Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:24:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718133 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:06:48 »

tddi-be nem kell gázolaj csöveket cserélni abba nem szokott elkopni, ez a CR rendszernél ajánlott inkább...

milyen adagoló van abban VP44 vagy VP37?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.10.09 péntek, 08:27:44 »

tddi-be nem kell gázolaj csöveket cserélni abba nem szokott elkopni, ez a CR rendszernél ajánlott inkább...

milyen adagoló van abban VP44 vagy VP37?

Kell, mert leszerelés után nem zárható 100%-osan vissza.
A Mondeo VP44.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.10.09 péntek, 16:17:52 »

Kell, mert leszerelés után nem zárható 100%-osan vissza.
A Mondeo VP44.

ugyanúgy zárható vissza mint a TDCI-ben...
focus adagolójára gondoltam, az enyémbe tudom mi van... eplus2
Naplózva
kovaf
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.10.09 péntek, 19:59:46 »

(#32. hozzászólás)Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Múltkor a sógorom elkérte az autót, mert az övé épp szervizben volt. Kb. 100 km ment vele amikor azt tapasztalta,
hogy erősebb gázadásra fullad, rángat, nem akar menni. Bementek egy közeli szakszervizbe, ahol adagolóhibát írt ki a műszer. Azt mondtam, hogy ahhoz inkább ne nyúljanak ott a távolban, csak cseréljenek rajta üzemanyagszűrőt, hátha attól nem kap üzemanyagot. Kijöttek a szervízből és pár kilométer után
az auto le is állt, nem sikerült újra beindítani. Kb 20perces várakozás után beindult és szép lassan haza tudtak vele jönni, de közben többször kellett
pihentetni. Itthon egy amatőr szaki lelégtelenítette, ahol a szűrőből bemegy az adagolóba, és az autó megjavult. Egy hétig jártam vele(kb350km-t)
és semmi baja sem volt, szépen ment minden fordulatszámtartományban.
Ma jövök vele haza, és egy előzésnél megtorpant az autó, kb1700-as fordulat felett fullad rángat. Alapjárat szép egyenletes, kis fordulaton megy. 10 km-t
ment így majd teljesen leállt. 20 perc várakozás után nagynehezen beindult, de pár km után újból leállt, onnan nem is kisérleteztem vele tovább,
hanem hazahúzattam.

(#69. hozzászólás)Azért sem akart beindulni, mert eléggé megsínylette az akkumulátor a sok indítózást, de feltöltöttem és így próbálkoztam.
Beindult, nem pöccre, de az első indítózásra. Bő félórát ketyegtettem az udvaron, néhányszor felpörgettem, járattam nagyobb fordulaton, de nem mertem vele egyenlőre kimenni az udvarról. Viszont a hátsó ülés alatt jobb oldalon van egy hengeres szerkezet. Ez lenne az AC pumpa?
Na ez a szerkezet olyan hangot ad, mintha beköltözött volna egy méhraj. Zümmög, zizeg. Ezt régebben nem hallottam.
Nem okozhatja ez a problémát? És, ha ki kell tisztítani a üa.rendszert, ahhoz el kell vinni szerelőhöz vagy itthon is megoldható egy laikusnak?
Voltam szerelőnél, üzemanyagnyomás rendben van, semmi hibát nem találtak, de az AC eléggé zúg. Azt mondták, hogy járjak vele, és ha újra jelentkezik a hiba menjek és megnézik mit ír ki a hibatároló. Most azért túl messzire nem merek vele menni, mert úgyis le fog állni ismét. Ha ki kell tisztítani az üa.rendszert, ahhoz hogy fogjak hozzá, vagy laikusnak az bonyolult munka?
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.10.10 szombat, 21:50:43 »

A fóka ugy tudom VP30 as...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Stefan
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:05:01 »

Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)Huh?
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!

Egyébként nagyon király az oldal  worship worship worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:52:17 »

Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)Huh?
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!

Egyébként nagyon király az oldal  worship worship worship

szia!

Ebben az időintervallumban mindenképp a TDDI a megbizhatóbb....szerintem utánna is... eplus2 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:50:28 »

Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)Huh?
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!

