Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:53:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719544 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:16:39 »

Sziasztok!
Nem az igazi a gép.Kerrepel a turbo benne és nem jó a menet teljesítmény de nem tudom hogy az -e a baj.
Ugy gondoltam elvinném Viktorhoz csak nem tudok elérhetőségét.Megköszönném ha tudnátok segíteni.
Előre is  köszi.

Megírom PÜ-be!
Naplózva
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 01:03:51 »

Sziasztok!!!
2001-es evjaratu 2.0 TDDI Mondeom van. Nem volt eddig semmi baja. 2-3 hete azt vettem eszre, hogy az autopalyan 5. sebessegbe, 80 es 100 km/h kozott (fordulatot nem tudok) mikor megnyomtam a gazpedalt, elkezdett rangatni az auto, eleg rendesen, de mikor elertem a kb. 100-t megszunt es problema nelkul mentem tovabb, az e feletti gyorsitasnal viszont ez mar nem jelentkezett. Elvittem szerelohoz, aki nem talalt hibat, de kifujta az uzemanyagszurot, cserelni nem akarta. A hiba tovabbra is fennallt, de sokkal kevesbe rangatott. Nem ertem ra munka miatt elvinni a szerelohoz ujra, meg nem is nagyon volt hasznalva szegenykem az elmult hetekben. Tegnap viszont csak ugy a semmibol, elkezdett ujra rangatni, majd elvesztett az erejet, kis feher fust ijott hatul es leallt. Nem gyujtott tovabb. Az uzemanyagszurore gyanakodtunk, mikor levettuk a szurobol a motor fele vezeto csovet, egy nagyot szisszent (vakum volt benne...), meg ha mar ugy is tel lesz, gondoltam kicserelem.
Kicsereltem, feltoltottem uzemanyaggam a szurot, hogy ne a motornak kellje. Begulladt egybol. Kiprobaltam, lementme 2 km-t, majd megallt az auto (tuti ennyi volt a szurobe toltott uzemanyag)...Szoval nem a szuro volt a gond.
Elkezdtem visszefele haladni, kifujattattam a csoveket kompresszorral, mind szepen sorban. Elertem az uzemanyag tartaly ele, es ott vettem eszre, hogy ennek a tipusnak van egy hatso pumpaja is...Szoval, az uzemanyagtartalybol szepen jon a csovon az uzemanyag egeszen eddig a pumpaig, innen viszon tovabb nem.
Ugy latszik ez a pumpa nem mukodik. Probaltam direkt rakotni aramra, de akkor se indult el.
Mi ennek a pumpanak a szerepe, mikor a motor alapjaraton is szivja az uzemanyagot? Mi ennek a szakmai pumpanak a neve (bocsi nem nagyon ertek ezekhez a dolgokhoz)? Valami tuti a nyomassal lehet osszefuggesbe, mert mas ertelmet nem latom, mert ahogy neztem, szerintem ha eler egy bizonyos nyomas a motor fele vezeto cso, akkor azt a pumpa lezarja, es a kisebbik csovon visszajuttatja az uzemanyagot a tartaly fele, szerintem.  Roll Eyes Ha ki kellene cserelni ezt a pumpat, szerintetek pontosan mit kerjek az eladotol, es kb mennyibe fog ez nekem fajni?  Vagy mi lehet a baja?  Vagy vigyem inkabb el szerelohoz? Mert mar azon is gondolkoztam, hogy mi lenne, ha en ezt a pumpat athidalnam, es a tartalybol a motor direkt kapna az uzemanyagot. Ezzel elrontanam? Vagy lehet nem is mukodne?
Valaszaitokat elore is koszonom!
Udvozlettel,
Laci
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 08:13:11 »

