Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:34:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718964 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #600 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:27:18 »

Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi  2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem  olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #601 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:29:22 »

Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi  2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem  olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.

Sajnos ennek megállapításához most Gyurcsókra lenne szükség...  vigyor3

Még menj vele, tapasztald ki az autót, és utána írd le mégegyszer a dolgokat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:31:15 »

Szijasztok.
gyerekek nem tud valaki adni nekem 1 kodot vagy mit,az olajkori termosztatrol,mert ki kellene cserelyem,es nem tudjak beazonosittani,illetve mar az 5 dik lerakatnal,uzletnel probalok vasarolni,de nem talalyak,sot meg enm is halottak rola.Minya agylobbot kapok ettol az olah orszagtol Sad(((
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:42:22 »

Üdv vettem egy mondeót én is ill már a negyediket csak azok mk1-2 -ek ez most Tddi  2001.12 havi ami kérdésem lenne ,hogy nekem olyan furcsa büdös füstje van vagy is gőze mert talán nem füstől, melegen biztos nem, hidegen meg szerintem inkább gőzőlög de ki tudja ködösít rendesen,nekem  olyan olaj szagnak tűnik ,hogy eszi e azt nem tudom mert még nem mentem vele csak 50 km -ert persze ezt csak otthon vettem észre mikor garázsba álltam a másik mondim 1.8 td annak nem ilyen szaga van hanem rendes diesel szaga ,azt kérdezném hogy ez normális büdös.

Szia!

Szerintem más szaga van a kipufnak, mint egy régebbi dieselnek - legalábbis én is ezt tapasztalom. 5. éve nyúzok egy TDDi-t, nem eszi az olajat és igen büdös kicsit szúrós szagú a kipufogógáz. Az előző autóm egy 1,9 TD Tipó volt teljesen más szaggal.
Szerintem nem kell megijedned egyből.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:45:15 »

Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:47:23 »

Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi

enyém is büdös néha....
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 10:54:11 »

Hát örülnék neki ha nem egy motor bontással kéne kezdeni ,de néztem nem füstől eggyátalán ha lepadlózom akkor is csak kis fekete füst de nem kék ill fehér , egyébként a központizárat nem lehet ugy programozni ,hogy az anyósnál ne nyiljon meg csukjon ugye? mert nem reagáll semmire csak kézzel tudom bezárni ,
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 11:55:01 »

Hú ez jó lenne mert tényleg tiszta ideg vok, köszi
Az enyemnek is szur a szaga hideg motornal,ugy h no para Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 11:56:35 »

Hát örülnék neki ha nem egy motor bontással kéne kezdeni ,de néztem nem füstől eggyátalán ha lepadlózom akkor is csak kis fekete füst de nem kék ill fehér , egyébként a központizárat nem lehet ugy programozni ,hogy az anyósnál ne nyiljon meg csukjon ugye? mert nem reagáll semmire csak kézzel tudom bezárni ,
ujrakell az egesszet programozni.A fomenuben talalsz erre illo leirast.Szerinmtem ez megolgya problemadat.Smiley
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #609 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 12:23:08 »

köszi de nagy idegességembe leszedtem a kárpitot és kontakt spray megoldotta a zár problémát .

Helyesbítek nem segitett a kontakt spray csak felmelegedett a job első köz p zár és működött , kihült a hidegben ujra rossz lett

Hajszárítóztam és megjavult,persze amíg meleg addig jó
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 12:55:27 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #610 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 14:18:04 »

