Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:57:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719257 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 18:49:59 »

Nem biztos....szabályzókar mozog?  Vákumtök membránja nem repedt, kap vákumot a tök? Tegyétek gépre és nézzétek meg.. vigyor3 bocs..tényleg mielőtt nagy költségbe vered magad ezeket nézzétek meg, és pár ezerben megállhat a javítás.
Amit Alf ír, hogy forog-e a tengely, azt megnéztétek?


Csavarhúzó hiányában (a Cora  parkolóban) nem. Hibakódot mutatja. Alapjáraton és terhelés mellett is egyenletesen semmit nem csinál Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #351 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 18:53:58 »


Csavarhúzó hiányában (a Cora  parkolóban) nem. Hibakódot mutatja. Alapjáraton és terhelés mellett is egyenletesen semmit nem csinál Sad
Igen,Csak azért lenne jó megnézned a tengelyt,hogy forog-e,mert ha elvan szakadva a vákummembrán a dobban,akkor ugyan ezt produkálja.Érted!
Egy vákumdomot olcsóbb beszerezni mmint egy turbót.Nem azt mondom,hogy így van,de ezeket a lépéseket nem szabad kihagyni,mert akkor ha a szerelő veszi ezt észre,az tuti átránt a palánkon.Vetet veled 1 turbót,majd ki sem cseréli,hanem ezt életrekelti!

Szóval ezt ne hagyd ki! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.20 vasárnap, 18:57:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 18:55:11 »

Igen,Csak azért lenne jó megnézned a tengejt,hogy forog-e,mert ha elvan szakadva a vákummembrán a dobban,akkor ugyan ezt produkálja.Érted!
Egy vákumdomot olcsóbb beszerezni mmint egy turbót.Nem azt mondom,hogy így van,de ezeket a lépéseket nem szabad kihagyni,mert akkor ha a szerelő veszi ezt észre,az tuti átránt a palánkon.Vetet veled 1 turbót,majd ki sem cseréli,hanem ezt életrekelti!

Szóval ezt ne hagyd ki! Wink wave

Nappal mindenképp megnézem!

Köszi szépen!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #353 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 18:57:54 »


Csavarhúzó hiányában (a Cora  parkolóban) nem. Hibakódot mutatja. Alapjáraton és terhelés mellett is egyenletesen semmit nem csinál Sad
Ha megragadt a nyomásszabályzó kar mechanikája, teljesen leszabályozott állapotban, akkor sincs nyomásod..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:02:40 »

Ha megragadt a nyomásszabályzó kar mechanikája, teljesen leszabályozott állapotban, akkor sincs nyomásod..

Esetleg valami fadarabbal kiékelni a kart közép állapotban, és úgy mérni egyet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #355 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:02:54 »

Ha megragadt a nyomásszabályzó kar mechanikája, teljesen leszabályozott állapotban, akkor sincs nyomásod..
worship
Így van,csak forogjon az a tengely! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #356 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:15:09 »

worship
Így van,csak forogjon az a tengely! Wink
Volt már olyan, hogy egyik TDI motoromon eltörött a nyomás oldali olajcső, ami keni a turbó tengelyét...olajfolyás, füst..persze turbó tengelye megszorult...hazamentem lekaptam, óvatosan megindítottam kézzel, és a következő turbóig ( fél évente jöttek a frissebb fejlesztések eplus2) hibátlanul működött.(Ez egy GT15 volt)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #357 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:17:43 »

Esetleg valami fadarabbal kiékelni a kart közép állapotban, és úgy mérni egyet?
Le kell akasztani a tök tengelyét(1db seeger gyűrü biztosítja) és ki kell kötni ...2 perc
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #358 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:26:19 »

Nappal mindenképp megnézem!

