Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:16:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717952 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14900 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:39:06 »

üdv ha veszek 4db új porlasztó csúcsot  azt ki tudom cserélni? vagy kell azzal még valamit is csinálni?  2.0 Tddi 115Le
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14901 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:43:44 »

üdv ha veszek 4db új porlasztó csúcsot  azt ki tudom cserélni? vagy kell azzal még valamit is csinálni?  2.0 Tddi 115Le
semmit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14902 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:46:26 »

semmit.

Akkor nem kell gépre kötni és taníttatni  ?  Bocsi a hülye kérdésekért csak első dízel autóm  .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14903 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:47:38 »

Akkor nem kell gépre kötni és taníttatni  ?  Bocsi a hülye kérdésekért csak első dízel autóm  .
di. nem.mechanikus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14904 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:50:19 »

di. nem.mechanikus.

rendben köszönöm a segítséget
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14905 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:54:34 »

Akkor nem kell gépre kötni és taníttatni  ?  Bocsi a hülye kérdésekért csak első dízel autóm  .
kell hozzá egy pár szerszám, köztük pár spec is amivel mondjuk a porlasztót ki tudod szedni.

ha a mechanikus porlasztó azonosítása se sikerült, szerintem ne kezdj neki a cserének.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14906 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:55:26 »

üdv ha veszek 4db új porlasztó csúcsot  azt ki tudom cserélni? vagy kell azzal még valamit is csinálni?  2.0 Tddi 115Le
csak csúcsot, vagy házastól bontottat?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14907 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:56:49 »

csak csúcsot, vagy házastól bontottat?
jajj,neizéjmán..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14908 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:59:33 »

csak csúcsot, vagy házastól bontottat?

kompletten házal együtt nem bontott , hanem új  .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14909 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:06:08 »

kompletten házal együtt nem bontott , hanem új  .
olyat hol árulnak? és mennyiért? nem találkoztam még házastól újjal.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14910 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:07:12 »

jajj,neizéjmán..... vigyor3
múltkor ismerős szétszedte a cr csúcsot satupadon, hogy majd ő felújítja, őt nem húzzák le mindenféle felújító művek. azok után inkább rákérdezek pontosításért vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14911 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:09:53 »

olyat hol árulnak? és mennyiért? nem találkoztam még házastól újjal.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_porlaszto/porlaszto_diesel_ford_mondeo_2000-2007_13631
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14912 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:11:32 »

ohhhhh vigyor3 vigyor3 vigyor3 még jó hogy lehet kapni vigyor3

mondjuk cromax lett volna az utolsó ahol megnézzem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14913 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:14:55 »

ohhhhh vigyor3 vigyor3 vigyor3 még jó hogy lehet kapni vigyor3

mondjuk cromax lett volna az utolsó ahol megnézzem vigyor3
smile
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14914 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:17:51 »

smile
közeli ismerős tddije kezdett el 3 hengerezni néha részterhelésen, 32ért kapott 4 bontott 220ekm-es csúcsot, 2-300ekm van még azokban, mire azok is elkezdenek vacakolni. de tuti akkor se 4 ilyen cromaxos forrású fog belemenni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14915 Dátum: 2017.02.15 szerda, 22:31:52 »

múltkor ismerős szétszedte a cr csúcsot satupadon, hogy majd ő felújítja, őt nem húzzák le mindenféle felújító művek. azok után inkább rákérdezek pontosításért vigyor3

És hogy sikerült a felújítás?  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14916 Dátum: 2017.02.15 szerda, 22:47:41 »

És hogy sikerült a felújítás?  eplus2 eplus2
remekül vigyor3

kellett utána 4 bontott hogy legyen mit felújítani, ő szétszórta a fele cuccot ami kijött belőle vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14917 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 07:03:22 »