Szijasztok.
gyerekek nem tud valaki adni nekem 1 kodot vagy mit,az olajkori termosztatrol,mert ki kellene cserelyem,es nem tudjak beazonosittani,illetve mar az 5 dik lerakatnal,uzletnel probalok vasarolni,de nem talalyak,sot meg enm is halottak rola.Minya agylobbot kapok ettol az olah orszagtol Sad(((
Ez kell neked! Wink wave
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36124224&termek_al_id=21696
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 15:47:06 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne! Most vettem egy 2001-es TDDI motoros mondeot, de a fűtéstől akár meg is fagyhatnék. A hűtővíz hőmérséklet áll mint a cövek! Jól bemelegedik üzemi hőfokra, azzal nincs is baj! De valami miatt langyos levegő jön csak ki belőle. Néha hallom, hogy bekapcsol a hűtőventillátor is menet közben. (de minek télen?)
Van valami 5-let mi lehet a hibája? Vagy szervíz? Találkozott már valaki hasonló esettel? /amúgy digit klímás, ha ez jelent valamit!/
Előre is köszi!
Üdv!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #612 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 16:25:54 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne! Most vettem egy 2001-es TDDI motoros mondeot, de a fűtéstől akár meg is fagyhatnék. A hűtővíz hőmérséklet áll mint a cövek! Jól bemelegedik üzemi hőfokra, azzal nincs is baj! De valami miatt langyos levegő jön csak ki belőle. Néha hallom, hogy bekapcsol a hűtőventillátor is menet közben. (de minek télen?)
Van valami 5-let mi lehet a hibája? Vagy szervíz? Találkozott már valaki hasonló esettel? /amúgy digit klímás, ha ez jelent valamit!/
Előre is köszi!
Üdv!
Jobb térdnél van a belső hőmérsékletérzékelő a burkolat alatt,azt érdemes megtisztogatni.Első körben....aztán tudsz csinálni digitklíma tóesztet is! vigyor3
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 16:45:05 »

Jobb térdnél van a belső hőmérsékletérzékelő a burkolat alatt,azt érdemes megtisztogatni.Első körben....aztán tudsz csinálni digitklíma tóesztet is! vigyor3
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Digitkl%C3%ADma_teszt_MK3
Hali!

Ok! Megvizslatom! Kösz! Ha kiderült a hiba megírom!

Üdv.!
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 17:45:27 »

Még egy kis érdekesség! Az miért van, hogy a kiegyenlítő tartálya nem melegszik fel! És a sapka levételekor sem pesszenik! Elvileg ha a víz melegszik a nyomás megnő a rendszerben, de itt ilyen nincs! Simán belenyulok kézzel! (meleg motornál)
Ezeken kívül tip-top az autó, szép kívül belül, jó a motorhang, megy mint az állat, egy deka füstöt nem tol még a legkomolyabb dundizáskor sem! De ezen apropóktól viszont kiakadok! falbav
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2010.01.22 péntek, 10:33:57 »

Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon Sad(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot Cheesy
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani. falbav wave
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2010.01.22 péntek, 11:01:54 »

Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon Sad(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot Cheesy
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani. falbav wave

cromax nem postáz? hivd fel őket...
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2010.01.22 péntek, 12:18:39 »

cromax nem postáz? hivd fel őket...
Romania kozepebe?Ketlem,ha meg igen akkor az meg iszonyu sok penzbe kerulne ismet.Sad
NA de nem hiszem,h itt nem lehet kapni,ha meg tenyleg ugyvan akkor eladoma  mondit,es veszek Daciat,oshonos roman,x@rt Sad,ez van :Sad
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #618 Dátum: 2010.01.22 péntek, 15:16:43 »

Még egy kis érdekesség! Az miért van, hogy a kiegyenlítő tartálya nem melegszik fel! És a sapka levételekor sem pesszenik! Elvileg ha a víz melegszik a nyomás megnő a rendszerben, de itt ilyen nincs! Simán belenyulok kézzel! (meleg motornál)
Ezeken kívül tip-top az autó, szép kívül belül, jó a motorhang, megy mint az állat, egy deka füstöt nem tol még a legkomolyabb dundizáskor sem! De ezen apropóktól viszont kiakadok! falbav
Lehet,hogy a vízpumpa megadta magát........ Roll Eyes
Ha meghajtod nem megy pirosba a mutató?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #619 Dátum: 2010.01.22 péntek, 15:17:20 »

Koszi alf mester.Ezt en is tudom,de itt Roman foldon,ezek az okos forgalmazok,ugy csinalnak ,mikor kerdem,mindha azt kerdeznem,h van e elet mas bolygon Sad(((
Azt mondtak,h adjak 1 finis kodot,vagy mi a szoszt,es akkor utanna erdeklodnek.Most nekem eleg bibis lenne kimennem 600km re h vegyek 1 termosztatot Cheesy
Ezert kerdeztem,tolletek,h 1 ilyen vad,sultelen,helyzetet ,h lehet megol,dani. falbav wave
minnyá lövök neked 1 finist! nyes wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #620 Dátum: 2010.01.22 péntek, 15:24:06 »

