Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:50:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718584 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2016.11.09 szerda, 14:03:46 »

Sziasztok!
Az miért van hogy csak meleg autót leàllìtom és utàna pàr prc mulva inditanàm (pl:tankolok) de nem indul el rendesen.Olyan mint ha csak 3 henger indulna el.Le kell àllìtanom és ujra indìtani akkor rendesen elindul.De csak meleg motornàl.Hidegen nem csinàlja.Hő fok jeladó cserélve lett.
Köszi
kopott adagoló
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2016.11.09 szerda, 18:25:37 »

kopott adagoló
Az érdekes hogy most lett belerakva felujitott porlasztó.
Azóta csinàlja néha.Elötte nem csinàlt ilyet.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2016.11.09 szerda, 21:51:51 »

Az érdekes hogy most lett belerakva felujitott porlasztó.
Azóta csinàlja néha.Elötte nem csinàlt ilyet.
Akkor valmelyik porlasztó nem jó. Miért kellett felújítani ha jó volt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2016.11.09 szerda, 22:05:49 »

Akkor valmelyik porlasztó nem jó. Miért kellett felújítani ha jó volt.
Néha be ràngatott és nőt a fogyi.
Kivettem beméretni és ott azt mondtàk nem jók.
Csucsokat cseréltek és azt mondtàk most azok jók.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
szadi9025
Vendég
« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 06:59:51 »

Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 10:24:08 »

Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.
valamilyen szinten normál a csattogás 2000 felett.
lekell dugózni egy lemezzel a kipufogó csonknál vagy utána az egr szelepet.
a go szűrő a generátor felett van a torony oldalán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 22:47:40 »

Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.

2000 környékén állítja az előtöltést, attól lesz traktorosabb hangja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2016.11.23 szerda, 19:09:55 »

2000 környékén állítja az előtöltést, attól lesz traktorosabb hangja.

Sziasztok!

Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári? 
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
 help
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2016.11.23 szerda, 19:13:24 »

Sziasztok!

Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári? 
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
 help
vegyél bontottat, nem annyira tönkremenős fajta
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2016.11.23 szerda, 20:23:29 »

Sziasztok!

Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári? 
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
 help

A 2.2-esbe Delco Remy lett berakva ~fele ennyiért. Az eltelt 2 év és ~65ezer km alatt eddig nem volt rá panasz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2016.11.23 szerda, 20:33:04 »

vegyél bontottat, nem annyira tönkremenős fajta
dehogynem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2016.11.23 szerda, 20:50:06 »

A 2.2-esbe Delco Remy lett berakva ~fele ennyiért. Az eltelt 2 év és ~65ezer km alatt eddig nem volt rá panasz.

Köszönöm a választ!
Megpróbálkozom én is vele.  smile
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 10:45:11 »

Üdv


Úgy néz ki megadta magát a kuplungom, üresben is van "cicergő" hangja ha kinyomom akkor pedig hangosabb.
Gondolom ez a kinyomó csapágy....ha cserélem érdemes a lendkerékkel együttt ezt is?

Hol érdemes most venni szettet? És milyet?    worship
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 11:37:55 »

Üdv


Úgy néz ki megadta magát a kuplungom, üresben is van "cicergő" hangja ha kinyomom akkor pedig hangosabb.
Gondolom ez a kinyomó csapágy....ha cserélem érdemes a lendkerékkel együttt ezt is?

Hol érdemes most venni szettet? És milyet?    worship

Érdemes cserélni mindent egyszerre, mert a munkadíj kb 40-50ezer. Ha ezt egy fél év múlva újra ki kell fizesd, akkor nem biztos, hogy örülni fogsz.
Cserélsz most mindent és ~150ezer km-ig nyugi van e téren.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jani91
Vendég
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2016.11.25 péntek, 21:26:51 »

üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2016.11.25 péntek, 22:18:58 »

üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
Szia!
A TDCI hez képest az üzemanyag rendszer olcsóbban, karbantartható, és többet is bír, de pl ha az adagolóhoz hozzá kell nyúlni, cca 300e Ft, a bontott ebből lutri.
A kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy ugyanúgy egy vagyon hozzá, szereléssel együtt. Ezekben is szeret a generátor, a vízpumpa elhalni, illetve az első rugó törni. Ja meg a turbó is letérdel előbb utóbb, azt bontva 30-50e, felújítva 100e körül lehet megúszni. Ha a kasztni ha nem volt törve, javítva akkor nem rohadós fajta, viszont az ajtók alja igen. A hátsó fék ezekben még a berohadós fajta, az szokták későbbi évjáratúra cserélni.
2001-2003 ig gyártották, szóval 13-15 éves autókról beszélünk. Dízel lévén csillió megett km-rel. Akkor vegyél ilyet, ha nem fáj, hogy egy 600e ft ért vett autóra rá kell(het) költeni még egyszer ennyit (rossz esetben adagoló+kuplung+lendkerék+csapágy szumma kb ennyi)
Nyűgös még a hosszbordás szíjrendszer. Feszítő, ékszíjtárcsa, vezetőgörgők, szíj, mdíj 80-100e, ez is be szokott ennyi idős korára rottyantani
Egyébként ha jó, kimegy a világból, kicsit hangosabb, és kicsit többet fogyaszt mint a tdci-k, de még vállalható.
Fogynak a bontóból, így a kínálat kereslet elve alapján elkezdtek feljebb ballagni a tddi spec alkatrészek.
Sok cucc ugyanaz mint a tdci-ben. Generátor, vízpumpa, szervószivattyú, turbó, meg persze a nem motorfüggő alkatrészek is.
Vállalható, de csodát ne várj tőlük, olcsón fenntartani, mint pl egy MkI-II Mondeót, nem lehet ezeket.
HA tudsz olyat vegyél, ahol a fentiek közül már cseréltek vmit, számlával igazolhatóan. Vagy ismerőstől. De ha úgy adják el, hogy ez egy jó autó, mert erre nem kellett költeni az elmúlt 5 évben, akkor számíts rá, hogy majd neked kell.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2016.11.25 péntek, 23:08:44 »

üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi

Szvsz inkább fiatalabb, FL2-es, jól felszerelt TDCI (akár 2.2-es) és ~300ezer ft-ot rakj el a spájzba, hogy ha hozzá kell nyúlni az üzemanyagrendszerhez, akkor ne érjen váratlanul. TDDI se rossz, de kicsit kezd eljárni az idő felette. Ahogy Ferqo is írta, ha az adagoló megáll, akkor annak a felújítása kb ugyanannyi mint egy TDCI üzemanyagrendszerének rendbetétele. FL2-es autóval megkímélheted magad pár típushibától (hátsó féknyereg, zárak, kézifékkar, ajtórohadás). TDCI valamelyest kevesebbet is fogyaszt, erősebb is, jobban húz és kultúráltabb a járása.
Ja és tökmindegy, hogy melyiket veszed, mindig lesz valami, amivel lehet foglalkozni. Ha szerencséd van, akkor találsz olyat, amiben csak 300-400ezer km van.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.25 péntek, 23:10:37 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2016.11.25 péntek, 23:10:17 »

üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
milyen összegért keresel tddi-t? miénk eladó lesz, megvan rajta csinálva minden
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani91
Vendég
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2016.11.25 péntek, 23:22:38 »

milyen összegért keresel tddi-t? miénk eladó lesz, megvan rajta csinálva minden

fogalmam sincs egyenlőre. milyen a tiétek? milyn árban lenne? kombi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2016.11.26 szombat, 08:38:42 »

fogalmam sincs egyenlőre. milyen a tiétek? milyn árban lenne? kombi?
írok privátot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2016.11.29 kedd, 13:35:06 »

Sziasztok.

Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton kicsit ingadozik (800-900 között) a fordulat es mintha rángatna a motor.

Mi lehet a baj?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 13:45:07 írta gnorbi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2016.11.29 kedd, 13:37:56 »

Sziasztok.

Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton ingadozik a fordulat es mintha rángatna a motor.

Mi lehet a baj?

Első körben vidd el szervizbe.

Nem föttög?
mert ha igen kell bele föttögésgátló és nó móre fött.


Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2016.11.29 kedd, 13:48:38 »

Sziasztok.

Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton kicsit ingadozik (800-900 között) a fordulat es mintha rángatna a motor.

Mi lehet a baj?

Ha csak hidegen csinálja, akkor megnézném az izzítókat.
Ha melegen is, akkor a generátort.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:53:02 »

Üdv fórumtársak.

