Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:17:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718729 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2010.08.31 kedd, 21:55:12 »

BP.1135.DÉVÉNYI ÚT 4/A
Nem emléxem pontossan,de azt hiszem 22 pénz volt.

Köszi!  worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:54:23 »

Amit eddig írtatok nagyon köszönöm!

Turbócsöveket és a vákumokat is átnéztem ma. Sehol egy lyuk. Kicsit megnyugtat, hogy többen is azt mondjátok ez normális... de mintha amikor megvettem még nem csinálta volna de lehet, hogy csak én élvetem annyira, hogy jól megy, hogy csak teli gázzal próbálgattam.

Ha van még valakinek ötlete vagy megnyugtató "ez ílyen gyárilag"-ja azt szívesen venném.

A Chip nálam érdekes kérdés az autó külföldről behozott forgalmi szerint 150LE. Ezt már akkor is hangoztatták amikor behoztuk!

Létezik ez gyárilag egyáltalán? Mert még sehol nem láttam párját és mindent a 116-os-hoz rendelek...

Németeknél van WOLF tuningos TDDI az 150Le...egy ismerősnek is van itt Pécsen németből hozott kinti forgalmiba is ennyi volt...
De aszem azon van egy ugró farkas jel valahol az autón.....rég láttam már a kocsit,lehet rosszul emlékszem.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:13:24 »

Válasz
De aszem azon van egy ugró farkas jel valahol az autón.....rég láttam már a kocsit,lehet rosszul emlékszem.

igazad lehet:

http://www.csi-auto.nl/carshopping/index.html?url=http://www.csi-auto.nl/carshopping/0815/index.html
Naplózva
Hanika1
Vendég
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:13:22 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es TDDi kombi mondeo III-am. Amióta megvan, szenvedek a fűtéssel, most már a motor sem melegszik(sokáig tart, mire eléri az üzemi hőfokot). Tud valaki valami segítséget, hogy mi okozza ezt,vagy mi lehet a hiba oka??? Huh?
Segítségeteket előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:28:47 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es TDDi kombi mondeo III-am. Amióta megvan, szenvedek a fűtéssel, most már a motor sem melegszik(sokáig tart, mire eléri az üzemi hőfokot). Tud valaki valami segítséget, hogy mi okozza ezt,vagy mi lehet a hiba oka??? Huh?
Segítségeteket előre is köszi!
termosztátokat kell cserélni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hanika1
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:45:28 »

termosztátokat kell cserélni!

termosztátokat? a motoré már ki lett cserélve azonkívül milyen van még? Shocked Huh?
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:27:40 »

Üdv mindenkinek !!
 
Segítségetekre lenne szükségem, pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy tddi mondinak, de van egy kis gondom vele. Többet is kiprobáltam nagyon mentek, de a belsejük eléggé le volt zuzva, ezért nem, de a gondom az, hogy nem nagyon akar menni valamiért, hallottam, hogy a tddi-k nagyon jok ezért is vettem meg. A másnak a legelső dolgom volt az, hogy kitakaritsam és minden turbocsövet átnézzek, sehol nincs koszosodás – vagy olaj. És most elakadtam csak nem p.csucsos lesz amugy van benne 171.000 km, van valami tipus hiba ilynekor, ebben kellene a segítség.  
                                             Köszi mindenkinek  
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 szerda, 20:30:13 írta Peter tddi » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:35:59 »

Üdv mindenkinek !!
 
Segítségetekre lenne szükségem, pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy tddi mondinak, de van egy kis gondom vele. Többet is kiprobáltam nagyon mentek, de a belsejük eléggé le volt zuzva, ezért nem, de a gondom az, hogy nem nagyon akar menni valamiért, hallottam, hogy a tddi-k nagyon jok ezért is vettem meg. A másnak a legelső dolgom volt az, hogy kitakaritsam és minden turbocsövet átnézzek, sehol nincs koszosodás – vagy olaj. És most elakadtam csak nem p.csucsos lesz amugy van benne 171.000 km, van valami tipus hiba ilynekor, ebben kellene a segítség.  
                                             Köszi mindenkinek  

adagoló.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:43:05 »

termosztátokat? a motoré már ki lett cserélve azonkívül milyen van még? Shocked Huh?
bizomány!A vízpumpán lakozik az olaköri termo.ehun e!
http://tsory.uw.hu/mondeo/okoriterm.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:45:17 »

Üdv mindenkinek !!
 