2001-es 2.0 tddi-hez tud valaki ajánlani valami használható  diagot , ami működik is .  Eddig 2ből 2 nem jött össze  nem kommunikál az autóval falbav , valakinek valami bevált kütyü , kábel esetleg? 
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #14918 Dátum: 2017.02.21 kedd, 12:45:18 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni!
Találtam egy 2001-es Tddi-t 500eFT lenne friss vizsgával.(A tulajdonos vett egy mk4-est, ezt meg lerakta.) Viszont kinyomott kuplungnál sír a csapágy.( Meg mintha dübörögne a lendkerék) Az alapjárat pedig picit ingadozik. Az autó 3 hónapja áll, viszont könnyen indult, de fehéren füstölt (izzítógyertya?). Kiegyenlítőben a víz tiszta és nem is szusszant ahogy kinyitottam. 350e-nél többet szabad érte adni? Vagy annyit se? 
Előre is köszönöm!
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14919 Dátum: 2017.02.21 kedd, 13:03:32 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni!
Találtam egy 2001-es Tddi-t 500eFT lenne friss vizsgával.(A tulajdonos vett egy mk4-est, ezt meg lerakta.) Viszont kinyomott kuplungnál sír a csapágy.( Meg mintha dübörögne a lendkerék) Az alapjárat pedig picit ingadozik. Az autó 3 hónapja áll, viszont könnyen indult, de fehéren füstölt (izzítógyertya?). Kiegyenlítőben a víz tiszta és nem is szusszant ahogy kinyitottam. 350e-nél többet szabad érte adni? Vagy annyit se? 
Előre is köszönöm!
egy normális tddi 800tól indul. az 500 se rossz ár érte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #14920 Dátum: 2017.02.22 szerda, 08:10:12 »

egy normális tddi 800tól indul. az 500 se rossz ár érte

Köszönöm!
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14921 Dátum: 2017.02.22 szerda, 17:07:39 »

Üdv Mindenkinek!

Tesóm németbe szert tett egy hasonló autóra mint ami nekem van, mk3 2.0 tddi kombi.
Az volt a terv, hogy vagy alkatrészek szétszedni, donor autónak, vagy akár mindennapi használatra, mert egész jó állapotban van.
Egyetlen gond van vele, hogy nem indul el.  szomoru1
Volt ilyen gondom nekem is és hála a fórumtársaknak sikerült megtalálni a hiba okát, az elektromos AC volt a ludas.
Itt is ilyesmire gondoltam, viszont tesóm ahogy végignézte a kocsit jelezte, hogy a tank mellett nincs semmiféle elektromos szivattyú.
Ez fura volt nekem, azt hittem mindegyikben van, vagy tévedek?
Biztos tddi, mert lefényképeztettem a kocsit és a motorteret, minden olyan mint nekem(ködlámpa, motorburkolat, stb.)
Mi lehet az oka, hogy nem indul be a kocsi?
Állítólag előtte nagyon jól ment, semmi panasz nem volt rá, napi használatban volt a kocsi.
Elvitte a tulajdonosa ott szervízbe és ott azt mondták, hogy dieselpumpe(dízuelpumpa) ment tönkre.
Ebből is inkább az üzemanyag szivattyúra tippelnék, viszont az ugye nincs a tank mellett.
Lehet hülye kérdés lesz, létezik olyan, hogy nincs üzemanyag szivattyú?
Csatolok pár képet a kocsiról, hátha én tévedek és másmilyen típus.....




Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14922 Dátum: 2017.02.22 szerda, 17:10:07 »

Üdv Mindenkinek!

volt amelyikben nem volt AC,és volt amelyiknek a tankba helyezték el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14923 Dátum: 2017.02.22 szerda, 17:23:32 »

Üdv Mindenkinek!