Ma háromszor sikerült reprodukálni a következő problémát:
4.-ben kb 1500-as fordulaton amikor odaléptem a gázra, akkor furcsa és erősödő súrlódásszerű hang jött a motortérből! (olyan érzésem volt h mintha kifujna a turbó)
A többi fokozatban nem volt ilyen jelenség.
Azután többet nem csinálta...
Szerintetek mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyesmit?

Köszi a segítséget.
Üdv
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2016.11.30 szerda, 17:11:47 »

Üdv fórumtársak.

Ma háromszor sikerült reprodukálni a következő problémát:
4.-ben kb 1500-as fordulaton amikor odaléptem a gázra, akkor furcsa és erősödő súrlódásszerű hang jött a motortérből! (olyan érzésem volt h mintha kifujna a turbó)
A többi fokozatban nem volt ilyen jelenség.
Azután többet nem csinálta...
Szerintetek mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyesmit?

Köszi a segítséget.
Üdv
mérj turbónyomást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2016.11.30 szerda, 17:45:32 »

Első körben vidd el szervizbe.

Nem föttög?
mert ha igen kell bele föttögésgátló és nó móre fött.




de csak akkor, ha német a föttögésgátló. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:34:10 »

Sziasztok!

Lehet buta kérdés, de az izzítógyertyák helyes működését ,hogy tudom kimérni? Tavaly cseréltem boschra őket, de nehezen indul a napi első indításnal, és már akkor feltűnt, hogykb 1 mm-rel rövidebbek volt az utángyártottak.. Sad Illetve a tanknál lévő ac pumpa csak indítózásnál dolgozik,jól tudom? Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:03:16 »

mérj turbónyomást.

Mármint méressek?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:44:04 »

Mármint méressek?

ez a képességeiden múlik.
Van cikk az FAQ-ban manuális nyomásmérő megépítéséről.Ha van affinitás hajrá.
Az egyszerűbb megoldás egy elm 327+forscan kombi.3e ft körül van,elrontani sem tudod vele.

Ha pedig egyik sem áll rendelkezésre,akkor méresd.... vigyor3
De még itt is van lehetőséged szervízbe menni,és fizetni a szakmunkáért,vagy bedobod a srcoknál a közösbe,hogy ki tudna neked segíteni karitatíve a lakhelyed közelében. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 05:56:16 »

ez a képességeiden múlik.
Van cikk az FAQ-ban manuális nyomásmérő megépítéséről.Ha van affinitás hajrá.
Az egyszerűbb megoldás egy elm 327+forscan kombi.3e ft körül van,elrontani sem tudod vele.

Ha pedig egyik sem áll rendelkezésre,akkor méresd.... vigyor3
De még itt is van lehetőséged szervízbe menni,és fizetni a szakmunkáért,vagy bedobod a srcoknál a közösbe,hogy ki tudna neked segíteni karitatíve a lakhelyed közelében. Wink

Már lebeszéltem a szerelóvel, úgyis olajcsere vált esedékessé.
de ezt a házi mérőt lehet, megépítem. Nem árt egy ilyen a háznál.   Wink
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
vikxyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2016.12.02 péntek, 20:08:48 »

Sziasztok,

Lenne egy olyan problémám, hogy hideg motornál egy picit ingadozik az alapjáratom. Kb olyan 950-es hidegen, de néha gondol egyet és felugrik 1100-ig kb, majd szép lassan visszamegy 950-1000 körülre.
Megyek vele 2-3km-ert elkezd melegedni a motor utána már teljesen normális az alapjárat, nincs semmi ingadozás.
Ezt csak akkor csinálja ha kint hideg van, kb 5 fok alatt. Nyáron vagy melegebb időben semmi gond.

Hideg időben ez belefér?

Naplózva

Mk3 TDDI 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2016.12.02 péntek, 22:43:18 »

Sziasztok,

Lenne egy olyan problémám, hogy hideg motornál egy picit ingadozik az alapjáratom. Kb olyan 950-es hidegen, de néha gondol egyet és felugrik 1100-ig kb, majd szép lassan visszamegy 950-1000 körülre.
Megyek vele 2-3km-ert elkezd melegedni a motor utána már teljesen normális az alapjárat, nincs semmi ingadozás.
Ezt csak akkor csinálja ha kint hideg van, kb 5 fok alatt. Nyáron vagy melegebb időben semmi gond.