Köszi szépen!
Változós, vagy fix a turbód?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:45:33 »

Nem biztos....szabályzókar mozog?  Vákumtök membránja nem repedt, kap vákumot a tök? Tegyétek gépre és nézzétek meg.. vigyor3 bocs..tényleg mielőtt nagy költségbe vered magad ezeket nézzétek meg, és pár ezerben megállhat a javítás.
Amit Alf ír, hogy forog-e a tengely, azt megnéztétek?
A turbónál mindig a fordulatszám fügvényében nézem a barometrikus és a belépő nyomást azaz aminek már a turbó által emeltnek kellene lennie.
Ez nem vákum lesz. A vákum csak a lamellák mozgatásához kellene, ha elszállna a membrán akkor valami nyomás emelést kellett volna  valamikor azért látni, de ez 4000 fordszámnál is olyan halott volt mint alapjáraton. Valami meg ott nagyon beállt. -13 fokban a parkolóban sok kedvem nem volt lekapni a turbo belépő csövét, meg nem is volt normális csavarhuzó csak egy fáziscerka.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:47:01 »

Változós, vagy fix a turbód?
Fix geos turbohoz miért is kell vákumszabályozás?
Naplózva
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:04:52 »

Változós, vagy fix a turbód?

Változó (megy rá vákuumcső.)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #362 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 11:07:33 »

Fix geos turbohoz miért is kell vákumszabályozás?
Ezért kérdeztem, hogy fix, vagy változós, mert más módon szabályoz....meg másért is...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:14:46 »

Változó (megy rá vákuumcső.)
Szerintem a fixgeosra is megy vákuumcső.
A fixgeosnak a végére megy a drücklabda karja, a változónak pedig a kompresszoroldal és a kipuoldal köé a középrészhez...  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #364 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:21:59 »

Szerintem a fixgeosra is megy vákuumcső.
A fixgeosnak a végére megy a drücklabda karja, a változónak pedig a kompresszoroldal és a kipuoldal köé a középrészhez...  wave
Igen!
De talán úgy lehet a legkönnyebben megkülönböztetni, hogy a fix-én párhuzamosan fut a tök karja a turbó tengelyével, a változóson pedig merőleges. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:25:11 »

Igen!
De talán úgy lehet a legkönnyebben megkülönböztetni, hogy a fix-én párhuzamosan fut a tök karja a turbó tengelyével, a változóson pedig merőleges. eplus2
A fixgeosnak hosszú karja van, a változónak rövid...  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #366 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:29:05 »

A fixgeosnak hosszú karja van, a változónak rövid...  eplus2
Ez nagyon relatív.. eplus2 angel1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 21:31:41 »

vákumcső mindkettőre megy.
fix-nél wastgate-nek hivják és a túlpörgést szabályozza a turbinakeréknél, úgy hogy elirányitja a kipufogógázt.
változónál meg a lapátokat szabályozza terheléstől függően a vákum....
elektromos vgt-nél meg motor szabályozza a lapátokat...erre nem megy vákum.
Naplózva
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:59:28 »

Ez nagyon relatív.. eplus2 angel1

Holnap majd jól lefényképezem  Cheesy
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:58:29 »

Holnap majd jól lefényképezem  Cheesy

Ez a legegyszerűbb...  eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:15:58 »

ha van MAF szenzorod akkor változós,ha nincs akkor FIX....de ezt is irtam más párszor.... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:21:00 »

de pont tegnap jártam utánna és most agyalok is,vazze....
Hogy a 115LE TDCI és 90LE TDDI-n GT2049-es turbó van hogy szivjanak le,a 115LE TDDI-n és a 130TDCI-n meg csak GT1749-es.... szomoru1
Ez elég ratyi azért,és a logikát se értem...... mf3
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:35:41 »

de pont tegnap jártam utánna és most agyalok is,vazze....
Hogy a 115LE TDCI és 90LE TDDI-n GT2049-es turbó van hogy szivjanak le,a 115LE TDDI-n és a 130TDCI-n meg csak GT1749-es.... szomoru1
Ez elég ratyi azért,és a logikát se értem...... mf3
Nagyobb csiga később fog tölteni. Ha nincs elég füst, sose fog megindulni...
Mondjuk azt nem értem miért pont a gyengébb a nagyobb, Mk1/2nél is ilyen, az Mk2nek méretre is kisebb turbója van, mégis erősebb 2 lóval...  Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #373 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:51:52 »

de pont tegnap jártam utánna és most agyalok is,vazze....
Hogy a 115LE TDCI és 90LE TDDI-n GT2049-es turbó van hogy szivjanak le,a 115LE TDDI-n és a 130TDCI-n meg csak GT1749-es.... szomoru1
Ez elég ratyi azért,és a logikát se értem...... mf3
Az a GT17-es mérföldekkel jobb turbó, mint a másik.....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #374 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:53:35 »

