Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:04:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719056 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 16:49:15 »

Most én is ragasztottam, majd figyelem, ha nem lesz jó akkor az ötleted alapján egy egybeöntött mehet bele. Tennél fel egyszer egy képet erről a bontóban vett kamráról. A töltőlevegő csatlakozás ugyan oda eseik?

Persze valamelyik nap majd lefotózom.De minden stimmel.Én csak lecsavaroztam a régit és tisztítás után fel az újat.
Minden pont illett rá ,semmi barkácsolás./Leglátványosabb különbség,hogy ezen nincs TURBÓ felirat./
Még a talptömítéseket is a régit tettem vissza mert 2hónapja cseréltem előtte őket.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:39:42 »

A szívósor nem egyforma?

Nekem 2részből összecsavarozott szívósorom volt és szivárgott az olaj az illesztésnél ha jobban megküldtem.
Vettem a bontóba olyat ami egybe van öntve /a bontós szerint TDCI szívósor/ és teljesen stimmelt rá.
Szemre kívülről másképp néz ki mint az eredeti de a méretek jók voltak.Azóta nem szivárog.
A cromax szerint ez a szivárgás típushiba volt és áttértek később az egybeöntöttre.
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:46:32 »


Nem akarlak megbántani de ez a motor elég szutykos.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:52:11 »

Nem akarlak megbántani de ez a motor elég szutykos.
nem bántottál meg vigyor3
a kép minősége se 100-as, nem most csináltam, azóta volt már takarítva, de egy hónap után ugyan ilyen poros
meg amúgyis a szívósor volt a lényeg, hogy milyen típusú beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:02:51 »


Szia Zsolt!

A te autódban lévő szívósor teljesen más. Elől van az EGR-d és szemből nézve bal oldalon megy rá a levegő. Nekem hátúl van az EGR és szemből nézve jobb oldalon a szervószivattyú felett megy be a kamrába a töltött levegő. A tiédet nem tudnám felrakni ez biztos.
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF0928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (ez sem tiszta. fotóztam: 2008.dec - ma már nem így néz ki  Wink)
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF5742_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.23 csütörtök, 19:05:08 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:07:22 »

Szia Zsolt!

A te autódban lévő szívósor teljesen más. Elől van az EGR-d és szemből nézve bal oldalon megy rá a levegő. Nekem hátúl van az EGR és szemből nézve jobb oldalon a szervószivattyú felett megy be a kamrába a töltött levegő. A tiédet nem tudnám felrakni ez biztos.
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF0928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (ez sem tiszta. fotóztam: 2008.dec - ma már nem így néz ki  Wink)
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF5742_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

elvileg fel tudod rakni, mert ugyan oda esenek a rögzítő csavarok, csak a töltőlevegőt kell megoldani, de az sem túl nagy feladat egy profinak wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:09:09 »

Szia Zsolt!

A te autódban lévő szívósor teljesen más. Elől van az EGR-d és szemből nézve bal oldalon megy rá a levegő. Nekem hátúl van az EGR és szemből nézve jobb oldalon a szervószivattyú felett megy be a kamrába a töltött levegő. A tiédet nem tudnám felrakni ez biztos.
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF0928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (ez sem tiszta. fotóztam: 2008.dec - ma már nem így néz ki  Wink)
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF5742_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ez a TURBÓ feliratos volt az enyémen is eredetileg.Most meg Olyan van fent mint a másik képen.
De az EGR-em nekem is hátul van.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:10:14 »

Ez a TURBÓ feliratos volt az enyémen is eredetileg.Most meg Olyan van fent mint a másik képen.
De az EGR-em nekem is hátul van.

Légyszíves majd dobj egy képet, mert ez érdekel. A levegőt hogy kötötted fel?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:12:40 »

elvileg fel tudod rakni, mert ugyan oda esenek a rögzítő csavarok, csak a töltőlevegőt kell megoldani, de az sem túl nagy feladat egy profinak wave

Nem, nem semmi profi nincs, csak lelkes amatör  wave
Nem gondolom, hogy beletoldanék a levegőrendzserbe - egyenlőre  Wink 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:13:54 »

Nem, nem semmi profi nincs, csak lelkes amatör  wave
Nem gondolom, hogy beletoldanék a levegőrendzserbe - egyenlőre  Wink 
én se toldottam bele, ilyen volt gyárilag vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:15:18 »

én se toldottam bele, ilyen volt gyárilag vigyor3

Tudom. Látom, hogy mennyit jelent ~ 1 év a két gép között.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:27:09 »

Légyszíves majd dobj egy képet, mert ez érdekel. A levegőt hogy kötötted fel?

