Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:32:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719487 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #250 Dátum: 2009.12.12 szombat, 15:52:13 »

miért lenne elképzelhetetlen? EGR off pl rengeteget számit meg a 10 ezres olajcsere ugy tisztántartja a motorod belét hogy ihaj...escort TD-ben 10 ezer után nekem sem volt fekete a motorolaj inkább csak barna(már ugy értem a harmadik olajcsere után) de semmiképpen sem fekete(10 erzenként cseréltem magnatec 10W40 jameg ugye EGR off) amig nem volt kiiktatva az EGR akkor 500 km után már fekete volt. a negyedik olajcsere után 6000 volt benne mikor eladtam demég sárgásbarnás volt az olaj...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #251 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:12:57 »

na ha már igy...ti mivel szüritek? én festékszürőt használok ugye az 190 mikronos de kéne valami erősebb,rengeteget mrgfog de van olyan kosz ami ezen simán átmegy ha ötször szüröm akkor is és szürkés szinü töle az anyag nemis akar leülni a kanna aljára sem...
A gyári üza szűrő 2-azaz KETTŐ mikronos.Ez alapján a 190 mikronos tésztaszűrő vakker!
Amíg hordóztam én is '96-'03 ig,mig 21es vadászgép üza szűrőjével és szivattyújával tankoltam az anyagot hordóból,és az is csak 5mikronos volt. vigyor3
Persze ehhez a dunai repülőgépgyárban kellett melózni. Grin
És 10% kerozin ment minden tankhoz.Persze adagolós dízeleim voltak. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2009.12.12 szombat, 17:52:22 »

Szép tiszta színű fáradt olaj ? Nehéz elképzelni.

egy TDCI-nél elhiszem.... eplus2 eplus2 taps

mondjuk 10.000 alatt nemigen tud elfáradni se azis igaz....
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.12 szombat, 17:54:32 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2009.12.12 szombat, 17:56:53 »

egy TDCI-nél elhiszem.... eplus2 eplus2 taps
Ezt te tudod hogy miért írtad? Hogy jön ide a TDCi ?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:19:38 »

Ezt te tudod hogy miért írtad? Hogy jön ide a TDCi ?

persze hogy tudom miért irtam.....
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #255 Dátum: 2009.12.12 szombat, 19:50:05 »

kettő mikron? bakker azdedurva..mondjuk én az escrton az előirt 60 ezer kilométer helyet 30 nál cseréltem a szűrőt(persze mann filter) de egyáltalán nem volt retkes...asszem akkor nekem is fejlettebb szűrésre kell váltanom nem elég a 190 mikron meg az ülepités....bár azis qrvaélet hogy a kuton több dzsuva megy bele mint a festékszürős kúra után...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2009.12.12 szombat, 21:21:39 »

persze hogy tudom miért irtam.....
Akkor legyél szíves ezt megosztani mással is. Előre is köszi.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 13:30:35 »

TDDi motor
Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi.  17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #258 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:36:01 »

Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi.  17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi
EGR szelepet dugózd le, a szívósort pedig takarítsd ki, mert az EGR már tele küldte, és nem kap elég levegőt a motor! Ezért ehet sokat!
Ha kékesen füstöl, az lehet kopástól is, ha már nem teljesen tökéletes a kompresszió, ebben az esetben a jó izzítógyertyák még segítenek eltüntetni a füstöt...ellenőrizd az ízzítógyertyákat.
Ha mostanában nem cseréltél gázolajszűrőt, akkor egy doboz protec üzemanyagrendszer(dízel)tisztító adalékot adj neki, majd ha kijártad azt a tankot, akkor cserélj szűrőt. wave
Ja és légszűrőt is cserélj, ott kezdődik a levegő vétel! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:41:33 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #259 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 15:29:11 »

reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #260 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:00:51 »

reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Ha turbó gyengélkedés lenne, akkor melegen is füstölne, mert az olaj akkor még vékonyabb, sokkal könnyebben enné a turbónál...
Kicsi előtöltés, kevés kompresszió, rossz porlasztás, kopott olajlehúzók, ezek miatt füstöl kéken.. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:07:24 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #261 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:13:18 »

ne haragudj de nem értek egyet ezzel! érdemes megnézni akár egy vadonatúj turbófeltöltőt mekkorát lóg a tengelye, pont a hőtégulás miatt üzemmeleg motornál ez a lógás eltünik, megszünik a kék füst...érdemes megnézni a Pdtdi-t meg hasonlókat, az összes kéket füstöl hidegen...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #262 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:13:31 »

reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
Kíváncsiságból már szétvágtunk 300-400 ezret futott dízel katalizátorokat....az erdmény: semmi értelme kiütni, nem voltak eldugulva...ellenben volt már olyan szívócsonk a kezemben amin az eredeti kb 50mm átmérőjű furatba a kisujjamat nem tudtam volna beletenni annyira elkoszolta az EGR...na az már nem kapott levegőt... Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:19:45 »

ne haragudj de nem értek egyet ezzel! érdemes megnézni akár egy vadonatúj turbófeltöltőt mekkorát lóg a tengelye, pont a hőtégulás miatt üzemmeleg motornál ez a lógás eltünik, megszünik a kék füst...érdemes megnézni a Pdtdi-t meg hasonlókat, az összes kéket füstöl hidegen...
Ok!
De gondold át alapjáraton  azon a 2 méteres részen mire a hengerfejhez ér a levegő, úgy hogy nyomás sincs (alapjárat), megvan egy szűrő(nem légszűrő), meg van egy intercooler meg egy csomó könyök, meg függőleges!!!!! cső...hogyan jutna el az az olaj a hengerfejhez nyomás nélkül...(persze ha van nyomás akkor már áttolja ezeken mint a huzat)
Persze elfogadom a véleményed worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 16:22:47 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #264 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:25:21 »

persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #265 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:28:55 »

persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....

jamegugye egy katalizátor nemcsak eltömődhet hanem ösze is törhat(mint a focusomban 200000km) a darabjai meg szépen ottragadnak a kipufogórendszerben eltömitve a füst utját...nekünk is egy napos munka volt megcsinálni a hátsó dobot is szét kellett vágni mert belül a kanyarban is volt egy darabka...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #266 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:38:11 »

persze ezis igaz de alapjáraton is forog az a feltöltő bár minimális ilyenkor a szállitási nyomás DE:
kapd csak le az intercoolereded és inditsd el a motort ,tedd oda a kezed mit szív az a dieselmotor! ALAPJÁRATON IS! megfogsz lepődni
katalizátor:
tavaly nyáron dolgoztam renault szervizbe egy AUTÓSZERELŐ hozott be egy benzines 1,4 e thaliát nem birt vele egyszerüen felpörögni sem akart a szerencsétlen és mitadisten katalizátorcsere lett belőle, a kipufogóból éppenhogy lehelt valamit egyből rájöttünk mi a baj...km nemtudom mennyi volt benne e nemis az a lényeg aki sokat trüttyög az autóval főleg rövidtávon annak simán megeseik az ilyesmi FÖLEG DIESELNÉL...szoval én nemzárnám ezt ki, sokmindent megmagyarázna...
de énis elfogadom a véleményedet ezért fórum a fórum hogy megvitassuk és esetleg tanuljunk egymástól....
Amit tapasztaltam kopott turbó esetén az az, hogy hosszas alapjárat után gázt adsz, és akkor kék füst, majd utána megint semmi....alapjárati füstöt nem szokott befolyásolni...de lehet lesz még ilyen is  smile Wink
A katalizátor törés viszont lehet valós probléma, az tényleg tud dugulást csinálni, mondjuk ha nem ütötte meg valamivel, én azt nézném meg utoljára, először "egyszerűbb" dolgoknál keresném a hibát.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #267 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:43:04 »

reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...
A focuson egyébként vettél észre változást katalizátor kiütés után?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #268 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:53:19 »

annyi hogy odateszed a kezed a kipuf végéhez alapjáraton is elég jól kell nyomnia,fél perc alatt lelehet ellenőrizni...annyitmeg megér...
ezek persze csak feltételezések azis lehet h simán csak elkopott a motor bár ezek a jelen nemfeltétlenül utalnak ilyesmire...ha hidegen izzitás nélkül is 3-4 főtengelyfordulatra indul akkor nincs ilyen gond szerintem..
jah előtöltés: ha tul sok akkor a régi TD alapján a motor kopog és gázadásra kékeset füstöl(természetesen hideg motornál)és persez fogyinövekedés...ha ez a baj akkor viszont adagolóprobléma ezt már nem igazán lehet tekergetéssel kompenzálni szomoru1

focus:tulajdonképpen ez enyém eldugulva nem volt, jól nyomta a levegőt én csak a hangjábol következtettem a dologra(szüszögött pröszkült a kipuf ha lehajoltam a végéhez) minimálisan talán erősebb lett  illetve talán nemis erősebb inkább hirtelenebb a gázreakció! De most ugy ahogy a nagykönyvben megvan írva fütyül a kipufogó vége még alapjáraton is Wink
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:57:36 »

