Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:03:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719053 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14500 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 08:54:35 »

Sziasztok! Egy kérdés hátha! Hidegen szépen indul a verda de ha meleg a moci csúnyán csörgősen ami 2-3mp alatt elcsendesedik. Mik lehetnek? Adagoló, lendkerék vagy lánc? Őőő vagy mindhárom? Lendkerékben kb 150e van de leállításnál nem zörög. 335000km járok.
Az enyém is ilyen, néha még ehhez 5-600 as fordulaton döglődik.
Adagoló előtöltés àllító akármi beteg.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
feca
Vendég
« Új hozzászólás #14501 Dátum: 2016.05.25 szerda, 11:44:39 »

sziasztok. volna egy problémám,ha  valaki tud segiteni kérem irjon.








sziasztok. volna egy problémám.ha valaki tud segiteni,kérem irjon.

van egy 2001-es évjáratú diesel mondeóm.2.0 tddi.

terhelésnél nagy gázadáskor amotornak vagy tubónak nagy süvitös hang jelenkezik.
de csak akkor ha lepadlózom a gázpedált.hafinoman nyomom a gáz pedált akkor nem hallatszik.
a turbó csöveket már átvizsgáltam de nem találok repedést sehol.
Ha valaki tud segiteni ebben a hiba felderitésében kérem irjon

elöre is köszi.feca.


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14502 Dátum: 2016.05.25 szerda, 11:54:05 »

sziasztok. volna egy problémám,ha  valaki tud segiteni kérem irjon.

van egy 2001-es évjáratú diesel mondeóm.2.0 tddi.

terhelésnél nagy gázadáskor amotornak vagy tubónak nagy süvitös hang jelenkezik.
de csak akkor ha lepadlózom a gázpedált.hafinoman nyomom a gáz pedált akkor nem hallatszik.
a turbó csöveket már átvizsgáltam de nem találok repedést sehol.
Ha valaki tud segiteni ebben a hiba felderitésében kérem irjon

elöre is köszi.feca.



turbónyomást kell mérni diaggal.de a lapátok is beérhetnek a házba.....ezt a légszűrő felől érkező cső leszedése után tudod ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #14503 Dátum: 2016.06.11 szombat, 20:04:24 »

Ha elugrik a vezérműlánc, mondjuk láncfeszítő hiba miatt, mit szokott tönkre vágni ?
És mennyibe kerül kb. egy bontott hengerfej ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14504 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 12:55:47 »

Ha elugrik a vezérműlánc, mondjuk láncfeszítő hiba miatt, mit szokott tönkre vágni ?
És mennyibe kerül kb. egy bontott hengerfej ?
attól függ miért tudott ellépni. és az se mellékes mennyit ugrott el.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balutddi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #14505 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 19:27:26 »

Sziasztok

Kérdeztem már régebben motormelegedéssel kapcsolatban.
a végeredmény csak egy vízpumpa hiba lett a(z ismerős) szerelőm szép összeget szeretett volna legombolni rólam.
elvileg a két termosztát is új a kocsi azonban nem fel hanem lefelé hűl
pl. autópálya dugóban 32fokban klímával elkezd lefelé hűlni nem tudja az üzemit tartani
20 km alatt áll be rendesen a mutató
fedélzeti szerint ha emelkedőn nyúzom padló mindenhol akkor ilyen 100-102 fokra is felszalad
részterhelésnél viszont lehűl 72-70 fokra is
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy csak a két termosztát lehet a felelős a motor helyes üzemi hőfok szabályzásáért vagy lehet valami más oka is
Naplózva
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #14506 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:31:40 »

attól függ miért tudott ellépni. és az se mellékes mennyit ugrott el.

Úgy néz ki, mégsem az a hiba hanem az adagoló elektronikája romlott el.
A riasztó blokkolta az ac pumpát és állítólag az üzemanyag hüti az elektronikát.
Ezért romlott el.
Tud valaki esetleg valamilyen egyéb javítási módot vagy csak a komplett felújítás ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14507 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:47:30 »

Úgy néz ki, mégsem az a hiba hanem az adagoló elektronikája romlott el.
A riasztó blokkolta az ac pumpát és állítólag az üzemanyag hüti az elektronikát.
Ezért romlott el.
Tud valaki esetleg valamilyen egyéb javítási módot vagy csak a komplett felújítás ?