Egyébként nagyon király az oldal  worship worship worship

Ha a 115 vs 130-ról beszélünk, az a tdci (ez meg a tddi topic).
A tdci-nél nincs különbség a megbízhatóságban a lóerő miatt.
Viszont én is inkább tddi-t vennék abból a korból (az kb 2002-ig volt a piacon (elméletileg 2005-ig, de én még nem láttam 2003-ast se)).
Olcsóbb is... talán jobban felszereltebbet tudsz venni tddi-ből. Kb egy fél liter a fogyikülönség a tddi kárára, vagy még annyi se.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 15:47:32 »

Jó hirem van TDDI-sek....
Tettünk 115Le-be is Valeos fix lendkereket,kuplungszettel és tökéletesen működik....
Aki csere előtt van gondolja át azért mondom.....enyémbe toltam már lassan egy 10-est és tökéletes... eljen
ennyi...leirás még várat magára egyébb elfoglaltságok miatt...sorry.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:26:58 »

Egy ma délutáni hideg indítás után az alapjárat eléggé rángatott, mintha egy henger nem ment volna, gázadásnál a rángatás eltűnt, semmi különöset nem érezni, megy rendesen, nem füstöl, a rángatás aztán alapjáraton sem jött vissza. Ez lehet a rossz izzítógyertyától? 8 éves a drágaságom, még a gyáriak lehetnek benne. Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 20:46:49 »

Egy ma délutáni hideg indítás után az alapjárat eléggé rángatott, mintha egy henger nem ment volna, gázadásnál a rángatás eltűnt, semmi különöset nem érezni, megy rendesen, nem füstöl, a rángatás aztán alapjáraton sem jött vissza. Ez lehet a rossz izzítógyertyától? 8 éves a drágaságom, még a gyáriak lehetnek benne. Huh?
Még nincs olyan hideg, hogy az izzítók miatt, ne gyulladjon be, ha rosszak is, meg nem nagyon érzékeny amúgy sem az izzításra, nekem 4db kiégettel sem volt semmi jelenség, még télen a legnagyobb hidegekben sem.
Lehet kicsit rosszabb minőségű üzemanyagot tankoltál.
Azért mérj rá a gyertyákra, nem baj ha jók! eplus2 Ha cserélni kell, akkor meg sok türelem, és sok csavarlazító eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 20:54:59 »

Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)Huh?
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!

Egyébként nagyon király az oldal  worship worship worship
beváltabb, strapabíróbb, megbízhatóbb=TDDi
115 LE-t keress változós turbóval, gondos gazdától!! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:27:48 »

szia!

Ebben az időintervallumban mindenképp a TDDI a megbizhatóbb....szerintem utánna is... eplus2 

Én meg mondjuk TDDi-t egyáltalán nem vennék már. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:34:43 »

Én meg mondjuk TDDi-t egyáltalán nem vennék már. Smiley

én meg benzinest nem vennék a büdös életbe.... eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:41:09 »

én meg benzinest nem vennék a büdös életbe.... eplus2

 eplus2
(Ha lesz repteres tali, majd gyorsulunk egyet! Smiley )
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:43:31 »

eplus2
(Ha lesz repteres tali, majd gyorsulunk egyet! Smiley )

velem?

Az neked nagyon fog fájni.... eplus2

meg kormos lessz a kocsid eleje... wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 21:46:03 írta Bunyek » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:47:21 »

velem?

Az neked nagyon fog fájni.... eplus2

meg kormos lessz a kocsid eleje... wave


Smiley
Vertem én már a talin chip-es Di-re 1,5 autót úgy, hogy nekem full-ra volt pakolva a csomi szerszámokkal, felnikkel. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:54:45 »

Smiley
Vertem én már a talin chip-es Di-re 1,5 autót úgy, hogy nekem full-ra volt pakolva a csomi szerszámokkal, felnikkel. Smiley
Meg gondolom még az utánfutót is elfelejtetted leakasztani, ami meg tele volt cementtel...máskor ilyen részletekre figyelj, akkor még jobb lehetsz... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:59:04 »

Én meg mondjuk TDDi-t egyáltalán nem vennék már. Smiley
Pedig ha azt is tönkre tennéd, bekerülhetnél a Guiness rekordokba.....előtted erre még senki nem volt képes. nyes Wink angel
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 22:02:37 »

Meg gondolom még az utánfutót is elfelejtetted leakasztani, ami meg tele volt cementtel...máskor ilyen részletekre figyelj, akkor még jobb lehetsz... hehe