Nagyobb csiga később fog tölteni. Ha nincs elég füst, sose fog megindulni...
Mondjuk azt nem értem miért pont a gyengébb a nagyobb, Mk1/2nél is ilyen, az Mk2nek méretre is kisebb turbója van, mégis erősebb 2 lóval...  Huh?
A GT17-ben van nagyobb csiga, ezt azzal kompenzálják, hogy a füstöt majdnem merőlegesen engedi a lapátra kis fordulaton(kevés füstön) smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2009.12.22 kedd, 23:20:22 »

mindkettőben ugyanakkora turbinakerék van ,de a GT20-ban nagyobb a kompresszorkerék mondeoéknál....
Az hogy miért ekkora idióta öntöttvas módszerrel csinálták meg hogy egybevan a leömlővel,azt szerintem őksem tudják....
GT20-as chippel igazitva azért elég sokat tud dobni a verdán.....főleg egy nagyobb coolerrel.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2009.12.22 kedd, 23:22:52 »

Az a GT17-es mérföldekkel jobb turbó, mint a másik.....

mitől jobb?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #377 Dátum: 2009.12.23 szerda, 08:49:13 »

mitől jobb?
Turbónyomástól függően mindig a legideálisabb szögben engedi a kipufogógázt a turbinalapátokra, föleg alacsonyabb és közepes fordulaton érezhetően rugalmasabban viselkednek ezek a motorok, mint fix geós testvéreik... wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 09:38:13 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #378 Dátum: 2009.12.23 szerda, 09:22:24 »

Turbónyomástól függően mindig a legideálisabb szögben engedi a kipufogógázt a lapátokra, föleg alacsonyabb és közepes fordulaton érezhetően rugalmasabban viselkednek ezek a motorok, mint fix geós testvéreik... wave

a fix geosnál mindig is jobb lesz a változó geomtáriás turbó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:30:36 »

Az egyik semmivel nem jobb mint a másik, sőt a vgt előbb elszaródik mint az fgt és akkor abból lessz az fgt...ennyi.
vgt-hez nem kell pörgetni a kocsit annyira hogy szépen egyenletesen épüljön fel a turbónyomás, fgt-t pörgetni kell és ennyi....
Hatásfokra mindkettő ugyanazt tudja mikor felépült a turbónyomás. szal ez a jobb vagy az egy baromság. Vgt azért kell mert ezek a CR motortok alsó tartományban igen nyomatékszegények,semmi másért....és a változó turbóval ezt tudják kompenzálni....ha felépült ott is a nyomás akkor ugyanaz mint a fix-nek a hatásfoka,mint irtam az előbb.
ráadásul lekokszosodik és beállnak a lapátjai és lehet javitani vgt-t.
Álltalában mindig az a JOBB és megbizhatóbb,ami a LEGEGYSZERŰBB a mai világban,mert egyszerű mint egy faék és nem romlik el.
vgt komfortosabb,fgt igénytelenebb,szerintem.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:40:34 »

Az egyik semmivel nem jobb mint a másik, sőt a vgt előbb el***ódik mint az fgt és akkor abból lessz az fgt...ennyi.
vgt-hez nem kell pörgetni a kocsit annyira hogy szépen egyenletesen épüljön fel a turbónyomás, fgt-t pörgetni kell és ennyi....
Hatásfokra mindkettő ugyanazt tudja mikor felépült a turbónyomás. szal ez a jobb vagy az egy baromság. Vgt azért kell mert ezek a CR motortok alsó tartományban igen nyomatékszegények,semmi másért....és a változó turbóval ezt tudják kompenzálni....ha felépült ott is a nyomás akkor ugyanaz mint a fix-nek a hatásfoka,mint irtam az előbb.
ráadásul lekokszosodik és beállnak a lapátjai és lehet javitani vgt-t.

Ez nem így van... az, hogy cr vagy adagolós, mind1. A cr nem szegényebb alacsony tartományban, hanem nagyobb tartományban nagyobb a növekedés - így ahhoz képest gyenge alul. Az alsó tartományban kb mindegyik annyit tud, mint egy szívódízel. Csak ott később nincs lórúgás.
A vgt gyorsabb gázreakciót és kisebb turbólyukat eredményez. Annó méricskéltük, a vgt-s tddi legalább 1 autót ráver a fix tddi-re.
Csak spórolásból lett fix.
A 115-ös tddi-ban addig volt vgt, amíg meg nem jelent a tdci. Hogy jobban elkülönítsék a két motort.