Tesóm németbe szert tett egy hasonló autóra mint ami nekem van, mk3 2.0 tddi kombi.
Az volt a terv, hogy vagy alkatrészek szétszedni, donor autónak, vagy akár mindennapi használatra, mert egész jó állapotban van.
Egyetlen gond van vele, hogy nem indul el.  szomoru1
Volt ilyen gondom nekem is és hála a fórumtársaknak sikerült megtalálni a hiba okát, az elektromos AC volt a ludas.
Itt is ilyesmire gondoltam, viszont tesóm ahogy végignézte a kocsit jelezte, hogy a tank mellett nincs semmiféle elektromos szivattyú.
Ez fura volt nekem, azt hittem mindegyikben van, vagy tévedek?
Biztos tddi, mert lefényképeztettem a kocsit és a motorteret, minden olyan mint nekem(ködlámpa, motorburkolat, stb.)
Mi lehet az oka, hogy nem indul be a kocsi?
Állítólag előtte nagyon jól ment, semmi panasz nem volt rá, napi használatban volt a kocsi.
Elvitte a tulajdonosa ott szervízbe és ott azt mondták, hogy dieselpumpe(dízuelpumpa) ment tönkre.
Ebből is inkább az üzemanyag szivattyúra tippelnék, viszont az ugye nincs a tank mellett.
Lehet hülye kérdés lesz, létezik olyan, hogy nincs üzemanyag szivattyú?
Csatolok pár képet a kocsiról, hátha én tévedek és másmilyen típus.....

66kw? azokban nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14924 Dátum: 2017.02.22 szerda, 17:24:24 »

volt amelyikben nem volt AC,és volt amelyiknek a tankba helyezték el.
igen a benzinesekben, azoknak van a tankban

90le tddi-n nincs ac, 115le tddi-n a tank mellett kívül
benyásoknál a tankban
tdci-n nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14925 Dátum: 2017.02.22 szerda, 18:18:46 »

Üdv Mindenkinek!

Tesóm németbe szert tett egy hasonló autóra mint ami nekem van, mk3 2.0 tddi kombi.
Az volt a terv, hogy vagy alkatrészek szétszedni, donor autónak, vagy akár mindennapi használatra, mert egész jó állapotban van.
Egyetlen gond van vele, hogy nem indul el.  szomoru1
Volt ilyen gondom nekem is és hála a fórumtársaknak sikerült megtalálni a hiba okát, az elektromos AC volt a ludas.
Itt is ilyesmire gondoltam, viszont tesóm ahogy végignézte a kocsit jelezte, hogy a tank mellett nincs semmiféle elektromos szivattyú.
Ez fura volt nekem, azt hittem mindegyikben van, vagy tévedek?
Biztos tddi, mert lefényképeztettem a kocsit és a motorteret, minden olyan mint nekem(ködlámpa, motorburkolat, stb.)
Mi lehet az oka, hogy nem indul be a kocsi?
Állítólag előtte nagyon jól ment, semmi panasz nem volt rá, napi használatban volt a kocsi.
Elvitte a tulajdonosa ott szervízbe és ott azt mondták, hogy dieselpumpe(dízuelpumpa) ment tönkre.
Ebből is inkább az üzemanyag szivattyúra tippelnék, viszont az ugye nincs a tank mellett.
Lehet hülye kérdés lesz, létezik olyan, hogy nincs üzemanyag szivattyú?
Csatolok pár képet a kocsiról, hátha én tévedek és másmilyen típus.....
URL=http://www.***/view.php?filename=1068796888752684201547_ac.jpg]img width=450 height=600]http://www.***/images/hdd1/20170222/1068796888752684201547_ac.jpg[/img][/URL]

URL=http://www.***/view.php?filename=4294441434235757078900_ac.jpg]img]http://www.***/images/hdd1/20170222/4294441434235757078900_ac.jpg[/img][/URL]

URL=http://www.***/view.php?filename=6928031193671085857668_ac.jpg]img width=450 height=600]http://www.***/images/hdd1/20170222/6928031193671085857668_ac.jpg[/img][/URL]

