Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:49:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719008 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #500 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 20:07:21 »

Nézegettem más autókat, cserén gondolkodtam, de tul sok lenne a difi árban és nem érné meg ugy gondolom...1-200.000-ből megcsinálom ezt brutálra vagy veszek legalább plussz 1 millával többért egy ismeretlen kitudja milyen autót,és kezden előről az egészet...hát  mf1 ezt...
ennek én vagyok a második gazdája,törésmentes,valós kilóméterrel,tudok róla mindent,és TDDI...mi kell még?Huh? ritka mint a fehér holló.Nem érné meg eladnom sem egy ilyen autót....megcsinálom brutálra,hajtom x évig és ennyi.....kombit akatam de mint mondtam nem érné meg az árkülönbözet nekem.
Igen, ha van egy jó autód, könnyen bele lehet esni abba a hibába, hogy dobsz az árához 1 millát aztán veszel egy rosszabbat.. eplus2 Ez tök életszerű szerintem.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #501 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 20:11:03 »

sokan ugy vannak vel hogy a tuning szétcseszi a kocsit....szerintem meg ha normálisan és hozzáértően van megépitve akkor még jobb lessz a verda. eljen
Megfelelően erősre kell minden elemét építeni, amire kihat a teljesítmény növelése...no meg ésszel használni. eplus2(Ez a legnehezebb hehe)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 17:20:31 »

Ma jött egy srác akienk a 2.0TDCI-je 180Le....szépen is néz ki...Ő vette meg az ST220 lökösőmet....szép volt a verda,meg a hangja is.
Most pakol bele egy 2.2 TDCI motort majd az egyik ismerősőm/ügyfél/barát.....(hibrid turbó,nagy cooler,turbó csövezés,chip,stb)
Legalább jó lessz nekem tanulópénznek,meg ötelt gyarapitásnak....
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:51:32 »

Sziasztok.

Reggeli indításnál nagy kék füst jön a kipufogóból kb 15-20 másodpercig /fokozatosan egyre kevesebb/. Aztán beáll normálisra. Olajat nem nagyon eszi 15000km-enként az olaj- cserénél lemegy a MAX és a MIN jel közé. Lepadlózásnál jön egy nagy pamacs  belőle aztán abbahagyja és remekül megy./Már évek óta ezt csinálja/ Ez miért van?

2001.TDDI 180000km.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 17:27:29 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:55:19 »

Sziasztok!!

Érdeklődnék hogy nincs-e véletlenül valamelyikőtöknek a turbót és a légszűrőházat összekötő gumicsöve???. Egyik végében egy fémgyűrű van. vagy esetleg cikkszámot tudnátok mondani ha holnap felhívom a cromaxot könnyebb legyen nekik.

Előre is köszi.....

 worship worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mikmik
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:50:56 »

Üdv Fiúk-Lányok!

Figyelemmel olvastam a fórumban felhalmozott sok értékes hozzászólást. KÖSZÖNÖM az információkat !

...de most rajtam a sor, hogy valamit megosszak veletek:
nekem egy 2002-es (2001 végén gyártott) TDDI mondim van, ami néhány hónapja produkálta a fentebb említett tüneteket: 5-8 km után dadog a motor, majd kis pihentető ütán ismét megy. Akkor hamar megszűnt a hiba ezért csak elméleti síkon foglalkoztam vele. Arra gondoltam, hogy valami lebeg a tankban, és ha az elzárja az útját a gázolajnak (mert pl. a szivattyú odaszippantotta), akkor jön a dadogás.
Most viszont mindennapossá vált a probléma, ezért elvittem szervízbe. (az ua.szűrőt egyből cseréltem, de nem segített) Azt mondták, hogy valszeg a szivattyú, pontosabban segédszivattyú rossz, vagy dugulás is lehet. A jövő héten szétszedés, tankmosás,stb.

Amit viszont még nem hallottam tőletek: a 2002 után szerelt TDDI-nél ezt a segédszivattyút már gyárilag nem szerelték. Elvileg egy darab csővel áthidalható. Van valakinek tapasztalata?

A jövő héten - ha a szivattyú rossz - megtudom, hogy működik-e nélküle.



