Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:40:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718020 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15000 Dátum: 2017.03.11 szombat, 21:32:48 »

Sziasztok!!

Adagolo csere mennyire macerás tddi motornál?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15001 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 10:18:16 »

Sziasztok!!

Adagolo csere mennyire macerás tddi motornál?

Egyedül ne fogj bele, kell a végén a Ford úgyis, mert letilt az indításgáló.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #15002 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 10:52:43 »

Sziasztok. Tudnátok segíteni nekem olyanba hogy a tddi motornál mi vezérli a turbó nyomást és különböző fordulatszámba milyen nyomásnak kellene lennie a nyomásnak??
Naplózva
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15003 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 11:34:48 »

Egyedül ne fogj bele, kell a végén a Ford úgyis, mert letilt az indításgáló.


Szerelővel csinaltatnam...miért tilt le az inditasgatlo?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15004 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 11:53:28 »


Szerelővel csinaltatnam...miért tilt le az inditasgatlo?

Lopás védelem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Godzi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15005 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 14:54:14 »

Űdv,

Sajnos már sokadik alkalomra ma megint úton hagyott az autó!
esetleg találkozott e valaki olyan problémával ,hogy menet közbe az autó elkezd rángatni és egyszerűen megáll!
sokadig gyújtásra beindul de pár km mulva megin elöjön ez a hiba!
mikor megcsinálja ezt egymásután  1-2 alkalommal akk honapokig nincs bajom vele megy,

lenne 2 észrevételem,mikor leált levettem a gázolajszüröröl a csöveket és mit aggy isten 1 csepp gázolaj  nem volt benne
és az is érdekes  hogy mielőtt ráadnám a gyújtást hallani lehet általában egy 5 mp es zúgást, most ez a zúgás folyamatos volt!


esetleg ha valakinek valami ötlete azt megköszönném!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15006 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 14:59:18 »

Űdv,

Sajnos már sokadik alkalomra ma megint úton hagyott az autó!
esetleg találkozott e valaki olyan problémával ,hogy menet közbe az autó elkezd rángatni és egyszerűen megáll!
sokadig gyújtásra beindul de pár km mulva megin elöjön ez a hiba!
mikor megcsinálja ezt egymásután  1-2 alkalommal akk honapokig nincs bajom vele megy,

lenne 2 észrevételem,mikor leált levettem a gázolajszüröröl a csöveket és mit aggy isten 1 csepp gázolaj  nem volt benne
és az is érdekes  hogy mielőtt ráadnám a gyújtást hallani lehet általában egy 5 mp es zúgást, most ez a zúgás folyamatos volt!


esetleg ha valakinek valami ötlete azt megköszönném!
99% AC pumpa nem tolja a naftát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15007 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 15:06:07 »

Lopás védelem.


És akkor a Ford szervizbe osszehozzak az inditasgatlot az adagoloval?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Godzi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15008 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:34:13 »

99% AC pumpa nem tolja a naftát.

köszi az infót, amugy mennyibe fáj most 1 ac pompa?

és lenne még 1 észrevételem , most ha beinditom az autot elindul de viszont ha gázolom és probálom a fordulatot 2000 en tartani egyenletesen akk le le esik a fordulat nem tartja folyamat 2000-en,az is ac pompa hiba jele?
előre is köszi a választ!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15009 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:51:17 »

köszi az infót, amugy mennyibe fáj most 1 ac pompa?

és lenne még 1 észrevételem , most ha beinditom az autot elindul de viszont ha gázolom és probálom a fordulatot 2000 en tartani egyenletesen akk le le esik a fordulat nem tartja folyamat 2000-en,az is ac pompa hiba jele?
előre is köszi a választ!
ugyanez volt nekem is kb 2 hete, cseréltem az ac-t azóta jó
20e volt kedvességgel Bárdiból, ERA volt (talán), de baromi hangosan zúg, ilyet ne vegyél, vagy az enyém fhos
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Guffi025
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15010 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 19:04:35 »

Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #15011 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 19:39:35 »

Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
Én cserélném.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15012 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:08:45 »

Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
nem árt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15013 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 21:00:08 »

ugyanez volt nekem is kb 2 hete, cseréltem az ac-t azóta jó
20e volt kedvességgel Bárdiból, ERA volt (talán), de baromi hangosan zúg, ilyet ne vegyél, vagy az enyém fhos
unix, meat&doria, gyári bosch-t húztunk ki a dobozból vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15014 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 21:17:58 »

unix, meat&doria, gyári bosch-t húztunk ki a dobozból vigyor3
Sajnos az Unixos kontaktot előző héten rúgták ki. Így maradt a Bárdi, SOS-ben meg ez volt
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15015 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 21:08:49 »

Most érkezett a porlasztó! Else hiszem hogy 4 uj 32000 ft! 06 30 428 22 54 hivjátok nem csap bee! Vhogy rakok fel képet rola ha sikerül! Tddi be valók!
Ma én is becsábultam. Valóban dobozos, vadi új, védőkupakokkal+"zsírpapírba" csomagolva.
Ennyit simán megért. Akinek 115Le TDDi be csúcs kell, az vegye.
Mondta a srác volt neki TDCi be való azt 25e ért adta.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15016 Dátum: 2017.03.14 kedd, 05:19:35 »

Üdv 2001 2.0tddi 115Le. 2-3000 fordulat között rángat , megtorpan kiköp egy kis pamacs kormot és olyan mintha átváltana vmi vész üzembe. Megy az autó indul de nem engedi hogy pörögjön lassan veszi a fordulatot. Olyan mint amikor a légtömegmérö beszarik, de azt nem rég cseréltem. Esetleg volt már valakinek ilyen? Hibát nem jelez  a műszerfalon
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.14 kedd, 06:42:27 írta Trendwalker2010 » Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15017 Dátum: 2017.03.14 kedd, 05:21:06 »

Most érkezett a porlasztó! Else hiszem hogy 4 uj 32000 ft! 06 30 428 22 54 hivjátok nem csap bee! Vhogy rakok fel képet rola ha sikerül! Tddi be valók!

Mennyi volt mindennel együtt? illetve mennyi idő alatt érkezett meg ?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15018 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:02:22 »

Üdv 2001 2.0tddi 115Le. 2-3000 fordulat között rángat , megtorpan kiköp egy kis pamacs kormot és olyan mintha átváltana vmi vész üzembe. Megy az autó indul de nem engedi hogy pörögjön lassan veszi a fordulatot. Olyan mint amikor a légtömegmérö beszarik, de azt nem rég cseréltem. Esetleg volt már valakinek ilyen? Hibát nem jelez  a műszerfalon
hibakódot olvastatok? a műszerfal nem jelez minden hibát, konkrétan nekem még semmit nem jelzett, pedig a legutóbb is volt benne, amikor elhalt az ac, és üa.hiányra panaszkodott

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15019 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:25:20 »

hibakódot olvastatok? a műszerfal nem jelez minden hibát, konkrétan nekem még semmit nem jelzett, pedig a legutóbb is volt benne, amikor elhalt az ac, és üa.hiányra panaszkodott


Jelenleg várom hogy megérkezzen a hibakod olvaso már csak 1-2 nap és az elado tudja küldeni utána én is okosabb leszek , de hátha valaki küzdött már ilyen hibával
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Guffi025
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15020 Dátum: 2017.03.14 kedd, 14:32:06 »

Köszi a gyors válaszokat, le lett cserélve az üzemanyagszűrő, ki lett mosva a tank, kiszivattyúzva belőle a benzin, első 100kmernél még nagyobb hangja volt, injektortisztítót töltöttem bele, 100km után helyreállt a rend, az ereje nem hagyta el az autót, úgyhogy elég olcsón megúsztam a dolgot, szerencsére!
Naplózva
UrbanCowboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15021 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 15:39:16 »

Sziasztok!