VP44 elektronika javításra keresve van pár racing-bazaros találat. Hogy mennyire megbízható, passz. Én az új elektronikát és adagoló felújítást választottam.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #14508 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:00:50 »

VP44 elektronika javításra keresve van pár racing-bazaros találat. Hogy mennyire megbízható, passz. Én az új elektronikát és adagoló felújítást választottam.

Új elektronikát lehet külön venni ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14509 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:08:33 »

Új elektronikát lehet külön venni ?

Kérdezd meg őket, hogy adnak-e el csak elektronikát: http://euroelectric.hu/
De nem vagyok benne biztos, hogy csak elektronika leszed, felrak és megy tovább...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14510 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:08:58 »

Új elektronikát lehet külön venni ?
nem. csak felújítással egybekötve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14511 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:09:33 »

Kérdezd meg őket, hogy adnak-e el csak elektronikát: http://euroelectric.hu/
De nem vagyok benne biztos, hogy csak elektronika leszed, felrak és megy tovább...
padon fel kell programozni az elektronikát az adagolóhoz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14512 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:11:52 »

padon fel kell programozni az elektronikát az adagolóhoz.
worship eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14513 Dátum: 2016.06.18 szombat, 18:15:50 »

Sziasztok most vettem egy 2001es tddi kombit azt vettem észre hogy 3000ig húz csak 1700 tol 3000ig húz utánna lassan kiporog 3800 ig de annyi 160nal nemis megy többet valami otlet vagy nemis várhatók tolle többet ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14514 Dátum: 2016.06.18 szombat, 18:33:48 »

Sziasztok most vettem egy 2001es tddi kombit azt vettem észre hogy 3000ig húz csak 1700 tol 3000ig húz utánna lassan kiporog 3800 ig de annyi 160nal nemis megy többet valami otlet vagy nemis várhatók tolle többet ?
5000ig le kéne forogjon, még 4ben is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14515 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 08:13:21 »

5000ig le kéne forogjon, még 4ben is
Hátulról a tanknál az ac elég visitos hangot ad attól lehet ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.19 vasárnap, 08:27:40 írta tranyowrc » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14516 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 19:27:10 »

Hátulról a tanknál az ac elég visitos hangot ad attól lehet ?
persze
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14517 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 19:44:52 »

Megtudom nézni valahogy hogy mekkora az üzemanyag  nyomás ?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14518 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 19:58:22 »

Megtudom nézni valahogy hogy mekkora az üzemanyag  nyomás ?
Ezt nem tudom.
Sztem húzd szét a motortérben az adagolóra/ról jövő/menő csöveket. A blokk oldalán jól bontható. Persze a végeket dugd bele pl. kannába. Próbálj az ac-nek külön tápot adni, és nézd meg mennyire jön. Ha jól rémlik akkor 1,5 literes pillepalackot pikk pakk megtölt. 10-20-30s nem emlékszem, de meglepően hamar.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14519 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 20:38:52 »

Ezt nem tudom.
Sztem húzd szét a motortérben az adagolóra/ról jövő/menő csöveket. A blokk oldalán jól bontható. Persze a végeket dugd bele pl. kannába. Próbálj az ac-nek külön tápot adni, és nézd meg mennyire jön. Ha jól rémlik akkor 1,5 literes pillepalackot pikk pakk megtölt. 10-20-30s nem emlékszem, de meglepően hamar.