Ennyit a szakszervízről...
elvittem, ahol fél óra után azt mondták, hogy adagolóhiba. Nem tudom miből jutottak erre a következtetésre (nem láttam mit csinálnak a szerelők).
Huh??
Rohantam az interdiesel-hez, rákötötték a kompjútert, ami csak egy hibát jelzet:  valami befecskendezési idő hiba. Találtam egy boltot,ahol 32ezerért kaptam segédszivattyút. Kicseréltük és azóta jól működik.
A szaki, aki csinálta a kocsimat, mondta, hogy egyszer már csinált ilyen pumpa megkerülést, de már nem emlékszik a részletekre. Tehát elvileg lehet.
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 14:06:05 »

Gyerekek, epp az este olvastam,el h adottak gondok az uzemanyag pompaval.
ma reggel az enyem is meghalt.Sad(((
levettem azt a kis szurke 0,5 L pet palackhoz hasonlitto szurke kis ''pumpacskat'' ami az anyosfeloli,hatso ules alatt talalhato,az auto alyan.Direktbe kottem,de semmi sehol.
Nekem ezzel az lenne a kerdesem,h miutan levettm a csoveket a csatirol,miert nem folyik az uzemanyagt a tartalybol.Ez normalis?
Masreszt,itt hatul van e szuro,vagy valmi amit kikellene most pucolnom?
Milyen pumpat ajnlotok?Ez enyemen boch nemet gyartasu volt.
A bajra onnet jottem ra,h elkezdett dadogni es nem volt ereje  amotornak.Megneztem az uzemanyag vezetekekt a go szuronel,de uress volt.Mivel epp a tegnap olvastam itt errola  jelensegrol,ezert 1 bol erre a kis pompara gyanakodtam Sad
Hat ez is lett,en ugy gondolom.
Erre a kis pompara 2 szal megy ra.probaltam direktbe az aksira kotni de nem szolalt meg.
Varom a valaszotokat,h meg mit lehet itt hatul kitakarittani,es normalis e az h a pompat levettem,de nem jon uzemanyag a csovekbol,illetve ami bennuk volt kifojt es azzal annyi.  rinya
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 16:51:36 »

Szetszedtem a uzemanyag szivatyut,es a televolt sznkefe orlemennyel.Most azt nem tudom,h normalis esetben uzemanyag beszabad e kerulyon a sznkefekhez,mert en amikor szetszedtem,akkor tiszta gazolajas volt,minden belul.Megpucoltam kitotoltem,es megy mint az allat.Most ezzel lehet e valamit kezdeni?Visszalehet e ugy szerelni,h meg mukodo kepes is legyen?Amugy rendeltem 1 ujat,de nagyon kivancsi lennek,h ezzel lehet e meg valamit kezdeni.Ha gondolyatok holnap csinalok kepet rola belulrol is es felrakom!!
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 19:20:39 »

Ervinnek hála, köszi   worship worship tegnap sikerült befejeznem az EGR dugózást. Hát a "keményebb" hang amiről beszéltünk a turbó dolgozásánál előjön, alapjáraton semmi. Kicsit rugalmasabb lett a kocsi, de felpörgetés után most megint hallok kicsi süvítő hangot(turbó cső repedés szerűt). Na én arra gondolok, hogy az egr szelep felé ment el eddig a nyomás... most hogy ledugóztam így arra nem tud elszökni,ezért jobban jön ki a szakadt csövön. szerintetek?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #509 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 19:57:25 »

Ervinnek hála, köszi   worship worship tegnap sikerült befejeznem az EGR dugózást. Hát a "keményebb" hang amiről beszéltünk a turbó dolgozásánál előjön, alapjáraton semmi. Kicsit rugalmasabb lett a kocsi, de felpörgetés után most megint hallok kicsi süvítő hangot(turbó cső repedés szerűt). Na én arra gondolok, hogy az egr szelep felé ment el eddig a nyomás... most hogy ledugóztam így arra nem tud elszökni,ezért jobban jön ki a szakadt csövön. szerintetek?
Szia!
Csak meg kéne valahogy mérni azon a gépen azt a turbónyomást, és egyből választ kapnál, hogy szökik-e valahol a levegő....van 6db turbócső, és az intercooler(ez ritka hogy kilyukad) ahol elmehet a nyomás, de az is lehet hogy a turbó gyengélkedik...mindenesetre a nyomásméréssel közelebb jutnál a megoldáshoz. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 20:55:07 »