Válasz
Álltalában mindig az a JOBB és megbizhatóbb,ami a LEGEGYSZERŰBB a mai világban,mert egyszerű mint egy faék és nem romlik el.
vgt komfortosabb,fgt igénytelenebb,szerintem.....

Éljen a szívódízel.
Amúgy a vgt-nél az elektromos vezérlésűek romlanak el, a vákumosok nem nagyon.
Persze biztosan van olyan, hogy beáll... monnyuk 200e kilométer után Akkor kipucolod, és ennyi.
Szerintem inkább vgt, mint fix.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #381 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:43:03 »

Az egyik semmivel nem jobb mint a másik, sőt a vgt előbb el***ódik mint az fgt és akkor abból lessz az fgt...ennyi.
vgt-hez nem kell pörgetni a kocsit annyira hogy szépen egyenletesen épüljön fel a turbónyomás, fgt-t pörgetni kell és ennyi....
Hatásfokra mindkettő ugyanazt tudja mikor felépült a turbónyomás. szal ez a jobb vagy az egy baromság. Vgt azért kell mert ezek a CR motortok alsó tartományban igen nyomatékszegények,semmi másért....és a változó turbóval ezt tudják kompenzálni....ha felépült ott is a nyomás akkor ugyanaz mint a fix-nek a hatásfoka,mint irtam az előbb.
ráadásul lekokszosodik és beállnak a lapátjai és lehet javitani vgt-t.
Álltalában mindig az a JOBB és megbizhatóbb,ami a LEGEGYSZERŰBB a mai világban,mert egyszerű mint egy faék és nem romlik el.
vgt komfortosabb,fgt igénytelenebb,szerintem.....
Még sehol sem voltak a CR motorok, mikor a VW TDI-ken már GT1749 működött(1996-tól a 110-es verziókban) és a mai napig is ez a 2000ccm körűli motorokon a legelterjedtebb és legjobb turbó(ma már elektomosan vezéreltek, de a mechanika szinte ugyanaz)
Annak idején az octavia TDI-met(90le) is fix geós turbóval vettem, talán még egy hónapig is az volt rajt, majd rátettem egy normálisat(GT17)  ég és föld.... smile...vagy inkább föld és ég.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 10:46:22 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #382 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:50:17 »


Éljen a szívódízel.
Amúgy a vgt-nél az elektromos vezérlésűek romlanak el, a vákumosok nem nagyon.
Persze biztosan van olyan, hogy beáll... monnyuk 200e kilométer után Akkor kipucolod, és ennyi.
Szerintem inkább vgt, mint fix.

ACsak, hogy a kivétel erősítse a szabályt: Nekem vákumos vgt-m 100e-nél megadta magát... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #383 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:53:38 »

ACsak, hogy a kivétel erősítse a szabályt: Nekem vákumos vgt-m 100e-nél megadta magát... vigyor3
Nekem meg túl van a 200-on...hibátlan wave
Egyik kollégámnak is azt mondták, hogy rossz a turbószervízben(mert nem értett hozzá) vetettek vele egy újat, majd elkértem tőle az állítólag rosszat....kb 150ezret ment azóta egy másik audiban és még mindig hibátlan, gondolom a Te rossz turbód is fut még valahol...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 10:57:50 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #384 Dátum: 2009.12.23 szerda, 11:02:43 »

ACsak, hogy a kivétel erősítse a szabályt: Nekem vákumos vgt-m 100e-nél megadta magát... vigyor3
De te 1 külön faj vagy! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 worship worship magas labda volt...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2009.12.23 szerda, 13:41:54 »

Ez nem így van... az, hogy cr vagy adagolós, mind1. A cr nem szegényebb alacsony tartományban, hanem nagyobb tartományban nagyobb a növekedés - így ahhoz képest gyenge alul. Az alsó tartományban kb mindegyik annyit tud, mint egy szívódízel. Csak ott később nincs lórúgás.
A vgt gyorsabb gázreakciót és kisebb turbólyukat eredményez. Annó méricskéltük, a vgt-s tddi legalább 1 autót ráver a fix tddi-re.
Csak spórolásból lett fix.
A 115-ös tddi-ban addig volt vgt, amíg meg nem jelent a tdci. Hogy jobban elkülönítsék a két motort.