Köszi holnap megpróbálom.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14520 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 20:40:29 »

Köszi holnap megpróbálom.
GO Szűrőd milyen állapotban van? Nem lehet, hogy csak azt kellene cserélni?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14521 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 21:52:18 »

GO Szűrőd milyen állapotban van? Nem lehet, hogy csak azt kellene cserélni?
csütörtökön  vettem sokat nemtudok rolla de úgyis lessz cserèlve olaj olaj szűrő levegő szűrő még go szűrő is akkor kiderül ha utánna se jó akkor megyek tovább meg olvasunk hibakodot
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14522 Dátum: 2016.06.25 szombat, 18:09:01 »

Kicseréltem mindent de nem jó uresbe is 4200 nel nem pörög tovabb 3000ig szépen húz utánna semmi de ha folyamatosan nyomom neki 1-2-3ba akkor még jobban legyengül klímával rángat is picit további ötletek ? szomoru1
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14523 Dátum: 2016.06.25 szombat, 18:34:28 »

Kicseréltem mindent de nem jó uresbe is 4200 nel nem pörög tovabb 3000ig szépen húz utánna semmi de ha folyamatosan nyomom neki 1-2-3ba akkor még jobban legyengül klímával rángat is picit további ötletek ? szomoru1
az ac-t is ellenőriztétek? kannából járatva is tehetsz egy próbát. Az adagolóra/ról menő csöveket széthúzod a blokk oldalán, és az adagoló felé esőket megtoldod és bedugod egy kannába. Az adagolónak van saját szivattyúja, fel tudja szívni a go-t. A go. szűrőtől jövő csövek végeit is tedd kannába, mert jön rajta a go, vagy húzd le az ac csatlakozóját, hogy az ne tolja az anyagot.
katalizátor egyben van még? Van benne egyáltalán? Lehet, hogy az van eltömődve.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14524 Dátum: 2016.06.25 szombat, 21:44:38 »

az ac-t is ellenőriztétek? kannából járatva is tehetsz egy próbát. Az adagolóra/ról menő csöveket széthúzod a blokk oldalán, és az adagoló felé esőket megtoldod és bedugod egy kannába. Az adagolónak van saját szivattyúja, fel tudja szívni a go-t. A go. szűrőtől jövő csövek végeit is tedd kannába, mert jön rajta a go, vagy húzd le az ac csatlakozóját, hogy az ne tolja az anyagot.
katalizátor egyben van még? Van benne egyáltalán? Lehet, hogy az van eltömődve.
Holnap kipróbálom kannából hát katalizátor az jó kérdés ránézek köszi a tippeket  vigyor3
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #14525 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 19:23:45 »

Sziasztok! A gondom a köv.! Tegnap mentem Horvátországba és kb.féluton a viz hőfoka felugrott,a mutató kb.a 3/4nél állt,nem  felén,ahogy mindig!! Kikapcsoltam a klímát,visszaállt az opt.állásba! Így tettem meg a hátralevő pár száz kilométert!! Ugyanezt már egyszer eljátszotta velem,szintén Horvátországban 2 éve,de akkor visszafelé!!! Azóta mostanáig egyszer sem történ ez meg!! Kezdjek idegeskedni hazafelé utamon,vagy ez előfordulhaz ilyen melegben?? Köszi a válaszokat,tippeket!!
Naplózva
deniel0529
Vendég
« Új hozzászólás #14526 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 10:02:48 »

Sziasztok! Van egy probléma ami már egy éve húzódik. Hidegen jól,de melegen nagyon nehezen indul az autó, de eddig mindog beindult. Tovább kell tekertetni az oninditot es indul de csunyán. 500 600as fordulaton jár ahogy indul,semmi gázra semmire nem reagál,innentól fogva ha elindul normálisan beáll az alapjárat es megy rendesen. Erő van benne,fogyasztás jó. Turbo es motor jó mert 12ezer alatt egy csepp olaj se fogyott. Gyári Ford formula olajból. Volt mar egy rakas balfasz szerelőnél de semmi. Eddig 460 ezret koltottem ra de nem jó. Kettos tomegu cserelve! Utolso helyrol ugy kaptam vissza hogy jó,ám mégsem. Adagoló tápellátás vezetéke majdnem teljesen el volt szakadva,ezt javitották de még mindog nem jó. Szeretem az autót de már kikészít h mindenki hulye hozzá. Ket hibakod van. P1563 P1664. Amikor sokat megyek vele,es utána inditom uzemmelegen,akkor csúnya hangja van a motornak indulas után,de csak vagy fél percig. Ilyen  csattogós de van olajnyomás,nem  vilagit a lampa. Utana semmi. Minden szép és jó.  Kérlek segítsetek!
Naplózva
deniel0529
Vendég
« Új hozzászólás #14527 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 10:11:28 »