Holnap megpróbálok feltenni képeket róla.
Lehet,hogy nem is TDCI szívósort kaptam a bontóstól?/Ő azt mondta/
De lényeg a lényeg ,hogy rendesen felment a helyére és minden cső adta magát s nem utolsó sorban jól működik.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.23 csütörtök, 19:29:30 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2010.09.24 péntek, 07:44:35 »

Sziasztok!!!Segítsetek nekem 1 hete kiment az AC pumpám mondom jó bontó 25.000 FT mondom az nem para új ára 90,000Ft mindegy
A lényeg hogy tegnap este elhoztam a kocsit a szerelőtől minden király mentem vele kb 200 km ma reggel indulok a melóból haza beindúl,elindulok vele kb 1km után kigyúlad a töltéslámpám majd az ABS utánna a kilómeter órám lezuhan 0-ra utánna minden normál picit olyankor mikor elment minden rángatott(gondolom az AC nem kapott elég áramot???)leálítom utánna be sem indúlt:(Bikázásra egyből beindúlt hazajöttem  (40km) vele minden tökéletes működött a vége fele már megint elkezte csinálni a műszerfalon semmi nem működott olyankor világításom van minden műkösik.Észrevettem hogy az alapjáratom viszont nem normál helyen van hanem a normál felett egy kicsivl olyan 980-on van.Hazajöttem vele leálítom és megint nem indúl??
Segítsetek nekem:(Sad Ezelőtt 1 hónappal lett főtengely ékszíjtárcsa cserélve rajta (Spanyol utángyártott lett rá rakva)
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2010.09.24 péntek, 08:24:37 »

Sziasztok!!!Segítsetek nekem 1 hete kiment az AC pumpám mondom jó bontó 25.000 FT mondom az nem para új ára 90,000Ft mindegy
A lényeg hogy tegnap este elhoztam a kocsit a szerelőtől minden király mentem vele kb 200 km ma reggel indulok a melóból haza beindúl,elindulok vele kb 1km után kigyúlad a töltéslámpám majd az ABS utánna a kilómeter órám lezuhan 0-ra utánna minden normál picit olyankor mikor elment minden rángatott(gondolom az AC nem kapott elég áramot???)leálítom utánna be sem indúlt:(Bikázásra egyből beindúlt hazajöttem  (40km) vele minden tökéletes működött a vége fele már megint elkezte csinálni a műszerfalon semmi nem működott olyankor világításom van minden műkösik.Észrevettem hogy az alapjáratom viszont nem normál helyen van hanem a normál felett egy kicsivl olyan 980-on van.Hazajöttem vele leálítom és megint nem indúl??
Segítsetek nekem:(Sad Ezelőtt 1 hónappal lett főtengely ékszíjtárcsa cserélve rajta (Spanyol utángyártott lett rá rakva)

Szia!

Nekem így halt meg az akkumulátorom, minden ráillik ahogy írod  szomoru1 Be lehetett bikázni, ment is de nem volt örök. Vettem új aksit, de ezzel nem volt vége, mert a töltésem is rossz volt csak 12,5 V, terhelésre még lejjebb esett. Generátor kibontva - elégett egy tekercs valamint a dióda híd. Új generátor került bele.
Ezt nézd meg, mármint az akksidat
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2010.09.24 péntek, 09:44:22 »