Éljen a szívódízel.
Amúgy a vgt-nél az elektromos vezérlésűek romlanak el, a vákumosok nem nagyon.
Persze biztosan van olyan, hogy beáll... monnyuk 200e kilométer után Akkor kipucolod, és ennyi.
Szerintem inkább vgt, mint fix.

Kedves barátom az elektronikus turbónál még plusz az elektronika is eltud romlani,igy pontosabb....
Lehet kicsit elfogult vagyok testvéreim,de én annyi szétdült autót látok nap mint nap az ország számos pontján hogy már túlságosan is elfogult vagyok... szomoru1 ebben lehet valami....
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2009.12.25 péntek, 15:13:18 »

Di-be nekem sincs MAF!Legalább egy hiba generáló kütyüvel kevesebb!
De megjegyezném hogy nekem a ci-ben,és a td-ben se volt soha semmi baja a szenzornak.Se cserélni se tisztítani nem kellett!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2009.12.25 péntek, 16:01:08 »

Na hali!
Még mindig az EGR szeleppel szenvedek, most nem viszem a szerelőhöz mert hónap vége van, na meg ugye ünnepek is vannak, szóval magad uram ha szolgád nincsen... na abba a szelepbe felül bemegy egy nagyon vékonyka cső alul meg kijön az a vastag, nem elég ha a kettő közül valamelyiket kiiktatom, vagy leköll venni az egész szelepet, vagy mi a francot tudnék én csinálni?? köszi sanyi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #388 Dátum: 2009.12.26 szombat, 16:36:42 »

Na hali!
Még mindig az EGR szeleppel szenvedek, most nem viszem a szerelőhöz mert hónap vége van, na meg ugye ünnepek is vannak, szóval magad uram ha szolgád nincsen... na abba a szelepbe felül bemegy egy nagyon vékonyka cső alul meg kijön az a vastag, nem elég ha a kettő közül valamelyiket kiiktatom, vagy leköll venni az egész szelepet, vagy mi a francot tudnék én csinálni?? köszi sanyi
Mivel majdnem 5 éve le volt dugózva, én lekaptam az egész EGR-t....jó pár dologhoz most hozzáférni, amit eddig látni sem lehetett eplus2...meg nem cipelem azt a sz.rt hehe...egyébként a dugózás egyszerűbb, bár TDDi-n nem sokkal....a vastagabb csövet zárd le az a biztos, az elzárja a gáz útját. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2009.12.26 szombat, 17:06:15 »

Mivel majdnem 5 éve le volt dugózva, én lekaptam az egész EGR-t....jó pár dologhoz most hozzáférni, amit eddig látni sem lehetett eplus2...meg nem cipelem azt a sz.rt hehe...egyébként a dugózás egyszerűbb, bár TDDi-n nem sokkal....a vastagabb csövet zárd le az a biztos, az elzárja a gáz útját. wave
köszi, akkor neki fogok esni, már 7,5 az átlagfogyasztásom, pedig az 1 évig 6,1 6,2 volt, még tavaly télen is... protectet most nem kaptam mert ti elvittétek az öxeset, de lehet jön még idén...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #390 Dátum: 2009.12.26 szombat, 19:36:11 »

hello engem érdekelne hogy 90 lovas tddi-re rá lehete tölteni a 115 lovas tddi szoftját

Egy chiptuninggal ugyanazt elérheted.
Egyébként más a turbóvezérlés, meg még jó pár dolog, úgyhogy nem biztos hogy jó ötlet rátölteni..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #391 Dátum: 2009.12.26 szombat, 20:53:30 »

csak olvastam valahol h 2.0TDCI-re 2.2TDCI szoftot töltöttek és innen jött a gondolat
valami 5let jó chiptuningra??
Bunyeknek, és Zsirinek friss tapasztalatai vannak ezügyben..... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2009.12.26 szombat, 23:59:37 »

akkor ez csak az én esetemben nem működik rinya
akk valami jó chip 5let h honnan milyet???

box-ot felejtsd el,chipet meg már minden sarkon irnak....de jól csak kevés helyen.....neked pest közelebb van ott nézelődj, vagy kollár szabit keresd,de nem olcsó....vidéken olcsóbban lehet jót intézni...... eljen
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 08:55:20 »