Sziasztok!!!
2001-es evjaratu 2.0 TDDI Mondeom van. Nem volt eddig semmi baja. 2-3 hete azt vettem eszre, hogy az autopalyan 5. sebessegbe, 80 es 100 km/h kozott (fordulatot nem tudok) mikor megnyomtam a gazpedalt, elkezdett rangatni az auto, eleg rendesen, de mikor elertem a kb. 100-t megszunt es problema nelkul mentem tovabb, az e feletti gyorsitasnal viszont ez mar nem jelentkezett. Elvittem szerelohoz, aki nem talalt hibat, de kifujta az uzemanyagszurot, cserelni nem akarta. A hiba tovabbra is fennallt, de sokkal kevesbe rangatott. Nem ertem ra munka miatt elvinni a szerelohoz ujra, meg nem is nagyon volt hasznalva szegenykem az elmult hetekben. Tegnap viszont csak ugy a semmibol, elkezdett ujra rangatni, majd elvesztett az erejet, kis feher fust ijott hatul es leallt. Nem gyujtott tovabb. Az uzemanyagszurore gyanakodtunk, mikor levettuk a szurobol a motor fele vezeto csovet, egy nagyot szisszent (vakum volt benne...), meg ha mar ugy is tel lesz, gondoltam kicserelem.
Kicsereltem, feltoltottem uzemanyaggam a szurot, hogy ne a motornak kellje. Begulladt egybol. Kiprobaltam, lementme 2 km-t, majd megallt az auto (tuti ennyi volt a szurobe toltott uzemanyag)...Szoval nem a szuro volt a gond.
Elkezdtem visszefele haladni, kifujattattam a csoveket kompresszorral, mind szepen sorban. Elertem az uzemanyag tartaly ele, es ott vettem eszre, hogy ennek a tipusnak van egy hatso pumpaja is...Szoval, az uzemanyagtartalybol szepen jon a csovon az uzemanyag egeszen eddig a pumpaig, innen viszon tovabb nem.
Ugy latszik ez a pumpa nem mukodik. Probaltam direkt rakotni aramra, de akkor se indult el.
Mi ennek a pumpanak a szerepe, mikor a motor alapjaraton is szivja az uzemanyagot? Mi ennek a szakmai pumpanak a neve (bocsi nem nagyon ertek ezekhez a dolgokhoz)? Valami tuti a nyomassal lehet osszefuggesbe, mert mas ertelmet nem latom, mert ahogy neztem, szerintem ha eler egy bizonyos nyomas a motor fele vezeto cso, akkor azt a pumpa lezarja, es a kisebbik csovon visszajuttatja az uzemanyagot a tartaly fele, szerintem.  Roll Eyes Ha ki kellene cserelni ezt a pumpat, szerintetek pontosan mit kerjek az eladotol, es kb mennyibe fog ez nekem fajni?  Vagy mi lehet a baja?  Vagy vigyem inkabb el szerelohoz? Mert mar azon is gondolkoztam, hogy mi lenne, ha en ezt a pumpat athidalnam, es a tartalybol a motor direkt kapna az uzemanyagot. Ezzel elrontanam? Vagy lehet nem is mukodne?
Valaszaitokat elore is koszonom!
Udvozlettel,
Laci
Semmivel ne kísérletezz, mert tönkreteszed az adagolódat, és ne is használd addíg amíg nincs meg az új AC pumpád, a bajt egyértelműen annak a meghibásodása okozza, a jelenségek egyértelműen arra utalnak!!
TDDI mondeohoz kérj üzemanyag szivattyút, vagy ha így nem értik, akkor tápszivattyút. wave
A lényeg, hogy így ne használd!!!!
Ilyen szivattyú kell bele, és 50e körül van már újban:http://imagerz.com/QENGCktvAwIBA15KQwVR
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 09:44:27 »

Semmivel ne kísérletezz, mert tönkreteszed az adagolódat, és ne is használd addíg amíg nincs meg az új AC pumpád, a bajt egyértelműen annak a meghibásodása okozza, a jelenségek egyértelműen arra utalnak!!
TDDI mondeohoz kérj üzemanyag szivattyút, vagy ha így nem értik, akkor tápszivattyút. wave
A lényeg, hogy így ne használd!!!!
Ilyen szivattyú kell bele, és 50e körül van már újban:http://imagerz.com/QENGCktvAwIBA15KQwVR


Koszi szepen, akkor semmikeppen sem nyulok hozza, mert az adagolo az 2-3szor dragabb lesz...  eljen
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 21:49:17 »

Sziasztok!
Nem az igazi a gép.Kerrepel a turbo benne és nem jó a menet teljesítmény de nem tudom hogy az -e a baj.
Ugy gondoltam elvinném Viktorhoz csak nem tudok elérhetőségét.Megköszönném ha tudnátok segíteni.
Előre is  köszi.
Majd varjuk a valaszt:)
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:17:33 »

Sziasztok!!

Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...Huh?? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.

valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???

TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?

köszi worship worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:22:29 »

Sziasztok!!

Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene)valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???
TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?

Ha a öltőlevegőd megy el, akkor a motortérben ott olajos rész van, és terhelés alatt - 2000 fordulat felett - szerintem hallani is, ott elég jó kis nyomás lesz. Először nézd át a motorteret olajfolt miatt, aztán meg ültess be valakit, hogy nyomja a gázt, te meg fülelj, hol fütyül.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 07:29:53 »

TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?
Sajnos az nem megy. Túl drága a kütyü hozzá, de szagszervíz meg tudja csinálni.

szerk
180at nem menne töltőlevegő nélkül, szerintem

szerk2
pont ma du megyek Felcsútra bátyámhoz, ha gondolod és van valami erős lámpád, bekukkanthatunk a motortérbe olajat meg levegőt keresni...  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 07:34:01 írta Tádé » Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 17:05:56 »

Sajnos az nem megy. Túl drága a kütyü hozzá, de szagszervíz meg tudja csinálni.

szerk
180at nem menne töltőlevegő nélkül, szerintem

szerk2
pont ma du megyek Felcsútra bátyámhoz, ha gondolod és van valami erős lámpád, bekukkanthatunk a motortérbe olajat meg levegőt keresni...  vigyor3

Húú csak most néztem a netet.... pedig itthon is voltam.. Majd legközelebb!!! azért köszi worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 19:28:18 »

Húú csak most néztem a netet.... pedig itthon is voltam.. Majd legközelebb!!! azért köszi worship
Én még ittvagyok  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:18:49 »

Sziasztok!!

Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...Huh?? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.

valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???

TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?

köszi worship worship
Az EGR szelepet dugózd le, gondolom a szívósort kitakarítottad, amikor a tömítést cserélted?
Ez első és nagyon hasznos lépésnek megfelelő lesz wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:32:40 »

Sziasztok!!

Régi dilemmán nem oldódott meg!!!(nem megy úgy az autóm ahogyan kellene) Kicseréltem a szívosor tömítést gondoltam hátha elszökik a levegö valahol. Nos itt észrevettem 1 elég érdekes dolgot. Nekem másfajta szívosor van fennt a kocsin mint apámén. Évjárat ugyan az csak az övé fix geos. Az övé teljesen zárt, 1 részből áll. Nekem 2ből. Valamint a bal oldalán(szemből nézve a motort) van egy lyuk, olyan mint egy csatlakozási lehetőség de ugye nyitott. Ott elmehet a levegő...Huh?? Tudja valaki hogy miért van ez ott? A fő probléma az hogy nem megy úgy a kocsi mint fateré pedig elméletileg még jobban is kellene mennie Fix geos turbó vs változó. Sőt gyengének is mondható.Még ami nem annyira lényeg de szerintem összefügg 180-nál nem megy többet.

valaki tudna valami segítséget merre induljak még el???

TáDé: TDDi-t nem tudsz diagolni?

köszi worship worship
Esetleg egy kis segítség, ha turbónyomást akarsz mérni a TDDi-n az EGR  csöve ahol becsatlakozik a szívó oldalba, az egy masszív alumínium tömb, na ebbe könnyedén lehet  menetet fúrni és egy kis hollandival már meg is van oldva a nyomásvételi lehetőség, amit így a későbbiekben is bármikor úri kedved szerint tudsz mérni... smile
Nekem ilyen:http://imagerz.com/QENHX0tvAwICVVsZEwVR
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.11.13 péntek, 21:17:34 »

szia.
Tehat megfurom,menetet ra asztan ha a cso vegere radugok 1 levego merot azzal metudom en is merni a tolto nyomast?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.11.13 péntek, 22:25:01 »

szia.
Tehat megfurom,menetet ra asztan ha a cso vegere radugok 1 levego merot azzal metudom en is merni a tolto nyomast?
Így van, én a kábelköteg mellett felhoztam  könnyen elérhető helyre(a gumicsövet), majd ledugóztam, így állandóra be van építve, ha kíváncsi vagyok a nyomásra, egyszerűen dugó ki, óra rá, ha a nyomás 1,5 körül van, akkor levegő nyomó oldala rendben.....ennyi...diagnosztika? hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.11.14 szombat, 23:27:36 »