Segítségetekre lenne szükségem, pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy tddi mondinak, de van egy kis gondom vele. Többet is kiprobáltam nagyon mentek, de a belsejük eléggé le volt zuzva, ezért nem, de a gondom az, hogy nem nagyon akar menni valamiért, hallottam, hogy a tddi-k nagyon jok ezért is vettem meg. A másnak a legelső dolgom volt az, hogy kitakaritsam és minden turbocsövet átnézzek, sehol nincs koszosodás – vagy olaj. És most elakadtam csak nem p.csucsos lesz amugy van benne 171.000 km, van valami tipus hiba ilynekor, ebben kellene a segítség.  
                                             Köszi mindenkinek  

sokminden lehet.adagoló,üzaszűrő,tápszivattyú,turbócső,stb...diagolni kellene szervízben
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:53:45 »

sokminden lehet.adagoló,üzaszűrő,tápszivattyú,turbócső,stb...diagolni kellene szervízben
 

 Oké a legelső dolgom lesz, köszi
Naplózva
Hanika1
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:55:05 »

bizomány!A vízpumpán lakozik az olaköri termo.ehun e!

Hálás köszönet a segítségért! worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:57:04 »

adagoló.

Csak kiváncsiságból..ezt miből szürted ilyen biztosan le ennyiből?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2010.09.01 szerda, 21:10:25 »

Üdv mindenkinek !!
 
Segítségetekre lenne szükségem, pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy tddi mondinak, de van egy kis gondom vele. Többet is kiprobáltam nagyon mentek, de a belsejük eléggé le volt zuzva, ezért nem, de a gondom az, hogy nem nagyon akar menni valamiért, hallottam, hogy a tddi-k nagyon jok ezért is vettem meg. A másnak a legelső dolgom volt az, hogy kitakaritsam és minden turbocsövet átnézzek, sehol nincs koszosodás – vagy olaj. És most elakadtam csak nem p.csucsos lesz amugy van benne 171.000 km, van valami tipus hiba ilynekor, ebben kellene a segítség.  
                                             Köszi mindenkinek  

Ha nem jól megy, az legtöbbször azért van, mert kevés a töltőlevegő....dugózd le az EGR szelepet, és takarítsd ki a szívósort, lehet már nagyon el van dugulva és nem tud lélegezni a motor rendesen. Még a turbócsöveket is nézd át nem-e lyukasak, mert akkor ott szökik el a töltőlevegő.
Típus hibája a motornak? Hát...termosztát. Az üzemanyag rendszernek meg az AC ez 250-300 ezer körül szokott behalni ez 20 ezer HUF. Adagoló? Hülyeség, ha az AC jó az adagoló bírja. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 08:46:14 »

Ha nem jól megy, az legtöbbször azért van, mert kevés a töltőlevegő....dugózd le az EGR szelepet, és takarítsd ki a szívósort, lehet már nagyon el van dugulva és nem tud lélegezni a motor rendesen. Még a turbócsöveket is nézd át nem-e lyukasak, mert akkor ott szökik el a töltőlevegő.
Típus hibája a motornak? Hát...termosztát. Az üzemanyag rendszernek meg az AC ez 250-300 ezer körül szokott behalni ez 20 ezer HUF. Adagoló? Hülyeség, ha az AC jó az adagoló bírja. wave


  Köszi Ervin, akkor a csőveken még1szer átfutok, az EGR dugozásrol már én is hallottam megprobálom, amugy a turbonak hibája lehet pl: a lapátokkal, vagy a vákum szelepnek ??
                              Köszi
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 18:35:41 »

Hali !!
Egy kis tanács kéne a tddi-k nél csak fent van üza.szűrő a motortérben,vagy van valami még a tankban,vagy mellet,amit időnként kikéne pucolni? wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 20:00:47 »