Sziasztok!
2001es 2.0 kombi tddi-m van eddig 6,2 volt az átlagfogyasztás, de már 7,0 és félek, hogy nem áll itt meg, ( mikor megvettem nulláztam az órát eddig 22 ezret raktam bele) nem ütöm vágom nagyon óvatosan megyek, a klímát soha 1 percre se használtam (hisz a zsiguliban is elvoltam nélküle) szerintem erőtlen a kocsi, és reggelente az 1. indításkor ömlik belőle a kék füst utána már nem, az olajat nem eszi.  17000km-nél Olajat, légszűrőt lecseréltem (castrol 5w 30) de így is növekedett a fogyasztás. Mi a franc lehet vele? köszi sanyi

Egy hibakód olvasásra vidd el egy márkaszervizbe, aztán geyere vissza ide a fórumra. Az elgyengült motor, megnövekedett fogyasztás turbócső repedésre is utalhat. Nekem pl. egyáltalán nem füstölt, pedig 10 centis repedés volt rajta. Azt érdemes leellenőrizni, hogy a turbóból a szívócsonkig menő csöveken nincs-e repedés vagy nem olajos-e valahol a környékén, mert ott a repedés.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #270 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:13:32 »

annyi hogy odateszed a kezed a kipuf végéhez alapjáraton is elég jól kell nyomnia,fél perc alatt lelehet ellenőrizni...annyitmeg megér...
ezek persze csak feltételezések azis lehet h simán csak elkopott a motor bár ezek a jelen nemfeltétlenül utalnak ilyesmire...ha hidegen izzitás nélkül is 3-4 főtengelyfordulatra indul akkor nincs ilyen gond szerintem..
jah előtöltés: ha tul sok akkor a régi TD alapján a motor kopog és gázadásra kékeset füstöl(természetesen hideg motornál)és persez fogyinövekedés...ha ez a baj akkor viszont adagolóprobléma ezt már nem igazán lehet tekergetéssel kompenzálni szomoru1

focus:tulajdonképpen ez enyém eldugulva nem volt, jól nyomta a levegőt én csak a hangjábol következtettem a dologra(szüszögött pröszkült a kipuf ha lehajoltam a végéhez) minimálisan talán erősebb lett  illetve talán nemis erősebb inkább hirtelenebb a gázreakció! De most ugy ahogy a nagykönyvben megvan írva fütyül a kipufogó vége még alapjáraton is Wink
Sajátomon utoljára az octavia TDI-men ütöttem ki, de az határozottan gyengébb lett utána, vagy nem is gyengébb, mert fent ment ugyanúgy, inkább a nyomatékából vesztett kis és közepes fordulaton, magyarul ott ahol legtöbbet használja az ember..aztán a chip rendbe tette eplus2
Neked az utastérben nem lett hangosabb?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #271 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:36:20 »

ha nyelezem, akkor ahogy nő a furdulat egyre inkább olyan "csőhangja" van, ez az utastérbe is hallható, normál közlekedésnél nem vettem észre változást, hangsúlyozom nekem már csak ugye a darabkái voltak benne a rendszerben...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:54:54 »

reggeli inditásnál kék füst inkább turbógyengélkedésre utal mint kompresszióhiányra, ez minimális szinten normálisnak mondható főleg egy geós turbó esetében...viszont a sok kék füst az télleg gáz, bár nemigazán értem hogy akkor mérnem fogy az olaj...az első lépéseket Ervin kolléga leirta: EGR dugó, szivócsonk takaritás, második lépésben javaslom a kipufogórendszer kibelezését könnyen lehet h elvan tömődve a katalizátorod, magyarázná a magas fogyasztást és a erőtlenséget...ha odateszed a kezed a kipuffhoz jön belőle levegő erőteljesen???
bár azt nemtudom hogy a mondi TDDI nem e rinyál a katalizátor kiszedése miatt TDDI focusomnak tökmindegy abba már se katalizátor se EGR, azóta se füstölés, meg 6 liter...
na ha ezekkel megvagy utána jöhet a protech szerintem..eltömődött katalizátoron azsem segít...