És kb 1 éve,generátorcsere után jött elő a probléma. Túltöltésem volt, 17V körüli. Azt megcsinálták,boltból 105A es generátor került bele.
Naplózva
deniel0529
Vendég
« Új hozzászólás #14528 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 12:52:50 »

És kb 1 éve,generátorcsere után jött elő a probléma. Túltöltésem volt, 17V körüli. Azt megcsinálták,boltból 105A es generátor került bele.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14529 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 12:56:41 »

Sziasztok! Van egy probléma ami már egy éve húzódik. Hidegen jól,de melegen nagyon nehezen indul az autó, de eddig mindog beindult. Tovább kell tekertetni az oninditot es indul de csunyán. 500 600as fordulaton jár ahogy indul,semmi gázra semmire nem reagál,innentól fogva ha elindul normálisan beáll az alapjárat es megy rendesen. Erő van benne,fogyasztás jó. Turbo es motor jó mert 12ezer alatt egy csepp olaj se fogyott. Gyári Ford formula olajból. Volt mar egy rakas balfasz szerelőnél de semmi. Eddig 460 ezret koltottem ra de nem jó. Kettos tomegu cserelve! Utolso helyrol ugy kaptam vissza hogy jó,ám mégsem. Adagoló tápellátás vezetéke majdnem teljesen el volt szakadva,ezt javitották de még mindog nem jó. Szeretem az autót de már kikészít h mindenki hulye hozzá. Ket hibakod van. P1563 P1664. Amikor sokat megyek vele,es utána inditom uzemmelegen,akkor csúnya hangja van a motornak indulas után,de csak vagy fél percig. Ilyen  csattogós de van olajnyomás,nem  vilagit a lampa. Utana semmi. Minden szép és jó.  Kérlek segítsetek!
Próbáld meg egy dízel injektor tisztítóval nekem is elég csúnyán indult de kb 2 hete beleöntöttem stp desel tisztítót hát bárki mit mond a meleg indítás szinte hibátlan és menet közben is sokkal csendesebb simábban jár! Lehet nálad más a bibi  de ennyit megér egy próba!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
deniel0529
Vendég
« Új hozzászólás #14530 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 12:59:16 »

Volt már benne, miután kijárattam belőle,egyből go szűrő csere. Majdnem a legdrágábbat raktam bele, Bosch. De semmi...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14531 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 13:47:32 »

Volt már benne, miután kijárattam belőle,egyből go szűrő csere. Majdnem a legdrágábbat raktam bele, Bosch. De semmi...
Milyen löttyöt raktál bele mert ez a vinz vagy mi semmit nem ér. stp most próbáltam és egész meggyőző volt de van még a Protec is!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14532 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 14:51:34 »

Sziasztok! Van egy probléma ami már egy éve húzódik. Hidegen jól,de melegen nagyon nehezen indul az autó, de eddig mindog beindult. Tovább kell tekertetni az oninditot es indul de csunyán. 500 600as fordulaton jár ahogy indul,semmi gázra semmire nem reagál,innentól fogva ha elindul normálisan beáll az alapjárat es megy rendesen. Erő van benne,fogyasztás jó. Turbo es motor jó mert 12ezer alatt egy csepp olaj se fogyott. Gyári Ford formula olajból. Volt mar egy rakas balfasz szerelőnél de semmi. Eddig 460 ezret koltottem ra de nem jó. Kettos tomegu cserelve! Utolso helyrol ugy kaptam vissza hogy jó,ám mégsem. Adagoló tápellátás vezetéke majdnem teljesen el volt szakadva,ezt javitották de még mindog nem jó. Szeretem az autót de már kikészít h mindenki hulye hozzá. Ket hibakod van. P1563 P1664. Amikor sokat megyek vele,es utána inditom uzemmelegen,akkor csúnya hangja van a motornak indulas után,de csak vagy fél percig. Ilyen  csattogós de van olajnyomás,nem  vilagit a lampa. Utana semmi. Minden szép és jó.  Kérlek segítsetek!
kopott az adagolód. csere vagy felújítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
deniel0529
Vendég
« Új hozzászólás #14533 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 01:22:17 »