Múlt héten vettem egy 2001-es 115 LE-s TDDI Mondeot. A következő a jelenség, reggel hidegen nehezen indul, kb 10-15 másodpercig kell tekerni mire elkapja, utána kékesen füstől pár másodpercig, majd abba hagyja.
Alapjárata nem ingadozik, se hidegen se melegen, melegen pöccre indul, a motor erős, nem füstöl, nem add ki furcsa hangokat.
Ha már egyszer beindult és járt egy percet, már könnyen indul, sőt munka után ha beülök, akkor is úgy indul ahogy kellene neki.
Hétvégén délután indítottam először, tehát melegebb volt mint reggel (nem 3, hanem 10 fok) és szintén könnyebben indult.
Mi lehet? Izzítógyertya? Attól mert döglöttek, nem kellene indulnia pöccre ilyen időben?
(Természetesen elviszem majd szervízbe átnézetni, megcsinálni a kötelező dolgokat, de lehet, hogy két hétig még nem jutok el odáig)

Köszi a segítséget!


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15022 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:59:33 »

Sziasztok!

Múlt héten vettem egy 2001-es 115 LE-s TDDI Mondeot. A következő a jelenség, reggel hidegen nehezen indul, kb 10-15 másodpercig kell tekerni mire elkapja, utána kékesen füstől pár másodpercig, majd abba hagyja.
Alapjárata nem ingadozik, se hidegen se melegen, melegen pöccre indul, a motor erős, nem füstöl, nem add ki furcsa hangokat.
Ha már egyszer beindult és járt egy percet, már könnyen indul, sőt munka után ha beülök, akkor is úgy indul ahogy kellene neki.
Hétvégén délután indítottam először, tehát melegebb volt mint reggel (nem 3, hanem 10 fok) és szintén könnyebben indult.
Mi lehet? Izzítógyertya? Attól mert döglöttek, nem kellene indulnia pöccre ilyen időben?
(Természetesen elviszem majd szervízbe átnézetni, megcsinálni a kötelező dolgokat, de lehet, hogy két hétig még nem jutok el odáig)

Köszi a segítséget!



16éves autó.Miért kellene rossz gyertyákkal pöccre indulnia?Néz(es)d meg a gyertyákat,ha rossz,csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
UrbanCowboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15023 Dátum: 2017.03.21 kedd, 08:14:36 »

16éves autó.Miért kellene rossz gyertyákkal pöccre indulnia?Néz(es)d meg a gyertyákat,ha rossz,csere.
Erre gondoltam én is, csak ahogy olvasgattam a fórumot elbizonytalanodtam.
Köszönöm a megnyugtatást Smiley
Naplózva
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15024 Dátum: 2017.03.21 kedd, 19:04:54 »

Üdv!
Ma sikerült végre kiolvasni a hibákat .  Köszönet érte Vagyokabajnok-nak.
A következőket hozta fel .
Segítség kellene merre keressem a hibákat .

===PCM DTC P0110===
Kód: P0110 - IAT érzékelőáramkör

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P0110===

===PCM DTC P0235===
Kód: P0235 - MAP érzékelőáramkör

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

MAP érzékelőáramkör

Szakadt áramkör

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Csővezeték abszolút nyomásérzékelője

Az érzékelő korábban le volt csatlakoztatva.

Sérült vagy kopott a vákuumcső

A jel zárlatos vagy a testre vagy a jelvisszavezetéshez.

===END PCM DTC P0235===

===EATC DTC B2308===
Kód: B2308 - Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba

Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás

Hibakódok részletesen (DTC)

Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba

===END EATC DTC B2308===

===IC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Műszercsoport

===END IC DTC Nincs===

===RCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Visszatartó Vezérlő Modul

===END RCM DTC Nincs===

===GEM DTC B2256===
Kód: B2256 - Fűtött szélvédő relé zárlat a testhez

Modul: Központi Elektromos Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Fűtött szélvédő relé zárlat a testhez

Gem modul EN23 kivezetés (C426; kék)

===END GEM DTC B2256===

===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Blokkolásgátló rendszer

===END ABS DTC Nincs===

Köszi a segítséget .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15025 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:44:37 »

Üdv!
Ma sikerült végre kiolvasni a hibákat .  Köszönet érte Vagyokabajnok-nak.
A következőket hozta fel .
Segítség kellene merre keressem a hibákat .