Sziasztok!!!Segítsetek nekem 1 hete kiment az AC pumpám mondom jó bontó 25.000 FT mondom az nem para új ára 90,000Ft mindegy
A lényeg hogy tegnap este elhoztam a kocsit a szerelőtől minden király mentem vele kb 200 km ma reggel indulok a melóból haza beindúl,elindulok vele kb 1km után kigyúlad a töltéslámpám majd az ABS utánna a kilómeter órám lezuhan 0-ra utánna minden normál picit olyankor mikor elment minden rángatott(gondolom az AC nem kapott elég áramot???)leálítom utánna be sem indúlt:(Bikázásra egyből beindúlt hazajöttem  (40km) vele minden tökéletes működött a vége fele már megint elkezte csinálni a műszerfalon semmi nem működott olyankor világításom van minden műkösik.Észrevettem hogy az alapjáratom viszont nem normál helyen van hanem a normál felett egy kicsivl olyan 980-on van.Hazajöttem vele leálítom és megint nem indúl??
Segítsetek nekem:(Sad Ezelőtt 1 hónappal lett főtengely ékszíjtárcsa cserélve rajta (Spanyol utángyártott lett rá rakva)

Lehet hogy ment egy "kicsi" gázolaj a generátorba, és az tette tönkre. De lehet hogy az akksid nem is ment tönkre, mert rábikázol, meg egy kicsit összeszedi magát akkor jó nem? /kb 40km-t bír, mire töltés nélkül megint elkezdi csinálni/. Méress töltést, meg tedd fel akksit töltöre, esetleg teszterrel nézzétek meg hogy jó-e az akku integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 09:56:43 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2010.09.24 péntek, 10:51:20 »

Lehet hogy ment egy "kicsi" gázolaj a generátorba, és az tette tönkre. De lehet hogy az akksid nem is ment tönkre, mert rábikázol, meg egy kicsit összeszedi magát akkor jó nem? /kb 40km-t bír, mire töltés nélkül megint elkezdi csinálni/. Méress töltést, meg tedd fel akksit töltöre, esetleg teszterrel nézzétek meg hogy jó-e az akku integet2
nézd meg, ha van az akksi tetjén kitekerhető kupak a szintet benne. a celláknak nem szabad kilátszódnia.
a generátor töltését lehet ellenőrizni műszertesztnél
ui.:lehet a kupak nem látszik egyből, mert le van takarva/ragasztva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2010.09.24 péntek, 11:07:30 »


Azert irigyellek  smile

Egy-ket sallangtol mentes a kocsid, amik az enyemben vannak... valtozo geos turbo es jarulekai, MAF szenzor stb...  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2010.09.24 péntek, 11:09:15 »

Azert irigyellek  smile

Egy-ket sallangtol mentes a kocsid, amik az enyemben vannak... valtozo geos turbo es jarulekai, MAF szenzor stb...  vigyor3
ne irigyeld, mert nem is megy úgy, mint a tied rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2010.09.24 péntek, 13:52:19 »

Két fajta TDDi szívósor létezik(ahol hátul van az EGR). jól mondjátok az egyik egyben van a másik 2 külön részből. de mind2 tddi-n volt, ezért gond nélkül felmegy tddi blokkra(de sztem a ci blokk is u.a). Gondolom erre is rájöttek időközben hogy két részből nem olyan jó dolog, ezért egybe öntötték. A két részből öntöttnek még van egy lyuk a bal oldalán, mint egy csatlakozás, nemtudom mi célt szolgál, de ott elmegy a turbónyomás mert még csak tömítés sincs, nem zár rendesen. ezzel én is küszködtem anno. Én hőálló gumihámpasztával kitömítettem az egészet 1 éve. azóta tuti...... kop-kop-kop  hehe azért nyugodtabb lennék ha egyben lenne
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 13:54:20 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:55:30 »

Légyszíves majd dobj egy képet, mert ez érdekel. A levegőt hogy kötötted fel?

Itt vannak a képek amit tegnap ígértem.






Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2010.09.24 péntek, 17:05:42 »

Itt vannak a képek amit tegnap ígértem.