Hideg időben ez belefér?


generátort,töltést és a gyertyákat érdemes ellenőrizni a kiegfűtésben-ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2016.12.03 szombat, 15:51:30 »

Kedves fórum társak.

Turbó lapátokra szabad fék tisztítót fújni?
Leszedtem a csövet és kicsit koszosak a lapátok.
De nem szorul és nem lötyög.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2016.12.03 szombat, 18:03:52 »

Kedves fórum társak.

Turbó lapátokra szabad fék tisztítót fújni?
Leszedtem a csövet és kicsit koszosak a lapátok.
De nem szorul és nem lötyög.
akkor a szűrőt cseréld sűrűbben,vagy lukas a cső valahol a szűrő után.ott nem lehet kosz.én nem fujkálnám semmivel,mert onnan már a szívósorba megy minden.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2016.12.03 szombat, 20:41:36 »

akkor a szűrőt cseréld sűrűbben,vagy lukas a cső valahol a szűrő után.ott nem lehet kosz.én nem fujkálnám semmivel,mert onnan már a szívósorba megy minden.....
Megnézném a linkeket kérlek?
http://kephost.com/image/vGPG
http://kephost.com/image/vGKS
http://kephost.com/image/vGP1

...valamiért nem tudom ide illeszteni...
Leszedtem ma az összes csövet, ami olajos volt...
Egyébként minden 15.000-nél cserélek szűrőt, és átnéztem a szűrő felőli részt is.
(Igaz, h csak két éve van nálam az autó, előtte nem tudom hogyan tartották karban...)
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.03 szombat, 20:53:53 írta Attila73 » Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 00:42:30 »

Megnézném a linkeket kérlek?
http://kephost.com/image/vGPG
http://kephost.com/image/vGKS
http://kephost.com/image/vGP1
http://kephost.com/image/vGP1
...valamiért nem tudom ide illeszteni...
Leszedtem ma az összes csövet, ami olajos volt...
Egyébként minden 15.000-nél cserélek szűrőt, és átnéztem a szűrő felőli részt is.
(Igaz, h csak két éve van nálam az autó, előtte nem tudom hogyan tartották karban...)
az olaj normál. a koszt ne piszkáld.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 12:25:14 »

az olaj normál. a koszt ne piszkáld.
Értettem. eljen
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 20:23:02 »

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mostanában a nagyobb hidegben (0,-1 fok alatt) elkezdett jelentkezni egy olyan problémám, hogy hideg motorral indulva, főként városban kisebb terheléssel nem nagyon ér föl a vízhőfok mutatóm a közép állásra. Ez kb azt jelenti, hogy egyszer eléri kb a középállást, majd nyit a termosztát, és aztán kb a 75C és a 90C közötti álláson marad, illetve csak intezívebb gyorsítás, vagy konstans legalább 90-100-as illetve autópályás tempónál áll vissza középre. Terhelés nélkül, pl lámpa előtt gurulva, vagy autópálya lehajtón ismét visszahűl a két beosztás közé. (Utánaolvasgattam, hogy ez valószínű vagy vízköri, ami nekem kb 2 éve cserélve volt, vagy olajköri termosztát hiba, csak kicsit elbizonytalanodtam, ugyanis ez nekem csakis ilyen hidegebb időben jött elő, illetve relatíve kicsi a mozgása mutatónak és állóhelyzetben is elkezd melegedni a víz hideg motornál, alapjáraton)
Mi a tapasztalat, mindenképp cseréljem a termosztátokat, vagy akár csak az olajkörit, vagy az ilyen "kisebb" mutató kitérés még belefér?

2. Az utóbbi időben elkezdtem hallani egy kicsit fura hangot a motortérből, ami egy halk, kicsit fémes-nyikorgós-nyekergős hang. Kifejezetten terhelésen, fokozatban, és meleg, vagy közel üzemmeleg motornál hallható, hidegen nem. Nem egy folyamatos hang, kicsit ilyen lüktető jellegű és főként 1500-2000-es fordulatszám között hallható, de pl erőteljesebb gyorsításnál szinte teljes fordulatszám tartományban előjön. Más híbajelenség nincs. Nem rángat, pöccre indul, nem ingadozik az alalpjárat, rednesen húz stb.
A szerelőm, aki Ford-szerelő az Auto-Fort-nál, akiben egyébként teljes mértékben megbízok, kétszer is meghallgatta, szerinte ez nem rendellenes, meg is beszéltük, hogy valószínüleg csak "föttög"  Smiley de nekem ez továbbra sem tetszik és gondoltam megkérdezem töletek, hátha van valami tippetek.