Köszi a segítséget .

A MAP szenzor hibája okozhatta a korábban leírt hibádat. Próbálj keríteni bele egy cseredarabot, próbának, ha arra is van hibakód, akkor a leírás szerint meg meg kell nézni, hogy nincs-e megtörve/megszakadva a vezetéke.

Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba. Az utastérben a jobb térded előtt, egy ki szellőző rács mögött lakik ez az egység. Ez hivatott az utastérből beszívni a levegőt, a hőmérőhöz. Ez a motor rendszeresen koszolódik. Ki kell szedni,kefével, ecsettel, sűrített levegővel kipucolni. ha nem oldja meg, csere pl bontottra.
 
A szélvédő relére nekem ilyen hibakódom akkor volt, amikor akkusaru levétel nélkül szedtem ki a GEM modult. De az egy hibakódtörlés után el is tűnt.
Ha nem ez a baja, akkor csak a szokásos hibakeresés. Relé, kábel, kapcsoló

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15026 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:49:14 »

A MAP szenzor hibája okozhatta a korábban leírt hibádat. Próbálj keríteni bele egy cseredarabot, próbának, ha arra is van hibakód, akkor a leírás szerint meg meg kell nézni, hogy nincs-e megtörve/megszakadva a vezetéke.

Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba. Az utastérben a jobb térded előtt, egy ki szellőző rács mögött lakik ez az egység. Ez hivatott az utastérből beszívni a levegőt, a hőmérőhöz. Ez a motor rendszeresen koszolódik. Ki kell szedni,kefével, ecsettel, sűrített levegővel kipucolni. ha nem oldja meg, csere pl bontottra.
 
A szélvédő relére nekem ilyen hibakódom akkor volt, amikor akkusaru levétel nélkül szedtem ki a GEM modult. De az egy hibakódtörlés után el is tűnt.
Ha nem ez a baja, akkor csak a szokásos hibakeresés. Relé, kábel, kapcsoló




Köszi a gyors reagálást.
MAP szenzort cseréltem , de a hiba vissza jön 2-3e fordulat között , ha 2 alatt járkálok vele akkor nincs gond .
levegő hőmérséklet szabályzót , kipucoltam , de  akkor ezek szerint hibás .
szélvédőnek nincs kapcsolója ,  lehet cserélték .
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.21 kedd, 21:02:40 írta Trendwalker2010 » Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15027 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:12:51 »

Köszi a gyors reagálást.
MAP szenzort cseréltem , de a hiba vissza jön 2-3e fordulat között , ha 2 alatt járkálok vele akkor nincs gond .
levegő hőmérséklet szabályzót , kipucoltam , de  akkor ezek szerint hibás .
szélvédőnek nincs kapcsolója ,  lehet cserélték .
Map ból évjáratnak megfelelő van/került bele? 2003/4 től más volt?
Ha igen, marad a méricskélés. Csak tartok tőle, hogy a drót másik vége az ECU ban végződik.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15028 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:16:16 »

Map ból évjáratnak megfelelő van/került bele? 2003/4 től más volt?
Ha igen, marad a méricskélés. Csak tartok tőle, hogy a drót másik vége az ECU ban végződik.


autos boltban forgalmi alapján ezt adták
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15029 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:29:20 »

autos boltban forgalmi alapján ezt adták

az csecs, bár ettől függetlenül lehet, hogy rosszat adtak
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15030 Dátum: 2017.03.21 kedd, 23:29:59 »

Sziasztok! Most lett cserélve porlasztó,gázolajszűrő! Első reggeli indításkor ha nem adok gázt rendesen jár a motor de ha enyhe gáz fröccsöt adok neki és visszaesik a fordulat bedadog kicsit! A klímát bekapcsoltam kb 7-8 mp ig dadogott! Levegős lehet a rendszer vagy mi lehet vele?? Köszönöm a válaszokat! Ma reggeli indításom nagy kék füst sztem három hengerem ment! Puffogott mint a hülye!
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.22 szerda, 07:04:04 írta Szabi 026 » Naplózva
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15031 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 17:04:56 »

Üdv itt is megkérdezem .