Kösz a képeket. Egy ilyen szívosor nekem is jól jönne. Hol tettél szert rá? Nincs ott több elfekvő darab?  Wink
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2010.09.24 péntek, 17:21:40 »

Kösz a képeket. Egy ilyen szívosor nekem is jól jönne. Hol tettél szert rá? Nincs ott több elfekvő darab?  Wink

Békéscsabán jártam és véletlenül megláttam egy bontót,de fogalmam sincs,hogy hol van mert nem vagyok ismerős arra.
 Az ára jó volt 8000ft viszont nagyon retkes állapotban  adták ide.Ez jól bírja mert már próbaképpen megpiszkáltam a gépet a pályán 210 el és semmi olaj./Persze nem közúton mert ott nem szabad/
Szerintem Motorcraftnak vagy bármely bontósnak is van  ilyen ha nem is ennyiért.
Esetleg tömítésgyártó csinál bele tömítést.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 17:27:52 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2010.09.24 péntek, 18:10:49 »

Békéscsabán jártam és véletlenül megláttam egy bontót,de fogalmam sincs,hogy hol van mert nem vagyok ismerős arra.
 Az ára jó volt 8000ft viszont nagyon retkes állapotban  adták ide.Ez jól bírja mert már próbaképpen megpiszkáltam a gépet a pályán 210 el és semmi olaj./Persze nem közúton mert ott nem szabad/
Szerintem Motorcraftnak vagy bármely bontósnak is van  ilyen ha nem is ennyiért.
Esetleg tömítésgyártó csinál bele tömítést.

Szia!

Engedelmeddel felhasználva a fotódat megkérdezem Motorcraftot, hogy van-e ilyen neki.  worship
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2010.09.24 péntek, 18:18:00 »

Szia!

Engedelmeddel felhasználva a fotódat megkérdezem Motorcraftot, hogy van-e ilyen neki.  worship


OK.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:02:00 »

Itt vannak a képek amit tegnap ígértem.


Szia!

A képen látok egy vékony drótot az izzítás bontható kötésétől fut. A rögzítés pedig a szervó nyomócsövén látható.
Ezt mire használod?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:18:25 »

Szia!

A képen látok egy vékony drótot az izzítás bontható kötésétől fut. A rögzítés pedig a szervó nyomócsövén látható.
Ezt mire használod?

Ebben a pillanatban fogalmam sincs csak találgatni tudok,de holnap megnézem.

Találgatás: Van benne egy olyan riasztó amivel többek között távirányítva is beindítható az autó, és az izzít is.Talán ahhoz kell.
Vagy a lézerblokkolóhoz megy?
 
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:21:32 »

Ebben a pillanatban fogalmam sincs csak találgatni tudok,de holnap megnézem.

Találgatás: Van benne egy olyan riasztó amivel többek között távirányítva is beindítható az autó, és az izzít is.Talán ahhoz kell.
Vagy a lézerblokkolóhoz megy?
 
ha már a lézerblokkolónál járunk. neked milyen mennyi és hol van felszerelve?? mennyire hatékonyak??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:35:10 »

ha már a lézerblokkolónál járunk. neked milyen mennyi és hol van felszerelve?? mennyire hatékonyak??

b


Amint látod az embléma alatt van az LT-400 "garázskapunyitó hivatalosan".Jól nyomja.
3éve van fent azóta legalább 40szer megvédett csak amit észrevettem.Ezeknek a nagy része az idén történt mert manapság nagyon lőnek.
Nemrég M3 Nyíregyháza-Bp oda-vissza 5ször mértek rám.
Ha  érdekel én a Travel Tech kft nél vettem  mert ott élesben lehet tesztelni a beszerelés után.Akár te is lövöldözhetsz a saját autódra,hogy kitapasztald a határait.Esetleg a hivatalos ár 20%-át le tudom alkudni neked ha minden jól megy.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:43:26 »

[img width=800 height=600]http://kephost.hu/image-6A47_4C9CECFF.jpg[img]b


Amint látod az embléma alatt van az LT-400 "garázskapunyitó hivatalosan".Jól nyomja.
3éve van fent azóta legalább 40szer megvédett csak amit észrevettem.Ezeknek a nagy része az idén történt mert manapság nagyon lőnek.
Nemrég M3 Nyíregyháza-Bp oda-vissza 5ször mértek rám.
Ha  érdekel én a Travel Tech kft nél vettem  mert ott élesben lehet tesztelni a beszerelés után.Akár te is lövöldözhetsz a saját autódra,hogy kitapasztald a határait.Esetleg a hivatalos ár 20%-át le tudom alkudni neked ha minden jól megy.
ezt a fajtát ismerem profi cucc. tudomásom szerint csak ez az egy fajta használható legálisan nyugat euban, szlovákiában, stb...
csak ez az egy fej van fent, vagy van még másholis??
egyelőre csak tapogatózok ezen a téren, de ilyen "ravasz" mérési technikák között hamarosan szükség lesz rá. csak az a baj, ha nagyon elszaporodnak akkor előbb-utóbb be fogják tiltani szomoru1 rinya
mennyi most ennek az ára??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:02:23 »