Én ez alatt az adagolót érteném.
Ford szervizben kell hibakódot olvastatni, ők bele látnak az adagoló agyába is (vagy erre specializálódott pl Bosch szerviz).
Ha az adagoló elektronikája makkant meg, akkor azt állítólag van aki javítja. A teljes felújítása kb annyi vagy több lehet, mint amennyiért az autót vette.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14926 Dátum: 2017.02.22 szerda, 20:18:30 »

Én még az adagoló főrelének adnék egy esélyt, hátha...
Az akkudoboz alatt a kasztnira rögzítve egy fekete dobozka.
Gondolom a 90Le -sverzióban is van ilyen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14927 Dátum: 2017.02.22 szerda, 21:36:57 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Igazánduból olcsó az autó.
Átszámítva 40-50ezer forintba kerül a kocsi.
Bontóba vitte volna a tulaj és ott ennyit adtak volna érte.
Megbeszéltem tesómmal, hogy ennyit simán adunk érte, aztán majd kezdünk vele valamit.
Ettől tartottam, hogy az adagoló mehetett tönkre.
Nagyságrendileg mennyi egy adagoló javítatása?
Gondolom bontottat nem érdemes, azt is àllítani kell.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14928 Dátum: 2017.02.22 szerda, 21:47:51 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Igazánduból olcsó az autó.
Átszámítva 40-50ezer forintba kerül a kocsi.
Bontóba vitte volna a tulaj és ott ennyit adtak volna érte.
Megbeszéltem tesómmal, hogy ennyit simán adunk érte, aztán majd kezdünk vele valamit.
Ettől tartottam, hogy az adagoló mehetett tönkre.
Nagyságrendileg mennyi egy adagoló javítatása?
Gondolom bontottat nem érdemes, azt is àllítani kell.

2-400eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14929 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 09:12:19 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Igazánduból olcsó az autó.
Átszámítva 40-50ezer forintba kerül a kocsi.
Bontóba vitte volna a tulaj és ott ennyit adtak volna érte.
Megbeszéltem tesómmal, hogy ennyit simán adunk érte, aztán majd kezdünk vele valamit.
Ettől tartottam, hogy az adagoló mehetett tönkre.
Nagyságrendileg mennyi egy adagoló javítatása?
Gondolom bontottat nem érdemes, azt is àllítani kell.


Tegyétek fel egy tréler-re és rángassátok haza. Itthon olcsóbban és könnyebben javíttatod meg....
Ha meg végképp nem megy, szétbontod.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Guffi025
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #14930 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 12:48:41 »

Sziasztok, a mai nap történt velem, hogy menetközbe leállt az autó, újrainditottam mentem vele egy Pest-Tarján oda-visszát és semmi gond nincs,és még utána halkabb is lett ez miért történhetett? egy hiba üzenetet se ir ki az autó...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14931 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 14:09:55 »

Sziasztok, a mai nap történt velem, hogy menetközbe leállt az autó, újrainditottam mentem vele egy Pest-Tarján oda-visszát és semmi gond nincs,és még utána halkabb is lett ez miért történhetett? egy hiba üzenetet se ir ki az autó...
ac pumpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14932 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 14:27:20 »

ac pumpa
Azt ma én is benyaltam, alig bírtam hazajönni vele
Levettem tápot adtam neki, meg se nyekken
Mégjóhogy nem kéthete tette,amikor Veszprémbe mentem
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14933 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 17:50:16 »

Sziasztok van egy 2002 es tddi-m! Több dolgot szeretnék kérdezni..leállításkor és elinduláskor mikor erőlködik kicsit , nyikkan a generátor szij! Nagy baj ez? A másik hogy üzemmeleg motor leállitáskor kb 1 ora mulva indítom és nagyon zakatolósan indul de rögtön elkapja az alapjáratot! Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segitségeteket!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14934 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:26:09 »