Az EGR szelepet dugózd le, gondolom a szívósort kitakarítottad, amikor a tömítést cserélted?
Ez első és nagyon hasznos lépésnek megfelelő lesz wave

az egr dugózásnak még nem mertem nekiállni, kicsit zsúfoltnak tűnik nekem ott minden, de majd hamarosan a nekikezdek egy útmutatató alapján.. integet2

szívosort természetesen kipuccantottam wave csak azt nem értem mi az a lyuk rajta. Közben megnéztem, ugye álló helyzetben tudtam csak megsasolni egyenlőre: 2000-res fordulaton nem szökik ott a levegő. DE... menet közben hallani lehet süvítést 1900-kb 2800 ig, mintha valahol kifújna. Füstölni nem füstöl az átlagosnál jobban, ezért nem gyanakszom repedt csőre.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 08:47:23 »

az egr dugózásnak még nem mertem nekiállni, kicsit zsúfoltnak tűnik nekem ott minden, de majd hamarosan a nekikezdek egy útmutatató alapján.. integet2

szívosort természetesen kipuccantottam wave csak azt nem értem mi az a lyuk rajta. Közben megnéztem, ugye álló helyzetben tudtam csak megsasolni egyenlőre: 2000-res fordulaton nem szökik ott a levegő. DE... menet közben hallani lehet süvítést 1900-kb 2800 ig, mintha valahol kifújna. Füstölni nem füstöl az átlagosnál jobban, ezért nem gyanakszom repedt csőre.
Pedig ha süvítés van, az valamelyik cső repedésére utal....a turbónyomás mérés megmutatná egyből...vedd ki az EGR becsatlakozásnál azt az alu darabot(az is tele lesz ramattyal, ha nincs dugózott EGR-ed), bármelyik légtechnikai boltban kapsz profi csatlakozókat, amilyet szeretnél beépíteni, és utána bármikor tudod ellenőrizni a nyomást wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 09:01:37 »

Pedig ha süvítés van, az valamelyik cső repedésére utal....a turbónyomás mérés megmutatná egyből...vedd ki az EGR becsatlakozásnál azt az alu darabot(az is tele lesz ramattyal, ha nincs dugózott EGR-ed), bármelyik légtechnikai boltban kapsz profi csatlakozókat, amilyet szeretnél beépíteni, és utána bármikor tudod ellenőrizni a nyomást wave
Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t... Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 09:30:16 »

Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t... Smiley
Az lenne a legjobb! smile
Ide lehet tenni a csatlakozót:http://imagerz.com/QENHUUtvAwICVVIYQAVR
Itt van egy vak furat, amit a csatlakozó csavar méretére megfúrtam, menet bele, és állandóra beépítve.. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 09:33:37 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:44:22 »

Az lenne a legjobb! smile
Ide lehet tenni a csatlakozót:http://imagerz.com/QENHUUtvAwICVVIYQAVR
Itt van egy vak furat, amit a csatlakozó csavar méretére megfúrtam, menet bele, és állandóra beépítve.. eplus2
Az áteresztőszemes részre gondolsz? Helyileg ez a cucc merre van a motortérben?
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 11:25:33 »

Vagy megsasolom neki és viszek melóból Festo-t... Smiley

érdeklődhetek???  vigyor3 mi az a Festo??
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 11:27:36 »

érdeklődhetek???  vigyor3 mi az a Festo??
A leghíresebb pneumatikával foglalkozó gyártó.
Igen, érdeklődhetsz...  vigyor3

szerk: írtam pűt.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 11:30:05 írta Tádé » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 11:55:00 »

A leghíresebb pneumatikával foglalkozó gyártó.
Igen, érdeklődhetsz...  vigyor3

szerk: írtam pűt.  wave
Ebben az esetben 1 levegő gyorscsatlakozó elem. eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 12:58:12 »

Az áteresztőszemes részre gondolsz? Helyileg ez a cucc merre van a motortérben?
Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van! eplus2 laugh
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 13:21:12 »

Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van! eplus2 laugh
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal. wave


köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,


Kössz Tádé!!


Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 13:22:58 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 13:43:04 »


köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,


Kössz Tádé!!


Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
Na ez szuper! eljen (mármint hogy meg van a hiba, és nem is súlyos) wave
Majd ha cseréled nézz bele abba az alumíniumba mennyire koszos lesz, ha meg már szerelsz dugózd is le az EGR-t. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:53:00 »


köszi Srácok, Tádé itt volt és meg is lett a hiba oka(helye) a szívosorra rámenő gumicső repedt szét!!! Holnap megyek veszek 1et,


Kössz Tádé!!


Tádé: az email-edet dobt át lszi privben mert elfelejtettem... küldöm a képeket
Szívesen!  wave
Ment a privi  wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:54:31 »

Igen arra, helyileg a szívosorra menő gumicső másik végén ez van! eplus2 laugh
A szervó szivattyú előtt-mellett...ebbe csatlakozik bele az a cső ami a kipuff oldalt összeköti a szívóoldallal. wave
Na az a bumszli abszolút nem így nézett ki, pedig erre tippeltem én is, mondtam Leninek, nem úgy ismerlek, hogy valami megközelíthetetlen helyen lévő kütyün bütykölsz.  eplus2
Namindegy, Leni azt mondta, így nem érdekli annyira a nyomás, hogy meglett a hiba.  eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:55:04 »

Na ez szuper! eljen (mármint hogy meg van a hiba, és nem is súlyos) wave
Majd ha cseréled nézz bele abba az alumíniumba mennyire koszos lesz, ha meg már szerelsz dugózd is le az EGR-t. eplus2
Javasoltam, hogy maxisürge... Jó nagy dzsuva van benne...
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:30:26 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám. Korábban is segítettetek már, amit még egyszer köszönök. Szóval a problémám pár hónapja jelentkezett. Gyorsításnál vettem észre, hogy az autónak elmegy az ereje. Alacsonyabb sebességfokozatokban annyira nem észrevehető, de 4-es után már csak nyomom és nem gyorsul egyáltalán. A durvább, hogy autópályán Pest felől Miskolcra ugye van egy pár emelkedő, szóval ezeknél az emelkedőknél nem hogy nem gyorsul de a sebességet sem tudom tartani és ráadásul a vízhőfok is elkezd a középső állásból emelkedni. Ilyenkor egy kicsit visszaveszek a gázból és visszaáll. Előzni 90 körülnél sík terpen is csak úgy merek, ha visszakapcsolok 4-esbe, de azért ezt nem nevezném gyorsulásnak csak morog és lassan megy fel a sebesség (a fordulat szintén).
Lenne egy pár tippem a forum bejegyzések alapján (igyekeztem amit lehet elolvasni az archivumba), hogy hol kezdjem a nyomozást (üzemanyag rendszer, turbo stb.), de mégis számítanék a tanácsotokra.
Szóval mit javasoltok, mi tegyek?

Köszi a segítséget.

Mac
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:36:32 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám. Korábban is segítettetek már, amit még egyszer köszönök. Szóval a problémám pár hónapja jelentkezett. Gyorsításnál vettem észre, hogy az autónak elmegy az ereje. Alacsonyabb sebességfokozatokban annyira nem észrevehető, de 4-es után már csak nyomom és nem gyorsul egyáltalán. A durvább, hogy autópályán Pest felől Miskolcra ugye van egy pár emelkedő, szóval ezeknél az emelkedőknél nem hogy nem gyorsul de a sebességet sem tudom tartani és ráadásul a vízhőfok is elkezd a középső állásból emelkedni. Ilyenkor egy kicsit visszaveszek a gázból és visszaáll. Előzni 90 körülnél sík terpen is csak úgy merek, ha visszakapcsolok 4-esbe, de azért ezt nem nevezném gyorsulásnak csak morog és lassan megy fel a sebesség (a fordulat szintén).
Lenne egy pár tippem a forum bejegyzések alapján (igyekeztem amit lehet elolvasni az archivumba), hogy hol kezdjem a nyomozást (üzemanyag rendszer, turbo stb.), de mégis számítanék a tanácsotokra.
Szóval mit javasoltok, mi tegyek?