  Köszi Ervin, akkor a csőveken még1szer átfutok, az EGR dugozásrol már én is hallottam megprobálom, amugy a turbonak hibája lehet pl: a lapátokkal, vagy a vákum szelepnek ??
                              Köszi
Lehet hibája, de amíg nem mérettél túrbónyomást, addig nem érdemes keresgélni az egyszerűbb dolgokon kívül, mert sok minden lehet.
Én építettem be a szívóoldalba(EGR cső ahol becsatlakozik a szívóoldalba) csatlakozást ahonnan bármikor tudom mérni a turbónyomást, nem túl komplikált dolog, és azonnal megmutatja a töltőlevegő hiányt. Nagy terhelésnél 1,3 bar-ig fel kell menni a nyomásnak. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2010.09.03 péntek, 11:38:10 »

Lehet hibája, de amíg nem mérettél túrbónyomást, addig nem érdemes keresgélni az egyszerűbb dolgokon kívül, mert sok minden lehet.
Én építettem be a szívóoldalba(EGR cső ahol becsatlakozik a szívóoldalba) csatlakozást ahonnan bármikor tudom mérni a turbónyomást, nem túl komplikált dolog, és azonnal megmutatja a töltőlevegő hiányt. Nagy terhelésnél 1,3 bar-ig fel kell menni a nyomásnak. wave

 Köszi a segítséget, voltam diagon semmi hiba nincs szerencsére, turbonyomást nem tudnak mérni nem tudnak rácsatlakozni. De az lehet, hogy a kipufogogáz nem hajtja meg eléggé a turbinát, hogy valahol elszökik a kipuffgáz?? És megfigyeltem, hogy 2000 fordulatnál a vákumdob a lapátszög állíto kart rángatja, nem szépen huzza folyamatosan, hanem rángatva, ez nem gond, lehet, hogy a vákumszivattyu kopoban van vagy a vákumcső, ezt lehet valahogy mérni.??
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2010.09.04 szombat, 10:39:11 »

Köszi a segítséget, voltam diagon semmi hiba nincs szerencsére, turbonyomást nem tudnak mérni nem tudnak rácsatlakozni. De az lehet, hogy a kipufogogáz nem hajtja meg eléggé a turbinát, hogy valahol elszökik a kipuffgáz?? És megfigyeltem, hogy 2000 fordulatnál a vákumdob a lapátszög állíto kart rángatja, nem szépen huzza folyamatosan, hanem rángatva, ez nem gond, lehet, hogy a vákumszivattyu kopoban van vagy a vákumcső, ezt lehet valahogy mérni.??


Szerintem a turbonyomásszabályozó vákuumos mágnesszelep a rossz.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2010.09.04 szombat, 21:24:25 »

húúú most olvasom végig mivan mindenkinek döglődik az adagolója?? nekem focusom van VP 30 assal de énis majd egy éve ezzel ugyanettel a problémávak küzködök mint gostrada, csak nekem nincs vezézműtengely forgásérzékelő szenzorom szal adagoló. tegnapelőtt szedtük le szedtük szét. a bele egész jó volt ahhoz képest hogy annó mennyi mocskot kapott, mert az egyik üzicső rogyásig volt szeméttel. központi tengelyt cseréltünk mert az IWZ szenzor lógott a helyén mint a marha. előtöltésdugattyú is hibátlan benne. szal mechanikailag olyan 300 ezer km még. de nem lett jó. ma kicseréltem az IWZ szenzort is benne azóta csak 30 km ert mentem vele most épp jó, 1000km után lehet reménykedni hogy az volt a baja. ha most sem jó akkor teljes egészében a psg re korlátozódik a dolog, csak az lehet a hibás. fogyasztásról nálam annyit hogy pápa-szendrő-pápa-zalacsány-pápa 992 km 45 liter Go. azaz 4,53/100 km. 2 személy, nyugodt tempó kb 110 pályán, 1 percig 1X megkentem 170 el, plusz mikor öszeraktuk elinditottunk pár km kőkemény parkettázás teszt gyanánt.
Akinek olyan gondja van hogy alulról nem megy vagy éppen nem akar néha megindulni ugy ahogy kell, magasabb a fogyi, meg sok más hasonló jellegű dolog, annak előtöltés a problemája: vagy be van ragadva az előtöltés dugattyú vagy a háznyomásállitó szelep baxakszik. utbbi ki is nyirjhatja a psg-t. elméletileg ezen részei a VP 44 nek is ugyanazok a psg-vel együtt. annyit akarok kihozni a dologból hogy ne higyjetek a nagy kamu dumáknak amiket a diesel szervizekben nyomnak nektek, pl hogy nem lehet házilag szétszedni meg fel kell programozni a vezérlőjét mert nem fog menni ha házilag rakod össze meg stb. minden alkatrésze cserélhető házilag, ugyanugy menni fog mint előtte kivéve ha ugye a psg a hibás, arra még nem tudok megoldást, kivéve ha a végfoktranyója megy ki azt találtalán ki lehet cserélni. erre a részére még visszatérek ha mégis a psg-m a hibás. valaki irta itt hogy a bemérés 70 ezer. NEM! az adagoló padon történő bemérése 10 ezer ft, Ferr car bt. csinálja egyedül ugy tudom. a 70 ezer az a szétszedés-összerakás+felprogramozás díja. ehhez jön még ha valami mechanikaileg cserés. a vezérlő valami 40 ezer a közponi tengely is 40 meg még van egy halom cullang. pontos árakat nem tudok főleg a 44 eshez mert annak azért más a bele mint a 30 asnak. egyébként a 30 asnak halál egyszerű a bele, kis kézügyességet és odafigyelést igényel a szerelése.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:17:00 »