mértek már be közelről scs103-mal, így, hogy csak 1 fej van elől?? mert sokhelyen azt lehet olvasni, hogy több kell előre ezek ellen(lehet hogy csak szöveg, hogy többet vegyenek??)
hátra miért nem jó??
hátul neked mi van?? nekem 3fejes kiyo-t javasolták(hátra)
hát szerintem év vége felé lesz ez számomra aktuális, majd megkereslek akkor, hátha meglesz még akkor is a kedvezmény lehetősége worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 21:06:55 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:05:13 »

ezt a fajtát ismerem profi cucc. tudomásom szerint csak ez az egy fajta használható legálisan nyugat euban, szlovákiában, stb...
csak ez az egy fej van fent, vagy van még másholis??
egyelőre csak tapogatózok ezen a téren, de ilyen "ravasz" mérési technikák között hamarosan szükség lesz rá. csak az a baj, ha nagyon elszaporodnak akkor előbb-utóbb be fogják tiltani szomoru1 rinya
mennyi most ennek az ára??

Nekem csak ez az egy fej van.Most néztem a honlapon 124800ft.
De manapság gyorsan megkeresheti az árát.
Nem hiszem ,hogy az ára miatt nagyon elszaporodna.
A kapunyitót nem lehet betiltani és ez valóban profin működik ilyen téren is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:13:53 »

mértek már be közelről scs103-mal, így, hogy csak 1 fej van elől?? mert sokhelyen azt lehet olvasni, hogy több kell előre ezek ellen(lehet hogy csak szöveg, hogy többet vegyenek??)
hátra miért nem jó??
hátul neked mi van?? nekem 3fejes kiyo-t javasolták(hátra)
hát szerintem év vége felé lesz ez számomra aktuális, majd megkereslek akkor, hátha meglesz még akkor is a kedvezmény lehetősége worship

Mikor én feltetettem ez volt a tuti.Azóta már van sokféle.Mondják-mondják,hogy nagy az autó meg ezüst színű és kevés lehet az egy fej,de nekem eddig mindig jól muzsikált így is.
Felprogramozták rá,/ahol vettem/ az SCS-103at  és így azt is lelövi.De a fáma 3 a legkeményebb de az ellen is jó.
Az SCS-103 ellen amikor kijött egy darabig nem volt program és csak azért terjedt el,hogy nem lehet blokkolni.De már rég megoldódott.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:15:29 »

Mikor én feltetettem ez volt a tuti.Azóta már van sokféle.Mondják-mondják,hogy nagy az autó meg ezüst színű és kevés lehet az egy fej,de nekem eddig mindig jól muzsikált így is.
Felprogramozták rá,/ahol vettem/ az SCS-103at  és így azt is lelövi.De a fáma 3 a legkeményebb de az ellen is jó.
Az SCS-103 ellen amikor kijött egy darabig nem volt program és csak azért terjedt el,hogy nem lehet blokkolni.De már rég megoldódott.
ezek ugye nem led diódások??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:18:29 »

ezek ugye nem led diódások??

Nem.
Ez class 1 lézeres.
A diódás nem megbízható és sok helyen ezért már nem is árulják.
Ennél a típusnál arra kell vigyázni hogy jól legyen beszerelve az utasításoknak megfelelően.
Meg,jó helyre.
Ez a legoptimálisabb pont az autón.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 21:24:28 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:24:48 »

Nem.
Ez class 1 lézeres.
A diódás nem megbízható és sok helyen ezért már nem is árulják.
igen énis ezt tudom a ledesekről. ha aktuális lesz, akkor keresni foglak, köszi a segítséget worship jó éjt wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:31:23 »

igen énis ezt tudom a ledesekről. ha aktuális lesz, akkor keresni foglak, köszi a segítséget worship jó éjt wave

Nincs mit.
Neked is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2010.09.25 szombat, 16:13:23 »

Szia!