Azt ma én is benyaltam, alig bírtam hazajönni vele
Levettem tápot adtam neki, meg se nyekken
Mégjóhogy nem kéthete tette,amikor Veszprémbe mentem
pár hónapja ismerősébe 30párért sikerült gyári bosch-t venni. mi nem vártuk meg, amikor már haldoklik, azt hallani a hangján is általában
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14935 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 20:53:49 »

pár hónapja ismerősébe 30párért sikerült gyári bosch-t venni. mi nem vártuk meg, amikor már haldoklik, azt hallani a hangján is általában
Nem volt hangja. És erőtlenedést sem éreztem rajta, hanem egyszer csak gondolt egyet és rántott egy finomat, mondom mif@sz? Majd kb 2 perc múlva, már berángatott 1500 től fölfelé. Üresben fel lehetett pörgetni akármeddig, de terhelve alig. Majd felgyötörtem a hegyre, ezt nem lett volna szabad. Az egész móka kb 15 perc alatt zajlott, semmi előjele nem volt. Najó talán mintha, mintha most jobban menne, mint előtte, de ez majd még a napokban kiderül.
Era került bele, Bárdiból 20ért. Ez volt most a leggyorsabb/legelérhetőbb verzió.
Most már legalább tudom ez is ki van cserélve.
Monnyuk be voltam rosva, hogy az adagoló ellett meg, mindaddig amíg a szűrőről az adagolóra menő csövet alig bírtam lehúzni, majd amikor lejött "pukkant" egy nagyot a vákumtól, amit az adagoló csinált a rendszerben. ÉS persze semmi go nem folyt ki a csövekből.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #14936 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 21:00:02 »

Sziasztok van egy 2002 es tddi-m! Több dolgot szeretnék kérdezni..leállításkor és elinduláskor mikor erőlködik kicsit , nyikkan a generátor szij! Nagy baj ez? A másik hogy üzemmeleg motor leállitáskor kb 1 ora mulva indítom és nagyon zakatolósan indul de rögtön elkapja az alapjáratot! Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segitségeteket!
Nem öreg az a szíj véletlenül.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14937 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 21:20:20 »

Azt ma én is benyaltam, alig bírtam hazajönni vele
Levettem tápot adtam neki, meg se nyekken
Mégjóhogy nem kéthete tette,amikor Veszprémbe mentem

engem 1x már megszivatott, azóta ott lapul a tartalék a csomagtartóban. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14938 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 21:30:53 »

Nem öreg az a szíj véletlenül.
Kb 3 honapjavettem a gépet! Azota produkálja! Cserére érett ezek szerint! Görgőket szijjal eggyütt érdemes cserélni??
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.23 csütörtök, 22:13:28 írta Zsolteey » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14939 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 22:50:12 »

Kb 3 honapjavettem a gépet! Azota produkálja! Cserére érett ezek szerint! Görgőket szijal együtt érdemes cserélni??
Elvileg arany szabály ha veszünk egy használt autót olajok szijak cserélje. Talán ha nagyon látszik, hogy nem régen lett cserélve nem kell de innen lehet számolni a csereperiódusokat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14940 Dátum: 2017.02.24 péntek, 07:10:06 »

Elvileg arany szabály ha veszünk egy használt autót olajok szijak cserélje. Talán ha nagyon látszik, hogy nem régen lett cserélve nem kell de innen lehet számolni a csereperiódusokat.

Hát igen! Bemesélte a nő hogy minden frissen cserélve de persze számla vagy vmi bizonyiték sehol! Smiley lehet hogy bele trafáltam ebbe ahogy olvasgatom a fórumokat! Ezis produkálja üzem meleg motornál a nem indulást,első reggeli indításkor alapjárat ingadozás,hidegebb időkben ,,pufogott" vmi, kérdezgettem milehet az, a porlasztóm szarakodott! Na mondom mi kell még! A hangján iss csodálkoztam míg nem olvasgattam itt hogy miért olyan berregős meg ilyesmi, előtöltést ad az adagoló már ezt tudomm Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 08:24:40 írta Zsolteey » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14941 Dátum: 2017.02.24 péntek, 08:25:33 »