Köszi a segítséget.

Mac
Szerintem megérné elmenni egy Fordos hibakódolvasásra, Ne csináltatsd meg, csak olvastatsd ki a kódokat és gyere vissza. Látatlanba nagyon nehéz, én a turbócsőhibát kizárnám...
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:05:21 »

Szerintem megérné elmenni egy Fordos hibakódolvasásra, Ne csináltatsd meg, csak olvastatsd ki a kódokat és gyere vissza. Látatlanba nagyon nehéz, én a turbócsőhibát kizárnám...

Felveszem akkor Jupiterrel a kapcsolatot. Ő már egyszer (júliusban) ránézett a gépre, hátha most is segít.
Köszi.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:13:11 »

Felveszem akkor Jupiterrel a kapcsolatot. Ő már egyszer (júliusban) ránézett a gépre, hátha most is segít.
Köszi.
Az jobb is, mint a szakszervíz!  wave worship taps
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 22:44:21 »

Na az a bumszli abszolút nem így nézett ki, pedig erre tippeltem én is, mondtam Leninek, nem úgy ismerlek, hogy valami megközelíthetetlen helyen lévő kütyün bütykölsz.  eplus2
Namindegy, Leni azt mondta, így nem érdekli annyira a nyomás, hogy meglett a hiba.  eljen
Fura, hogy nem egyforma a bumszli, pedig az enyém is változó geós turbós... fejvakaras
Pedig sosem árt, ha tudja az ember....engem érdekelt úgy is hogy semmi baja nem volt .. eplus2 Ez biztos még  a TDI tuningolós időkből maradt rajtam.. eplus2 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.11.17 kedd, 11:54:18 »

Tegnap kicseréltem a csövet...... Húúúúú ég és föld a különbség.
most ugrik a kocsi sziszegés helyett. nagyon jó lett nyes nyes

Tádé. küldöm mégegyszer a képeket mert most néztem hogy valami gondja volt az outlooknak. worship worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.11.17 kedd, 13:40:12 »

Tegnap kicseréltem a csövet...... Húúúúú ég és föld a különbség.
most ugrik a kocsi sziszegés helyett. nagyon jó lett nyes nyes

Tádé. küldöm mégegyszer a képeket mert most néztem hogy valami gondja volt az outlooknak. worship worship
Örülök!  taps
Még semmi.  rinya
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 14:25:56 »

Örülök!  taps
Még semmi.  rinya
Megjött. Rögtön rittyentek is egy cikket belőle....

Uupsz, még1... Nyomatnál nekem egy képet a motortérről a műanyag burkolat nélkül? Csak hogy tudjak nyilazgatni benne... Vagy akárki, akinek van fényképezőgépe, meg egy TDDi-je... Lécciléccilécci.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.19 csütörtök, 14:35:52 írta Tádé » Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 19:34:02 »

Megjött. Rögtön rittyentek is egy cikket belőle....

Uupsz, még1... Nyomatnál nekem egy képet a motortérről a műanyag burkolat nélkül? Csak hogy tudjak nyilazgatni benne... Vagy akárki, akinek van fényképezőgépe, meg egy TDDi-je... Lécciléccilécci.  vigyor3

Holnap csinálok 1et!!!
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 20:36:34 »

Holnap csinálok 1et!!!
Ha nem gond, ami fentről látszik turbócső, arról mind lehetne...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.11.28 szombat, 15:54:28 »

mi volt a hibakódja az adagolónak?
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 16:58:39 »

Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 19:01:23 »

Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
Turbócső!!
Méress 1 torbónyomit! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:42:28 »

Sziasztok!
Olyan problémám van a mondeo kombi 2001 es 115 le tddi vel hogy 1800 rpm en megtorpan és ahogy eléri a 2000 rpm akkor mar jobban megy. Szerintetek mi lehet a probléma? Map szenzor talán?
Köszi
http://mondeotade.fanklub.hu/mk3_boostpipe.pdf
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 23:41:03 »



Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 11:19:47 »

Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.
Scratch!

