés közben sérülhetett?
Jó helyen keresed a hibát, jeladó lesz az, vagy rossz fajta lendkerék került bele...van a ritka fogazású és a sűrű fogazású, teljesen passzol egyik a másik helyére, csak felszerelés után pontosan az a jelenség amit Te leírtál, ha mégsem a megfelelő lett beszerelve.  Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14390 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:54:03 »

Jó helyen keresed a hibát, jeladó lesz az, vagy rossz fajta lendkerék került bele...van a ritka fogazású és a sűrű fogazású, teljesen passzol egyik a másik helyére, csak felszerelés után pontosan az a jelenség amit Te leírtál, ha mégsem a megfelelő lett beszerelve.  Undecided
A lendkerék fogazása azonos azzal ami benne volt.Ezért gondoltam arra hogy,jeladó híba! Már meg vettem a másikat,holnap szerelem be! Minden esetre nagyon köszönök minden segítséget!!
Naplózva
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14391 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:40:08 »

A lendkerék fogazása azonos azzal ami benne volt.Ezért gondoltam arra hogy,jeladó híba! Már meg vettem a másikat,holnap szerelem be! Minden esetre nagyon köszönök minden segítséget!!
Gondolom nem a fogaskoszorú fogazása a lényeg hanem a lendkerék hátulján lévő 4zet alakúak a lényeg mert az fölött van a jeladó. A Cromaxban kétszer is ellenőrízték,alváz,motorszám stb alapján.Hát nagy szívás ha lendkerék lessz és nem jeladó! falbav
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14392 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:49:37 »

Gondolom nem a fogaskoszorú fogazása a lényeg hanem a lendkerék hátulján lévő 4zet alakúak a lényeg mert az fölött van a jeladó. A Cromaxban kétszer is ellenőrízték,alváz,motorszám stb alapján.Hát nagy szívás ha lendkerék lessz és nem jeladó! falbav
Ahogy írod, nem a fogaskoszorú számít.
Hát igen, nem mindegy, hogy egyszer kuplungoz az ember vagy kétszer.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
veterancar
Vendég
« Új hozzászólás #14393 Dátum: 2016.01.27 szerda, 16:11:12 »

Ahogy írod, nem a fogaskoszorú számít.
Hát igen, nem mindegy, hogy egyszer kuplungoz az ember vagy kétszer.. vigyor3
Ma voltam a Cromaxnál,el meséltem tréfás kuplung historiámat és meg nyugtattak hogy jó kuplung szettet adtak! Holnap ismét váltó le és meg látjuk mi a helyzet. Végül is nem egy vészes feladat Cheesy.Jeladó meg van,mehet a melódia!
Naplózva
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #14394 Dátum: 2016.02.02 kedd, 07:11:07 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék a 2002.10. havi TDDI Mondeom indítási gondjainak kiderítése okán.
Ősz óta gondok voltak az indítással. Először az önindító belső fogaskerekek csapágyazásának a széthullása miatt gyakorlatilag leégett az indító kábel réz csatlakozója a főkábelról. Ezt megoldottam egy önindító cserével, persze bontottal, illetve legyártottam egy réz csatlakozót, amit ráerősítettem a főkábelre.
Ezzel átmenetileg megoldódott az indítás problémája, de a párás ködös idő megjelenésével újra előjöttek. Vettem új akksit, kinyíródott, vettem még egy akksit, azt is majdnem sikerült kinyírni. Kiszedtem ismét az önindítót, a külső része nagyon ndvesnek tünt, szétszedtem, és a belseje is vizes volt.
Gyakorlatilag szét volt égve a belső része, a bejutó víz miatt zárlatos volt.
A két rossz önindítóból csináltam egy jót, tömítő pasztával leszigeteltem az önindítót, ledugóztam az önindító oldalán lévő nyílást, hogy a csepegő víz ne juthasson be.
Három napig úgy működött mitha új lenne, és basszus tegnap este (visszajött a párás, ködös idő) rápróbáltam és ismét csak nyögve, kínkeservesen tekert az önindító.
A generátort akksit multiméterrel kiméregettem, mindkettő jónak tűnk.
Mit nézzek meg még, mi lehet a hiba oka, merre keresgéljek?
Várnám a tippeket!
Előre is köszi!
Tadzsik
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14395 Dátum: 2016.02.02 kedd, 07:46:43 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék a 2002.10. havi TDDI Mondeom indítási gondjainak kiderítése okán.
Ősz óta gondok voltak az indítással. Először az önindító belső fogaskerekek csapágyazásának a széthullása miatt gyakorlatilag leégett az indító kábel réz csatlakozója a főkábelról. Ezt megoldottam egy önindító cserével, persze bontottal, illetve legyártottam egy réz csatlakozót, amit ráerősítettem a főkábelre.
Ezzel átmenetileg megoldódott az indítás problémája, de a párás ködös idő megjelenésével újra előjöttek. Vettem új akksit, kinyíródott, vettem még egy akksit, azt is majdnem sikerült kinyírni. Kiszedtem ismét az önindítót, a külső része nagyon ndvesnek tünt, szétszedtem, és a belseje is vizes volt.
Gyakorlatilag szét volt égve a belső része, a bejutó víz miatt zárlatos volt.
A két rossz önindítóból csináltam egy jót, tömítő pasztával leszigeteltem az önindítót, ledugóztam az önindító oldalán lévő nyílást, hogy a csepegő víz ne juthasson be.
Három napig úgy működött mitha új lenne, és basszus tegnap este (visszajött a párás, ködös idő) rápróbáltam és ismét csak nyögve, kínkeservesen tekert az önindító.
A generátort akksit multiméterrel kiméregettem, mindkettő jónak tűnk.
Mit nézzek meg még, mi lehet a hiba oka, merre keresgéljek?
Várnám a tippeket!
Előre is köszi!
Tadzsik
cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci 78
Vendég
« Új hozzászólás #14396 Dátum: 2016.02.02 kedd, 19:50:04 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.

Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?

Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.


Előre is köszönöm mindenkinek.

Laci

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14397 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:17:59 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.

Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?

Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.


Előre is köszönöm mindenkinek.

Laci


www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #14398 Dátum: 2016.02.02 kedd, 21:58:09 »

cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa! Wink
Köszi a választ!
Kicsit valóban nedves a vízpumpa környéke.
Akkor ez is csere.
A szervóm is rossz egyébként, elég hangos. Lehet, hogy így párban mondták fel a szolgálatot?
Olajos vizet láttam a kocsi alatt, lehet, hogy összefolyt a két anyag? (Már ha összefolyhat, mert még nem szedtem szét, így nem tudom hogy néz ki a bele.)
Üdv!
Tadzsik
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #14399 Dátum: 2016.02.02 kedd, 22:06:26 »

cseréld ki a vízpumpádat.Ott nem lehet víz,csak ha folyat a vízpumpa! Wink
Még egy kérdésem lenne.
Lehet bontott alkatrészt berakni új tömítésekkel, vagy szigorúan újat kell vásárolni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.