Szia!
Csak meg kéne valahogy mérni azon a gépen azt a turbónyomást, és egyből választ kapnál, hogy szökik-e valahol a levegő....van 6db turbócső, és az intercooler(ez ritka hogy kilyukad) ahol elmehet a nyomás, de az is lehet hogy a turbó gyengélkedik...mindenesetre a nyomásméréssel közelebb jutnál a megoldáshoz. wave

Ráfekszek szerintem is a mérés témára amint lesz időm mert izgat már a dolog. azt még megkérdezném hogy az akksi tartó müanyagot ki lehet szedni? mert ott is van egy gumicső, ami kicsit koszos, olojsaras, csak útban van az a műanyag doboz.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #511 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 21:01:28 »

Ráfekszek szerintem is a mérés témára amint lesz időm mert izgat már a dolog. azt még megkérdezném hogy az akksi tartó müanyagot ki lehet szedni? mert ott is van egy gumicső, ami kicsit koszos, olojsaras, csak útban van az a műanyag doboz.
Még nem vettem ki, de ha az akkut kiveszed, biztosan megtalálod a rögzítési helyeket....csak utána lehet programozgatni..(ha nem akarsz programozni akku kivétel után, akkor tedd akkutöltőre a sarukat amíg kint van az akku.) wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 21:04:35 »

Még nem vettem ki, de ha az akkut kiveszed, biztosan megtalálod a rögzítési helyeket....csak utána lehet programozgatni..(ha nem akarsz programozni akku kivétel után, akkor tedd akkutöltőre a sarukat amíg kint van az akku.) wave

holnap megnézem akkor azt a csövet. hátha az a huncut  vigyor3 vigyor3
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 23:08:22 »

Tegnap ismét leált a DI-m
Előzmény:Pár napja tankoltam 2 lityi benyát majd rá 60lityi dizelt.
Tegnap első inditásra pöcre indult,majd másodikra és harmadikra már kellett kb 3 tekerni az inditónak.
Mivel össze vagyunk nőve az autóval egyből tudtam hogy valami nem stimmel. vigyor3
Úgy is volt!Alapjáraton még szépen,de magasabb fordulaton illetve terhelve elkezdett bedadogni.Majd gondolom ahogy a go szűrőben fogyott az anyag illetve vákum alakult ki le is állt.
Természetessen ahogy az ilyenkor illik,a gázolajszűrő cserével kezdtem.De mint ahogy tavaly télen most se jött az anyag hátulról előre,se szívással se fújással,se öninditóval.
Akkor hajrá következik az ac!Adtam neki egy közvetlen + és egy -t de nem zümmögött a drága.
Na mondom faxa akkor kapjuk le mert ennek csere lessz a vége.
Le kaptam,letörölgettem,mintha az is számitana valamit,majd elöre sétáltam az akkuhoz ott kapott megint +-t körbe koccogtattam kalapáccsal,és elindult,majd leállt és igy tovább!
Járattam vagy fél órát ráztam üttögettem befogtam a szívó a nyomó oldalt!szóval megkinoztam,kifujattam,csatikat wd40-tem stb.Most jó!De a változatosság kedvéért megint nem tudom hogy:érintkezési hibás volt?vagy a tankból feloldott motyó állitotta meg?Esetleg a csőben volt valami ami a csatik szétbontásánál a földre folyt?
Lényeg hogy a beszerelés után ujra teljes erővel nyomta a motyót előre,össze szereltem és most jó!

 

Szerintetek ha szetszedem,iletve mar szet is szedtem,es kipucoltam,a szenkefenel volt nekem gyanus sok volt a szenpor,de szerintetek oszelehet meg rakni ugy h jo legyen?mert most megy meg minden...Huh?
Holnap csinalok szetszedett allapotba fenykepet ha va;lakir erdekell,es ha nem akkor is :p Smiley))
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
vazepapa
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2010.01.08 péntek, 17:22:04 »

Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!! worship
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2010.01.08 péntek, 17:30:05 »

Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!! worship
Szia figyelem mert 2 termosztat van a gepunkon.! vizkori es 1 olajkori.Ezekszerint az olajkoriddel van a gond ime alink ahol utanna nezhetsz.En is most kell megejcsem ezt a mutatvanyt Smiley))

http://www.cromax.hu/?katid=36021337&termek_al_id=21696&katnev=Termoszt%E1t%20olajh%FBt%F5h%F5z%20Diesel%20Mo00-07
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2010.01.08 péntek, 17:34:24 »

Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!! worship
sja igen majd elfelejtettem itt talalod az olajkoriu termosztatot Cheesy

http://kepfeltoltes.hu/view/090529/9829904903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #517 Dátum: 2010.01.08 péntek, 17:50:47 »

Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2010.01.08 péntek, 18:09:12 »

Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)
Szia.Nekem atlatcoak a csoveim a go szuro kornyekin.Amikor lealt a motor,egyszeruen nem jott uzemanyag haturol.Probaltam igy is ugy is,Vekul eggy 2 literes palackba dugtam bele a tomlo veget es onnet szippantott a dragasagom uzemanyagot.ugy hazatudtam jonni vele''ezt a megoldast is itt olvastam,es bevalt''
Na szoval levettem hatul az uzemanyag pimpedlit,es kiproba;ltam direktbe,de semmis ehol.Miutan szetszedtem,es kipucoltam a szenport a szenkefek korul,mar ment mint az allat.En azt nem tudom,h osszelehet e rakni meg ugy h mukodjon,felek h befojuk az uzemanyag a motorba,vagy az ugy normalis?Nem hinnem.Holnap rakok fel kepet,es megkerlek vessel ra 1 pillantast.Ha sikerulne megoldania z nagyszeru lenne az utodok szmara is Smiley)))
Hibakodom nem volt,legalbb is en nem vettem eszre.Szervizbe nem vittem,mert altalaban eloszor en probalok kezdeni vele valamit,ez olyan hobbi dolog.Es ezert is konzultaltam veletyek is.Mindene setre rendeltem en 1 ujat ,ami uj az uj.Ha netan ez is jo elssz akkor ,lessz 1 ujabb mukodo kepes hasznalt alakatreszem Smiley)
udb Beluka
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2010.01.08 péntek, 20:10:13 »

Üzemanygszivattyú? valaki tud használtan jó áron?
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #520 Dátum: 2010.01.08 péntek, 22:59:32 »

nahát elvileg a motorba nem folyhat be a GO abbol nagyobb baj is lehet...ha szézszedted akk talán össze is tudod rakni nem? használj tömitőpasztát aza tuti...meglesem a képeket ugye nekemilyenem nincs a focus VP30 asa még tápszivattyus...
jah mondtam már itt h elmult a rángatózás-néhaleállás problémám? lehet nem is melékeztek már rá: szoval üzemanyagrendszer tisztitás után(az üzicső volt a nagyondurva a tank egyáltalán nemvészes) kapott egy uj szürőt meg Protech-et és ugy egy tank elmultával megszünt minden hiba, közel 1500 km óta semmi hibajelenség! szóval az elméletem a következő: a protech "tette tönkre" valszeg beleoldott egykis retket az adagolóba, viszont ugyanettől javult is meg, az üzemanyagrendszer tisztitást követően(mondom az üzicső olyan mértékben volt retkes hogy nemis értettem hogy ment szerencsétlen autó)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2010.01.09 szombat, 10:16:15 »

SZIASZTOK˘!     2.0TDDI  2001 ÉV. PORLASZTÓ GONDOM VAN. VALAKI ESETLEG TUD TANÁCSOT ADNI A MEGVÉTELÉRE MERT CROMAX ELÉG DURVA ÁRT IRT. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.    falbav
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2010.01.09 szombat, 10:55:50 »

Üzemanygszivattyú? valaki tud használtan jó áron?
CSÁÓ! KO-CSI KFT TEL:0612776553 2.0TDDI-HEZ GYÁRI BOSCH 35000FT-POSTA KÖLT.       
Naplózva
vazepapa
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2010.01.09 szombat, 11:07:37 »

sja igen majd elfelejtettem itt talalod az olajkoriu termosztatot Cheesy

http://kepfeltoltes.hu/view/090529/9829904903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[
/quote
Köszi szépen az infot ! megprobálom megtalálni !
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2010.01.09 szombat, 12:00:09 »

SZIASZTOK˘!     2.0TDDI  2001 ÉV. PORLASZTÓ GONDOM VAN. VALAKI ESETLEG TUD TANÁCSOT ADNI A MEGVÉTELÉRE MERT CROMAX ELÉG DURVA ÁRT IRT. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.    falbav
Keresd Quest-et a fórumon, kuplungot féláron tudott.  integet2
Naplózva
vazepapa
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2010.01.09 szombat, 12:09:15 »