Ennyire negatívnak nem kéne lenni !!!  duhos2 Egy kis pozitív hozzáállás, ne rémiszd el rögtön a legnagyobb hibával! Ennél már nagynyomású üza pumpa van a tankban, elég, ha az nem nyom eleget!

Scratch, ha jól emlékszem az autód gyulladt már ki, mert xarul rakták fel az üza szűrőd és a pumpa telinyomta a generátorod gázolajjal. Szerintem az adagoló hibád is azért jött ki, mert a szűrőd nem töltötték fel és szárazon járatták meg!
Nekem a full benzin tankolást is kibírta!
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.30 hétfő, 11:23:57 írta Zsiri » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 12:02:18 »

Scratch!

Ennyire negatívnak nem kéne lenni !!!  duhos2 Egy kis pozitív hozzáállás, ne rémiszd el rögtön a legnagyobb hibával! Ennél már nagynyomású üza pumpa van a tankban, elég, ha az nem nyom eleget!

Scratch, ha jól emlékszem az autód gyulladt már ki, mert xarul rakták fel az üza szűrőd és a pumpa telinyomta a generátorod gázolajjal. Szerintem az adagoló hibád is azért jött ki, mert a szűrőd nem töltötték fel és szárazon járatták meg!
Nekem a full benzin tankolást is kibírta!

Igen, nekem sok gyíkja volt volt, java a szervíz hibája miatt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 18:06:18 »

ha mikor lelégtelenitették jó volt akkor vmi üzemanyagellátás bibi lesz szerintem! javaslok első körben egy üzemanyagtanktisztitást és a a szűrőre menő csövet is kináld meg vagy 8 barral nekem a focusban olyan dzsuva jött ,ki belőle amilyet még életembe nem láttam, őszintén szólva nemis tudom mitől ment az autó eddig, szoval érdemes mindenképpen megejteni, fél napos melo, gondolom a mondeon sem bonyolultabb  dolog mint a fókán! ha nagyon tele van kulával és meggyőződtél róla hogy minden cső is patyolattiszta akkor rakd össze egy ÚJ szűrővel aztán próba! esetleg hirtelen próbálkozhatsz egy olyannal hogy tanksapka le, és ugy mész az autóval hátha...nem kell egyből az adagolóhoz nyulni az csak a legvégső eset(mondjuk én már lassan itt tartok az enyémmel mert kifogytam az ötletekből>Sad)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:29:28 »

Nekem 2x volt ilyen, adagoló kuka, 370K az új + 50K szerelés.
Én azt mondom, nem érdemes javítgatni, nekem a javított 1 évet se ment el.

Köszi az infot. Az adagolo 1,5 éve volt kecelen felujittatni.Meg tavasszal kapott uj porlasztócsúcsokat.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.12.01 kedd, 10:58:14 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Egyik ismerősömnek a 2001-es évjáratú TDDI 115 lovas mondeoján behalt a tanknál lévő üzemanyag szivattyú. Valamelyikőtöknek nincs véletlenül eladó, vagy ötlet, valami megbizható beszerzési forrásról!
Előre is köszönöm!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.12.01 kedd, 20:08:59 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Egyik ismerősömnek a 2001-es évjáratú TDDI 115 lovas mondeoján behalt a tanknál lévő üzemanyag szivattyú. Valamelyikőtöknek nincs véletlenül eladó, vagy ötlet, valami megbizható beszerzési forrásról!
Előre is köszönöm!
Szia!
Bármelyik Bosch szervíz...talán ott a legolcsóbb  smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:29:37 »

Sziasztok!

Aszt szeretném megkérdezni, hogy lehet légteleníteni a mondeott?


KÖSZI
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.