És bontott adagoló vagy inkább felújítás? Kire bízhatok ilyen munkát? És kb mennyiből jön ki ha felújíttatom vagy a bontott plusz a csere?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14534 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 01:39:06 »

És bontott adagoló vagy inkább felújítás? Kire bízhatok ilyen munkát? És kb mennyiből jön ki ha felújíttatom vagy a bontott plusz a csere?
kb150eft egy jó bontott felrakva feltanítva, illetve kb300eft egy felújítás mindennel együtt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14535 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 07:04:45 »

kb150eft egy jó bontott felrakva feltanítva, illetve kb300eft egy felújítás mindennel együtt
Szerintem van olcsóbban is! Érdemes körbenézni Vatera Jófogás stb. Ja és mit kell rajta tanítani?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.18 hétfő, 07:06:34 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14536 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 10:39:15 »

Szerintem van olcsóbban is! Érdemes körbenézni Vatera Jófogás stb. Ja és mit kell rajta tanítani?
van persze, ami nem kipróbálható vagy testvérektől van. ami normális helyről van, még diagolható az nem 2ft. főleg, hogy kopnak a bontott tddi-k is, így ezeknek is felfele fog menni az ára. tdci-khez is drágulnak a bontott pcs-k és nagynyomásúk

az árakba én beleszámoltam 40-50eft munkadíjat le+felszerelés, feltanításra, stb

semmi extrához nem kell a programozás, csak hogy egyáltalán beinduljon vele az autó vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14537 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 22:01:01 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de TDDI-ben van olyan amiben van kipörgésgátló vagy ESP? Utólag beépíthető?
Ismerősöm kocsijában a műszerfalon van visszajelző, de gomb sincs, meg a ford oldalán sincs alvázszám alapján.

Bocsi ha idióta a kérdés Cheesy

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14538 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 22:18:21 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de TDDI-ben van olyan amiben van kipörgésgátló vagy ESP? Utólag beépíthető?
Ismerősöm kocsijában a műszerfalon van visszajelző, de gomb sincs, meg a ford oldalán sincs alvázszám alapján.

Bocsi ha idióta a kérdés Cheesy

Köszi!
nem létezett esp-s/asr-s tddi így utólag sem lehet megcsinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14539 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 10:59:50 »

Az elégtelen kompresszió okozhat indulás utáni 20 seces (csak hidegen) fehér füstölést és ingadozó alapjáratot?

Mennyi a gyári kompresszió és a min kompesszió érték az FMBA motorkódú 130LE-s Mondeo MK3 FL-nél.

Kit tudtok ajánlani precíz kompessziómérés ügyben?

« Utoljára szerkesztve: 2016.07.21 csütörtök, 11:29:52 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14540 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:04:33 »

Az elégtelen kompresszió okozat indulás utáni 20 seces (csak hidegen) fehér füstölést és ingadozó alapjáratot?

Mennyi a gyári kompresszió és a min kompesszió érték az FMBA motorkódú 130LE-s Mondeo MK3 FL-nél.

Kit tudtok ajánlani precíz kompessziómérés ügyben?


az tdci lesz, nem tddi

hajtókar görbülés szokott azoknál ilyen jelenséget okozni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14541 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:34:58 »

az tdci lesz, nem tddi

hajtókar görbülés szokott azoknál ilyen jelenséget okozni

Igen tdci motorról van szó.
Laikus vagyok, próbálom értelmezni:
Az adott hengerben az alacsony kompressziót az okozza, hogy a hajtókar görbülete miatt nem tud a dugattyú teljesen kinyomódni.
Ha bemelegszik a motor 20 sec a hajtókar kiegyenesedik? Mert akkor már nem füstöl.