Szia figyelem mert 2 termosztat van a gepunkon.! vizkori es 1 olajkori.Ezekszerint az olajkoriddel van a gond ime alink ahol utanna nezhetsz.En is most kell megejcsem ezt a mutatvanyt Smiley))

http://www.cromax.hu/?katid=36021337&termek_al_id=21696&katnev=Termoszt%E1t%20olajh%FBt%F5h%F5z%20Diesel%20Mo00-07
Nagyon szépen köszönöm az infót ! Sokat segitettél ! legalább tudom mi a gebasz !!! wave
Naplózva
BLOOND
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2010.01.09 szombat, 16:11:40 »

Keresd Quest-et a fórumon, kuplungot féláron tudott.  integet2
KÖSZI SZÉPEN. 
Naplózva
Mikmik
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:41:43 »

Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)

Sajna nem emlékszem a hogy pontosan mit írt ki a műszer, de az biztos, hogy csak egy hiba jelent meg, amit úgy magyaráztak (a hozzáértők), hogy nem a megfelelő szögállásnál lövi be az anyagot. De ez adódhat abból is, hogy nem volt uzemanyag a megfelelő időben.
Azt, hogy az Ac pumpa a rossz, nem a hibakód miatt mondták. Már eleve úgy mentem a szag..szervízbe, hogy valószínűleg a segédszivattyú nem működik. Ezt saját tapasztalat alapján gondoltam. A szagszervízben azt mondták, hogy adagolóhiba. Ezért mentem az Interdieselhez. Ott, miután kiolvasták a kocsi (nem jelzett hibát v. már kitörölték) és az adagoló -vezérlőt is, levettük a szűrőnél az üzemanygcsövet. Indítózásnál ott ömlenie kellene a gázolajnak, de csak éppen, mint a Cuha, csordogált. Ja, és amikor lehúztuk a csövet, abban vákuum volt !

Elszaladtam új pumpáért, kicseréltük, azóta nincs gond.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #528 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:49:39 »

Sajna nem emlékszem a hogy pontosan mit írt ki a műszer, de az biztos, hogy csak egy hiba jelent meg, amit úgy magyaráztak (a hozzáértők), hogy nem a megfelelő szögállásnál lövi be az anyagot. De ez adódhat abból is, hogy nem volt uzemanyag a megfelelő időben.
Azt, hogy az Ac pumpa a rossz, nem a hibakód miatt mondták. Már eleve úgy mentem a szag..szervízbe, hogy valószínűleg a segédszivattyú nem működik. Ezt saját tapasztalat alapján gondoltam. A szagszervízben azt mondták, hogy adagolóhiba. Ezért mentem az Interdieselhez. Ott, miután kiolvasták a kocsi (nem jelzett hibát v. már kitörölték) és az adagoló -vezérlőt is, levettük a szűrőnél az üzemanygcsövet. Indítózásnál ott ömlenie kellene a gázolajnak, de csak éppen, mint a Cuha, csordogált. Ja, és amikor lehúztuk a csövet, abban vákuum volt !

Elszaladtam új pumpáért, kicseréltük, azóta nincs gond.
Szia!
Mennyi volt az autóban, mikor bedöglött az AC?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikmik
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 02:20:36 »

Szia!
Mennyi volt az autóban, mikor bedöglött az AC?

156ezer

még az előző hőzzászóláshoz: a hibakód alighanem 94 volt (az biztos, hogy kétjegyű, és 9-essel kezdődött)
Naplózva
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:09:17 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, mit jelent ez a két hibakód:
P0149
P1564

Köszönöm!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:36:14 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, mit jelent ez a két hibakód:
P0149
P1564

Köszönöm!


Gondolom TDDI Bosch adagoló(VP30)

P0149  fuel pump timing error -  üzemanyag-szivattyú időzítési hiba

P1564 reduced fuelling to prevent engine damage -csökkentett üzemanyag ellátás motor károsodásmegelőzésére


Állítólag ez akkor szokott bejönni ha mechanikailag megpiszkálták vagy a motort vagy a szivattyút és nem rakták rendesen össze, vagy a go. nyomásszenzort kéne megnézni.
HA hangosan csörög a motor akkor üzemanyag szivattyú lehet.
Naplózva
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:51:14 »

Gondolom TDDI Bosch adagoló(VP30)

P0149  fuel pump timing error -  üzemanyag-szivattyú időzítési hiba

P1564 reduced fuelling to prevent engine damage -csökkentett üzemanyag ellátás motor károsodásmegelőzésére


Állítólag ez akkor szokott bejönni ha mechanikailag megpiszkálták vagy a motort vagy a szivattyút és nem rakták rendesen össze, vagy a go. nyomásszenzort kéne megnézni.
HA hangosan csörög a motor akkor üzemanyag szivattyú lehet.