Romania kozepebe?Ketlem,ha meg igen akkor az meg iszonyu sok penzbe kerulne ismet.Sad
NA de nem hiszem,h itt nem lehet kapni,ha meg tenyleg ugyvan akkor eladoma  mondit,es veszek Daciat,oshonos roman,x@rt Sad,ez van :Sad
Na meg is vannak az adatok! Wink wave
Olajköri termosztát!
Ford azonosítószám: XS7Q 6L635 AE
Finis kód: 1128018
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2010.01.22 péntek, 15:44:34 »

Na meg is vannak az adatok! Wink wave
Olajköri termosztát!
Ford azonosítószám: XS7Q 6L635 AE
Finis kód: 1128018

Koszonom Alf mester,tudtam,h szamithatok rad,1 angyal vagy Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #622 Dátum: 2010.01.22 péntek, 16:01:27 »

Koszonom Alf mester,tudtam,h szamithatok rad,1 angyal vagy Cheesy
eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2010.01.22 péntek, 16:44:24 »

Sziasztok.
Pontosan mire is szolgal az olajkori termosztat? Van koze a Futeshez? Koszi a segitseget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #624 Dátum: 2010.01.22 péntek, 17:05:35 »

Sziasztok.
Pontosan mire is szolgal az olajkori termosztat? Van koze a Futeshez? Koszi a segitseget.
Természetesen.Az olajat hűtené,de addig nem szabad kinyitnia,míg a moci el nem éri az üzemi hőmérsékletet.Ha nem zár el,vagy folyamatosan nyitva van,akkor lényegesen lefogja a motor bemelegedését és a fűtést is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2010.01.22 péntek, 18:59:58 »

Természetesen.Az olajat hűtené,de addig nem szabad kinyitnia,míg a moci el nem éri az üzemi hőmérsékletet.Ha nem zár el,vagy folyamatosan nyitva van,akkor lényegesen lefogja a motor bemelegedését és a fűtést is.
Köszi szépen. Akkor meg fogom nézetni. Mert nemrég olvastam hogy 2 termosztat van benne. A szerelo oszel csak az eggyiket cserelte ki. Szerintem o sem tudta hogy 2 van. Már holnap megyek is hozzá.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2010.01.22 péntek, 19:09:43 »

Ma megint szétkaptam a kocsit II.... eplus2

Megjött az uj műszeregységem(thx Motocraft) és beis pattintottam a verdába burkolat átépitéssel és fogyimérő mükszik gyönyörűen,szal az órának kell tudnia különben nem megy.....képek lesznek az oldalamon majd....
kilett pakolva a bicskakulcsos riasztós szemétláda egység és maradt a gyári(plusz sziréna bekötve motortérbe GEM-ről, úgy szól mint egy állat  eplus2)
De a rohadék riasztószett kinyirta a gyári riasztómat és ezért zárogatott be a kocsi menet közben ,és ezért zárt ki is....
Belett téve az uj aszem titanium GEM-je(fullos) és azzal megy a riasztó és nem zárogat be az ajtó sem....
Kulcs hozzálett tanitva....és plussz extrákkal bővült a verda.... eplus2   pl: komfort-index, rinyál öv miatt ha nincs bekötve,máshogy megy az ablaktörlő,stb...tempomatot még felkell programozni az ujban....
plussz lábtérvilágitást még bekell húznom a vezető oldalra az elmaradt....anyósé megvan...hideg volt.
ennyi....
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 19:20:12 írta Bunyek » Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2010.01.22 péntek, 19:44:51 »

Lehet,hogy a vízpumpa megadta magát........ Roll Eyes
Ha meghajtod nem megy pirosba a mutató?
Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2010.01.22 péntek, 20:46:00 »

Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Elfelejtettem bele lógatni az ujjam a kiegyenlítő tartályba,hogy milyen a fürdő víz! eplus2
De szvsz normális dolog hogy mínuszokban,nem forró!Már régebben írták itt a fórumon,hogy a dizel eleve kevés felesleges hőt termel,ez a motor meg pláne!
Nekem városi körülmények között kb 5km vagy 10 perc alatt lesz üzem meleg.És akkor elég fincsi forró levegőt fúj be!
A hütő ventilátor,nekem is be szokott kapcsolni.Azt nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Lehet hogy ez butaság,de a kiegyenlítő tartály kupakjában elvileg van egy szelep,ami túlnyomásra gondolom nyit.Lehet hogy az van bevízkövesedve,és elengedi a nyomást?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #629 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:09:01 »

Mikor vettem autópályán jöttem vele végig! 170 körülig is felnézegettem, de meg se makkant a mutató se jobbra se balra! Termosztátot cseréltem, valamelyest javult a dolog, de még mindig ne az igazi!
A klímavezérlés hibát nem mutatott!
Engem az zavar, hogy megy a ventilátor menet közben, alapjáraton meg meg se mozdul!! Alig akar melegedni...
Vízpumpára én is gyanakodva néztem, de akkor már megfőtt volna a motor!
Azt nem értem, hogy a kiegyenlítő miért hideg, és miért nincs benne nyomás???
5let?
Diagolni kéne,hátha tárol valamilyen jeladóhibát!A venti miatt,hogy bekapcsol.
Nekem gyanús,hogy a vízpumpád nem teker...... Roll Eyes
A baj az,hogy azt le kell szedni,hogy az ember meggyőződjön róla. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:11:24 »

Elfelejtettem bele lógatni az ujjam a kiegyenlítő tartályba,hogy milyen a fürdő víz! eplus2
De szvsz normális dolog hogy mínuszokban,nem forró!Már régebben írták itt a fórumon,hogy a dizel eleve kevés felesleges hőt termel,ez a motor meg pláne!
Nekem városi körülmények között kb 5km vagy 10 perc alatt lesz üzem meleg.És akkor elég fincsi forró levegőt fúj be!
A hütő ventilátor,nekem is be szokott kapcsolni.Azt nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Lehet hogy ez butaság,de a kiegyenlítő tartály kupakjában elvileg van egy szelep,ami túlnyomásra gondolom nyit.Lehet hogy az van bevízkövesedve,és elengedi a nyomást?
Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:15:05 »

Diagolni kéne,hátha tárol valamilyen jeladóhibát!A venti miatt,hogy bekapcsol.
Nekem gyanús,hogy a vízpumpád nem teker...... Roll Eyes
A baj az,hogy azt le kell szedni,hogy az ember meggyőződjön róla. Undecided
Diagoltattam, volt ford szervízben egész nap! Ott sem jöttek rá! termosztát cserét azért csináltak! :-)
A diagnosztika nem mutatott hibát!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #632 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:16:43 »

Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?
Egyre inkább megnézném a vízpumpát..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:19:16 »

Egyre inkább megnézném a vízpumpát..... Roll Eyes
Mennyi idő alatt lehet kiszedni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #634 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:23:02 »

Mennyi idő alatt lehet kiszedni?
kb 2óra.
Itt megtalálsz mindent a témáról,még képeket is!
http://mondeo.hu/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wwfCJ8dG9waWN8J3w2fCJ8c2hvd19jb21wbGV0ZXwnfDF8InxicmR8J3wxfCJ8c3ViamVjdF9vbmx5fCd8fCJ8c29ydHwnfHJlbGV2YW5jZXwifHNvcnRfZGlyfCd8ZGVzY3wifHNlYXJjaHwnfHbDrXpwdW1wYQ==;start=30
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:26:42 »

Kösz! Meglátom!
De szól azért a vízpumpa ellen is pár dolog! Budapest Győr folyamatos 150-160 mellett a vízhőfok semmit nem változott! Vagy az is meglehet hogy kezdeti stádium! :-)
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:47:37 »

Valahogy nem lehet megnézni, hogy nyom-e rendesen a vízpumpa??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:49:16 »