Futó nincs, de 3-an ültünk benne! Smiley
A benzines azért +30LE, és 8-9e-ig elforog, a dízel -30LE, és 4-5e-ig forog el, a váltásoknál nekem van előnyöm.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 22:05:00 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 22:03:30 »

Pedig ha azt is tönkre tennéd, bekerülhetnél a Guiness rekordokba.....előtted erre még senki nem volt képes. nyes Wink angel

Nekem 2x is sikerült! Smiley
Mindjárt betszem az aláírásomba, hogy a dízelek réme. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 22:04:21 »

már megint a diesel benzines vita...örök dilemma: szerintem a diesel kényelmesebben vezethető legalábbis az én vezetési stilusomhoz közelebb áll, és jóval olcsóbban eljárhatsz vele mint a benzinessel, csak sanjos manapság a benzines sokkal igénytelenebb autó bár ez szerintem a szemét magyarországi gázolaj miatt van(pesze mindegyikre rá lehet verni sokszázezret) a TDDI sokkal megbizhatóbb mint a TDCI, TDCI-t csak akkor vegyél ha ismerős gazdátol való, az általános baj meg az hogy ezekből a koraiakból van annyi "szemét" a piacon hogy nemmindennapi, töbszázezrekről visszaalakitva 100 ezerre, szoval jól nézd meg mit veszel, könnyen átverhetnek!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 22:31:14 »

Smiley
Vertem én már a talin chip-es Di-re 1,5 autót úgy, hogy nekem full-ra volt pakolva a csomi szerszámokkal, felnikkel. Smiley

Elhiszem hogy vertél már meg chippelt DI-t, gratulálok hozzá.... eljen
Havi 15 ezret megyek autóval átlag, Úúy érzem a váltásokkal nem lessz gond... eplus2
Ha meglessz még addig ,akkor állok elébe természetesen.... wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 22:33:23 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 05:56:10 »


Elhiszem hogy vertél már meg chippelt DI-t, gratulálok hozzá.... eljen
Havi 15 ezret megyek autóval átlag, Úúy érzem a váltásokkal nem lessz gond... eplus2
Ha meglessz még addig ,akkor állok elébe természetesen.... wave
finom
beszállhatok majd énis? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 09:55:13 »

Futó nincs, de 3-an ültünk benne! Smiley
A benzines azért +30LE, és 8-9e-ig elforog, a dízel -30LE, és 4-5e-ig forog el, a váltásoknál nekem van előnyöm.

8-9-ig elforog? Szerintem meg 7e-nél masszív tiltás van. Ha te felpörgeted 9e-ig... ott lesz ez-az.
Amúgy is, mi jelentősége van, hogy mekkora a fordulat? Másképpen van kiosztva a váltó, és ennyi.
Pont amiatt, hogy a dizilben hamarabb pörög le az 1-es, ezért jobb indulásokat lehet vele produkálni.
Az alap tddi-t nem lehet hasonlítani a 2,0i-hez, mert a 100-as sprintben a di egy másodperccel rosszabb.
Viszont ha jól chipeltek egy tddi-t, az kb legalább annyit fog tudni, mint egy 130-as tdci, az meg más tészta...
Hiába van 15 lóval kevesebb, mégis pont egyforma a két autó 100-as sprintje - nyilván a nyomaték.
Tehát csak akkor tudod az illetőt megverni, ha valamit elront/nem túl ügyesen gyorsul/valami gond van a chippel/autóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 10:02:43 »

Egy ma délutáni hideg indítás után az alapjárat eléggé rángatott, mintha egy henger nem ment volna, gázadásnál a rángatás eltűnt, semmi különöset nem érezni, megy rendesen, nem füstöl, a rángatás aztán alapjáraton sem jött vissza. Ez lehet a rossz izzítógyertyától? 8 éves a drágaságom, még a gyáriak lehetnek benne. Huh?