Köszi a gyors választ!
Piszkálva, mióta nálam van (kb 35e km), biztosan nem volt. A nyomásszenzort merre találom? Esetleg lehet nekem is az a gond, mint Mikmik-nek néhány hozzászólással ezelőtt (segédszivattyú a tanknál)? A tünetek elég hasonlóak - dadogás egy idő után, majd szép lassan leállás, ha eleget állt, újra működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #533 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 18:40:16 »

Köszi a gyors választ!
Piszkálva, mióta nálam van (kb 35e km), biztosan nem volt. A nyomásszenzort merre találom? Esetleg lehet nekem is az a gond, mint Mikmik-nek néhány hozzászólással ezelőtt (segédszivattyú a tanknál)? A tünetek elég hasonlóak - dadogás egy idő után, majd szép lassan leállás, ha eleget állt, újra működik.

Igen,az AC szivattyú lesz a ludas valszeg! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #534 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 19:16:26 »

valószinű...ha nem, akkormeg irány adagolóhibakódkiolvasás..ezek ECU hibakódok, ezekkel nemmmész semmire ugyanis az adagoló vezérlőegysége nem minden hibát küld el az ecu-nak szoval a PSG-t kell kiolvasni, ha motorikus problémával viszed egy szakszervizbe ezért csak találgatni tudnak mert az ECU hoz való géppel közel semmire se mennek...adagolóhibakód meg ugyis mindegyikbe van(pl 52.hiba) igy egyből arra fogják h biztos az a rossz...  
Mikmik! neked is az volt benne, 52. hiba: elfordulási szögszenzor...az ecu ezt, (vagy ezt is) asszem P0167 ként hozza, (legalábbis a focus ECU-ja) azaz szivattyú jel-időhiba
ez a hibakód nincs kihatással a szivattyúfunkcióra és általában ezt mindegyik ford adagoló hozza: akkor van baj ha az autó hidegen néha pöccre, néha meg alig vagy egyáltalán nem indul elcsak...na ekkor van az elfordulásszögszenzorral baj amit csak a központi tengellyel együtt lehet cserélni ami asszem olyan 40 ropi...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
riddick0
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 19:41:39 »

Sziasztok! Nekem olyan gondom volna ,hogy alapjáraton ingadozik a fordulat /dadog a motor/.  Egyes emberek szerint a kéttömegőlendkerék fog beszarni rinya rinya ,mert hogy állítólag azon van a fordulatszám jeladó. Ha valaki tudd valami okosat kérem írjon .Köszönöm.
Naplózva
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:19:41 »

valószinű...ha nem, akkormeg irány adagolóhibakódkiolvasás..

Köszi a válaszokat, kezdek megnyugodni. Lehet, mégsem kell adagolót cserélni 540e-ért, mint azt az egyik márkaszervízben javasolták...
Jövő héten ránézek én erre az AC-re. Ha mégis tovább kéne lépnem, tud valaki adagolóhibakód kiolvasásban segíteni?
Még egyszer köszi a tippeket!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #537 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:41:36 »

milyen 540??? 200 ból szinte fullra felujitják, felprogramozzák...ehhez jön még a le és felszereés ami egy 20 as kb. esetleg még pár apróság..250 ből megvagy de egyelőre ne arra keresgélj...
adagolóhibakódkiolvasás csak dieselszervizben lehetésges(nem hiszem hogy valakinek itt a polcon van Bocsh KTS műszere) interdieselt tudom ajánlani velük személyes tapasztalatom van korrektek, segítőkészek győrban vannak...vagy fehérvár filepdiesel vagy már sokan vannak máshol is...a dieseltechnikában van a legnagyobb pénz manapság...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:07:13 »