Hát igen! Bemesélte a nő hogy minden frissen cserélve de persze számla vagy vmi bizonyiték sehol! Smiley lehet hogy bele trafáltam ebbe ahogy olvasgatom a fórumokat! Ezis produkálja üzem meleg motornál a nem indulást,első reggeli indításkor alapjárat ingadozás,hidegebb időkben ,,pufogott" vmi, kérdezgettem milehet az, a porlasztóm szarakodott! Na mondom mi kell még! A hangján iss csodálkoztam míg nem olvasgattam itt hogy miért olyan berregős meg ilyesmi, előtöltést ad az adagoló már ezt tudomm Smiley

Ha nincs rá bizonyíték, akkor olyan mint ha meg se történt volna Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14942 Dátum: 2017.02.24 péntek, 09:37:40 »

Hát igen! Bemesélte a nő hogy minden frissen cserélve de persze számla vagy vmi bizonyiték sehol! Smiley lehet hogy bele trafáltam ebbe ahogy olvasgatom a fórumokat! Ezis produkálja üzem meleg motornál a nem indulást,első reggeli indításkor alapjárat ingadozás,hidegebb időkben ,,pufogott" vmi, kérdezgettem milehet az, a porlasztóm szarakodott! Na mondom mi kell még! A hangján iss csodálkoztam míg nem olvasgattam itt hogy miért olyan berregős meg ilyesmi, előtöltést ad az adagoló már ezt tudomm Smiley
A melegen nem indulósdit az adagoló műveli, nekem 2 éve halódik, még húzom vele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14943 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:06:58 »

A melegen nem indulósdit az adagoló műveli, nekem 2 éve halódik, még húzom vele.
Hát igen! Köszönöm nektek a válaszokat! Szép napot mindenkinek! Smiley


felkialtas A [./quote] szöveg után írd a válaszodat! felkialtas
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 13:04:07 írta Zsolteey » Naplózva
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14944 Dátum: 2017.02.25 szombat, 14:38:05 »

Én még az adagoló főrelének adnék egy esélyt, hátha...
Az akkudoboz alatt a kasztnira rögzítve egy fekete dobozka.
Gondolom a 90Le -sverzióban is van ilyen.

Melyik relé pontosan az adagolóé?
Van esetleg rajz vagy jelzés valahol, hogy felismerhető legyen ez a relé?
Tesóm mondta lehet ilyeneket venni, először ezzel próbálkozna.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14945 Dátum: 2017.02.25 szombat, 18:34:27 »

Melyik relé pontosan az adagolóé?
Van esetleg rajz vagy jelzés valahol, hogy felismerhető legyen ez a relé?
Tesóm mondta lehet ilyeneket venni, először ezzel próbálkozna.

Szia !

Kiveszed az akkumulátort , a tartóját  , és az alatt keresd .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14946 Dátum: 2017.02.25 szombat, 18:49:13 »

Szia !

Kiveszed az akkumulátort , a tartóját  , és az alatt keresd .
https://www.youtube.com/watch?v=DUZue_fCT1k
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14947 Dátum: 2017.02.25 szombat, 19:05:23 »



Köszönöm szépen a linket és a segítséget! Smiley
Megpróbáljuk ezt, reméljük jó lesz....
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14948 Dátum: 2017.02.25 szombat, 20:03:19 »

Köszönöm szépen a linket és a segítséget! Smiley
Megpróbáljuk ezt, reméljük jó lesz....
Ha nem akartok próbarelét venni, és van elektromos kieg fűtés az autóban, akkor annak a reléjével ki tudjátok próbálni.
A kiegfűtés reléit a vezető oldalon, a tűzfalon, a torony mögött találjátok.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14949 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 14:45:17 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Most vettem a mondeomra 225/40 18 felnit! Hány bárt fujjak bele? Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.