Ha van rá lehetőséged, inkább az adagoló előtt méresd meg az AC nyomást.
Ahogy a többiek írták, az izzítógyertya szinte nem is kell.
Még egy dolog: mikor cseréltél üa szűrőt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 14:48:18 »

igy első hallásra porlasztóra tippelnék el elcsöppen hidegen valameik talán, a focusom is csinálja néha ezt reggeli inditásnál sőt az escortom is 0 fok alatt ilyen, ott néha egyik henger nem indul be egyböl csak puf puf aztán megy! ott kivettem a porlasztókat, a 3. csucsnál tapasztaltunk talán kis becsöppenést a többi tökéletes...bár ugye kézi huzogatós módszerrel néztük nehéz megmondani, amugymeg ha a fogyid jó, szép hangja van, és csak hidegben csinálja akkor még sok tizezret eljárhatsz vele(én azóta az escorttal 30.000 mentem, bár mostanában csak 5 fok volt a legkevesebb inditáskor de pöcc röff) javithat talán a dolgon kicsit ha veszel bele 4 új MINŐSÉGI(pl Bosch duratherm) gyertyát, bár TDDI nél nem is igen kell izzitani de valszeg segiteni fog...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 15:42:22 »

Angel mester,a teganp bebujtam az auto ala.es az anyosfeloli oldalon,a hatcso kerek elott a tartaly melett van 1 kis (pumpa) gondolom en,amire az uzemanyag csovek jonnek.A motor be volt inditva,es az kis izebol fura visitto,vagy nem is tudom mindha olyan herz Hrz hangja volt>ez normalis?Szetlehet szedni megnezi a bibi?dugulas lenne,eroltetene,vagy koppott?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:28:19 »

Angel mester,a teganp bebujtam az auto ala.es az anyosfeloli oldalon,a hatcso kerek elott a tartaly melett van 1 kis (pumpa) gondolom en,amire az uzemanyag csovek jonnek.A motor be volt inditva,es az kis izebol fura visitto,vagy nem is tudom mindha olyan herz Hrz hangja volt>ez normalis?Szetlehet szedni megnezi a bibi?dugulas lenne,eroltetene,vagy koppott?

A mester címet vissza kell utasítanom... én nem szerelgetek...
Az AC-nek sima AC hangja van, nem kéne visítani. Az az AC pumpa, ahol mondod.
Ha nagyon fura a hangja, az nem feltétlenül jó. Ha el van dugulva, az biztos, hogy nem jó, de akkor szerintem nem nyomna eléggé, és mondjuk hosszú padlógáznál el kellene fogyni az erőnek. Mondjuk a folyamatos 180, vagy hosszú emelkedő.
Van benne egy mechanikus szűrő, az is el tud duduglni.
De van egy tipp, © Bunyek. Lehúzod a gázolajszűrőről a csövet belevezeted egy kannába, ráadod a gyújtást (nyomni fogja, mint a meszes) és kinyomsz belőle vagy 20 liternyit... rakj oda egy fehér gézt, azon engedd át, hogy lásd, ha van benne piszok. Persze ezt a go-at vissza is lehet önteni a tankba újra. Ha van benne tankszörny, azt lehet, hogy így kinyomja. Ez így nem egy nagy móka, és ennyit szerintem megéri.
Nyilván a dohányzás, nyílt láng kerülendő...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:06:26 »

Még nincs olyan hideg, hogy az izzítók miatt, ne gyulladjon be, ha rosszak is, meg nem nagyon érzékeny amúgy sem az izzításra, nekem 4db kiégettel sem volt semmi jelenség, még télen a legnagyobb hidegekben sem.
Lehet kicsit rosszabb minőségű üzemanyagot tankoltál.
Azért mérj rá a gyertyákra, nem baj ha jók! eplus2 Ha cserélni kell, akkor meg sok türelem, és sok csavarlazító eplus2

Köszönöm a tippeket! Amúgy az autóban vagy Agip vagy Shell van, eze a két kúton szoktam tankoklni. Most megkérdeztem a feleségmet, reggel ő ment vele, nem emlkészik, hogy remegett volna az autó. Megkértem, hogy reggel majd figyelje direkte a remegést. Lehet, hogy csak egy kis múló rosszullét? Remélem... szomoru1
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:07:55 »

Ha van rá lehetőséged, inkább az adagoló előtt méresd meg az AC nyomást.
Ahogy a többiek írták, az izzítógyertya szinte nem is kell.
Még egy dolog: mikor cseréltél üa szűrőt?