Semmit nem rinyál és semmi baj nem lessz...énis kikurtam belőle ahogy köll....
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #273 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:55:56 »

HELYES worship

ja hameg hibakódkiolvasásra viszed akk inkább dieselszervizbe és olvastasd ki az adagolót is! fordszerviz csak ECU-t tud kiolvasni és a psg messzenem az öszes infót küldi át az ecu-nak...
adagolóhibakódokhoz kis segitség:
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:58:34 »

Kíváncsiságból már szétvágtunk 300-400 ezret futott dízel katalizátorokat....az erdmény: semmi értelme kiütni, nem voltak eldugulva...ellenben volt már olyan szívócsonk a kezemben amin az eredeti kb 50mm átmérőjű furatba a kisujjamat nem tudtam volna beletenni annyira elkoszolta az EGR...na az már nem kapott levegőt... Undecided

Hát ebbe szerintem tévedsz, mert elég rendesen eltud dugulni és az bizony folytás a motornak,és erőlködik...
nézd meg az enyémről a képeket,és az enyémben akkor volt 150.000km.....kiütés után érezni lehet azért hogy nincs bennt... eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #275 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:13:05 »

Hát ebbe szerintem tévedsz, mert elég rendesen eltud dugulni és az bizony folytás a motornak,és erőlködik...
nézd meg az enyémről a képeket,és az enyémben akkor volt 150.000km.....kiütés után érezni lehet azért hogy nincs bennt... eljen
A motorok öblítése folyttással van tervezve....érdekes, hogy Te éreztél változást (pozitív)
Én pl próbáltam úgy hogy csak kipuff csonk és semmi más.... wow1 írgalmatlan hangzavar, meg fütyül a turbó mint állat..DE vagy 20% teljesítmény vesztést érezni!(persze chippel minden korrigálható, én ezt tudom eplus2 eplus2)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #276 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:18:12 »

azért az nemegészen ugynaz ha leveszed a kipuffot megha kiütöd a katalizátort, az a hosszú cső rengeteget fog kat. nélkül is, mert a kipufogógázrészecskék áramlása igencsak nemmindegy, de valóban, a motorok öblitése folytással van tervezve
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:23:48 »

A motorok öblítése folyttással van tervezve....érdekes, hogy Te éreztél változást (pozitív)
Én pl próbáltam úgy hogy csak kipuff csonk és semmi más.... wow1 írgalmatlan hangzavar, meg fütyül a turbó mint állat..DE vagy 20% teljesítmény vesztést érezni!(persze chippel minden korrigálható, én ezt tudom eplus2 eplus2)

Ahogy Henki is irja,a kipu levétel azért nem ugyanaz.....fojtás kell azért hogy legyen valamilyen szinten a mortornak.
Énis levettem és előbujt a V8 hang... eplus2, de ment vissza a kipu a helyére eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #278 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:52:58 »

Ahogy Henki is irja,a kipu levétel azért nem ugyanaz.....fojtás kell azért hogy legyen valamilyen szinten a mortornak.
Énis levettem és előbujt a V8 hang... eplus2, de ment vissza a kipu a helyére eljen

Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet smile, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne érte:http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúlt 8 éves!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 19:00:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:55:51 »

Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet smile, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne értehttp://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúl 8 éves!

Nincs is ezzel semmi probléma,van aki bevállal dolgokat és van aki nem.....
Szép az autód láttam már,énis pont ilyen lökösre vadászok most,akár a vadi uj ST lökösöm cseréjében is benne vagyok ráfizetéssel ha érdekel valakit.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #280 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:08:40 »

Nincs is ezzel semmi probléma,van aki bevállal dolgokat és van aki nem.....
Szép az autód láttam már,énis pont ilyen lökösre vadászok most,akár a vadi uj ST lökösöm cseréjében is benne vagyok ráfizetéssel ha érdekel valakit.
A hátulját meg csináld meg ilyenre:http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1KEAVR
Ezek így szépek!
Tudom ez itt már off...bocs.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #281 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:28:31 »

A hátulját meg csináld meg ilyenre:http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1KEAVR
Ezek így szépek!
Tudom ez itt már off...bocs.

Ehhez csak a hátsó lökös alján lévő fekete (ami nálad színrefújt) részt kell csak cserélni,vagy az egész hátsó lököst?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #282 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:33:30 »

Ehhez csak a hátsó lökös alján lévő fekete (ami nálad színrefújt) részt kell csak cserélni,vagy az egész hátsó lököst?
Csak az alját.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #283 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:36:03 »

Csak az alját.