Hát azért a VP30 és a VP44 nem egészen ugyanaz....
Az lehet hogy a PSG/EDC ugyanaz rajta de van 3 fajta belőle...PSG 5,9,12 aszem.
A kettő bele sem ugyanaz...VP30-ban bütyök vezérelt soros szivattyúval(vagyis tengelyirányú dugattyú) a VP44-nél meg sugárirányú a szivattyú.
Most már nem drága a javitása sem és sok helyen van pad is...haver BMW 320d-be 100-ért csinálták meg komplett,beméréssel,alkatrésszel,munkadijjal cakk-pakk....és az gatya volt teljesen , megse moccant a kocsi vele.
Én azért nem nyúlnék bele,de persze ha valaki érez rá affinitást,hát hajrá.... eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.04 szombat, 22:18:40 írta Bunyek » Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:23:28 »

PSG 5 van a VP 30 és 44 esen is. a program viszont más benne. azért volt csak 100 ezer mert csak vezérlő baja volt valszeg.(legalábbis ha egyik pillanatról a másikra megállt a motor, akkor tuti.) monjuk ha már pl házat is kell cserélni akkor már olyan 170 körül jársz a 44 essel. általában a 44 esek 150, a 30 asok olyan 130 körül végződnek.
jah egy nagyon lényeges dolog ami kimaradt! autotechnikára előfizető nincs a körünkben vagy valakinek az ismerősi körében??? van itt egy ilyen dolog:
http://autotechnika.hu/cikkek/8630,vp-adagolo-tipikus-hibai-es-felujitasa.html
ezt marhára el szeretném olvasni, valszeg sok dologra fény derülne benne számotokra is adagoló ügyben.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:25:12 »

PSG 5 van a VP 30 és 44 esen is. a program viszont más benne. azért volt csak 100 ezer mert csak vezérlő baja volt valszeg.(legalábbis ha egyik pillanatról a másikra megállt a motor, akkor tuti.) monjuk ha már pl házat is kell cserélni akkor már olyan 170 körül jársz a 44 essel. általában a 44 esek 150, a 30 asok olyan 130 körül végződnek.
jah egy nagyon lényeges dolog ami kimaradt! autotechnikára előfizető nincs a körünkben vagy valakinek az ismerősi körében??? van itt egy ilyen dolog:
http://autotechnika.hu/cikkek/8630,vp-adagolo-tipikus-hibai-es-felujitasa.html
ezt marhára el szeretném olvasni, valszeg sok dologra fény derülne benne számotokra is adagoló ügyben.