A gázolajszűrőben úgy 8 000 km lehet, és persze gyári. Ha megint érezzük, akkor kénytelen leszek elvinni ü.a. nyomást mérteni.
Köszönöm a tanácsot!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:44:52 »

A gázolajszűrőben úgy 8 000 km lehet, és persze gyári. Ha megint érezzük, akkor kénytelen leszek elvinni ü.a. nyomást mérteni.
Köszönöm a tanácsot!
Én azért elvinném egy lenge kormolásra elötte, ha jól gondolom, mostanában nem megy annyit, mint a fóka előtt. Ha nem is segít, élménynek jó lesz.  eplus2
Naplózva
kovaf
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 23:16:56 »

Angel mester,a teganp bebujtam az auto ala.es az anyosfeloli oldalon,a hatcso kerek elott a tartaly melett van 1 kis (pumpa) gondolom en,amire az uzemanyag csovek jonnek.A motor be volt inditva,es az kis izebol fura visitto,vagy nem is tudom mindha olyan herz Hrz hangja volt>ez normalis?Szetlehet szedni megnezi a bibi?dugulas lenne,eroltetene,vagy koppott?
Nekem is pont ez a problémám, csak nekem már kétszer le is állt. Menet közben elkezdett fulladni, majd leállt. Elvittem szerelőhöz, azt mondták az AC nyomás rendben van úgyhogy elég tanácstalan vagyok. Azt amit Angel javasolt kipróbálom, hátha kinyom valami trutyit, bár szerintem ha csak koszos akkor nem lenne ilyen hangja. Az a baj, hogy most nem merek vele hosszabb távra menni, mert nem tudom mikor fog legközelebb leállni. A két leállás között 400 km-t problémamentesen járt, és a legutóbbi leállás óta is mentem vele már 160km-t. Ja és a go szűrőt kicseréltem az első leállás után.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:09:27 »

Hello!!

Tegnap észrevettem, hogy a szívósorom körül olajos a motorblokk, próbáltam húzni rajta de már nem nagyon tudtam illetve nem mertem nehogy eltörjem. Azt kérdezném, hogy a tömítéseket darabonként lehet kapni, vagy egyben van a négy?A cromax oldalán transithoz valót találtam csak, de oda van írva mellé hogy Mo00-07 gondolom ez jó a mondeora is.Itt darabonként kell megvenni.  Illetve ha már leveszem érdemes összekötni egy puccantással is ugye? Van valami amire különösen figyelnem kell?

 worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.10.13 kedd, 14:07:44 »

Hello!!

Tegnap észrevettem, hogy a szívósorom körül olajos a motorblokk, próbáltam húzni rajta de már nem nagyon tudtam illetve nem mertem nehogy eltörjem. Azt kérdezném, hogy a tömítéseket darabonként lehet kapni, vagy egyben van a négy?A cromax oldalán transithoz valót találtam csak, de oda van írva mellé hogy Mo00-07 gondolom ez jó a mondeora is.Itt darabonként kell megvenni.  Illetve ha már leveszem érdemes összekötni egy puccantással is ugye? Van valami amire különösen figyelnem kell?

 worship
CI-hez darabonként van, abba 8 kellett. Figyelni kell, hogy jól üljenek a helyükön, ill. ne kapjanak féktisztítót, mert az rongálhatja őket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.10.13 kedd, 15:25:29 »

En amikor levettem a szivosort,pucolas celjabol,mikor tedtem vissz a gyuruket bekentem ,hoalo,olajalo szoloplasztal,es azelott sem ,es azutan sem olajas.Smiley
Feltem h ha mar levettem es megmozgattam,nehogy kezdjen nekem is olajazni.
Ugyan ugy bekentem a turbocsoveknel is a bilincek szorittasanal,es azota 1 gram olaj sincs ajol bekentem.Ahol meg nem ott latok 1 keveset:
 wave
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.10.13 kedd, 19:59:28 »

Hello!!

Tegnap észrevettem, hogy a szívósorom körül olajos a motorblokk, próbáltam húzni rajta de már nem nagyon tudtam illetve nem mertem nehogy eltörjem. Azt kérdezném, hogy a tömítéseket darabonként lehet kapni, vagy egyben van a négy?A cromax oldalán transithoz valót találtam csak, de oda van írva mellé hogy Mo00-07 gondolom ez jó a mondeora is.Itt darabonként kell megvenni.  Illetve ha már leveszem érdemes összekötni egy puccantással is ugye? Van valami amire különösen figyelnem kell?

 worship

Szia!

Itt egy kép a szívósor tisztítása után az új 8 db tömítéssel. Ha jól emlékszem 700 Ft/db árban vettem őket.
http://kepfeltoltes.hu/view/090718/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:16:50 »

Hello!!