Nekem gyanús ez a kiegyenlítős dolog! 20km után nekem nem langyos, hanem hideg volt! És egyet nem pesszent! Arra is gondoltam, hogy valahol bedugulhatott a rendszer. Holnap még megtiprom neki, megnézem mit mutat az óra! Ha nem változott, akkor kicserélem a vízpumpát és a kiegyenlítő sapkáját!
Menet közben jár neked a ventilátor? Mondjuk úgy 40-nél? Mert van amikor nekem fullosan bekapcsol. Ha megállok vele, akkor meg kikapcsol járó motornál alapjáraton?

van egy csatlakozo a ventinél ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt belül, huzd le a csatit és nézd meg ugy bekapcsol e a venti.....
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:56:05 »

van egy csatlakozo a ventinél ha szemben állsz a kocsival jobb oldalt belül, huzd le a csatit és nézd meg ugy bekapcsol e a venti.....

Mert mi az összefüggés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.01.22 péntek, 22:15:43 »

az hogy a ventilátor fordulatszámszabályzós és vezérelve van de mivel te azt irtad hogy fullosan megy és ki-be kapcsol,ez az ellenálás vezérli a ventilátorok fordulatszámát....ha rossz vagy szétégett a csatija akkor van ez....rohadék hiba,de letud szivatni....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.01.22 péntek, 22:23:05 »

bár lehet nem lessz jó,mert lehet csak a 2-es ventit szabályozza....már nem emlékszem...
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.01.22 péntek, 22:35:55 »

Azt nem lehet valahogy megnézni, hogy a vízpumpa nyom-e eleget?
Nem értem a szervízt, ha nekem nem autószerelőnek is megfordul a fejemben a vízpumpa akkor nekik miért nem tud?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.01.22 péntek, 23:41:45 »

Azt nem lehet valahogy megnézni, hogy a vízpumpa nyom-e eleget?
Nem értem a szervízt, ha nekem nem autószerelőnek is megfordul a fejemben a vízpumpa akkor nekik miért nem tud?
A hibák alapján szerintem is vízpumpa lesz.A hőjeladó a termosztát,és a ventilátor tökéletesen össze dolgozik,csak a folyadék lassabban kering mint kellene.Ezért besegít a ventilátor.
Ezzel csak az a coppantyú,hogy akkor szervó szivatyút is cserélni kell. szomoru1
 felkialtas Ez nem szentírás,csak egy eszme futtatás. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 17:12:36 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:30:40 »

A hibák alapján szerintem is vízpumpa lesz.A hőjeladó a termosztát,és a ventilátor tökéletesen össze dolgozik,csak a folyadék lassabban kering mint kellene.Ezért besegít a ventilátor.
Ezzel csak az a ***pantyú,hogy akkor szervó szivatyút is cserélni kell. szomoru1
 felkialtas Ez nem szentírás,csak egy eszme futtatás. Roll Eyes
....nem feltétlenül! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.01.23 szombat, 17:20:14 »

....nem feltétlenül! Wink
Megnéztem a kiegyenlítő nekem se sziszeg,a folyadékot ugyan nem értem el,de nem tűnik melegnek!Vizhőfok fixen középen!fűtés ok!
(a kiegyenlítőm a legnagyobb nyári melegben is csak egy picit szisszen emlékeim szerint)
Ha Dancsomate kicserézi a pumpedlit és megjavul akkor én is megejtek egy ilyet.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:36:51 »

Megnéztem a kiegyenlítő nekem se sziszeg,a folyadékot ugyan nem értem el,de nem tűnik melegnek!Vizhőfok fixen középen!fűtés ok!
(a kiegyenlítőm a legnagyobb nyári melegben is csak egy picit szisszen emlékeim szerint)
Ha Dancsomate kicserézi a pumpedlit és megjavul akkor én is megejtek egy ilyet.
MIvel már mindent átnézettem amit lehet, megrendeltem a szivattyút! Hétfőn szerelik, szét és majd annak függvényében, hogy mi látszik rossznak cserélik! Remélem ennyivel megúszom. Tesóm villamosságszerelő, mindent megnézett, de nem talált mást semmit rossznak, és a fordban sem mondtak rá semmit! Kicsit kedvemet szegte az autótól ez a mostani kis anyagi kiruccanás. Remélem a következő pár évben nem lesz hasonló kiruccanása, mert akkor megy másik gazdihoz! :-)
Miért nem vettem japánt? falbav
Üdv.!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:44:09 »

Miért nem vettem japánt? falbav
Üdv.!