Hálás köszönet előre is a válaszokért  worship Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 21:19:34 »

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mostanában a nagyobb hidegben (0,-1 fok alatt) elkezdett jelentkezni egy olyan problémám, hogy hideg motorral indulva, főként városban kisebb terheléssel nem nagyon ér föl a vízhőfok mutatóm a közép állásra. Ez kb azt jelenti, hogy egyszer eléri kb a középállást, majd nyit a termosztát, és aztán kb a 75C és a 90C közötti álláson marad, illetve csak intezívebb gyorsítás, vagy konstans legalább 90-100-as illetve autópályás tempónál áll vissza középre. Terhelés nélkül, pl lámpa előtt gurulva, vagy autópálya lehajtón ismét visszahűl a két beosztás közé. (Utánaolvasgattam, hogy ez valószínű vagy vízköri, ami nekem kb 2 éve cserélve volt, vagy olajköri termosztát hiba, csak kicsit elbizonytalanodtam, ugyanis ez nekem csakis ilyen hidegebb időben jött elő, illetve relatíve kicsi a mozgása mutatónak és állóhelyzetben is elkezd melegedni a víz hideg motornál, alapjáraton)
Mi a tapasztalat, mindenképp cseréljem a termosztátokat, vagy akár csak az olajkörit, vagy az ilyen "kisebb" mutató kitérés még belefér?

2. Az utóbbi időben elkezdtem hallani egy kicsit fura hangot a motortérből, ami egy halk, kicsit fémes-nyikorgós-nyekergős hang. Kifejezetten terhelésen, fokozatban, és meleg, vagy közel üzemmeleg motornál hallható, hidegen nem. Nem egy folyamatos hang, kicsit ilyen lüktető jellegű és főként 1500-2000-es fordulatszám között hallható, de pl erőteljesebb gyorsításnál szinte teljes fordulatszám tartományban előjön. Más híbajelenség nincs. Nem rángat, pöccre indul, nem ingadozik az alalpjárat, rednesen húz stb.
A szerelőm, aki Ford-szerelő az Auto-Fort-nál, akiben egyébként teljes mértékben megbízok, kétszer is meghallgatta, szerinte ez nem rendellenes, meg is beszéltük, hogy valószínüleg csak "föttög"  Smiley de nekem ez továbbra sem tetszik és gondoltam megkérdezem töletek, hátha van valami tippetek.

Hálás köszönet előre is a válaszokért  worship Smiley
1, 2 termosztátot cseréljétek ki, gyárira. 17-8eft a 2db
2, turbot kéne megnézni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:43:39 »

Üdv

Budapesten keresek megbízható Szervizt kuplungcserére illetve futómű javításra! worship
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:48:48 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem? Cheesy
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.

Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat. Cheesy
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2016.12.06 kedd, 18:07:55 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem? Cheesy
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.

Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat. Cheesy
valamelyik termosztát továbbra sem jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2016.12.06 kedd, 18:11:43 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem? Cheesy
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.

Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat. Cheesy

gyári termosztátokat raktatok bele?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:17:29 »

Srácok!

A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák?Huh?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:20:58 »

Srácok!

A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák?Huh?
úgy rém-lik igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2016.12.07 szerda, 07:59:28 »

gyári termosztátokat raktatok bele?

Az olajköri az gyári, a főköri nem. Nyitási hőmérsékletben lehetne különbség?
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2016.12.07 szerda, 09:14:23 »

Az olajköri az gyári, a főköri nem. Nyitási hőmérsékletben lehetne különbség?


Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.

Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2016.12.07 szerda, 09:28:34 »


Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.

Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Vagy a Cromaxnál, vagy egy Ford szervizben találsz olajköri termosztátot. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2016.12.07 szerda, 09:31:19 »


Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.

Köszi!

Olajkörit cromaxban. És a főkörit is ott. Cseréld gyárira a főkörit is.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2016.12.07 szerda, 15:44:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Vagy a Cromaxnál, vagy egy Ford szervizben találsz olajköri termosztátot. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm!  Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.