Sziasztok!
Vki megtudná nekem mondani hol van MAP szenzor Mondeo TDDI 2.0 kombi 2001 évjáratú autómba, mert egr t kitakarítottam és még ezt is kiakarom takarítani meg nem tudná vki mi az értéke a mapnak?
Meg szerintetek van e jelentősége az a/c szivattyúnak mert most egy benzines escorté van benne.
Köszi az infókat.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #394 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 09:59:32 »

Sziasztok!
Vki megtudná nekem mondani hol van MAP szenzor Mondeo TDDI 2.0 kombi 2001 évjáratú autómba, mert egr t kitakarítottam és még ezt is kiakarom takarítani meg nem tudná vki mi az értéke a mapnak?
Meg szerintetek van e jelentősége az a/c szivattyúnak mert most egy benzines escorté van benne.
Köszi az infókat.
A Map a cooler után lakik a következő fémcső szakaszban!
De ezt teljesen feleslegesen puszolgatod!Nyomást mér,semmilyen hatása nem lesz a tisztításnak,és max 1 kumma vékony olajfilm van rajta.Én nem foglalkoznék vele!

Ilyenről még nem hallottam,hogy jó hozzá   az escort ac-je,de ha tud 4bar nyomást,és megy a verda,akkor nagy gond nem lehet.Tudni kéne a szivattyú szállítási paramétereit, és azt összehasonlítani a gyári értékekkel!
Talán rnagy8 kolléga tud valami közelebbi infót ezekről.... Roll Eyes
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #395 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:08:38 »

A Map a cooler után lakik a következő fémcső szakaszban!
De ezt teljesen feleslegesen puszolgatod!Nyomást mér,semmilyen hatása nem lesz a tisztításnak,és max 1 kumma vékony olajfilm van rajta.Én nem foglalkoznék vele!

Ilyenről még nem hallottam,hogy jó hozzá   az escort ac-je,de ha tud 4bar nyomást,és megy a verda,akkor nagy gond nem lehet.Tudni kéne a szivattyú szállítási paramétereit, és azt összehasonlítani a gyári értékekkel!
Talán rnagy8 kolléga tud valami közelebbi infót ezekről.... Roll Eyes
 Wink wave
De ha belegondolsz, hogy egy benzines akármilyen escort is simán többet eszik mint a TDDi, akkor a szállítási mennyiséggel sem lehet gond.... fejvakaras whatever
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:15:32 »

De ha belegondolsz, hogy egy benzines akármilyen escort is simán többet eszik mint a TDDi, akkor a szállítási mennyiséggel sem lehet gond.... fejvakaras whatever
Nem is a mennyiséggel lehet gond,hanem a nyomásssal és a hozzá tartozó mennyiséggel!De minden valószínűség szerint műkszik,mert úgy értelmeztem,hogy benne van az autóban,tehát jó!
Én azért utánanéztem volna,mert az adagoló javítás nem ócsó mulaccság!Bár az is lehet,hogy így vette! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #397 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:23:06 »

Nem is a mennyiséggel lehet gond,hanem a nyomásssal és a hozzá tartozó mennyiséggel!De minden valószínűség szerint műkszik,mert úgy értelmeztem,hogy benne van az autóban,tehát jó!
Én azért utánanéztem volna,mert az adagoló javítás nem ócsó mulaccság!Bár az is lehet,hogy így vette! Roll Eyes
Igen a nyomást írtad az előbb is, ezért csak a mennyiséget írtam.. Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #398 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 11:07:42 »

Nem is a mennyiséggel lehet gond,hanem a nyomásssal és a hozzá tartozó mennyiséggel!De minden valószínűség szerint műkszik,mert úgy értelmeztem,hogy benne van az autóban,tehát jó!
Én azért utánanéztem volna,mert az adagoló javítás nem ócsó mulaccság!Bár az is lehet,hogy így vette! Roll Eyes
Most néztem 13 ezer az escort ac pumpája, ha minden paraméterében tudná amit a Di ac-je mennyivel olcsóbban lehetne javítani Roll Eyes A TDDi ac 50 körül van. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #399 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 11:09:20 »

Most néztem 13 ezer az escort ac pumpája, ha minden paraméterében tudná amit a Di ac-je mennyivel olcsóbban lehetne javítani Roll Eyes A TDDi ac 50 körül van. Undecided
Igen-igen! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.