Tegnap észrevettem, hogy a szívósorom körül olajos a motorblokk, próbáltam húzni rajta de már nem nagyon tudtam illetve nem mertem nehogy eltörjem. Azt kérdezném, hogy a tömítéseket darabonként lehet kapni, vagy egyben van a négy?A cromax oldalán transithoz valót találtam csak, de oda van írva mellé hogy Mo00-07 gondolom ez jó a mondeora is.Itt darabonként kell megvenni.  Illetve ha már leveszem érdemes összekötni egy puccantással is ugye? Van valami amire különösen figyelnem kell?

 worship
Loctitte azt hiszem narancssárga olaj hő és nyomás álló paszta kb 1500ft,én azzal preparáltam!(kb 50000mentem azóta)
A csavarokat gondolom érdemes olyan szisztémával ki illetve betekerni mint a hengerfej szerelésnél.
A szívosor leszerelése után rongyokkal tömd be a hengerfejen a lyukakat(nehogy bele essen egy csavar)
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:19:51 »

Hello!!

Tegnap észrevettem, hogy a szívósorom körül olajos a motorblokk, próbáltam húzni rajta de már nem nagyon tudtam illetve nem mertem nehogy eltörjem. Azt kérdezném, hogy a tömítéseket darabonként lehet kapni, vagy egyben van a négy?A cromax oldalán transithoz valót találtam csak, de oda van írva mellé hogy Mo00-07 gondolom ez jó a mondeora is.Itt darabonként kell megvenni.  Illetve ha már leveszem érdemes összekötni egy puccantással is ugye? Van valami amire különösen figyelnem kell?

 worship

A féktisztitótól megnyúlik a gumi tömítés,elég becsületesen, nekem alig sikerült visszarakni a helyére!
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:21:42 »

Angel mester,a teganp bebujtam az auto ala.es az anyosfeloli oldalon,a hatcso kerek elott a tartaly melett van 1 kis (pumpa) gondolom en,amire az uzemanyag csovek jonnek.A motor be volt inditva,es az kis izebol fura visitto,vagy nem is tudom mindha olyan herz Hrz hangja volt>ez normalis?Szetlehet szedni megnezi a bibi?dugulas lenne,eroltetene,vagy koppott?
Még jó hogy hallod hogy zümmög 20cm-ről! taps
Nincs annak semmi baja,ez a normális. eljen
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:27:26 »

 worship

Köszi Mindenkinek, ha sikerül hétvégéig beszereznem tömítést akkor vasárnap meg is csinálom. Ha gondoljátok csinálok képeket is.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.10.14 szerda, 12:13:52 »

Smiley
Vertem én már a talin chip-es Di-re 1,5 autót úgy, hogy nekem full-ra volt pakolva a csomi szerszámokkal, felnikkel. Smiley

Nem szép hogy mindig ezzel példálozol.  Wink  Különben nem kaptam lehetőséget visszavágni mert nem volt hol! De még számolunk nyes

Eversman
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.10.21 szerda, 13:40:49 »

Az egyik turbócsövem kilyukadt és úgy néz ki nem fasza a szigetelőszalag Smiley
Szal ki kéne cserélni.
Ha felülről nézzük a motort levett burkolatnál, akkor szemből a jobb oldalán viszonylag fent van egy gumiszerű cső durván 8cm vastag.
Annak meg tudjátok mondani a nevét? Esetleg cikkszámát, hogy Fox-hoz tudjak menni vele?
Esetleg egy árat is mondhatna valaki, csak úgy kb?

Thx!
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.10.21 szerda, 16:38:07 »

Az egyik turbócsövem kilyukadt és úgy néz ki nem ***a a szigetelőszalag Smiley
Szal ki kéne cserélni.
Ha felülről nézzük a motort levett burkolatnál, akkor szemből a jobb oldalán viszonylag fent van egy gumiszerű cső durván 8cm vastag.
Annak meg tudjátok mondani a nevét? Esetleg cikkszámát, hogy Fox-hoz tudjak menni vele?
Esetleg egy árat is mondhatna valaki, csak úgy kb?