És kb. mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Csak mert nekem is ilyen színű a szekerem, és hát ez így ebben a formában nagyon ottvan. Wink
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #284 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:43:30 »

És kb. mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Csak mert nekem is ilyen színű a szekerem, és hát ez így ebben a formában nagyon ottvan. Wink
Hú, ez nálam már 2-3 éves történet, nem nagyon emlékszem árakra, de itt már párszor leírtam, lehet ha rákeresel megtalálod, vagy lehet a régi fórumon írtam???
De 15 körül volt az alja, meg 5 volt darabja a prizmáknak, a lámpákra már nem emlékszem...
A festést meg egyben csináltam az elejével, így külön nem tudom mennyi lenne, de nem lehet katasztrofális.. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #285 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:47:08 »

Hú, ez nálam már 2-3 éves történet, nem nagyon emlékszem árakra, de itt már párszor leírtam, lehet ha rákeresel megtalálod, vagy lehet a régi fórumon írtam???
De 15 körül volt az alja, meg 5 volt darabja a prizmáknak, a lámpákra már nem emlékszem...
A festést meg egyben csináltam az elejével, így külön nem tudom mennyi lenne, de nem lehet katasztrofális.. smile

Na nem offolok, egy a lényeg, nagyon szép eljen
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:54:01 »

hát miután leirtam hogy érdekelne a csere,leütötték vaterán a lököst... eljen
hátsó lámpáim már króm csikosak, és ilyen alsó diszlécesre akarom énis mint a tied.....aszem 10-ért néztem valahol tök ujjat...
most inkább egy komolyabb gps-es érintőképernyős hifit akarok belepakolni,régi vágyam, és a fejegységemnek is megvan az uj fórumos gazdája elvileg,csak időm nincs semmire....
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:24:46 »

Nekem egyenlőre marad a kat. amíg 5.-ben kipörög 4200-ig(220 óra szerint) nagy dugulás nem lehet smile, pedig 90%-ban 130 alatt járok vele. Vigyázok rá, kár lenne érte:http://imagerz.com/QENFXUtvAwIDVl1OFgVR
Már elmúlt 8 éves!
Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #288 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:28:37 »

Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Igen!
Nem olcsó..... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #289 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:32:03 »

Sziasztok.
A rács alá a króm csíkot kűlön is lehet kapni?
Még a Ghiáról is lespórolták a disznók..... knuppel2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:39:54 »

Igen!
Nem olcsó..... vigyor3
Ragasztós vagy pattintós? Esetleg beszerzési forrás?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #291 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:42:47 »

Ragasztós vagy pattintós? Esetleg beszerzési forrás?
Ragasztós....Cromax? smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:43:51 »

Ragasztós....Cromax? smile
Köszi a segítséget.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:48:32 »

Sziasztok!

Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:23:20 »

Sziasztok!

Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Reggel már elég hideg volt. Akkumulátorod állapota?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #295 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:28:02 »

Sziasztok!

Reggel nehezen indul a tddi mondeom , voltam a Ford szervizbe nincs hibakód.
Ma voltam disel szervizbe az adagolót megvizsgálták nincs hiba kód.
Gázolajszűrő ha koszosabb, a sűrűbb gázolaj már nehezebben megy át rajt ebben a hidegben, ha rég volt cserélve, szerintem itt az ideje! smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #296 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:28:29 »

a lényeget felejtette e leirni a kolléga miszerint reggeli inditásnál fehér ködöt csinál...szerintem wasser
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #297 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:36:41 »

a lényeget felejtette e leirni a kolléga miszerint reggeli inditásnál fehér ködöt csinál...szerintem wasser
Bioetanolt neki...4l-t egy tele tankhoz 40-es keveréknek bekeverve szintetikus 2T olajjal....az összeszedi a vizet eplus2....és jó dermedésgátló is! Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #298 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:49:44 »

ejha...ilyet még nem hallottam..nem ellik meg tőle a drága VP44?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #299 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:51:55 »

ejha...ilyet még nem hallottam..nem ellik meg tőle a drága VP44?
Akkor az enyémnek már 3 éve meg kellett volna ellenie hehe.....most is van benn, persze szigorúan minőségi felső kenővel keverve......de nekem tiszta is a tankom eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.