 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14542 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:41:14 »

Igen tdci motorról van szó.
Laikus vagyok, próbálom értelmezni:
Az adott hengerben az alacsony kompressziót az okozza, hogy a hajtókar görbülete miatt nem tud a dugattyú teljesen kinyomódni.
Ha bemelegszik a motor 20 sec a hajtókar kiegyenesedik? Mert akkor már nem füstöl.



 
tddi topicba írtál

laikusként az ilyet nem nagyon lehet értelmezni. mérni kell komressziót, és dugókiállást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14543 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:49:35 »

tddi topicba írtál

laikusként az ilyet nem nagyon lehet értelmezni. mérni kell komressziót, és dugókiállást

Bocsi elnéztem ugrok a TDCI topicba.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Richie
Vendég
« Új hozzászólás #14544 Dátum: 2016.07.22 péntek, 08:03:34 »

Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok. Kinéztem néhány mk3 tddi mondeot. A kérdés hogy mire figyeljek a tipusnál, mi a gyengéje, mikor nem szabad érte pénzt adni. Akeret kb 700000ft
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 04:37:13 írta Richie » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14545 Dátum: 2016.07.22 péntek, 09:04:19 »

Igen tdci motorról van szó.
Laikus vagyok, próbálom értelmezni:
Az adott hengerben az alacsony kompressziót az okozza, hogy a hajtókar görbülete miatt nem tud a dugattyú teljesen kinyomódni.
Ha bemelegszik a motor 20 sec a hajtókar kiegyenesedik? Mert akkor már nem füstöl.



 
Ez így elég érdekes lenne! Fehér füst inkább levegősödés!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #14546 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:10:12 »

Szisztok!

Hosszú szíj oldali szíjfeszítőre (készletre) volna szükségem. Tudtok valami aktuális jó forrást?

Kösz  worship


Tárgytalan megoldottam.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.27 szerda, 12:16:04 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14547 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 17:55:07 »

Sziasztok még mindig megvan a problémam hogy nem huz az autó 160nal nem megy többet ami magaba nem lenne baj de akkor caak nem jo valami hibaüzenet már van kis üzemanyag nyomás de kannából se pörög ki 4200a max üresbe nem füstöl viszont semmit milehet vele??? Elviszem szerelőhöz de attól félek kicserélget mindent és majd egyszer megtalálja mi a baj de addigra beleölök egy csomó pénzt fölöslegesen
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14548 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 19:28:29 »

Sziasztok még mindig megvan a problémam hogy nem huz az autó 160nal nem megy többet ami magaba nem lenne baj de akkor caak nem jo valami hibaüzenet már van kis üzemanyag nyomás de kannából se pörög ki 4200a max üresbe nem füstöl viszont semmit milehet vele??? Elviszem szerelőhöz de attól félek kicserélget mindent és majd egyszer megtalálja mi a baj de addigra beleölök egy csomó pénzt fölöslegesen
Ha kannábol is szolid, akkor lehet az adagoló saját belső szivattyúja rossz.  Ha kicseréled a tank alatti ac-t talán tol annyit, hogy áthidalja a problémát.
Ha jól látom act keresel. Vegyél vmi ugy.tottat. sacc 20 25e Ft ból mrgvan. Házilag cserélhető
Ezeken túl kompreszió vagy esetleg egy ellépett vezérlés jut eszembe, de csak tipp,  ennyire  nem értek hozzá.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14549 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:33:51 »

Ha kannábol is szolid, akkor lehet az adagoló saját belső szivattyúja rossz.  Ha kicseréled a tank alatti ac-t talán tol annyit, hogy áthidalja a problémát.
Ha jól látom act keresel. Vegyél vmi ugy.tottat. sacc 20 25e Ft ból mrgvan. Házilag cserélhető
Ezeken túl kompreszió vagy esetleg egy ellépett vezérlés jut eszembe, de csak tipp,  ennyire  nem értek hozzá.
kompresszio nemlenne sztem nehezen indulna de hidegen melegen poccre indul olajat cseréltem 2500van benne ugyanugy maxon áll esetleg ha kideeül adagolo tápszivattyu azt lehet javítani  vagy felujjítas és százezrek?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.