A képen látok egy vékony drótot az izzítás bontható kötésétől fut. A rögzítés pedig a szervó nyomócsövén látható.
Ezt mire használod?


Jól találgattam.
A riasztó agyába megy a vezeték.
Gondolom azért kell,hogy távirányított indításkor érzékelje vagy vezérelje az izzítást és csak utána indítózzon.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:18:51 »

nos ma bunyek segítségével sor került egy kis motoroptimalizálásra vigyor3
gyári progi letöltve, (sokszor) módosítva, visszatöltve, mindezt addig, míg úgy nem éreztük, hogy jó lett.
a tesztelgetős útszakasz kicsit megviccelt minket, ugyanis kicsit lejtős emelkedős volt, és addig lett finomítva, míg az emelkedőkön(ami am ott sík terepnek tűnt Cool) nem éresztük úgy, hogy jó. ez akkor derült ki, amikor kiértünk sík terepre és első kisseb gázadásra megindult és az éppen előzni készülő 3.0d4d landcruiser eltűnt a tükörben wow1 pesten nem is kellett 2000 fölé pörgetni, annyi erő lett benn alacsony fordulaton. az autó egyáltalán nem füstöl.
hogy végül hány %-kal lett meghúzva azt nem tom, de hátha bunyek tudja nyes(utolsó előtti próbálkozásnál asszem 33%volt)
910km-es útra 5,4l-es átlagfogyi jött ki wow1
köszi bunyek a lehetőséget worship

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 00:09:09 »

nos ma bunyek segítségével sor került egy kis motoroptimalizálásra vigyor3
gyári progi letöltve, (sokszor) módosítva, visszatöltve, mindezt addig, míg úgy nem éreztük, hogy jó lett.
a tesztelgetős útszakasz kicsit megviccelt minket, ugyanis kicsit lejtős emelkedős volt, és addig lett finomítva, míg az emelkedőkön(ami am ott sík terepnek tűnt Cool) nem éresztük úgy, hogy jó. ez akkor derült ki, amikor kiértünk sík terepre és első kisseb gázadásra megindult és az éppen előzni készülő 3.0d4d landcruiser eltűnt a tükörben wow1 pesten nem is kellett 2000 fölé pörgetni, annyi erő lett benn alacsony fordulaton. az autó egyáltalán nem füstöl.
hogy végül hány %-kal lett meghúzva azt nem tom, de hátha bunyek tudja nyes(utolsó előtti próbálkozásnál asszem 33%volt)
910km-es útra 5,4l-es átlagfogyi jött ki wow1
köszi bunyek a lehetőséget worship



Az igen! Pedig a TDDi-re azt hallottam, hogy ott nem sok mindennel lehet játszani, a turbónyomáson kívül, és az is csak 3500 1/min felett ad valami plusz teljesítményt. De 33%, az kis jóakarattal 120 Le, és a fogyasztás is jónak tűnik.
GRATULA!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 08:11:21 »

nos ma bunyek segítségével sor került egy kis motoroptimalizálásra vigyor3
gyári progi letöltve, (sokszor) módosítva, visszatöltve, mindezt addig, míg úgy nem éreztük, hogy jó lett.
a tesztelgetős útszakasz kicsit megviccelt minket, ugyanis kicsit lejtős emelkedős volt, és addig lett finomítva, míg az emelkedőkön(ami am ott sík terepnek tűnt Cool) nem éresztük úgy, hogy jó. ez akkor derült ki, amikor kiértünk sík terepre és első kisseb gázadásra megindult és az éppen előzni készülő 3.0d4d landcruiser eltűnt a tükörben wow1 pesten nem is kellett 2000 fölé pörgetni, annyi erő lett benn alacsony fordulaton. az autó egyáltalán nem füstöl.
hogy végül hány %-kal lett meghúzva azt nem tom, de hátha bunyek tudja nyes(utolsó előtti próbálkozásnál asszem 33%volt)
910km-es útra 5,4l-es átlagfogyi jött ki wow1
köszi bunyek a lehetőséget worship



Sok örömöt hozzá!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 09:39:03 »