TDDI-ben  hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15032 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:19:43 »

Üdv itt is megkérdezem .

TDDI-ben  hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót?
a MAP szenzorban van
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15033 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:54:55 »

a MAP szenzorban van

Azért van benne 2 érzékelő akkor?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15034 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:05:21 »

Azért van benne 2 érzékelő akkor?

Akkor a linken szereplő termék minek a jeladója ?

https://alkatreszek.hu/fae_33440_be
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #15035 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:07:15 »

86 os évjáratú ford escortba valo.
Naplózva
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15036 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:10:40 »

86 os évjáratú ford escortba valo.

Ugyan ezt az alkatrészt hozták az autos boltba. Nekik a rendszer ezd dobta ki az automhoz.
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15037 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:59:21 »

86 os évjáratú ford escortba valo.
lol002 lol002 lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15038 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:03:15 »

Akkor a linken szereplő termék minek a jeladója ?

https://alkatreszek.hu/fae_33440_be
legyél nyugodt, ilyen nincs a tddi-d ben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mamper
Vendég
« Új hozzászólás #15039 Dátum: 2017.03.25 szombat, 07:52:53 »

Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0  tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt
Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő:
Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör
Üzemanyag időzítési hiba
Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás
Előre is köszönöm
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #15040 Dátum: 2017.03.25 szombat, 09:07:15 »

Map szenzor.
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15041 Dátum: 2017.03.25 szombat, 18:49:16 »

Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0  tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt
Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő:
Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör
Üzemanyag időzítési hiba
Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás
Előre is köszönöm
nekem ugyan ezt csinálja! Hideg motornál!
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15042 Dátum: 2017.03.25 szombat, 18:49:45 »

Map szenzor.
az meg mi? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15043 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:21:04 »

az meg mi? Smiley
Manifold Absolute Pressure Sensor
Szívócső nyomás érzékelő-a turbónyomást méri(meg a belépő hőmérsékletet).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15044 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:23:40 »

az meg mi? Smiley

Alul a cooler hűtő kivezető csövében találod
http://parajdiauto.hu/webaruhaz/hu/alkatreszek/jelado_erzekelo/szivocso/ford?cikkkod=304+298+466

Nekem is fejfájást okozot   gun falbav
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #15045 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:57:13 »

Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0  tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt
Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő:
Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör
Üzemanyag időzítési hiba
Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás
Előre is köszönöm
AC pumpa ha nem megy akkor is ezt csinálja. Hátul a tank előtt annak nyomnia kell járó motornál a naftátá rendesen.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15046 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:12:56 »

Manifold Absolute Pressure Sensor
Szívócső nyomás érzékelő-a turbónyomást méri(meg a belépő hőmérsékletet).
köszii
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15047 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:13:36 »

Alul a cooler hűtő kivezető csövében találod
http://parajdiauto.hu/webaruhaz/hu/alkatreszek/jelado_erzekelo/szivocso/ford?cikkkod=304+298+466

Nekem is fejfájást okozot   gun falbav
köszii
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15048 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:18:54 »

Alul a cooler hűtő kivezető csövében találod
http://parajdiauto.hu/webaruhaz/hu/alkatreszek/jelado_erzekelo/szivocso/ford?cikkkod=304+298+466

Nekem is fejfájást okozot   gun falbav
És neked végül megoldódott a bajod?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15049 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:42:51 »

És neked végül megoldódott a bajod?

Igen meg .  kiszedtem fék tisztítóval át fújtam jó vastagon ,  MAF  szenzort vissza vittem  és kicseréltettem azóta mint  ha  most hoztam volna ki a szalonból úgy megy a zerge   taps
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.