Thx!
Gumi cső töltő levegő hűtőhöz!
Telefonnal fotózd le,ha nem tudod elmondani hol van,vagy hogy nézz ki.
A 2002 elötti mondikat 2 fajta szívósorral szerelték,így pl a legfelső gumi cső más fajta egy évjáraton belűl.
Nekem 4 éve 7pénzbe került a jobb legfelső c alakú cső!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.10.21 szerda, 16:43:24 »

Gumi cső töltő levegő hűtőhöz!
Telefonnal fotózd le,ha nem tudod elmondani hol van,vagy hogy nézz ki.
A 2002 elötti mondikat 2 fajta szívósorral szerelték,így pl a legfelső gumi cső más fajta egy évjáraton belűl.
Nekem 4 éve 7pénzbe került a jobb legfelső c alakú cső!

Okés, csinálok akkor róla egy fényképet... Smiley
Thx Smiley
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:09:45 »

Gumi cső töltő levegő hűtőhöz!
Telefonnal fotózd le,ha nem tudod elmondani hol van,vagy hogy nézz ki.
A 2002 elötti mondikat 2 fajta szívósorral szerelték,így pl a legfelső gumi cső más fajta egy évjáraton belűl.
Nekem 4 éve 7pénzbe került a jobb legfelső c alakú cső!

Ezt Wyctor ismeri, ő hozta nekem tavaly, úgy harmadszorra sikerült eltalálni, hogy mi is kell, mert a katalógusuk már nem is tartalmazta. Annyira, hogy pl. az itteni Ford márkaszervizben a jóember azt mondta, hogy már nem létetik ilyen cső, azt javasolta, hogy az egész turbó csőrendszert cseréltessem ki a mostanira, úgy 60 ezerért. Na persze. Aztán Wyctorral csak kitököltük, hogy melyik is kell, és kb. 10 000 Ft volt.
Naplózva
cupi
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:26:45 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! tddi kuplung lendkerék 2001 -es a gép. Házilag meg lehet e csinálni? Kell e hozzá valami speci szerszám? Aki írta a valeos lendekereket az milyen és mennyibe kerűl? Van még egy másik problémám: Mély vízbe mentünk vizet szívott a motor.Megállt és haza huztuk,másnap a levegőszűrő úgy 1-2kg-os volt annyira tele volt vízzel. Azóta mentem vele egy pár ezer kilómétert az olajat is le cseréltem füstöl még hidegen és egy kicsit dadog is a motor de csak hidegen ha be melegszik akkor már nem.Mi lehet ez? Hajtókar el görbülés?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.10.23 péntek, 09:19:22 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! tddi kuplung lendkerék 2001 -es a gép. Házilag meg lehet e csinálni? Kell e hozzá valami speci szerszám? Aki írta a valeos lendekereket az milyen és mennyibe kerűl? Van még egy másik problémám: Mély vízbe mentünk vizet szívott a motor.Megállt és haza huztuk,másnap a levegőszűrő úgy 1-2kg-os volt annyira tele volt vízzel. Azóta mentem vele egy pár ezer kilómétert az olajat is le cseréltem füstöl még hidegen és egy kicsit dadog is a motor de csak hidegen ha be melegszik akkor már nem.Mi lehet ez? Hajtókar el görbülés?
Talán gyűrűtörés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.10.23 péntek, 13:08:58 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! tddi kuplung lendkerék 2001 -es a gép. Házilag meg lehet e csinálni? Kell e hozzá valami speci szerszám? Aki írta a valeos lendekereket az milyen és mennyibe kerűl? Van még egy másik problémám: Mély vízbe mentünk vizet szívott a motor.Megállt és haza huztuk,másnap a levegőszűrő úgy 1-2kg-os volt annyira tele volt vízzel. Azóta mentem vele egy pár ezer kilómétert az olajat is le cseréltem füstöl még hidegen és egy kicsit dadog is a motor de csak hidegen ha be melegszik akkor már nem.Mi lehet ez? Hajtókar el görbülés?

Ha a valaki alatt rám céloztál, akkor cikkszámot tudok adni.....de ha kell beis rakjuk....kérdés van e az országban belőle.
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.10.27 kedd, 22:45:32 »

Sziasztok!
Nem az igazi a gép.Kerrepel a turbo benne és nem jó a menet teljesítmény de nem tudom hogy az -e a baj.
Ugy gondoltam elvinném Viktorhoz csak nem tudok elérhetőségét.Megköszönném ha tudnátok segíteni.
Előre is  köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.