adagolóhibakódkiolvasás csak dieselszervizben lehetésges(nem hiszem hogy valakinek itt a polcon van Bocsh KTS műszere) interdieselt tudom ajánlani velük személyes tapasztalatom van korrektek, segítőkészek győrban vannak...vagy fehérvár filepdiesel vagy már sokan vannak máshol is...a dieseltechnikában van a legnagyobb pénz manapság...
  Pl. nekem van merő hobbyból,  vigyor3 de nem Bosch KTS, mert szerencsére más is olvassa a TDDi-ket eplus2:
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #539 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:17:19 »

nemmondod hogy VP adagolóhoz van műszered? gondolom akkor ECU hoz is...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:50:01 »

milyen 540??? 200 ból szinte fullra felujitják, felprogramozzák...ehhez jön még a le és felszereés ami egy 20 as kb. esetleg még pár apróság..250 ből megvagy de egyelőre ne arra keresgélj...
Pedig aláírt, hivatalos nyomtatott árajánlatom van, mondván ezen két hibakód alapján így tudják megoldani a javítást.
Interdieselről már hallottam sok jót, bár szerencsém még nem volt hozzájuk.
Lényeg a lényeg, ennek a szivattyúnak utána kell nézzek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:00:09 »

http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:09:14 »

Sziasztok! Nekem olyan gondom volna ,hogy alapjáraton ingadozik a fordulat /dadog a motor/.  Egyes emberek szerint a kéttömegőlendkerék fog be***ni rinya rinya ,mert hogy állítólag azon van a fordulatszám jeladó. Ha valaki tudd valami okosat kérem írjon .Köszönöm.

Szia!

Nálam most volt lebontva a sebváltó. Itt van két kép a jeladóról, ami nálam is egy kicsit koszos volt (fémreszelék volt rajta) feltették a kérdést, hogy nem volt gondom az alapjárattal, de nálam még nem okozott gondot. A kialakítása szerintem lehetővé teszi a jeladó kiemelését a sebváltó leszedése nélkül is. Ha igen akkor egy ellenőrzés, takarítás kis munkával elvégezhető - hátha segít.

http://kepfeltoltes.hu/100110/Jelad__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100110/jelad__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #543 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 09:06:31 »

ez milyen jeladó? ez a főtengelyjeladótok?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 11:57:39 »

Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utólagosan szeretnék beszerelni tempomatot, ahhoz szeretnék venni alkatrészeket.
Ha valaki tudna megköszönném
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 13:08:41 »

Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utólagosan szeretnék beszerelni tempomatot, ahhoz szeretnék venni alkatrészeket.
Ha valaki tudna megköszönném

Keresd Relhist fórumtársat!
Ő a Te embered!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 15:26:23 »

  Pl. nekem van merő hobbyból,  vigyor3 de nem Bosch KTS, mert szerencsére más is olvassa a TDDi-ket eplus2:
Jól jön az még!
Legfeljebb a mergánál menetközben is állandóan fel leszel csatlakozva!  eplus2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:37:17 »

Sziasztok.

Reggeli indításnál nagy kék füst jön a kipufogóból kb 15-20 másodpercig /fokozatosan egyre kevesebb/. Aztán beáll normálisra. Olajat nem nagyon eszi 15000km-enként az olaj- cserénél lemegy a MAX és a MIN jel közé. Lepadlózásnál jön egy nagy pamacs  belőle aztán abbahagyja és remekül megy./Már évek óta ezt csinálja/ Ez miért van?

2001.TDDI 180000km.

Hát az történt,hogy beleöntöttem a CATACLEANT! Mentem vele 40km-ert. Indításnál maradt a nagy füst és büdös, viszont utána láthatatlan lett a kipufból kijövő végtermék.Még lepadlózva se látni semmit. De miért füstöl ha hidegen beindítom?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:41:15 »

Hát az történt,hogy beleöntöttem a CATACLEANT! Mentem vele 40km-ert. Indításnál maradt a nagy füst és büdös, viszont utána láthatatlan lett a kipufból kijövő végtermék.Még lepadlózva se látni semmit. De miért füstöl ha hidegen beindítom?
Nekem 4-ből 3 izzító kiégett, akkor csinálta ezt. -10 fokig indult, -13-nál már nem. Most semmi gond nem volt vele, pedig volt -18-is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #549 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:44:09 »

nemmondod hogy VP adagolóhoz van műszered? gondolom akkor ECU hoz is...
Autoenguinity-elég mélyen belelát a tddi lelkivilágába(is)! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.