Nekem van.....
 melyik számban van,bescannelem ha akarod jövő héten....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:26:27 »

nem vezérlő baja volt,de nem tudom mi már....
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 08:32:11 »

elméletileg 2010/02
nagyon fontos lenne köszi előre is!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 11:44:30 »

elméletileg 2010/02
nagyon fontos lenne köszi előre is!

ok
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 16:39:05 »

húúú most olvasom végig mivan mindenkinek döglődik az adagolója?? nekem focusom van VP 30 assal de énis majd egy éve ezzel ugyanettel a problémávak küzködök mint gostrada, csak nekem nincs vezézműtengely forgásérzékelő szenzorom szal adagoló. tegnapelőtt szedtük le szedtük szét. a bele egész jó volt ahhoz képest hogy annó mennyi mocskot kapott, mert az egyik üzicső rogyásig volt szeméttel. központi tengelyt cseréltünk mert az IWZ szenzor lógott a helyén mint a marha. előtöltésdugattyú is hibátlan benne. szal mechanikailag olyan 300 ezer km még. de nem lett jó. ma kicseréltem az IWZ szenzort is benne azóta csak 30 km ert mentem vele most épp jó, 1000km után lehet reménykedni hogy az volt a baja. ha most sem jó akkor teljes egészében a psg re korlátozódik a dolog, csak az lehet a hibás. fogyasztásról nálam annyit hogy pápa-szendrő-pápa-zalacsány-pápa 992 km 45 liter Go. azaz 4,53/100 km. 2 személy, nyugodt tempó kb 110 pályán, 1 percig 1X megkentem 170 el, plusz mikor öszeraktuk elinditottunk pár km kőkemény parkettázás teszt gyanánt.
Akinek olyan gondja van hogy alulról nem megy vagy éppen nem akar néha megindulni ugy ahogy kell, magasabb a fogyi, meg sok más hasonló jellegű dolog, annak előtöltés a problemája: vagy be van ragadva az előtöltés dugattyú vagy a háznyomásállitó szelep baxakszik. utbbi ki is nyirjhatja a psg-t. elméletileg ezen részei a VP 44 nek is ugyanazok a psg-vel együtt. annyit akarok kihozni a dologból hogy ne higyjetek a nagy kamu dumáknak amiket a diesel szervizekben nyomnak nektek, pl hogy nem lehet házilag szétszedni meg fel kell programozni a vezérlőjét mert nem fog menni ha házilag rakod össze meg stb. minden alkatrésze cserélhető házilag, ugyanugy menni fog mint előtte kivéve ha ugye a psg a hibás, arra még nem tudok megoldást, kivéve ha a végfoktranyója megy ki azt találtalán ki lehet cserélni. erre a részére még visszatérek ha mégis a psg-m a hibás. valaki irta itt hogy a bemérés 70 ezer. NEM! az adagoló padon történő bemérése 10 ezer ft, Ferr car bt. csinálja egyedül ugy tudom. a 70 ezer az a szétszedés-összerakás+felprogramozás díja. ehhez jön még ha valami mechanikaileg cserés. a vezérlő valami 40 ezer a közponi tengely is 40 meg még van egy halom cullang. pontos árakat nem tudok főleg a 44 eshez mert annak azért más a bele mint a 30 asnak. egyébként a 30 asnak halál egyszerű a bele, kis kézügyességet és odafigyelést igényel a szerelése.
Hali én írtam hogy a bevizsgálás 70 rugó,de ezt a szervízbe mondták,meg hogy egy fel,le szerelés 35000-ft ezért nem mentem bele,hogy ők nézzék meg,már ha ijen nagy adagolószaki vagy :worship:szerinted lehet adagolóprobléma az hogy első indításra füstől mint állat,s ugrál az al.járat?Ja a diag semmiféle problémát nem mutatott ki,az adagoló terén integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 18:32:44 »

rizsa83!

levan dugózva?
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 20:08:58 »

rizsa83!

levan dugózva?
mármint az egr?-hát persze nyes
ezért se tudom hogy mitől lehet a füstölés,s az ugrálás,oil,megvan nem eszi,víz ok!
semmi más ötletem nincs,vagy az üza-rendszer fellevegősödhet,ha az autó áll?na de hol?és miért csak hidegen csinálja?diagon minden jó azt mondták,tesztelték az adaglót-jó!egyedűl a pó.cs-nem tudták tesztelni"nem adott jelet"( Sad?)méressek még valamit?
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 21:18:13 »

én igy elsőre valamelyi csucsra tippelnék, ki kellene kapni és beméretni őket, az nem tétel! jah és menj el diselszervizbe, és a PSG-t olvastasd ki! Ford szervizben csak ECU-n keresztül tudnak adagolót kiolvasni ami édeskevés! a másik tippem a kis háznyomásállító szelep az adagolóban. hőmérséklettől függően ugye kellene lenni valamennyi ideig kis emelt alapjáratnak, olyan mintha azt nem találná, a füst vagy rossz porlasztásra vagy helytelen előtöltésre utal! milyen szinü?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 21:42:02 »