Az igen! Pedig a TDDi-re azt hallottam, hogy ott nem sok mindennel lehet játszani, a turbónyomáson kívül, és az is csak 3500 1/min felett ad valami plusz teljesítményt. De 33%, az kis jóakarattal 120 Le, és a fogyasztás is jónak tűnik.
GRATULA!
Pont az ellenkezője, alacsony és közepes fordulatszámon minden csiptuningos "mester" képes  + erőt varázsolni...az igazán hozzáértők pedig a 3500 feletti tartományban is. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 10:24:55 »

Pont az ellenkezője, alacsony és közepes fordulatszámon minden csiptuningos "mester" képes  + erőt varázsolni...az igazán hozzáértők pedig a 3500 feletti tartományban is. wave
most húz alacsony fordulaton, 1800-tól mégjobban, 3200-tól meg mint akit se.ggbe rúgtak taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 10:39:30 »

most húz alacsony fordulaton, 1800-tól mégjobban, 3200-tól meg mint akit se.ggbe rúgtak taps
eljen enyém már majdnem 5 éve csippes, több mint 100 ezret gurult így, motor hibátlan, 0 olajfogyasztás, fogyi mindig 6 alatt, és Q.va jól megy...néha rám tör ilyen autóvásárlási hullám és olyankor szoktam megpróbálni 150-155le-s dízeleket tömegesen hehe...ilyenkor szoktam meglepődni, hogy milyen jól is megy eplus2....mert egyébként hozzászokik az ember. Wink
Ez 115-ös és változó turbós volt alapból. smile
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 10:46:35 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 11:20:52 »

tegnapi olaj, szűrő cserénél tömtem az egr vákumcsövébe egy kis csavart. és láss csodát, az eddig puha, kis ellenállású fékem most érezhetően felkeményedett és harapósabb lett. Tehát nagy valószínűséggel ott elmegy a vákum ha már rossz az egr! köszi a tippeket worship worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 11:29:54 »

tegnapi olaj, szűrő cserénél tömtem az egr vákumcsövébe egy kis csavart. és láss csodát, az eddig puha, kis ellenállású fékem most érezhetően felkeményedett és harapósabb lett. Tehát nagy valószínűséggel ott elmegy a vákum ha már rossz az egr! köszi a tippeket worship worship
ezt tegnap előtt én is megcsináltam, de én nem éreztem változást rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 12:05:59 »

ezt tegnap előtt én is megcsináltam, de én nem éreztem változást rinya

Akkor neked biztos jó volt az EGR ed.
Mert nekem komoly változást hozott.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 12:20:08 »


 Ki tudna segíteni a tddi-m chip-elésben, ki a legjobb??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 12:23:24 »

Ki tudna segíteni a tddi-m chip-elésben, ki a legjobb??
keresd meg bunyeket itt a fórumon, ő fog neked segíteni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 12:53:07 »

Ki tudna segíteni a tddi-m chip-elésben, ki a legjobb??

Bosch szervíz Balatonfüred Gergő.
Nekem ő csinálta.Profi munkát végez.
Az első chipelésnél egész jól ment de nagyon füstölt a gyorsításoknál./Ezt más csinálta/
Aztán őt ajánlották és megérte lemenni hozzá mert most még jobban megy és semmi füst.
+30% ot tett rá.Ez még az egészséges határon belül van.Most már alul is van benne erő és nem csak egy bizonyos fordulaton jön meg mint egy segberúgás.
Azt gondolom,hogy diesel autónál ez szinte kötelező megcsináltatni.

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 13:50:04 »

Bosch szervíz Balatonfüred Gergő.
Nekem ő csinálta.Profi munkát végez.
Az első chipelésnél egész jól ment de nagyon füstölt a gyorsításoknál./Ezt más csinálta/
Aztán őt ajánlották és megérte lemenni hozzá mert most még jobban megy és semmi füst.
+30% ot tett rá.Ez még az egészséges határon belül van.Most már alul is van benne erő és nem csak egy bizonyos fordulaton jön meg mint egy segberúgás.
Azt gondolom,hogy diesel autónál ez szinte kötelező megcsináltatni.




 És így most mennyi lóerő lett, nyomaték mennyivel nőtt meg? és egy chippelés mennyibe kerülhet, vagy valami elérhetőség ??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.