Mert ahhoz most 2-szer ennyiért vennéd a vízpumpedlit, meg azért mert csúnyák... eplus2 wave(na jó ez alól kivételt képez a most futó accord sport változata...az brutál szép wow1)
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 20:04:48 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:47:12 »

MIvel már mindent átnézettem amit lehet, megrendeltem a szivattyút! Hétfőn szerelik, szét és majd annak függvényében, hogy mi látszik rossznak cserélik! Remélem ennyivel megúszom. Tesóm villamosságszerelő, mindent megnézett, de nem talált mást semmit rossznak, és a fordban sem mondtak rá semmit! Kicsit kedvemet szegte az autótól ez a mostani kis anyagi kiruccanás. Remélem a következő pár évben nem lesz hasonló kiruccanása, mert akkor megy másik gazdihoz! :-)
Miért nem vettem japánt? falbav
Üdv.!

Mi ez az elkedvetlenedés? Roll Eyes
Nem hagyott ott az út szélén,túl kép nincs is hibája!Egy igénytelen autós ezt észre se vette volna!
nippon vs german.Mindkettőnek van előnye és hátránya egyaránt.
Hidd el hogy egy japo autó is le tudd xopatni rendesen.
Milyen autóból ültél át dizel mondeoba?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.01.23 szombat, 20:59:40 »

Mi ez az elkedvetlenedés? Roll Eyes
Nem hagyott ott az út szélén,túl kép nincs is hibája!Egy igénytelen autós ezt észre se vette volna!
nippon vs german.Mindkettőnek van előnye és hátránya egyaránt.
Hidd el hogy egy japo autó is le tudd xopatni rendesen.
Milyen autóból ültél át dizel mondeoba?
Ez ilyen első saját autó féleség. De már azért jó pár 10 ezer km-t levezettem, csak apám gépein. Mitsubishi Galant 2.0 GLSI (1989évj.), Chrysler Voyager 2.5 Tdi (tojás), de eddig ezekhez alig lett valami hozzányúlva! Tök igénytelen jószágok voltak. Éveken át húzták, és húzzák az igát minden komolyabb gond nélkül. Ezt meg megveszem mert megtetszik, aztán az első pillanatban azt veszem észre, hogy nincs fűtés, mert 150-ezernél egy szaros vízpumpa megadja magát. Azt tudom, hogy egy Audiban 250 ezerre terveznek egy motort (persze ebben az is benne van, hogy a normálisnál, nagyobb igénybevételnek kitéve (tehát kb400.)) De ennél azért pozitívabbat vártam volna el egy Fordtól, hogy 150-nél meghaljon egy vízpumpa.
Amúgy maga a belső felülmúlhatatlan a kategóriában. Nagy, kényelmes, tágas, és masszív hatást kelt. Jó motorhang, jó váltó, jó kuplung, és jó fék. Az úton úgy fekszik mint egy bálna. tehát még mindig tetszik, csak szarul esik, hogy a megvételtől pár nappal, azt veszem észre, hogy nem melegszik a vas.
Nah majd megírom, ha szét lesz burítva, mi találtunk rajt hibát! MI volt a gond!
Üdv
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.01.23 szombat, 21:48:49 »

Miért nem vettem japánt? falbav
Üdv.!


Na meg a mondeonak van a legtutibb fóruma....... finom finom finom
Nyugi, kezdeti nehézségek szerintem minden használt kocsinál vannak. lévén hogy tddi, kb 9 éves lehet a verda, egy kis odafigyeléssel olyan kocsid lesz amit irigyelni fog 1-2 újabb autó tulajdonos. Én lengés-csillapító cserével kezdtem 2 éve, aztán fék, majd eltörött az első rugóm, majd mivel törött rugóval használtam(muszáj volt) ujabb lengéscsill. csere. Csütörtökön eltörött a másik első rugóm is  levele de összességében szeretem. Elvitt Olaszba, Csehbe, napi használatban van, két év alatt kb 70.000 km. Nyugodtan indulok el akárhová vele.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.