én igy elsőre valamelyi csucsra tippelnék, ki kellene kapni és beméretni őket, az nem tétel! jah és menj el diselszervizbe, és a PSG-t olvastasd ki! Ford szervizben csak ECU-n keresztül tudnak adagolót kiolvasni ami édeskevés! a másik tippem a kis háznyomásállító szelep az adagolóban. hőmérséklettől függően ugye kellene lenni valamennyi ideig kis emelt alapjáratnak, olyan mintha azt nem találná, a füst vagy rossz porlasztásra vagy helytelen előtöltésre utal! milyen szinü?
Kicsit kékes,mint vmi rossz kétütemű rinya falbav
de nem tudok rájönni,hogy mitől!!a csúcsokat nézettem aztmondták jók.-de gondolom ha csúcshidegen xszar,akkor melegen is,mert melegen semmiféle gond nincs.egy szerelőhaver szerint olyan,mintha,hosszabb állásután(kb 8-10h)fellevegősödne,s azt dolgozná ki.
ilyen lehet,mert a go nem folyik sehol.Én itt vagyok Jásznagykun-ban itt valamerre valaki tud ijen psg(?)-t olvasni?egyébként az mit mutat? integet2 integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 21:56:03 »

mekkora lemezt tettél be EGR-hez?
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 22:19:21 »


 A Turbonyomást szabályozó vákuumos mágnesszelep cseréje házilag kicsrélhető?? Esetleg lehet javítani, és tudtok valami árat mondani megözelitőleg ??
                   Köszi
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 07:46:32 »

PSG az adagoló vezérlőegysége, szoval az adagolódnak van egy saját computere amit ki lehet olvasni valahogy ugy mint a kocsi cumputerjét az ECU-t. de ehhez dises szerviz kell nemhinném hogy sokuknak lenne Bosch kts műszere. ha fellevesgősödne akkor általában nehezen is indulna! sokat teker?
ezt olvasd át az adagolóddal kapcsolatban:
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 09:33:29 »

A Turbonyomást szabályozó vákuumos mágnesszelep cseréje házilag kicsrélhető?? Esetleg lehet javítani, és tudtok valami árat mondani megözelitőleg ??
                   Köszi

Cserélhető akna nélkül is viszonylag "jól" hozzá lehet férni, ha a motor alsó burkolatot leveszed, a váltó oldalára/elejére van csavarozva 2 szelep, egy tartókonzolon. Nekem van ilyenem, próbára vettem, de nem az volt a baja az autómnak. Asszem 3000-ért vettem darabját, újban 25JMF/db.
Írd meg PÜ-ben merre lax. Bepróbáljuk!

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
bgell
Vendég
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:02:05 »

HY for all!

A Wolf tuningról még nem hallottam. Az ugró farkast hol kellene keresni?

Az enyém már sajnos körbe volt fényezve (hölgy tulajdonos).... vagy ez egy embléma mint a Ghia mondjuk?

Más: Szeretném meglepni az asszonyt egy tempomattal.

Ugye ehez kormányt kellene cserélnem vagy legalábbis légzsákfedelet. Ha ezt megszerzem akkor sima ügy vagy válasszak eleve egy univerzálisat amit bármelyikbe bele lehet tenni?

Ha van tapasztalat utólagos (de gyári) tempomat beszerelésre akkor kérlek írjátok le.

Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:18:43 »

HY for all!

A Wolf tuningról még nem hallottam. Az ugró farkast hol kellene keresni?

Az enyém már sajnos körbe volt fényezve (hölgy tulajdonos).... vagy ez egy embléma mint a Ghia mondjuk?

Más: Szeretném meglepni az asszonyt egy tempomattal.

Ugye ehez kormányt kellene cserélnem vagy legalábbis légzsákfedelet. Ha ezt megszerzem akkor sima ügy vagy válasszak eleve egy univerzálisat amit bármelyikbe bele lehet tenni?

Ha van tapasztalat utólagos (de gyári) tempomat beszerelésre akkor kérlek írjátok le.


nos én mint méltatlan de bár önjelölt zseni úgy tudom légzsák fedlapot pont, hogy nem kell cserélni mert azt kireszeli neked a Vik bácsi de köll másik index kar, meg kilaméter óra is
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:20:45 »

nos én mint méltatlan de bár önjelölt zseni úgy tudom légzsák fedlapot pont, hogy nem kell cserélni mert azt kireszeli neked a Vik bácsi de köll másik index kar, meg kilaméter óra is

Nagyon önjelölt zseni vagy Te, mert ezek közül semmi nem stimmel. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:22:23 »

nos én mint méltatlan de bár önjelölt zseni úgy tudom légzsák fedlapot pont, hogy nem kell cserélni mert azt kireszeli neked a Vik bácsi de köll másik index kar, meg kilaméter óra is
kevered a tempomatot a fedcomppal

tempomathoz ami kell:
kormánykapcsoló(fedlapot ki lehet vágni)
vezetékelés
pedálkapcsolók
legvégül fel kell programoztatni

fedcomphoz:
olyan műszeregység, ami tudja a functiont
info-gombos indexkar
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:22:33 »

nos én mint méltatlan de bár önjelölt zseni úgy tudom légzsák fedlapot pont, hogy nem kell cserélni mert azt kireszeli neked a Vik bácsi de köll másik index kar, meg kilaméter óra is
Nem kell index kar, meg km óra sem másik, meg kormány sem, tapétavágó késsel ki lehet vágni úgy mintha gyárilag olyan lenne....kormány és pedál kapcsolók kellenek, meg kevés kábel.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:23:22 »

Nem kell index kar, meg km óra sem másik, meg kormány sem, tapétavágó késsel ki lehet vágni úgy mintha gyárilag olyan lenne....kormány és pedál kapcsolók kellenek, meg kevés kábel.. wave
meg egy felprogramozás sem fog megártani neki Wink nyes wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:23:38 »

Nagyon önjelölt zseni vagy Te, mert ezek közül semmi nem stimmel. vigyor3
miért az utólagos tempomatnál nem úgy van, hogy csak a helyét kell kivágni??!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:24:45 »

miért az utólagos tempomatnál nem úgy van, hogy csak a helyét kell kivágni??!
ez az egy stimmelt nyes(gyári tempomat utólagos berakásánál)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:25:21 »

HY for all!



Más: Szeretném meglepni az asszonyt egy tempomattal.

Ugye ehez kormányt kellene cserélnem vagy legalábbis légzsákfedelet. Ha ezt megszerzem akkor sima ügy vagy válasszak eleve egy univerzálisat amit bármelyikbe bele lehet tenni?

Ha van tapasztalat utólagos (de gyári) tempomat beszerelésre akkor kérlek írjátok le.



http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:27:25 »

meg egy felprogramozás sem fog megártani neki Wink nyes wave
Ja-ja  nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:36:30 »

Ja-ja  nyes
info gombos index kar, meg másik kilaméteróra is kell ugye? na csak kiderül a végén, hogy mégis csak igazam van....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:38:33 »

info gombos index kar, meg másik kilaméteróra is kell ugye? na csak kiderül a végén, hogy mégis csak igazam van....

Nem akarlak elkeseríteni......de nincs Wink vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:42:41 »

mekkora lemezt tettél be EGR-hez?
Őszintén!!
Egy sörösdobozt tettem bele,az volt kéznél nyes,ja és az egr után,vagyis nem az egr,és a kipuf.közzé,hanem az egr-és a szívósór közzé,ja meg húztam rá tömitőpasztát a dobozból vágott dugaszra,nemigen látok ott gondot.De van szivárgásellenőrzőspraym,lehet hogy megnézem integet2
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:44:43 »

Nem akarlak elkeseríteni......de nincs Wink vigyor3 wave
jól van akkor többet nem is osztom az észt észt ne is kérdezzetek, úgyse válaszolok rinya rinya
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:52:32 »

jól van akkor többet nem is osztom az észt észt ne is kérdezzetek, úgyse válaszolok rinya rinya
Mondtam, hogy ne keseredj el...így legalább Te is tudod, hogy pontosan mi is kell hozzá dumcsi  integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.